Partyflock

Forumonderwerp · 783114

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Mensen zeggen het vaak tegen mij, maak je toch niet zo druk om die lui, die lui zijn zielig, die lui weten niet beter enz. enz.

Maar ik kan me er wel druk om maken! En ik snap niet dat niet meer mensen dat doen!

Stukje geschiedenis voor wat mensen: Van 1940 tot 1945 was er oorlog in Nederland, ontelbaar veel mensen zijn door die oorlog om het leven gekomen, omdat een of andere paranoïde klootzak een chromosoon teveel had, en in Duitsland aan de macht kwam.

Nu zijn we 60 jaar verder...

Inmiddels bijna 10 jaar geleden begon ik naar hardcore te luisteren, en andere house-muziek. Ging naar feesten, wat was het daar toen allemaal nog mooi. Iedereen was je maatje op zo'n avond, en nazi's???

Die kregen klappen van voetbalsupporters of andere lui, maar je zag ze bijna nooit...

En nu 2005...

[img width=600 height=453]http://groups.msn.com/_Secure/0SwD2AtoWOGQwc!Pd0oj1tEb0MJOiNGo4DcIN1kpA1n4szLjzoEPg9z4zaiXTolkAns3uchYi7w0jrVPHkGPPuWA1rnomLQVMpx2WacGZTPWB1Kr6CRAnfQ/joggum%20003.jpg?dc=4675524683148127301[/img]

Bovenstaande lui (de welbekende meneer Knaake, inmiddels al wel 50 keer verbannen van PF)+ vriendin...

Ik snap dit soort mensen niet, ik kan me er alleen maar heel erg kwaad om maken!

Wat is er nou mis met je? Heb je vroeger niet genoeg aandacht als kind gehad ofzo? Hoe kun je het in godsnaam in je hoofd halen, om iemand die zoveel verschrikkelijk veel leed heeft aangericht, zoveel doden op zijn geweten had, en zulke stompzinnige ideeën had, om die te gaan vereren?

Ik word er gewoon misselijk van, ik weet niet of er wel eens mensen op kamp Westerbork of waar dan ook zijn geweest, maar als je dat gezien hebt, hoe kun je dit in godsnaam goedpraten??

Dit moest ik gewoon even kwijt, ik zie het vanzelf wel weer op een wazi-reltopic uitlopen, maar ik hoop dat er in ieder geval nog mensen zijn die mijn mening delen, dan heb ik nog een beetje hoop voor NL...

De meneer in kwestie nog even >> https://partyflock.nl/user/66690/text.html#text
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sja ik deel je mening, ze hebben er helemaal geen verstand van maarja, je kunt ze moeilijk allemaal uitroeien ofzo.

Waarschuw beheerder
Die kinderen op die foto denken gewoon stoer te zijn met die zielige shit. Racisme gaat nergens over het is de grootste bullshit die er is.
Waarschuw beheerder
Met sommige dingen ben ik het wel eens maar ook zeker niet met alles! En hoop voor nl kan je toch al wel vergeten, want het is toch al naar de knoppen! Er moeten eerst heel wat personen UIT NL om het weer een beetje goed te maken.
Waarschuw beheerder
denk je dat ik me daar kwaad om ga maken :nee: laat lekker gaan joh niet druk om maken, zelf gewoon lekker feesten.

:d :d ja toch niet dan :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Droogbrood- SpaceKonijn op maandag 6 juni 2005 om 23:10:
sja ik deel je mening, ze hebben er helemaal geen verstand van maarja, je kunt ze moeilijk allemaal uitroeien ofzo.

haha stond net op het punt om precies het zelfde te zeggen ,,wel toevallig
Waarschuw beheerder
donateur
mijn mening is dat jouw topic niet lang open blijft....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 23:13:
haha stond net op het punt om precies het zelfde te zeggen ,,wel toevallig

We voelen elkaar aan;)
Waarschuw beheerder
Waarom zou deze topic niet lang open blijven? Iedereen mag toch zijn mening geven? Ik dacht dat nl toch wel zo vrij was om te zeggen wat je denkt. Maar daar wordt je tegenwoordig toch op afgerekend.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gerbill op maandag 6 juni 2005 om 23:12:
Met sommige dingen ben ik het wel eens maar ook zeker niet met alles! En hoop voor nl kan je toch al wel vergeten, want het is toch al naar de knoppen! Er moeten eerst heel wat personen UIT NL om het weer een beetje goed te maken.

bullshit man ,,ondervind jij der hinder van ,,,slaap er echt niet minder om hoor

Waarschuw beheerder
hahah knaake leeft hij ook nog,groetjes aan je vriendjes lol
Waarschuw beheerder
Ik heb er zeker wel hinder van gehad!! Heb tussen een stel buitenlanders gewoont en je wordt er door bedreigd, je heb er 24-uur per dag last van, want ze heben niets te doen op een dag, en 's avonds al helemaal.

Waarschuw beheerder
nazis??

ik zie anders nergens hakenkruizen

laten we het maar gewoon op racisten houden
Waarschuw beheerder
Ja, kan er niets aan doen. Zat me ff lekker te maken vast voor Dominator, das hier bijna om de hoek, en dan zie ik dat die mongool er heen gaat, ik kan nu al zeggen dat ik door het lint ga als ik hem zie :@

Maar nog een stukje geschiedenisles, onder andere voor Gerbill>> Er moeten mensen uit volgens jou...

Die mensen zijn hier binnengehaald door jou, en mijn ouders, hun generatie. De mensen wilden in die tijd geen vies werk verrichtten, dus wat dachten ze toen?

We kijken even wat verder over de grenzen van Nederland, of er ergens een arm landje is waar we wat gastarbeiders vandaan kunnen te plukken. Voor ze uberhaupt de tijd hadden genomen om zich te verdiepen in de Turkse en Marokaanse cultuur, en religie, werden er bakken met mensen binnengehaald, en ach, ze zouden later wel kijken hoe het allemaal liep...

En zo zijn we in de "shit" terecht gekomen. De regering van toen is verantwoordelijk voor het "buitenlanders-probleem", en tevens de bevolking, want zij wilden het vieze werk niet doen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tjaaa ,,moet wel een beetje voor jezelf opkomen ,,je moet ze niet hun gang laten gaan
Waarschuw beheerder
Dit wordt toch een gesprek dat niet gaat eindigen, groetjes
Waarschuw beheerder
Sow, ff wat aangepast hierboven, typen en :smoke: gaat niet helemaal puik :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat maakt iemand racist :s vertel eens
Waarschuw beheerder
Die mensen lopen anders wel elke keer te kankeren op nl en te zeggen daar waar ze "vandaan" komen het er veel mooier is.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gerbill op maandag 6 juni 2005 om 23:16:
Waarom zou deze topic niet lang open blijven?

Uitspraak van Gerbill op maandag 6 juni 2005 om 23:23:
Die mensen lopen anders wel elke keer te kankeren op nl en te zeggen daar waar ze "vandaan" komen het er veel mooier is

mensen met een gedachtegang als jij

Waarschuw beheerder
ja idd

ze doen geen flikker

zitten in de ww

en maar zeiken over NL ja

ga dan terug als het hier zo kut is...is het probleem ook gelijk opgelost
Waarschuw beheerder
Is het dan niet waar wat ik zeg?
Waarschuw beheerder
profhead>> Zal ik jou ook ff wat leren, dat teken wat die gast op z'n jas heb zitten:

[img width=153 height=150 cacheid=0003a1290008d41bbd2e27201a00c7368a]http://www.adl.org/hate_symbols/processed_new_images/celtic_cross_150.gif[/img]

Symbol Type

General Racist Symbol
Also Known As

"Odin’s Cross"
Traditional Use/Origins

The symbol for the Celts of ancient Ireland and Scotland; also used as a Christian symbol
Hate Group/Extremist Organization

Neo-Nazis, White Supremacists
Extremist Meaning or Representation

International white pride
Background/History

This is one of the most popular symbols for neo-Nazis and white supremacists. First popularized by the Ku Klux Klan, the symbol was later adopted by the National Front in England and other racists such as Don Black on his Web site, Stormfront, and the racist band Skrewdriver to represent international "white pride." It is also known as Odin’s Cross. It is important to note that the Celtic Cross is used widely today in many mainstream and cultural contexts. No one should assume that a Celtic Cross, divorced from other trappings of extremism, automatically denotes use as a hate symbol.
ADL Links to Related Information

Stormfront symbol

Bron: http://www.adl.org

Tevens staat in het beleid van PF, dat elk teken op deze site, niet op een profiel mag staan, dus meneer mag weer een nieuw profiel aan gaan maken (F)

Waarschuw beheerder
bla blabla bla
Waarschuw beheerder
donateur
over overhaaste generalisatie gesproken.

en nee het is duidelijk niet waar wat je zegt
gedeeltelijk misschien

maar een goede turk heb ik liever dan een verrotte Nederlander.
want je kan zeggen wat je wilt, maar ons "soort/ras/volk" is net zo geschift.
je hebt goeie en je hebt kwaaie.

en je ken de goeie niet onder de kwaaie laten lijden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 23:25:
ze doen geen flikker

jij ook niet :d jij maakt sinaasappeltandjes :p:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *LRH* op maandag 6 juni 2005 om 23:28:
maar een goede turk heb ik liever dan een verrotte Nederlander.

ik heb nog nooit een goede gezien

Waarschuw beheerder
Uitspraak van omar suarez op maandag 6 juni 2005 om 23:28:
jij ook niet jij maakt sinaasappeltandjes

denk t ook

Waarschuw beheerder
zodaannnn whahahaha dat ben ikke op die fotoo...
whehe maja jullie moete ni zo zeikde want jullie kenne me ni eens.. jullie zitte me nu gewoon af te zeike omdat ik een londsdale jas draag.. dus jullie zijn gewoon zelf eens telletje raciste enzo want jullie schere mense met londsdale over een kant.... tjah je zou maar niks beters te doen hebbe dan mense afzeike... ga wat nuttigs doen ofzo.. ga je maar ff lkkr in je eige ergere.. denk je dat deze verhaaltjes je zulle helpe .. nee dus denk et niet.. maar om iemand die je niet kent zomaar af te krake vanwege een londsdale jas.. dat zaj je mischien wel helpe... en dan bedoel ik 'zeep helpe' !!! nou veel plezier nog met onbekende mense afkrake PUSSY'S!!!
Waarschuw beheerder
Zie daar, meneer plaatst een reactie...

Gelukkig laat je meteen zien dat ik je IQ ongeveer wel goed had ingeschat:

[img width=400 height=329 cacheid=00136a890019af51753b9fe11a00c736e4]http://www.columbiacostumes.com/Sponge%20Orange.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 23:29:

ze zullen er best zijn, maar hoe komt het bv turken in eigenland een heel andere mentaliteit hebben :s

Waarschuw beheerder
ik doe niet mee aan kinderachtige spelletjes dat heb ik al te vaak gedaan sorry
Waarschuw beheerder
+FRUIT+ >> Lonsdale?? Heb je nou gewoon helemaal niets gelezen, of ben je echt zo dom? :|
Waarschuw beheerder
donateur

beter even nix zeggen :X

Uitspraak van omar suarez op maandag 6 juni 2005 om 23:31:
maar hoe komt het bv turken in eigenland een heel andere mentaliteit hebben

de omgeving
daar is een hele andere omgeving
waarin ze zich heel anders op kunnen stellen

weleens gehoord van "je oogst wat je zaait"
ik heb geen problemen met die mensen hor
pas als zij in de fout gaan t.o.v mij krijg k dr een hekel aan
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 23:19:
nazis??

laten we het maar gewoon op racisten houden

nee hij is echt 88 jaar :/

Waarschuw beheerder
maar hoe komt het bv turken in eigenland een heel andere mentaliteit hebben

Omdat ze daar niet als minder of raar worden aangekeken.
Waarschuw beheerder
Ik krijg nu al adviezen van mensen, dat ik maar op moet passen, omdat ze me anders nog wel een keer met 10 man te grazen zullen nemen, om alles wat ik hier typ...

In wat voor een fucking wereld leven we nu??

Ik ben het zat om me bek te houden, aan de kant te gaan, en altijd maar moeten in te slikken wat ik tegen ze wil zeggen. Misschien dat het daardoor me zo opfokt, maar mijn opa heb in het verzet gezeten, heb gewoon meerdere keren zijn leven op het spel gezet om ons het leven te geven wat we nu hebben, gelukkig hoeft me opa dit allemaal niet meer mee te maken...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat lul je nou sukkel.. wat bedoel je dan??? jullie lulle die twee mense op die foto nou daar wor ik dus ook mee bedoeld.. ma wat zit jullie dan over mij te zeike??
vertel et is jonge.. give me your best shot!!

Waarschuw beheerder
o jeetje toch zeg

laat m lekker

heb je dr last van ??

ik heb ook zat op mn jas(geen hakenkruizen)

lekker boeiend !!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

erg triest ja :/

whehe maja jullie moete ni zo zeikde want jullie kenne me ni eens..

gelukkig niet nee

jullie zitte me nu gewoon af te zeike omdat ik een londsdale jas draag..

volgens mij meer omdat je een wp teken op je profiel hebt staan

dus jullie zijn gewoon zelf eens telletje raciste enzo want jullie schere mense met londsdale over een kant....

volgens mij weet je niet eens waar je het over hebt

tjah je zou maar niks beters te doen hebbe dan mense afzeike... ga wat nuttigs doen ofzo..

:gaap:

ga je maar ff lkkr in je eige ergere.. denk je dat deze verhaaltjes je zulle helpe .. nee dus denk et niet..

ik denk het wel, anders had je niet gereageerd

maar om iemand die je niet kent zomaar af te krake vanwege een londsdale jas.. dat zaj je mischien wel helpe...

alweer :/

en dan bedoel ik 'zeep helpe' !!! nou veel plezier nog met onbekende mense afkrake PUSSY'S!!!

jij ook veel plezier in je verdere wazi leventje :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur

Beter kijken :jaja: ga eens een goed praatje met ze aan, dan merk je vanzelf wel dat het merendeel (Y) mensen zijn :jaja:

Waarschuw beheerder
komaan, dit soort apen neem je toch niet serieus, en helemaal niet als wazi.

gozer ziet eruit zeg, doet me denken aan de docu, de nazies.

laats ze, ze draaien wel weer bij :D
komt tijd komt goed

ja toch :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Speedy Nick op maandag 6 juni 2005 om 23:38:
Beter kijken ga eens een goed praatje met ze aan, dan merk je vanzelf wel dat het merendeel mensen zijn

ik begin dr niet aan
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 23:19:
nazis??

[img width=600 height=453]http://groups.msn.com/_Secure/0TQDvAqQWbljGDodaax4Ll12M2dWyBZ50PEdu0dRauZWsFZRWeCLkGHfWbEvKjjI6HIzxiB1quKD6UscMzumFGX2Gxe1xts5hmFdo4oyaRPx1lgrvUM7pfg/BALTAZAR%20005.jpg?dc=4675524757370527704[/img]

Schattig kettingkje anders :x

Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 23:40:
ik begin dr niet aan

Das juist het probleem met mensen zoals jij... *kots*

Waarschuw beheerder
die wazie,s neuken mekaar allemaal in de kont op parkeerplaatsen

Waarschuw beheerder
whehe maja jullie moete ni zo zeikde want jullie kenne me ni eens.. jullie zitte me nu gewoon af te zeike omdat ik een londsdale jas draag.. dus jullie zijn gewoon zelf eens telletje raciste enzo want jullie schere mense met londsdale over een kant.... tjah je zou maar niks beters te doen hebbe dan mense afzeike... ga wat nuttigs doen ofzo.. ga je maar ff lkkr in je eige ergere.. denk je dat deze verhaaltjes je zulle helpe .. nee dus denk et niet.. maar om iemand die je niet kent zomaar af te krake vanwege een londsdale jas.. dat zaj je mischien wel helpe... en dan bedoel ik 'zeep helpe' !!! nou veel plezier nog met onbekende mense afkrake PUSSY'S!!!

zie ons buitenlandse nederlander nog beter schrijven,zou zeggen volg een curcus nederlands,word merendeels al gegeven als je in de kleuterklas zit.
of ben je zo vaak blijven zitten?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou nou 1 kettingkje tis echt verschrikkelijk hoor :S

Uitspraak van Speedy Nick op maandag 6 juni 2005 om 23:43:
Das juist het probleem met mensen zoals jij... *kots*

waarom zou ik met ze moeten praten ...ze horen hier niet...en zullen hier ook nooit horen....
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Waarschuw beheerder
donateur
Hij is niet verbannen van PF momenteel dus ik wacht op zijn reactie! :)
Waarschuw beheerder
groot gelijk ik heb zoveel op me jas en wat nu??

Waarschuw beheerder
nu ben je een neo-nazi
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van da_renzo op maandag 6 juni 2005 om 23:45:
Hij is niet verbannen van PF momenteel dus ik wacht op zijn reactie!

Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 23:43:
die wazie,s neuken mekaar allemaal in de kont op parkeerplaatsen

dat zal ie nu mischien aan het doen zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie het inderdaad!

Leuke discussie! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CityFields op maandag 6 juni 2005 om 23:07:
Bovenstaande lui (de welbekende meneer Knaake, inmiddels al wel 50 keer verbannen van PF)+ vriendin

en terrecht met zo,n hoofd

Waarschuw beheerder
jawoor gaat et nu weer over spellen en schrijven..???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ach knaake en ze posé moet je hard om lachen zie ze nog steeds over bepaalde dingen vliegen (K)

Artiest Deaz
Waarschuw beheerder
Ach ja de wazi's
Dacht dat die nu wel eens besproken waren :S?
Waarschuw beheerder
Wilde eindelijk eens me mening geven, ik zie altijd maar dat gerel, maar niemand komt ooit met goeie argumenten vind ik.

En nu kunnen ze hun weerwoord geven, en nu gaan ze me bedreigen, (Y) reactie...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 23:48:
jawoor

?????

ik zou maar goed opletten
Waarschuw beheerder
mensen chill allemaal ff :d als we hier al ruzie gaan maken :s waar is het gabber gevoel gebleven :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
OMG... Zulke gasten motte ze eg opsluiten in een kist van 1 bij 1 en in 't kanaal flikkeren!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op maandag 6 juni 2005 om 23:50:
OMG... Zulke gasten motte ze eg opsluiten in een kist van 1 bij 1 en in 't kanaal flikkeren!

past dat?:/
Waarschuw beheerder
The symbol for the Celts of ancient Ireland and Scotland; also used as a Christian symbol

Hij is misschien een christelijk persoon O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op maandag 6 juni 2005 om 23:50:
OMG... Zulke gasten motte ze eg opsluiten in een kist van 1 bij 1 en in 't kanaal flikkeren

daar is die dan hahah :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 23:40:
Uitspraak van Speedy Nick -> Pandemonium :respect: op maandag 6 juni 2005 om 23:38:
Beter kijken ga eens een goed praatje met ze aan, dan merk je vanzelf wel dat het merendeel mensen zijn

ik begin dr niet aan

ja als je zo al begint kom je idd nergens...

maarja ik heb ook wel een mening over bepaalde groepen maar haten??? Dat is heel wat anders..... Racisten die haat ik ja. Vraag maar is aan een racist waarom ze buitenlanders haten, kunnen ze nieteens goed onderbouwen. En het mooie is die rechts extremisten zijn geen haar beter dan die moslim extremisten enzo. Bij de buitenlanders zitten er rotte appels tussen maar ik ken ook zat hollanders die net zo erg zijn.

Waarschuw beheerder
wat nou dreigen.. jij begint ermee. met als je naar dominator gaat en je knaake ziet dat je dan door et lint gaat..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Catastrophy op maandag 6 juni 2005 om 23:51:
past dat?

Hebbie gister CSI New York gezien?? Past ook iemand in een kist van de helft ofzo :D

Waarschuw beheerder
Dat kruis is een keltisch kruis.
Heeft later pas een racistische betekenis gekregen.
Net zo als het hakenkruis.
Was van oorsprong ook iets met vrede of een god ofzo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van omar suarez op maandag 6 juni 2005 om 23:50:
mensen chill allemaal ff als we hier al ruzie gaan maken waar is het gabber gevoel gebleven

dat vraag ik me idd ook af. ECHTE GABBERS ZIJN GEEN NAZI's!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
wazi's :X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 23:51:
waarom ze buitenlanders haten, kunnen ze nieteens goed onderbouwen.

nou ze horen hier niet wonen hier al heel hun leven en
kunnen maar amper nederlands
werken niet leven van een uitkering
profiteren van ons land!!
en maar klagen dat het zo kut is hier

en ga zo maar door!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+FRUIT+ >> Als die dat ding op zijn jas heeft, en z'n kettingje om ga ik inderdaad door het lint ja :@

Die shit laat je maar thuis als je op een feest bent...
Waarschuw beheerder
Net zo als het hakenkruis.
Was van oorsprong ook iets met vrede of een god ofzo.

Indisch teken voor rijzende zon :jaja:

Waarschuw beheerder
ECHTE GABBERS ZIJN GEEN NAZI's!!!!!

Wazi's
Nazi's bestaan niet meer.
wel neo nazi's maar die luisteren niet naar hardcore. gebruiken geen drugs enz enz enz
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op maandag 6 juni 2005 om 23:52:
Hebbie gister CSI New York gezien?? Past ook iemand in een kist van de helft ofzo

nope maar ik ken me er iets bij voorstellen:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 23:52:
wat nou dreigen.. jij begint ermee. met als je naar dominator gaat en je knaake ziet dat je dan door et lint gaat..

En je knaake ziet?

Wil je dat even vertalen voor een niet-Noordhollander?! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 23:55:

Als jij zo goed Nederlands kon, had je wel leestekens gebrukt, stumperd !

Waarschuw beheerder
ach joh

rot op met je leestekens

Waarschuw beheerder
Uitspraak van da_renzo op maandag 6 juni 2005 om 23:56:
Wil je dat even vertalen voor een niet-Noordhollander?!

goed plan
Waarschuw beheerder
donateur
Kut hé, uitgeluld worden !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van da_renzo op maandag 6 juni 2005 om 23:56:
En je knaake ziet?

al hij knaake ziet ... knaake.. is die op de foto aant begin van dit forum...
Waarschuw beheerder
Als jij zo goed Nederlands kon, had je wel leestekens gebrukt, stumperd !

gebrukt? :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 23:59:
knaake.. is die op de foto aant begin van dit forum...

je bedoeld die 2e hands randdebiel..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CityFields op maandag 6 juni 2005 om 23:50:
Wilde eindelijk eens me mening geven, ik zie altijd maar dat gerel, maar niemand komt ooit met goeie argumenten vind ik.

En nu kunnen ze hun weerwoord geven, en nu gaan ze me bedreigen, reactie

ik heb nu heel erg de neiging om te zeggen dat je dom bent.

dont get me wrong, grotendeels ben ik het met je eens

maar je weet dat ze allemaal het iq van een stoeptegel hebben
er alleen maar (racistische) onzin uitkomt
en er geen zinnig woord mee te wisselen valt.

doe jezelf een lol en bespaar je de moeite, het heb toch geen zin.
er zijn nog zat mensen die normaal kunnen denken en redeneren en wel zien dat de meeste zwarte/gekleurde/donkere/whatever medemens, de slechste niet is.
laat degene die niet zo'n verstand hebben stikken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CityFields op maandag 6 juni 2005 om 23:55:
+FRUIT+ >> Als die dat ding op zijn jas heeft, en z'n kettingje om ga ik inderdaad door het lint ja

jawoooor slaat gewioon nergens op....
maja ken je lache als je door et lint gaat jonge..
Waarschuw beheerder
donateur
het leuke van +FRUIT+ is als je op de profielen van haar vriendjes kijkt, kan je zo weer wat envelopjes aanklikken o:)

Waarschuw beheerder
nazies en allemaal keltische tekens en indische symbolen, maakt veel sense zeg.

laat ze toch,
gozer is een rasmongool :dood: en een verrader tegenover iedereen die dit land verdedigt heeft en ze leven ervoor heeft gegeven, beter rot hij naar Duitsland.

en Fruit, ach die draait wel weer bij.........minder aan de poeier zitten kiddy :P

Waarschuw beheerder
ach joh

rot op met je leestekens

Typisch wazi gedrag.
Een nationalist (geen neo nazi, voor de mensen die dat verschil nog niet weten)
Zal zich altijd zo goed mogelijk aan de spelregels proberen te houden.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 23:59:
al hij knaake ziet ... knaake.. is die op de foto aant begin van dit forum...

Thanks! :bloem:

Mooie naam trouwens! Keer wat anders dan 'Jan' of 'Piet'! O:)

Waarschuw beheerder
beter maak je je er niet druk om iedre heeft zijn eigen gedachte en soms gaan mensen er te ver in

ben ook niet dol op buitenlanders maar ga niet als een debiel met wp :S:S:S:S dingen lopen want we moeten er nu eenmaal mee leven

en op feesten ga ik daar echt geen onderscheid in maken hebop nightmare met een chinees staan hakkuh vond het best gezellig

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 23:55:

en ga zo maar door!!laatste aanpassing 6 juni 2005 23:55

kijk dat bedoel ik nou met het niet kunnen onderbouwen van je mening ;)

een goed begin begint bij jezelf ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *LRH* op dinsdag 7 juni 2005 om 00:00:
maar je weet dat ze allemaal het iq van een stoeptegel hebben

stoeptegol terreurr beweginggggg
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:02:

Die zoude ze op jou hoofd moeten gooien, kijken of je dan weer bij je positieve komt!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van da_renzo op dinsdag 7 juni 2005 om 00:00:
Thanks!

Mooie naam trouwens! Keer wat anders dan 'Jan' of 'Piet'!

jahh is ni ze echte naam hoowr.. whehe maar iedereen noemt em zo..:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op dinsdag 7 juni 2005 om 00:02:
Die zoude ze op jou hoofd moeten gooien, kijken of je dan weer bij je positieve komt!

:respect:
Waarschuw beheerder
+FRUIT+ >> Als die dat ding op zijn jas heeft, en z'n kettingje om ga ik inderdaad door het lint ja

Ja tuurlijk, dan is hij opeens geen wazi meer zeker? :-s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:00:

:gaap: dat soort dreigenmenten hebben er al zoveel op pf gezegd

Waarschuw beheerder

plaatselyke stratenmakersbedryf??
Waarschuw beheerder
donateur
tot morgen maarweer (als dit topic nog open is dan)
Waarschuw beheerder
*Laura H* >> Weet het wel, ben al wel vaker bedreigd per pb, en ook wel eens op een feest, maar ik hou me bek niet meer.

Ik kan dat gewoon niet begrijpen, ik bedoel, die lui moeten toch ook opa's en oma's hebben? Die mensen moeten toch ook een hartverzakking krijgen als ze zien dat hun kleinzoon/kleindochter met een hakenkruis omloopt. Hun hebben vroeger bloembollensoep moeten eten, en in de schuilkelders moeten liggen, en dan je kleinkind...

Te ziek gewoon...

terror_2005 >> Jij snapt het (Y)

:smoke:?
Waarschuw beheerder
donateur

omfg :|:|

Uitspraak van Richard op dinsdag 7 juni 2005 om 00:02:

duidelijk ja
Waarschuw beheerder
Ik kende wel een nazi die ze grindtegel noemden!

Wauw, mag ik je ff aanraken? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van de befpiraat returns op dinsdag 7 juni 2005 om 00:06:
Ik kende wel een nazi die ze grindtegel noemden

heee skaffie ,,soms de heer m k

Waarschuw beheerder
laat lekker hangen als je ziet wat sommige pannenkoeken hun favo dj is,komt er alleen een glimlach op me knar,
ieder geval hoop dat ik je vriendjes weer snel mag zien knaakie boy, sjalom.

Waarschuw beheerder
jah zou je kunne probere stoeptegel op me hoofd..
ken je alvast gedag zwaaien met je handje:P nanana

Waarschuw beheerder
Het is ook: stoeptegel

stoeptegol is weer geen ABN!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:08:
ken je alvast gedag zwaaien met je handje nanana

pffff..en nou moet hij bang worden??

Waarschuw beheerder

denk dat het wel bedtijd is voor jou :gaap: je bent om moedeloos van te worden
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

zonder hoofd lopen is ook geen pretje
Waarschuw beheerder
donateur
Speciaal voor jullie...

Wazi spreekwoorden :

als er 1 wazi door de deur is volgen er meer
Als het water te hoog staat, rolt men de broekspijp op,
Wie de kist past trekke hem aan
je mag een geslagen wazi best in zijn bek schijten
Liever 10 wazi's tegen de muur dan 1 als buur...
Liever 10 wazi's tegen de wand als een in je hand
de tanden vallen niet ver van de wazi
Met je kisten over de sloot
van de ene wazi op de andere springen
een wazi rent snel maar bassie achterhaalt hem wel
Een wazi is nooit te oud om geslagen te worden
eind goed, wazi bloedt
Al eet een wazi spinazi, als wij hem zien is ie het haassie
Een wazi valt wel hard uit de boom
de wazi bij de bretels vatten
Als de wazi's geslagen zijn verzwameld men de bretels
Een wazi een oor afsnijden..
De bretels zijn altijd witter bij de buren
een wazi uit zijn kampf lokken
een wazi voor de kaak slaan
Wazi's met hoogwater zoeken
Wazi's in de zee dumpen
Al draagt een wazi een gouden bretel, stom zijn doet ie toch nog wel
zoals we de wazi in de waak tikte tikken we hem overal voor ze bek
hoge wazi's vangen veel klappen
Als er de wazi verdronken is, gooien we de reddingsvesten weg
Als je de wazi niet kent, dan sla je hem toch
ouwe wazi's naar het gas halen
Praten als een wazi zonder kop
de wazi bloedt als nieuw
Als je bretels maar goed zitten
een wazi bij het vuil zetten
een wazi naar het leven staan
wie een graf graaft voor een ander graaft een graf voor een wazi

[img width=130 height=130 cacheid=0000e43e0001dc9513ecc1661a00c73c98]http://www.homestead.com/valsetz/files/houthakker.gif[/img]
Waarschuw beheerder
uitgebaggerde stink wazi's
Waarschuw beheerder
donateur

we bibberen ja.... :gaap:

Waarschuw beheerder
renzo hier zijn we!
Waarschuw beheerder
donateur

Joh, laat je hele wazi familie maar komen.. Ik sta altijd voor jullie klaar hoor..

Ga anders naar een Ghosttown ofzo...
Waarschuw beheerder
donateur
Waar zijn je wazi-vrienden dan FRUIT?
Waarschuw beheerder
donateur
Het is ook: stoeptegel

stoeptegol is weer geen ABN!

jij bent echt aan onbegonnen werk begonnen
hoe haal je het in je hoofd?

Waarschuw beheerder
wat wreed hier (6)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hoi, ik ben nieuw hier en schijt op wazi's en ander kaal gespuis
Waarschuw beheerder
Aan haar eigen text te zien is fruit waarschijnlijk misbruikt door haar vader. Het zou in ieder geval een hoop verklaren
Waarschuw beheerder
ze zijn zóóóóóóó stoer...

als ze tussen papa en mama in bed slapen B)

Waarschuw beheerder
naziekontneukersparkeerplaatsen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:00:
jawoooor slaat gewioon nergens op....

:x :X

met LOI kom je er wel (F)

Waarschuw beheerder
ach zeg maar zo,nothing to do on a saterday evening? O:)

Waarschuw beheerder
bl bla bla... nah we zijn in ieder geval belangerijk en interessant genoeg om over te lulluh.. whehe..
ik maak me er geen druk om,..
k vin et wel lache dat jullie je zo druk make over ons..
terwijl ik ni eens nazi of weet ik et wat ben..

Waarschuw beheerder
kotssmiley zou van pas komen hier :yes:

Waarschuw beheerder
www.inburgeringscursus voor beginners.nl

is misschien ook optie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:14:
bl bla bla... nah we zijn in ieder geval belangerijk en interessant genoeg om over te lulluh.. whehe..
k vin et wel lache dat jullie je zo druk make over ons..
terwijl ik ni eens nazi of weet ik et wat ben..

wat ben je dan volgens jezelf?

Waarschuw beheerder
jij bent echt aan onbegonnen werk begonnen
hoe haal je het in je hoofd?

Ik wil alleen even duidelijk maken dat ze allemaal zo voor Nederland zijn. Maar niet fatsoenlijk kunnen praten of spellen.
Deze plaat heb godverdomme niet met politiek te maken. Was de tekst toch?
En dat heeft de hele hardcore muziek niet!
Hoe ik denk over dingen neem ik niet mee naar een feest.
Daar moet namelijk gefeest worden. Vandaar de naam: feest
Waarschuw beheerder
donateur
Stoeptegel terreurrrrrrrrr:

[img width=250 height=291 cacheid=00136a8c00193f326ea7627c1a00c73d6f]http://www.paulpritchard.com.au/images_a/skinhead_m.jpg[/img]

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:14:

:vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
rood wit blauw ik hou van jou...

hier ben ik goed toch ? o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:15:
Ik wil alleen even duidelijk maken dat ze allemaal zo voor Nederland zijn. Maar niet fatsoenlijk kunnen praten of spellen.

das ook niets nieuws
zijn ze te stom voor

Waarschuw beheerder

Waarschijnlijk haarzelf. (dat zeggen ze allemaal)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van medicman op dinsdag 7 juni 2005 om 00:16:
rood wit blauw ik hou van jou...

ik d8 dat het was:

rood wit blauw, dit land is niet van jou

Waarschuw beheerder

misschien wel een kudde dier
Waarschuw beheerder
donateur

mezelf, uniek, ik ,apart
zoals mij is er geen 1

wedden voor een tientje:P
Waarschuw beheerder
donateur
Partyflock begint weer leuk te worden... En de admins grijpen niet eens in :D :D

Medic (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:17:

8)

Waarschuw beheerder

ikke??
ikke dben niks..
ik ben gewoon gewoon me eige.. ik hoor nergens bij.. of wat dan ook... ik ga gewoon lekker me eige gangetje en doe gewoon lkkr wat ik wil..:D
Waarschuw beheerder
@fruit....ff serieus..zonder wehehhe bla bla

Hoe denk jij erover dan duizenden mensen vergast zijn?

Wat als jou familie voor je ogen wordt afgeslacht?

Geef me eens een serieus antwoord.Liefst in abn.

Desnoods @ pb.

Waarschuw beheerder
Mensen veel plezier nog!
Ik ga eens lekker op 1 oor liggen.
Iets wat de wazi ook niet doet,
Want die gaat van pepperdepep

(niet dat ik tegen drugs ben, maar dat is weer zo in strijd met het hitler aanhang gebeuren. Dat drugs gebruik van de wazi)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:18:
ikke dben niks

Daar waren we 't al over eens ...
Waarschuw beheerder

Dit land is van de man,
die Nederlands praten kan.

***who wants to touch me*** B)
Waarschuw beheerder
Er ontbrak nog iemand met met een Marokkaanse achtergrond aan dit topic O:)

*Meld zich!*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wtf zit je nou tege mij te zeike over vergassinge enzo man..
ik ben geen wazi geen nazi en geen bami ik ben gewoon mezelf.. dus lul niet zo slap..
je kent me niet eens... wrom begin je dan over vergassinge tege mij man..
flikker tog op

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *LRH* op dinsdag 7 juni 2005 om 00:17:
mezelf, uniek, ik ,apart
zoals mij is er geen 1

wedden voor een tientje

whahaha, tis dat we niet gewed hadden! het antwoord is er al!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:20:
flikker tog op

gaa slapen man
Waarschuw beheerder
ik ben geen wazi geen nazi en geen bami ik ben gewoon mezelf.. dus lul niet zo slap..
flikker tog op

Vind je mij lief?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ben gewoon gewoon me eige.. ik hoor nergens bij.. of wat dan ook... ik ga gewoon lekker me eige gangetje en doe gewoon lkkr wat ik wil..

:gaap: behoorlijke kudde dieren opmerking
Waarschuw beheerder
donateur
anJA.. me buurmeissie.. zou maar me je potuh van der afblijve..!!!

ik mis nog
: want ik maak je kapot
Waarschuw beheerder
flikker tog op

Had geen ander antwoord verwacht.Totaal hersenloos dus (F)
Waarschuw beheerder
donateur
zijn er geen echte wazi's wakker :(

Waarschuw beheerder
whaha ppexx :respect: die avatar
Waarschuw beheerder
donateur
ikke??
ikke dben niks..
ik ben gewoon gewoon me eige.. ik hoor nergens bij.. of wat dan ook... ik ga gewoon lekker me eige gangetje en doe gewoon lkkr wat ik wil..

whahaha, tis dat we niet gewed hadden! het antwoord is er al!

haha oeeehhh ik ben goeeedd :D

dit was me achtertuin na wo2, daarvoor hadden we een zwembad

of wat er ook psies vond
weet ik veel.

kanslooooooooooooos
Waarschuw beheerder
donateur
flikker tog op

Misschien omdat je met zulke ventjes omgaat??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van de befpiraat returns op dinsdag 7 juni 2005 om 00:22:
Zou ze goed kunnen pijpen?

denk dat ze die duitse helmen aardig kan hebben

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *LRH* op dinsdag 7 juni 2005 om 00:23:
haha oeeehhh ik ben goeeedd

zeker (y)

Waarschuw beheerder
volgens mij sta ik hiero flink in de minderheid.. maja..
waarom zitte jullie nou eiglijk op mij te zeike??
omdat me vriend van die dinge op zijn jas draagd??
oja goeie rede hoor..
:S
Waarschuw beheerder
Wel jammer dat die 'knake' het weerwoord aan zn vriendin overlaat.
Waarschuw beheerder
Jullie maken mij blij mensen, heel blij :jaja:

Toch nog mensen die ook zo denken :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:23:
oja goeie rede hoor..

Vind jammer dat je geen antwoord gaf.Maargoed aangezien je dat niet doet...zegt genoeg over jou doen en denken meiss..

zonde..

Waarschuw beheerder
MAIKEL was me klasgenootje ...(tot we van school getrapt werde )

dat verklaard ook waarom ze geen nederlands kan

maar fruit ff vraagje he

als je van school bent afgetrapt wat ga je dan in je leven doen behalve van ons geld leven?????????????????????

Waarschuw beheerder
oja goeie rede hoor..

je staat alleen

je vriend is dom

je loopt mee met je vriend
Waarschuw beheerder
donateur
oja goeie rede hoor..

Roep anders ff je vriendje erbij... Kan de echte discussie pas beginnen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Toch is het een knappe meid en volgens mij ook nog geen 20 (ofwel?)?

Zonde dat je er zulke verkeerde gedachtes op na houdt!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 00:24:
Wel jammer dat die 'knake' het weerwoord aan zn vriendin overlaat.

watje

mja dat waren ze allemaal

"an het einde van de oorlog het verzet in allemaal"

is een duidelijke karakterisering van deze "groep"
als het over en veilig is, trekken ze dr muil pas open
Waarschuw beheerder
Wat je vertelde over je opa is herkenbaar in mn omgeving. Een vriend van me had een Opa die zo getraumatiseerd was door de oorlog dat als zodra die Duits hoorde op tv, de tv meteen uitging en hij van slag was.

En dan krijg je van die figuren 50 jaar later die het in hun hoofd halen om met hakenkruiskettinnkjes te gaan rondlopen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:25:
als je van school bent afgetrapt wat ga je dan in je leven doen behalve van ons geld leven

etzelfde als de donkere mens waar ze zo'n hekel aan heeft

vrij apart 8)

Waarschuw beheerder
jawooor.. dus jullie zitte op mij te zeike vanwege met wie ik omga??
nah dat vin ik wel heel erg laag hoor..
dan moete jullie ook ni zo zeike.. want jullie zijn dan zelf ook erg stom bezig... ik heb niks misdaan maja omdat ik hun omga ben ik et pispaaltje..??
ja erg logisch..
ga vooral zo door..
als je zo doet ken ik je niet serieus neme hoor
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook een wazi.. Willen jullie nu tegen mij O:)
Waarschuw beheerder
Hassanova >> Ja, hier hebben we ook zo'n meisje, vriend loopt met een hakenkruis op z'n nek, dus toen ik haar zag, sprak ik haar daar op aan. Zegt ze: Waarom spreek je mij er nou op aan?

Ik zeg: Hallo! Het is verdomme jou vriend, als jij zogenaamd niet zo denkt, dan had je dat ding allang van z'n speknek afgetrokken! :@

Tenminste, volgens mij heb je als meisje toch wel enige inbreng in een relatie, en hoef je niet alles te pikken...
Waarschuw beheerder
donateur

Hoe voelt dat nou om een minderheid te zijn? o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:26:

OMFG :| :| :|

:frusty:

Waarschuw beheerder

wij vinden het fijn dat je er zo tegen ingaat als je zelf zeker weet dat je niet zo denkt ga je er ook niet zo tegen in dan vind je het wel best wat andere mensen van je zeggen
Waarschuw beheerder
Saw is trouwens (Y) film :jaja:

Maar ik ga neuQen, eeh slapen, ik zeg de groetzels, en morgen weer verder?

Female-Erotics smst dat ik naar bed moet komen... :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
jawooor.. dus jullie zitte op mij te zeike vanwege met wie ik omga??

je bent toch zelf psies hetzelfde of niet
heb ik het nou mis
en hebben wazi's tegenwoordig echt verschillende persoonlijk heden ipv allemaal tzelfde
Artiest [artist=182202]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
donateur
un rel 8)

HOERUU HOERUUU HOERUUU

euh, waar rellen we eigenlijk om?
Waarschuw beheerder
Idd, Medicman, dat was de opmerking van de avond, nu kan ik vredig slapen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Zie mijn pers. txt.
Ben ik nu wazi, ben ik nu extreem rechts, ben ik nu nationalist?

Ik weet het niet meer :no:

Waarschuw beheerder
om wazi's

Waarschuw beheerder
nah k vin dit allemaal een beetje lastig praten op zoon irri kut forum.... ik lees over de helft van de berigtjes heen enzo.. dus ik ga der maar mee nokke... veel plezier nog verder
Waarschuw beheerder
donateur
2 G-A-U-Z-Y >>: slaap lekker (f)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CityFields op dinsdag 7 juni 2005 om 00:29:
Maar ik ga neuQen, eeh slapen, ik zeg de groetzels, en morgen weer verder?

Female-Erotics smst dat ik naar bed moet komen...

Slaap lekker en laat je niet te veel opnaaien door partyflock-profielen. Zijn ze niet waard.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:31:
nah k vin dit allemaal een beetje lastig praten op zoon irri kut forum.... ik lees over de helft van de berigtjes heen enzo.. dus ik ga der maar mee nokke... veel plezier nog verder

Nee, jou nederlands leest lekker makkelijk.. En als 't een irri kut forum is, ga dan lekker naar http://www.mijnvriendiseenwazi.forum.nl

Waarschuw beheerder

lamzak :[
Waarschuw beheerder
donateur
om wazi's

thnx mach ;)(F)

HOERUU HOERUUU HOERUUU

wat boeid t nou eigenlijk... ban gewoon mensen die het beleid overtreden... dus dag dag met je handje, dan had je maar aan de regels moeten houden.
iedereen is bekend met de regels op partyflock aangezien je die allemaal te lezen krijgt voor het aanmaken van een profiel op partyflock.

Waarschuw beheerder
nou ik ga me ook maar een melden op het slaapkamer front

weltrusten iedereen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:33:
dat waren nog eens tijden

Lekker bloembollen, wat wil je nog meer?

Waarschuw beheerder
nou sorry hoor maar.. hoe ken je mij een nazi noeme of weet ik et wat.. zo als ik al zei: je kent mij niet..
en als je dat wel deed had je nu niet zo op mij zitte zeike want ik heb ook gekleurde vriende en ook een jood..
dus jah.. heb ik dus tog weer ff gelijk.. maja zoals ik net al zei ga ik hier niet verder over op pf forum.. want ik vin dit allemaal maar beetje lastig

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:34:
nou sorry hoor maar.. hoe ken je mij een nazi noeme of weet ik et wat.. zo als ik al zei: je kent mij niet..
en als je dat wel deed had je nu niet zo op mij zitte zeike want ik heb ook gekleurde vriende en ook een jood..
dus jah.. heb ik dus tog weer ff gelijk.. maja zoals ik net al zei ga ik hier niet verder over op pf forum.. want ik vin dit allemaal maar beetje lastig

hou je mond dan :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 00:20:
Er ontbrak nog iemand met met een Marokkaanse achtergrond aan dit topic

*Meld zich!*

Maar marokkanen komen nooit allen

8)

*Meld zich*
Waarschuw beheerder
donateur
pfff sjit man, was ik maar ff een dagje admin, doe niet moeilijk en ga niet zeiken...

strafpunten zijn om uit te delen... 8) zelf houden is ook nie echt wat...

bovendien ik heb een dubbele, iemand ruilen? O:)

Waarschuw beheerder

maak je jezelf er nou niet druk om als jij van jezelf weet dat het zo is hoef je je niet te verdedigen toch

Waarschuw beheerder
ik snap trouwes niet wat zon meisje met zon lelijkerd moet... en daar foute gedachte op nahoud

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:35:

*Meld zich*

en was jij maar weggebleven :[
Waarschuw beheerder
want ik heb ook gekleurde vriende en ook een jood..

ja die gekleurde vriend van je heet bounty..... Waarschijnlijk omdat ie zwart van buiten is en wit van binnen.
Waarschuw beheerder

Je hebt een rascist als vriend. Dat hoor je niet te accepteren. Of wil je graag een vriend hebben die een haatdragend figuur is. Hij zal echt een goede invloed op je zijn :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:36:
en was jij maar weggebleven

he jij rasist hahahahahahahhahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nexonai op dinsdag 7 juni 2005 om 00:35:
bovendien ik heb een dubbele, iemand ruilen

Ik sta op 9 waarschuwingen, net terug van een ban van 5 dagen.. Heb alweer 2 strafpunten vanwege mn wazi lijstje in me pers. tekst..

Welke heb jij?? :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:37:
he jij rasist hahahahahahahhahahaha

:no: haat zijn persoonlijkheid

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 00:37:
Of wil je graag een vriend hebben die een haatdragen figuur is

nou ken er ook genoeg hoor je hoeft die mening toch niet te delen

en als je verliefd op iemand bent
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:35:

*Meld zich*

haha (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:38:
en als je verliefd op iemand bent

Verlief op een wazi :x :x :x
Jaaaaaaaaa.. das echte liefde :vaag:

Hoe leg je dat thuis uit an je ouders ??

Waarschuw beheerder
ja jullie zitte mij nu gewoon tege me vriend op te stoke.. dat ken je wel uit je hoofd late want dat gaat niet lukke..
het gaat allemaal prima zo met hem en met mijn vrienden..
en zijn vrienden...maja jullie hebbe ook allemaal jullie vooroordelen weeje... ik sta op een foto met me vriend die van die plaatjes op zijn jas heeft... en dan ben ik meteen een nazi en alles en ik gebruik drugs enzo.... maja moete jullie zelf wete hoor.. maar als ik dan met argumenten kom wordt er niet serieus op gereageerd enzo..
Waarschuw beheerder
Een wazi/nazi/rascist kent meer haat dan liefde.

Er is niet veel ruimte voor liefde, aangezien je haat moet hebben tegen alles wat anders is.

Waarschuw beheerder
liefde is iets anders dan je hetzelfde gaan gedragen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op dinsdag 7 juni 2005 om 00:39:
Verlief op een wazi
Jaaaaaaaaa.. das echte liefde

nou jah weet wel zeker dat dat echte liefde kan zijn

maar gelukkig ben ik zelf niet gevallen voor een wazi :D:D:D

heb wel een mening maar ga me er niet druk over maken

Waarschuw beheerder
mam euhhh ik heb een nieuwe vriend ,,enne hij heet adolf
Waarschuw beheerder
donateur
Als mijn dochter thuis komt met zo'n figuur...
Hmz... dan wist ik het wel o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:40:
ja jullie zitte mij nu gewoon tege me vriend op te stoke.. dat ken je wel uit je hoofd late want dat gaat niet lukke..
en zijn vrienden...maja jullie hebbe ook allemaal jullie vooroordelen weeje... ik sta op een foto met me vriend die van die plaatjes op zijn jas heeft... en dan ben ik meteen een nazi en alles en ik gebruik drugs enzo.... maja moete jullie zelf wete hoor.. maar als ik dan met argumenten kom wordt er niet serieus op gereageerd enzo..

waarom zet je het dan op je profiel %)
Waarschuw beheerder
maar als ik dan met argumenten kom wordt er niet serieus op gereageerd enzo..

Is dit niet serieus genoeg????

Je hebt een rascist als vriend. Dat hoor je niet te accepteren. Of wil je graag een vriend hebben die een haatdragend figuur is. Hij zal echt een goede invloed op je zijn :vaag:

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van medicman op dinsdag 7 juni 2005 om 00:41:
Als mijn dochter thuis komt met zo'n figuur...
Hmz... dan wist ik het wel

heb jij een dochter medic? O:) ;)

Waarschuw beheerder
mam euhhh ik heb een nieuwe vriend ,,enne hij heet adolf

en heeft een snor
Waarschuw beheerder
donateur

Ging jij niet weg???
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 00:37:
Je hebt een rascist als vriend. Dat hoor je niet te accepteren. Of wil je graag een vriend hebben die een haatdragend figuur is. Hij zal echt een goede invloed op je zijn

zoals de wind waait, waait je jasje... dus ik weet dat jij ook racistisch bent :yes:.

Uitspraak van Richard op dinsdag 7 juni 2005 om 00:37:
Ik sta op 9 waarschuwingen, net terug van een ban van 5 dagen.. Heb alweer 2 strafpunten vanwege mn wazi lijstje in me pers. tekst..

Welke heb jij??

ik heb die van illegale downloads vragen... zijn dr 2... ruilen?
Waarschuw beheerder
donateur

och och meisje toch... ga janken ofzo :S

Waarschuw beheerder
Ik begrijp racisten wel en vind dat je ze moet respecteren. Het zijn OOK mensen, mensen die er andere gedachte ophouden dan de meerderheid. Maar neem ze dat niet kwalijk! Vaak kunnen zij er zelf niks aandoen!

Ze worden zo opgevoed of hebben de pech 2 keer door een 'zwarte' beroofd of verkracht te worden. Racisten zijn meestal laaggeschoold dus een laag inkomen is daar vaak het gevolg van. Onvrede is wat ze hebben en daardoor worden ze hatelijk naar een MINDERHEID (letterlijk en figuurlijk).

Haat komt voor uit angst.

Wie ben ik om over knaake en zijn vriendin te oordelen, misschien zijn ze jaren lang misbruikt door een zwarte stiefvader waarvan de moeder uit eindelijk scheide en de kinderen wijs maakte dat 'zwarte' minder zijn.

Laat hem in zijn waarde, de dag des oordeels bepaalt zijn lot.

Sommige zijn te helpen anderen zijn voor het leven getekent.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
%)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:41:
en ik gebruik drugs

daar hoef je je niet voor te schamen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nexonai op dinsdag 7 juni 2005 om 00:42:
zoals de wind waait, waait je jasje... dus ik weet dat jij ook racistisch bent

Even voor de duidelijkheid: noem je mij rascistisch?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nexonai op dinsdag 7 juni 2005 om 00:42:
ik heb die van illegale downloads vragen... zijn dr 2... ruilen?

Da's (Y) Heb ik tenminste wat afwisseling :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:42:
Ik begrijp racisten wel en vind dat je ze moet respecteren. Het zijn OOK mensen, mensen die er andere gedachte ophouden dan de meerderheid. Maar neem ze dat niet kwalijk! Vaak kunnen zij er zelf niks aandoen!

Ze worden zo opgevoed of hebben de pech 2 keer door een 'zwarte' beroofd of verkracht te worden. Racisten zijn meestal laaggeschoold dus een laag inkomen is daar vaak het gevolg van. Onvrede is wat ze hebben en daardoor worden ze hatelijk naar een MINDERHEID (letterlijk en figuurlijk).

Haat komt voor uit angst.

Wie ben ik om over knaake en zijn vriendin te oordelen, misschien zijn ze jaren lang misbruikt door een zwarte stiefvader waarvan de moeder uit eindelijk scheide en de kinderen wijs maakte dat 'zwarte' minder zijn.

Laat hem in zijn waarde, de dag des oordeels bepaalt zijn lot.

omfg %) professortje!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=453 height=600]http://groups.msn.com/_Secure/0RgAaAwwWqB9UjfNUsOK61XSO19u6453cw2u1NdwmResAfbYmtZdDfSPheJlLM0cG3KM*oYYX7Z2WgX6WcqeR0FAqG!cEZK2qGtShfhLM4sk/knaakke.bmp?dc=4675524970434501774[/img]

leuke outfit :s

Waarschuw beheerder
stoer man! :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 00:43:

geloof niet dat ze het tegen jou had
LEZEN
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:44:
omfg %) professortje!

Zeik niet, zit wel een kern van waarheid in.
Een racist wordt niet geboren maar gemaakt door omgeving en ervaring.

Waarschuw beheerder
ik ben niet misbruikt of wat dan ook en IK BEN GEEN NAZI!!!!!!!!!!!!!!!!! dus rot nou asjeblieft op met die verklaringe....

IK BEN GEEN NAZI
IK BEN GEEN NAZI
IK BEN GEEN NAZI
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 00:43:

nope... da meisje van knaake of hoe die gast ook mag heten :S

Waarschuw beheerder
donateur
stoer man! :/

let vooral op de witte veters en de rwb bretels :/
Waarschuw beheerder
geloof niet dat ze het tegen jou had
LEZEN

Ja ik lees prima. Ze citeerde mij, daarom vroeg ik het nog even voor de duidelijkheid. En je hoeft geen hoofdletters te gebruiken, ik zit niet heel ver van mn beeldscherm hoor
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op dinsdag 7 juni 2005 om 00:43:
Da's Heb ik tenminste wat afwisseling

oke :) geruild :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nexonai op dinsdag 7 juni 2005 om 00:45:
nope... da meisje van knaake of hoe die gast ook mag heten

ok :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:45:
IK BEN GEEN NAZI
IK BEN GEEN NAZI
IK BEN GEEN NAZI

Je vriend wel.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nexonai op dinsdag 7 juni 2005 om 00:46:
oke geruild

Dank je.. Ik ga voor de hoofdprijs B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 00:45:
Ja ik lees prima. Ze citeerde mij, daarom vroeg ik het nog even voor de duidelijkheid. En je hoeft geen hoofdletters te gebruiken, ik zit niet heel ver van mn beeldscherm hoor

ja klopt ik citeerde jou... maar met betrekking op dat wijf :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van medicman op dinsdag 7 juni 2005 om 00:45:
Zeik niet, zit wel een kern van waarheid in.

klopt... maar dat type moet altijd het stuudje uithangen, ook alssie geen gelijk heeft

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 00:45:

DAT MAAK IK ZELF WEL UIT

Waarschuw beheerder
omfg professortje!

Een dergelijke opmerking was wel te verwachten uit jou hoek machiel.

Ik schat je nog wel wat hoger in dan "knaake" :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
IK BEN GEEN NAZI
IK BEN GEEN NAZI
IK BEN GEEN NAZI

nee duuhh, die zijn uitgestorven... dit is het tijdperk van de wazi's ;)(F)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:47:
klopt... maar dat type moet altijd het stuudje uithangen, ook alssie geen gelijk heeft

Dat betekend niet dat als hij WEL gelijk heeft jij hem zo hoeft te behandelen :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nexonai op dinsdag 7 juni 2005 om 00:47:
ja klopt ik citeerde jou... maar met betrekking op dat wijf

Ja dat snap ik nu ook nadat ik t gevraagd heb. Ik kon t alleen niet zo goed opmaken uit je post, omdat er geen naam bij stond (en aangzien je mij quote had ik enige twijfel dat je t misschien tegen mij had)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van medicman op dinsdag 7 juni 2005 om 00:45:

:jaja:

Hitler heeft niet zomaar zoveel macht verworven, duitsland verkeerde in een crisis.

Waarschuw beheerder
ik ben niet misbruikt

zou een hoop verklaren anders

Waarschuw beheerder
nah je weet heus wel wat ik bedoel.. maja nog een keer speciaal voor jou dan

IK BEN GEEN WAZI
IK BEN GEEN WAZI
IK BEN GEEN WAZI

Waarschuw beheerder
Uitspraak van medicman op dinsdag 7 juni 2005 om 00:47:
Dat betekend niet dat als hij WEL gelijk heeft jij hem zo hoeft te behandelen

alssie het nou wat menselijker typte had ik me ingehouden O:)
Waarschuw beheerder
donateur
IK BEN GEEN NAZI
IK BEN GEEN NAZI
IK BEN GEEN NAZI

Tegen je wazivrienden moet je alles herhalen maar tegen ons kan je het gewoon 1x typen hoor meid!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:47:
DAT MAAK IK ZELF WEL UIT

Ja idd, jij moet leren lezen. ik zeg dat je geen hoofdletters h o e f t te gebruiken. Je hebt dus een keuze.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 00:48:
Ja dat snap ik nu ook nadat ik t gevraagd heb. Ik kon t alleen niet zo goed opmaken uit je post, omdat er geen naam bij stond (en aangzien je mij quote had ik enige twijfel dat je t misschien tegen mij had)

dan weet je het nou (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:49:
nah je weet heus wel wat ik bedoel.. maja nog een keer speciaal voor jou dan

IK BEN GEEN WAZI
IK BEN GEEN WAZI
IK BEN GEEN WAZI

waarom gedraag jeje dan zo?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:49:
IK BEN GEEN WAZI
IK BEN GEEN WAZI
IK BEN GEEN WAZI

moet je dat drie keer typen om je zelf te overtuigen? meisje toch... de hoelang zit je al in de ontkenningsfase?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 00:49:
Ja idd, jij moet leren lezen. ik zeg dat je geen hoofdletters h o e f t te gebruiken. Je hebt dus een keuze.

MAAR IK GEBRUIK ZE WEL dus dat is mijn keuze

Waarschuw beheerder
ja maar anders leze jullie et volgens mij niet.. maja et maakt egt geen ene moer uit wat ik zeg want ik wor tog wel uitgekafferd enzo omdat ik volgens jullie nazi of wazi of weet ik et wat ben..
ook al zeg ik 20 keer dat ik dat niet ben..
dusjah heeft allemaal geen zin...
blijkbaar kunne jullie dus niet egt serieus reageren
want anders hadde jullie nou wel normaal tege me gepraat dan me de hele tijd af te zeiken..
ik praat tenminste een beetje normaal en sirieus..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:51:
MAAR IK GEBRUIK ZE WEL dus dat is mijn keuze

Als je goed leest, dan zie je dat ik dat al gepost heb. Staat zelf in het stuks tekst dat je van me gequote hebt ('Je hebt dus een keuze')

Vind het heel grappig dat je tegen mij zegt dat ik moet lezen, terwijl je zelf overal overheen leest.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:52:
ja maar anders leze jullie et volgens mij niet.. maja et maakt egt geen ene moer uit wat ik zeg want ik wor tog wel uitgekafferd enzo omdat ik volgens jullie nazi of wazi of weet ik et wat ben..
want anders hadde jullie nou wel normaal tege me gepraat dan me de hele tijd af te zeiken..

je typt erg stoer... ben je int echt ook zo?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:50:
waarom gedraag jeje dan zo?

hoe bedoel je??
wat heb ik dan voor wazi/nazi gedrag??

Waarschuw beheerder
sirieus..

????

jaaa alleen jammer dat ik er weinig van snap
Waarschuw beheerder
donateur
Lieve mensen... Ik gaat dit topic verlaten. Maaaaaaarrrrrrrrrrr, morgen ben ik vrij, dus zal jullie weer vergezellen (mits het topic niet op slot zit) :D

Zal ik er nog ff een afsluiter tegen aan gooien :D

[img width=204 height=293]http://www.bootlad999.btinternet.co.uk/nfskins14/skin270.jpg[/img]
[img width=283 height=375]http://www.web.apc.org/~ara/Art/nazi_pos.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
naja mensen, een prettige nacht verder... (F)
morgen zal dit topic toch wel weer dicht zijn dus voor de bekende... tot morgen ;)

Waarschuw beheerder

Hoeveel buitenlandse vrienden heb je?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:54:
hoe bedoel je??

je manier van praten en je profiel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 00:52:
Vind het heel grappig dat je tegen mij zegt dat ik moet lezen, terwijl je zelf overal overheen leest

dat is mijn antwoord op jou antwoord dat ik nog een keuze had (begrijp je hem nog?)

en ik ben zo grappig

Waarschuw beheerder

alsof dat een maatstaf is!

Waarschuw beheerder

ik geen 1 hoeft voor mij ook niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:56:
alsof dat een maatstaf is!

Slim!

Dat is niet mijn enigste vraag, dont worry

Waarschuw beheerder

jammer dat er naziegeil op je voorhoofd staat

Waarschuw beheerder

Waarom "hoeft" het niet?

Ik hoef het ook niet maar heb ze, net als nederlandse

Waarschuw beheerder
Slim!

Dat is niet mijn enigste vraag, dont worry

sorry hoor, maar je mag wel toegeven dat ik gelijk had

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:57:
Waarom "hoeft" het niet?

Ik hoef het ook niet maar heb ze, net als nederlandse

aard van het beestje mag ik niet zo... verder oordeel je over iemand als je em pas kent

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:57:
sorry hoor, maar je mag wel toegeven dat ik gelijk had

Ik zeg toch slim? Lijkt mij voldoende.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:58:
aard van het beestje mag ik niet zo...

Wat is dat?
Waarschuw beheerder
Het is geen maatstaf, maar het kan wel het een en ander duidelijk maken in samenhang met antwoorden op andere vragen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:55:
je manier van praten en je profiel

zoo daannnn mij manier van praten???
dat vind ik heeeeeel erg knap.. want volgens mij zeg ik bijna niks anders dan dat ik geen nazi ben..
en me profiel.. ja uhh ik mag tog wel foto's van mij en me vriend er op hebbe.. ja nah dat hij die dinge op ze jas heeft.. dat boeit mij niet weeje.. als hij die dinge niet op zijn jas had op die foto had ik die er evegoed wel op gezet hoor..en een foto van mijn straat na de tweede wereld oorlog.. en met die text erbij.. jah nou dat maakt mij echt nazi hoor..pfff
Waarschuw beheerder

Saai leventje heb je...o:)

Waarschuw beheerder
omdat ik alleen nederlandse vrienden heb

ben overigens geen racist of iets dergelijks heb gewon geen donkere vrienden
Waarschuw beheerder
donateur
Oke.. ben nog niet helemaal weg..

Een goed voorbeeld van hoe je een wazi / nazi wordt :

[img width=399 height=379 cacheid=00136aa00019affc3adf00861a00c7419f]http://www.freeyourmindproductions.com/gallery/albums/userpics/normal_Jasa-Ian-28-september-2004.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Ik zeg toch slim? Lijkt mij voldoende.

je zei het op die manier alsof je toch weer gelijk had... nouja laat ook maar

Waarschuw beheerder
donateur

alsof dat wil zeggen dat je nazi bent?
Waarschuw beheerder
aard van het beestje mag ik niet zo... verder oordeel je over iemand als je em pas kent

Tegenstrijdigheid, je hebt iets tegen het aard van het beestje terwijl je pas oordeelt als je iemand pas kent.

Als je iemand niet kent, kun je het ook mishebben voor wat betreft het aard van het beestje.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RYAN_EE {BVE} op dinsdag 7 juni 2005 om 00:59:
Saai leventje heb je...

hoezo dan is het een must????

Waarschuw beheerder

ja psies ben ik helemaal met je eens.. maja
zo gaat et hier dus blijkbaar niet .. want niemand kent mij hiero en ik wor voor nazi uitgemaakt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:59:
zoo daannnn mij manier van praten???
dat vind ik heeeeeel erg knap.. want volgens mij zeg ik bijna niks anders dan dat ik geen nazi ben..
en me profiel.. ja uhh ik mag tog wel foto's van mij en me vriend er op hebbe.. ja nah dat hij die dinge op ze jas heeft.. dat boeit mij niet weeje.. als hij die dinge niet op zijn jas had op die foto had ik die er evegoed wel op gezet hoor..en een foto van mijn straat na de tweede wereld oorlog.. en met die text erbij.. jah nou dat maakt mij echt nazi hoor..pfff

ja praat wanabee stoer! niet precies wat je zegt!
maar blijkbaar vin je je vriend erg stoer en laat ook vol trots die foto's van hem zijn waar hij er erg stoer uit ziet!
haal ze weg, praat normaal en je bent geen wazi/nazi meer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:00:
alsof dat wil zeggen dat je nazi bent?

jah lars, zei ik ook al :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:01:

Bevorderlijk voor de integratie van minderheden.

Er wordt van minderheden verwacht dat ze meer omgaan met de autochtone bevolking. Dit is dus onmogelijk als (delen van) de autochtone bevolking niet met de minderheden wil omgaan.

Werkt van 2 kanten
Waarschuw beheerder
Machiel, waarom reageer je niet op mijn post

Waarschuw beheerder

Ga in de mac donalds in amsterdam centrum werken, zal je goed doen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 01:03:

wat zei je dan? kan nie alles lezen.. ;)

Waarschuw beheerder
Er wordt van minderheden verwacht dat ze meer omgaan met de autochtone bevolking. Dit is dus onmogelijk als (delen van) de autochtone bevolking niet met de minderheden wil omgaan.

maar moet ik me daar voor op offeren dan ???

Waarschuw beheerder

Een selectieve keuze op basis van te moeilijk of te beantwoorden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:04:
wat zei je dan? kan nie alles lezen..

Mijn post van 7 juni 2005 01:00
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:01:

Duidt duidelijk aan dat je uit een achterlijk gat komt

Waarschuw beheerder
sorry hoor maarre... tuurlijk praat ik stoer..( als je het zo wil noeme )
ik wor opeens door vet veel mense voor nazi/wazi uitgemaakt terwijl ik dat niet ben..
ja dan schiet ik in de verdedeging.. en als ik hiero zo ong in me eentje sta.. ja dan is een grote bek wel een beetjuh nodig jah..
en over die foto's: die met mij en hem.. ik heb geen foto's van ons waar die tekens niet op staan.. en ik vind het een leuke foto.. ik let niet op die dinge op zijn jas..
en over die andere foto waar hij met een andere vriend van mij op staat..ik heb ook geen ander foto van hun same.. dus ist nou goed dan?

Waarschuw beheerder
Een selectieve keuze op basis van te moeilijk of te beantwoorden.

zoals de waard is...
Waarschuw beheerder
maar moet ik me daar voor op offeren dan ???

Moet niet. Maar dat wordt wel verwacht van de minderheden. Ik geef alleen maar aan dat dat alleen kan als er aan de andere kant ook wordt meegewerkt.

Jij bent dus niet bevorderlijk voor de integratie van minderheden.

Waarschuw beheerder
edit
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 01:00:
Tegenstrijdigheid, je hebt iets tegen het aard van het beestje terwijl je pas oordeelt als je iemand pas kent.

Als je iemand niet kent, kun je het ook mishebben voor wat betreft het aard van het beestje.

aard van het beeste zit vaak vastgeroest... en vaak te herkennen aan kleding... ik zal ze zelf niet aanspreke om er ooit vrienden mee te worden... maar misschien is hij/zij toch aardig

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:06:
zoals de waard is...

snijd de slagger zijn mes?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RYAN_EE {BVE} op dinsdag 7 juni 2005 om 01:05:
Duidt duidelijk aan dat je uit een achterlijk gat komt

waar kun jij dat uit opmaken dan??????

Waarschuw beheerder
Wat de boer niet kent, eet hij niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:06:
sorry hoor maarre... tuurlijk praat ik stoer..( als je het zo wil noeme )
ik wor opeens door vet veel mense voor nazi/wazi uitgemaakt terwijl ik dat niet ben..
ja dan schiet ik in de verdedeging.. en als ik hiero zo ong in me eentje sta.. ja dan is een grote bek wel een beetjuh nodig jah..
en over die foto's: die met mij en hem.. ik heb geen foto's van ons waar die tekens niet op staan.. en ik vind het een leuke foto.. ik let niet op die dinge op zijn jas..
en over die andere foto waar hij met een andere vriend van mij op staat..ik heb ook geen ander foto van hun same.. dus ist nou goed dan?

als je nou wat slimmer over komt en jezelf kan beagrumenteren is dat vooroordeel ook weer verholpen! ontkennen kan iedereen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:07:
aard van het beeste zit vaak vastgeroest... en vaak te herkennen aan kleding... ik zal ze zelf niet aanspreke om er ooit vrienden mee te worden... maar misschien is hij/zij toch aardig

Wat een gelul.

Ik had je hoger ingeschat. Sorry, maar nu vind ik je toch echt eem dombo.

Kleding? Uiterlijk? Weet je hoe vaak je er dan naast kunt zitten.

Bullshit om je af te laten schrikken door kleding.

Waarschuw beheerder
snijd de slagger zijn mes?

begin je weer? bijdehandje!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 01:08:
Wat een gelul.

je voelt je persoonlijk aangevallen! laat me raden... je hebt een jas met een bondkraag :yes:
Waarschuw beheerder
Je begint al met raden voordat je zegt 'laat me raden'

Ik voel me namelijk niet persoonlijk aangevallen. Je ontwijkt mijn argumenten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 01:10:
Je begint al met raden voordat je zegt 'laat me raden'

Ik voel me namelijk niet persoonlijk aangevallen. Je ontwijkt mijn argumenten.

waarom reageer je dan zo?

wat is je argument?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nazi/Wazi het is maar hoe je het wilt noemen.
Maar voor die mensen die zich er druk om maken.
Waarom dan zo stoer achter je pc Nazi's/Wazi's uitschelden sla ze dan op hun bek als je zo stoer bent en nee niet met 10 tegen 1 maar gewoon man vs man.
Ik heb niks met het nazisme of wat dan ook (heb zelfs buitenlandse kameraden)
Altijd dat geblaat over Nazi's dit en Nazi's dat ik zeg altijd maar zo: GEEN WOORDEN MAAR DADEN.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:09:
je hebt een jas met een bondkraag

Ben je tegen bont??

Waarschuw beheerder
nou volgens mij ist nu duidelijk want er wordt niet echt gereageerd.. ja of iedereen is aant slape..
zou ook ni zo gek zijn rond deze tijd:P
Waarschuw beheerder
waarom reageer je dan zo?

wat is je argument?

Dat het onzin is om mensen te beoordelen op grond van hun kleding/uiterlijk.

Jij kunt aan de hand van iemand kleding zijn of haar aard bij voorbaat opmaken, dat is wat je zegt.

In dezelfde zin zeg je dit ' verder oordeel je over iemand als je em pas kent'

Je lult jezelf dus tegen, vandaar dat ik je niet zo snugger vind, wat ik aanvankelijk wel dacht.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:13:
Ben je tegen bont??

ja ben tegen bont jah :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 01:14:

Skudde met die bil poes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 7 juni 2005 om 01:13:
GEEN WOORDEN MAAR DADEN.

Je bent dus voor fysiek geweld tegen Wazi's?

Dan moet je ook niet zeiken als een Fortuyn of een van Gogh fysiek wordt bestreden. Je wilt immers geen woorden, maar daden

Waarschuw beheerder
Nazi/Wazi het is maar hoe je het wilt noemen.
Maar voor die mensen die zich er druk om maken.
Waarom dan zo stoer achter je pc Nazi's/Wazi's uitschelden sla ze dan op hun bek als je zo stoer bent en nee niet met 10 tegen 1 maar gewoon man vs man.
Ik heb niks met het nazisme of wat dan ook (heb zelfs buitenlandse kameraden)
Altijd dat geblaat over Nazi's dit en Nazi's dat ik zeg altijd maar zo: GEEN WOORDEN MAAR DADEN.

zo ikke ben het heeelleeemaal met je eeens....
als ze mij zondig voor nazi uit wille make... dan ni zo stom lope lulle.. maar toeslaan!! maja ze zijn nou eenmaal niet zo slim.. want al zeg je 20 x dat je geen nazi ben..
ben je volgens hun nog steeds een nazi....
maja laat ze maar kome
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 01:14:

Ahhhh... Daar hebbe we 'r hoor :9 :P

Zeker nooit op Ghosttown geweest, of iig een feestje in utrecht O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:15:
ja ben tegen bont jah

Dat kan (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 01:16:
Dan moet je ook niet zeiken als een Fortuyn of een van Gogh fysiek wordt bestreden. Je wilt immers geen woorden, maar daden

maar vind moord wel iets anders dan iemand op zijn muil slaan ofniet ??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op dinsdag 7 juni 2005 om 01:16:
Zeker nooit op Ghosttown geweest, of iig een feestje in utrecht

:x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 01:14:
Dat het onzin is om mensen te beoordelen op grond van hun kleding/uiterlijk.

er vaak bewezen van wel! maar wil niet zegge dat het altijd klopt! daarnaast heeft iedereen van iemand ALTIJD een vooroordeel van te voren!!! dat is menselijk!

als je meisje ziet met een lief gezichtje en lieve kleertjes, denk je: ooh dat is een lief meisje! misschien bewijst ze later wel het tegendeel!

vooroordelen is menselijk!
Waarschuw beheerder
Je hebt dus liever een paar goede tikken op je smoel dan dat er op het internet tegen je wordt geluld :vaag:

Het is maar waar je zin in hebt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 01:16:
Je bent dus voor fysiek geweld tegen Wazi's?

Als jij je daar beter door voelt ga u gang(ben geen fortuyn of van gogh aanhanger)
Doe wat je niet laten kunt maar ga geen stoere praat lopen te verkopen achter je veilige pc.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:16:
Skudde met die bil poes

Nee ik lig net lekker :P

Uitspraak van Richard op dinsdag 7 juni 2005 om 01:16:
Ahhhh... Daar hebbe we 'r hoor

Whehe ja ik dacht laat ik dit topic eens gaan lezen
Echt he sommige mensen zijn zulke zwakbegaafde shit heads :gaap: simpele zieltjes.. die moeten ze helemaal de k... intrappen :jaja: hoofd op de stoep en schoppen maar O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:17:
er vaak bewezen van wel! maar wil niet zegge dat het altijd klopt! daarnaast heeft iedereen van iemand ALTIJD een vooroordeel van te voren!!! dat is menselijk!

als je meisje ziet met een lief gezichtje en lieve kleertjes, denk je: ooh dat is een lief meisje! misschien bewijst ze later wel het tegendeel!

vooroordelen is menselijk!

Zucht, dit heeft geen zin.
Waarschuw beheerder
donateur

:/ ??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 01:18:
Zucht, dit heeft geen zin.

feiten niet erkennen is een teken van onmacht kerel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 01:17:
Je hebt dus liever een paar goede tikken op je smoel dan dat er op het internet tegen je wordt geluld

Het is maar waar je zin in hebt

we kunnen ook proberen om elkaar in de waarde te laten

vind een mening echtniet erg die heb ik zelf ook maar om het er zo dik bovenop te leggen

Waarschuw beheerder
ja uhh fdat van theo en pim slaat nergens op dus daar ff geen reactie op.. ( ja ik weet wat jullie nu gaan zegge: ze zegd niks omdat ze niks weet te zegge)
ennuh als ze lope te lulluh over nazi's in een kistje en bla ba bla nah dan moete ze niet zo slap ouwehoere maar toeslaan met hun grote bek..
ja tog??.

Waarschuw beheerder
iedereen van iemand ALTIJD een vooroordeel van te voren!!! dat is menselijk!

Je hebt een vormt een eerste indruk. En je volgt je gevoel. Maar als je alleen al op de kleding afgaat :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 7 juni 2005 om 01:17:
Als jij je daar beter door voelt ga u gang(ben geen fortuyn of van gogh aanhanger)
Doe wat je niet laten kunt maar ga geen stoere praat lopen te verkopen achter je veilige pc.

Je kent me totaal niet dus je weet ook niet of ik een grote bek heb in het echt. Ik heb hier trouwens geprobeerd normaal te reageren tegen Fruit, maar die reageert niet terug.

Als jij meningsverschillen wilt oplossen door te vechten, dan raad ik je aan van dit forum af te gaan. Want een forum is er om over te lullen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:19:
ennuh als ze lope te lulluh over nazi's in een kistje en bla ba bla nah dan moete ze niet zo slap ouwehoere maar toeslaan met hun grote bek..
ja tog??.

Ik zei toch, sta altijd open voor dat soort dingen hoor!

Waarschuw beheerder
Je hebt een vormt een eerste indruk. En je volgt je gevoel. Maar als je alleen al op de kleding afgaat

kleding typeerd een bepaalde stijl, die zit vaak vast aan bepaalde type mensen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:18:
feiten niet erkennen is een teken van onmacht kerel

Ik ontken helemaal niks, vooroordelen zijn menselijk idd, maar dat betekent niet dat je het voor lief moet nemenn. Je moet door vooroordelen heenprikken.

Maar dat doe jij liever niet, je scheert liever iedereen over 1 kam op grond van kleding/uiterlijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:20:
Goed feest

Dat zeker :jaja:
En de volgende in Nieuwegein, grotere lokatie :9
Zullen ook heel wat wazi's lopen in die generation of hardcore zaal :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:18:
we kunnen ook proberen om elkaar in de waarde te laten

vind een mening echtniet erg die heb ik zelf ook maar om het er zo dik bovenop te leggen

Dit is wat Fruit wilt, niet ik. Ik ben al een tijdje hier bezig te discussieren, maar fruit reageert niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:21:
kleding typeerd een bepaalde stijl, die zit vaak vast aan bepaalde type mensen...

Hokjesdenker.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op dinsdag 7 juni 2005 om 01:22:
Zullen ook heel wat wazi's lopen in die generation of hardcore zaal

Gesjellig!
Waarschuw beheerder
Ik heb t gehad, ik ga slapen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 01:20:
Je kent me totaal niet dus je weet ook niet of ik een grote bek heb in het echt. Ik heb hier trouwens geprobeerd normaal te reageren tegen Fruit, maar die reageert niet terug.

sorry maar ik lees over de helft van de berigtjes heen..
ik raak een beetje in de war.. en de berigtje beginne langzamer hand een beetje te danse..
maja sorry dus :)

Waarschuw beheerder
en vaak te herkennen aan kleding

geloof dat hij zegt vaak dus niet altijd :X:X:X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 01:21:
Ik ontken helemaal niks, vooroordelen zijn menselijk idd, maar dat betekent niet dat je het voor lief moet nemenn. Je moet door vooroordelen heenprikken.

Maar dat doe jij liever niet, je scheert liever iedereen over 1 kam op grond van kleding/uiterlijk.

bla bla bla... dat maak je er graag zelf van, zodat je het weer kan afschuiven op discriminatie! weer een vooroordeel van me bevestigd!
Waarschuw beheerder
donateur
ja tog??.

Geloof mij dat komt vaker voor dan je denkt! :jaja:

En maar goed ook!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:23:
Hokjesdenker.

:no: ik leef op deze wereld :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 01:20:

Als jij meningsverschillen wilt oplossen door te vechten, dan raad ik je aan van dit forum af te gaan. Want een forum is er om over te lullen.

Over te discussieren ja, en nee hoef niet te vechten niet echt behoefte aan.
Als ik wil vechten ga ik wel met me Feyenoord shirtje naar Mokum 020 toe :D
Het gaat mij erom dat er altijd word gejankt op mensen die Pogooen op feesten/Lonsdale dragen om er zo Nationalistisch uit te zien/Wazi's en Nazi's altijd overal op kankeren en zeggen dat ze dood moeten of wat dan ook (jij niet) maar niemand doet nooit iets.
Zijn ze dan bang of doen ze alleen stoer achter hun pc denk ik zo. Vandaar als jij of iemand anders de behoeft heeft om een Nationalistisch/Nazi/Wazi te slopen ga u gang als je maar weet AKTIE = REACTIE ;)
Waarschuw beheerder
sorry maar ik lees over de helft van de berigtjes heen..
ik raak een beetje in de war.. en de berigtje beginne langzamer hand een beetje te danse..
maja sorry dus

Ja dat kan ik me wel voorstellen, gaat soms best snel hier.

Maja, laat ik je dit zeggen: Denk er maar even goed over na of je wel een vriend wilt die haatdragend is tegenover anderen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 01:23:
Geloof mij dat komt vaker voor dan je denkt!

En maar goed ook!

Waarschuw beheerder
donateur
bla bla bla... dat maak je er graag zelf van, zodat je het weer kan afschuiven op discriminatie! weer een vooroordeel van me bevestigd!

Vind jij niet dat je nou een klein beetje kortzichtig bezig bent? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 01:24:
Maja, laat ik je dit zeggen: Denk er maar even goed over na of je wel een vriend wilt die haatdragend is tegenover anderen.

persoonlijk vin ik dat ze zelf moet weten met wie ze omgaat en of ze er iets mee wil... ze moet alleen inzien dat ze zichzelf moet blijven en geen meeloper gedrag moet vertonen
Waarschuw beheerder
donateur
*sjucht*
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 7 juni 2005 om 01:24:
Over te discussieren ja, en nee hoef niet te vechten niet echt behoefte aan.
Als ik wil vechten ga ik wel met me Feyenoord shirtje naar Mokum 020 toe
Het gaat mij erom dat er altijd word gejankt op mensen die Pogooen op feesten/Lonsdale dragen om er zo Nationalistisch uit te zien/Wazi's en Nazi's altijd overal op kankeren en zeggen dat ze dood moeten of wat dan ook (jij niet) maar niemand doet nooit iets.
Zijn ze dan bang of doen ze alleen stoer achter hun pc denk ik zo. Vandaar als jij of iemand anders de behoeft heeft om een Nationalistisch/Nazi/Wazi te slopen ga u gang als je maar weet AKTIE = REACTIE

Je hebt mij niet horen zeggen dat ze dood moeten. De topic openere vraagt om meningen en die worden gegeven. Daarvoor is het een forum. Ik heb geen behoefte om een Nazi te slopen, hij/zij mag er zn mening op nahebben, zolang ik er maar geen last van heb, dan zal er zeker actie volgen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 01:25:
Vind jij niet dat je nou een klein beetje kortzichtig bezig bent?

probeer duidelijk te zijn... maar schijnt nie te werke :S
Waarschuw beheerder
snap niet waar jullie je allemaal druk om maken O:)

laat die mensen in hun waarde..:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 7 juni 2005 om 01:24:
Het gaat mij erom dat er altijd word gejankt op mensen die Pogooen op feesten

Pogo hoort er ook niet

Waarschuw beheerder
pff dit is egt lastig mense.. ik snap er niet echt veel meer van whehe

Waarschuw beheerder
IQ past zich aan aan degene met wie je omgaat
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Feestexpeditie Robinson B-) op dinsdag 7 juni 2005 om 01:26:
snap niet waar jullie je allemaal druk om maken

laat die mensen in hun waarde..

Nou dat soort keusjes hebben geen waarde :No: daar heb ik geen respect voor..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:26:
Pogo hoort er ook niet

beter hakkuh ouderwets (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
pff dit is egt lastig mense.. ik snap er niet echt veel meer van whehe

Daar hebben meer mensen van jou soort last van :[

o:)

Waarschuw beheerder
als ik laat reageer ben ik die berigtjes allemaal aant naleze whehe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Pogo hoort er ook niet

Hoezo niet?
Ik ga lekker pogooen in me aussie als ik daar zin in heb op een feest.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 7 juni 2005 om 01:28:
Ik ga lekker pogooen in me aussie als ik daar zin in heb op een feest.

vind pogo niet erg maar wel als mensen er niet tegen kunnen
Waarschuw beheerder
donateur
Pogo is voor verliezers... Dat hoort op een rockfeest thuis.

Ik ga toch ook niet staan hakke op 't concert van Eminem (waar ik wel heen ga B) )

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:27:
IQ past zich aan aan degene met wie je omgaat

Uitspraak van medicman op dinsdag 7 juni 2005 om 01:28:
Daar hebben meer mensen van jou soort last van

dus...

Waarschuw beheerder
zeg gaat het hier om dat stomme gepogo of over wazi's??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 7 juni 2005 om 01:28:
Hoezo niet?
Ik ga lekker pogooen in me aussie als ik daar zin in heb op een feest

En als je een stomp op je oog krijgt moet je ook niet zeiken ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:29:
zeg gaat het hier om dat stomme gepogo of over wazi's??

Hoort toch bijelkaar

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ga ook niet pogoen in een Hardcore/Industrial zaal/feest wel als er Terror of Speedcore aanwezig is.
Anders gewoon ouderwets hakkuh :P
Waarschuw beheerder

Je bent echt te grappig voor woorden. Lees deze zin van je eens terug en zie hoe ongelovelijk stom die is

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op dinsdag 7 juni 2005 om 01:29:
Pogo is voor verliezers... Dat hoort op een rockfeest thuis.

Ik wil die pogo'ers wel eens op een echt rock feest zien.
Kijken wie het aflegd :D
Waarschuw beheerder
Wazi's kunnen nadenken beter aan een frikandel overlaten, daar zitten namelijk meer hersenen in...o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op dinsdag 7 juni 2005 om 01:29:
Ik ga toch ook niet staan hakke op 't concert van Eminem

waarom niet is toch kick :D:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 01:27:
Nou dat soort keusjes hebben geen waarde daar heb ik geen grijntje respect voor..

als je met hitler vlaggen tekens en shit op je jas gaat lopen.. vraag je erom om kapotgeschoten of neergestoken te worden.. vind het ook niet normaal dat je met zo iets op je jas gaat lopen :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van medicman op dinsdag 7 juni 2005 om 01:30:
Kijken wie het aflegd

Lopen ze huilend weg, losers

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 01:29:
En als je een stomp op je oog krijgt moet je ook niet zeiken

nee maar dat gebeurd wel en dan krijg je een rel :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Feestexpeditie Robinson B-) op dinsdag 7 juni 2005 om 01:30:
als je met hitler vlaggen tekens en shit op je jas gaat lopen.. vraag je erom om kapotgeschoten of neergestoken te worden.. vind het ook niet normaal dat je met zo iets op je jas gaat lopen

Voor dat soort mensen een oplossing :jaja:

:

Mes in je flikker (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Kijken wie het aflegd

hihihi.. :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 01:30:
Je bent echt te grappig voor woorden. Lees deze zin van je eens terug en zie hoe ongelovelijk stom die is

persoonlijke aanval ipv argument zegt precies hoe je zelf bent
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:31:
nee maar dat gebeurd wel en dan krijg je een rel

Poesj bedoelde als iemand staat te pogoën, dat 'ie dan een stomp in zn gezicht ken verwachten...

Waarschuw beheerder
messen zijn ook voor losers kennen ze het niet gewoon met de blote hand :S:S
Waarschuw beheerder
Zoald het aard van het beestje of niet dan :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kijken wie het aflegd

3 weken en dan Rammstein in concert in nijmegen ga zekers mee de pit in daar.
Word zekers heftig daar.

Waarschuw beheerder
als een stel springende holbewoners tegen elkaar opspringend met vol bezwete lichamen van heel wat drugsgebruikers op hardcore

:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:31:
nee maar dat gebeurd wel en dan krijg je een rel

Ik vind het logisch dat als iemand tegen je aan staat te pogoen die een stoot ken verwachten :jaja:
Rot op ga lekker in een hoekje staan ik heb er zo'n k:X:X:Xhekel aan als er iemand tegen me aan beukt :S
Rot op zwakbegaafde leer hakkuh ofzo :S lompe boeren
Waarschuw beheerder
het gaat gewoon echt te ver..

volgens mij allemaal teveel american history x gekeken :X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op dinsdag 7 juni 2005 om 01:32:
Poesj bedoelde als iemand staat te pogoën, dat 'ie dan een stomp in zn gezicht ken verwachten

ja dat snap ik ook wel maar asl dat gebeurd gaan ze tegen elkaar lopen janken
Waarschuw beheerder
Pogoers, mietjes.

Half vechten half springen/dansen.

Ga dan normaal dansen of ga een vechtsport doen
Waarschuw beheerder
donateur
slaapzacht, ook wel eens naar mosh feestejs?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 01:33:
ik heb er zo'n khekel aan als er iemand tegen me aan beukt

Jij ken lache volgende keer :devil:

Waarschuw beheerder
ik ben gewoon nog steeds etzelfde gebleve...
zo als ik nu ben was ik ook voordat ik met knaake ging..
en zo hatend issie helemaal niet.. en tege mij issie hardstikke lief... maja...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van medicman op dinsdag 7 juni 2005 om 01:33:
slaapzacht, ook wel eens naar mosh feestejs?

Af en toe als er vette bands komen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 01:32:
Zoald het aard van het beestje of niet dan

bewijs het tegendeel en ik ben overtuigd :yes:
Waarschuw beheerder
Denk je dat ie mij ook lief kan vinden?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op dinsdag 7 juni 2005 om 01:34:
Jij ken lache volgende keer

Stoot op je ogen ken je krijgen :P

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:34:

Ben jij nou echt zo dom? :|
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 7 juni 2005 om 01:34:
Af en toe als er vette bands komen :)

1 keer geweest, zeer heftig :o
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 01:35:
Stoot op je ogen ken je krijgen

Van jou??? Qeil :kwijl:

;P

Waarschuw beheerder
liefde maakt blind :X:X:X:X:x
Waarschuw beheerder
bewijs het tegendeel en ik ben overtuigd

Laat ik de rollen eens omdraaien en me gaan opstellen zoals jij.

Bewijs maar eens dat je geen lompe boer bent

Waarschuw beheerder
ik ben gewoon nog steeds etzelfde gebleve...
zo als ik nu ben was ik ook voordat ik met knaake ging..

om voor haar op te komen en hassanova tegen te spreken! die jongen is misschien harstikke aardig! je kent hem niet eens! en kleding/uiterlijk zegt helemaal niets over hoe hij/zij is!

so STFU! wie spreekt zichzelf nou tegen :@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 01:35:
Ben jij nou echt zo dom?

verklaar aub...
jij ken em helemaal niet dus wie zal het beter wete??
ja psies ik dus..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 01:36:
Bewijs maar eens dat je geen lompe boer bent

ik geef toe dat ik een lompe boer ben, nu jij nog!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:36:
om voor haar op te komen en hassanova tegen te spreken! die jongen is misschien harstikke aardig! je kent hem niet eens! en kleding/uiterlijk zegt helemaal niets over hoe hij/zij is!

so STFU! wie spreekt zichzelf nou tegen

Whahaha ben jij wel goed? :vaag:
Waarschuw beheerder

Kledin uiterlijk niet nee.

HAKENKRUIZEN WEL :[

Waarschuw beheerder
zijn we nog ontopic? :9
heb alles ff zitten lezen dus ga nu ook maar ff mee doen..
+fruit+ als jij jezelf geen racist vindt, waarom vind je het dan wel goed dat je vriend met een HAKENKRUIS om zijn nek loopt? Volgens mij weet die gozer überhaupt niet eens wat er in WO2 gebeurd is. Ziekelijk gedrag. Dat je zo iemand verdedigd :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Ik wel aangenaam :P

Waarschuw beheerder
ik geef toe dat ik een lompe boer ben

Eindelijk
Waarschuw beheerder
donateur
verklaar aub...
jij ken em helemaal niet dus wie zal het beter wete??
ja psies ik dus..

Alsof ik zo'n zwakbegaafd zieltje wil kennen

Nou nee bedankt.. en leuk voor je meid dat je hem zo goed kent moet je trots op zijn.. is ook echt een vent om mee thuis te komen :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 01:37:
Whahaha ben jij wel goed?

alleen de eerste en laatste zin zijn mij woorden
Waarschuw beheerder

Ik ontken dat ik een kutmarokkaan ben, ha!

Jij bent wel een lompe boer, je hebt hetzelf gezegd
Waarschuw beheerder
donateur
*zit te genieten met een grote zak M&M's*

:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:37:
Volgens mij weet die gozer überhaupt niet eens wat er in WO2 gebeurd is.

Was jij erbij dan?
Of geloof jij al die onzin verhalen die ons de strot is in gestopt op de basisschool :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 01:37:
Kledin uiterlijk niet nee.

HAKENKRUIZEN WEL

en die staan op.......... kleren juist! dat bepaalt je uiterlijk!
Waarschuw beheerder
kreeg laatst een berichtje..

SJPIENHEAD & CO 7 mei 2005 13:16
Hahahahhahaahah hahahahahah
hey homo zet je een pruik op dan ben je net een wijf

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 01:38:
Ik ontken dat ik een kutmarokkaan ben, ha!

Jij bent wel een lompe boer, je hebt hetzelf gezegd

zucht... hoe oud was je ook alweer? %)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op dinsdag 7 juni 2005 om 01:38:
*zit te genieten met een grote zak M&M's*

Ik wil ook :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 7 juni 2005 om 01:38:
Was jij erbij dan?
Of geloof jij al die onzin verhalen die ons de strot is in gestopt op de basisschool

OMG.. Dit meen je toch niet serieus hé??????
Heb jij geen opa of oma's ??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 7 juni 2005 om 01:38:
Was jij erbij dan?
Of geloof jij al die onzin verhalen die ons de strot is in gestopt op de basisschool

heb jij een andere versie dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 01:39:
Ik wil ook

Kom maar halen.. Woon vlakbij M heur :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:38:

Met hakenkruizen draag je een IDEOlOGIE uit, dombo!

Zonder die hakenkruizen en tekens zouden zn kleding toch wel een andere (geen) strekking hebben (die opgerolde broekspijpen en witte veters daargelaten van de wazi)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Richard op dinsdag 7 juni 2005 om 01:39:
OMG.. Dit meen je toch niet serieus hé??????

Heb nog een oma maar die praat er nooit over.
Is verleden tijd ik kijk graag vooruit met mijn eigen ideologie.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:38:

Die hakenkruizen draagt hij omdat hij een sick fuck is dus dat heeft geen ene flikker met uiterlijk maken hoor :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op dinsdag 7 juni 2005 om 01:39:

die hebben de oorlog niet mee gemaakt :D:D:D:D zijn nog heel jong
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 7 juni 2005 om 01:40:

Nou, dat zal wat wezen :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op dinsdag 7 juni 2005 om 01:40:
Kom maar halen.. Woon vlakbij M heur

Ja kben net thuis gvd :[ had dat eerder gezegd :[
Waarschuw beheerder
Ik was laatst in Kerkrade (Limburg met een zachte geile G), loopt er een "nazi" rond, met een bomberjack, kisten met witte en rode veters en.......een 50 cent T-shirt eronder aan...:vaag:

Ik bedoel, 50 cent is toch bruin, of ben ik nou kleurendoof?? :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 01:37:
leuk voor je meid dat je hem zo goed kent moet je trots op zijn.. is ook echt een vent om mee thuis te komen

ja idd heel leuk voor mij.. en waar maak jij je nou druk om dat ik ermee thuis kom??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:39:
zucht... hoe oud was je ook alweer?

Ben je in het echt ook zo?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 01:40:
Die hakenkruizen draagt hij omdat hij een sick fuck is dus dat heeft geen ene flikker met uiterlijk maken hoor

Dat snapt hij niet. Hij denkt dat ik die gozer beoordeel vanwege zn uiterlijk, waarbij hij de hakenkruis ziet als een atribuut op de kleding die die draagt.

Ik zie het als een teken waarmee hij een ideologie uitdraagt die de halve wereld wil uitmoorden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

dat maakt dat hakenkruis om zijn nek dus meteen goed?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RYAN_EE {BVE} op dinsdag 7 juni 2005 om 01:41:
een 50 cent T-shirt eronder aan...

modeflater
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 01:41:
Ja kben net thuis gvd had dat eerder gezegd

Kon ik toch nie ruiken dat je in de buurt was :[

Volgende keer zal ik een zak voor je halen ;)

Waarschuw beheerder
Heb nog een oma maar die praat er nooit over.

En met je eigen verzonnen geschiedenis?
Waarschuw beheerder
donateur
ach de eigen tekst is weg :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van RYAN_EE {BVE} op dinsdag 7 juni 2005 om 01:41:
Ik was laatst in Kerkrade (Limburg met een zachte geile G), loopt er een "nazi" rond, met een bomberjack, kisten met witte en rode veters en.......een 50 cent T-shirt eronder aan...

Ik bedoel, 50 cent is toch bruin, of ben ik nou kleurendoof??

Dat is geen NAZI :@ dat is vast een SHARP SKIN of een vieze linkse Fascist van de Antifa grrrrrr wat een engerds zijn dat.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:41:
ja idd heel leuk voor mij.. en waar maak jij je nou druk om dat ik ermee thuis kom??

je mag hier wel een keer komen met je vriend o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van medicman op dinsdag 7 juni 2005 om 01:43:
je mag hier wel een keer komen met je vriend

wat hebbe wij nou in gods naam bij jou te zoeke??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:41:

Nou daar maak ik me niet druk om hoor ik zou me alleen kapot schamen sterker nog mn moeder zou me niet meer willen kennen als ik met zo'n stakker thuis zou komen.. maar gelukkig heb ik gezond verstand en kom ik niet met zo'n mongool thuis :o

Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 01:41:
Dat snapt hij niet. Hij denkt dat ik die gozer beoordeel vanwege zn uiterlijk, waarbij hij de hakenkruis ziet als een atribuut op de kleding die die draagt.

Ik zie het als een teken waarmee hij een ideolgie uitdraagt die de halve wereld wil uitmoorden.

Idd.. die hakenkruizen etc hebben nix met het uiterlijk te maken das gewoon gelul
Waarschuw beheerder
donateur
Gadverdamme... Ik had een vieze m&m ertussen :/:/:\:\

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:42:
En met je eigen verzonnen geschiedenis?

Verzonnen nee maar ik interpreteer het wel anders.
Geschiedenis boeken zoals heden is slechts fictie voor mij.
Leuk verzonnen verhalen die nergens op gebasseerd zijn.
Maargoed heb weinig trek om hierover te discussieren is en blijft een welles niettes spelleke.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van medicman op dinsdag 7 juni 2005 om 01:43:
Uitspraak van +FRUIT+ op dinsdag 7 juni 2005 om 01:41:

ben benieuwd wat je ouders eigenlijk van hem vinden. Nemen ze je wel serieus?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op dinsdag 7 juni 2005 om 01:42:
Kon ik toch nie ruiken dat je in de buurt was

Volgende keer zal ik een zak voor je halen

Lief van je :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:44:
wat hebbe wij nou in gods naam bij jou te zoeke??

Medicman is de partyflock god... Misschien dat hij je laatste redmiddel is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 7 juni 2005 om 01:42:
Dat is geen NAZI dat is vast een SHARP SKIN of een vieze linkse Fascist van de Antifa grrrrrr wat een engerds zijn dat.

Ahum...hij had een vlag op zijn rechterpoot en een WP-teken op zijn rug, hoezo links???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 01:40:

Zonder die hakenkruizen en tekens zouden zn kleding toch wel een andere (geen) strekking hebben (die opgerolde broekspijpen en witte veters daargelaten van de wazi)laatste aanpassing 7 juni 2005 01:40

lul niet slap! dat is gewoon UITERLIJK! moeilijk woord he! UITERLIJK -> zal het nog es typen voor je! misschien snap je het nu! en wat zei jij ook alweer over UITERLIJK:

Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 01:08:
Wat een gelul.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:44:
ben benieuwd wat je ouders eigenlijk van hem vinden. Nemen ze je wel serieus?

Idd dat vroeg ik me ook al af..
Ik vraag me eerder af wat voor ouders zij heeft :|
Wie laat zn dochter nou met zo'n idioot thuis komen? :|
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op dinsdag 7 juni 2005 om 01:45:
Medicman is de partyflock god... Misschien dat hij je laatste redmiddel is

gehe, idd.... naar een betere wereld :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 7 juni 2005 om 01:44:
Verzonnen nee maar ik interpreteer het wel anders.
Geschiedenis boeken zoals heden is slechts fictie voor mij.
Leuk verzonnen verhalen die nergens op gebasseerd zijn

hoe zie jij de 2e wereld oorlog dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 01:44:
Nou daar maak ik me niet druk om hoor

nou als je je er niet druk om maakt.. wat loop je dan te zeure mens... en lkkr boeiend wat er gebeurt als jij met em thuiskomt.. dat zal niet gebeuren want dat wil jij niet en hji al helemaal niet..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RYAN_EE {BVE} op dinsdag 7 juni 2005 om 01:45:
Ahum...hij had een vlag op zijn rechterpoot en een WP-teken op zijn rug, hoezo links???

als hij een t-shirt en een jas droeg hoe kan jij dat hebben gezien dan???
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 01:45:
Lief van je

Hey, zo ben ik dan ook wel weer.. Ondanks dat je een loeder ben :[

;P

Waarschuw beheerder
Maargoed heb weinig trek om hierover te discussieren is en blijft een welles niettes spelleke.

Valt geen discussie over te voeren. Feiten zijn feiten.
Waarschuw beheerder
Hakenkruizen uiterlijk?????????????

Iedereen weet toch dat je daarmee een ideologie uitdraagt.

Iedereen weet dat je witte veters draagt omdat je het witte ras zo geweldig vind.

Dat heeft niks met uiterlijk te maken, maar met IDEOLOGIE.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 01:45:
Ik vraag me eerder af wat voor ouders zij heeft

en wat voor ouders heeft hij?
de mijne zien me aankomen met een hakenkruis om mn nek en een whitepower teken op me jas :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:45:
lul niet slap! dat is gewoon UITERLIJK! moeilijk woord he! UITERLIJK -> zal het nog es typen voor je! misschien snap je het nu! en wat zei jij ook alweer over UITERLIJK

Heb je al zo een rode nederlandse boerekinkelkop?

:flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:46:
nou als je je er niet druk om maakt.. wat loop je dan te zeure mens... en lkkr boeiend wat er gebeurt als jij met em thuiskomt.. dat zal niet gebeuren want dat wil jij niet en hji al helemaal niet..

Whahah geloof mij ik ga nou liever dood dan met zo'n stakker thuis te komen en bovendien heeft die vent van jou ook geen prettig hoofd dus succes er mee:D
Waarschuw beheerder
donateur
:O :O :O

Nu komen de vrouw tegen vrouw discussies :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 01:47:

Iedereen weet dat je witte veters draagt omdat je het witte ras zo geweldig vind.

Hakenkruizen ideologie JA
Witte veters omdat blank beter is NEE
Hakenkruizen(Swastika) komen van de boedhisten af dus ja het is een Ideologie.
En dat van die veter is net als Lonsdale laat ons nederlanders samen de allochtonen langzaam executeren is ONZIN DUS.

Waarschuw beheerder
whehehe ik voel me best wel belangerijk nu..whehe speciaal forum voor knaake en mij:P:P???
whehe lol..
maja ff wat drinke pakke..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 01:47:

oke jou zin! ga jij maar es een leuk praatje maken met een groep mensen met bomberjack, kisten, witte veters, enz! ZONDER hakenkruizen... be my guest!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:47:
en wat voor ouders heeft hij?
de mijne zien me aankomen met een hakenkruis om mn nek en een whitepower teken op me jas

Denk dat mn moeder me gelijk de straat op trapt en niets meer met me temaken wilt hebben
Daarom zeg ik ik ben blij dat ik gezond verstand heb en normaal kan na denken :)
Waarschuw beheerder
[img width=600 height=453]http://groups.msn.com/_Secure/0SwD2AtoWOGQwc!Pd0oj1tEb0MJOiNGo4DcIN1kpA1n4szLjzoEPg9z4zaiXTolkAns3uchYi7w0jrVPHkGPPuWA1rnomLQVMpx2WacGZTPWB1Kr6CRAnfQ/joggum%20003.jpg?dc=4675524683148127301[/img]

Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 01:48:
Whahah geloof mij ik ga nou liever dood dan met zo'n stakker thuis te komen en bovendien heeft die vent van jou ook geen prettig hoofd dus succes er mee

Je vind m wel charmant
Waarschuw beheerder
ik heb wel een prettig hoofd, maar wil dan weer niet met haar thuis komen :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 01:48:
Whahah geloof mij ik ga nou liever dood dan met zo'n stakker thuis te komen en bovendien heeft die vent van jou ook geen prettig hoofd dus succes er mee

ga maar dood dan!:P
smake verschille..
en over smaak valt niet te twiste..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:48:
Heb je al zo een rode nederlandse boerekinkelkop?

kansloos
Waarschuw beheerder
donateur
Ze kijkt ook zo verliefd op die foto :x
Waarschuw beheerder
donateur
leuke buurt, sleurhut op straat :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:49:
oke jou zin! ga jij maar es een leuk praatje maken met een groep mensen met bomberjack, kisten, witte veters, enz! ZONDER hakenkruizen... be my guest!

Je kunt niet lezen. Witte veters dragen ook een ideologie uit, dat weet iedereen. Een mindere mate geld dat ook voor de opgerolde broekspijpen.

Mensen die zulke ideologien aanhangen heb ik geen behoefte mee om te praten, zoals ik al zei: dat moet van 2 kanten komen.
Waarschuw beheerder
donateur
whehehe ik voel me best wel belangerijk nu..whehe speciaal forum voor knaake en mij???
whehe lol..

Belangrijk? Nou dat wil ik het niet noemen.. denk eerder zielig :jaja:
En het ging niet om jou maar om die gast van jou
Waarschuw beheerder
donateur
whehehe ik voel me best wel belangerijk nu..whehe speciaal forum voor knaake en mij???
whehe lol..

zielig hoor dat je niet door heb dat je zwaar voor lul wordt gezet:X
Waarschuw beheerder
en die renault moet die sleurhut duwen in plaats van trekken :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 01:50:
Je kunt niet lezen. Witte veters dragen ook een ideologie uit, dat weet iedereen. Een mindere mate geld dat ook voor de opgerolde broekspijpen.

Mensen die zulke ideologien aanhangen heb ik geen behoefte mee om te praten, zoals ik al zei: dat moet van 2 kanten komen.

dat heb ik met bontkragen! dus, lul jezelf nou niet steeds tegen!
Waarschuw beheerder
donateur
Poesj, ging jij niet slapen? Slet :[

Waarschuw beheerder
whehehehehe whehehehehehe
bord voor je kop?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op dinsdag 7 juni 2005 om 01:50:
Ze kijkt ook zo verliefd op die foto

ja is ook geen serieuse foto:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:51:
dat heb ik met bontkragen! dus, lul jezelf nou niet steeds tegen

Dan mag jij mij uitleggen wat allochtonen met nepbontkragen voor ideologie uitdragen, wijsneus
Waarschuw beheerder
donateur
ja is ook geen serieuse foto

Geen serieuze foto met een geen serieus persoon..
Waarschuw beheerder

wil je zeggen dat hij normaal strak in het pak loopt ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Moest die dan eigenlijk zijn Stalin shirt aan hebben en dat meisje haar puntschoenen aan :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook een bontkraag op me winterjas hoor :@

Waarschuw beheerder

een foto met zo'n figuur erop kán niet serieus zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CityFields op maandag 6 juni 2005 om 23:07:
Wat is er nou mis met je? Heb je vroeger niet genoeg aandacht als kind gehad ofzo?

Blijkbaar heb je zelf ook niet genoeg aandacht gehad , want dit soort topics zijn er al duizenden van :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 01:49:
Je vind m wel charmant

Whahahaha jij hebt zeker je lol broek aan? ;)
Denk dat ik eerder kans heb om <PATRICK> lekker te vinden dan hem :| NOOIT dus :P

ga maar dood dan!
smake verschille..

Nee sorry zou zonde zijn als ik nu al dood ga :)
Ja smaken verschillen zeker gelukkig maar zou er niet aan moeten denken dat iedereen met zo'n stakker thuis zou komen
Wat een wereld zou dat zijn :s
Maar vertel eens hebben ze jou op school nooit geleerd om woorden af te maken? Of is dat gewoon te moeilijk voor jou? :o

Waarschuw beheerder
je bent gewoon jaloers stoeipoes whahhaha:P:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 01:52:
Dan mag jij mij uitleggen wat allochtonen met nepbontkragen voor ideologie uitdragen, wijsneus

hahaha

Lik me balen ideologie machiel?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:gaap: lijkt wel een kippen hok hier :P:P:P:P

hoef geen boek meer te lezen voor het slapen gaan maar dit is de soap de wonderen wereld van het pf forum
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 01:52:

nepbontkragen? is dat weer iets nieuws %)

maar ik zie alweer dat je niet kan lezen! ik heb hetzelfde gevoel als jij bij dat soort mensen die je daarnet accentueerd!

mensen met 'ideologie' zijn ook mensen heur!
Waarschuw beheerder
donateur
dat heb ik met bontkragen

Ik heb ook een jas en vest met een bontkraag dus wat wil je nou eigelijk zeggen? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:53:
je bent gewoon jaloers stoeipoes whahhaha

Oh oh... Nu gaat 't komen... Ik voel 't :x :x :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 01:53:
Whahahaha jij hebt zeker je lol broek aan?

Ja, aan de hand van die lolbroek kan Machiel zien wat voor soort mens ik ben. Een lolbroek :vaag: ofzo

Waarschuw beheerder

SMAAK noemt ze dat?
ahum
*edit: het kotssmiletje doet t niet meer :o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ben gewoon niet zoon kakkerlak als jij.. whehe volgens mij begrijpt iedereen wel wat ik typ.. en anders hoor ik et wel.. dus ga nou niet over van die stomme dingetjes lope zeike..:P

Waarschuw beheerder
ik heb me grapjas aan.. me lolbroek zit in de was:S
Waarschuw beheerder
donateur

Jaloers op wat?
Op jou? met je geweldige talent voor de nederlandse taal? Of misschien omdat je zo'n enige vriend hebt?

Uh ja denk het ook :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 01:54:
Ik heb ook een jas en vest met een bontkraag dus wat wil je nou eigelijk zeggen?

ssssssst, hij bedoelt: allochtonen (minderheden) met een bontkraag.

Waarschuw beheerder
niet met kakkerlakken ouwehoeren he :@:@:@:@:@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 01:54:
Ik heb ook een jas en vest met een bontkraag dus wat wil je nou eigelijk zeggen?

dat ik minder snel op je af zou stappen...

en neem alles es niet zo letterlijk! ik probeer alleen maar iets duidelijk te maken!

Waarschuw beheerder

iedereen wil een hitler-wannabe als vriend natuurlijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Leeftijd: 17

Nu al verpest... Je had zo in jambers kennen mee doen, of in Reportage..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:55:
ik ben gewoon niet zoon kakkerlak als jij.. whehe volgens mij begrijpt iedereen wel wat ik typ.. en anders hoor ik et wel.. dus ga nou niet over van die stomme dingetjes lope zeike..

Meisje zoek andere vrienden, zo onwetend en onschuldig jong nog.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 01:55:
Jaloers op wat?
Op jou? met je geweldige talent voor de nederlandse taal? Of misschien omdat je zo'n enige vriend hebt?

hmmmm volgens mij allebei:P:P
muhahaha.. verder nog wat te zeike? krolse kat?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:56:

en neem alles es niet zo letterlijk! ik probeer alleen maar iets duidelijk te maken!

So get to the point ;)
Dan hoeven we hier in dit onzin topic niet meer te reageren :p
Waarschuw beheerder
donateur
*ik neem nog maar een wijntje*
Waarschuw beheerder

Je probeert helemaal niks duidelijk te maken, je zet jezelf voor lul en ik ben blijkbaar niet de enige die dart door heeft.

Waarschuw beheerder
Meisje zoek andere vrienden, zo onwetend en onschuldig jong nog.

zoals ons heilig boontje :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op dinsdag 7 juni 2005 om 01:56:
Nu al verpest... Je had zo in jambers kennen mee doen, of in Reportage..

hahahahahahahahahahahahah

Dit is de leukste die ik tot nu toe heb gehoord van alle posts in dit topic (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 01:57:
Je probeert helemaal niks duidelijk te maken, je zet jezelf voor lul en ik ben blijkbaar niet de enige die dart door heeft.

er zijn idd meerderen mensen met een bontkraag hier!

ik vat persoonlijke aanval op als onmacht... dus... stfu

Waarschuw beheerder
Machiel

Boe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 01:58:

Dit is de leukste die ik tot nu toe heb gehoord van alle posts in dit topic

kansloos

Waarschuw beheerder
raar dat alle marokkaantjes hier ineens opduiken :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van .¤~Hellen~¤ op dinsdag 7 juni 2005 om 01:57:
*ik neem nog maar een wijntje*

:O :O

Alci :D

Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 01:58:

Dit is de leukste die ik tot nu toe heb gehoord van alle posts in dit topic

B) B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 01:55:
ssssssst, hij bedoelt: allochtonen (minderheden) met een bontkraag.

Ik heb blond haar.. maar mss ben ik wel een allochtoon wie zal het zeggen :o ;p

Ja wat dan? :vaag:

hmmmm volgens mij allebei
muhahaha.. verder nog wat te zeike? krolse kat?

Tuurlijk blijf jij dat maar denken.. Whaha wat een giller

Waarschuw beheerder
hm het gaat hier een beetje offtopic.
na goed
ik ben pleite
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 01:59:
raar dat alle marokkaantjes hier ineens opduiken

Zozo, ALLEMAAAAAAAAAAAAAAAAL

wel 2.

Maja, das dan wel een groot deel van partyflock moet ik zeggen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 01:59:
Ja wat dan?

zucht, lees de eerste 10 blz maar trg :gaap:

Waarschuw beheerder
*big smile*
Waarschuw beheerder
donateur

Sorry maar zie ik er soms uit als een marrokaan? :o

Waarschuw beheerder
:gaap: :gaap: :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 02:00:
Maja, das dan wel een groot deel van partyflock moet ik zeggen.

juist... heb je goed gezien! dus procentueel gezien zijn hier veel marokkaantjes

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 02:01:
Sorry maar zie ik er soms uit als een marrokaan?

heb ik het tegen jou?

Waarschuw beheerder
ja we dwale af.. whehe:P nah topic geslote denk??
of niet..
iemand nog wat te zeure of te zeike??
ikke niet..:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat een nerd muahahahaha
Waarschuw beheerder
donateur

Zijn er maar 2 en die zijn er al een uurtje ofzo hoor...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 01:59:
k heb blond haar.. maar mss ben ik wel een allochtoon wie zal het zeggen

Ja dat zou goed kunnen, dat een blond iemand allochtoon is. Daarom zette ik (minderheden) tussen haakjes. Demografische definitie van allochtonen is wat anders dan allochtoon in de volksmond, waarbij men vaak (etnische) minderheden mee bedoelt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:00:
zucht, lees de eerste 10 blz maar trg

Ik heb alles gelezen maar ik ben er nog steeds niet achter gekomen wat jij duidelijk wilt maken :o

Ik heb eigelijk ook wel zin in een wijntje :o :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:01:
juist... heb je goed gezien! dus procentueel gezien zijn hier veel marokkaantjes

Wat hebben die hier te zoeken is de haat hut gesloten rond deze tijd?
Waarschuw beheerder
donateur
zelfs dit ventje is nog geiler als een wazi:X

[img width=200 height=300 cacheid=000916930019b097a70ddb851a00c74575]http://www.wesp-lederdesign.de/bilder/31399KF-ani.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 02:01:
Sorry maar zie ik er soms uit als een marrokaan?

Ehmmm ... Ik moet zeggen dat je dan de eerste blonde marokaan bent die ik ken :D :D
Waarschuw beheerder
donateur
heb ik het tegen jou?

Nee maar ik voel me aangesproken B)

Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 02:01:
Ja dat zou goed kunnen, dat een blond iemand allochtoon is. Daarom zette ik (minderheden) tussen haakjes. Demografische definitie van allochtonen is wat anders dan allochtoon in de volksmond, waarbij men vaak (etnische) minderheden mee bedoelt.

Ik jou begrijp ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op dinsdag 7 juni 2005 om 02:02:
Ehmmm ... Ik moet zeggen dat je dan de eerste blonde marokaan bent die ik ken

Toch best noest he ;)
Ik moet zeggen dat mn haarkleur best goed gelukt is B)

Waarschuw beheerder
waarom moet iedereen zo bijdehand doen? geen boeiende opmerkingen/argumenten ofzo? onmacht? of zijn jullie gewoon kansloos?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 02:02:
Nee maar ik voel me aangesproken

dat kan... is dat ook weer de wereld uit verholpen
Waarschuw beheerder

Nee, jouw definitie van Marokkanen.

Toevallig hebben we allebei een Nederlands paspoort. Ik ben hier geboren en getogen.

MAW: IK LOOP HIER FUCKIN LANGER ROND IN NEDERLAND DAN JIJ.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 02:03:
Toch best noest he
Ik moet zeggen dat mn haarkleur best goed gelukt is

:O

Viezerd :[

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:03:
of zijn jullie gewoon kansloos?

Ik was al kansloos vanaf me geboorte, dus ik heb een alibi

Waarschuw beheerder
truuuuussssskkkkkeeeee ???????????????????????????­????????????????????????????????????????????

be­n je er al??

Waarschuw beheerder
waarom moet iedereen zo bijdehand doen? geen boeiende opmerkingen/argumenten ofzo? onmacht? of zijn jullie gewoon kansloos?

De tevergeefse poging om aandacht

Waarschuw beheerder
nah.. volgens mij zitte hier mense verkeerd... volgens mij moete die op een ander forum weze...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:04:
dat kan... is dat ook weer de wereld uit verholpen

Logisch dat ze zich aangesproken voelt: ze gaf al aan dat ze een jas en een vest heeft met een bontkraag.

Jij beoordeelt mensen op hun kleding, je hebt iets tegen bontkragen, niet meer dan normaal dat ze dan reageert.
Waarschuw beheerder
donateur

Ik doe niet bijdehand en ik ben ook niet kansloos
Ik vind gewoon dat jij crap zit te ouwehoeren.. dat is mijn mening. Mag toch? :o
Waarschuw beheerder
donateur
Voor een topic dat 4 uur open is, moet ik zeggen met meer dan 500 reply's... Toppie :D :D :D
Waarschuw beheerder
donateur
:bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:06:
nah.. volgens mij zitte hier mense verkeerd... volgens mij moete die op een ander forum weze...

Hou jij nou maar je muil analfabeet :gaap:

Waarschuw beheerder
Ali B - De leipe mocro flavour

Speciaal voor machiel.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 02:04:
Toevallig hebben we allebei een Nederlands paspoort. Ik ben hier geboren en getogen.

MAW: IK LOOP HIER FUCKIN LANGER ROND IN NEDERLAND DAN JIJ.

Dat zijn er wel meer die Nederlands passpoort hebben en "volledig" geintergreerd zijn.
Maar dan heb je er toch nog een hoop bijzitten die het voor de rest verneuken en zich gewoon gedragen als kut marokanen.
Waarschuw beheerder
donateur

Begin bij je zelf.. Volges mij moet jij en je vriendjes op een white pride forum zitten ofzo..

Waarschuw beheerder
nah.. volgens mij zitte hier mense verkeerd... volgens mij moete die op een ander forum weze

wie bedoel jij hiermee dan staat jou naam op dit topic geschreven ofzo???
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 02:06:
Hou jij nou maar je muil analfabeet

:D:D:D Wat zeggie dat toch charmant :P

Waarschuw beheerder
truuuuuus :lief: :kusje: :knuffel:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:07:
Ali B - De leipe mocro flavour

Speciaal voor machiel.

Antwan B - Die leipe Lonsdale Flavour

Speciaal voor Alias Bandulu :P :P:P:P:P:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 7 juni 2005 om 02:07:
Dat zijn er wel meer die Nederlands passpoort hebben en "volledig" geintergreerd zijn.
Maar dan heb je er toch nog een hoop bijzitten die het voor de rest verneuken en zich gewoon gedragen als kut marokanen

Daar heb ik NIKS mee te maken. Ik ben met Machiel in discussie (nou ja, hij begrijpt het niet, het is meer onderwijzen) en hij vind dat er veel Marokkanen zijn in dit topic, wat ie dus duidelijk fout heeft.
Waarschuw beheerder
donateur
wijfie
vaaheid uber alles of niet moppie:P:P:P(K)(L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op dinsdag 7 juni 2005 om 02:07:
Wat zeggie dat toch charmant

Altijd jwt ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 02:06:
Ik doe niet bijdehand en ik ben ook niet kansloos
Ik vind gewoon dat jij crap zit te ouwehoeren.. dat is mijn mening. Mag toch?

zeg moeder teresa! mijn mening is dat je zwaar kansloos bent en je bontkraag vriendjes in bescherming neemt omdat ze jou toch niet tegen durven te spreken, en dat is mijn mening, mag toch? %)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:07:
wie bedoel jij hiermee dan staat jou naam op dit topic geschreven ofzo???

pfff.. hou die kop van je tog es joh.. volgens mij ken jij beter naar een forum voor mense die altijd en overal op zitte te zeike..ga lkkr naar je bed joh of ga iemand anders lastig valle met je slappe ge ouwe hoer..
doeiii krolse kat!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sandra&herman op dinsdag 7 juni 2005 om 02:09:
vaaheid uber alles of niet moppie

dat is opzeker de waarheid schatje :lief: :kusje: :knuffel:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:09:
pfff.. hou die kop van je tog es joh.. volgens mij ken jij beter naar een forum voor mense die altijd en overal op zitte te zeike..ga lkkr naar je bed joh of ga iemand anders lastig valle met je slappe ge ouwe hoer..
doeiii krolse kat!!

beter hou jij je muil tegen me dicht stom kind :gaap: hokje geest

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 02:08:
Daar heb ik NIKS mee te maken. Ik ben met Machiel in discussie (nou ja, hij begrijpt het niet, het is meer onderwijzen) en hij vind dat er veel Marokkanen zijn in dit topic, wat ie dus duidelijk fout heeft.

kan je het nie winnen anders? ahum? 1 tegelijk... meer kan je IQ niet aan %)
Waarschuw beheerder
donateur
wheheheh ja dat dag ik ook :jaja:
(K)(L)(K)(L)(K)
Waarschuw beheerder
zeg moeder teresa! mijn mening is dat je zwaar kansloos bent en je bontkraag vriendjes in bescherming neemt omdat ze jou toch niet tegen durven te spreken, en dat is mijn mening, mag toch?

Ik durf IEDEREEN tegen te spreken waarmee ik het niet eens ben.

Nu je aan alle kanten wordt uitgeluld kom je met onzin aan dat Stoeipoes mij in bescherming neemt en we bontkraagvriendjes zijn :vaag:

Je zakt steeds dieper Machiel, je bent echt dom.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 7 juni 2005 om 02:07:
Maar dan heb je er toch nog een hoop bijzitten die het voor de rest verneuken en zich gewoon gedragen als kut marokanen.

Dus Mootje steelt een laptop steelt krijg ik een slechte naam?

Dus alle belgen zijn zoals dutroux?

En nederlanders zoals de ouders van savanna (meisje van nulde)?

:/
Waarschuw beheerder
Sorry, ik bedoel niet Stoeipoes, maar moeder Theresa (volgens Machiel) :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:10:
beter hou jij je muil tegen me dicht stom kind

ikke heb et niet tege jou joh:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sandra&herman op dinsdag 7 juni 2005 om 02:10:
wheheheh ja dat dag ik ook

wa een gelul he :D:D:D:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mensen ik gaat dit forum verlaten en ga me elders vermaken.
Holland-Hardcore ofzo als daar nog leuke discussie gaande is met wat Lonsdale koters :)
Tot ziens op...............dat zien we dan wel weer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 02:10:
Ik durf IEDEREEN tegen te spreken waarmee ik het niet eens ben.

Nu je aan alle kanten wordt uitgeluld kom je met onzin aan dat Stoeipoes mij in bescherming neemt en we bontkraagvriendjes zijn

Je zakt steeds dieper Machiel, je bent echt dom.

persoonlijke aanval aka onmacht...

je trekt "iedereen" erbij... triest, zelf kan je het niet af...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:11:
ikke heb et niet tege jou joh

je citeerd mijn woorden dus dan neem ik aan dat je het tegen mij hebt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 7 juni 2005 om 02:08:
Antwan B - Die leipe Lonsdale Flavour

Grappige kopie. Vooral als je weet dat antwan b naar neger muziek luister
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 02:10:
en we bontkraagvriendjes zijn

Zijn jullie al bontkraagvriendjes :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
zeg moeder teresa! mijn mening is dat je zwaar kansloos bent en je bontkraag vriendjes in bescherming neemt omdat ze jou toch niet tegen durven te spreken, en dat is mijn mening, mag toch?

Wie durft mij niet tegen te spreken? Gast WTF lul je? :|
:vaag: ik ken Hassanova niet eens :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:10:
beter hou jij je muil tegen me dicht stom kind

sorry was voor stoeipoes.. ging ff verkeerd
sorryyyy!!!:P
Waarschuw beheerder
donateur
Porn zou jij een uur geleden al niet gaan slapen :D
Waarschuw beheerder
Jij trekt iedereen erbij nerd. Je hebt hetzelf over Stoeipoes en haar bontkraagvriendjes die haar in bescherming nemen uit angst.

Toevallig had ik een discussie met jou over uiterlijk :[

je had het toen over bonkragen en beschuldige mij van het dragen van een bontkraag (of een vermoeden). JIJ bent hier degene die een legertje tegen je verzamelt, dombo.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:13:
sorryyyy!!!

Geeft niet je bent gewoon niet zo slim :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 02:13:
Wie durft mij niet tegen te spreken? Gast WTF lul je?
ik ken Hassanova niet eens

Echt wel, we zitten bij een bontkragenclub :vaag:

Ook al heb ik geen kledingstuk met een bontkraag :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:13:
sorryyyy!!!

Dan zeg ik het
Beter hou jij je simpele kut smoel dicht zwakbegaafde analafbeet :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op dinsdag 7 juni 2005 om 02:07:
Begin bij je zelf.. Volges mij moet jij en je vriendjes op een white pride forum zitten ofzo..

ja uh hallo ikke zit hiero goed hoor.. kijk maar ff bove aan daar sta ik op de foto
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van .¤~Hellen~¤ op dinsdag 7 juni 2005 om 02:13:
Porn zou jij een uur geleden al niet gaan slapen

Neuh... Me zak M&M's is nog niet op :D Vin 't zo aangenaam hiero..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 02:13:
Wie durft mij niet tegen te spreken? Gast WTF lul je?
ik ken Hassanova niet eens

had ik het tegen jou? nee? NOU DAN! je hoeft het niet op te nemen voor die bontkraag hoor :no: je maakt jezelf zo nog kansloser!

Waarschuw beheerder
Er word hier iemand dubbel en dwars ingemaakt.

Hoe voelt dat machiel?

Waarschuw beheerder
:X:X:X:X:X:X:X:X

ik ga lekker slapen weltrusten iedereen fijne nacht en discussie :D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 02:14:
Echt wel, we zitten bij een bontkragenclub

Ook al heb ik geen kledingstuk met een bontkraag

Je mag mn jas wel lenen hoor (L)
Zo ben ik dan ook wel weer ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:15:
had ik het tegen jou? nee? NOU DAN! je hoeft het niet op te nemen voor die bontkraag hoor

Voor de 2e maal: ik draag geen bont.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 02:14:
Echt wel, we zitten bij een bontkragenclub

Ook al heb ik geen kledingstuk met een bontkraag

triest alles letterlijk interpeteren...

dit is weer ONMACHT!
Waarschuw beheerder
jeetje waar gaat dit nog
over laat iedereen in zn waarde
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:14:
ja uh hallo ikke zit hiero goed hoor.. kijk maar ff bove aan daar sta ik op de foto

Bak een taart en vier 't... maar dan weet je dat je zulke reacties kan verwachten :jaja:

Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 02:14:
Beter hou jij je simpele kut smoel dicht zwakbegaafde analafbeet

Dit wordt beter en beter :D :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 02:15:
Voor de 2e maal: ik draag geen bont.

karl kani dan %)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 02:15:
Je mag mn jas wel lenen hoor
Zo ben ik dan ook wel weer

Ok dan ;)

Als je even een dagje of 2 wacht Machiel, dan mag je me uitmaken voor bontkraag.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 02:14:
Beter hou jij je simpele kut smoel dicht zwakbegaafde analafbeet

ja ik denk et ook... NIET DUS!!

Waarschuw beheerder
Er word hier iemand dubbel en dwars ingemaakt.

Hoe voelt dat machiel?

schijnrealiteit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:16:
karl kani dan

Nee, ook niet.

Lompe boer
Waarschuw beheerder
donateur

had ik het tegen jou? nee? NOU DAN! je hoeft het niet op te nemen voor die bontkraag hoor je maakt jezelf zo nog kansloser!

Uh ja?

Waarschuw beheerder
Machiel is jaloers?

Of beroofd?

Deel het met ons machiel, ik ga je helpen naar je zelf te kijken en een conclusie te trekken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sandra&herman op dinsdag 7 juni 2005 om 02:15:
triest hier heur

:[ truus ik bel je zaterdag nacht wel ff kom ik je wel ophalen denk
Waarschuw beheerder
Machiel vergeet wat ie post en spreekt zichzelf heel vaak tegen.

Confronteer je hem daarmee, dan vind dat een 'persoonlijke aanval' of een 'teken van onmacht'

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcore dute :D op dinsdag 7 juni 2005 om 02:17:
hee fruit laat ze lekker lullen

whehe snap je een beetje wat er aan de hand is?:P
ik weerd uitgemaakt voor nazi en wazi enalles vanwege me vriend... maar nu is iedereen beetje afgedwaald:P
Waarschuw beheerder
donateur
kenne jullie die jongen ???
pff ik weet hij is een goede gozer en dan zo iemand
naar benede haalen zielig van jullie heur
:@:S:O:O:O

hey wijfie ja dat is goed moppie
ik heur je
(K)(K)(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:19:
ik weerd uitgemaakt voor nazi en wazi enalles vanwege me vriend... maar nu is iedereen beetje afgedwaald:P

back 2 basic :[

Waarschuw beheerder
zeg ik kan ook 2 willekeurie quotes posten die elkaar op een verschillend moment tegen lullen! %)
Waarschuw beheerder
whehe snap je een beetje wat er aan de hand is?
ik weerd uitgemaakt voor nazi en wazi enalles vanwege me vriend... maar nu is iedereen beetje afgedwaald

ja ik heb het gelzen ;)
en als jou vriend dat leuk
vind dan moet hij dat zelf weten
waar maakt iedereen zich druk om hier
Waarschuw beheerder
donateur
hardcore dute

Gast.. ga aan je pik trekken ofzo :/
Waarschuw beheerder
donateur
Whahaha die +Fruit+ is echt een dom schaap met het IQ van een konijnenkut :D
Waarschuw beheerder
moet 'dute' 'dude' voorstellen????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 02:19:
Gast.. ga aan je pik trekken ofzo

jawoor en daar hebbe we die zeikende krolse kat weer.. uhh kattekop bedoel ik.. uhh sorry stoeipoes was et:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 02:19:
Gast.. ga aan je pik trekken ofzo

hij zegt toch niks verkeerds??? geeftie je geen gelijk? triest vrouwke!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sandra&herman op dinsdag 7 juni 2005 om 02:19:

Ik kon hitler ook niet persoonlijk, maar droeg wel dezelfde badges ...!
Waarschuw beheerder
donateur
whehe snap je een beetje wat er aan de hand is?
ik weerd uitgemaakt voor nazi en wazi enalles vanwege me vriend... maar nu is iedereen beetje afgedwaald

Laat me raden lezen kan je ook al niet zo goed? :S

Uitspraak van sandra&herman op dinsdag 7 juni 2005 om 02:19:

Hij haalt zich zelf al genoeg naar beneden en daar hoeft hij niet eens iets voor te zeggen en wij ook niet :no:

Waarschuw beheerder
nu is iedereen ook tege jou hardcore dute alleen omdat jou eige mening is dat je het met mij eens ben..
zielig hè?:P

Waarschuw beheerder
sarcasme hier :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:21:
jawoor en daar hebbe we die zeikende krolse kat weer.. uhh kattekop bedoel ik.. uhh sorry stoeipoes was et

Wat was jij dan? Bedorven fruit? :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op dinsdag 7 juni 2005 om 02:21:
Ik kon hitler ook niet persoonlijk, maar droeg wel dezelfde badges ...!

Volgens Machiel is dat slechts uiterlijk en draagt dat geen ideologie uit
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zal je vertelen dat ik me serieus zorgen maak met de huidige vergrijzing en de meerderheid van wazi jongeren over een jaar of 10 :/
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=600 height=453]http://groups.msn.com/_Secure/0SwADA9sWXmTXnar5C69XFAPIyFB9L7m*WmdEOzkx6AX*jCkUgXTItpKR*12HncjyDu5qbaZzVf4J3Cc9gKhKODrkdhN*TE2L5eqe0AKJNAxbW5s!BsaDtQ/frieze%20017.jpg?dc=4675524757857036148[/img]

HWHAHAHAAHAHAHAHHAHAAH !!!! wat een gore kut hond hahahahahaha debiele zak stront :D
Waarschuw beheerder
donateur

Sorry maar vroeg ik jou om je mening? :S
Jij doet hier anders net zo kortzichtig dus bemoei je alsjeblieft niet met mij
Waarschuw beheerder
nu is iedereen ook tege jou hardcore dute alleen omdat jou eige mening is dat je het met mij eens ben..
zielig hè?

haha ja je hebt gelijk meid

stoeipoes & [hk] gekbekken terreur rot eens
op steletje *************
Waarschuw beheerder
donateur
OMG :| :|

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat een oren :D

Waarschuw beheerder

HELEMAAL MEE EENS!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
-chorus-
110, 120, 130
geen enkel probleem
schroevedraaier, koevoet, flipper en een baksteen
anders gaan we nergens heen

trug van weggeweest
nog steeds gevreest
rico van de dhc
op z`n 180 cc
vroem vroem door je straat
als een wegpiraat
berijd tot elke misdaad
want die jonko gemixt met tequilla
maakt me stijl guerillia
para crimina in de kluts
gekleed in et zwart uitgerust met een bivakmuts
dus klaar voor de klus
blaas op een 180er 2 takt
geen motormuis die me pakt
(en weet) tege mij moet je nie kome racen
dan moet ie van goeie huize weze
berijd zijn ze je leve te wage
en anders om versterking vrage
mij pak je nie
doe nie gek
kblaas als een maniac
maar blijf altyd cool
ik weet wat ik doe met me heilige koe
1 lichaam en ziel
net als Batman en ze Batmobiel
dinamic duo
crimina stylo

guess whoe`s back
immer para
omar montana
ik ben een deskundige op het gebied van krake
ik kom via het raam of door de dake
ik ben een steelmachine
ik neem alles mee ongezien
snelkraak, inbraak, elke cent aan de haak
m`n 180er is een beest
als we samen zijn is het altyd weer een feest
mense worde gek als haar geluide door de straat klinkt
ze is de trouwe moter achter mijn killer instinct
ze staat altyd vor me klaar
ze kent geen angsten geen gevaar
ze moet niets hebbe van olie en benzine
me sgatje voedt zichzelf met mijn adrealine
zonder haar ga ik nie van huis
ze is me lift naar elke kluis
ik kan nie zonder haar
ze is me makker
180 cc motherfucker

(chorus) 4 keer

Chilloh
met ze oversexte motor
van tories word ze nog steeds geiler als boter
ze is der redtser tijdens kirre dage
het is de bitch waar de trekkers mee op premies jagen
zakenmense brenge sofi(?)
door de bocht in volle vaart
met me zwaar crimineel ingestelde werkpaard
ben ik in staat, voor oorlog tegen de concurrentie
in de haagse snel kraak competitie
blaas ik weg voor de justitie
daag ik motorwoute uit voor een duel
je pakt me nooit k*nkerjood ik ben te snel
met me 2 takt motherfucker
weet je wel
op zoek naar een geschikte kraak
me dagelijkse taak
het plundere van een fucking computerzaak
het is vor mij gewoon een eer
geld ook vor me sgatje op 2 wiele
ze zal nie kniele vor de blauwe homoviele
mun 180er is gruwelijk
kben er aan gebonde als in een staatshuwelijk
geen ibahesh of bezem houdt me tegen
ik zou de fucking vloer met ze aanvege
en leg een wieli in je nek
(marrokaans gevloek)

mc snoogie
op weg naar een nieuwe torie
maak me nie kwaad
ik pak een wieli in elke straat
niet de enige die et doet
we zijn met een hele stoet
gevolgd door ibahesh op de voet
fuckt it, wat moet moet
jage op die grote bedrage
scotoe ken et nie verdrage
dat we lope met gevulde mage
ze blijve maar vrage
hoe kom je aan die knake
die ben ik an et make
met een 180er en een schroeva in me hand
blaas ik door heel het land
en lag me dood als een nehbahesh wage in de berm strand
want mij zet je nie zomaar aan de kant
het ken me niets scheluh
we zijn hyena`s en jagen met ze velen

(chorus)

Speciaal voor machiel 8)

http://www.dhc-records.nl/mp3.html
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoe oud ben je hardcore dute?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 02:22:
Volgens Machiel is dat slechts uiterlijk en draagt dat geen ideologie uit

quote maar waar ik dat zei
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van hardcore dute :D op dinsdag 7 juni 2005 om 02:23:
haha ja je hebt gelijk meid

Hoezo?? Bang om commentaar te krijgen?? Je ben er niet eens vanaf begin bijgeweest stumperd, ga naar bed!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van hardcore dute :D op dinsdag 7 juni 2005 om 02:23:

Stelletje wat? Ja zeg het maar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 02:22:
Sorry maar vroeg ik jou om je mening?
Jij doet hier anders net zo kortzichtig dus bemoei je alsjeblieft niet met mij

vroeg ik hier om jou reactie? :gaap:

kansloos vrouwke!

Waarschuw beheerder
donateur
Zo ik heb dit topic tot aan pagina 4 gelezen, ennuh...vind t wel genoeg...wat dodelijk saai zeg!! :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op dinsdag 7 juni 2005 om 02:24:
Hoezo?? Bang om commentaar te krijgen?? Je ben er niet eens vanaf begin bijgeweest stumperd, ga naar bed!

eej joh hou je smoel hij heeft tog alles gelezen..
dussuh.. muil houwe.. whehehehhehe:P
Waarschuw beheerder
donateur
al die gabbers van een jaar of 19 denken dat ze het al helemaal gemaakt hebben
heheh broekies komen net kijken hehehe

laat mij maar heerlijk op me witte puntschoenen
stampe
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:24:
kansloos vrouwke!

Poesj is nie kansloos hoor... Eerder een qeil loeder..

Hellen, wat doe jij nog op? :D

Waarschuw beheerder
[img width=454 height=568]http://www.dhc-records.nl/images/Fotoalbum/foto7.jpg[/img]

Ze komen je halen
Waarschuw beheerder
quote maar waar ik dat zei

Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 01:40:

Zonder die hakenkruizen en tekens zouden zn kleding toch wel een andere (geen) strekking hebben (die opgerolde broekspijpen en witte veters daargelaten van de wazi)laatste aanpassing 7 juni 2005 01:40

Daar dus >>>>>>>>>>
lul niet slap! dat is gewoon UITERLIJK! moeilijk woord he! UITERLIJK -> zal het nog es typen voor je! misschien snap je het nu! en wat zei jij ook alweer over UITERLIJK:

<<<<<<<<<<< daar dus
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:25:
eej joh hou je smoel hij heeft tog alles gelezen..
dussuh.. muil houwe.. whehehehhehe

(Y) reply.. Bewijst 't niveau van jou maar weer eens..

Waarschuw beheerder
donateur
Stoeipoes, begint op pagina 5 ineens meet te doen...ff verder lezen :o :9

Waarschuw beheerder
stoere praat :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
vroeg ik hier om jou reactie?

kansloos vrouwke!

Nee maar daar hoef jij niet om te vragen hoor. Die geef ik altijd gratis aardig van mij he

Kansloos? Ach laat ik dan maar niet over jou beginnen kortzichtig zieltje :Gaap:
Waarschuw beheerder
nu hou je echt je gore kk bek

en stoeipoes je bent een afgelikte boterham

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hehehe eindelijk is een leuk topic op pf :D

Waarschuw beheerder
hassanove? wanneer ga je weg? wanneer is je levensdoel bereikt?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:26:
Stoeipoes, begint op pagina 5 ineens meet te doen...ff verder lezen

Whaha ben jij wel goed? :P

Waarschuw beheerder
okee gaat et hier nou nog ergens over of niet???
iedereen.. adem in adem uit..:)
oke en daar gaan we weer met een nieuwe start:P
.............

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 02:26:
Nee maar daar hoef jij niet om te vragen hoor. Die geef ik altijd gratis aardig van mij he

Kansloos? Ach laat ik dan maar niet over jou beginnen kortzichtig zieltje

je wordt eentonig en bijdehand, tijd voor je bedje vrouwke! (f)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op dinsdag 7 juni 2005 om 02:25:
Hellen, wat doe jij nog op?

euh zit te genieten van dit gewelidige topico:(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van hardcore dute :D op dinsdag 7 juni 2005 om 02:26:

En dat weet jij omdat? :z
Waarschuw beheerder
donateur
[hk] dalfserse gekbekken terreur nr 2

heeft ook een nuttige inbreng hier :x
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van hardcore dute :D op dinsdag 7 juni 2005 om 02:26:

En jij koos kansloos werkeloos... Jezus gristus zeg, je haalt 't niveau naar beneden..

Waarschuw beheerder
geen slot in de aanbieding medic?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:27:

Als hij dit begint te vragen is hij het spoor bijster bij hem. Machiel zo voorspelbaar
Waarschuw beheerder

Wees maar niet bang, ik ga zo slapen.

Ik heb trouwens gequote waar je om vroeg. Jij ziet hakenkruizen als een vorm van uiterlijk vertoon en niet als het uitdragen van iets ziekelijks.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcore dute :D op dinsdag 7 juni 2005 om 02:29:
dan ga je toch weg

beter hou jij je smoel tegen truus :@:@:@:@:@
Waarschuw beheerder
donateur
je wordt eentonig en bijdehand, tijd voor je bedje vrouwke!

Tijd voor mn bed. En dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 02:29:

Hij flirt met je
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat dit de nieuwe wazilook gaat worden :

[img width=148 height=191 cacheid=00136aa80019b0aae089e4cd1a00c746f4]http://www.gercekhayat.com/ozel/nazi.jpg[/img]

:D
Waarschuw beheerder
donateur
ahhh versterking gehaald fruithapje:X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 02:29:
Ik heb trouwens gequote waar je om vroeg. Jij ziet hakenkruizen als een vorm van uiterlijk vertoon en niet als het uitdragen van iets ziekelijks.

ziekelijk is een mening! en die wordt bij een hakenkruis door velen als hetzelfde ervaren

Waarschuw beheerder
kiekeboe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

en dan zijn we van dat stomme hopeloze kansloze gezeur en gezeik van jou af:D:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:30:
idd

flikker zelf op met je kansloze antwoorden en je nieuwe frisse start kk kind

Waarschuw beheerder

je kansloosheid eruit slapen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 02:30:
Hij flirt met je

ik verneem enige poging tot zelfkennis
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:30:
ziekelijk is een mening!

Dus jij vind het doodgewoon dat iemand een hakenkruis draagt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:31:
en dan zijn we van dat stomme hopeloze kansloze gezeur en gezeik van jou af

Als er hier iemand stom, hopeloos en kansloos is dan ben jij het wel simpele ziel :Gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .¤~Hellen~¤ op dinsdag 7 juni 2005 om 02:30:
ahhh versterking gehaald fruithapje

versterking??
nee hoor wie bedoel je dan??? hardcore dute??
nee die is hier zelf gekomen ik ken hem niet kijk maar in mijn vriendelijst
Waarschuw beheerder
donateur
flikker zelf op met je kansloze antwoorden en je nieuwe frisse start kk kind

*nieuw hoogtepunt bereikt*
Waarschuw beheerder
donateur
je kansloosheid eruit slapen

Ik lig al op bed en ik ben nog niet moe dus helaas nu nog niet
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van kleine terrorist op dinsdag 7 juni 2005 om 02:31:
ik vraag het gewoon

Ik ook, geef dan antwoord :x
Of was het een te moeilijk woord :D

ps. ik zie een bridge ganger... nice :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 02:32:
Dus jij vind het doodgewoon dat iemand een hakenkruis draagt

leer lezen ITO! zie je niet wat ik erachter typ? of WIL je het niet lezen! triest figuurtje!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 02:32:
Ik lig al op bed en ik ben nog niet moe dus helaas nu nog niet

hoe kan ik je moe maken?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op dinsdag 7 juni 2005 om 02:32:
*nieuw hoogtepunt bereikt*

waarschijnlijk niet :no:

Waarschuw beheerder
medic, geef dit geval een dik hangslot aub
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:33:
waarschijnlijk niet

Von 'em wel sterk :jaja:
Waarschuw beheerder
Ok, dan spreek je jezelf WEER tegen.

Want je hebt zelf gezegd dat hakenkruizen niks uitdragen, maar dat het gewoon een vorm van uiterlijk is.
Waarschuw beheerder
donateur
hoe kan ik je moe maken?

Lukt jou niet jammer he

Waarschuw beheerder
wat versta jij onder uiterlijk? ito!
Waarschuw beheerder
donateur

Nee, want dan is pf in één klap saai geworden..
Waarschuw beheerder

Lompe boer moet zeker nu al de koeien gaan melken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 02:34:
Lukt jou niet jammer he

kan ik er iemand voor inhuren?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 02:34:
Lompe boer moet zeker nu al de koeien gaan melken

wat een vooroordeel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op dinsdag 7 juni 2005 om 02:34:
Von 'em wel sterk

van zo`n kind word je toch :gaap:
en dan ook nog met haar bijdehande kk muil komen :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:35:
wat een vooroordeel

Helemaal niet.

Je zei ZELF dat je een lompe boer bent. Of moet ik dat ook voor je gaan quoten?
Waarschuw beheerder
donateur
heeft het uitstekend na de zin hier :yes:

porn zaterdag weer even wazi,s vernederen :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 02:35:
Helemaal niet.

wel waar ito hoofd! het ging over dat koeien melken!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:35:
kan ik er iemand voor inhuren?

Kan je niet betalen van die uitkering van je :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 02:36:
Kan je niet betalen van die uitkering van je

vooroordeel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:36:
wel waar ito hoofd! het ging over dat koeien melken!

Heb je geen koeien dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 02:36:
Kan je niet betalen van die uitkering van je

Ik bied me wel aan hoor, vrijwillig en wel :9

Uitspraak van .¤~Hellen~¤ op dinsdag 7 juni 2005 om 02:36:
porn zaterdag weer even wazi,s vernederen

Ik ga waarschijnlijk naar pussylounge met een klein gezelschapje :x
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:37:
vooroordeel

En waarom is dat een vooroordeel? :o

Waarschuw beheerder
whehe koeiemelke.. oke...
pff whaha is dat et nieuwe onderwerp??:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op dinsdag 7 juni 2005 om 02:37:
Ik bied me wel aan hoor, vrijwillig en wel

Weet ik :9

Waarschuw beheerder
donateur
Jezus, hahahahaahaha wat een opmerkingen hier weer :d:d:d

Partyflock...het blijft een verhaal apart :P

Whaha ben jij wel goed?

Nee.. :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 02:37:
Heb je geen koeien dan?

bijdehand
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 02:37:
En waarom is dat een vooroordeel?

bijdehand

Waarschuw beheerder
Ik ga waarschijnlijk naar pussylounge met een klein gezelschapje

gaat ook gezellig naar pussy lounge :D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:37:
whehe koeiemelke.. oke...
pff whaha is dat et nieuwe onderwerp??

Als jij nou gewoon eens even dood gaat (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:38:
bijdehand

Je valt in herhaling. :o
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 02:38:
Als jij nou gewoon eens even dood gaat

*spuugt cola over zn toetsenbord* wmaahhaah...

Bedankt poesj, loeder :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op dinsdag 7 juni 2005 om 02:39:
*spuugt cola over zn toetsenbord* wmaahhaah...

Bedankt poesj, loeder

Waarom doe je dat dan? :o

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen jullie kunnen zo niet slapen doordat jullie TE fanatiek zijn op dit uur.. :P
Waarschuw beheerder
[img width=300 height=225 cacheid=000686cc00113c199d7ccd191a00c7476f]https://partyflock.nl/images/user/143608_large.jpg[/img]

Dat is bijdehand, foto's van je profiel halen en in het topic plaatsen
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga waarschijnlijk naar pussylounge met een klein gezelschapje

he he bedoelde vrijdag

Waarschuw beheerder
Het is leuks geweest.

Slaapze
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:39:
Mensen jullie kunnen zo niet slapen doordat jullie TE fanatiek zijn op dit uur..

ja idd, ik moet echt gaan slape

Waarschuw beheerder
Je valt in herhaling.

ik moet idd veelste veel bijdehandte opmerkingen constateren

Waarschuw beheerder
donateur
whahahaha Machiel is toch fake :d

k weenie wie t is, maar hijs hartstikke fake ;d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 02:39:
Waarom doe je dat dan?

Als jij nou gewoon eens even dood gaat (Y)

Daardoor :D :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:39:
Mensen jullie kunnen zo niet slapen doordat jullie TE fanatiek zijn op dit uur..

Nou dit is voor het eerst sinds maanden dat ik weer eens vet laat online ben :9 Maar ik moet zo wel gaan slapen :9 morgen weer vroeg op :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 02:39:
Dat is bijdehand, foto's van je profiel halen en in het topic plaatsen

om verder ergenissen te voorkomen zal ik het maar achterwege late jou foto te posten
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van .¤~Hellen~¤ op dinsdag 7 juni 2005 om 02:39:
he he bedoelde vrijdag

Ja, vrijdag doe ik me APC polo aan naar Mania O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:40:
whahahaha Machiel is toch fake

k weenie wie t is, maar hijs hartstikke fake

vooroordeel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 02:40:
Nou dit is voor het eerst sinds maanden dat ik weer eens vet laat online ben Maar ik moet zo wel gaan slapen morgen weer vroeg op

toch nog positief nieuws vandaag
Waarschuw beheerder
om verder ergenissen te voorkomen zal ik het maar achterwege late jou foto te posten

Jij bent toch ook niet zo bijdehand als ik
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op dinsdag 7 juni 2005 om 02:40:
Ja, vrijdag doe ik me APC polo aan naar Mania

Ik me clubkutten outfit met me PUNTLAARZEN

Waarschuw beheerder

whahah :P lol
Waarschuw beheerder
donateur
ik moet idd veelste veel bijdehandte opmerkingen constateren

Arme jij
Uitspraak van Richard op dinsdag 7 juni 2005 om 02:40:
Daardoor

Whaha ben jij wel goed? :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 02:41:
Jij bent toch ook niet zo bijdehand als ik

O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Nou dit is voor het eerst sinds maanden dat ik weer eens vet laat online ben :9 Maar ik moet zo wel gaan slapen :9 morgen weer vroeg op :/

Moet morgen ook vroeg op :/
Ik kan weer eens geen afscheid nemen van PF :P

vooroordeel

Neen, vanaf de eerste dag dat je je hebt aangemeld had ik je al door. :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 02:42:
Whaha ben jij wel goed?

Ik ben de beste B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:42:
whahah lol

Ik was nog redelijk vriendelijk tegen je en richtte mn pijlen op Machiel aka Michiel Smit (VOOROORDEEL zal je wel weer posten).

Niet te bijddehand worden anders krijg je de volle laag :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 02:42:
Arme jij

dat vat ik op als gelijk geven

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:42:
Neen, vanaf de eerste dag dat je je hebt aangemeld had ik je al door.

nog steeds vooroordeel
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:41:
toch nog positief nieuws vandaag

Is het zo erg met je? :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 02:43:
Ik was nog redelijk vriendelijk tegen je en richtte mn pijlen op Machiel aka Michiel Smit (VOOROORDEEL zal je wel weer posten).

Niet te bijddehand worden anders krijg je de volle laag

niveau daalt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 02:43:
Is het zo erg met je?

nog nie veel meegemaakt vanaf 12 uur :no:

Waarschuw beheerder
nah ik vin et een beetje saai worde hier..
beetje slap geouwehoer..
gaat helemaal nergens meer over..

Waarschuw beheerder
donateur
nog steeds vooroordeel

Ok wat jij wil, als je maar weet dat ik je tóch wel door heb. :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:43:
dat vat ik op als gelijk geven

Ik geef nooit iemand gelijk dus jou nu ook niet jammer he.
Waarschuw beheerder
*trekt zn jas met bontkraag aan en kruipt in bed*

slaapze

Waarschuw beheerder
kssssttt kssstt weg kat

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 02:44:
Ik geef nooit iemand gelijk dus jou nu ook niet jammer he

dat is dan arrogantie
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:44:
nog nie veel meegemaakt vanaf 12 uur

Heb jij wel een leven? :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 02:45:

slaapze

Slaap jij met je jas aan?? :D :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 02:45:

slaapze

dat is 1

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hehehe
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:45:
dat is dan arrogantie

Noem het maar arrogantie B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 02:45:
Heb jij wel een leven?

:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hellen ben jij ook een wazi?
Waarschuw beheerder
En terug ben ik. Ik laat me niet wegjagen door een FAKE profiel :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 02:46:
Noem het maar arrogantie

zo noem ik het zeker...
Waarschuw beheerder
donateur
Buurman, ben jij wel goed? :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 02:46:
En terug ben ik. Ik laat me niet wegjagen door een FAKE profiel

niveau daalt verder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 7 juni 2005 om 02:46:

ja :d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Richard op dinsdag 7 juni 2005 om 02:46:
Buurman, ben jij wel goed?

ja :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 7 juni 2005 om 02:46:

Een ras echte:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Hellen is een kruising tussen een wazi en tranceslet :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op dinsdag 7 juni 2005 om 02:47:
Hellen is een kruising tussen een wazi en tranceslet

Ik kan niet kiezen :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:46:

Het is te merken :vaag:
Waarschuw beheerder
Dan zou ik toch voor tranceslet kiezen als ik een vrouw was.

Op trancefeesten lopen vaak mooie vrouwen rond :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hellen heb je met gila lopen kussen????

hey buurman was het nog gezellig gisteren?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 02:49:
Op trancefeesten lopen vaak mooie vrouwen rond

een echte marokkaan, loopt zen lul achterna

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 02:49:
Het is te merken

idd
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 7 juni 2005 om 02:49:
hellen heb je met gila lopen kussen????

Ja heel geil lopen tongen :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:49:

Jij loopt andermans lul achterna
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

Dan ben jij zeker homo??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op dinsdag 7 juni 2005 om 02:50:
Dan ben jij zeker homo??

:no:
Waarschuw beheerder
donateur

Whahahahhahahahahahaha laat me raden jij bent a-sexueel? :o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hey machiel ben jij de broer van jan rolink???
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 7 juni 2005 om 02:51:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 02:51:

Nou, met die opmerking lijkt 't anders wel...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

en jij loopt andere lullen achterna :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 02:51:
Whahahahhahahahahahaha laat me raden jij bent a-sexueel?

Dat, of hij loopt achter andermans lul aan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 7 juni 2005 om 02:51:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 02:51:
Whahahahhahahahahahaha laat me raden jij bent a-sexueel?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
oh dat dacht ik want jantje r steekt ook altijd ze tong uit ze bek
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 02:52:
Dat, of hij loopt achter andermans lul aan.

Mss heeft hij wel een clit :o

Hermafrodiet :o

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Maak je wel 'es koprollen op 't gras Machiel?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 juni 2005 om 02:55:
Mss heeft hij wel een clit

ik hoop echt dat je een keer verkracht wordt :X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op dinsdag 7 juni 2005 om 02:55:
Maak je wel 'es koprollen op 't gras Machiel?

Waarschuw beheerder
donateur
moeilijk he, on-topic blijven? :[