Partyflock

Forumonderwerp · 788571
5280x bekeken
Waarschuw beheerder
http://www.geenstijl.nl/paginas/housewitz.html

Check dit :O

Waarschuw beheerder
Wat er met de Irakezen gebeurd of de palestijnen is ook erg maar word precies niet veel over gesproken hier...
Waarschuw beheerder
Daar gaat de topic ook niet over...:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ata op dinsdag 28 juni 2005 om 13:47:
en als je t leuk vindt snap je totaal niet wat er toen gebeurd is

*uch*pretentieus*uch*

Waarschuw beheerder
[img width=220 height=168]http://arabic.cnn.com/2005/middle_east/1/4/israel.attack/story.gaza~1098411377542205300.jpg[/img]

[img width=244 height=164 cacheid=000942c3001a4942a935f0551a00d1e07a]http://www.ciai-s.net/israel_attack2.jpg[/img]

[img width=210 height=238 cacheid=00137056001a494a885eecd11a00d1e07a]http://www.cbc.ca/gfx/photos/gazaboy_hospital040316.jpg[/img]

[img width=220 height=168]http://www.cnn.com/2001/WORLD/meast/05/08/mideast.killings/story.wrapped.baby.re.jpg[/img]

Diezelfde joden die jullie hier verdedigen maken ook slachtoffers hoor... denk daar maar is over na...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
*uch*pretentieus*uch*

uch jij maar lekker verder jochie....accepteer de meningen van anderen ook en als je t niet doet...dan niet (Y) wat jij wil ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ata op dinsdag 28 juni 2005 om 14:07:
uch jij maar lekker verder jochie....accepteer de meningen van anderen ook en als je t niet doet...dan niet wat jij wil

jouw mening over 't filmpje interesseert me verder niet, maar je hebt wel een mening over de mensen die 't filmpje wel (enigszins) grappig vinden. althans, 't is niet eens een mening. je veronderstelt dat wanneer men wel zou weten wat er exact gebeurt is, dat men dan een persiflage erop niet zou mogen kunnen waarderen.

en dat vind ik..pretentieus.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
het is wel mijn mening wat jij ervan vindt kan me niet me niet schelen...snap niet dat zoiets grappig gevonden kan worden en je kan wel elke keer zeiken wat jij ervan vindt...oke nu doe ik t ook maar houd er aub over op want je begint nu met dingen te komen wat nergens op slaan... en zeg niet wat IK veronderstel, jij weet niet wat ik veronderstel en al zou je wel weten wat er exact is gebeurd kan ik me nog niet voorstellen dat iemand het leuk vindt :/ maar goed, ga er verder niet over door, beetje doelloos 8)

Waarschuw beheerder
stfu dan. :|
Waarschuw beheerder
donateur
stfu?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lel op maandag 27 juni 2005 om 23:39:
wat vind je er leuk aan dan?

tis gewoon grappig

:P

en wat boeit mij die joden nou :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ata op dinsdag 28 juni 2005 om 14:23:
stfu?

ja, stfu.

Uitspraak van Ata op dinsdag 28 juni 2005 om 14:18:
en zeg niet wat IK veronderstel, jij weet niet wat ik veronderstel

jij denkt anders wel te weten dat diegenen die 't wel (enigszins) grappig vinden niet zouden weten wat er toen en daar gebeurd is.

Uitspraak van Ata op dinsdag 28 juni 2005 om 13:47:
als je t leuk vindt snap je totaal niet wat er toen gebeurd is

zijn je eigen woorden. %)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 14:24:
en wat boeit mij die joden nou

:| jezus hoe respectloos kun je zijn!

Waarschuw beheerder
donateur
Jezus, dit is gewoon niet normaal meer hoor...
Als iemand dit humoristisch vind, dan vraag ik me af wat van wat voor soort humor die persoon houdt..

Dit is echt niet gezond..

Ik ben zelf een keer bij Bergen-Belsen (Duitsland) op het concentratiekamp geweest, zeer heftig wat daar is gebeurd.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ata :nocheer: op dinsdag 28 juni 2005 om 14:23:
stfu?

ja, stfu.

Uitspraak van Ata :nocheer: op dinsdag 28 juni 2005 om 14:18:
en zeg niet wat IK veronderstel, jij weet niet wat ik veronderstel

jij denkt anders wel te weten dat diegenen die 't wel (enigszins) grappig vinden niet zouden weten wat er toen en daar gebeurd is.

Uitspraak van Ata :nocheer: op dinsdag 28 juni 2005 om 13:47:
als je t leuk vindt snap je totaal niet wat er toen gebeurd is

zijn je eigen woorden.

ja dat je stfu schrijft zie ik ook wel...duhhh :vaag:...

dat denk ik inderdaad ja...en snap je t wel, dan VIND ik het niet normaal dat je t (enigszins) grappig kan vinden :s...

lekker moeilijk doen (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ata op dinsdag 28 juni 2005 om 14:33:
dat denk ik inderdaad ja...en snap je t wel, dan VIND ik het niet normaal dat je t (enigszins) grappig kan vinden

en ik vind 't niet normaal dat men zo hypocriet kan zijn.

ik ga me hier niet zitten verontschuldigen voor 't feit dat ik een bepaalde soort humor heb. fuck off.

als je 't een smakeloze grap vindt, prima. maar om te zeggen dat een dergelijke grap niet gemaakt kan/mag worden, dat vind ik te ver gaan. vooral met al die andere 'foute' grappen over oorlogen en humanitaire rampen op de achtergrond. :dood:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lel op dinsdag 28 juni 2005 om 14:32:
jezus hoe respectloos kun je zijn!

Ach, er zijn ook genoeg mensen die een genocide Afrika totaal niet interessant vinden, omdat het gewoon ver van hun bed is. Dat wordt toch ook geaccepteerd?

Waarom zou dit anders zijn, omdat het -hoewel meer dan een halve eeuw geleden- hier in de buurt is gebeurd?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lel op dinsdag 28 juni 2005 om 14:32:
jezus hoe respectloos kun je zijn!

die joden hebben ook geen respect voor ons hoor :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 14:37:
Uitspraak van Ata :cheer: op dinsdag 28 juni 2005 om 14:33:
dat denk ik inderdaad ja...en snap je t wel, dan VIND ik het niet normaal dat je t (enigszins) grappig kan vinden

en ik vind 't niet normaal dat men zo hypocriet kan zijn.

ik ga me hier niet zitten verontschuldigen voor 't feit dat ik een bepaalde soort humor heb. fuck off.

als je 't een smakeloze grap vindt, prima. maar om te zeggen dat een dergelijke grap niet gemaakt kan/mag worden, dat vind ik te ver gaan. vooral met al die andere 'foute' grappen over oorlogen en humanitaire rampen op de achtergrond.

:gaap: beetje vermoeiend hoe je voor mij denkt!

ik vind t niet kunnen: mijn mening
jij vindt t leuk en je vindt t humor (voor mijn part): prima, jouw mening!

klaar nu of gaan we nog ff door?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ata op dinsdag 28 juni 2005 om 14:39:
beetje vermoeiend hoe je voor mij denkt!

tja, als je 't zelf niet doet.. :|
Waarschuw beheerder
donateur
beetje jammer dat je nu op die tour gaat!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ata op dinsdag 28 juni 2005 om 14:41:
beetje jammer dat je nu op die tour gaat!

*zucht*

dat zeg ik, humor. :|
Waarschuw beheerder
donateur
wisten we toch al dat we niet dezelfde hebben 8)...

Waarschuw beheerder
ik denk ik onderstreep 't nog even. :/

Waarschuw beheerder
Nee, dit vind ik echt niet kunnen....

Wie heeft dat gemaakt?

Waarschuw beheerder
Zie hier de humor echt niet van in..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 14:45:
ik denk ik onderstreep 't nog even.

goed van je! :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 28 juni 2005 om 14:37:
Ach, er zijn ook genoeg mensen die een genocide Afrika totaal niet interessant vinden, omdat het gewoon ver van hun bed is. Dat wordt toch ook geaccepteerd?

heb ik gezegd dat het mij niet interesseerd dan?
en wie accepteerd het dan? ik iig niet! en ik maak daar toch ook geen grappen over! dus ook niet hierover!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 14:39:
die joden hebben ook geen respect voor ons hoor

*zucht*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lel op dinsdag 28 juni 2005 om 14:50:
heb ik gezegd dat het mij niet interesseerd dan?
en wie accepteerd het dan? ik iig niet! en ik maak daar toch ook grappen over! dus ook niet hierove

Ik zeg alleen dat dat over het algemeen wel geaccepteerd wordt, als je zegt dat je er niets om geeft.
Wat jij ervan vind lijkt me niet zo belangrijk, vind het wel knap als je je al het leed in de wereld aan ken trekken en daarvan nooit de humor kan inzien. :respect: Zou er alleen niet aan moeten denken zo'n moraalridder in m'n vriendenkring te hebben :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind alle erge dingen die in de wereld gebeuren erg. Ben ik dan een moraalridder? :s

En ik moet ook wel eens lachen om grapjes over erge dingen, maar er zijn wel heel verschillende grappen te onderscheiden, en deze vind ik echt niet grappig meer. Veel te hard, en de humor: ver te zoeken.

Ik vind het raar dat mensen op het idee komen om zo'n filmpje te maken omdat dat zo leuk zou zijn.

Dan kan die gast wel een studie doen/hebben afgerond, maar dan is zijn sociale intelligentie echt zwaar onderontwikkeld.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ben t met je eens Hupka!!
Waarschuw beheerder
die joden hebben ook geen respect voor ons hoor

JEZUS FUCKING HELL,
Toch een van de domste opmerkingen die ik hier heb gelezen op partyflock...:respect:
Triest, kansloos, iqloos wezen :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tja...wat moet ik nou van dit filmpje zeggen...Ben zelf niet vies van een harde grap, maar een goeie harde grap is kort en bondig! Dit is ronduit zielig. Heel triest dat er iemand is geweest die zoveel tijd heeft gestoken in het maken van een ronduit slechte flashanimatie. Met wat als doel!? Shockeren? Dan had die met iets beters moeten komen want op een gemiddeld journaal zie je minstens zulke zieke dingen. Of was het om humoristisch over te komen?! Uhm...nee humor bevat het ook niet. :no:
Saai, vervelend en onbenullig 'grapje', gemaakt om snel in de virtuele prullenbak te deponeren! (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
En daarbij dat "de joden" daar ook niet van geleerd hebben omdat "zij" nu ook hetzelfde doen in Palestina?

Zijn het dezelfde mensen? Denk je dat alle joden het daar sowieso mee eens zijn?? :s :/:\

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hupkarella op dinsdag 28 juni 2005 om 15:26:
Zijn het dezelfde mensen? Denk je dat alle joden het daar sowieso mee eens zijn??

dat werkt 2 kanten op natuurlijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 15:30:
dat werkt 2 kanten op natuurlijk.

Wat bedoel je precies?

Waarschuw beheerder
de mensen die nu dat leed veroorzaken beroepen zich wel op de holocaust als er bijv. grappen over worden gemaakt, maar hebben kennelijk niks geleerd van diezelfde holocaust en schenden vervolgens op grote schaal mensenrechten. terwijl ze dus zouden moeten weten wat voor een impact dat heeft op anderen.
Waarschuw beheerder
alsof de palestijnen lieverdjes zijn :/

het werkt niet van 2 kanten,
het komt van 2 kanten!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 15:35:
de mensen die nu dat leed veroorzaken beroepen zich wel op de holocaust als er bijv. grappen over worden gemaakt, maar hebben kennelijk niks geleerd van diezelfde holocaust en schenden vervolgens op grote schaal mensenrechten. terwijl ze dus zouden moeten weten wat voor een impact dat heeft op anderen.

Ja, en heb ik gezegd dat ik het eens ben met die mensen? Dat veroordeel ik ook, dat vind ik ook erg. Dus dan kunnen we met zijn allen wel gaan lachen om een misselijk filmpje, omdat een paar mensen uit die groep ook wat ergs doen? :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hupkarella op dinsdag 28 juni 2005 om 15:39:
Ja, en heb ik gezegd dat ik het eens ben met die mensen? Dat veroordeel ik ook, dat vind ik ook erg. Dus dan kunnen we met zijn allen wel gaan lachen om een misselijk filmpje, omdat een paar mensen uit die groep ook wat ergs doen?

we hebben een aantal opties.

we negeren 't, we gaan d'r om zitten huilen, we gaan d'r om zitten huilen, of we maken een mixje van die 2 of meerdere van die opties. persoonlijk zie ik ze 't liefst alledrie gecombineerd. zoals momenteel ook de gang van zaken is. 't is de meest nuchtere en gezonde manier om met dergelijke zaken om te gaan, m.i.

en daar hoort dan ook zwarte humor bij. zoals dit filmpje.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zal me er verder zeker niet druk om maken, maar ik vind het wel naar dat sommige mensen blijkbaar dit soort humor hebben.

Valt me tegen.

En om dat dat goed te praten door te zeggen dat joden er niet van geleerd hebben.

Er zijn ook een hoop negers vermoord door blanken.. en nog steeds schieten negers mensen dood. Sjonge, daar kan ik dus geen respect voor hebben? :s

Belachelijke redenering.

Waarschuw beheerder
damn....vind het best triest weer.... kan er niet echt om lachen
Waarschuw beheerder
er wordt in ieder geval wel Grolsch geschonken!

zoals er al staat, GEEN STIJL!
Waarschuw beheerder
Ik moest wel enorm lachen om dit filmpje!

Tuurlijk is het ziek en gaat het voor veel mensen echt wel tever...

Kwestie van smaak zeg ik maar! Ik kan bijvoorbeeld ook keihard lachen om grove grappen over ziektes enz, een ander niet!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hupkarella op dinsdag 28 juni 2005 om 16:23:
Ik zal me er verder zeker niet druk om maken, maar ik vind het wel naar dat sommige mensen blijkbaar dit soort humor hebben.

ik vind wel meerdere dingen naar. wat moet ik doen dan? in een hoekje gaan zitten huilen? :S

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom blijf je eigenlijk 600x jouw standpunten herhalen? :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 28 juni 2005 om 14:54:
Wat jij ervan vind lijkt me niet zo belangrijk

we discusieren toch? dan geef ik toch mijn mening?
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 28 juni 2005 om 14:54:
vind het wel knap als je je al het leed in de wereld aan ken trekken en daarvan nooit de humor kan inzien. Zou er alleen niet aan moeten denken zo'n moraalridder in m'n vriendenkring te hebben

dus omdat ik de humor hier niet van inzie, ben ik een moraalridder? :S maar goed dat we geen vrienden zijn dan :flower:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 17:49:
Waarom blijf je eigenlijk 600x jouw standpunten herhalen?

dat vroeg ik me ook af...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Suusje :jaja: op dinsdag 28 juni 2005 om 15:22:
JEZUS FUCKING HELL,
Toch een van de domste opmerkingen die ik hier heb gelezen op partyflock...
Triest, kansloos, iqloos wezen

:D:X
Waarschuw beheerder
welke idioot verzint dat nou

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 09:30:
Dat geef ik toe alleen van het filmpje zelf kan je niets leren. Je hoeft geen dingen te herhalen die al gezegd zijn

Je hebt gelijk ;)