Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ik loop liever in houthakkerskloffie dan accepteert iedereen mij ook meer
en zie de laatste tijd steeds meer dat aussie terug komt op feesten
dat vind ik echt vet
loop alleen maar in aussie of cavello
heb een hekel aan lonsdale, wel gehad, maar dat merk is verziekt
och jij verkeersbrigadier ga hakkuh in je ondergoed voor de spiegel.
Met je stront trainingspak...
blije telekidsgabber, ga de cd van de mosselman kopen..
en wat ben jij dan?benk wel benieuwd naar
denk je dat?
dus die lonsdale telekidsgabbers zijn je vrienden
hij zegt dat die gabbers en lonsdalers de slaven van hun zijn.
ik ben gewoon mezelf. en bij mij in de buurt hebben alle wijven puntschoenen (laarzen) aan. lekker geil is dat. gabbers krijgen vette klappen bij ons. pfff wijven op kisten (werkschoenen) worden hier geslagen en buitengesloten van de rest. lonsdalers en aussies hebben hier de titel "mislukkeling".
ow dan ben ik ook een wazi`s
ik ben gewoon mezelf. en bij mij in de buurt hebben alle wijven puntschoenen (laarzen) aan. lekker geil is dat. gabbers krijgen vette klappen bij ons. pfff wijven op kisten (werkschoenen) worden hier geslagen en buitengesloten van de rest. lonsdalers en aussies hebben hier de titel "mislukkeling".laatste aanpassing 21 november 2005 16:54
Even stoer als Didamterreur kut kale
maar goed ik heb schijt aan.
ik heb ook wel Lonsdale.
stoer joh. op thunderdome gaan we wedstrijdje pogo doen met elkaar.
maar goed ik heb schijt aan.
ik heb ook wel Lonsdale. ik draag t ook .
maar draag meer trainingspak natuurlijk
ik heb ook wele wazi`s en pogo maatjes. en wat ze doen moetten ze allemaal t zelf weten. zolang ze mij maar met rust laat dan heb ik niks tegen hun
wheeeeeee nu de keutel opeens terug trekken. ouwe jij bent kinderspel. ik zie alleen maar nerds op die foto,s van je.
mijn moeder steekt dat bloempotten kapsel van je in lichter laaie.
hahahah jij mag alleen RnB sletjes met aids batsen
heej en de clubkutten zijn compleet
terror helga,s worden helga omdat ze gepest en uitgelachen worden door de rest van de buurt. bij andere helga,s en nickelodeon spongebob gabbers voelen ze zich tenminste ook geaccepteerd. alle mislukkelingen bij elkaar
terror helga,s
terror helga,s noemen meisjes die er beter uitzien en meer succes hebben in het leven: "clubkutten".
terror helga,s worden helga omdat ze gepest en uitgelachen worden door de rest van de buurt. bij andere helga,s en nickelodeon spongebob gabbers voelen ze zich tenminste ook geaccepteerd. alle mislukkelingen bij elkaar.
zijn ook altijd dezelfde die ruzie maken he
ik niet,heb net een joint aangestoken en zit lekker te chillen met r&b
ow nee heb me net een strakke broek aan gedaan die me kont doet opliften kan ik nu gaan bobbelen
nee geen bloempot een eilandje
ouwe jou moeten ze terug schoppen naar de gabbertijd van 10 jaar geleden. wheeeee je hebt een vogelnest op je hoofd. jij bent blijven hangen in 1995 dwaze pleeborstel. ga hakkuh op de cd van rotterdam eier corps
jij bent fan van {f}outblast zag ik al in je archief... spongebob terreur
degene die het meest overdreven uitgedost is in die blije kinderachtige gabberkleren is meestal de grootste meeloper die de ballen verstand heeft van de muziek.
ga pep snuiven en gabber handjes geven in de disco op de nieuwste top 40 hit van {f}outblast met je pleeborstel op je kop. teletubbie gabberlaatste aanpassing 23 november 2005 12:21
is het weer gezellig hier,met sopranus ?
maar met het verstand is ze 8 jaar ouder dan jou. ga kleurplaten van rotterdam eier corps inkleuren
onze,knuffelmarokaan
![[img width=15 height=15]https://partyflock.nl/images/dark/smileys/veryhappy.gif[/img]](https://partyflock.nl/images/dark/smileys/veryhappy.gif)
wreeeeeeeeddd,ff me aussie aantrekken en dan kom ik eraan
gabbers zijn buitenlanders omdat ze buitengesloten en uitgelachen worden iedereen.
misschien in belgie,eeeeuuuuhhh limburg bedoel ik
dat noemen ze steuntrekkers met een nederlands paspoort..
niet alles over een kam scheren...
gabbers zijn buitenlanders omdat ze buitengesloten en uitgelachen worden iedereen.
ik vind het ook verschrikkelijk meiden die met een half geschoren kop rond lopen
ik vind het ook verschrikkelijk meiden die met een half geschoren kop rond lopen
sorry maar dan ben je idd geen meid
"normale" gabbers die zich "gewoon" kleden en zich normaal gedragen en dat noem ik pas echte "gabbers"
En al zou heel Nederland massaal stoppen met hakken
nee
doek volgende week..(ik ben nog in de leer voor helga )
dit is dus een eindeloze discussie
de 1 vind dat en de ander iets anders
dus snap waarom al die energie verspillen
iedereen blijft toch doen wat hij/zij wil
Ik meet me niet -of anderen- aan gabber Piet of aussie's of anderen überhaupt...op ieder feest kom je altijd wel lui tegen die nog hakken zoals hakken bedoeld is dus ik ben het niet met je eens...
Is naar mijn idee juist meer iets van de laatste tijd dat house of gabber in een hokje herkenbaar moet schijnen te zijn. House is GVd gewoon house...what the f*ck met al die verschillende soorten..hakken is gewoon hakken en gabber zijn is juist schijt hebben aan al die dresscodes of verschillende hokjes in muziek en publiek..
gewoon feesten...wat is daar nou zo moeilijk aan?
Kan mij niet schelen wie er op een feest om me heen staan..ben daar om te feesten..of een ander nou kan hakken of de juiste kleding draagt is mij een rotzorg...
Het is niet meer als vroeger maar dat hoeft ook niet...vindt de house van nu net zo VeTT!!!...
retteketet!!
Dan ben je ws heel 99 tot 2002 op de verkeerde plek geweest of heb je niet goed opgelet...
Leg die dan ook maar ff uit....
gabber zijn is juist schijt hebben aan al die dresscodes of verschillende hokjes in muziek en publiek..
Aussies en Cavello zo veroordeeld
ik vond de hardcore scene van 98' tot 2002 vet underground en volwassen met goeie muziek en relax publiek.
de laatste 2 jaar zijn we weer terug bij af....iedereen gaat weer naar feesten en draagt dat "kiddy" aussie opeens weer en gaat weer hakkuh.
waren de feesten lekker rauw en duister, nu is het weer happy de peppy Zaguhhhhhhhhh.laatste aanpassing 23 november 2005 18:26
Eens, maar dat heeft m.i. meer met de muziek en bezoekers dan met de kleding te maken.
..meer als 15 jaar dezelfde housestijl wordt ook een beetje saai niej
met je tijd meegaan
Op andere feesten dragen ze ghotic ofzo..
gabbers zijn net degene die perse een dresscode moeten hebben met hun eigen blije gabber merkje. op andere house stijlen heeft niet iedereen dezelfde lonsdale polo of aussie jasje aan. en alles wat anders is dan hardcore is "niet stoer".
ik zie op trance,techno,groove,hardstyle feesten enz. niemand in gothic kleren of 40.000 man in hetzelfde merk. waar heb je het over?
n als je niet eens jezelf kan zijn, ben je eigenlijk niet echt interessant.
Buiten dat ik een hekel heb aan hardcore
Buiten dat ik een hekel heb aan hardcore ga ik ook liever naar andere feesten, simpelweg omdat ik het leuk vind om interessante mensen te ontmoeten. En die kom je doorgaans niet tegen op een hardcoreparty...
zijn we dus ook van jou af
wie zegt dat gabbers niet hunzelf zijn??? gabbers vinden die kleding stijl gewoon mooi anders zouden ze et heus niet dragen!!!! dus das gewoon bullshit
jij trekt zon conclusie omdat jij niet in de hardcore wereld zit, daarom vind jij die stijl nie mooi moet je niet aankomen met die domme conclusies!!!!
Anders trek je niet massaal dezelfde kleding aan, neem je hetzelfde kapsel en kraam je dezelfde onzin uit. In geen enkele muziekstroming zie je zoveel gasten kuddegedrag vertonen als bij hardcore
je vind het mooi omdat het een zogenaamd blij gabber merkje is
in de hongerwinter van de tweede wereldoorlog waren pollen het aller aller laatste wat men gebruikte om te vreten..... een insect staat nog hoger op de ladder dan een pol whahaha
jij hebt zelf 80% van de hardcore wereld niet eens meegemaakt broekkie. jij trekt domme conclusies hier.laatste aanpassing 24 november 2005 12:51
demo: ouwe laat eens een foto van je zien met je praatjes.ik duw je een gabber in je kont.
je bent net die onnozele gabber van de kit kat reclame. hij is bijna 30 jaar oud en het kalf wilt nog een gabbertje in trainingspak zijn whahahaha. 30 jaar en dan laat ie zn gabber danspasjes nog trots aan zn mammie zien. jij bent een halve gare dorpsgek.
wel praatjes maar geen gezicht laten zien. LAFlaatste aanpassing 24 november 2005 21:02
ja zeg nou maar gewoon voetbalclub. laatste aanpassing 24 november 2005 20:50
nee jij dan sm meesters..
Of ga je me vertellen dat je dat echt bent?
Dan ben je ziek in je hoofd
kom maar s naar bermondsey
Ohm dus omdat "heel PF niet serieus is, ben jij dat dan maar ook niet?
Over meelopen gesproken
hahaha ze slaan mij ook. neej die wijven hier met kisten worden door de puntschoen wijven geslagen.
DTT]Jos TerreurNOS a.k.a. Halfkale GEK!>
even 1 ding,ik moet wel toegeven dat ik die Sopranos gelijk moet geven over jouw haardos het ziet er echt belachelijk uit wist je dat?waarom niet helemaal kaal en als je toch wat haar op je kop wilt neem dan een blokkie staat dan veel beter
DTT]Jos TerreurNOS a.k.a. Halfkale GEK!>
even 1 ding,ik moet wel toegeven dat ik die Sopranos gelijk moet geven over jouw haardos het ziet er echt belachelijk uit wist je dat?waarom niet helemaal kaal en als je toch wat haar op je kop wilt neem dan een blokkie staat dan veel beter
Meid, ik ben zo Anti Helga dat ik nog niet mijn broek naar beneden trek om jou in je gezicht te schijten...
hahaha net een verfkwast he.
hoe wou jij jezelf noemen dan?
jouw haardos het ziet er echt belachelijk uit wist je dat?
ik wil bij onze sm freak in haar bek kakken...
unieker en creatiever dan zogenaamde gabbers die altijd hetzelfde aanhebben.
Nadat ik ze een schop heb gegeven kussen ze m'n puntschoenen en druipen ze weer af...
Je zou helemaal wegkwijnen als je hier als helga zou komen wonen..
stoer joh..dus als je vaak op hardcore feesten bent geweest dan hoor je er dus WEL bij?
je hebt wel fantasie
alles en iedereen die niet meedoet met die gabber dresscode voor mislukkelingen kan volgens jou geen hardcore liefhebber zijn.
dat is wel serieus....
Dag Helga, ik zal vanavond je mede Helga's de groeten doen van je en ze een schop in hun hol geven met mijn puntschoenen...
wat heb je eigenlijk voor kapsel onder da dorothea mutsje??
Hou je mond tegen haar kerel ik ben het echt met der eens jij bent echt een freak vaager als jou bestaat niet **lijer
In de zomer had hij ook al een foto met zn trouwe mutsje denk dat het niet veel soeps is eronder
ja een geil poepfantasietje om jou helemaal onder te schijten ouwe
jouw kop ziet er indd uit als een anus.
Nee ik kom uit Limburg. Dat woord is van ons
als ik een foto vind zonder muts dat plaatst ik hem wel hahaha. de ene draagt een muts, de ander liever een kwast hahaha.
Wat ben je jointje...????
het enigste waar je aan denkt he.... de onderdanige anus likker. ik walg van je zieke perverse geest
vieze afgedraaide kut!
Nee hoor, het gaat gewoon nergens over
Is altijd joh; als 2 verschillende soorten mensen (uiteindelijk zijn we allemaal hetzelfd) er anders utizien eindigd dat in schelden en beledigen.
Tuurlijk jos jij altijd
hou je bek tegen ilona jij blijerd.. vieze afgedraaide kut!
haha
Nou et kan toeval zijn maar volgens mij hebben ze die weg gehaald
Zegt de simpelste...
Ja Jos jij en je kapsel worden nog eens beroemd man...
ik zeg NOGMEER.. heb niet gezegd dat ik er geen was
niemand commentaar op mijn kapsel?
zal zich wel bezighouden met lonsdale en poep ofzo, hetgeen waar hij het het meest over heeft weet je wel!
MADMAN
Jij komt uit hetzelfde gat als die ander boer
ey heks, jou moeten ze in een gat stoppen ver onder de grond..
Je bent net dat gebeuren wat uit dat gat komt gekropen bij die film de ring..
jij bent zo lelijk dat als je over straat loopt kinder meteen getraumatiseerd worden bij het zien van jou kop..
kruip onder eens teen en kom er nooit meer onderuit
dus jij bent het ohzo hippe stadsmens met deze apparaten?
nee man ze is een sm zombie
Mijn "steen" zoals jij dat formuleerd is Rotterdam
rotterdam is niet van jou. rotterdam lacht jou uit.... zo,n malle vertoning hebben ze nog nooit in het centrum gezien.
jij bent net dat ene boeruh wijf van romper stomper. ook zo,n halfkale lelijkerd op kisten
BAAAHHHH....vieze sm heks
freak wat je bent, vind jij het lekker om mishandeld te worde
ze is gewoon lelijk!
Heerlen en Maastricht heeft ook genoeg nationaliteiten
49 nationaliteiten?
oftewel 48 buitenlands en 1 nederlands
bij ons is het andsom
nee KISTEN domoor
Maar jij komt uit Gulpen?D
at gat is dus zo klein dat het niet niet eens een eigen deelgemeente heeft hahaha
van je LTS opleiding
hahahah.......bleude koe ga jij mij wat zegge hoe ik iets moet zegge
besnij jezelf freak..
Zelfs in verweggistan zouden ze schrikken van deze gestoorde kamer olifant
hij zit in het laatste jaar MTS. en nou nou wat ben jij slim zeg
modderbloedje..
zeker kasteel zwijnstein
Olifanten hebben ene goed geheugen, jou kop herken ik nog wel, ben benieuwd of je dat ook in mn gezicht durft te zeggen Gulps knaapje
dus je bent alleen stoer als je uit de stad komt volgens jou
je zult verstelt staan zeug
je bent zeker de krabpaal van elke neger?
ik zou me kapot schamen als aan blanke me zou kleden als mij soort en er nog spuuglelijk uitziet ook
en dan die gele veters
sorry maar het is echt TE erg hoe jij uitziet denk dat de "echte" gabbers je nog uit zouden lachen
jij bent het vb wat hardcore belachelijk maakt