Partyflock

Forumonderwerp · 781998
6445x bekeken
Betreft: evenement: Project: Hardcore.nl, zaterdag 1 oktober 2005 om 21:00
Waarschuw beheerder
Ik weet dat project hardcore belgie nog moet komen, maar waar zouden ze project hardcore.nl gaan houden?
Waarschuw beheerder
jah dat weet ik ookwel hoor!!
kheb gvd zin om te hakkuh!!
ben weer naar die mix van 3 steps ahead aan het luistere!!
die mix die ze hebbe gemaakt op de dag dat hij stierf!! die van thunderdome radio ter nagedachtenis!! echt geweldig!! die man was echt de koning!! vin het echt jammer dat ik die tijd nie op feesten heb mee kenne maken!!

Waarschuw beheerder
Ik heb der gruwelijk veel zin in :)
Waarschuw beheerder
ik heb er ook super veel zin in!!!!!!! diehakker wat had ik zaterdag eigenlijk allemaal tege je gezegt?? ik weet alleen nogmaar dak je tege ben gekome :P maar morge ook ff meeten dan ben ik weer normaal!!

Waarschuw beheerder
Normaal?
Gabbers zijn gestoord aight, en ze zijn allemaal druggebruikende nazis!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimmeke op vrijdag 30 september 2005 om 21:17:
diehakker wat had ik zaterdag eigenlijk allemaal tege je gezegt?? ik weet alleen nogmaar dak je tege ben gekome maar morge ook ff meeten dan ben ik weer normaal!!

Ehm t enige wat ik nog onthouden heb is dat je t over je shirt van KNOR had en dat je hoopte dat je dr geen gezeik meer kreeg :p
Uitspraak van actief op vrijdag 30 september 2005 om 21:18:
Normaal?
Gabbers zijn gestoord aight, en ze zijn allemaal druggebruikende nazis!!

Tuig :yes:
Waarschuw beheerder
haha oke! heb dus weinig onzin gelult!!

jah idd die klote gabbers zijn allemaal pogoende nazi's met kisten en witte veters en geruite blousjes en dan de broek oprolle tot onder de oksels zodat de touwtjes van de poppendans goed blijven zitte!!

dan ben ik dus geen gabber als da zo is dus jah dan kan ik morge normaal zijn :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimmeke op vrijdag 30 september 2005 om 21:24:
haha oke! heb dus weinig onzin gelult!!

Heb ergere mensen meegemaakt jah:P
Waarschuw beheerder
ghehe dan ben je mij in een rustig stadium tege gekome!!
Waarschuw beheerder
morge lkkr hakkuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :[ :bier: LUCIFER :bier: :[ op vrijdag 30 september 2005 om 17:15:
en jah begin lonsdale ook te ontwijken maar me kast hangt er mee vol, en me kiste die doe ik nooit meer aan de kant!!

kijk dat heb ik nu ook:D

Uitspraak van :[ :bier: LUCIFER :bier: :[ op vrijdag 30 september 2005 om 17:15:
en as je wat tegen mij heb dan kom je me dat morge maar ff vertelle , maar dan wel buiten , want wil binne geen ruzie zien!!!!

uhhhh ik hou ook nie van ruzie..binne en buiten...

tja weer al dat geouwehoer....het ken mij echt nie schelen dat hoe je erbij loopt..maar kijk gewoon blij, maak geen ruzie en let beetje op met dansen:D...en tja als je er zo bijloopt dan ben je meteen die groep....en daar wil ik gewoon nie meer bij horen...:D

maar heb er al zeker zin in gaat ook zo weg hiero en dan lekker los:D
Waarschuw beheerder
mijn kiste doe ik alleen nog maar af en toe naar school aan!! ze lope gewoon lkkr!! en af en toe naar kleinere feeste om me nikes te sparen met me zatte kop :P en lonsdale... jah ik heb t dus ik draag t nogwel maar er komt verder geen lonsdale meer bij!! kheb verder ook nks tege lonsdale en kisten zolang de persoon die er in loopt maar normaal kan doen enz!! jah kijk pogo... doe het zelf niet, vin het niet fijn maar je houd t nie tegen.. hun gaan op hun manier los en wij op de onze!! maar je moet gewoon zorge dat je respect voor mekaar hebt!! en da heb je niet als je zegt wat geen pogo ga dan aan de kant!! want de feesten zijn om te hakke! als je pogoot doe da dan met je eige groep en zorg dat andere er geen last van hebbe!!
Waarschuw beheerder
kan wel zegge dak tege pogo ben maar daa wek je alleen maar ruzie mee op ;) mja ben t eigenlijk wel :P
Waarschuw beheerder
Pogo zuigt gewoon ik zal t nooit accepteren elke kneus die tege me aanbeukt kan een elleboog verwachten :)
Waarschuw beheerder
eej mensen ff iets... de biermeeting gewoon bij de wc's bij de early rave zaal!! dat is tenminste een duidelijke lokatie!! want dat bij het laatste barretje daar en daar wor niks!!
Waarschuw beheerder
haha je komt gwoon wnat je krijgt todch een pilske van me!!
Ik hoop alleen dak zelf de meeting nie vergeet :P
Waarschuw beheerder
00.00 bij de wc's in de early rave zaal!!
Waarschuw beheerder
Oke zal t probere te onthoude :p
Waarschuw beheerder
haha isgoed jonge!!
maar gasten!! ik ben weg!! ga ff naar de kerk!! maatje van me kom daar zo heen!! spreek julie morgen wel!! ik zal vannacht nog ff berichje hier neergooie!!!
Laters!!

HAKKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Hoop gedoe en gezeik hier zeg.. Over lonsdale enz.. :S Maak je allemaal ff Druk.. Iedereen heeft eigen normen en waarden..
Ik draag Lonsdale en Klaar hopsakee.. als de koningin het vraagd of ik het uit wil doen doe ik het nog niet.. Ik blijf het lekker Dragen.. en ik weer waar ik Voor sta.. :D Heb 2neefen en 1 nicht die Zijn moluks.. BOEIEND TOCH.. ;)
Waarschuw beheerder
Heb zin in MORGEN.. !! :D:D Moet alleen eerst werken van 5tot 8 :S:S KK Zooi.. :S ..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er zin in :jaja: :bounce:
Waarschuw beheerder
ik en een maat van me (jerry) gaan morgen zo naar project :d

:respect:

[img width=640 height=480 cacheid=000a53b0001ddd2468d2ea091a00fe5e25]http://img256.imageshack.us/img256/4010/imga47519su.jpg[/img]

:p
Waarschuw beheerder
Das ook Geinig :P hahah..
Waarschuw beheerder
eigenlijk hadden we ook de figuren zelf er nog bij moeten zetten :d

maar ach ..is wel leuk zo :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Weet je wat het is.. als je de plaatjes er bij zet.. Krijg je zown hele vierkant.. mooiste is dan als ze het uitsnijden maar dat kan niet altijd.. :S dat wil ik namelijk ook met Dj partyraiser.. Maja..
Waarschuw beheerder
een grote partyraiser fan zie ik :d

(y)

dan ben je morgen toch wel present he :)

afsluitend met akira en droks :kwijl:

owjeah :woop:
Waarschuw beheerder
Knalle morgen! :D:D
Hopelijk staat het Silverdome geluid weer silver-snoeihard :jaja:
Waarschuw beheerder
t word gewoon goud uuuhhhh zilver :d
Waarschuw beheerder
Aanwezig B)

Partyraiser, Catscan, DNA Dj Team , Shadowland Terrorists :kwijl:

en afsluiten met akira & drokz (L):D
Waarschuw beheerder
zoo kheb r zin in.. nog maar paar uur te gaan hehe :p

oja en ik ga meestal ook met kisten hoor maar dat is omdat ik ze lekkah vind lopen, wel mooi vind en vooral omdat zwakke enkel/knie heb!! Met nikes ga ik eerder door me enkel heen en krijg ik eerder last van me knie (behalve als ik veel zuip want dan voel ik t nie O:) ).. mja als ik naar n early rave feest ga dan doe ik wel me nikes an want dan hoor je gewoon nie op kisten te lopen! (en dan maar hopen dat ik nie door me enkel heen ga ofzo)
en ja ik ben gewoon mezelf en doe wat ik wil..
veel mensen accepteren dat tegenwoordig nie want je mot in n hokkie geplaatst worden en omdat ik daarbuiten val (tja ik ben gewoon apart.. :p ) maargoe heb daar gewoon schijt an.. ik geniet en daar gaat t om en als meer mensen genieten ben ik alleen maar nog meer blij :D

sommige mensen moeten niet zo zeiken! :X
wat maakt t nah uit of iemand hakt of an pogo doet..
zolang ze maar niemand ermee verhinderen en vooral geen ruzies uitlokken!

zo hele tekst maar krijg ik nah eenmaal als ik paar biertjes op heb O:)

en verder zeg ik nog PROOST! :bier: :9
Waarschuw beheerder
whaaaaaaaa ben weer terug!! wat een gezeik altij zeg met die kut brommertjes!! ghehehe zuipe!!! :bier:
heb er al zin aan!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
zo ik ben ook weer terug....over 3 uurtjes lekker werken en dan erna helemaal los:D:D:D:D

wordt echt super....

en bij de plees is goed...ik zal er zijn...

laterzzz
Waarschuw beheerder
nu over 2 uurtjes:D

Waarschuw beheerder
West-Vlaanderen van de partij
heb dr zin in ;)
zie jullie vanavond !

laterz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Tomba !! op zaterdag 1 oktober 2005 om 00:03:
dan ben je morgen toch wel present he

Zeker.. :) Hij komt na de tijd fftjes de Zaal in.. ff Praatje maken.. :)
Waarschuw beheerder
Ik ben benieuwd. Het is de eerste keer dat ze dit feest in NL gaan geven dus ik verwacht dan ook heel wat van de aankleding van dit feest.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Housefreak op zaterdag 1 oktober 2005 om 10:51:
de aankleding van dit feest.

Dat is bijzaak :P

Hoofdzaak is .. de MUZIEK!!! :P
Waarschuw beheerder
en ik ben nog steeds zo en dat zal nooit verandere zal altijd voor me EIGE volk en LAND blijve leven !!!

jonge dat ben ik ook! voor de volle 100% maar ben je dat alleen als je met kisten en een kale kop loop? nationalisme is een politieke mening die je van binne bij je draagt.. geen skinhead-look wat je van buiten laat zien om te shockeren :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maare ik zie jullie allemaal vanavond wel :D een maatje van me is jarig dus ik ga de hele dag bier zuipuh en dan door naar project hardcore :cheers:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op zaterdag 1 oktober 2005 om 11:16:
Maare ik zie jullie allemaal vanavond wel een maatje van me is jarig dus ik ga de hele dag bier zuipuh en dan door naar project hardcore

Gefeliciteerd...en niet teveel :bier: nog, anders val je in slaap ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Delete123 op zaterdag 1 oktober 2005 om 11:16:
Maare ik zie jullie allemaal vanavond wel een maatje van me is jarig dus ik ga de hele dag bier zuipuh en dan door naar project hardcore

veel plezier gozer tot vanavond 8)
Waarschuw beheerder
donateur
gister al genoeg bier gehad... ik begin het eind van de middag pas weer denk ik zo :no:
Waarschuw beheerder
De hele middag vervelen :woep:

Zoals elke zaterdagmiddag :nocheer: