Uitspraak van Charly Rocks op donderdag 30 juni 2005 om 13:48:(op initiatief van RJ)
*hoopt dat niemand 'm in elkaar slaat*
Leuk! Als je gaat...wanneer denk je dan te komen?
Wilde je net een pb-tje sturen, maar zag dat je comp stuk is.
nee is weer in orde, ben alleen vergeten dan antwoordapparaat uit te zetten bedenk ik me nu je dat zegt
Moet ff kijken, ergens tussen de 15e en de 18e denk ik.
Eu ik wil die ene draaitafel best meenemen, maar dat ding is al naar de klote, dus veel zal je dr nie aan hebben
Tja ik heb eerst 10 juli het hele gedoe met Sundays at School (voor de mensen die dan nog niet in Frehel zijn: zeker even een kijkje nemen
). Moet ook al een beetje voor de volgende editie aan de slag, dus kan maar een paar dagen blijven. En t is wel handig als ik met bvb RJ weer terug kan rijden. Heb namelijk nog geen idee hoe ik de heenreis ga maken.
ja hallo luitjes!!!!
iuk ben inderdaad sorah en dol op frehel ook al ben ik er og nooit geweest.... het trekt me nu al,.... jammer genoeg nog een paar wekend werken aaaggggg
wij weten ook nog niet hoe we gaan of ene huurauto of met stefan meerijden we will see!!!!!
maar oke
euhmmm ben net thuis dus ga even een piraatje doen en dan chillen
are-ve-detsjie
soor
iuk ben inderdaad sorah en dol op frehel ook al ben ik er og nooit geweest.... het trekt me nu al,.... jammer genoeg nog een paar wekend werken aaaggggg
wij weten ook nog niet hoe we gaan of ene huurauto of met stefan meerijden we will see!!!!!
maar oke
euhmmm ben net thuis dus ga even een piraatje doen en dan chillen
are-ve-detsjie
soor
Uitspraak van Sunshine (An) op donderdag 30 juni 2005 om 20:44:Ja, dat lukt in ieder geval weer vandaag
Uitspraak van Charly Rocks op donderdag 30 juni 2005 om 19:31:dan wil ik evt wel meerijden
Waarneer was je van plan te gaan Charly?
Waarschijnlijk gaat Stefan (sneckol) ook, dus kunnen we misschen met zijn 4en rijden....maar aangezien het zijn auto is, moet hij er over beslissen...
Auto huren kan ook en is ook nog een goedkoop...Hoe dan ook we krijgen je er wel heen en ook weer terug.....
nog een paar dagen werken en dan......
Hardlopen....mmmmmmmmmmmm sluit me aan bij Noukie...alleen naar het strand en eventueel naar het toillet!!!
Auto huren kan ook en is ook nog een goedkoop...Hoe dan ook we krijgen je er wel heen en ook weer terug.....
nog een paar dagen werken en dan......
Hardlopen....mmmmmmmmmmmm sluit me aan bij Noukie...alleen naar het strand en eventueel naar het toillet!!!
eeeeeeeeeejjjjjjjjjjjj klavertjes !!!!
ja ik ben helemaal in de vakantie mood, alleen is het een beetje jammer dat ik volgende week nog een reeks nachtdiensten heb en die week daarop nog vollop moet werken, eikels!!!!
maar okeee die mood blijft wel hangen\1!!!!
ik ga stiekem even een tukkie doen hihi
ik heb even twee uur rust duss
dikke kusss
ja ik ben helemaal in de vakantie mood, alleen is het een beetje jammer dat ik volgende week nog een reeks nachtdiensten heb en die week daarop nog vollop moet werken, eikels!!!!
maar okeee die mood blijft wel hangen\1!!!!
ik ga stiekem even een tukkie doen hihi
ik heb even twee uur rust duss
dikke kusss
geiten lopen hier niet in Wognum hoor, maar toevallig wel wat skaapjes en natuurlijk een sloot vol kikkers, maar die houden zich gedeist zo te horen, nou ik ga nu echt even offf, dikke kusss ....
moet vanavond koken dus daar moet ik zowel lichamelijk als mentaal goed voorbereid voor zijn !!!
see you later skater
moet vanavond koken dus daar moet ik zowel lichamelijk als mentaal goed voorbereid voor zijn !!!
see you later skater
HAHAHA en ze kan lekker koken......
Wil ook wel een tukkie doen ;o) maar er moet helaas nog een aantal uurtjes gewerkt worden....maar dan wordt er gekookt....................
Iedereen een fijn weekend alvast..
P.S. Trein schijnt kut te zijn.......want tot aan Parijs is het wel te doen en dan zit je in een stoptrein......en je moet in Parijs nog van de ene kant naar de andere kant reizen..........
We will see!
Wil ook wel een tukkie doen ;o) maar er moet helaas nog een aantal uurtjes gewerkt worden....maar dan wordt er gekookt....................
Iedereen een fijn weekend alvast..
P.S. Trein schijnt kut te zijn.......want tot aan Parijs is het wel te doen en dan zit je in een stoptrein......en je moet in Parijs nog van de ene kant naar de andere kant reizen..........
We will see!
Ben een aantal keren met de trein geweest. Je hebt meerdere opties. Met de Thalys naar Parijs, en daar verder per TGV naar Lamballe of St Brieuc.
Of s'avonds de nachttrein nemen. Deze gaat onderweg nog ergens stilstaan. Dan ben je om zeven uur in Parijs, en tegen twee uur in St Brieuc.
En inderdaad moet je met de metro van Gare du Nord naar Gare du Montparnasse. Ze hebben wel van die ondergrondse rolbanden. Maar altijd was die band die ik moest hebben kapot
Of s'avonds de nachttrein nemen. Deze gaat onderweg nog ergens stilstaan. Dan ben je om zeven uur in Parijs, en tegen twee uur in St Brieuc.
En inderdaad moet je met de metro van Gare du Nord naar Gare du Montparnasse. Ze hebben wel van die ondergrondse rolbanden. Maar altijd was die band die ik moest hebben kapot
ben het helemaal zat voor deze week.......gelukkig gedaan wat ik moest doen, maar mijn god wat ben ik alweer toe aan een week vakantie...............
Ik hoorde dat het weer niet zo is op het moment...
Hopelijk wordt het alleen maar beter en beter...........
Ben off..........fijn weekend aankomende vakantiegangers
Ik hoorde dat het weer niet zo is op het moment...
Hopelijk wordt het alleen maar beter en beter...........
Ben off..........fijn weekend aankomende vakantiegangers
Als het ff kan moet je dan proberen de 14e te komen. Is nationale feestdag in Frankrijk. Oftewel lekker lam worden op een dorpsfeestje
Mijn verstandskiezen!!!
Lijkt me juist een geweldig mooi avontuur!
Sorry, ben net wakker geworden door m'n middagwandelingetje. Kanpt een mens van op
Nou dat is te mreken
Uitspraak van Sunshine (An) op vrijdag 1 juli 2005 om 17:24:Mijn verstandskiezen!!!
Neem aan dat je bedoeld dat je verstandskiezen de 14e getrokken worden?
Uitspraak van Sunshine (An) op vrijdag 1 juli 2005 om 17:24:(zou ik dan nog dommer worden??)
Of dommer overkomen
Uitspraak van Sunshine (An) op vrijdag 1 juli 2005 om 17:24:Lijkt me juist een geweldig mooi avontuur!
Is ook erg leuk hoor, toch een aantal jaren gedaan