| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 18 juni 2005 om 11:00 |
Wat een superfeessie weer in almere. Voor mij was het de derde x, maar ik ben er nog nie over uit welke editie nou het vetste was. Ik ga denk ik voor 2004, maar goed, 2005 was er ook cker één om lang over na te praten (voor zover ik het nog weet dan).
Bijna heel de dag op de main gestaan, super gedaan met de verhogingen rondom. Ff in Blue geweest, maar dat was echt nie te houden. Verder was Brown ook goed te doen.
ps, mensen die nog een verfrissende douche gehad hebben op de main van een mafkees met een waterpistool, it wasn't me
Bijna heel de dag op de main gestaan, super gedaan met de verhogingen rondom. Ff in Blue geweest, maar dat was echt nie te houden. Verder was Brown ook goed te doen.
ps, mensen die nog een verfrissende douche gehad hebben op de main van een mafkees met een waterpistool, it wasn't me
Ohh Marko de foto's zijn geweldig 
Was een super vet feest
Technoboy had een super Set! relaxed dat ze nog ff doorgingen. Bij 't vuurwerk kreeg ik écht kippenvel 
Alleen 't eten vond ik wat minder. We wilden rond 20.00 wat gaan eten bij de chill out, maar er was maar één dingetje open waar je food tokens kon halen.
Nah, super dikke rij daar
Zijn we hélemaal naar Yellow gelopen, daar een 20 minuten in de rij gestaan om munten te kopen en daarna 3 kwartier in de rij voor een friet met een hamburger.
Dat was 't enigste nadeel.
Met drinken ging 't veel sneller. Wel relaxed dat ze met ijsjes rondgingen bij de main...was af en toe wel verfrissend
Volgend jaar zekerssss weer van de partij!
Alleen 't eten vond ik wat minder. We wilden rond 20.00 wat gaan eten bij de chill out, maar er was maar één dingetje open waar je food tokens kon halen.
Nah, super dikke rij daar
Zijn we hélemaal naar Yellow gelopen, daar een 20 minuten in de rij gestaan om munten te kopen en daarna 3 kwartier in de rij voor een friet met een hamburger.
Dat was 't enigste nadeel.
Met drinken ging 't veel sneller. Wel relaxed dat ze met ijsjes rondgingen bij de main...was af en toe wel verfrissend
Volgend jaar zekerssss weer van de partij!
Uitspraak van chickiered op dinsdag 21 juni 2005 om 09:30:verder gechilled op bloemendaal
ik ook, zondag middag
en uhh
m'n Foto's van Defqon staan op Partyvibes.nl
Uitspraak van actief op dinsdag 21 juni 2005 om 00:38:next year zeker weer heen voor m'n 3e keer
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 juni 2005 om 13:25:(alleen volgende x maar zelf eten mee nemen??)
Dat mag niet, tenminste niet mee het terrein op. Misschien allemaal klachten email schrijven over de eetvoorzieningen naar Q-dance.
Maar goed, we moeten niet zeuren de rest was prima geregeld.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 juni 2005 om 09:48:heb me zeker prima vermaakt! toch vond ik het eerste jaar defqon het mooist!
ben ik helaas niet bij geweest maar deze defqon die mocht nog wel langer door gaan
heb ook weer ff mooie foto's gemaakt daar..check via me profiel maar me website met foto's
jammer dat het SUPER! druk werd 's middags
Ik vond het juist gezellig druk de hele dag! genoeg ruimte om te dansen lopen of zitten
Uitspraak van Professionele hulp..heeft iemand nog die groep (amsterdammers waren het geloof ik) gezien, die al die dranghekken omtrokken daar erges bij de entree...op dinsdag 21 juni 2005 om 10:59:
was wel goeie actie..
vind ik toch echt wel een trieste actie. Geen respect voor de organisatie die toch hun best doen om er iets moois van te maken heb je altijd klootzakken die het verzieken
laatste aanpassing
voor nog meer partyfotos
check op
http://www.unitydrugs.nl/party_pics.php?show_list=1
en dan heb je er meteen een hele drugsdatabase bij
hier staan bijna van alle feesten fotos
we staan op:
Hardcore United (Beursgebouw, Eindhoven) 25-06-2005
Generations of Hardcore (Vechtsebanen, Utrecht) 25-06-2005
Impulz Outdoor (Busloo) 25-06-2005
Parkpop (Den Haag) 26-06-2005
Hardcore4life (Rotterdam) 02-07-2005
Awakenings festival (Spaarnwoude) 02-07-2005
Sensation White (Amsterdam Arena) 02-07-2005
Sensation Black (Amsterdam Arena) 09-07-2005
Werfpop (Leiden) 10-07-2005
Simple (Stadhuisplein, Eindhoven) 30-07-2005
The Dominator (Het Rutbeek, Enschede) 30-07-2005
Dancetour (GOES) 31-07-2005
Dance Valley (Spaarnwoude) 05-08-2005
Dance Valley (Spaarnwoude) 06-08-2005
Decibel Outdoor (Gorinchem) 20-08-2005
Mysteryland (Haarlemmermeer) 27-08-2005
Dancetour (Den Haag) 28-08-2005
zoek naar de unitystand
check op
http://www.unitydrugs.nl/party_pics.php?show_list=1
en dan heb je er meteen een hele drugsdatabase bij
hier staan bijna van alle feesten fotos
we staan op:
Hardcore United (Beursgebouw, Eindhoven) 25-06-2005
Generations of Hardcore (Vechtsebanen, Utrecht) 25-06-2005
Impulz Outdoor (Busloo) 25-06-2005
Parkpop (Den Haag) 26-06-2005
Hardcore4life (Rotterdam) 02-07-2005
Awakenings festival (Spaarnwoude) 02-07-2005
Sensation White (Amsterdam Arena) 02-07-2005
Sensation Black (Amsterdam Arena) 09-07-2005
Werfpop (Leiden) 10-07-2005
Simple (Stadhuisplein, Eindhoven) 30-07-2005
The Dominator (Het Rutbeek, Enschede) 30-07-2005
Dancetour (GOES) 31-07-2005
Dance Valley (Spaarnwoude) 05-08-2005
Dance Valley (Spaarnwoude) 06-08-2005
Decibel Outdoor (Gorinchem) 20-08-2005
Mysteryland (Haarlemmermeer) 27-08-2005
Dancetour (Den Haag) 28-08-2005
zoek naar de unitystand
laatste aanpassing
was de beste defqon van de drie
rude awakening!!!!
rude awakening!!!!
Uitspraak van The Lady Of Rage op maandag 20 juni 2005 om 22:30:is er trouwens ook nog wat gebeurd, iemand overleden ofzo? Want toen wij naar de parkeerplaats B6 liepen, toen zagen we een ambulance bij Defqon vandaan komen met loeiende sirenes en politiebegeleiding....
Jonge jonge jonge hier wordt ik zo doodziek van. Wil niet zeggen dat er iemand dood is gegaan als er een ambulance komt langs vegen!
smokin' with my buddies, dissin' all the ladies ..bumped into a whore, some bitch in a mercedes ..bitch took off her panties, snatched off her bra...big, biggest titties that I ever saw.. my dick was hot, hot lick a heather ..a lucifull mouth, she was a dick eater..gag gag, pain pain put her in a trick, give her a dollar f'every inch of my dick
hoe heet de nummer met bovenstaande tekst eigenlijk, kheb um ergens op cd staan maar weet nie meer welke
hoe heet de nummer met bovenstaande tekst eigenlijk, kheb um ergens op cd staan maar weet nie meer welke