Word een beetje gek van die wannabi's! Tegenwoordig is iedereen maar bi omdat ze toevallig een keer half hebben zitten zoenen met iemand van hun eigen geslacht!
Niet dat ik tegen bi's ben, maar wees er dan wel echt eentje en denk niet dat je, als je maar zegt dat je bi bent, ineens een stuk geiler, stoerder, lekkerder bent!
Dus voor alle echte bi's:
Voor alle wannabi's:
laatste aanpassing 26 juli 2005 09:12
Joh, vanwaar mensen veroordelen als wannabe??? Laat iedereen lekker doen wat hij/zij leuk, spannend of geil vind... een keer uitproberen hoe zoenen (of verder) met iemand van het zelfde geslacht voor je voelt is toch niets mis mee, lijkt me zo. Maakt je niet meteen een wannabe of bi... En mensen die het erom doen zodat ze denken dat ze dan 'een stuk geiler, stoerder, lekkerder' zijn, ( is nog altijd jou interpretatie van wat anderen voor intentie hebben bij wat ze dan doen...) mijn zege heb je!
Zelf merk ik dat vrouwen me nog zelden echt wat doen, maar soms kom ik dan toch weer een vrouw tegen die me zwaar raakt, emotioneel en sexueel. Tot ong. mijn 20ste werd ik voornamelijk verliefd op meissies, de laatste tijd vooral op jongens. Heb inmiddels 5mnd een super relatie met mijn lieve vriendje. Mis in de relatie geen vrouw ofzo.