Partyflock

Forumonderwerp · 778520
Betreft: evenement: Luna, zaterdag 21 mei 2005 om 21:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Pff wat een Trieste Actie weer :/

Stel je loopt met 5pillen op zak
puur voor je eigen gebruik
en je word er toevallig uitgepikt ,.en helemaal gestript
plus eeen Dikke Boete,,
Kortom je hele avond naar de Klote!!

Tjsaaa iets om Trots op te zijn,. als Agent :S

Waarschuw beheerder
donateur
Nou ja, ik had niets meegenomen omdat ik met mensen was die niet gebruiken, maar ook omdat Arnhem er nogal bekend om staat...

Ben zo beetje overal gefouilleerd (ja ook aan mn zak), hoefde net niet te strippen maar verder is alles wel gevoeld denk.

Binnen viel het eerlijk gezegd harstikke mee met drugsgebruik, er liepen we een aantal rond maar het grootste gedeelte naar mijn idee niet eigenlijk, niet het standaard "drugs-publiek" zeg maar.
Dus sta er niets eens zo raar van te kijken dat ze er "maar" 46 hebben gepakt.

Persoonlijk vind ik het de pret wel zwaar drukken, je word bij de ingang behandeld alsof je een antilliaan op schiphol bent en op het feest liepen nogal "vreemde figuren onopvallend te zijn".

Waarschuw beheerder
donateur
Wie over de grens gaat met het strafrecht, moet de consequenties maar ondervinden !!!

Je gaat naar feesten voor je lol en je betaald er dik voor.

Gewoon effe 11 euro voor 5 muntjes...een redbull-vodka 3 muntjes
Ja, zo gaat het verdomd snel...vind je het raar dat er veel mensen zijn die een pil van 3 euro achterover slaan en wat water uit de plee zuipen?
Ik niet, achterlijke prijzen!
Waarschuw beheerder
leuk feest :yes: alleen dit geeft weer een bittere na-smaak net of ze alleen in het weekend op dit feest weer hebben gesnoept. :no: No Party Without Drug
Waarschuw beheerder
pil van 3 euro

Heb jij goude pille ofzo?:S

Je hebt weinig keus op zo'n moment... Niet dat je daar spiernaakt stond ofzo... alleen met je boxer op je knieen zodat ze konden checken of je niks in je boxer had. Verder geen antillenvluchtpraktijken gelukkig

Dan ben je toch naakt of ben ik gek? Maar je moet dus serieus je boxer uit doen...:S Lijkt me sterk...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op zondag 22 mei 2005 om 23:22:
als er iemand bij me wegging.....even slikken en weer doorgaan.....even woelen en gewoon weer opstaan....

Kent iemand deze plaat nog

ik ken m nog jah...
he niks van gezien trouwens.. k kon ook gewoon doorlopen.. nergens goed gevoeld of zo..stom

Waarschuw beheerder
had je geluk juffie

er werd wel degelijk veel gevoeld:yes:
Waarschuw beheerder
Maar je moet dus serieus je boxer uit doen... Lijkt me sterk...

Nou ik stond Daar mooi met me boxer op me knieen niet tegeloven wat een stelle mongolen die gaste uiteindelijk wel naar binnen gekommen (Hey mooiste van alles was nog dat ik de zak waar mijn spullen in zaten ook de SLEUTELS VAN ZIJN HANDBOEIEN AANTROF DIE HEB IK NU ALS AANDENKEN :p)
Waarschuw beheerder
ik vondt de fouillering egt bagger ff 2 handen over me heen en klaar :S
niet dat ik het erg vond

Waarschuw beheerder
hmzz ik zorg gewoon dat voodat ik de trein of bus uitstap ik ze goed weggestopt heb..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DjidMio op maandag 23 mei 2005 om 18:35:
45,- per pil tot een maximum van 400,- daarna voorkomen of taakstraf. 16 pille is iig 41 uur taakstraf

klopt niet helemaal, een maatje van me had 12 snoepjes bij zich, en mocht 650 euro betalen. En gelijk betalen anders mocht ie niet naar huis.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mensen mensen, waar gaat dit over. Ik draai al een paar jaartjes mee maar snap nog steeds niet wat pillen of andere chemische zooi voor toegevoegde waarde hebben op een feest?! Ik hou het bij cola en/of een paar biertjes en ik heb de avond van mijn leven!
(sorry als ik een beetje offtopic ga, maar deze onzin verbaast me nog steeds)
Waarschuw beheerder
kheb et ook niet nodig de drugs..
geef mij maar bier dan vermaak ik me prima hoor haha..
en ik kan er gerust de hele nacht op doorgaan..
Waarschuw beheerder
donateur
Standaard in Arnhem, daar doen ze altijd grote vangsten, strenge controles :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 15:44:
Mensen mensen, waar gaat dit over. Ik draai al een paar jaartjes mee maar snap nog steeds niet wat pillen of andere chemische zooi voor toegevoegde waarde hebben op een feest?! Ik hou het bij cola en/of een paar biertjes en ik heb de avond van mijn leven!
(sorry als ik een beetje offtopic ga, maar deze onzin verbaast me nog steeds)

:D :yes:

Och ik mocht ook een keer half naakt in een zaal gaan staan :/ Was in Huize maas grrrrrrr

Alleen omdat ik een maat 10 euro gaf :S
Waarschuw beheerder
donateur
Er waren trouwens wel vies veel mensen (vooral jongens) TE erg van de kaart :vaag: Zag er werkelijkwaar niet uit!! :D Snap niet dat sommige mensen zo slecht hun grenzen kennen :no:

Waarschuw beheerder
Idd, ik heb zelf de halve avond naast een stelletje gestaan waarvan de vrouw een paar keer een flesje GHB (denk ik) passte naar die kerel. En LEIP dat die gast was!! Het zal me niks verbazen als de EHBO er nog werk aan heeft gehad...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook die ambulance ah eind gezien....was het personeel iemand aan het toedekken met een warmtedeken....:/ hoe kan zoiets nou nodig zijn denk ik dan??

Maar ook dat van de media is waar...ze blazen fucking alles op en verdraaien hebben ze ook een handje van....ik geloof nou bijna niks meer wat ze zeggen...neem het allemaal met een korreltje zout.....want ze kunnen echt overdrijven...
:no: triest!

En die stillen zijn mij totaal niet opgevallen...wist niet dat het in A'hem zo erg was....ben er toch een aantal x-en geweest :/
Mijn controle bestond uit mn tas bekijken, ff voelen en ik mocht doorlopen 8)

En ook ik heb genoeg :vaag: mensen gezien...die zijn er altijd.....

:dood: Wat hebben die wouten nou helemaal uitgehaald, er waren toch mensen vaag binnen :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 15:36:
Uitspraak van DjidMio op maandag 23 mei 2005 om 18:35:
45,- per pil tot een maximum van 400,- daarna voorkomen of taakstraf. 16 pille is iig 41 uur taakstraf

klopt niet helemaal, een maatje van me had 12 snoepjes bij zich, en mocht 650 euro betalen. En gelijk betalen anders mocht ie niet naar huis

die maat van je overdrijft denk ik een beetje, hoogste boete was 400,- (mag niet meer) en er stond zelfs op teletekst dat de hoogste boete 400,- was. had je meer bij dan dat bedrag krijg/kreeg je taakstraf

Waarschuw beheerder
€45pp klaar als een klontje. En als je er 12 had was het dus 12*€45 = €540

Wat de grens was qua aantal of grammen dat je er niet meer met een boete af kwam weet ik niet.

Niks overdreven dus.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DjidMio op dinsdag 24 mei 2005 om 19:26:
die maat van je overdrijft denk ik een beetje

heb hem zelf opgehaald
maar was zelf ook niet helemaal nuchter dus kan er paar euro naast zitten, maar was zeker boven de 600
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maar ik heb het idee dat onze geliefde burgermeester Krikke, de housepartys wil verbannen uit Arnhem. Zij is op een hele rare manier bezig geweest van Arnhem proberen een "nette" stad te maken. Spijkerkwartier naar de klote, alle shops hebben een megavreemd uitstervingsbeleid, en zulke "duivelsparty's", tja daar wil zij de naam Arnhem niet aan verbinden. En daarbij heeft ze ook nog eens een leuke hoofdcommisaris van de wouten aangesteld....
Degene onder wiens leiding de "zaanseverhoormethodes" hebben plaatsgevonden.....

Waarschuw beheerder
ze heeft arnhem al naar de klote geholpen door te zorgen dat de muziek niet hard mag... zeg nou zelf wat is er nou vet aan een feest waar je mensen die 5 meter verderop staan gewoon kan horen praten... mij zie je daar nooit meer.. geldverspilling.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op zondag 22 mei 2005 om 23:22:
Kent iemand deze plaat nog

:jaja: Zit een lekkere bassline in :P
Maar stelt niet echt veel voor, gewoon wel lachen ;)
Waarschuw beheerder
+ dat op de korenmarkt de meeste kroegen om 2 uur dicht moeten. Helpt ook niet echt mee voor een gezellige avond. :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DjidMio op dinsdag 24 mei 2005 om 19:26:
die maat van je overdrijft denk ik een beetje, hoogste boete was 400,- (mag niet meer) en er stond zelfs op teletekst dat de hoogste boete 400,- was. had je meer bij dan dat bedrag krijg/kreeg je taakstraf

voor coke staat er 600 op :9

Waarschuw beheerder
voor 2.5 gram coke kreeg je maar 270 euro boete 600 euro geloof ik nie volgens mij word het dan gewoon ff zitte :P
Waarschuw beheerder
ze hadde Luna zelf wel mogen oppakken wegens verstoren van de openbare orde met zn kutherie!! Stakker

Waarschuw beheerder
donateur
iemand had 1,5 speed bij zich , 280 euro boete :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 mei 2005 om 01:34:
voor 2.5 gram coke kreeg je maar 270 euro boete 600 euro geloof ik nie volgens mij word het dan gewoon ff zitte :P

hier in amsterdam heeft een maat vn me 600 gehad omdatie het openbaar aan het snuiven was :S

Waarschuw beheerder
donateur
Mc lekker ding O:) ;P
Waarschuw beheerder
Toch mooi om te zien dat mensen om hele normale dingen zo verontwaardigt kunnen raken.

Je weet nu eenmaal dat er in Arnhem niet veel getolereerd word, dus als je gepakt word moet je niet klagen maar gewoon betalen!

Stond met de 2 Qlimaxen op de website van Q-dance dat er een zero tolerance beleid gevoerd zou worden, stond er deze keer ook weer op, dus waar hebben we het over?

Waarschuw beheerder
Lekker feesten blijven verkutten
70 % gebruikt wel iets , laat daarvan 40 % zelf bijhebben
Lekker flink dokken / je feest missen / uren gezeik hebben vanwege 2 pilletjes , kutbeleid daar :X
Kijk dat je dealers pakt , ok.
Maar die pak je niet , want die weten precies hoe of wat , je ziet op 500mter al of het een agent is of niet.
Zoniet , ben je dus een waardeloze dealer lijkt me.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Garrincha op woensdag 25 mei 2005 om 01:52:
Toch mooi om te zien dat mensen om hele normale dingen zo verontwaardigt kunnen raken.

Je weet nu eenmaal dat er in Arnhem niet veel getolereerd word, dus als je gepakt word moet je niet klagen maar gewoon betalen!

Stond met de 2 Qlimaxen op de website van Q-dance dat er een zero tolerance beleid gevoerd zou worden, stond er deze keer ook weer op, dus waar hebben we het over?

Ze pushen het gewoon , beter pakken ze een aantal grote punten in arnhem stad aan , dan pak je gelijk grote mannen
Nu val je feestgangers lastig , sta je even te pisen , word je behandelt alsof je godverdomme 50gram sos bij je hebt.

Zonde , die hele politiesfeer daarbuiten het gelredome altijd :@
Waarschuw beheerder
Krikke :kotsmiley:

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deuce op zondag 22 mei 2005 om 16:03:
Verder op zo'n feest is het risico 10x aannemelijker dat mensen drugs bij zich hebben...dus mogen ze eerder preventief fouileeren

Preventief fouileren mag idd, maar ze mogen je niet zonder een redelijk vermoeden van schuld jou jezelf uit laten kleden hoor!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deuce op zondag 22 mei 2005 om 16:36:
Een agent mag dat als er aanleiding voor is, ik ken een jongen die mocht ook fijn nog effe zn kont spreiden op een feest als ze denken dat daar aanleiding voor is

Klopt helemaal, maar ze mogen niet willekeurig mensen oppikken om vervolgens in hun reet te kijken en dat is wel wat er gebeurd is. Ik ben het op dit moment allemaal aan het nazoeken met 2 vrienden van me (die advocaten zijn) in hoeverre ze dit legaal gedaan hebben en zoals het er nu naar uitziet is het alles behalve legaal gegaan. Dit valt namelijk niet meer onder fouileren maar onder visiteren en ze mogen ABSOLUUT niet preventief visiteren. Er is 1 plek waar ze standaard prefentief visisteren en dat is in de gevangenis na bezoek. Zodra ik meer info hebt laat ik het weten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennis|sinneD op maandag 23 mei 2005 om 00:26:
Lekkere reclame voor Luna ook... Op het 6-uur journaal van radio1: Tijdens het dancefeest Luna in het Gelredomein Arnhem zijn 46 mensen aangehouden. Volgens de politie ging het in de meeste gevallen om drugsbezit. Een 19-jarige man had 46 XTC-pillen op zak.

Geen organisatie, alleen de naam Luna.

Iedereen die nog nooit van Luna heeft gehoord, zal zijn optredens associeren met drugsgebruik.

:yes:

Dus,(Y) actie Arnhem! :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwe :D op maandag 23 mei 2005 om 15:53:
Niet normaal wat een zooitje stillen er rond liepen. Alleen ze waren zo stil dat ze opvielen. Overigens lopen er amsterdam ook steeds meer stillen rond op feesten

Nog niet meegemaakt. iig niet zo erg als in Arnhem.
Waarschuw beheerder
Moet eerlijk toegeve dak r weinig van heb meegekrege, liep fluitend langs de security..Eén gast meegenomen zien worde.. Keb t idee dat bij feessies in t gelredome de pers meteen wordt opgezocht bij dope-arrestaties, terwijl t bij andere locaties wat stiller wordt gehoude.. Want wees eerlijk.. 46 arrestaties op pak m beet 15.000 man, terwijl iedereen loopt te space.. Valt best mee tog?
Waarschuw beheerder
Snap niet waarom jullie zo raar over arnhem denken, bij elk feest worden deze aantallen aangehouden wegens drugs bezit alleen nu komt het in de publicteit.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rossifumi op woensdag 25 mei 2005 om 10:23:
Snap niet waarom jullie zo raar over arnhem denken, bij elk feest worden deze aantallen aangehouden wegens drugs bezit alleen nu komt het in de publicteit.laatste aanpassing 25 mei 2005 10:24

Weet ik maar op deze manier hebben ze nog nooit gefouileerd. Dat is het punt. Helemaal uit laten kijken en heeel zielig onder wc deurtjes doorkijken enzo. Triest hoor!
Waarschuw beheerder
Deze manier is helemaal normaal, wanneer iemand verdacht wordt gaat ie mee naar achteren en dan kan die in z'n blote kont. Dit gebeurd ook op schiphol.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rossifumi op woensdag 25 mei 2005 om 10:31:
Deze manier is helemaal normaal, wanneer iemand verdacht wordt gaat ie mee naar achteren en dan kan die in z'n blote kont. Dit gebeurd ook op schiphol.

Je moet geen dingen beweren die je of niet hebt uitgezocht, of waar je totaal geen verstand van hebt.

Bij schiphol is het op bepaalde vluchten een procedure idd. Dit is een aparte wetgeving. Politie mag jou niet "zomaar" visiteren, klaar!
Waarschuw beheerder
Het gebeurd ook niet zomaar, alleen wanneer iemand verdacht wordt en dan is het toegestaan.
En heb er toevallig wel ff verstand van.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van meester apc op zondag 22 mei 2005 om 15:38:
de lijers plukte me meteen uit de auto en werden meegenomen door 4 mongolen in burger

heeft een vriend van me met afgelopen Qlimax daar gehad...

3 dubbel oppassen daar in Arnhem...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rossifumi op woensdag 25 mei 2005 om 10:56:
Het gebeurd ook niet zomaar, alleen wanneer iemand verdacht wordt en dan is het toegestaan.
En heb er toevallig wel ff verstand van

Ja ik merk het! Want hoe heet dat als iemand verdacht wordt? Als men een redelijk vermoedden van schuld heeft!

Ze trekken je uit de auto en laten je uitkleden. Wat is dan het redelijk vermoeden? Omdat ze naar een housefeest gaan?
Waarschuw beheerder
Omdat ze waarschijnlijk dingen hebben gezien toen ze er achter reden. En als feestganger weet je best hoe dat gaat voordat je de parkeerplaats op gaat. En dat zien die lui meteen. En het rare is, iedereen die daar in z'n blote kont moest, had ook wat bij zich. Dus ze moeten dan niet zeuren.
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik sta er niet van te kijken!

95% van de bezoekers had waarschijnlijk drugs bij zich, omdat je je anders niet kan vermaken op zo'n feest! O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rossifumi op woensdag 25 mei 2005 om 11:06:
Omdat ze waarschijnlijk dingen hebben gezien toen ze er achter reden. En als feestganger weet je best hoe dat gaat voordat je de parkeerplaats op gaat. En dat zien die lui meteen. En het rare is, iedereen die daar in z'n blote kont moest, had ook wat bij zich. Dus ze moeten dan niet zeuren.

Maar het was ook gewoon binnen joh. Willekeurig mensen uit de rij geplukt. Dus er was geen redelijk vermoedde van schuld.