Partyflock
 
Forumonderwerp · 786977
 
Wat vinden jullie van DJ OUtblast???????????????????
best goede platen
van de wipneus hij niet mijn favo.
Hey kijk nou wat ik vind :D €5,- B)
Uitspraak van EHVterror-k op maandag 20 juni 2005 om 08:23:
van de wipneus hij niet mijn favo.

En nu in het Nederlands graag :/
 
Werkzaam bij KraakPiep
t_JILP¿ .....

Qua draaien of producties?
 
:respect:
Ik vind hem niet zo veel aan. :nee:

Hij staat me niet aan. (n)

Komt ook door dat ene kutnmr met Korsakoff en die domme clip erbij. :/

Vond hem daar ook totaal geen uitstraling hebben, en van mij hoeven hardcore nummer sook niet persee op tv te verschijnen.

En mocht er dan toch eentje op tv komen, maak dan een goed nmr. Ipv zon trance achtig schijtnmr. (n)
Werkzaam bij SMvJ
Artiest {SHOWLIST artist 25140, 46185}
:x ik zeg niks
vind hem eigenlijk niet zo geweldig
een opgefokte chagrijnige hardcore dwerg......
met trekjes van beavis.... (van beavis & buthead)
 
Vind het een dikke worst,shit platen,misselijk!!
 
Helemaal niks.
outblast kon ik altijd wel respecteren, totdat hij dat belachelijke nummer met Korsakoff maakte
 
zijn producties :(
 
zuigen
 
communication...
dat is t enige wat ik er over kwijt wil...:)
outblast kon ik altijd wel respecteren, totdat hij dat belachelijke nummer met Korsakoff maakte

Precies, hij draait altijd wel aardig, maar zijn producties zijn gewoon veels te braaf. Heeft niks met hardcore te maken.
 
Artiest Balbasaur
Draaien: Best te doen.
Productues: Heel af en toe leuk.
 
Ik vind DJ Outblast een hele grote neukfout! :jaja:
Artiest {SHOWLIST artist 27375, 62069}
zolang hij maar plaatjes met drokz gaat maken vind ik het best, die heeft tenminste een betere invloed op outblast producties dan korsakoff.

Black 04 :respect:
Ik vind 'm altijd goed draaie (Y) zoals afgelopen zaterdag op Defqon1 :respect:
 
niets aan...
Uitspraak van RE1N!ER op maandag 20 juni 2005 om 13:06:
Black 04

Dat nummer is lekker :yes: , vooral die bass is het begin :D
 
Artiest Terrex
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 13:02:
Ik vind DJ Outblast een hele grote neukfout!

Hahahaha OutBlaaat Niks aan die hele vent Stinkt naar geldwolf zoveel mogelijk geld maken in korte tijd met die slappe melodietjes en sample's.
outblast is een goedkope commerciele hoer, en korsakoff ook, maar dat was al langer bekend.

lijkt idd teveel op trance alleen een hoger aantal bpm..

en idd met drokz samen viel het mij niet tegenBlack04(y)

maar dat zal wel van drokz komen.......
ik vind m wel goed draaien
Had liever Promo als afsluiter op Black gehad 8)
 
vieze vuile arrogante balle likkende niet tefilmen geld Wolf!
laatste aanpassing
 
Communication remix van Catscan is idd enige wat ik ooit vet van hem gevondenh heb..Maar neemt niet weg dat hij voor andere mensen wel een held kan zijn...:/
 
Ten eerste veel te commercieel, heeft niets maar dan ook helemaal niets met hardcore te maken.

Ten tweede: als er bij ons iemand een slappe overgang tussen platen maakt (al onze vrienden en vriendinnen hebben draaitafels) dan wordt er gebruld vanuit de kamer "OUTBLAST MIX!". Zegt genoeg denk ik...
 
vieze vuile arrogante balle likkende niet tefilmen geld Wolf! (Y) :P
outblast is goed.









als je een beetje weg bent :bier:
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 16:30:
vieze vuile arrogante balle likkende niet tefilmen geld Wolf!

helemaal mee eens!!!
 
Heeft een heerlijke platenkeus
en een super mix tecniek in huis:jaja:

jammer dat ie een paar té commerciele nrs heeft gemaakt...daar heeft ie zich onpopulair meegemaakt

Maar vind t een goede Dj
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 19:57:
jammer dat ie een paar té commerciele nrs heeft gemaakt...daar heeft ie zich onpopulair meegemaakt

idd, ik vond hem VOOR dat nr met korsakoff goed, maar heeft daarna weinig goeds gemaakt zeg maar gerust NIX
Hij had leuke nummers gemaakt, tegenwoordig is geld zijn drijfveer ipv liefde voor de muziek. Dat is gewoon jammer.
Hier hoor ze allemaal...

Afgelopen zaterdag maar weer bewezen hoe vet hij kon draaien. Wat denk je in welke area het 't drukst was op Defqon vanaf half 10. Juist ja: Zwart...

Outblast gaf een noeste set weg. En al issie dan commercieel aangelegd... Dat gaat er wel weer vanaf.

Kijk naar Ome Paul. Heeft ook eerst zijn bammetjes verdient via TMF en Radio 538... Still rockin da decks like nevah B4
helemaal met Boxtradamuz (wat een naam!) eens. Kan me haast niet voorstellen dat je Outblast niet goed vind als je van mainstream hardcore houd.
 
Heeft een heerlijke platenkeus
en een super mix tecniek in huis:jaja:

Die platenkeuze kan soms nog wel aardig zijn ja, maar die mixtechniek: volgens mij heb jij nog nooit een echte DJ aan het werk gezien.

Boxtradamuz Hier hoor ze allemaal...

Afgelopen zaterdag maar weer bewezen hoe vet hij kon draaien. Wat denk je in welke area het 't drukst was op Defqon vanaf half 10. Juist ja: Zwart...

Outblast gaf een noeste set weg. En al issie dan commercieel aangelegd... Dat gaat er wel weer vanaf.

Defqon, de grootste verzameling meelopers op het gebied van hardere stijlen...

Defqon heeft helemaal niets maar dan ook niets te maken met kritisch publiek. Als het maar ramt en rost (beuqt?) dan is het allang goed. DOTF, Pandemonium, DRT Events en The House Of Rave, bij dat soort organisaties komen de echte liefhebbers kijken die allang klaar zijn met die standaardsetjes. Die kunnen een DJ-set goed beoordelen, de gemiddelde Defqon-ganger weet niet eens hoe een mixer werkt.

Kijk naar Ome Paul. Heeft ook eerst zijn bammetjes verdient via TMF en Radio 538... Still rockin da decks like nevah B4

Paul draait tegenwoordig ook kut.
 
Defqon heeft helemaal niets maar dan ook niets te maken met kritisch publiek.

Compleet met je eens.

Defqon, de grootste verzameling meelopers op het gebied van hardere stijlen...

Dit vind ik dan weer gigantische bullshit.
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 20:38:
Paul draait tegenwoordig ook kut.

das ook jammer dat ie een tijd happy gegaan is ja, maar ik vind wel dat ie weer terug komt.
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 20:38:
Defqon heeft helemaal niets maar dan ook niets te maken met kritisch publiek.

Bullshit. Zeker weten dat ik daar een setje kritisch beluister.
En of ik nou naar Defqon ga of naar een Defondors of the Faith feest ga of voor mijn part een nog exclusiever feest, Ik ben constant bezig met het beoordelen van een setje.
 
Ik ben constant bezig met het beoordelen van een setje.

Saai.
Uitspraak van actief op maandag 20 juni 2005 om 21:01:
Saai.

Gebeurt vanzelf.







Daarnaast feest ik ook wel hoor...
Hij is echt een 2e rangs DJ die vanuit het niets is opgekomen. Hoop geld gepompt in die vent. Hij is gewoon een commercieel project net zoals die doos van een Korsakoff.

Geen respect voor dat soort onzin. Laat goede dj's een feest afsluiten die echt kunnen draaien en een reputatie hebben opgebouwd in de loop der jaren.
 
Daarnaast feest ik ook wel hoor...

Ik wou al zeggen. :P
Uitspraak van Saber op maandag 20 juni 2005 om 21:13:
Laat goede dj's een feest afsluiten die echt kunnen draaien en een reputatie hebben opgebouwd in de loop der jaren.

I said it before and i'll say it again




Vince :K