3 volgers · 16874x bekeken
Van der Linden zegt: Ik wil wel, maar kan het echt niet maken.....zondag is er een surprise party voor mijn moeder en zus (50 jaar & 18 jaar) en om daar nou met een DanceValley gezicht te gaan zitten.... nou nee ;o)
Tuurlijk de Dance Parade (Rotterdam) zijn wij van de partij..... (als Lowlands niet te gelijk is)
Ik ga jullie missen of dat doe ik al, want wat was het gezellig......tjonge jonge jonge........
Ben helaas nog aan het werk...maar ach....alles komt goed
Tuurlijk de Dance Parade (Rotterdam) zijn wij van de partij..... (als Lowlands niet te gelijk is)
Ik ga jullie missen of dat doe ik al, want wat was het gezellig......tjonge jonge jonge........
Ben helaas nog aan het werk...maar ach....alles komt goed
Wat leuk zeg......zit op mijn werk en zo heb ik het idee dat jullie er allemaal bij zijn...hihi
Jullie zijn echt een Fehrel familie......
o ja als je mijn nieuwe nummer wilt, stuur een berichtje, want ik zet hem hier niet neer, voordat ik helemaal gek wordt gebeld.........
Dance Parade is in Rotterdam en laat ik nou nog een appartementje in Rotterdam hebben.....weet je nog Kjell...daar begon het bende weekend!!!!!!!
Fijne avond
Kiki, Kane is supert......reeds 2 optreden mogen zien en is echt top...Enjoy
P.S. als we elkaar niet kunnen zie....organiseren we toch een "normale" bijeenkomst........ ik hoor het wel, want ik wil het zooitje wel weer eens zien....hahahaha
Jullie zijn echt een Fehrel familie......
o ja als je mijn nieuwe nummer wilt, stuur een berichtje, want ik zet hem hier niet neer, voordat ik helemaal gek wordt gebeld.........
Dance Parade is in Rotterdam en laat ik nou nog een appartementje in Rotterdam hebben.....weet je nog Kjell...daar begon het bende weekend!!!!!!!
Fijne avond
Kiki, Kane is supert......reeds 2 optreden mogen zien en is echt top...Enjoy
P.S. als we elkaar niet kunnen zie....organiseren we toch een "normale" bijeenkomst........ ik hoor het wel, want ik wil het zooitje wel weer eens zien....hahahaha
okeee een bijeenkomst: nie verkeerd!!!!
maar dan wel met meloen toch!!!
ben tegenwoordig dol op mel;oenen, jammer genoeg nog maar 1 mogen proven .....
lekkah lekkah lekkh, hee gabbertje have fun at DV!!!
mucho groetjus sorah
ben tegenwoordig dol op mel;oenen, jammer genoeg nog maar 1 mogen proven .....
lekkah lekkah lekkh, hee gabbertje have fun at DV!!!
mucho groetjus sorah
laatste aanpassing
vond m erg lekker
heb nu al het idee dat wij een hoop gezelligheid zullen gaan missen...maar ik heb een leuk alternatief gevonden voor the Fehrel Club.....en zal dit binnenkort aankondigen...(officieel zeg)...Zit lekker op mijn werk, te denk, wat ik Sneckol eens moet schenken......o nee dat rijmpje is pas in december....... Kado is binnen...ene is supert
Van der Linden zegt: Tot gauw lieve vriendjes en vriendinnetjes....
2 Kjell: Wat een toeval..... beide 1978 en onze moeders beide 1955.....Ben je niet gewoon mijn 2-ling broer....
Van der Linden zegt: Tot gauw lieve vriendjes en vriendinnetjes....
2 Kjell: Wat een toeval..... beide 1978 en onze moeders beide 1955.....Ben je niet gewoon mijn 2-ling broer....
nou zou best eens kunnen...krijg bij het zien van sommige een broer/zuster gevoel....dus wie weet.....ben dan meestal we onder ......
ssssssssssssst maar ik ging net zitten op mijn stoel en ik hoorde een raar geluid........ dussssssssss of mijn reet is te dik of mijn broek te versleten......
Prijsvraag van maken????
ssssssssssssst maar ik ging net zitten op mijn stoel en ik hoorde een raar geluid........ dussssssssss of mijn reet is te dik of mijn broek te versleten......
Prijsvraag van maken????
Zal het morgen aan de jury vragen en dan maak ik de winnaar bekent.......
Zijn er mensen geïnteresseerd in een Fehrel bijeenkomst weekend met onbekende afloop......misschien kunnen we een huisje huren (in de maand oktober) en een Fransopzijnkopzetweekend houden.....
De kosten zullen laag zijn.......net als in Fehrel....
Mocht er animo voor zijn dan hoor ik het wel...... dan kan ik geheel vrijblijvend eens kijken waar en wat de kosten zullen zijn......
P.S. Dance Parade parkeer gelegenheid bij mij voor de deur.....
Zijn er mensen geïnteresseerd in een Fehrel bijeenkomst weekend met onbekende afloop......misschien kunnen we een huisje huren (in de maand oktober) en een Fransopzijnkopzetweekend houden.....
De kosten zullen laag zijn.......net als in Fehrel....
Mocht er animo voor zijn dan hoor ik het wel...... dan kan ik geheel vrijblijvend eens kijken waar en wat de kosten zullen zijn......
o ja......dan moeten we misschien een andere datum prikken....
heb je niets te doen Bijltje..........
HHA staat weer voor de deur en ik heb nu al zin zin zin zin zin............ was de vorige keer erg gezellig...... dit keer neem ik op maandag zeker vrij....de vorige keer zag ik rond 15.00 alles bewegen op mijn buro....zal nog wel van de boot zijn geweest ;o)
heb je niets te doen Bijltje..........
HHA staat weer voor de deur en ik heb nu al zin zin zin zin zin............ was de vorige keer erg gezellig...... dit keer neem ik op maandag zeker vrij....de vorige keer zag ik rond 15.00 alles bewegen op mijn buro....zal nog wel van de boot zijn geweest ;o)
Zo hebben ze voor mij een keer 112 moet bellen op maandag omdat alles paars werd en begon te schudden. Gelukkig ging het voordat er echt gebeld was weer over. Een typisch gevalletje van slaap te kort. Dit was wel al weer een paar jaar geleden. Ik ga nu zo goed als nooit meer op zondagavond stappen als ik maandag geen vrij heb.
Je heb werkpaarden en luxe paarden. Ik heb net ff mijn Dance Valley uitgestippeld. Daar komt ie:
Ik ga beginnen bij Joyce Mercedes in de Renaissancetent. Daarna naar Concept voor Shinedoe. Dan naar de Electro-tent voor Mason. (De viool spelende dj). Hierna is het nog ff een vraag. Net waar ik zin in heb. Techno > Kevin Saunderson, progressive > Sasha of hardhouse > Tidy Boys. Dan om 16.00 uur is er weer een vrij zekere factor, namelijk 2 uur lang Deep Dish op de main. Hierna naar Renaissance om het laatste uur van James Zabiela te pakken. Hierna om m'n gemak naar naar HQ voor Proteus. Na Proteus nog ff spacen bij Hernan Cataneo (Renaissance) en als afsluiten: OME KAREL (Carl Cox). Zo best al goed uitgestippeld al zeg ik het zelf. Natuurlijk zal het nooit helemaal zo verlopen maar de zekere factoren zijn zekers Deep Dish, Hernan en Carl.
Ik ga beginnen bij Joyce Mercedes in de Renaissancetent. Daarna naar Concept voor Shinedoe. Dan naar de Electro-tent voor Mason. (De viool spelende dj). Hierna is het nog ff een vraag. Net waar ik zin in heb. Techno > Kevin Saunderson, progressive > Sasha of hardhouse > Tidy Boys. Dan om 16.00 uur is er weer een vrij zekere factor, namelijk 2 uur lang Deep Dish op de main. Hierna naar Renaissance om het laatste uur van James Zabiela te pakken. Hierna om m'n gemak naar naar HQ voor Proteus. Na Proteus nog ff spacen bij Hernan Cataneo (Renaissance) en als afsluiten: OME KAREL (Carl Cox). Zo best al goed uitgestippeld al zeg ik het zelf. Natuurlijk zal het nooit helemaal zo verlopen maar de zekere factoren zijn zekers Deep Dish, Hernan en Carl.
Ik ben ook al vrij!! en morgen ook.
Ik ben wel voor een weekend, moet alleen meestal op zondag een wedstrijd spelen...
Dat is wel heel handig!!! Misschien ga ik daar wel gebruik van maken, maar dat laat ik dan wel weten.
Ik ben wel voor een weekend, moet alleen meestal op zondag een wedstrijd spelen...
Dat is wel heel handig!!! Misschien ga ik daar wel gebruik van maken, maar dat laat ik dan wel weten.
ik kan natuurlijk altijd eventjes komen kijken op DV, want ik word helemaal gek van het idee dat jullie straks een mooie herinnering hebben...... een paar uurtjes kan misschien geen kwaad.....toch.... mocht het toch gebeuren, dan moet ik wel op tijd naar huis geschopt worden......
(hopelijk is het bovenstaande gevoel/ idee morgen weer weg)
(hopelijk is het bovenstaande gevoel/ idee morgen weer weg)