Uitspraak van Sunshine (An) op zondag 17 juli 2005 om 21:38:Zo'n velours luchtbed met bubbels is de beste! Die dingen liggen zowat als een echte matras. Je kunt ze ook gewoon in Frankrijk bij de Super U kopen trouwens......
goedemorgen lieve zondagsgangers!!!! nog een dagje vrij endan weer aan de bak!!!! maar met een mooie herrinerring erbij: FREHELLL mmhmm was erg gezellig plus een lekkere gekkehuis, zonnetje en een flinke wind!!!
gelukkkig de laatste dag nog een golf gepakt en verder mmmhmmm het was gewoon TOP
voor herhaling vatbaar!!!
steef ligt nog steeds gecrashed ergens in en om zijn bedje om lekker bij te komen
thnxxx everybody!
gister naar fausto geweest op plea\SURE Island....errug lekker
ja was weeer een topfeestje, mooie afsluiter van de vakantie!!!
daaag skatties
gelukkkig de laatste dag nog een golf gepakt en verder mmmhmmm het was gewoon TOP
voor herhaling vatbaar!!!
steef ligt nog steeds gecrashed ergens in en om zijn bedje om lekker bij te komen
thnxxx everybody!
gister naar fausto geweest op plea\SURE Island....errug lekker
ja was weeer een topfeestje, mooie afsluiter van de vakantie!!!
daaag skatties
Uitspraak van brrrrrrrrrrrrrrrr op zondag 24 juli 2005 om 14:21:steef ligt nog steeds gecrashed ergens in en om zijn bedje om lekker bij te komen
dus dr kan nie meer bij?
Uitspraak van Charly Rocks op maandag 25 juli 2005 om 11:33:Niks van gemerkt
Joop van Tellingen sluipmodus
Die hand is wel dubieus trouwens
vette fotoos jihaaaaaaaaaa
Een heerlijke vakantie gehad en nu helaas weer aan het werk...... Volgend jaar maar weer eens een kijkje nemen daar, want zo'n goedkope camping ben ik nog nooit tegen gekomen.......
Heb leuke foto's gemaakt, maar weet "bijgodniet" hoe ik deze hier op mnoet krijgen.....wordt vervolgd......
Iedereen bedankt voor jullie inzet.....het was bere bere gezellig......nu weer centjes verdienen om snel weer dit land te kunnen ontvluchten en nog eventjes de zon pakken.......
RJ we bellen snel.......... ;o)
Kiki, Noukie volgend jaar moeten wij wel met zijn allen in dezelfde periode gaan hoor, is veel gezelliger!!!!
Ga weer aan de slag!!!!!
Heb leuke foto's gemaakt, maar weet "bijgodniet" hoe ik deze hier op mnoet krijgen.....wordt vervolgd......
Iedereen bedankt voor jullie inzet.....het was bere bere gezellig......nu weer centjes verdienen om snel weer dit land te kunnen ontvluchten en nog eventjes de zon pakken.......
RJ we bellen snel.......... ;o)
Kiki, Noukie volgend jaar moeten wij wel met zijn allen in dezelfde periode gaan hoor, is veel gezelliger!!!!
Ga weer aan de slag!!!!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 12:18:want zo'n goedkope camping ben ik nog nooit tegen gekomen.......
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 12:18:Kiki, Noukie volgend jaar moeten wij wel met zijn allen in dezelfde periode gaan hoor, is veel gezelliger!!!!
Mee eens! (ook al heb ik geen idee wie Kiki is)
Ja ik kon de dorst niet meer bedwingen. Alle ellende begon met een potje bierspel. Voor dat ik het wist zat ik in de kroeg en lag ik pas om 3 uur in m'n krat. Gelukkig al wat op voor geslapen (vrijdag en zaterdag). Ik kan alleen niet zo wennen aan het maagzuur. Het voelt net alsof ik een emmer vruchtjes heb leeggegeten welke al drie dagen stond.