| Betreft: | evenement: Hellbound, zaterdag 14 mei 2005 om 22:00 |
Geluid was kut
goed feestje, alleen zo rustig vond k het niet. er waren altijd genoeg mensen die je net ff aantikten als je lekker aan t hakken was waardoor je uit t ritme raakte hehe
Dat komt niet door de drukte, maar omdat behoorlijk deel van het publiek wel continue aan het lopen was
T was in elk geval lekker rustig bij de wc's en de bar, dat is al heel wat waard tog?!
Waar mensen al dan niet over klagen tegenwoordig...tis nooit goed
T leek wel een fucking terrorist van Al Quada!
T leek wel een fucking terrorist van Al Quada!
Geluid was kut
Muziek was nog veel erger (overspannen herrie)
maar het aller- aller ergst waren nog wel de danseressen!
Ik heb nog nooit zo'n zielig zooitje gezien.
Verder heb ik me die paar uurtjes wel vermaakt en ben voorlopig weer ff genezen van dit soort puberfestijnen,
(tis dat ik op de gastenlijst stond anders was het weggegooid geld)
heb bijna permanent gehoorbeschadiging opgelopen
Super feestje, alleen het leek op het begin of er een paar lijken lagen te ontbinden in de achterste zaaltjes
Verder was het gewoon ronduit KUT dat Lunatic & Hysteria niet de kans kregen om te draaien. Dan was er pas echt een knal afsluiter geweest!laatste aanpassing 15 mei 2005 15:51
Enzyme was HET feest van dit weekend jongens!!!!
toppertje!
Welke site's komen er allemaal foto's op?
Heb veel voorbij zien flitsen tijdens het draaien,
maar waar het allemaal van was?
Limo en Xantrex bedankt voor de pics Kga ze zo wel ff bekijken
Radium was ook zeker
Had alleen wel iets sneller gemogen als afsluiter,
maar ondanks dat toch weer een relaxed setje
Ja want die zijn ook vele malen beter dan de andere afsluitende djs...
vet feest, alleen was k zwaar de weg kwijt, zo erg dat ik er zelf bang van werd... Weet helemaal niks meer van Simon Underground t/m Jappo. Wel jammer, mja, voor volgende keer voor mij geen troep meer...
Jammergenoeg kan k niet naar Hellbound Festival => Vakantie. Dus op naar Dominator
ik ga denk lkker naar allebij
ik sta er ook weer lekker vaak op
waarom is niemand er dan
klinkt lekker overtuigend naomi
Jammer alleen dat publiek niet zo uitbundig was
Jammer alleen dat publiek niet zo uitbundig was
misschien omdat het dit keer ook andere publiek was omdat Enzyme Incubation auk op de zelfde avond was???!!!!
Vince begon na een tijdje erg vet te draaien!
eeeeh. Kheb inderdaad een paar domme dingen gedaan maar dat is gelukkig allemaal weer goed nu . Misschien weten sommige mensen t wel... Terrorzaal...Smurf...
Maar goed, deze ervaring heeft er wel voor gezorgd dat ik nu duidelijk wel ff van die troep afblijf...laatste aanpassing 16 mei 2005 18:21
toen ging hij de laatste platen draaien terwijl fucking hellfish naast hem stond, volgens mij sloot hij af met "so happy together" was bang dat we weer van dat soort taferelen zouden krijgen