wat kom je tegen mij zeggen hoer...??
jij hebt lef hey sooo damz kom na apeldoorn dan ga je zien wie hier een hoer is kanker mongooltje
Oh mensen die ouder zijn hebben weer gelijk commentaar terwijl ze je niet eens kennen .. !!
Gaat weer nergens over
Oh mensen die ouder zijn hebben weer gelijk commentaar terwijl ze je niet eens kennen .. !!
wat kom je tegen mij zeggen hoer...??
jij hebt lef hey sooo damz kom na apeldoorn dan ga je zien wie hier een hoer is kanker mongooltje
ey dan kom je niet maar ga niet zomaar iemand uitschelde sukkel
tsjaa heb niks te doen dan maar deze vraag
Hihi dom wijf!!
Hihi dom wijf!!
Haha ja weet niet of ik dat wel aandurf , ziet er namelijk wel heel gevaarlijk uit allemaal
Haha ja weet niet of ik dat wel aandurf , ziet er namelijk wel heel gevaarlijk uit allemaal
vechten he
Als je het echt niet weet eet ik het wel voor je op
op d vroege morgen.. of moet ik late avond zegge...
wie is er allemaal bisexueel??
ban FAKe slotje
dit soort topics moeten verboden worden punt 1 de bi jongens gaan het tog niet toegeven hier..!!!!!!!!!!!!! dit omdat er van die hetero mietjes zijn die denken dat bi zijn niet hoort maar ondertussen zijn het wel de bi jongens die de meeste fun hebben in bed en dat doet zo zeer bij die gefrustreerde hetero jongens bah dus hetero sucks in de meeste gevallen dan
punt 2
bi vrouwen is al een gewoonte dus dat weten we nu wel
ach tegen woordig lopen er hoop bi meiden rond als ze het eenmaal geproeft hebebn vinden ze het nog lekker ook
omdat het pure onzin is daarom BAN SLOT STERF slotje
ik ben een transexueel
ja ikke
ja weet ik , niemand mag het weten
elk meisje is het denk ik wel , in ieder geval er nieuwsgierig naar..
dat soort mensen denken dat een beetje kleffen met je vriendin bi is..gaat hier denk ik om mensen die ook relaties kunnen aangaan en verliefd kunnen worden op iemand van hetzelfde geslacht
dah vind k echt bruut irritant .. van die nepsletjes
Je wordt verliefd op een persoon en niet op het geslacht!
Een seksuele ervaring met een vrouw voelt als thuiskomen in je eigen lichaam! Heel, heel lekker!
Je bent pas bi seksueel als je verliefd wordt op het andere geslacht!
maar wees er dan wel echt eentje en denk niet dat je, als je maar zegt dat je bi bent, ineens een stuk geiler, stoerder, lekkerder bent!
ben geen bi maar met meisjes zoene vin ik geen probleem
kheb ook voor een foto gezoend met een meisje, maar ik ben geen bi
ik ook, maar dat is wel te zien, maar ik ben wel echt bi
deze kus was niet de eerste x en zeker niet de laatste, maar ik doe veel meer met meiden dan alleen zoenen, en het meisje op de foto is mijn vaste "maatje" zeg maar
wrom loop ik nou nooit zulke meiden tegen het lijf..![]()
2 kerels heb je zo voor elkaar
ben nie van plan tegen iemand anders zn leuter te gaan aankijken..
Word een beetje gek van die wannabi's! Tegenwoordig is iedereen maar bi omdat ze toevallig een keer half hebben zitten zoenen met iemand van hun eigen geslacht!
Niet dat ik tegen bi's ben, maar wees er dan wel echt eentje en denk niet dat je, als je maar zegt dat je bi bent, ineens een stuk geiler, stoerder, lekkerder bent!
Dus voor alle echte bi's:
Voor alle wannabi's:
laatste aanpassing 26 juli 2005 09:12
laatst een uitspraak gedaan door 1 of andere mensen deskundige dat Bisexueel zijn niet kan. Uiteindelijk kies je toch voor hetero of homo/lesbi
onzin ik kan verliefd worden op een meisje en op een jongen.....dus de ene keer kies ik voor een jongen de andere keer weer met een meid.....
n al die tijd dat ik jou ken heb ik dat nou nog geen 1 keer gezien
in al die tijd dat ik jou ken heb ik je maar een maand gezien..
En bedankt, 2 maanden.. Ik hoef de sex niet de zien, maar ik heb het over dat jij verliefd werd op een dame en daar een relatie mee kreeg. Dat heb ik nog niet gezien bij jou.
enne daarna.....
laat ik het daar maar nie over hebben
maar je was die maand maar alte bang dat ik er met een meid vandoor ging
heyy naughty
sorry ik weet van nix
heey lekker ding
Nee ok, ik hoef het ook niet te weten Zou het niet leuk vinden om nog bepaalde dingen ineens achteraf te moeten horen. Heb een leuke tijd met je gehad, en die gedachte wil ik graag houden zoals die is
Alles goed daar?
wanneer gaan we weer een film kijken .. ??
wanneer jij terug bent van vakantie.....was toch wel gezellig vorige keer....
was zeker wel gezellie
Ik moet er vandoor spreek je snel weer
Maar ze is wel lelijk
Maar ze is wel lelijk
ben echt wel bi
vind vrouwen gewoon veel zachter,
maar zou ook niet zonder man kunnen
Ach joh Laatste Tijd is Iedereen Bi
Lijkt wel een soort mode!
Vind dat mensen zich pas bi kunnen noemen
Als je zowel op een man als vrouw verliefd kan worden, en daar ook gemeenschap mee hebt.
En anders ben je gewoon een Hetro die experimenteerd op dat gebied, of gewoon een Geile donder
jeps, maar moet zeggen dat het wel vaak kut is om bi te zijn, je (ik) zit vaak in een tweestrijd, van wat wil ik.