Partyflock

Forumonderwerp · 778520
Betreft: evenement: Luna, zaterdag 21 mei 2005 om 21:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
gelukkig drink ik bier! word ik ook niet aangehouden o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 21:01:
Iedereern schoenen uit laten trekken

zal lkkr gestonken hebben dan :bah: ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 21:04:
je weet dat het niet mag....

En jij houdt je netjes aan de regels?

Uitspraak van Pura Vida:smoke: op zondag 22 mei 2005 om 22:22:
zal lkkr gestonken hebben dan

Ben er lekker onderuit gekomen :P
Moest buiten al je jas ophangen en buiten dus ook je schoenen uittrekken terwijl je daar dan staat :(
Kwam van concert van Marco Borsato af en volgens mij zagen ze dat ik er het moeilijk mee had haha...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 22:38:
En jij houdt je netjes aan de regels?

Ik gebruik niet, dus 0,0% kans dat je word aangehouden voor drugs hea
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 22:38:
Ben er lekker onderuit gekomen
Moest buiten al je jas ophangen en buiten dus ook je schoenen uittrekken terwijl je daar dan staat
Kwam van concert van Marco Borsato af en volgens mij zagen ze dat ik er het moeilijk mee had haha...

heb je nog geluk gehad:P

k heb t un x gehad terwijl ik helemaal van de kaart was :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen schoenen uit laten trekken

schoenen bij Raving Nightmare? Volgens mij loopt 90% op kisten :S

duurt het nog langer als ze de veters moeten verwisselen :P

maar dat undercover was vroeger al

Weet ik en die pik ik er al jaren zo tussenuit. Dat oortje wat ze inhebben verraad alles :P Bovendien kijken en lopen ze rond, maar dansen (vaak) niet. Op veel locaties zijn er standaardplekjes waar ze rondhangen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja ze vallen gewoon door de mand
je zie het gewoon aan ze
aan gedrag en kijken
en vroeger ook heel erg
aan de kleding:p
Waarschuw beheerder
donateur
gelukkig drink ik bier! word ik ook niet aangehouden

Juist wel, want je hebt hem net. Ik ken je niet en misschien rij je heel goed, maar feit blijft dat jongeren tussen de 18 en 25 vaak de schuldige zijn bij ongelukken in het verkeer.

Waarschuw beheerder
Dit heb je overal....
Als het drugsbeleid op dit soort feesten echt streng zou zijn...zou de hele scene uitsterven en zou bijv.Q-dance geen lang leven hebben...'t hoort erbij en dat weten de organisatoren van dit soort feesten maar al te goed!
Waarschuw beheerder
donateur
k heb t un x gehad terwijl ik helemaal van de kaart was

Stond je strak bij een concert van Borsato :P

zou wel kunnen :9

als er iemand bij me wegging.....even slikken en weer doorgaan.....even woelen en gewoon weer opstaan....

Kent iemand deze plaat nog :P

Steve? :9

:bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
op ieder feest word wel troep gebruikt
dat hou je toch niet tegen
maar wel triest dat de alcohol
niet zo sterk is doordat meerendeel
allemaal zooi gebruikt:frusty:
Waarschuw beheerder
Ik snap dus echt niet dat je voor dit soort dingen gepakt kan worden...:S

Ookal moet je met een agent voor je neus je zakke leegmaken, dan pleur je het toch gewoon ver de zaal in. Dat vinden ze nooit meer terug en ze kunnen je alleen ervoor pakken als ze dus daadwerkelijk kunnen aantonen dat jij verboden middelen bij je had.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B@RTJUHHH op zondag 22 mei 2005 om 20:19:
weet je waar geen drugs gebruikt wordt ???
(antwoord) in het klooster :

is dat bewezen? :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Remco op zondag 22 mei 2005 om 23:22:
Stond je strak bij een concert van Borsato

hehe dat was niet bij borsato :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 'Lauwz' op zondag 22 mei 2005 om 15:36:
Een 19- jarige man uit Vlagtwedde had 64 XTC-pillen op zak.

Waar verstopte hij ze wel niet

Zoveel zijn dat er niet en erg compact hoor;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ivanhooo op zondag 22 mei 2005 om 23:36:
is dat bewezen?

lijkt me wel die gasten moeten rein blijven maar je hebt overal wel rotte appels zitten maar 99,9999% is wel clean
Waarschuw beheerder
Lekkere reclame voor Luna ook... Op het 6-uur journaal van radio1: Tijdens het dancefeest Luna in het Gelredomein Arnhem zijn 46 mensen aangehouden. Volgens de politie ging het in de meeste gevallen om drugsbezit. Een 19-jarige man had 46 XTC-pillen op zak.

Geen organisatie, alleen de naam Luna.

Iedereen die nog nooit van Luna heeft gehoord, zal zijn optredens associeren met drugsgebruik.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tja weer de media he
gaat weer lekker:(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dennis|sinneD op maandag 23 mei 2005 om 00:26:
Iedereen die nog nooit van Luna heeft gehoord, zal zijn optredens associeren met drugsgebruik.

Luna is een vieze junk (Y)
Waarschuw beheerder
die mannen hebben echt nix beters te doen hè, dat ze effe boeven gaan vangen;) en ophouden met mensen te beroven van n avondje plezier....! jizzle heeft gesproken:P

Waarschuw beheerder
Welke mongool stopt dan ook 64 pillen in zn BROEKZAK?

noujah als je die in je sokken stopt gaan ze denken dat je last hebt van een verrotte enkel :P
Waarschuw beheerder
donateur
Net zoals met raving Nightmare
Iedereern schoenen uit laten trekken

precies, daar werden ook mensen uit de rij verwijdert en gelijk door de politie gefouileerd:/
en iedereen moest zijn kisten uit doen om ze te laten nakijken...!

maar vervolgens vondt ik het er binnen niet echt streng meer aan toe gaan!

Politie Arnhem heeft gewoon een beetje een rare instelling voor een feest daar! :(
Artiest {SHOWLIST artist 49113, 157317, 15263}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik werd uit de rij geplukt, mocht alles uittrekken en moest daarna in een hok lotgenoten plaatsnemen.. ik kwam er als laatste bij en mocht als eerste weer naar buiten :D

Waarschuw beheerder
Gewoon geen drugs gebruiken/bij je hebben en dan is er niks aan de hand..Heb je dat wel,dan weet je toch dat dat het risico is :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >>Simtec<< op maandag 23 mei 2005 om 08:55:
en iedereen moest zijn kisten uit doen om ze te laten nakijken...!

Dat moest bij masters ook wel...
Kisten fouileren doe je ook niet als ze dichtzitten ;)
Waarschuw beheerder
donateur
met MOH waren het er ook precies 46 :s

Waarschuw beheerder
:/
Waarschuw beheerder
donateur
Pfff dat zijn er een hoop. Ze hadden echt nix beters te doen zekers.
Laat ons toch lol hebben...

Waarschuw beheerder
Zwaar ruk allemaal. Is gewoon gemeente Arnhem. Feesten mogen daar blijkbaar alleen gegeven worden met een "zero-tolerance"-beleid. Wat betekent dat er allemaal stillen op de parkeerplaars rondwandelen op zoek naar mensen die even "jeuk aan de zak" hebben. Zo zijn er ook gasten opgepakt voor verzet tegen arrestatie omdat hij ineens door 2 stille werd besprongen terwijl ie niks bij zich had.
Al met al zonde van de tijd en het geld.

Mn andere vraag is: stel je hebt rond 8 pillen bij je, krijg je dan gewoon boete of moet je dan echt voorkomen :S en zoja wat zou dan zwaarste straf daarvoor zijn?

Bij 8 was het gewoon dokken. 12 ook. Maar weet nie wat de grens is... €45 per pil...:(
Waarschuw beheerder
Welke mongool stopt dan ook 64 pillen in zn BROEKZAK?

Ja idd wie doet dat nou!:S Kijk 50 stuks oke, meer passen er ook niet in een tic tac doosje... Maar 64:S Pfff, nou heee moet niet gekker worde!
Waarschuw beheerder
donateur
haha dennis 50 is ook vet veel ;)
Waarschuw beheerder

inderdaad!!!!

Zoooo dus je moest alles uit trekken~~!!! GEKKEHUISSSSS wat er ook gebeurt ik had het echt NIET gedaan! whaha :S
Waarschuw beheerder
Als 2 undercover agenten het portier van mijn auto zouden opengooien dan zou mijn eerste reactie wel eens kunnen zijn, dat ik gelijk een flink klap op de neus uitdeel. Je schrikt je toch helemaal rot als iemand dat doet.

Waarschuw beheerder
Zoooo dus je moest alles uit trekken~~!!! GEKKEHUISSSSS wat er ook gebeurt ik had het echt NIET gedaan!

Je hebt weinig keus op zo'n moment... Niet dat je daar spiernaakt stond ofzo... alleen met je boxer op je knieen zodat ze konden checken of je niks in je boxer had. Verder geen antillenvluchtpraktijken gelukkig.

Als 2 undercover agenten het portier van mijn auto zouden opengooien dan zou mijn eerste reactie wel eens kunnen zijn, dat ik gelijk een flink klap op de neus uitdeel. Je schrikt je toch helemaal rot als iemand dat doet.

Precies, en dan wordt je aangehouden wegens verzet tegen arrestatie! Daar kunne der ook een aantal over meepraten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjeppie op maandag 23 mei 2005 om 01:54:
die mannen hebben echt nix beters te doen hè, dat ze effe boeven gaan vangen en ophouden met mensen te beroven van n avondje plezier....! jizzle heeft gesproken

met 64 pillen achter je kiezen is er weinig leuks meer aan o:)

Waarschuw beheerder
risico van het vak he
Waarschuw beheerder
ze worden gepakt.. worden boetes voor uitgedeeld.. de mislukkelingen van arnhem krijgen weer een mooi aantal erbij voor de jaarlijkse hoeveelheid.. hun weer tevreden

die kans zit er dik in ja..
media bedankt maar weer..
rotte appels zijn et bij de media.. zij zijn degenen die zolang zamerhand dingen een slechte naam geven en diegene et zelf niet eens doen.. :L stumpers..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als je zelf gebruikt,moe je ook pas wat nemen als je binnen bent... val je ook niet zo op in de rij met je wappe bekkie!!! :P hahahaha
Waarschuw beheerder
Niet normaal wat een zooitje stillen er rond liepen. Alleen ze waren zo stil dat ze opvielen. Overigens lopen er amsterdam ook steeds meer stillen rond op feesten
Waarschuw beheerder
steeds meer stillen?..nja gelukkig sterven er nooit mensen aan drugs en wat niet al op bv Wasteland parties..toch?

Waarschuw beheerder
ja als je pillen bij je draagt,mag je goed oppassen met wat je doet op feesten!! Je bent er zo bij... :S

Waarschuw beheerder
ik ga toch nooit meer naar het homodrome! moet je je snoepjes maar goed verstoppen.. risico van het vak he;)

Waarschuw beheerder
ik werd niet eens gefouileerd :/
mocht zo doorlopen :s

Waarschuw beheerder
is het in Arnhem egt zo erg met `t beleid dan??

Hoe zit dan met Utrecht dan? zijn ze daar soepeler ofzo??
Waarschuw beheerder
en toen stond er een "3" op me hand

Waarschuw beheerder
moet je je snoepjes maar goed verstoppen..

Gast, de meesten die gepakt werden stonden nog niet eens in de rij, maar liepen richting gelredome en zaten ff aan hun zak... Heeft niks met goed verstoppen te maken dus.

risico van het vak he;)

True that. Take 1 for the team zullen we maar zeggen.

en toen stond er een "3" op me hand

37...

Waarschuw beheerder
46 aanhoudingen maar?

Dan is denk ik het grootste gedeelte toch binnen gekomen?

Tja,ik kan maar 1 dingen zeggen,

Blijf van die rotzooi af!!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
45,- per pil tot een maximum van 400,- daarna voorkomen of taakstraf. 16 pille is iig 41 uur taakstraf

Waarschuw beheerder
Wie over de grens gaat met het strafrecht, moet de consequenties maar ondervinden !!!

Waarschuw beheerder
donateur
Lekkere reclame voor Luna ook... Op het 6-uur journaal van radio1: Tijdens het dancefeest Luna in het Gelredomein Arnhem zijn 46 mensen aangehouden. Volgens de politie ging het in de meeste gevallen om drugsbezit. Een 19-jarige man had 46 XTC-pillen op zak.

Alsof hij er iets aan kan doen! Ze hebben daar gewoon n streng beleid! Vond het persoonlijk ook wel erg overdreven! Wouten stonden gewoon bij de plee aan de deur te luister :S Moeten ze bij de deur maar beter controleren!
laatste aanpassing