Nou wij voeren vooral in het weekend een campanje
Zeg NEE tegen je nest in.
We houden het meestal vrij goed vol dus!
paar maten van mijn vriendin hebbe een keer een hele week lang alle gordijnen voor de ramen alle klokke weg een berg snelle en de diepvries vol eten en die hebbe het tog lang volgehouden 6 dagen in totaal
maar vraag nie hoe ze der uitzagen haha
hebbe toen daarna zeker 2 dagen aan een stuk geslapen
slaap eigenlijk bijna nooit maar soms moet het maar ben nu alweer 2 weken klaar wakker
ja 2 dagen slapen denk ik ook wel ja maar ik weet nog dat als ik 2 nachten niet sliep van de pep, ik niets meer door mijn neus heen kreeg van de korsten
heb je nie na 2 nachten dat je van alles ziet bewegen of voorbij flitsen enzo>
mijn hele leven al wakker
wel helemaal para geworden dus doe ik nie zo snel meer..
omdat je er zo vaag van wordt
ik echt kapot was
en als je dan slecht nieuws hoort of ruzie krijgt mer dierbaar persoon komt dat echt fucking hard aan..
heel emotioneel etc..
maar ondertussen moeten we dan ook met ze allen naar het strand.
en naar artis ofzo
maar dit weekend
hardcore united... iemand aanwezig daarzoo???
ik kom je wel troosten hoor..
lekkere massager als jij bezig benthaha
ok dan nou misschien zie ik je dan daar..
ff langs de meeting dan doe ik normaal nooit..
maar kan het nu wel overwege
Gaven ze maar wat meer feesten als Nightmare Outdoor
Tijden als 11.00 tot 23.00 zijn dus gewoon ruk , beter 21.00 tot 6.00 ofzo , uit mn naad gaan doe ik snachts, en niets is vetter dan zonsop en ondergang.
Overdag krijg ik echt zon idee van , beetje relaxen op het strand met goede muziek op de achtergrond.
niks voor mij
whaha ok
sterkte er mee dan
dat dacht ik ook van mezelf ... terwijl DefQon echt vet was
mja ook liever s nachts , kan je tenminste een beetje rotzooien en niemand ziet je begaaide bek en kop
Heb ook wel eens oprecht het gevoel dat er een haar ofzo in mijn mond zit ,welke ik dan een minut of 5 a 10 lang probeer weg te halen.
Vrij klote als je na 10 min nog niets hebt kunnen ontdekken
nee man dat is juist goed voor je want slapen is voor mietjes zo wordt je een vent laatste aanpassing 29 juni 2005 14:40
ow dat wist ik niet. Dan ga ik vanavond een keer niet slapen. Ik denk dat dat wel moeilijk gaat worden want ik doe normaal niet anders dan slapen. Daarom ben ik ook de sufste.laatste aanpassing 29 juni 2005 20:28
het wereldrecord staat op 11 dagen, iemand die er tegenop wil?