Partyflock

Forumonderwerp · 788571
5183x bekeken
Waarschuw beheerder
http://www.geenstijl.nl/paginas/housewitz.html

Check dit :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 18:54:
Ach ben het wel een beetje beu aan het worden al dat gezeik over de holocaust... Vind het geheel gewoon lachen of is dat al verboden tegenwoordig...

Zkr Belgische humor :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 27 juni 2005 om 18:57:
Uitspraak van BierBos op maandag 27 juni 2005 om 18:54:
Ach ben het wel een beetje beu aan het worden al dat gezeik over de holocaust... Vind het geheel gewoon lachen of is dat al verboden tegenwoordig...

Als jij een filmpje over het uitmoorden van miljoenen mensen in kampen grappig vind...

Op elkaar gedrukte uitgemergde dooie lijven grappig vind

Bij mij gaat het er gewoon om dat jullie allemaal die joden zo beschermen met wat er zovele jaren gebeurd is... maar er word meestal met geen woord gerept met wat diezelfde joden doen met de palestijnen... Dus waarom zou ik medelijden hebben dat ze zelfs geen respect tonen tegen over de palestijnen en dezelfde methoden gebruiken als de Duitsers 60 jaar geleden (in kleinere schaal dan wel)...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dissin op maandag 27 juni 2005 om 19:00:
Echt te ziek dat Nederlandse Dj's zich hier voor laten lenen en er vervolgens nog gaan optreden!En dan die namen Adolf van Bauren en Michel de Heidi!Dresscode as Skinny Jew!
Echt te walgelijk voor woorden
Maar volgens mij is het allemaal niet echt want het zou al moeten geweest zijn 4 mei 2005 en heb er niks over gehoord van de Pers!

*zucht* nee het is ook een "grap"!! :S
Uitspraak van Dissin op maandag 27 juni 2005 om 19:01:
Zkr Belgische humor laatste aanpassing 27 juni 2005 19:02

:x ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lel op maandag 27 juni 2005 om 19:04:
*zucht* nee het is ook een "grap"!! :S

Sorry :$ :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 19:03:
Bij mij gaat het er gewoon om dat jullie allemaal die joden zo beschermen met wat er zovele jaren gebeurd is... maar er word meestal met geen woord gerept met wat diezelfde joden doen met de palestijnen... Dus waarom zou ik medelijden hebben dat ze zelfs geen respect tonen tegen over de palestijnen en dezelfde methoden gebruiken als de Duitsers 60 jaar geleden (in kleinere schaal dan wel)...

Nee, nu bekijk je het verkeerd.

Wat de Joden/Israeliers de Palestijnen aandoen is OOK niet goed. Dat zouden we eigenlijk niet moeten accepteren en daar een VN-leger heensturen om de partijen te scheiden, maar dat houdt de VS tegen.

Dat het in het midden-oosten allemaal maar mag plaatsvinden betekent niet dat we moeten 'accepteren' wat er 60 jaar geleden is gebeurd. Het stelselmatig uitmoorden van mensen is gewoon fout en zulke filmpjes zijn niet grappig.

Er is niks grappigs aan de mens die zichzelf verwoest.
Waarschuw beheerder
die joden zijn btw allemaal zo rijk omdat ze VOOR de holocaust van alles en nog wat van iedereen hebben gejat en gestolen, dat is ook allemaal uitgezocht..was een keer op discovery channel, maar daar hoor je dan weer niemand over...

btw de holocaust is wel fout..voordat mensen gaan denken dat ik een racist enzo ben..
Waarschuw beheerder
dissin jij bent zker ook niet een van de slimste? denken dat dit echt is...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Springvloed op maandag 27 juni 2005 om 19:09:
dissin jij bent zker ook niet een van de slimste? denken dat dit echt is...

Sorry lange dag gehad met werk:(
Ben niet zo scherp meer :flower: :$

Waarschuw beheerder
Nee, nu bekijk je het verkeerd.

Wat de Joden/Israeliers de Palestijnen aandoen is OOK niet goed. Dat zouden we eigenlijk niet moeten accepteren en daar een VN-leger heensturen om de partijen te scheiden, maar dat houdt de VS tegen.

Dat het in het midden-oosten allemaal maar mag plaatsvinden betekent niet dat we moeten 'accepteren' wat er 60 jaar geleden is gebeurd. Het stelselmatig uitmoorden van mensen is gewoon fout en zulke filmpjes zijn niet grappig.

Er is niks grappigs aan de mens die zichzelf verwoest.[/quote]

Waarom bekijk ik het dan verkeerd... Een jood zit altijd maar te zagen over de holocaust en doed hetzelf... En ik kan best inkomen langs de kant van de palestijnen... wat zou jij doen moesten ze nederland bezetten en je uit je huizen zou drijven + mensen zomaar opruimen omdat ze tegen de onderdrukker betogen, mensen van het leven beroven zonder enig proces... En dat Amerika het tegen houd is niet meer dan normaal want het hele grootmacht rond Amerika is joods (bedrijven , banken , media)

Waarschuw beheerder
Bierbos de geksteuhhhhh:jaja:
Waarschuw beheerder
Dus als ik het goed heb vind jij dit filmpje wel kunnen omdat de Joden/Israeliers van nu ook huishouden in Palestina?

Dat vind ik echt onredelijk. Je moet het allebei afkeuren.

Er zijn trouwens niet alleen Joden vermoord. Verzetsmensen, zigeuners, gehanducapten enz enz.

Vind je het nog steeds grappig?

Waarschuw beheerder
Ik zei toch al dat dat ik geen respect heb voor joden omdat ze er niets uit geleerd hebben en de dingen zelf toepassen...

Tja mag je ook niet meer met indianen gaan lachen want zijn ook bijna volledig uitgemoord door onze volkeren...

Mag je ook niet meer met galliers lachen want zijn ook bijna volledig uitgemoord door de romeinen... Klinkt misschien belachelijk maar sommige volkeren leren uit die gebeurtenissen maar een jood leert het blijkbaar niet dus voor hun heb ik geen respect...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 27 juni 2005 om 19:22:
Dus als ik het goed heb vind jij dit filmpje wel kunnen omdat de Joden/Israeliers van nu ook huishouden in Palestina?

al met al heeft vooral de Mossad flink wat opgestoken van de Duitse verhoortechnieken.

kan me nog een verhaal herinneren over speciaal getrainde herdershonden die vrouwen verkrachtten. en dat was dan de Mossad. had menig kampbeul niet misstaan. :)
Waarschuw beheerder
Ben ik alsnog niet met je eens, maar goed, meningen kunnen verschillen.

Dan nog blijft mijn 2e vraag staan:

Uitspraak van Hassanova op maandag 27 juni 2005 om 19:22:
Er zijn trouwens niet alleen Joden vermoord. Verzetsmensen, zigeuners, gehanducapten enz enz.

Vind je het nog steeds grappig???

Waarschuw beheerder
en trouwens, die grap over die instructeur van een zelfmoordcommando-opleidingskamp waarbij 'ie zegt: "let op! ik doe dit maar 1 keer!" vonden de meeste mensen ook leuk.

als je dan nagaat hoeveel mensen er tot dusver vermoord zijn bij/door 'suicide bombings', zou je volgens 'jullie' redenatie daar ook niet om mogen lachen. :/

Waarschuw beheerder
ja elke persoon heeft een andere mening...

Er sterven altijd onschuldige slachtoffers in een oorlog en voor sommige vind ik het niet grappig maar ik vraag gewoon dat ze eens moeten stoppen met de beschermende hand te leggen rond de joden omdat ze toch zo erg hebben 'afgezien'... dat ze gvd er iets uit leren dan...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 19:36:
maar ik vraag gewoon dat ze eens moeten stoppen met de beschermende hand te leggen rond de joden omdat ze toch zo erg hebben 'afgezien'... dat ze gvd er iets uit leren dan...

:/:/:/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 19:36:
Er sterven altijd onschuldige slachtoffers in een oorlog en voor sommige vind ik het niet grappig maar ik vraag gewoon dat ze eens moeten stoppen met de beschermende hand te leggen rond de joden omdat ze toch zo erg hebben 'afgezien'... dat ze gvd er iets uit leren dan...

wat lul jij ongelovelijke poep zeg!

Waarschuw beheerder
is jouw mening he

Waarschuw beheerder
donateur
Jaa ik vind jouw mening zo krom als een banaan om eerlijk te zijn!

Waarschuw beheerder
Stoort me niet hoor dat jij dat denkt :)
Waarschuw beheerder
Bierbos, je komt toevallig uit Antwerpen, waar een grote Joodse gemeenschap woont. Heeft dat iets met je mening te maken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 19:43:
Stoort me niet hoor dat jij dat denkt

en de rest van Nederland..ow sorry je komt uit belgie :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 19:43:
Stoort me niet hoor dat jij dat denkt

Mij storen "simpele" gedachtes van anderen! ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 27 juni 2005 om 19:44:
Bierbos, je komt toevallig uit Antwerpen, waar een grote Joodse gemeenschap woont. Heeft dat iets met je mening te maken?

Heeft er ook iets met te maken ja...

Lemke denk jij nu echt dat er geen nederlanders deze mening delen dan :s

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, daar woont nog een joodse gemeenschap, aangezien ze daar niet alle joden hebben verraden toen de duitsers binnenvielen, in tegenstelling tot nederland.....
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat bierbos en zijn gehele familie vergast zal worden! Waarom... omdat ie belg is natuurlijk :s

Waarschuw beheerder
Holy shit hee, net als je denkt dat het niet dommer kan:

Echt een licht ben je niet geloof ik. :nee:

Waarschuw beheerder
Blijkbaar denken we zelfs over een dergelijk filmpje na anders hadden we deze discussie niet eens

klopt alleen kunnen mensen van deze discussie leren en niet van het filmpje ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Maar er was een filmpje nodig als aanzet tot discussie ;)

Waarschuw beheerder
erm..kunnen we nu weer ophouden met katten? :|

bovendien, ik heb gelijk. :)

Waarschuw beheerder
donateur
:[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 19:46:
Lemke denk jij nu echt dat er geen nederlanders deze mening delen dan

heb je mij dat horen zeggen dan? ik vond je argumenten gewoon krom..:S das MIJN mening

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 21:06:
bovendien, ik heb gelijk.

pfff

Waarschuw beheerder
ik vind het wel leuk :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 23:31:
ik vind het wel leuk

wat vind je er leuk aan dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lel op maandag 27 juni 2005 om 23:39:
Uitspraak van {NL} rebel {NL} op maandag 27 juni 2005 om 23:31:
ik vind het wel leuk

wat vind je er leuk aan dan?

moet je ff aan haar vriend komen....
Waarschuw beheerder
godverdomme wie dit verzonnen heeft moeten ze echt opknopen aan de hoogste boom vuile kut nazi's
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 23:41:
moet je ff aan haar vriend komen....

was ik niet van plan hoor

Waarschuw beheerder
:bounce:

Waarschuw beheerder
idd slecht ja :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whahahaha word dat feest gehouden in 020? :P
Leuk filmpje.

Waarschuw beheerder
Maar er was een filmpje nodig als aanzet tot discussie

Dat geef ik toe alleen van het filmpje zelf kan je niets leren. Je hoeft geen dingen te herhalen die al gezegd zijn ;)

bovendien, ik heb gelijk.

hahaha ik vind ook dat ik gelijk heb :).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Suusje :jaja: op dinsdag 28 juni 2005 om 00:18:
Lemkeeeeeeeeeeeeee
wereldster

o:)

hey wijffie :P:P

Waarschuw beheerder
echt niet normaal dit :(
zieke ziel die dit gemaakt heeft en erg dom vooral

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GrasGast op maandag 27 juni 2005 om 20:09:
Ik hoop dat bierbos en zijn gehele familie vergast zal worden! Waarom... omdat ie belg is natuurlijk

:D

Waarschuw beheerder
Heel erg ziek in je hoofd hoor :s
Waarschuw beheerder
donateur
Echt niets leuks aan en als je t leuk vindt snap je totaal niet wat er toen gebeurd is :nee:...
Verschrikkelijk om die beelden te zien (N)
laatste aanpassing