Hallo mensen van "La plaaage de Fréhelll!" lalala,
Voor Nils en Nienke:
Gunnink komt morgenavond al naar mij toe. Dan rijden we samen naar DV met de auto. Gesjellig! Is wel zo makkelijk, gezien de "huidige situaaatiee"!
Bij deze vraag ik onze lieve heer om per direct de levensduur van alle muggen op deze aardkloot per direct in te korten naar nihil....wat een hufters zijn dat! Heb geen oog dicht gedaan! Oh ja kjell? JA!
Aaarrgghhhh mug hier belletje daar...donder op!!
Lig ik eindelijk om half 1 in bed, belt Nils me om 3.00 wakker met zn lamme hoofd....omdat ie even wilde zeggen: " Schatje....., ik vind je zo lief!!!" pfff erg lief van hem hoor, maarre de wekker gaat om 6.30...en als klap op de voorpijl werd ik om 5.15 wakker gezoemd doer een bepaald vliegend voorwerp......zzzzzzzzzZZZZZZZzzzzzzzz aaaaaaaaaH!!!!
Goeiemorgen allemaal!!!
Wat een klote weer. Als het morgen ook dit weer is dan moeten we maar een tent opzoeken voor de Reunië. Ik laat me namelijk echt niet nat regenen. Gelukkig is de Goa dit jaar in een tent.
Net smsje van kjell dat ze met 10 man bij HQ staan (stonden), want de dj's draaien niet meer omdat er lekkage is. Dus zijn ze nu naar de techno tent Nou, ben blij dat ik maar 1 dag in de regen sta. Moet er niet aan denken om het hele weekend daar te zitten
Ik heb net een filmpje gezien vanuit de technotent en daar gaan het flink te keer. Ik ben ook blij dat ik alleen morgen ga. Ik hoop van Kjell dat hij genoeg droge kleren mee heeft.
Ja zo zie je maar weer....dat ie zoveel van je houdt dat ie je zelf de regen gunt.....morgen wordt het super mooi weer, heeft een collega van me net beloofd......eeehhhh ja hoor...ja