Partyflock

Forumonderwerp · 782954

Waarschuw beheerder
sorry hoor maar k moet echt ff mn hart luchten,

hebben jullie gisteren op sbs die reportage gezien over die losgeslagen pa van 40 die na zn scheiding in een crisis raakt en met zn kinderen zwaar aan de pillen,coke en lsd gaan?

ik ben echt helemaal van slag hierdoor.ik vind dit echt walgelijk.k werd er helemaal misselijk van.

t ziekst vond ik nog dat dat schattige mannetje van 13 opeens ook helemaal uit zn reet was en met klapper kaakjes tegen zn vader aan hing.en pa vond het allemaal prachtig...
echt walgelijk.ik zat echt met tranen in mn ogen op de bank.
deze gast moeten ze toch gewoon afschieten?dit jochie zat nog niet eens op higschool.
ik heb een broertje van deze leeftijd en ik moet er niet aan denken dat mn pa hem pillen voert.

wat vinden jullie hiervan???

Waarschuw beheerder
chanceless

Waarschuw beheerder
waarvan de helft in de vrije tijd figuurzaagt...:X

Waarschuw beheerder
wat die vader deed interreseerde me echt niet..:no:

maar dat hij zijn kinderen aan het pushen was het te gaan gebruiken omdat het het lekkerste gevoel ter wereld was, is gewoon te ziek voor woorden..!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vond het wel mooi om te zien hoe die kerel steeds helemaal los ging,maar het is iig niet normaal dat ze kinderen het ook mogen natuurlijk , veel te jong ! En ook nog is waar hij bij is !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op maandag 6 juni 2005 om 19:04:
ik wou het niet eens kijken..
IK VIND HET GEWOON TE TRIEST!!

toen hoorde je zeker allang in je bedje te liggen?
Waarschuw beheerder
heel erg raar dat dit soort dingen nog gebeuren:s
ik heb het helaas niet gezien!

Waarschuw beheerder
Zieke geest heeft die kerel :yes:
Waarschuw beheerder
Tja wat die (pa) kerel doet moet ie eigenlijk zelf weten, en nee ik keur dat ook niet goed.
Maar laten we het dan godsamme gewoon zelf wel goed doen ipv allemaal verwijten lopen te maken.

Leer van wat je ziet en van wat je zelf mee maakt bij je zelf of in je directe omgeving. :respect:

Waarschuw beheerder
Heb het niet gezien. Maar het klinkt behoorlijk ziek.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jefferson: Raver ofwat...B) op dinsdag 7 juni 2005 om 17:46:
ennuh, beetje offtopic mischien, maar die raves daar kon je alweer meteen zien dat het amerika was , iedereen liep erbij om maar het meest op te vallen, echt triest

Volgens mij is de sfeer op die feesten superr! Zoals in nederland in de begingtijd van de house...Lijk me wel een x mooi om daar goed v/d kaart naar een rave te gaan...
Waarschuw beheerder
twas eg te ziek vo woorde!een vader die het te gek vind om samen met zen kids helemaal waus thuis te zitte???

je zou er bijna zelf een schuldgevoel van krijge

Waarschuw beheerder
kep t ook gezien moet zeggen dat ik t interessant vond om te kijken maar vond het ook te ziek voor woorden dat hij zulke dingen normaal vind.. en dan te bedenken dat zn zoon degene was die hem een keer meenam op stap en dat zn pa daardoor drugs is blijven gebruiken.. hij kreeg de smaak te pakken zei hij ;)

Artiest {SHOWLIST artist 58500, 51904}
Waarschuw beheerder
Die kinderen moeten ze bij hem weghalen en hij moet naar een gesticht. Wat een waus is dat zeg

Waarschuw beheerder
whaahahah michel :D

Uitspraak van [PPT] Arjen de :banana: op dinsdag 7 juni 2005 om 17:53:
we hebben anders wel een hoop leden

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 18:53:
waarvan de helft in de vrije tijd figuurzaagt...