Uitspraak van [PPT] NEO_GRAAF op zondag 19 juni 2005 om 05:39:mijn hele leven al wakker
dat heb je gedroomd
was vorige vrijdag 9 uur op... heb hem doorgetrokken toto zondag avond 10 uur..
heb de vaagste dingen meegmaakt..
vrijdag nacht en zat drugs gebruikt en veel drank.. dus ook nog zonder slaap.. en alles bij elkaar.. en ook nog ze zon
en dan nog die vereekte stroomstoring op adam centraal..
werden we behoorlijk vaag en droog
we d8en dat iedreen tripte op centraal.. en er liepen ook geen normale mensen echt van die rare mensen waarvan je dentk leven die ook nog
en ben een keer 4 en halve dag wakker geblven op een kamp vroeger op school..
ach ja ik ga altijd tot het bittere eind..
slapen doen we niet ..!

heb de vaagste dingen meegmaakt..
vrijdag nacht en zat drugs gebruikt en veel drank.. dus ook nog zonder slaap.. en alles bij elkaar.. en ook nog ze zon
en dan nog die vereekte stroomstoring op adam centraal..
werden we behoorlijk vaag en droog
we d8en dat iedreen tripte op centraal.. en er liepen ook geen normale mensen echt van die rare mensen waarvan je dentk leven die ook nog
en ben een keer 4 en halve dag wakker geblven op een kamp vroeger op school..
ach ja ik ga altijd tot het bittere eind..
slapen doen we niet ..!
Uitspraak van *tekno-chick*[PPT] op dinsdag 21 juni 2005 om 18:01:wel helemaal para geworden dus doe ik nie zo snel meer..
Waarom doorgaan als je het niet baas kunt ?
Na een uur of 120 is hier de lol eraf en ga ik pitten , waarom zou je doorgaan totdat je kapot en para bent , beetje vreemd
Uitspraak van van der snats op woensdag 22 juni 2005 om 01:41:omdat je er zo vaag van wordt
Ben ik zo ook wel
Ach ik ben wel eens zo gek in de kop geworden dat ik zelf nieteens wist of ik mezelf of anderen moest geloven
Dat ik gewoon echt in paniek iemand om 6 uur heb wakkergebelt omdat het de enige was die ik gevoelsmatig kon vertrouwen
Her en der nog wel eens wat meegemaakt waarvan je echt achteraf denk , hoe kan zoiets gebeuren.
Apart wat je hersenen met je doen na zoveel uren geen rust.
Dat ik gewoon echt in paniek iemand om 6 uur heb wakkergebelt omdat het de enige was die ik gevoelsmatig kon vertrouwen
Her en der nog wel eens wat meegemaakt waarvan je echt achteraf denk , hoe kan zoiets gebeuren.
Apart wat je hersenen met je doen na zoveel uren geen rust.
laatste aanpassing
96 uur ongeveer , iets langer als 4 dagen..
ik voelde niet veel meer.. net een zombie.
me smaak was bijna weg , me reuk ook..
me ogen waren pikzwart , zo groot waren me pupillen.
khoefde maar op te staan en alles draaide , autorijden was onmogelijk
toen ik in bed lag , duurde het nog 3 uur voor in slaap viel..zo ontregeld voelde ik me..
heb toen wel 16 uur geslapen ofzo..echt bizar..
wel leuk als je ouders op vakantie zijn zo
ik voelde niet veel meer.. net een zombie.
me smaak was bijna weg , me reuk ook..
me ogen waren pikzwart , zo groot waren me pupillen.
khoefde maar op te staan en alles draaide , autorijden was onmogelijk
toen ik in bed lag , duurde het nog 3 uur voor in slaap viel..zo ontregeld voelde ik me..
heb toen wel 16 uur geslapen ofzo..echt bizar..
wel leuk als je ouders op vakantie zijn zo
dat blijf ik zeggen ..
vaagheid van vermoeidheid.. ( na dagen van drugs etc alles bij elkaar )
vind ik nog de leukste momenten
dan zomaar ff een daggie of weekendje trippen..
het is ook altijd zo raar dat je altijd overal schijt aan hebt..
en je hebt ook niks meer door beseft geen tij dmeer beseft niet meer hoe je loopt etc..
alleen heb ik ook een keer echt een kut gevoeld.. dat toen ook na zo lang doorhalen.. en alles bij elkaar.. ik echt kapot was
en als je dan slecht nieuws hoort of ruzie krijgt mer dierbaar persoon komt dat echt fucking hard aan..
heel emotioneel etc..
vaagheid van vermoeidheid.. ( na dagen van drugs etc alles bij elkaar )
vind ik nog de leukste momenten
dan zomaar ff een daggie of weekendje trippen..
het is ook altijd zo raar dat je altijd overal schijt aan hebt..
en je hebt ook niks meer door beseft geen tij dmeer beseft niet meer hoe je loopt etc..
alleen heb ik ook een keer echt een kut gevoeld.. dat toen ook na zo lang doorhalen.. en alles bij elkaar.. ik echt kapot was
en als je dan slecht nieuws hoort of ruzie krijgt mer dierbaar persoon komt dat echt fucking hard aan..
heel emotioneel etc..
ja zaterdag sloeg hij in toen ik in de bus zat
nou ik weet nie wat ik heb gedaan maar voelde me ook zo benauwd..
ik moest er uit werd gek ..
en die man had nog ook die fucking airco aan en wou de verwarming nie aanzette
ik was ookz o blij dat ik eruit was.. en toen voelde ik me meteen weer veel lekkerder
nou ik weet nie wat ik heb gedaan maar voelde me ook zo benauwd..
ik moest er uit werd gek ..
en die man had nog ook die fucking airco aan en wou de verwarming nie aanzette
ik was ookz o blij dat ik eruit was.. en toen voelde ik me meteen weer veel lekkerder
Uitspraak van Maaike..!! op woensdag 22 juni 2005 om 01:54:ik echt kapot was
heel emotioneel etc..
Idd ,dan is de wereld dus te klein he , dan is er echt geen positief puntje meer over.
Maarach...
Vooral na een uur of 90 a 100 word ik steeds vager maar heb je het zelf steeds minder door , voor jezelf ervaar je het als gewoon , terwijl je omgeving denkt , wat doet hij lijp.
Dat moet je wel goed beseffen , soms zie ik dat pas na weer geslapen te hebben ,dan heb je dus nieteens meer door dat je vaag doet.
ja en het verveldnste vond ik dan nog...
ik ga altijd ff peukie roken met me mama.. ze had me hele weekend niet gezien.. dus had me gemist
ik zit tegenover haar en ik begin dingen te lullen als hoeveel mensne zitte in de auto..
je moet je hoge hoed op
dat soort dingen
toen d8 ik en nu ga ik snel voor ik hele andere dingen tegen me ma zeg
ik ga altijd ff peukie roken met me mama.. ze had me hele weekend niet gezien.. dus had me gemist
ik zit tegenover haar en ik begin dingen te lullen als hoeveel mensne zitte in de auto..
je moet je hoge hoed op
dat soort dingen
toen d8 ik en nu ga ik snel voor ik hele andere dingen tegen me ma zeg
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 02:05:En dan weer je weer hoelaat het is...
daarom heb ik nu een naampje

![[PPT] Arjen de :banana:](/images/user/158106_52044.jpg)

![[PPT] NEO_GRAAF](/images/user/92142_1765925.jpg)

![*tekno-chick*[PPT]](/images/user/186764_899742.gif)