laatste aanpassing
| Betreft: | evenement: Luna, zaterdag 21 mei 2005 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
45,- per pil tot een maximum van 400,- daarna voorkomen of taakstraf. 16 pille is iig 41 uur taakstraf
Mensen mensen, waar gaat dit over. Ik draai al een paar jaartjes mee maar snap nog steeds niet wat pillen of andere chemische zooi voor toegevoegde waarde hebben op een feest?! Ik hou het bij cola en/of een paar biertjes en ik heb de avond van mijn leven!
(sorry als ik een beetje offtopic ga, maar deze onzin verbaast me nog steeds)
Uitspraak van DjidMio op maandag 23 mei 2005 om 18:35:
45,- per pil tot een maximum van 400,- daarna voorkomen of taakstraf. 16 pille is iig 41 uur taakstraf
klopt niet helemaal, een maatje van me had 12 snoepjes bij zich, en mocht 650 euro betalen. En gelijk betalen anders mocht ie niet naar huis
Toch mooi om te zien dat mensen om hele normale dingen zo verontwaardigt kunnen raken.
Je weet nu eenmaal dat er in Arnhem niet veel getolereerd word, dus als je gepakt word moet je niet klagen maar gewoon betalen!
Stond met de 2 Qlimaxen op de website van Q-dance dat er een zero tolerance beleid gevoerd zou worden, stond er deze keer ook weer op, dus waar hebben we het over?
Verder op zo'n feest is het risico 10x aannemelijker dat mensen drugs bij zich hebben...dus mogen ze eerder preventief fouileeren
Een agent mag dat als er aanleiding voor is, ik ken een jongen die mocht ook fijn nog effe zn kont spreiden op een feest als ze denken dat daar aanleiding voor is
Lekkere reclame voor Luna ook... Op het 6-uur journaal van radio1: Tijdens het dancefeest Luna in het Gelredomein Arnhem zijn 46 mensen aangehouden. Volgens de politie ging het in de meeste gevallen om drugsbezit. Een 19-jarige man had 46 XTC-pillen op zak.
Geen organisatie, alleen de naam Luna.
Iedereen die nog nooit van Luna heeft gehoord, zal zijn optredens associeren met drugsgebruik.
Snap niet waarom jullie zo raar over arnhem denken, bij elk feest worden deze aantallen aangehouden wegens drugs bezit alleen nu komt het in de publicteit.laatste aanpassing 25 mei 2005 10:24
Deze manier is helemaal normaal, wanneer iemand verdacht wordt gaat ie mee naar achteren en dan kan die in z'n blote kont. Dit gebeurd ook op schiphol.
de lijers plukte me meteen uit de auto en werden meegenomen door 4 mongolen in burger
Het gebeurd ook niet zomaar, alleen wanneer iemand verdacht wordt en dan is het toegestaan.
En heb er toevallig wel ff verstand van
Omdat ze waarschijnlijk dingen hebben gezien toen ze er achter reden. En als feestganger weet je best hoe dat gaat voordat je de parkeerplaats op gaat. En dat zien die lui meteen. En het rare is, iedereen die daar in z'n blote kont moest, had ook wat bij zich. Dus ze moeten dan niet zeuren.