Ik weet dat project hardcore belgie nog moet komen, maar waar zouden ze project hardcore.nl gaan houden?
13746x bekeken
| Betreft: | evenement: Project: Hardcore.nl, zaterdag 1 oktober 2005 om 21:00 |
Ik heb nog x gekeken op aantal sites maar heb ze niet gevonden.. weet ook net meer waar die van mij op stond.. Maar die heb ik ook pas paar maanden later gevonden 
Blijf lekker zoeken met .nl denk dat je ze dan niet vind.. want het was zeker wel .de Ben nii gek..
.nl bedoel je
Blijf lekker zoeken met .nl denk dat je ze dan niet vind.. want het was zeker wel .de Ben nii gek..
Hahaha.. Cliffie gij kent mien wel.. Maar duz niet goed genoeg
tja je ken ook alles te letterlijk nemen dus je kent me wel maar nie goe genoeg
hebben wij ruzie dan ?
jah had je nie door dan
ja idd zo vroeg was t neit
idd
owh haha nah btje bijgekome nu dan
jah lekker joi....
uitslapen wat je wil...nie verpichte lessen, zoek het zelf maar uit voorzitter van studieverening dus lekker hok met chille banken, koelkast vol zooi en heleboel gezelligheid.... ofterwijl: ideaal
weet nog steeds niemand waar die foto's staan van freddy die voor de ingang werden genomen?????? tegen mij werd gezegd dat ze op www.nightmare-rotterdam.com zouden komen maar kan niks vind
Kan wel maand duren voordat ze er op komen.. hadden wij toen ook met MOH..
was ik ook alleen ik was t nooit eens met leraren
enm als ik me bek open trok kon ik vertrekke en soms was ik t lokaal nog niet in en mocht ik niet eens naar binnuh
tja dat heb je ook op een middelbare school
Wij doen altijd sneaky op de wc
gebruiken op school vin ik beetje minder hoor
mijn excuses....maar lol dat elke school zo anders is bij mij mag ik laten en doen wat ik wil
nah daar niet..had altijd te grote mond vonde ze..en als ik door de klas blerde dat je gewooon nderlands moest praten als je wat te zegge had tege mij had ik t ook helemaal gedaan
mja wat wil je gouda he