Partyflock

Forumonderwerp · 787932
894x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik heb een collega en dat is zo'n ontzettende eikel! :@
Hij weet alles beter, stinkt, en als er iets mis gaat waar hij bij is betrokken is het nooit zijn schuld :[

En het ergste is nog dat hij met mij mee carpooled :(
Iedere dag gaat het me meer tegenstaan, zeg ook al bijna niks meer tegen hem als we in de auto zitten. En hij stinkt zo ontzettend naar zweet dat ik misselijk word in de auto :S
En op het werk kan ik eigenlijk ook heel moeilijk normaal tegen hem doen. :/
Gelukkig weet ik dat het niet alleen aan mij ligt, iedereen inclusief m'n bazen vinden het een bijdehandte nerd.

Kennen jullie dat? :)
Waarschuw beheerder
ik had ook zo'n collega. na een babbeltje met het management was hij binnen 1 week weg B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shanna b) op donderdag 23 juni 2005 om 11:37:
En het ergste is nog dat hij met mij mee carpooled

Lucky bastard :O
Waarschuw beheerder
:yes:
maja beter ga je dan verder met je eigen auto:)

had echt nie langer bij die dwaas gebelve:no:
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb een collega die lui is word dr gek van irriteer me kapot hier:[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
flink schoonmaakpakket cadeau geven (helpt iig tegen de stank)

verder ervoor zorgen dat hij niet meer met je meerijdt

En hem dan op t werk negeren........ werkt t beste :yes:
Waarschuw beheerder
Gelukkig bepaal ikzelf wie er mee carpooled in mijn auto :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B BENASSI op donderdag 23 juni 2005 om 11:39:
maja beter ga je dan verder met je eigen aut

Hij rijdt met mij mee :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 11:38:
Lucky bastard

hahhaha .. best wel he .. b)
Waarschuw beheerder
donateur
kun je niet beter een keer hard zijn en kappen met dat carpoolen dan? :/
Waarschuw beheerder
donateur
bij ons werkt ook zo'n bunzing.. maar ondanks de lucht kiepen ze em niet :s
t is een echte bonnenscoorder ook nog eens..
die vent krijgt het voor elkaar om nu al een maand of zes achtereen gemiddeld 2x p/maand geflitst te worden door 1 en dezelfde flitskast :s
sufferd :s
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom laat je die jongen dan in godsnaam met je meerijden?

Ik zou gewoon zeggen dat als hij zichzelf niet wat beter zou verzorgen hij voortaan maar weer lekker met zijn eigen auto of het openbaar vervoer kon gaan.
Waarschuw beheerder
donateur
Bus deo op de stoel leggen als hint;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deuce op donderdag 23 juni 2005 om 11:40:
Gelukkig bepaal ikzelf wie er mee carpooled in mijn auto

Tja, ik heb het in principe zelf aangeboden toendertijd :frusty:
En helaas kan hij met niemand anders mee :S
Heb al wel bij m'n bazen laten doorschemeren dat ik d'r niet zo blij mee ben maar ja.
Krijg wel geld van hem, anders was ik er al lang mee gekapt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op donderdag 23 juni 2005 om 11:41:
Bus deo op de stoel leggen als hint

Heb ik al gedaan.
Snapt ie niet :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon ZEGGEN dan?

Misschien weet die arme jongen wel niet dat zijn heerlijke zweet-aroma voor anderen helemnaal niet zo fijn is.

Waarschuw beheerder
gewoon laten staan op de carpool plaats

Nee joh. Je moet gewoon vol op hem inrijden, dan heeft hij vast wel door dat je hem niet zo aardig vind. Kun je uit je je raam ook nog heel hard roepen JE STINKT !!!! dan weet hij dat ook mooi weer :yes:
Artiest {SHOWLIST artist 60953, 58252, 45895}
Waarschuw beheerder
zo hee... das pas ECHT klote :S... ben blij dat ik dat niet heb... ik heb alleen een collega die altijd elke pauze de Pooltafel inpikt. Hij zit ALTIJD te poolen en de rest krijgt nauwelijks de kans... We zeggen het dan wel tegen hem maar het intresseert m niet :P...
Waarschuw beheerder
Hij weet alles beter, stinkt, en als er iets mis gaat waar hij bij is betrokken is het nooit zijn schuld

Loopt hier precies zo iemand rond

Super eigenwijze stinkende conservatieve betweter...
Waarschuw beheerder
donateur
je kunt toch gewoon (op een beetje nette manier) tegen em zeggen dat ie niet zo fris is?

óf hij wast zich in het vervolg beter, óf hij wordt boos en wil niet meer met je meerijden...

win-win situatie lijkt me ;P

Waarschuw beheerder
donateur! je kunt toch gewoon (op een beetje nette manier) tegen em zeggen dat ie niet zo fris is?

geen hem een familiepakking zeep en deo voor zijn verjaardag :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trinity³ op donderdag 23 juni 2005 om 11:45:
je kunt toch gewoon (op een beetje nette manier) tegen em zeggen dat ie niet zo fris is?

Inderdaad :D
Dat kwetst hem flink zonder dat ie echt boos op je kan worden!!! Je zegt het als het ware "voor zijn bestwil"... hehehehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shanna b) op donderdag 23 juni 2005 om 11:42:
Krijg wel geld van hem, anders was ik er al lang mee gekapt.

Koop daaar dan luchtverfrisser van ;)
Waarschuw beheerder
donateur
het is je eigen auto zeg hem dat hij niet meer mee kan rijden gewoon omdat je daar geen zin meer in hebt
Waarschuw beheerder
Beter werk je gewoon niet, hoef je ook niet met zulke debielen samen te werken :vaag:

Maargoed, dan moet je weer gelijk het illegale pad om geld binnen te halen :x

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Trinity³ op donderdag 23 juni 2005 om 11:45:

Precies.......dat kun je op een hele normale manier zeggen. Wellicht heeft hij het niet eens door. Hoe zou jij het vinden als jij mega naar zweet meurt en iedereen je ontloopt en over je roddelt, maar nisk tegen jou zegt. Beter zeg je het gewoon wel en dan op een normale en totaal niet lullige manier.

Doet hij er vervolgens nog niks aan, dan heb je ook gelijk een goed excuus om m niet meer mee te laten rijden

Waarschuw beheerder
wat is nou het probleem..dat hij stinkt of dat jij niet eerlijk durft te zijn ;)

??? :S t ligt zeker aan mij,maar ik had het m (als ik me er zo druk over maakte,zodat ik helemaal een topic er over open) gewoon eerlijk vertelt... :S

"moet je luisteren,dat je mee rijd is tot daar aan toe,maar het feit dat het telkens "funky" ruikt als jij in me auto zit,is wel een beetje klote...eigelijk...." :)

of ide jongen schaamt zich zo en die wast zich elke dag en spuit een fles deo leeg op zichzelf..of hij rijd niet meer met je mee voortaan...en als ie niks doet,heb je hem gewaarschuwd en kan je dus makkelijker zeggen,sorry stinkerd,niet meer in mijn auto..

EERLIJK DUURT HET LANGST

zo,klaar.!! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 11:56:
wat is nou het probleem..dat hij stinkt of dat jij niet eerlijk durft te zijn

Als dat stinken nou het enigste punt was...
Maar die gozer gaat me gewoon steeds meer tegen staan met z'n betweterige gelul :S
Om ff een paar vb te geven: Hij loopt altijd te zeiken dat de muziek die ik in de auto heb technisch niet goed in elkaar zit.
Volgens hem heeft hij een bepaalde bassline bedacht, en hebben verschillende DJ's dat van hem gejat :S Whatever.

Op een gegeven moment was er een keer een gozer op de radio die zei dat hij nee ging stemmen tegen de EU grondwet, ik zei dat ik dat ook ging doen, ik was maar dom volgens hem.
:/

't Zijn misschien kleine dingen maar alles bij elkaar... :[
Waarschuw beheerder
Ik heb ook zoiets meegemaakt met een collega, die stinkt ook al zoooooo vies elke dag, en carpoolt ook met mij mee. Ik zei in mn auto in het algemeen.. "gatverr.. het stinkt hier naar zweet!!!.. hij deed gelijk zn armen bij elkaar, en de volgende dag rook ik after-shave!!

ennehh.. als hij het allemaal beter weet... en zelf allemaal MOOIER heeft, laat hem dan lekker ZELF met eigen vervoer komen.
Ik zou dan JUIST de muziek knetter hard zetten, ofzoiets, t is toch JOUW auto??
Of de reiskosten gaan in een keer wat omhoog ;p
Kijken wie er ook vervelend kan zijn!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 11:56:
telkens "funky" ruikt

lol
Waarschuw beheerder
donateur
En hij stinkt zo ontzettend naar zweet dat ik misselijk word in de auto

volgende keer gewoon over hem heen kotsen en doen alsof er niks aan de hand is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shanna b) op donderdag 23 juni 2005 om 11:40:
Hij rijdt met mij mee

kick hem er uit:)
of laat eum staan:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Minimalle op donderdag 23 juni 2005 om 12:12:
"gatverr.. het stinkt hier naar zweet!!!..

Denk dat ik vanmiddag ook maar een subtiele opmerking ga maken :P

Hij is ook altijd te laat, zo irritant :S
Zeg ik tegen'm : Moet om half 6 gelijk weg want ik moet nog zus en zo doen...
Komt ie om kwart voor een keertje aankakken, of gaat net voor half 6 nog een telefoontje plegen waarvan ie weet dat het niet snel opgelost is.

Waarschuw beheerder
wat een iritante klootzak. bah.

ik had er wel een partijtje ruzie voor over gehad. :yes:

Waarschuw beheerder
zeg dan gewoon tegen die jongen,dat het je beter lijkt dat hij ander vervoer gaat zoeken,puur omdat je vindt dat jullie alle2 niet echt op 1 lijn zitten..;)
en vanwege het feit dat jullie samen werken,is het handig de verstandhouding nog een beetje redelijk te houden,dus is het beter om een beetje afstand te houden,voordat jullie elkaar straks geeneens meer gedag kunnen zeggen in de gang....gewoon eerlijk wezen..je gaat je toch niet zo vaak aan iemand zitten irriteren,terwijl de oplossing 1 zinnetje van je verwijderd is.. :)

Waarschuw beheerder
heej brouwer...sukkel..hahaha ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou zeggen dat hij met jou mee rijdt, en zich dus ook moet aanpassen. Als hij niet op tijd is, en ook nog ongezellige opmerkingen maakt is het klaar, dus aan hem de keus.

Dan inderdaad nog iets subtiels over de stank, en dan is het opgelost? (Y)

:)

Wel lastig hoor, want iedereen weet allemaal zo goed wat je moet doen, maar het is toch lastig om iemand op zoiets aan te spreken..

Succes!
Waarschuw beheerder
Denk dat ik sowieso snel met m'n bazen om de tafel ga zitten :yes:
Denk dat ze mij wel begrijpen...
Waarschuw beheerder
Trouwens...als iemand erg onverzorgd is en zwaar stinkt moet je dat ook gewoon kunnen zeggen.

Als je er elke dag mee in de auto moet zitten:S.

Tja zal wel weer grof zijn, maar ik zou het zeggen.
Subtiel of niet.

Artiest Demon Rage
Waarschuw beheerder
donateur
geef hem een schop :/

Waarschuw beheerder
Ik zal jou ff een schop geven, Aleks :[

Waarschuw beheerder
bij mij net zo ik heb ook collega's die weten het (zogenaamd) beter altijd tegen de draad in daar kun je niks aan doen dat altijd op het werk zo :yes: Maar in ieder geval sterkte :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shanna b) op donderdag 23 juni 2005 om 12:21:
Hij is ook altijd te laat, zo irritant

JIJ rijdt.. dus als hij te laat is, rij je weg. Dat heb ik ook wel eens gedaan. Mn collega vroeg waarom ik dat had gedaan, en heb toen eerlijk gezegd dat, als hij het niet erg vind om te laat te komen, prima.. Maar ik niet!

T is allemaal wel mooi makkelijk zo voor hem. Beetje lekker met iemand meerijden, netjes weer afgezet worden, hij hoeft nergens op te letten...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 12:26:
zeg dan gewoon tegen die jongen,dat het je beter lijkt dat hij ander vervoer gaat zoeken,puur omdat je vindt dat jullie alle2 niet echt op 1 lijn zitten..

Zo kun je t op de netste manier oplossen!!

Waarschuw beheerder
donateur
Whehe ik zou dus echt níet meer met die gast carpoolen, duidelijk :D
Waarschuw beheerder
donateur
Zeg gewoon "Ga jij maar lekker met de bus dan hoef je die kut muziek ook niet aan te horen"

Daaaaag.. :9

Waarschuw beheerder
donateur
Of:

"hey je stinkt en je bent een eikel, dus zoek het lekker uit hoe je op je werk komt, maar niet met MIJN auto"

Waarom tactvol zijn, als het ook duidelijk kan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 12:17:
"hey je stinkt en je bent een eikel, dus zoek het lekker uit hoe je op je werk komt, maar niet met MIJN auto"

:jaja:

Ga maar lopen stinknerd :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van M. :') op vrijdag 24 juni 2005 om 12:16:
Ga jij maar lekker met de bus dan hoef je die kut muziek ook niet aan te horen

Uitspraak van M. :') op vrijdag 24 juni 2005 om 12:19:
Ga maar lopen stinknerd

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 12:17:

Dat heb ik tegen jullie toch ook nie gezegd? Heb jullie ook gewoon mee laten rijden, loeders B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
wij begrijpen elkaar poesj :p (L)
laatste aanpassing