Partyflock

Forumonderwerp · 782857
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben erg nieuwsgierig over het ontstaan en het productieproces van een xtc pil.

Ik heb de afgelopen tijd dingen gelezen over linksdraaiend en rechtsdraaiend mdma. Dit zou het verschil van xtc van 'vroeger' en nu verklaren?! Is dit ook echt zo of zit het verschil meer tussen je oren?

Hoe zit het verder met de miligrammen? Wanneer bijvoorbeeld een labtest aangeeft dat een pil 100 mg bevat, zou dit hetzelfde effect hebben als wanneer je 100 mg mdma kristallen zou nemen?

En waar ik ook aan zat te denken, coke wordt hier in Nederland door dealers versneden (om meer winst te maken) waardoor het absolute gewicht hoger wordt, maar de kwaliteit minder. Is hierbij misschien ook sprake van de productie van mdma? Dat het mdma wordt verrijkt met andere stoffen oid?

Wanneer de mdma (bijvoorbeeld) maar 75% zuiver zou zijn zou een labtested pil van 100 mg maar uitkomen op 75 effectieve miligram mdma.

Wat zijn de feitelijke grondstoffen voor mdma en wordt er door een chemisch proces een grote substantie geproduceerd die dan vervolgens in pillen wordt geslagen ofzo? Onder welke temperaturen zou dit gebeuren?
Waarschuw beheerder
Vraag: 7 Juni 2005
Ik heb de afgelopen tijd dingen gelezen over linksdraaiend en rechtsdraaiend mdma. Dit zou het verschil van xtc van 'vroeger' en nu verklaren?! Is dit ook echt zo of zit het verschil meer tussen je oren?

Hoe zit het verder met de miligrammen? Wanneer bijvoorbeeld een labtest aangeeft dat een pil 100 mg bevat, zou dit hetzelfde effect hebben als wanneer je 100 mg mdma kristallen zou nemen?

En waar ik ook aan zat te denken, coke wordt hier in Nederland door dealers versneden (om meer winst te maken) waardoor het absolute gewicht hoger wordt, maar de kwaliteit minder. Is hierbij misschien ook sprake van de productie van mdma? Dat het mdma wordt verrijkt met andere stoffen oid?

Wanneer de mdma (bijvoorbeeld) maar 75% zuiver zou zijn zou een labtested pil van 100 mg maar uitkomen op 75 effectieve miligram mdma.

Antwoord:

Je code was: 666
Beste vraagsteller,

Ik weet niet of de verklaring over links en rechts draaiend mdma klopt. Het kan zijn dat de verhouding veranderd is, maar ik weet dat niet.

100 MG is 100 MG. Bedenk hierbij dat poeder vermalen kristallen is. Het maakt niet uit of je poeder of kristallen hebt.

MDMA wordt wel versneden met andere producten, maar MDMA is verder altijd hetzelfde product. Het MDMA zout kan niet sterker zijn dan 84 procent. Een dergelijk zout kan nooit 100% zijn.

Met vriendelijke groet,

Martin Sijes

(http://www.drugsinfoteam.nl/vanw/vaxtc.php4)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind t een beetje matige antwoorden voor een drugsvoorlichter..
Waarschuw beheerder
jah idd.. niet zo iets van: zo zit het!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fl0wtjee op zondag 12 juni 2005 om 20:04:

Hier is nog steeds geen antwoord op gegeven.. EN dat is nou juist wel zo interessant..
Waarschuw beheerder
Er is totaal geen verschil met vroeger in de pillen, vroeger zat er MDMA in, en vandaag de dag zit er ook MDMA in.

Alle mensen die pillen hebben geslikt weten dat het effect dat ze krege van hun allereerste XTC pil nooit meer precies zo terug zal komen. Er is dus sprake van gewenning.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fl0wtjee op zondag 12 juni 2005 om 20:04:

Je kan een pil gewoon oplossen en precies het gehalte aan MDMA (ja pure mdma duh) in een pil bepalen. Anders zouden die labtesten super onbetrouwbaar zijn. Als er onzuivere MDMA (hoe kan dat uberhaupt onzuiver zijn :p) inzit dan word alleen het gehalte aan zuivere MDMA gemeten natuurlijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van b2 8-) op zondag 12 juni 2005 om 22:41:
Er is totaal geen verschil met vroeger in de pillen, vroeger zat er MDMA in, en vandaag de dag zit er ook MDMA in.

Alle mensen die pillen hebben geslikt weten dat het effect dat ze krege van hun allereerste XTC pil nooit meer precies zo terug zal komen. Er is dus sprake van gewenning.

hoe kan het dan dat mensen vroeger 2 dagen strak stonden van een pilletje en mensen die nu voor het eerst een pilletje gooien niet??

of zou het gewoon lulkoek zijn...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van b2 8-) op zondag 12 juni 2005 om 22:46:
Als er onzuivere MDMA (hoe kan dat uberhaupt onzuiver zijn :p) inzit dan word alleen het gehalte aan zuivere MDMA gemeten natuurlijk.

MDMA wordt wel versneden met andere producten, maar MDMA is verder altijd hetzelfde product. Het MDMA zout kan niet sterker zijn dan 84 procent. Een dergelijk zout kan nooit 100% zijn.

:s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [PPT] Arjen de :banana: op zondag 12 juni 2005 om 22:48:
hoe kan het dan dat mensen vroeger 2 dagen strak stonden van een pilletje en mensen die nu voor het eerst een pilletje gooien niet??

of zou het gewoon lulkoek zijn...

idd, of net als met p3p.. paar lijntjes, hele weekend wakker en je wou alleen maar rennen. (jaja, iets minder overdreven)

DAMN GOD! waarom was ik er niet eerder? :(:@
Waarschuw beheerder
Het is net als bavariose belangrijk om eerst familie te maken :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [PPT] Arjen de :banana: op zondag 12 juni 2005 om 22:48:

Dat spul werkt echt geen 2 dagen, lulverhaal dus.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 12:30:
Dat spul werkt echt geen 2 dagen, lulverhaal dus.

ok dan, miss geen 2 dagen

maar wel een feest inclusief after helemaal uit je plaat van 1 pilletje
en er zijn genoeg mensen die dat beweren
Waarschuw beheerder
Er zijn ook genoeg mensen die beweren dat ze ufo's hebben gezien, of dat ze s'nachts door aliens mee worden genomen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dennis85 op maandag 13 juni 2005 om 13:39:
dat ze s'nachts door aliens mee worden genomen...

als ik nix beters te doen heb ga ik meestal ook nog wel een uurtje mee hoor

vind je dat soms vreemd ofzo?

en waarom zou iedereen daarover liegen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [PPT] Arjen de :banana: op maandag 13 juni 2005 om 13:44:
en waarom zou iedereen daarover liegen

Leugens zijn een vertekend beeld van de werkelijkheid. Dit houdt dus in dat er altijd een kern van waarheid in zit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [PPT] Arjen de :banana: op maandag 13 juni 2005 om 13:25:
maar wel een feest inclusief after helemaal uit je plaat van 1 pilletje
en er zijn genoeg mensen die dat beweren

Misschien waren we toendertijd wel meer tevreden, en hadden we geen behoefte om waziger dan wazig te worden ?

Maar je hebt gelijk, op mijn 1ste pilletje ben ik de hele nacht uit mijn plaat gegaan. We praten over 1995, ik was 20 jaar.

Wilt niet zeggen dat dat nu niet meer zo is, hoor. Ik slik eigenlijk nooit meer als 2 of 3 pilletjes, terwijl 1tje eigenlijk al voldoende is, aangezien bijslikken niet echt veel zin heeft.

Misschien hadden we toen meer tijd nodig om alle opgedane indrukken te verwerken en waren we tevreden met de after-glow ipv steeds de piek te zoeken ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [PPT] Arjen de :banana: op zondag 12 juni 2005 om 22:50:

Het klopt wat hier staat, maar in de praktijk zit in pillen altijd het HCL zout, dus dat maakt voor de rest weinig uit.

op me eerste pilletje ging ik ook heel de nacht door... (2004 ;))
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [PPT]andymion op maandag 13 juni 2005 om 13:48:
Leugens zijn een vertekend beeld van de werkelijkheid. Dit houdt dus in dat er altijd een kern van waarheid in zit.

nee, want het is vertekend.
vliegtuig - vertekend - ufo
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=200 height=273]http://www.usdoj.gov/dea/pubs/intel/01008/tabletingmachine.jpg[/img]

[img width=222 height=186 cacheid=00136e81001a141fa3aa13651a00d64056]http://www.usdoj.gov/dea/pubs/intel/01008/chemicals.jpg[/img]

[img width=222 height=188 cacheid=00136e82001a14382a0a84fd1a00d64056]http://www.usdoj.gov/dea/pubs/intel/01008/labequipment.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HarryHardcore :harry: op maandag 13 juni 2005 om 16:03:
vliegtuig - vertekend - ufo

ufo - kern van waarheid - vliegtuig
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
boh ik word zuchtig
Waarschuw beheerder

mdma is zoiezo maar maximaal 83% zuiver dat komt omdat er bij het opdrogen/uitkoken ook ong 16% van de stof bestaat uit zoutresten dit is dus ook een non actieve stof. 100% zuivere mdma is dus niet te verkrijgen. :)..

goed zoeken op internet kinders ;)