Partyflock

Forumonderwerp · 789677

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
omdat dit los staat van het voetballen zelf, toch maar even een apart topic...

ik kan me er gewoon niet over uit laten hoe die marrokanen zich hebben gedragen, heb me constant op zitten winden tijdens de wedstrijd;

- veel mega terechte rode kaarten voor marrokaanse spelers,
- nigeriaanse keeper werd bekogeld met dingen,
- Spugen na rode kaart,
- Supporters komen het veld op rennen..

jammer dat het zo moet lopen, hier worden mijn gedachten over marrokanen niet beter op. (ik wil ze niet over een kam scheren, maar het is zo moeilijk.. :S)

graag reactie...?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Bij ons ook al niet. Wel veel mocro's maar geen turken, bijna geen 1 ;)

Waarschuw beheerder
wat mij opvalt is dat tijdens de wedstrijden van turkije er (volgens mij?) niets raars is gebeurt. het zijn vaak de marokanen die het tuig zijn.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Klopt

Waarschuw beheerder
ze hebben wel aardig wat stoeltjes in de Galgenwaard gesloopt hoor....
Waarschuw beheerder
meer schade in de galgenwaard dan heel fc utrecht per jaar aan schade veroorzaakt :S

ach geld word wel terug verhaald :)

Waarschuw beheerder
Niet alles hoorde ik....

Ze doen 50-50

Alleen als er wat fout gaat in de finale, dan komt dat voor de rekening van de FIFA....

Maar dat zal wel goed komen aangezien Marokko alleen de "kleine finale" speelt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 09:32:
En zo maken ze het er zelf naar, dat ze door andere bevolkingsgroep raar aangekeken worden!

Precies!! (y)

Waarschuw beheerder
Dat ze maar hard gestraft mogen worden door Allah...
Waarschuw beheerder
dan word het geld direcht van de marokaanse voetbalbond terug gehaald lijkt mij

iemand moet voor de kosten opdraaien

Waarschuw beheerder
Wallah! Niels je hebt gelijk!

Waarschuw beheerder
Wallah! Niels je hebt gelijk!

Je weet toch....

:/

Waarschuw beheerder
vanmiddag had ik ook weer een mooi voorbeeld!
Liep dus in de binnenstad van utrecht en voor een winkel staat een reclame bord iedereen loopt er langs en iets voor ons lopen 2 marokaanse jongeren en die vinden het weer nodig om dat bord om te gooien!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zo en wat dee jij toen ? je gaf ze een tik, je sprak ze aan ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Of ging snel naar huis om op internet te posten hoe stout die mocro's wel niet zijn, hihihi

Waarschuw beheerder
vanmiddag had ik ook weer een mooi voorbeeld!
Liep dus in de binnenstad van utrecht en voor een winkel staat een reclame bord iedereen loopt er langs en iets voor ons lopen 2 marokaanse jongeren en die vinden het weer nodig om dat bord om te gooien!

En toen...??? ;)
Waarschuw beheerder
was wel lekker rustig in osdorp gister :x
Waarschuw beheerder
Ben blij dat het Marokkanen waren.. zo zie je maar weer dat niet alleen Nederlanders zulke dingen doen.

En waar blijft der politie/ME toch elke keer? Wanneer wordt er een keer zo'n stuk stront de schedel ingeslagen?
Waarschuw beheerder
Trieste figuren die voetballers van Marokko. Telkens op de grond liggen alsof hun been gebroken is, terwijl er niks aan de hand is. 20 seconden later komen ze weer in het veld en gooien ze er een sprint uit van 50 meter.

Daar komt bij dat het gigantische slechte verliezers zijn, Nigeria was namelijk duidelijk beter. Beginnen ze na te schoppen en te spugen, echt te triest voor woorden.

Waarschuw beheerder
was wel lekker rustig in osdorp gister

Nu nog een potje Marokko-Antillen O:)

Waarschuw beheerder
boefjes....

ze moeten Marokko 1 jaar uitsluiten van interlands.
het zijn professionals, maar dat blijkt bepaald niet uit het gedrag
Waarschuw beheerder
Het verschil tussen de Turken en Marokkanen is dat Turken nog Europeanen zijn. Die Afrikaanse landen denken dat ze alles kunnen flikken, kijk maar naar de vrienschappelijke wedstrijd Frankrijk-Algerije.

Met fanatisme heeft het niets te maken, want slopen en stewards pakken is gewoon triest. .

Trieste figuren die voetballers van Marokko. Telkens op de grond liggen alsof hun been gebroken is, terwijl er niks aan de hand is. 20 seconden later komen ze weer in het veld en gooien ze er een sprint uit van 50 meter.

Helemaal mee eens, heb mezelf ook zitten opfokken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het verschil tussen de Turken en Marokkanen is dat Turken nog Europeanen zijn. Die Afrikaanse landen denken dat ze alles kunnen flikken, kijk maar naar de vrienschappelijke wedstrijd Frankrijk-Algerije.

Met fanatisme heeft het niets te maken, want slopen en stewards pakken is gewoon triest. .

wat een poep praat
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat een poep praat

KNOAL MIEJONG

...Wat betekend dat dan??? ;) 8)

Waarschuw beheerder
Aktiessss
Waarschuw beheerder
zag net die beelden van dat tankstation wat beroofd werd door dat pak. een straf en dat is uitzetting!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 29 juni 2005 om 17:09:
Zo en wat dee jij toen ? je gaf ze een tik, je sprak ze aan ?

Ik ga de problemen liever uit de weg :)
Waarschuw beheerder
KNOAL MIEJONG
...Wat betekend dat dan???

dat is dialect miejong ;)
Waarschuw beheerder
boeruuuuuuuuuuuh :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ach was gewoon die leipe mocro flavor!!!!!1
Waarschuw beheerder
Verwacht nu ook een avond vullend programma van opsporing verzocht en niet alleen als ajax of kakkerlakken iets doen :)
Waarschuw beheerder
heb al eerder in dit forum geragageerd.. maar hoorde vandaag pas dat ze uit het publiek (marrokaanse kant) met stoelen en andere materialen zijn gaan gooien..

vind ut niet normaal.. niet dat het niet vaker gebeurt.. ook in de nederlandse competitie komt het voor..

maar kvind dat dr wat gedaan moet worden tegen de "supporters" die zo gaan reagreren..

maakt de naam van een land of club er niet beter mee...
Waarschuw beheerder
slechte naam hadden ze toch al :P
Waarschuw beheerder
jah kan wel zijn.. maar als we iedereen behandelen zoals er gezegd word als ze zijn... lekker leven hebben we dan :/

ik vind ze ook wel erg snel op de teentjes getrapt.. maar wat doe je eraan.. dr zitten 110% zeker ook goede tussen (y)
Waarschuw beheerder
maar wat doe je eraan

gericht schieten (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
HoOliGaN f0R lIf3

Waarschuw beheerder
hopelijk wordt nu de knvb eens een keer flink gestraft!!!

en waar was kessler gister dan???anders heeft ie ook niet zo'n moeite om voor de camera te staan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-leej op woensdag 29 juni 2005 om 15:23:
Veel foute Marokanen gisteren bij de wedstrijd. Ik en mijn vriendin waren voor Nigeria enne dat vonden de kindertjes niet leuk en hadden een grote mond tegen ons. Gelukkig maar heb ik mij in kunnen houden anders zou er vandaag een Moroc lopen met een gebit op z'n 23e!

Stoere praatjes :gaap:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 17:46:
boefjes....

ze moeten Marokko 1 jaar uitsluiten van interlands.
het zijn professionals, maar dat blijkt bepaald niet uit het gedrag

Dan moesten ze Feyenooit ook uitsluiten voor die rellen tegen Lisboa nietwaar?? of meet je met 2 maten?

Uitspraak van Mister R. op woensdag 29 juni 2005 om 09:42:
En dan maar roepen dat je gedriscrimineerd wordt, geen werk kan vinden en niet toegelaten wordt tot en discotheek....

Vind je het gek????

Als ik bestuurslid van Roda JC was, zou ik de schade verhalen op de Marokkaanse gemeenschap, leren ze mss is om "hun jongens" (hard) aan te pakken i.p.v. ze altijd maar te beschermen.....

Ahum jij wil dus de schade verhalen op een hele gemeenschap??

Dus mensen zouden ook de schade op jou moeten verhalen over die rellen tussen feyenerds en :respect: AJAX :respect: ?

Ja ik vind het gek dat mensen nog steeds anno 2005 worden geweigerd omdat andere mensen een vooroordeel over hun hebben :S

Zegt wel genoeg over jou ;)

Uitspraak van Vleestor op woensdag 29 juni 2005 om 09:19:
mooi hoe die rafe moedig vol probeert te houden zijn medemarokkanen te verdedigen....

terwijl ie zelf ook dondersgoed weet dat t schoren is

engelsen had ik net zo erg gevonden...als die in nederland een nederlands stadion hadden gesloopt, alleen engelsen lopen doorgaans in het dagelijkse leven niet al de boel te terroriseren hierzo...bij marokkanen moet ik eerlijk zeggen dat ik hier al zo'n voorgevoel had, en blijkbaar was het nog niet eens onterecht...jammer, toen ik in t begin die volle tribunes zag vond ik t wel tof namelijk

Nee ik probeer juist duidelijk te maken dat voetbal voetbal is ;)

Het zou toch erg raar zijn als de OranjeHoolie's ergens problemen maken en ik het ga spiegelen aan de maatschappij.

Tuurlijk schaam ik mij rot om wat gisteren gebeurd is maar ga niet overdrijven en ga het niet als een vrijbrief zien om de hele Marokkaanse gemeenschap door het slijk te halen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Druk maken om wat marokaantjes???????

Nooit!!!
Waarschuw beheerder
Tuurlijk schaam ik mij rot om wat gisteren gebeurd is

kende je ze dan? ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op woensdag 29 juni 2005 om 20:30:
Dan moesten ze Feyenooit ook uitsluiten voor die rellen tegen Lisboa nietwaar?? of meet je met 2 maten?

Met 2 maten meten? zeker niet hoor
volgens mij is feijenoord toch behoorlijk gestraft na
dat incident (rellen zijn er niet geweest toch?)

Lastige is dat het hier om een land gaat, en niet een club.
en wie is verantwoordelijk voor het gedrag van internationals; de marokkaanse bond

Uitsluiten die handel dus
Waarschuw beheerder
donateur
uitsluiten en castreren die hele handel........;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op woensdag 29 juni 2005 om 20:30:
OranjeHoolie's

[img width=29 height=15]http://groups.msn.com/_Secure/0WgA0A20e46yJZwsTdR4G6t7iAmYIloIOKJLiJy1i5utAXTI5DzsEala4FldV1r9Xf*sykTUWjQvtEOuSmTNmLNYrYTczRI1VLzlUqT9YAzVeiaexUj1dDd8di7NKqH9VVON0c2oVxmg/schater_x.gif?dc=4675483903763241626[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 20:56:
en wie is verantwoordelijk voor het gedrag van internationals; de marokkaanse bond

Tuurlijk moeten die jongens gestraft worden maar je weet nog niet eens wat de Marokkaanse voetbalbond beslist dus als je nog ff afwacht ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 21:16:
[img width=29 height=15]http://groups.msn.com/_Secure/0WgA0A20e46yJZwsTdR4G6t7iAmYIloIOKJLiJy1i5utAXTI5DzsEala4FldV1r9Xf*sykTUWjQvtEOuSmTNmLNYrYTczRI1VLzlUqT9YAzVeiaexUj1dDd8di7NKqH9VVON0c2oVxmg/schater_x.gif?dc=4675483903763241626[/img]

Ja sorry :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op woensdag 29 juni 2005 om 20:41:
kende je ze dan?

8)

Dat is juist het probleem he want als ik ze kende dan had ik er wat van gezegd B)

FOEI!! dat mag niet! B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op woensdag 29 juni 2005 om 21:33:
Uitspraak van Dan op woensdag 29 juni 2005 om 20:56:

Tuurlijk moeten die jongens gestraft worden maar je weet nog niet eens wat de Marokkaanse voetbalbond beslist dus als je nog ff afwacht

Als het een goede bond is zullen ze inderdaad wel hun maatregelen treffen, betwijfel echter of dat wel zal gebeuren. We zullen zien!

en als ze dan toch actie ondernemen, laat ze dan gelijk ff een aannemer langs de Galgenwaard sturen. Die hebben ze namelijk ook aardig verbouwd.
Waarschuw beheerder
Klopt helemaal section five.Welke idioten gaan er nu een tankstation beroven met 40-60 man.hangen daar geen beveiligingscamera's op.Kijken of dat tuig nu ook bij opsporing verzocht komt.En dan ook nog meer dan 1000 stoelen slopen.....Wie betaalt dit weer????Tuurlijk wij met onze belastingcenten.maar goed 2e kamer haal nog maar wat meer van dat gajes het land in....