Partyflock

Forumonderwerp · 777142
1 volger · 4153x bekeken
Waarschuw beheerder
Wat was nou jouw slechtste feest ever??

Voor mij was dat Trance Energy. Was, nee is!

Ben er een aantal jaar geleden voor de eerste keer geweest, toen vond ik er geen ruk aan. Maar dat kwam ook door de mensen waarmee ik was.
Dit jaar dacht ik, vooruit, we proberen het nog een keer. Maar wat een shit feest vond ik het weer!!
Waarschuw beheerder
hellraiser in duitsland, dat was gewoon geen hellraiser maar een zielige klote discotheek met 3x niks en een kutbeleid en prijzen waar je lul van uit je broek valt.

Raving nightmare in het mecc vorige jaar, de zaal was leeg, het was geen ouwe hakkeh, kut rellen zacht geluid geen decoratie gewoon helemaaaal niks. nog geen 5euro waard...

Waarschuw beheerder
Ik heb eigenlijk nog nooit een k*t feest meegemaakt. Wat wel shit was, was bij exclusive pavo toen we bij de ingang stonden te wachten ontstonden er rellen. Een hele grote groep ging met glazen flessen etc. gooien en de rest van de avond keek je tegen hoofdwonden etc op. Dat was minder

Waarschuw beheerder
Queensdaycore :No:
Waarschuw beheerder
van de grotere feesten staat mayday belgium 2005 erg hoog....

daar waren alleen de eerste 2 uur leuk. totaal geen sfeer, het was al niet druk, maar als dan meer als de helft rond 2 uur naa huis gaat........:S , zwaar klote gedraaid daar......

en van de kleinere feesten staat met stip op 1:

De Rechter · New Years Eve: ben welgeteld half uurtje binnen geweest. wat een opgefokte sfeer, afgeladen vol, super warm......
Waarschuw beheerder
Alle feesten in het thialf stadion. Wat een kutzooi is het daar toch :no:

duke (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van >RaoulDuke< op woensdag 24 augustus 2005 om 14:34:
Alle feesten in het thialf stadion. Wat een kutzooi is het daar toch

Heroes of techno in 2004 :x

Masters of Hardcore in het thialf 18 september 2004 :frusty:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2005 om 15:33:
Masters of Hardcore · The Underground Vendetta

Het beste feest dat er is geweest van M.O.H jij bent niet helemaal tof :@
Artiest Scam
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 20:15:
Dj Dana in de History!

dat was idd erg slecht toen.....wat eend drukte en hitte:S:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 24 augustus 2005 om 14:38:
Het beste feest dat er is geweest van M.O.H jij bent niet helemaal tof

:no: dat was in de Hemkade :) (alhoewel ik niet bij de Underground Vendetta ben geweest, dus kan daar niet over oordelen :))
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Trance Energy 2004 in de Jaarbeurshallen :S

wat een graffeest was dat, krijg je me nooit meer naartoe :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebelbitch op woensdag 24 augustus 2005 om 15:15:
Trance Energy 2004

:| no way!!! Cosmic Gate,Marcel Woods & DJ Pavo have been great ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 15:13:
dat was in de Hemkade

Daar ben ik nooit geweest dus kan ik daar weer niet over oordelen maar The underground Vendetta is voor mij de beste Masters ooit :p

Waarschuw beheerder
innershittie 2004:P:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 24 augustus 2005 om 15:24:
Daar ben ik nooit geweest dus kan ik daar weer niet over oordelen maar The underground Vendetta is voor mij de beste Masters ooit

dan waren ze beide de beste :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
hahaha :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Djind. op woensdag 18 mei 2005 om 15:48:
Wat was nou jouw slechtste feest ever??

Echt slechtse feest ever kan ik nie zeggen, maar....

In Qontrol was beetje k*t ja!!...raar sfeertje hong er...kan er niets anders van maken :s

...en Decibel vorig jaar...had totaal geen zin en dat terwijl de muziek eigenlijk best wel goed was.....mix van omstandigheden en mede-feestgangers :x ...maar dat heb ik dit jaar even goed gemaakt..Decibel 2005 was top!! :yes:

En idem dito voor Q-Base..hoop dat het dit jaat beter geregeld is..ga toch ff kijken daar...voor de rest eigenlijk altijd mezelf wel vermaakt...dus doet ze goed toch?! :D haha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 15:19:
no way!!! Cosmic Gate,Marcel Woods & DJ Pavo have been great

het waren vooral de mensen waar ik me zwaar aan irriteerde. Allemaal van die doorgesnoven en geslikte kinderen die overal in die hallen liepen te pissen (echt goor, in de prullenbakken, op de grond, tegen de muur, heb zelfs een grietje op d'r hurken voor me zien gaan zitten :vaag: )
vond de sfeer kut, locatie kut, alles kut.
;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Rebelbitch op woensdag 24 augustus 2005 om 15:47:
het waren vooral de mensen waar ik me zwaar aan irriteerde. Allemaal van die doorgesnoven en geslikte kinderen die overal in die hallen liepen te pissen (echt goor, in de prullenbakken, op de grond, tegen de muur, heb zelfs een grietje op d'r hurken voor me zien gaan zitten )

Thunderdome 2003 was nou ook niet zo geweldig qua wc's en Sfeer!! :s

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
DJ Luna · The One Man Show,In Qontrol dit jaar, Pinksterpar-T 2005 vond ik tot nu toe mijn mindere feestjes!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het altijd wel heel supergrappig hoe mensen op verschillende manieren een feest beleven.
De een kan een feest echt compleet afzeiken en alles er shit aan vinden terwijl een ander er nog weken over loopt door te mijmeren hoe geweldig het wel niet was. :D

Waarschuw beheerder
Q-Base vorig jaar en DefQon 2005 (N)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
hoezo dat Vind jij dan elk feest zo goed dan :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 16:01:
DefQon '05

:|
Waarschuw beheerder
DefQon 2005

wow hoe kan je dat nou een slecht feest noemen :| :|
Waarschuw beheerder
ik ga voor innercity 2004 ,. In die k*t Rai
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van ~!Hanneke!~ op woensdag 24 augustus 2005 om 16:12:
wow hoe kan je dat nou een slecht feest noemen

ik wou het net zeggen :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~!Hanneke!~ op woensdag 24 augustus 2005 om 16:12:
wow hoe kan je dat nou een slecht feest noemen

Vraag ik me ook af eerlijk gezegd :|
Waarschuw beheerder
donateur
Queensdaycore, letterlijk en figuurlijk in het water gevallen :\

Hard One @ Axis... veelste druk, k*t publiek was nix :no:

'grote' feesten allemaal nog (Y):D
Waarschuw beheerder
Heb eigenlijk nog nooit een slecht feestje gehad . Alleen kut van die lange files bij het binnen gaan . Vandaar ik moh een beetje ontwijk . Ik weet nie hoe het op tien jaar moh was ???
Waarschuw beheerder
slechtste grote feest: hard bass 23 oktober 2004 :S
Waarschuw beheerder
Overload in die limburgse MECC.

Sfeerloos feest waar overal een flinke tocht stond waardoor ik de dag erna ziek was en een stijve nek had. Verdeurie...

Waarschuw beheerder
dat was tot nu toe egt dominator sorry maar von dat egt vreselijk.... egt heel raar
Waarschuw beheerder
Dancevalley 2001...
Waarschuw beheerder
Queensdaycore met stipt op nr 1. ut water stond 20cm hoog en op sommige plaatsen nog hoger :S
Waarschuw beheerder
DefQon 2005 (N)

Vond je Defqon 2005 slecht???:|

Het was in 1 woord geweldig :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van *Sukske* op donderdag 1 september 2005 om 11:40:
Vond je Defqon 2005 slecht???

Het was in 1 woord geweldig

Dat was het zeker
Hij is niet helemaal goed vast een zonnesteek toen opgelopen o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 1 september 2005 om 12:03:
Hij is niet helemaal goed vast een zonnesteek toen opgelopen

Haha echt he;P
Waarschuw beheerder
Summerdance in Dedemsvaart......nooit meer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebelbitch op woensdag 24 augustus 2005 om 15:47:
het waren vooral de mensen waar ik me zwaar aan irriteerde. Allemaal van die doorgesnoven en geslikte kinderen die overal in die hallen liepen te pissen (echt goor, in de prullenbakken, op de grond, tegen de muur, heb zelfs een grietje op d'r hurken voor me zien gaan zitten )

Dat klopt ja, was een gore bende,echt ranzig...ff denken, dit was toch die trance energy dat het zo enorm stormde de hele nacht?? :S de muziek en DJs daarentegen waren die nacht echt GEWELDIG!!!! Vond het juist 1 van de gaafste feesten, qua muziek dan, maar ja dat ligt er maar net aan waar je van houdt. Met name Mark Norman, Marcel Woods en Johan Gielen waren toen SUPER! :)

Vond persoonlijk het "kinderfeest" van XFM radio in Den Bosch zwaaar waardeloos, en ook Qontact 2003 in Ehv zoog verschrikkelijk...

Uitspraak van Mr. Thompson op woensdag 24 augustus 2005 om 17:50:
Overload in die limburgse MECC.

Sfeerloos feest waar overal een flinke tocht stond waardoor ik de dag erna ziek was en een stijve nek had. Verdeurie...

Toevallig wel eens in het Beursgebouw in E'hoven geweest?? over sfeerloos gesproken...en als het er een keer druk is drupt het zweet van iedereen constant lekker van het plafond naar beneden :no: Yummie...:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
generations of hardcore 25 juni j.l in de vechtsebanen:s
WAT EEN KUT FEEST
EN WAT EEN OVERDREVEN KUT BEVEILIGING!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tom! op donderdag 1 september 2005 om 22:35:
Dat klopt ja, was een gore bende,echt ranzig...ff denken, dit was toch die trance energy dat het zo enorm stormde de hele nacht?? de muziek en DJs daarentegen waren die nacht echt GEWELDIG!!!! Vond het juist 1 van de gaafste feesten, qua muziek dan, maar ja dat ligt er maar net aan waar je van houdt. Met name Mark Norman, Marcel Woods en Johan Gielen waren toen SUPER!

ja, geloof dat die editie was.
Ben na een uurtje weggegaan, heb dus helaas niet eens kunnen genieten van de muziek :(
(alleen nog heel even staan dansen op Ferry Corsten die heerlijk draaide volgens mij)
Misschien stom om je daar wat van aan te trekken, maar ik vond het té storend om een leuke avond te hebben helaas :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tom! op donderdag 1 september 2005 om 22:35:
en als het er een keer druk is drupt het zweet van iedereen constant lekker van het plafond naar beneden Yummie...

gadver!!! (n)

nooit in het beursgebouw geweest nee...

Waarschuw beheerder
Bladerunner Martinihal 1996.

Wat een verschrikking was dat! Heb 2 uur in de rij gestaan om binnen te komen en toen ik éénmaal binnen was kon je nog geen kant op zo druk ......en toen ik op een geven moment ook nog out ging was het helemaal een baggerzooi.
Waarschuw beheerder
1996 martinihallen groningen 3 tripjes op mn achterhoofd niet echt leuk :( en idd 2 uur in de rij
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
innercity 2004..bahbah
Waarschuw beheerder
Free Day Festival 2005
Waarschuw beheerder
Q-base vorig jr!! 3 uur in de file :S en uurtje gewacht In DE REGEN :( voordat we "binnen" waren!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebelbitch op vrijdag 2 september 2005 om 21:46:
ja, geloof dat die editie was.
Ben na een uurtje weggegaan, heb dus helaas niet eens kunnen genieten van de muziek
(alleen nog heel even staan dansen op Ferry Corsten die heerlijk draaide volgens mij)
Misschien stom om je daar wat van aan te trekken, maar ik vond het té storend om een leuke avond te hebben helaas

Ja, das echt zonde joh! Ik zag dat je van trance houdt, nou die nacht was echt supergave trance. Heb de live set van Johan Gielen van die nacht gedownload en echt heel vaak geluisterd, ZO GOED! Dus met goeie hoop dit jaar weer er naar toe geweest, maar dat was een afknapper (ik had ook griep dus voelde me al klote...)
Waarschuw beheerder
donateur
innercity 2004 :jaja:

1x en nooit meer :no:...

Waarschuw beheerder
donateur
FFWD Dance festival 2003 op Kantedrecht!! Een grote zandbak!! :S:S