Partyflock

Forumonderwerp · 782954

Waarschuw beheerder
sorry hoor maar k moet echt ff mn hart luchten,

hebben jullie gisteren op sbs die reportage gezien over die losgeslagen pa van 40 die na zn scheiding in een crisis raakt en met zn kinderen zwaar aan de pillen,coke en lsd gaan?

ik ben echt helemaal van slag hierdoor.ik vind dit echt walgelijk.k werd er helemaal misselijk van.

t ziekst vond ik nog dat dat schattige mannetje van 13 opeens ook helemaal uit zn reet was en met klapper kaakjes tegen zn vader aan hing.en pa vond het allemaal prachtig...
echt walgelijk.ik zat echt met tranen in mn ogen op de bank.
deze gast moeten ze toch gewoon afschieten?dit jochie zat nog niet eens op higschool.
ik heb een broertje van deze leeftijd en ik moet er niet aan denken dat mn pa hem pillen voert.

wat vinden jullie hiervan???
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb dat 13jarige kind nie hard zien gaan:no: lieten ze dat nog zien?

Verder ja 2 strijd aan de ene kant is t echt te belachelijk voor woorden en kan ik me helemaal in die ma vinden amar aan de andere kant: kan best begrijpe dat die kids graag bij hun vader willen wonen want t zag dr allemaal wel erg gezellig uit:yes:
Alleen 13 jaar is toch een beetjuh te jong hoor:/
Dat vond ik nie kunnen:no:
Wat zijn die pillen trouwens duur daaro:s

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2421, 3052}
Waarschuw beheerder
Sja en de kinderen waren nog sneller wijzer dan pa want die zijn er toch mee gestopt?! En pa gaat vrolijk verder :S
Nope, die vent spoort echt niet :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Heb het ook gezien :yes:
En echt te ziek voor woorden :/
Maar wel goed van die kinderen dat ze het niet meer doen (y)

Waarschuw beheerder
donateur
zNou het was echt niet gespeeld hoor..

en jah, gestoordheid is zo'n relatief begrip... is ook maar weer een stempel die je rkijgt als je niet aan het rolmodel voldoet.. :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Vond het maar een raar iets, als er 1 land streng is met drugs is het Amerika wel, pillentest op een feest?
Vreemd verhaal, blowen terwijl de politie langsloopt en niets doet?
Moeder die pas later ingrijpt?
Waarschuw beheerder
ja dat vind ik dus ook.. real jojo.. vind het gewoon erg vreemd..terwijl Amerika echt niet zón vrij land is..

Waarschuw beheerder
Shit ik weet niet wat voor een jeugd die kerel gehad heeft, maar erg gezond zal het niet geweest zijn.................
Zn vader was toch predikant ofzo, zielig hoor :yes:
Waarschuw beheerder
volgens mij klopt er geen ruk van die docu.....

Waarschuw beheerder
Daar wordt net zo goed drugs gebruikt als hier hoor, waarschijnlijk nog wel meer...alleen hier heerst meer openheid erover en wij hebben een soort van gedoogbeleid..
dacht je dat dat allemaal alleen zo ging in ons kikkerlandje dan :/
Waarschuw beheerder
heb het idd ook gezien ja!
te gruwlijk voor woorden, wat een pa zeg!
maarja weten die kinderen veel....zijn nog veel te jong om nee te zeggen! je kunt ze ook het verbieden maar als pappie zegt gewoon doen, tja..pappie is hun grote voorbeeld!!

als mijn pa dat deed..........BATS op zn neus:D!!

trieste zaak is het hoor!!!

Waarschuw beheerder
T waren hypocriete lui!

Waarschuw beheerder
mmm sorry k wist niet dattie zo dubbel was

dat van die spenen en die lichtshows vond ik indd ook erg vaag.
k heb hier nog nooit van die mongolen gezien die helemaal los gaan met die lichtstokjes (wow ik heb die gast out laten gaan met mn lichtshow)
heel vaag

ik baal der van dat ik het vorige week niet heb gezien>ging dat ook over een gezin dan?

wat ik ook vaag vind is dat die oudste zoon en zn vrienden lsd hadden GEVONDEN en dachten mmm laten we dat maar ff opvreten.hik zou nooit drugs inenemen van de grond.je weet toch niet wat het is...dan maar ff laten testen hoor.
en sowieso is t dus belachelijk dat er daar blijkbaar met halloween lsd op de grond ligt.je kleintej van 2 zal t maar oppakken en in zn mondje doen...
Waarschuw beheerder
paps aan de lsd enzo .. en op t laatste ook... die kids zijn ermee gekapt
en paps experimenteert gewoon verder.... zoiets kan ook echt alleen maar in amerika hè :P en maar zeiken op nederlanders ... dat die z gek zijn... want als je in US komt en uitgaat en je zegt dat je uit NL komt... got pot? .. x? nederland is voor die lui t walhalla op drugsgebied :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die pa whaha :respect:
Waarschuw beheerder
Nu ik erover nadenk vind ik het ook maar vaag, dat bij die docter voor dat hersenonderzoek vond ik ook maar vreemd hij wist zo even 123 te vertellen dat ie hersenbeschadiging had en of het kon herstellen of niet. Zou best is kunnen dat het gewoon een poppenkast was..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 16:22:
wat ik ook vaag vind is dat die oudste zoon en zn vrienden lsd hadden GEVONDEN

dat was niet de oudste zoon, maar de op een na oudste..
en dat gevonden moet je meer zien als een uitdrukking (voorbeeld: lsd vinden = iemand vinden die lsd verkoopt)

die hersenscan was zwendel..
voor meer info zie: http://thedea.org/neurotoxicity.html#a
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ships, weer gemist :(
Vorige wk ook al...
Ffies op internet snuffelen of ik daar die afleveringen nog ergens kan fixen :)

Waarschuw beheerder
nou k kon der dus echt niet om lachen hoor

dat wijfie indd die der tandenborstel helemaal opvrat

en dan de zoon van 16 die zn pa uit de bak moet halen hahaha
en gewoon in zn pak vanuit de rechtbank naar dat feest he

wat ik wel apart vind is dat ze indd zo streng zijn in amerika±ik was best verbaasd dat die kids zo duidelijk in beeld waren.ik bedoel ze waren echt wel uit hun reet.
doen ze daar dan niet moeilijk over om dat zo uit te zenden...

ik denk niet dat het nep was hoor.t zag er echt uit.
je kan moeilijk faken dat je zo uit je tent bent.
Waarschuw beheerder
donateur
dat meisje die der tandenborstel aan gort beet doordat ze super waus was :|
Waarschuw beheerder
kut, ik heb et gemist :S maar is wel ziek een kind van 13 aan de harddrugs

Waarschuw beheerder
dat van die hersenscan geloof ik wel hoor

je kan dat hier in nederland ook gewoon laten doen.
heb ik ook gedaan met een vriendinnetje.gewoon ´voor de gein´
maar t is best schokkend

ga je wel ff van nadenken

niet te lang natuurlijk hehehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 6 juni 2005 om 16:28:
die pa whaha :respect:

Nou waarom dat :respect: er nou achter moet vraag ik me af, kheb het gister niet gezien maar vorige week wel, en ik kan eigenlijk maar weinig respect hebben voor iemand die zijn kinderen zo opvoed..

Waarschuw beheerder
prescies
Waarschuw beheerder
donateur
Gaat helemaal nerges over, maar ja je ziet het he....

Zo'n dingen gebeuren alleen in de USA..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maike-013 op maandag 6 juni 2005 om 16:38:
Nou waarom dat :respect: er nou achter moet vraag ik me af, kheb het gister niet gezien maar vorige week wel, en ik kan eigenlijk maar weinig respect hebben voor iemand die zijn kinderen zo opvoed..

precies. ik heb t wel gister gezien, en het is wel t laatste waar je zo'n respect-smilet'tje bij kan zetten :/
Waarschuw beheerder
beetje raar inderdaad..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 15:25:
ik wil ook zo'n vader

ik niet, ik wil een vader die me fruitella's geeft 8)
Waarschuw beheerder
pfff vage vent:vaag:
k zau dat nauit doen:no:

Waarschuw beheerder
donateur
wat ik ook vaag vind is dat die oudste zoon en zn vrienden lsd hadden GEVONDEN en dachten mmm laten we dat maar ff opvreten.hik zou nooit drugs inenemen van de grond.je weet toch niet wat het is...dan maar ff laten testen hoor.

Hoe kom je daar nou weer bij???

Die LSD had hij GRATIS van een meisje gekregen op dat halloween feest!

Waarschuw beheerder
Niet best.. :no:
Waarschuw beheerder
sjeeeeet ik wou dat ik zo'n vader had, dat had me een hoop geld gescheeld

ghehehehe lol

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het er ook hartstikke gezellig uit zien eerlijk gezegd! :d
Waarschuw beheerder
vind t nie kunne... zo'n gast moet je een straatverbod voor zen kinderen geven tot ie van de drugs af is...
wat is amerika toch ook een kk land, of je bent rijk, of je ligt in goot daaro, de verschillen zijn gewoon te groot daar :S:S:S:S

Waarschuw beheerder
donateur
Zo erg was het toch allemaal niet, die kinderen hadden er de grootste lol in, en verder was het echt wel gewoon een toffe vent voor z'n kinderen hoor, alleen een beetje onverantwoordelijk.

Waarschuw beheerder
jah komt dr elke zondag zoiets op is wel interessant
donateur
zo erg was het niet!! alleen dat kleine gozertje was wel wat té!!

voor de rest een gave vader :D
en die kinderen doen het toch niet meer dus..

Waarschuw beheerder
donateur
Zo denk ik er ook over :d
Waarschuw beheerder
Heb het ook zitten kijken, maar vind het niet normaal dat je als vader zijnde je kinderen aan de drugs helpt :/
Kijk als je 18 bent en je zou het willen proberen ok, maar niet je kind van 13 pillen laten slikken :s

En die LSD hadden ze niet gevonden, maar gratis van een meid gehad :)

En denk niet dat ze dat zomaar gedaan hebben, je kon duidelijk zien dat ze drugs op hadden en zeker bij die meid.
je kon duidelijk zien door haar manier van doen, dat ze wel degelijk uit haar plaat was :)

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom mis ik weer alles??? :o :(

Waarschuw beheerder
DIT MOET BESTRAFT WORDEN
het is idd te bizar k heb hert ook zitte kijken
dat die pa LSD doet en dat dat kleine zoontje
bij ze pa op schoot zit met een speen in ze mond
omdat ie helemaal :vaag: is dit is echt te bizar
k snap eigelijk ook niet waarom ze t op de tv doen
misschien alleen maar meer stimulerent voor andere
13 jarige...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb een beetje gekeken en ik vond t oowk egt nie normaal die vent spoort gewoon niet

Waarschuw beheerder
Ook gezien, echt te achterlijke boel daaro... geloof best dat er mensen zijn die zo ontiegelijk dom in hun kop zijn om hun kinderen drugs aan te smeren.... maar om daar zelfs mee op tv te koop te lopen, alsof het normaal is ofzo :s
Vink echt niet kunnen :no:

Waarschuw beheerder
donateur
die pa was wel te ziek!
Waarschuw beheerder
ik heb het gezien. Die pa is echt knettergek. Anders help je je 13 jarige zoon ff aan de drugs :/

Waarschuw beheerder
Echt knetter gek die kerel, op het eerste gezicht kwam hij wel normaal over maar toen zapte ik ffe weg en daarna zag ik ineens zijn dertien jarige zoon hem totaal spacen :vaag:
Opsluiten die gek (y)
Waarschuw beheerder
't leek allemaal wel behoorlijk echt. Ik kan me voorstellen dat je met je tiener-zoon/dochter van een jaar of 18 een jointje rookt. Maar om je kind pillen, lsd en coke te voeren lijkt mij niet echt een goed idee. Vooral niet als ze onder de 18 zijn (daarna voeren ze jou wel van alles als je geinteresseerd bent).

Die oudste zoon ging trouwens wel van kwaad naar erger, net als pa.
Waarschuw beheerder
maar: wat een gelul dat dit echt typisch Amerika zou zijn. Geloof ik niks van. Is net zoiets als dat ze iedere keer als er weer een in stukken gezaagd babylijkje gevonden wordt weer zeggen van het wordt toch steeds gekker in Nederland. Wake up!
we are fucked up like all the rest!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
13 jaar :S als ze nou 18 waren..

ALS ze 18 waren had die pa het hun kunnen laten proberen, maar die kerel spoorde zelf voor geen meter.. dus dan was het ook niet verantwoord geweest

maarja toch weer mooi dat je ziet hoe Amerika in mekaar steekt, verwende natie waar ze alles hebben maar toch alles verneuken voor zichzelf

Waarschuw beheerder
hehe wazige vent was dat. met z'n lulkick:D en 13 jaar is idd jong ja