Partyflock

Forumonderwerp · 778965
Waarschuw beheerder
In navolging op mijn succesvolle onderwerp: https://partyflock.nl/topic/662766

Nu het onderwerp, "Helpt rattengif tegen duiven"?

Eerst had ik last van krolse katers, zijn die weg, heb ik geile duiven op mijn balkon. :@ GEK word ik ervan. Dat non-stop gekoer en geschijt onder mijn slaapkamerraam.

Voor alle dierenliefhebbers, ik wil deze donzige duifjes natuurlijk niet echt van kant maken (nog niet) 8) , maar wil er graag vanaf.

Wie helpt!

Waarschuw beheerder
donateur
Gebeurd wel veel op jouw balkon zeg! 8)
Waarschuw beheerder
donateur
dan had het wel duivengif geheten :s

Waarschuw beheerder
misschien moet je die katten weer terug laten komen... :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dr. Chris op maandag 23 mei 2005 om 21:40:
Eerst had ik last van krolse katers

ik wil deze donzige duifjes natuurlijk niet echt van kant maken (nog niet) , maar wil er graag vanaf

jij snapt het wel, haal de katten terug ;)

Waarschuw beheerder
"Rattengif bestrijd ongedierte"

Beantwoord dat je vraag :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 21:41:
Gebeurd wel veel op jouw balkon zeg!

:-D Ja, behalve dat wat er zou moeten gebeuren!

Uitspraak van mickey'D op maandag 23 mei 2005 om 21:42:
dan had het wel duivengif geheten

Het helpt ook bij mensen... O:)

Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 21:43:
"Rattengif bestrijd ongedierte"

Beantwoord dat je vraag

Ja! :-D Alleen wil ik natuurlijk liever niet 80 dooie duiven op mijn balkon, want dan heet mijn volgende onderwerp: "Helpt rattengif ook tegen ratten?" :-D Dus iets minder drastisch mag ook.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En katten terug? :-/

Nee, dan maar die geile duiven.

Waarschuw beheerder
Ik denk dat je een hond moet kopen :jaja:

Waarschuw beheerder
Spikes op je dak zetten zodat de duiven er niet gaan landen, net als op stations. Of bij boerderijen...ogh het kan overal :D
Waarschuw beheerder
donateur
denk dat een poster van een valk, of een draaiend ophang dingetje in de vorm van een valk je wel helpt trouwens (Y)
en das geen onzin..
daar schijten ze bagger voor :o

Waarschuw beheerder
eet zelf rattengif

dan ben je overal van af

ook van je drugsprobleem
want dat is de oorzaak dat je je iriteerd aan een paar duifjes
:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kereltje :-D

Heb geen drugsprobleem, maar misschien zou ik beter slapen met drugs in mijn lichaam. Het is geen uitnodiging, maar je zou ze eens moeten horen.

Ik zie hier in de buurt ook balkons met cd´s aan touwtjes. Misschien dat ze daar ook niet van houden. Is makkelijker dan een vlieger van een valk ophangen misschien.

Waarschuw beheerder
Zilverfolie aan een touwtje is al voldoende

Waarschuw beheerder
donateur
Maak je zelf toch geile geluiden terug? :D

Waarschuw beheerder
donateur
Het nare van duiven is dat graag kuddedieren zijn en alles aan elkaar doorgeven.Dood je nu deze duiven op je balkon dan zitten er morgen weer andere(jongere)duiven op je balkon :D

Wat helpt zijn spijkers of iemand met een of andere roofvogel inhuren.Daar schrikken die beesten behoorlijk van en blijven ze ook weg.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 22:08:
Maak je zelf toch geile geluiden terug?

Daaaag!! Dan blijven ze komen en voor ik het weet zit mijn bejaarde buurvrouw ook op mijn balkon!!

Roofvogel huren. Wel cool, zo´n grote steenarend op een stokkie op mijn balkon! :-D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je zult maar een contract met de Roofvogel moeten opstellen :x

Waarschuw beheerder
Kereltje,

eet zelf rattengif

dan ben je overal van af

ook van je drugsprobleem
want dat is de oorzaak dat je je iriteerd aan een paar duifjes

Je bent het broertje van Jomanda? jij kunt dingen zien die anderen niet zien?????? Als dat zo is, moet je eens bij jezelf te raden gaan, rare vogel.

Waarschuw beheerder
Ja jezus ik word er ook helemaal kriegel van, al poets je dit balkon elke week, het heeft geen zin. die beesten schijten plakaten!das niet normaal.

en dan zitten ze wat te wippen, hoppa nog meer van die tyfusbeesten.
ik zit ze nu elke keer weg te jagen, maar ze komen toch terug.

helpt zo'n windmolentje ook?

Waarschuw beheerder
donateur
voor ik het weet zit mijn bejaarde buurvrouw ook op mijn balkon

:D lachen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 22:19:
Ja jezus ik word er ook helemaal kriegel van,

Eindelijk een lotgenoot.

Waarschuw beheerder
ja, laatst lag er 1 uitgesmeerd op de weg, oke het zag er zielig uit, maar ergens vond ik het toch niet zo erg :[

vooral dat rare geroekoe van ze kan ik nie tuitstaan :[

Waarschuw beheerder
donateur
gewoon met de buks !!!

Waarschuw beheerder
donateur
nou leuk zeg zo'n topic...duiven zijn mooie lieve beestjes (Y)
Waarschuw beheerder
ik heb er genoeg in de achtertuin :x

geen last van :d

Waarschuw beheerder
lief? waar baseer je dat op?

Waarschuw beheerder
donateur
achter in de tuin zijn er genoeg :)

Waarschuw beheerder
donateur
je gaat toch geen duiven afschieten :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 22:28:
ja, laatst lag er 1 uitgesmeerd op de weg,

Ja, kan meestal een glimlach ook niet onderdrukken. Sorry.

Methylone Promotion Team, hele grote tuin zeker? Wacht maar tot ze onder je raam zitten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 22:35:
achter in de tuin zijn er genoeg

vader ook duivenmelker :P
Waarschuw beheerder
Even resumé. De volgende oplossingen zijn aangedragen tot nu toe:
- Buks (leuk spel-element)
- Spikes (leuk schouwspel als ze landen)
- Poster van een valk (heb alleen posters van K-3)
- Een draaiend dingetje (makkelijk)
- Geile geluiden terug maken (trekt geile bejaarde buurvrouwtjes aan)
- Ik moet rattengif eten (persoonlijk geen voorstander van)
- Roofvogel (mij benieuwen wat voor lading die achterlaat op mijn balkon)

Misschien toch maar zo'n draaiend dingetje proberen. :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van samanthab op maandag 23 mei 2005 om 22:37:
vader ook duivenmelker

Ha ha ha, ja die beesten zitten luchtdicht weggestopt. Als je vader nieuwe nodig heeft, gratis te vangen bij mij achter! (y)
Waarschuw beheerder
we hebben er al genoeg vind het wel mooi zo
tenminste ik bemoei me niet met die beesten

Waarschuw beheerder
draaiend dingetje dat zo piept en kraakt al de wind waait?

of zo'n ring met bamboe stokken eraan....dat maakt zo'n rustgevend Oosters geluid.
Mijn achterbuurman had zoiets, die heb ik na een paar ween van zijn gevel gerukt en in zijn brievenbus gepropt.

Sorry buurman, maar waarschuwen leek mij niet te helpen :)

Waarschuw beheerder
ja ik ga ook zo'n tingelding kopen
Waarschuw beheerder
Hmmmm, een tingelding. :-/

Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 22:49:
Mijn achterbuurman had zoiets, die heb ik na een paar ween van zijn gevel gerukt en in zijn brievenbus gepropt.

Doe wat aan je agressie-explosies vriend!!! (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wel zieleg.......voor die beesjes :|

maarre rattegif dood alles :D

mensen ook 1 van zwaarste gif soorten..so have fun :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Ok ik het heb volgende gedaan misschien heb je er wat aan.
Koop een vislijn. en span een draad vlak boven elke reling waar de Duif normaal gesproken staat
door die vislijn kan ie er niet meer staan.
En gaat ie een ander plekkie zoeken (bijvoorbeeld bij de buurman, maar dat is zijn probleem ;-) )

het werkt echt en is diervriendelijker
En de vislijn is heel dun, bijna onzichtbaar en sterk

succes

Waarschuw beheerder
Paulo: dat is helemaal niet zo'n verkeerd plan.

Waarschuw beheerder
of veeeeel duivevoer strooien bij de overburen bijv.
Waarschuw beheerder
Je kan kleine feesthoedjes plakken van ronde papiertjes, met aan de binnenkant een kort touwtje met een maiskorrel of iets dergelijks aan het uiteinde.

Ze vreten de korrel op waardoor het hoedje op hun kop blijft zitten zodat ze stuurloos alle kanten op flapperen.

(Nee boze hippie, ik meen het niet serieus)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thanatos op woensdag 25 mei 2005 om 19:37:
Ze vreten de korrel op waardoor het hoedje op hun kop blijft zitten zodat ze stuurloos alle kanten op flapperen.

(y) Ha hahah. Lachen!!! :-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op dinsdag 24 mei 2005 om 09:15:
Koop een vislijn. en span een draad vlak boven elke reling waar de Duif normaal gesproken staat
door die vislijn kan ie er niet meer staan.

Beetje op nekhoogte spannen ha haha
Waarschuw beheerder
:frusty: ?????

Dus jij denkt dat ik jou niet met rattengif om kan leggen? ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
krolse katers

Die bestaan niet!!!
En wat betreft de duiven....
Wees blij dat je 's morgens de duiven nog kan horen!!!

Waarschuw beheerder
wij fokken katten dus ik heb echt vaak een krolse poes gezien.
maar over dat schreeuwen dat doen ze erger als ze gedekt worden hoor:P

en over de duiven: moe je kei hard muziek opzetten op je balkon dan krijg je ze ook niej

Waarschuw beheerder
ik heb duiven gehad er zat ook een mannetje bij maar dat wisten we niet. wij steeds eitjes. maar we hadden ook kippen en die pikte die duifjes dood(grr) ik een duifje opnieuw leren vliegen. kon ie een beetje vliegen issiie helemaal doodgepikt door de kip.
kippen zijn stommer dan duiven.
als je buiten zit is het wel gezellie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nathalja(L) op zaterdag 28 mei 2005 om 13:47:

Zeg jij dat ook als je buurjongen zijn stereo elke dag volgas aan heeft staan? "Aaaach, wat geeft het! Ik ben blij dat ik ´t elke dag weer kan horen!" :lief:

Echt niet. :no:

Heb net wéér een ei naar beneden gedonderd. Zucht. Zielig misschien, maar word er serieus gek van!

Oh en kippen zijn inderdaad nog stommer. Als dat al mogelijk was.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Bel dan gewoon de dierenambulance of weet ik veel wat, hang zilverpapier slierten aan een waslijn blijven ze ook weg!!
Kennelijk snap je niet wat ik bedoel met de opmerking

En mijn buurjongens draaien dezelfde muziek als ik.....(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond die opmerking niet zo toepasselijk. Ja, als je een structureel pessimist bent die denkt elk moment neer te kunnen vallen...

Maar, ik kan alle dierenliefhebbers gerust stellen... ik heb nu een aantal keer de kans gehad om dat beest (het is telkens dezelfde) weg te schoppen (letterlijk), maar ik kan het niet. Zit nu folie te knippen... :-/
Waarschuw beheerder
we worde hier ook gek van die schijt duiven:[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je gaat die zielige vogeltjes toch niet doodmaken?! :@

Weetje wat goed helpt?Heb ik ook gedaan en de buren onder mij ook.
Van die tei rippies (hoe je dat ook schrijft :| ) om je balkon railing heen binden en dat de uiteinden dan naar boven steken,zo kunnen ze niet meer op je railing zitten en komen ze helemaal niet meer :)
Waarschuw beheerder
donateur
Maar, ik kan alle dierenliefhebbers gerust stellen... ik heb nu een aantal keer de kans gehad om dat beest (het is telkens dezelfde) weg te schoppen (letterlijk), maar ik kan het niet. Zit nu folie te knippen...

Geweldig (f)

En geloof me ik was niet van plan om om te vallen (Y)
Ha ha hij zal je wel lief vinden!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:bounce: Volgens mij is-ie weg! Heb op de plek waar hij uuuuhhh zij telkens ging zitten eieren poepen een paar schalen met water gezet. Hij ging er eerst nog even inzitten maar besefte dat dat erg koud was en heb ´m vandaag nog niet gezien! (y)
Uitspraak van Nathalja(L) op woensdag 1 juni 2005 om 14:43:
En geloof me ik was niet van plan om om te vallen

Gelukkig. ;-)

Uitspraak van :bounce: Tom :bounce: op woensdag 1 juni 2005 om 16:31:
vang ze en verkoop ze op ebay, verdien je er nog wat aan ook

Ben niet zo snel meer. :-D
Waarschuw beheerder
donateur
Nou das lekker...zit je volop te freubelen met schaar en zilverfolie.....is ze zomaar vertrokken!!!
Zeker geen briefje voor je achter gelaten???[img width=84 height=80]http://plaatjessite.mine.nu/nanda/e-mails/0001.gif[/img]
Altijd hetzelfde met die meiden.......
[img width=134 height=99]http://plaatjessite.mine.nu/nanda/vogels/dierenanimaties-00528.gif[/img] Zomaar ineens gevlogen!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tsssssssssss ja!! Inderdaad. Zijn allemaal hetzelfde. Net als je gevoelens voor ze krijgt, fladderen ze door naar de volgende. Alsof je niks bent!!!

Alsof wij geen gevoelens hebben. :cry:

Waarschuw beheerder
heb je ze nog gezien of helemaal niet meer?
Waarschuw beheerder
Helpt rattengif tegen duiven?

helpen hondenbrokken tegen strontvliegen??

Waarschuw beheerder
hahahahhahhhahahah
Waarschuw beheerder
Zucht. Ze zijn er weer.....

*pakt luchtbuks* :devil:

Waarschuw beheerder
Hadden veel last van die kloteduiven in een grote conifeer van de buren.
Schijten de hele tegels onder die kutbeesten.
Hebben de takken waar ze op zitten eraf gesnoeid en nu schijten ze de tegels bij de buren onder. Ha,ha,ha,ha.

Bij jouw zitten ze op het balkon dus het enigste wat dan helpt is een net of gebroken glas plakken op het randje waar ze op zitten.
(hmm, is denk ik wel een beetje zielig als ze daar met hun pootjes in komen)
Waarschuw beheerder
Ze zitten op mijn gehele balkon... dus dan is dat glas een beetje lastig. Met name als je er zelf op wilt lopen. (Tenzij je Emile Ratelband heet)

:-D
Waarschuw beheerder
donateur
Je zal er gewoon mee moeten leren leven.
Duivenpoepbakje neerzetten, zindelijk maken en genieten van het "roekoe" "roekoe".
Je kan natuurlijk ook een paar dagen steeds de muziek vol aanzetten als ze landen, of een zak laten knallen.
Zeer humaan en net zo effectief...
En anders
[img width=126 height=141 cacheid=0002503e0001360731a7b7111a00c72d4c]http://plaatjessite.mine.nu/nanda/katten/kat-018.gif[/img] neem je deze toch!!
Waarschuw beheerder
Je kan het je haast niet voorstellen, maar ik heb liever 10 duiven dan één zo´n haarbal!

Ja ja, ik weet het. Ik ben een echte dierenvriend. :-D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
I rest my case!!!!
Voor alle dierenliefhebbers, ik wil deze donzige duifjes natuurlijk niet echt van kant maken (nog niet) , maar wil er graag vanaf.

Kan je niet een bedrijf bellen ofzo kijken of die wat kunnen doen zo speciaal bedrijf want het lijkt er dus wel op dat je die lieve duifjes dood wil maken !
Waarschuw beheerder
Nee, heb al op het internet gekeken. Enige 'bedrijf' dat iets kan doen is de Valkenier. Heb ik dus een valk op mijn balkon. :-S

*edit* En die duifjes zijn echt niet lief!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jij bent ook gek he....een valk op je balkon.
Een valkenier komt met de valk om de duiven weg te jagen, maar.....1 keer helpt niet en een valkenier komt niet voor duiven op een balkon.
Heeft weinig nut!!!
Katten vind je niks!!!
Duiven zijn niet lief!!!
[img width=464 height=209]http://plaatjessite.mine.nu/nanda/draken/dragao23.gif[/img] neem je deze gewoon!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja helpt :yes:
Alleen zal je bij een duif niet alleen de duif doden, die duif zal namelijk door een ander dier opgegeten worden....
ik noem:
- Slechtvalk?
- Sperwer?
- Havik?
- Ratten?
- Muizen?
- Katten?
- Honden?

en weet ik veel wat nog meer :/

Maar die beesten eten die korrels niet, het is namelijk voor ratten gemaakt en bevat een stof die alleen ratten lekker vinden, duifen zullen het links laten liggen. Maar als je het door het graan vermengt heb je misschien wel succes ;)
Makkelijkste is nog altijd zo'n krolse kat van de gang te vangen en die in de buurt van de duifjes neer te zetten of vast te binden (F)
Waarschuw beheerder
:-| Ik verdoemd! Enige oplossing om ze weg te halen is een kat!! :-D Shit!!

Al zag dat draakje er wel schattig uit! ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben al anderhalve week duif-vrij!!! (y)
Waarschuw beheerder
je moet heel hard kroekroekroe roepen en dan heel hard met je rechterhand op je voorhoofd slaan en op 1 been hinken !!
Waarschuw beheerder
Hé!! Je loopt me te stalken!

Even op dat envelopje klikken!!! :-D

Waarschuw beheerder
donateur
Hadden wij ok last van, moet je de milieupolitie bellen, die zoeken een oplossing voor je.

Vooral om dat duivenpoep schadelijk is voor de mens zijn/haar gezondheid.

Succes (F)
Waarschuw beheerder
En voor mijn balkon!!! :cry:

Waarschuw beheerder
Laat een valkenier komen met valk.
Waarschuw beheerder
Tadaaaaaaaaa... :cheer:
[img width=350 height=256 cacheid=00000045001a44aa4fc170871a00d199da]http://www.mijnalbum.nl/Foto=8HDDL8A7[/img]

Zat net op mijn bankje een beetje te dromen over mijn aanstaande duifvrije vakanties, zie ik er opeens één in duiklucht naar beneden komen. Spartelde nog even en bleef toen liggen! (y)

One down, 2.439 to go!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
whaha.. right on!

Hoe goor zijn duiven wel niet dan.. een broeinest van schimmels.. En irri die bastards.. Damn!
Waarschuw beheerder
Kinderen helpen ook erg goed tegen duiven! :-D

http://www.big-boys.com/articles/flybird.html

Waarschuw beheerder
je mag men kat wel ff lenen :) [img width=280 height=249]http://free.polbox.pl/p/piotryfx/smiech/sniper%20kotus%20rifle.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
:-D Doe dan maar 2 van die schattige kindjes zoals in dat filmpje. Die knijpen ´m gewoon gelijk dood! :-D
Waarschuw beheerder
Eenhoksrace lijkt wel afvalrace

SOEST - ,,Het is gewoon om moedeloos van te worden", verzucht een Soester duivenliefhebber. ,,Een raadsel. Niemand heeft een verklaring", piekert een ander. De reden voor al deze zorgen: de ene na de andere jonge duif van de grote Eemland Eenhoksrace is spoorloos verdwenen.

Als er iemand is die pech heeft deze zomer, dan zijn het de enthousiastelingen van Postduivenvereniging De Zwaluw in Soest. Met hart en ziel hebben ze zich ingezet voor een groot evenement, waarbij driehonderd jonge duiven tegelijk worden gekweekt en getraind voor een spectaculaire wedstrijdvlucht op 24 augustus. Maar juist nu het erop aankomt, slaat het noodlot toe: nog maar ruim de helft van de dieren is over. En 24 augustus is nog ruim twee weken ver.

Aan de zorg en aandacht die de doffers en duivinnen krijgen, ligt het niet. Dat is het enige dat zeker is. De dieren wonen in een ruim, fris hok in een weiland langs de Birkstraat en krijgen elke ochtend uitgebreid bezoek van een trainer/verzorger. Bovendien houdt een dierenarts ze nauwlettend in de gaten. ,,We hebben last gehad van de onvermijdelijke kinderziektes, zoals infecties, maar dat is snel de kop ingedrukt", zegt Wim van Dorrestein van PV De Zwaluw. Nee, de pech zit 'm in twee andere dingen.

Om te beginnen zijn dat de roeken. ,,Nou zit ik toch al zo'n veertig jaar in de duivensport, maar zoiets heb ik nog nooit meegemaakt", zegt Van Dorrestein. In een groepje bomen in de buurt van het hok nestelt een troep roeken. ,,En die doken zó op de jonge duiven."

Maar de grootste rampen hebben zich voltrokken tijdens de laatste trainingsvluchten. Sinds juli maken de duiven oefenvluchtjes, eerst een mini-uitstapje van een kilometer, dan langzamerhand steeds verder. Het ging prima, tot de laatste twee weken. Toen raakten opeens een heleboel duiven de kluts kwijt. ,,Ze zijn wég."

De laatste trainingsvlucht was vanuit Meer (Noord-Brabant), 84 kilometer ver. Het duurde lang voordat de eerste vogels weer thuis kwamen en na uren wachten waren er nog altijd tientallen foetsie. Toen de telefoontjes begonnen binnen te komen - van duivenliefhebbers die een vermoeide vogel hadden aangetroffen - stonden de Soesters voor een raadsel.

,,We hadden verwacht dat ze zouden zijn doorgevlogen, naar Friesland. Dat gebeurt wel vaker. Of in het oosten terecht waren gekomen. Er zijn de laatste tijd veel Poolse wedvluchten. En als een duif terecht komt in zo'n Poolse vlucht van duizenden tegelijk die naar het oosten vliegen, raakt-ie wel eens in de war." Maar nee: de duiven waren in het zuiden blijven hangen. In Zundert, Budel, Waspik en Gilzen om maar wat te noemen. ,,We hebben er géén verklaring voor."

Erger: veel duiven zijn helemaal niet meer gesignaleerd. Vandaar dat de duivenkenners in Soest in de zenuwen zitten. Op zich zijn verliezen normaal, maar het zijn er nu wel veel. En bij deze Eenhoksrace - juist bedoeld ter promotie van de duivensport, juist opgezet om de jeugd enthousiast te maken voor deze mooie liefhebberij - is zo'n rampenscenario niet handig.

Voor wie meent dat het wel aan de organisatie zal liggen: dat is onwaarschijnlijk. Ook een Bunschoter duivenvlucht is kortgeleden in het zuiden blijven steken. En op internet valt meer geweeklaag te lezen over een 'raar seizoen' voor jonge duiven. Maar droevig blijft het. Er is zelfs een poedelcompetitie in het leven geroepen voor de deelnemers die helemaal geen duif meer over hebben. Zij kunnen inzetten op een van de overgebleven duiven. Op 24 augustus zal de eindrace plaatsvinden vanuit Morlincourt in Noord-Frankrijk, over een afstand van 330 kilometer. Bij het hok aan de Birkstraat is dan een grote familiedag, met boerengolf, paardentram, een kinderboerderij, kortingsbonnen voor de dierentuin. Maar ondertussen zullen velen angstig naar de hemel kijken.

Bron: Gooi en Eemlander

Chris ...... goed bezig! (y)
Waarschuw beheerder
Erger: veel duiven zijn helemaal niet meer gesignaleerd. Vandaar dat de duivenkenners in Soest in de zenuwen zitten.

O:) Ha hahaha

Waarschuw beheerder
krolse katers

katers nog wel...knap zeg of zijn dat transexuele katers ;p

Kzou toch die katers teruglokken...die verlossen je dan wel weer van de duiven :[
Waarschuw beheerder
Zoals je merkt heb je hier te maken met een kenner/liefhebber. :-D

Ik wil ze gewoon allebei niet. :cry:
Waarschuw beheerder
ik zou me afvragen of duivegif dan ook ratten dood maakt..
Waarschuw beheerder
Als er duivengif was geweest? Dan had ik mij de vraag of rattengif helpt tegen duiven überhaupt nooit hoeven af te vragen. ;-)
Waarschuw beheerder
[img width=230 height=172]http://www.eijkemansattractie.nl/upload/fotos/sc01.jpg[/img]

dat helpt ook goed, doe ik ook altijd met die schijtduiven
Waarschuw beheerder
Ik wou zo'n pistooltje aanschaffen met van die plastic kogeltjes. Alleen in NL mag je wel de kogeltjes kopen, maar niet de pistooltjes.

Had ik er nou toch van de zomer maar een meegenomen. :-(
Waarschuw beheerder
:x Of je neemt een PVC-buisje en een paar oude kranten in stukjes verscheuren en schieten maar Chris 8)
Waarschuw beheerder
:-D Tijdschriften werkt beter toch? Naaldje voorin en hoppa! :-D
Waarschuw beheerder
Vooral de Margriet en Libelle ;) ha ha
Waarschuw beheerder
hahaaha Debster :respect:
Waarschuw beheerder
:p Dank je JoJo ;)
Waarschuw beheerder
:-/ Moest er niet zo om lachen. Was zeker een onder-onsje.
Waarschuw beheerder
* geeft PIC High five*
Waarschuw beheerder
Chris, je hebt een volgeling in de VS :D

http://www.kron4.com/Global/story.asp?S=3716112&nav=5D7ldHJt

Check het filmpje maar...
Waarschuw beheerder
eend is geen duif :/
Waarschuw beheerder
Nee, maar die man heeft last van eenden en Chris van duiven O:)
Waarschuw beheerder
Eenden, duiven, honden, katten. What´s the difference? Ze veroorzaken allemaal overlast! :-P

Waarschuw beheerder
dieren=overlast!

dit is geen discussiepunt, dit is een feit!

amen.

Waarschuw beheerder
:gaap: :z :gaap: :z
Waarschuw beheerder
Juist Dr. Jean. En als je het goed doet krijg je wel leifde van mensen wat de dieren dus helemaal overbodig maakt. Tevens is daar internet, dus niemand hoeft meer eenzaam te zijn.

Maar we dwalen af. We hadden het over duiven.
Waarschuw beheerder
Wou net zeggen....gaan we het ineens over verliefdheid hebben :/

Waarschuw beheerder
Wou net zeggen....gaan we het ineens over verliefdheid hebben

is dat een lastig onderwerp? kun je daar niet over meepraten? :D
Waarschuw beheerder
:@ Hallo... kunnen we even bij het onderwerp blijven? We hebben het over het uitroeien van duiven.

Waarschuw beheerder
ik dacht dat de oplossing al bekend was!

schieten of vergiftigen.

wat wil je nog meer

misschien moet je een broodje Al-quaida maken.
lekker broodje op een schaaltje op je balkon zetten met een heerlijk laagje sambal erop.
ikzelf heb een dergelijk schouwspel mogen gadeslaan bij meeuwen.
De betreffende meeuw landde op het water en was gedurende een kwartier non-stop zijn snavel aan het spoelen.

prachtig.

zeker als de duif in kwestie niet snel kan beschikken over water.
Waarschuw beheerder
Lastig onderwerp :no:

Ik vind het geen boeiend onderwerp 8)

Ik kan erover meepraten, maar wil er niet over meepraten :cheer: kijk wel uit ;p

Meeuwen en duiven 1 pot nat :[ schijtbeesten :s

Waarschuw beheerder
dat zeg ik! Gamma!
Waarschuw beheerder
Was toch Praxis?! :/ 8) ;p

Waarschuw beheerder
zeg maar niets meer, ik weet voldoende.

Chris: volg mijn tip even op met die sambal, prachtig gezicht.
Ze vliegen nog net niet weg met een rookspoor achter zich aan, maar reken erop dat ze het eten en in de fik vliegen!
Waarschuw beheerder
Wat weet jij dan?! :cheer:

Of :xtc: fijnmalen en op een schoteltje neerleggen :o :x
Waarschuw beheerder
:-O debster

Waarschuw beheerder
drugs is slecht, dat weet jij ook wel Debster!

trouwens: die :xtc: lusten ze niet. vraag maar aan Chris' hamsters.
Waarschuw beheerder
Ha ha ha zijn toch maar schijtbeesten Pic B)

Uhu Uhu Jean...daarom gebruik je het op feesten 8)

:o Chris :| vreselijk foei :[

Waarschuw beheerder
Uhu Uhu Jean...daarom gebruik je het op feesten

daarom ga ik niet meer naar feesten :)
Waarschuw beheerder
Ha ha nee dat komt, omdat je niet meer mag feesten van je meissie :o omdat je dan juistem gebruikt en dan zie je er niet meer zo fruitig uit B) Wie wel trouwens 8) ha ha!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
o ja, zo was het....:vaag:
Waarschuw beheerder
Dus..... :/

Waarschuw beheerder
forum killer!!!
Waarschuw beheerder
Ha ha ha ha :x

Waarschuw beheerder
Je moet gewoon een pvc buisje pakken, ballon aan de onderkant maken.. en dan met mais korrels shieten gaat wel wat harde als die luchtdrukpistooltjes uit spanje enzow;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:-D Ik ga gelijk aan de slag zo. Net als vroeger, doos keiharde erwten erbij...

Waarschuw beheerder
dat bedoel ik;)

Waarschuw beheerder
koop een windbuks
Waarschuw beheerder
Ja, dat schijnt weer niet te mogen hè. En geeft ook zo´n rommel.

Waarschuw beheerder
Heb je al een duif geraakt? met dat pvc buisje:P

Waarschuw beheerder
Eerst had ik last van krolse katers, zijn die weg,

hahahahahha nooit geweten dat katers krols waren hahahahahahahahahhahahahahah ...dombo:):):)

Helpt rattengif tegen duiven"?

probeer het eerst een op jezelf uit ..
Waarschuw beheerder
:-D Zoals ik al eerder zei:
Uitspraak van Dr. Chris op woensdag 10 augustus 2005 om 13:16:
Zoals je merkt heb je hier te maken met een kenner/liefhebber.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 08:11:

Heeft mijn moeder al geprobeerd. Werkt niet op mensen. :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 08:11:
Eerst had ik last van krolse katers, zijn die weg,

hahahahahha nooit geweten dat katers krols waren hahahahahahahahahhahahahahah ...domb

Helpt rattengif tegen duiven"?

Inderdaad, kijk even wat voor reacties daarop zijn geweest voordat je gewoon maar begint met onzin roepen.
Waarschuw beheerder
Valt me inderdaad op dat dierenliefhebbers meestal emotioneel en intellectueel onderontwikkeld zijn. Daarom zoeken ze ook liefde bij dieren. Ze weten niet om te gaan met de liefde van mensen. :no:

Verder zijn het agressieve mensen. Neem nu "Men Killer", de naam zegt al genoeg. En alsof dat niet genoeg is, wil ze ook nog dat ik gif in neem. Wat een rare snuiter!

Waarschuw beheerder
mag ik stellen dat men killer zwaar autistisch is, mensenschuw of in ieder geval haatdragend naar de medemens.

lijkt me duidelijk.
Waarschuw beheerder
En wellicht een gevaar voor de samenleving?

Waarschuw beheerder
Verder zijn het agressieve mensen. Neem nu "Men Killer", de naam zegt al genoeg. En alsof dat niet genoeg is, wil ze ook nog dat ik gif in neem. Wat een rare snuiter!

mag ik stellen dat men killer zwaar autistisch is, mensenschuw of in ieder geval haatdragend naar de medemens.

lijkt me duidelijk.

En wellicht een gevaar voor de samenleving

EEEEEEEEEEn bedankt Mannen :) Het is me nu helemaal duidelijk , dat ik geen sociaal leven heb
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Simpel

een spons in kleine stukjes knippen en dan de duiven ermee voeren (6)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 13:07:
EEEEEEEEEEn bedankt Mannen Het is me nu helemaal duidelijk , dat ik geen sociaal leven heblaatste aanpassing 25 augustus 2005 13:14

Namens de heren, "graag gedaan"

Verder zullen ze ook nog een verdere toelichting geven!!

Waarschuw beheerder
had ook niet anders verwacht

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Heb er maar z'n kleine 200 in de tuin zitten,nergens last van :no:
Waarschuw beheerder
donateur
kattepult:P
maardan natuurlijk niet met een dikke steen.. maar gewoon een verdovingsspuitje.. en ze opvangen als ze naar beneden kletteren O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 13:07:
EEEEEEEEEEn bedankt Mannen Het is me nu helemaal duidelijk , dat ik geen sociaal leven heb

Nee nee nee, zo moet je het niet zien jongedame! Zoals jij zijn er nog zovelen, dus als je het idee hebt dat een sociaal leven ontbreekt... zoek elkaar op! Ik meen zelfs dat er verenigingen voor zijn. Het WNF is er één. Het Wereld Nerd Fonds. :-P

Uitspraak van O:) ! op donderdag 25 augustus 2005 om 13:51:
en ze opvangen als ze naar beneden kletteren

Wel zo aardig! (y)

Waarschuw beheerder
Nee nee nee, zo moet je het niet zien jongedame! Zoals jij zijn er nog zovelen, dus als je het idee hebt dat een sociaal leven ontbreekt... zoek elkaar op! Ik meen zelfs dat er verenigingen voor zijn. Het WNF is er één. Het Wereld Nerd Fonds.

waar kan ik me aanmelden dan ???:) (y)
Waarschuw beheerder
Wacht maar! Ik maak je wel lid, krijg ik een geschenk! Krijgen alle leden die een nieuw lid aanbrengen! (y)

Waarschuw beheerder
ok , afgesproken
Waarschuw beheerder
Weer één minder. :cheer:
*foto weg gehaald, was beetje goor*

De duif zat lekker te chillen op de weg... WHAM!! Ik was overigens niet de bestuurder. Zou nooit opzettelijk een dier plat rijden. :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
he het heet niet voor niets rattengif en is maar 1 ding voor die vieze stinkbeesten koop een buks en poef maar ja je kunt ze ook gewoon weg jagen hahaha of zet een vogelverschikker op de balkon mischien helpt dat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van alfredjodocus op vrijdag 30 september 2005 om 00:59:
zet een vogelverschikker op de balkon mischien helpt dat

Nee, werkt niet. Zelfs niet als ikzelf op het balkon ga staan gaan ze niet weg. :-S
Nou knappe vogelverschrikker die het wel voor elkaar krijgt! :-D

Toch maar die buks! ;-)