Partyflock

Forumonderwerp · 782724

Artiest ZWEMLES
Waarschuw beheerder
Yoeehoeee!!! (y)

Eindelijk gerechtigheid!!! Van Bommel moet opzouten!!!

Oranje: Van Bommel naar huis, Cocu keert terug

5/6/2005 15:54

Marco van Basten heeft zijn selectie voor het WK-kwalificatieduel van woensdag uit tegen Finland zoals aangekondigd teruggebracht tot negentien man. Phillip Cocu keert terug van een knieblessure, terwijl de bondscoach juist vier PSV'ers bedankte en naar huis stuurde.

Dat Wilfred Bouma, André Ooijer en Jan Vennegoor of Hesselink afvielen, dreigde al nadat ze tegen Roemenië op de tribune moesten plaatsnemen. Maar dat Mark van Bommel, die een basisplaats had, vakantie kan gaan vieren, is wel enigszins verrassend.

Van Basten gaf na afloop van de met 2-0 zege aan dat hij niet geheel tevreden was over het spel van PSV's aanvoerder. Hij had hem gewisseld omdat Van Bommel Dorinel Munteanu teveel ruimte zou hebben gegeven. In het verleden verweet de bondscoach hem al eens eerder tactische verkeerde keuzes.

Naast de vier PSV'ers zijn ook Rafael van der Vaart en Roy Makaay er niet bij. Van der Vaart is door de gele kaart die hij tegen de Roemenen kreeg geschorst, terwijl Makaay eerder al vertrok met een dijbeenblessure. Khalid Boulahrouz is evenmin geheel fit maar Van Basten hoopt hem in Finland net als Cocu wel te kunnen gebruiken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op maandag 3 oktober 2005 om 13:50:
Klopt, ik denk dat weinig verdedigers bang worden van Babel of Vennegoor. Makaay is 3 keer meer gevreesd dan deze twee. Nu moet je niet op het verleden selecteren. Maar ik kan niet zeggen dat Vennegoor of Babel momenteel iets laten zien dit seizoen. Makaay heeft er al 6 in liggen.

Amen :respect:
Waarschuw beheerder
In feite leunt van Basten momenteel op zn uitstraling en een paar spelers in het team die een wedstrijd kunnen beslissen.
Waarschuw beheerder
Jah idd want we staan we 2e op de fifa ranglijst maar spelen daar dus egt niet naar

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op maandag 3 oktober 2005 om 14:08:
In feite leunt van Basten momenteel op zn uitstraling en een paar spelers in het team die een wedstrijd kunnen beslissen.

Jammer dat hij nog niet verloren heeft, dan krijgt ie nog meer kritiek over zich heen ;d

Uitspraak van Juuuhhh :woep: op maandag 3 oktober 2005 om 14:12:
Jah idd want we staan we 2e op de fifa ranglijst maar spelen daar dus egt niet naar

Zeker niet.

Waarschuw beheerder
ja het is zo slecht we hebben nog nooit zo slect gespeelt in kwalificaties....

eikels hoe lang leven jullie zeg hahahaha heb je ooit een kwlificatiereeks van het ned 11tal meegemaakt die goed ging?

miskende kleuters altijd maar kijken naar neuzen en joden hahah wat triest dat je altijd zo naar een ander moet kijken he miskend kutvolk. ga lekker janken dat ajakkes zo lucky is en de knjb de punten verdeelt.

Waarschuw beheerder
on topic: wat een kutvoetballer die van bommel. iedereen roept elkaar maar na, maar een beetje voetbalverstandige ziet toch wel dat hij geen basisplaats gaat krijgen in barca.

Waarschuw beheerder
nee maar die cruyff snapt niks van voetbal man, michels ook al niet en die van basten snapt er natuurlijk al helemaal niks van. pff slechte voetballers waren het ook al..

haha ruud gullit bondscoach das een oplossing denk ik!
Waarschuw beheerder
:vaag: mischien had je in je leven niet zoveel drugs moeten gebruiken
Waarschuw beheerder
Misschien moet je even terug naar je oude school om die af te maken :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 oktober 2005 om 14:32:
nee maar die cruyff snapt niks van voetbal man, michels ook al niet en die van basten snapt er natuurlijk al helemaal niks van. pff slechte voetballers waren het ook al..

haha ruud gullit bondscoach das een oplossing denk ik!

:x

Waarschuw beheerder
het is gerechtigheid dat van bommel er niet opstaat want hij kan gewoon niet voetballen

Waarschuw beheerder
Ouwehoer toch niet :S Vorig jaar heeft hij een topseizoen gehad bij PSV en op het moment doet hij het redelijk bij Barca. Hij werd niet voor niets verkozen tot beste speler van de HCE

Waarschuw beheerder
Marihuanas

Alweer zo'n gefrustreerde rukker. :S
Waarschuw beheerder
het is gerechtigheid dat van bommel er niet opstaat want hij kan gewoon niet voetballen

je naam zegt genoeg om daar maar niet op in te gaan ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nee, 'Juuuuhhh' klinkt geleerd. :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op maandag 3 oktober 2005 om 11:27:
Ik vind het ten eerste lachwekkend dat hij niet in de basis staat ten koste van een Landzaat,Maduro of Sneijder.
Van Bommel heeft niets minder dan één van deze drie.

Als Bommel niets minder heeft dan Landzaat,Maduro of Sneijder dan maakt het toch niks uit dat hij er niet bij zit. En Sneijder is gewoon in vorm nu. Bommel speelt amper bij Barca en iedereen weet ondertussen wel wat het beleid is van Van Basten.

Speel je niet/nauwelijks dan kan je ook niet op een basisplaats rekenen in het nl's elftal.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op maandag 3 oktober 2005 om 13:50:
Klopt, ik denk dat weinig verdedigers bang worden van Babel of Vennegoor. Makaay is 3 keer meer gevreesd dan deze twee. Nu moet je niet op het verleden selecteren. Maar ik kan niet zeggen dat Vennegoor of Babel momenteel iets laten zien dit seizoen. Makaay heeft er al 6 in liggen.

Daarom zal Babel ongetwijfeld de hele wedstrijd op de bank zitten. Net als Vennegoor (tenzij er iets geforceerd moet worden).

Makaay speelt bij Bayern goed maar noem jij eens 1 wedstrijd waar Makaay een goede wedstrijd heeft gespeeld.
Makaay is gewoon een 4-4-2 speler en gee 4-3-3.
Waarschuw beheerder
Niets minder dwz dat ik hem beter beter vindt dan Maduro,Landzaat en Sneijder.

Waarschuw beheerder
Maar ja, als Van Basten een andere keuze maakt, wordt ie direct voor neus en jood en zo uitgemaakt.
Waarschuw beheerder
Dat heb ik niet gezegd.
Ik vond het op zn minst discutabel dat hij van Bommel de eerste paar keer niet opriep.
Nu vind ik het gewoon belachelijk.
Evenals anderen mensen die hij niet oproept die het ook verdienen.
Hij lijkt op ja-knikkers en 4-3-3 te selecteren niet op vorm.

Makaay speelt bij Bayern goed maar noem jij eens 1 wedstrijd waar Makaay een goede wedstrijd heeft gespeeld.
Makaay is gewoon een 4-4-2 speler en gee 4-3-3.

Gaat het niet om,als je goed bent en veel scoort+in vorm dan hoor je erbij. Het zijn toch de beste van Nederland!
Ik vind het bullshit om alle spelers op 4-3-3 te selecteren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 oktober 2005 om 15:31:
Speel je niet/nauwelijks dan kan je ook niet op een basisplaats rekenen in het nl's elftal.

Vlaar speelt elke wedstrijd :yes:

:S
Waarschuw beheerder
Die heeft 2 wedstrijden meegedaan. Waarvan 1 uefacupwedstrijd met 2 beslissende fouten.

Waarschuw beheerder
Vlaar heeft gewoon bewezen dat-ie voor Oranje van snoeigrote betekenis kan zijn.

Waarschuw beheerder
mwaaah Vlaar oogt me de laatste tijd niet echt zeker.. Is toch ook al gepasseerd door De Zeeuw?
Het is er wel zeker één voor de toekomst! En misschien De Zeeuw ook wel ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
van Basten kan zelf niet eens een goede reden geven over zn selectiebeleid het bestaat alleen uit leugens en onzin.
Je kan niet verklaren waarom de een wel speelt en de ander niet. En dat gelul dat van Bommel niet meedoet omdat ie te weinig speelt slaat nergens op, hij was er al uitgezet voordat ie bij barca speelt. Als je er voor een klein foutje word uitgezet dat slaat nergens op, ik denk eerder dat van Bommel het juist niet kan vinden met die joden en ex-joden ( vd vaart ).

Waarschuw beheerder
Als Matthijsen weer terug is, hoor je niets meer van Vlaar :)

Waarschuw beheerder
lindenbergh, boateng beter dan v.bommel ?? haha
Waarschuw beheerder
Het is eerder om te huilen dan om te lachen.

Waarschuw beheerder
[frankn20] lindenbergh, boateng beter dan v.bommel ?? haha

Da's waar! :yes:
Waarschuw beheerder
het is eerder om te huilen, v Bommel zou zo veel toevoegen aan dit oranje

Waarschuw beheerder
Dat je een hekel hebt aan Van Bommel omdat hij irritant kan zijn enzo is allemaal best maar het is gewoon een goede voetballer...accepteer dat nou gewoon. Vorig jaar heeft hij een enorm groot aandeel gehad in het kampioenschap van PSV en bij Barcelona heeft hij tot nu louter goede reacties gekregen (al speelt hij nog niet elke wedstrijd 90 min)

Er zijn ook altijd types die gaan roepen: 'maar Van Bommel laat zn man lopen' Slaat nergens op :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B.M op maandag 3 oktober 2005 om 20:23:
het is eerder om te huilen, v Bommel zou zo veel toevoegen aan dit oranje

ben het helemaal met je eens ik vind v basten een lachertje als die lindenbergh en boateng beter vind dan v. bommel, babel speelt ook belachelijk laatste tijd
Waarschuw beheerder
Het is toch ongelooflijk!Hoe kun je mensen als Lindenbergh en Boateng nou selecteren boven van Bommel?Het slaat echt nergens op...van Bommel is misschien irritant maar hij is wel een van de beste Nederlandse verdedigers die er op de velden rond loopt.Je kan zeggen wat je wil,maar dat ontkennen kan je gewoonweg niet!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juni 2005 om 16:19:
Yoeehoeee!!!

Eindelijk gerechtigheid!!! Van Bommel moet opzouten!!!

HOU JE BEK JE kenker VENTJE

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Fantasy* op dinsdag 4 oktober 2005 om 16:07:
Het is toch ongelooflijk!Hoe kun je mensen als Lindenbergh en Boateng nou selecteren boven van Bommel?Het slaat echt nergens op...van Bommel is misschien irritant maar hij is wel een van de beste Nederlandse verdedigers die er op de velden rond loopt.Je kan zeggen wat je wil,maar dat ontkennen kan je gewoonweg niet!

indd die eigewijse van basten bleh!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 oktober 2005 om 16:20:
Uitspraak van Fantasy* op dinsdag 4 oktober 2005 om 16:07:

verdediger?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 oktober 2005 om 19:07:
lindenbergh, boateng beter dan v.bommel ?? haha

Lindenbergh speelt links op het middenveld en is meer een controleur dan Van Bommel. ;)

Boateng... tsja... maar eens kijken, weet het ook niet.

Van Bommel is een goede speler die zeker wat toe te voegen heeft aan het Nederlands elftal, alleen als Van Basten dat anders ziet.

Er kan ook wat gebeurd zijn tussen die twee of tussen van Bommel en andere spelers. Of zoals er werd gezegd in Studio Voetbal, door Hugo Borst dacht ik, voelen er spelers zich niet lekker met Van Bommel in het team. Het gaat uiteindelijk namelijk om het team. Als hij daar dan niet in past, dan niet.

Seedorf word toch ook niet geselecteerd terwijl hij vorig seizoen best goed voetbal liet zien. Van Basten zei over hem dat andere bondscoaches voor hem het al hadden geprobeerd met Seedorf en dat was niet gelukt, dus begon hij er niet aan. Uit teambelang, want hij pastte niet in het team.

Waarschuw beheerder
voelen er spelers zich niet lekker met Van Bommel in het team.

Precies! Het lijkt mij ook een dik vet a-relaxte knakker om mee te spelen. Arrogante kwal is het.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcello op dinsdag 4 oktober 2005 om 16:26:
Of zoals er werd gezegd in Studio Voetbal, door Hugo Borst dacht ik, voelen er spelers zich niet lekker met Van Bommel in het team. Het gaat uiteindelijk namelijk om het team. Als hij daar dan niet in past, dan niet.

Wat is dat nou voor gelul?Als je een goede prof bent voetbal je gewoon met wie je moet spelen.Hoe kan iemand nou niet in een team passen als hij retegoed kan voetballen?Het grootste onzin argument dat er maar bestaat.

Waarschuw beheerder
Omdat het een kwal is die voortdurend de leiding wil hebben.
Waarschuw beheerder
Ik snap de ''van Bommel haat'' echt niet,maar goed ik zal wel weer gek zijn.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 22:03:
Omdat het een kwal is die voortdurend de leiding wil hebben.

Als er iets is wat het Nederlands elftal nu nogi heeft is het iemand die de leiding eens ff goed op zich neemt.

Waarschuw beheerder
Cocu

Waarschuw beheerder
Is een heel goede voetballer, maar geeft bij Oranje minder leiding dan dat hij bij PSV doet. Hij is sowieso geschorst voor de komende twee wedstrijden. Als 'leider' is Davids er ook weer bij.

Waarschuw beheerder
Precies! En v/d Sar en Van Nistelrooij hebben ook een grote rol.

Waarschuw beheerder
En toch vind ik dat hij erbij moet :P Hij is beter dan veel van de spelers die wel geselecteerd zijn.

Waarschuw beheerder
ban :yes:
Waarschuw beheerder
Precies! Het lijkt mij ook een dik vet a-relaxte knakker om mee te spelen. Arrogante kwal is het.

Matthaus,Effenberg en Beckenbauer waren ook kwallen, maar daar word je wel wereld/europees kampioen mee met kwallen.
Die heb je ook nodig vergeet dat niet.
Waarom denk je dat Nederland kampioen werd in 1988?
Niet alleen omdat van Basten en Gullit in de finale scoorden.
Maar ook voor een groot deel omdat mensen als Van Tiggelen,Koeman,Van Aerle en Wouters de beuk erin gooiden en een schop uitdeelden.
Dat vergeten vaak veel mensen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Juist, dat zijn winnaars, met alleen technische spelers kom je er niet. Van Galen van AZ heeft ook een echte winnaarsmentaliteit (niet dat hij dan maar opgeroepen moet worden :P)

Waarom denk je dat Nederland kampioen werd in 1988?

Kwam ook wel een beetje geluk bij kijken toch ;)
Waarschuw beheerder
Tuurlijk komt er geluk bij kijken.
Maar met alleen talent en leuk voetbal word je geen wereldkampioen.
Soms moet er gevochten worden, de beuk erin worden gegooid.
Een speler als Mark kan dat als geen ander,desnoods op linksback. Maar ik mis in dit Nederlands Elftal spelers die zo'n mentaliteit hebben.
Met Van Bronckhorst,Kromkamp,Vd Vaart,Matthijsen,Cocu,Landzaat,Robben Van Nistelrooij heb je geen spelers die killers zijn.
Dat zijn mensen vd voetballende oplossing.
Kuyt & Bouhlarouz hebben dat bijvoorbeeld wel weer.
Maar dat zijn er 2 vd 11,dat is te weinig.

Waarschuw beheerder
ja die robben daar heb je niks aan en van nistelroodert ook niet. pff duidelijk gesproken gozer jij snapt er weinig van. die robben is een homo dat weet ik, maarja lekker belangrijk tis een wereldvoetballer man die gaat wel los...