Ik weet dat project hardcore belgie nog moet komen, maar waar zouden ze project hardcore.nl gaan houden?
| Betreft: | evenement: Project: Hardcore.nl, zaterdag 1 oktober 2005 om 21:00 |
Mien lieve ventje
denk dat je ANTI ben vergete
betah komp der weer snel 1tjuh
was continu iedereen kweit..
t was helemaal geen doolhof
jij was gewoon DE weg kwijt
Volgende x doet we `n tuigje om okeHehehe..
En of het `n irritant iets was.. helemaal als je me kaar wil zoeken en je loopt rondjes en de ander loopt de zelfde Richting.. dat is het vervelende van Rondjes
t was helemaal geen doolhof
jij was gewoon DE weg kwijt
niet ik zij je nog wat maar jij was zo afwezig as wat
hey maar ik heb nog een nieuwtje vrijdag kunne we waarschijnlijk de ob afbreken, jah idd ben er duss wel
heb het programma ff omgegooid
jah maar dan op een andere lokatie wat een fucking doolhof, was continu iedereen kweit...laatste aanpassing 5 oktober 2005 17:27
maar ik liep vierkantjes
kep em geloof ik tegen half 4 na me kluisje gebracht, was te warm om aan te hebben
kan me niet meer herinneren wat je aan hadmaar toen ik met wesley (partyraiser) op de tribune zat d8 ik wel huh iemand blote buik en zit aan me haar
en toen keek je op..
hahaha
Whahah Ja met de trein.. MAAR.. Dat is best un Klere eind lopen naar de olde beth toe hoor..
en dan gewoon daar me haren weer doen op de wchaha
Oke, dan kom ik bij jou wonen
Denk dat ik maar ff op de scooter ga ofzo.. Kiek wel ff.. en dan gewoon daar me haren weer doen op de wc
ik en een maat van me (jerry) gaan morgen zo naar project