Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ik heb de hele tijd krampjes..
ben elke keer bang op alsnog een miskraam
Hmmm, ik denk dat ik straks maar es boven ga schoonmaken, heb toch niks te doen
Alleen als ik de hond ga uitlaten kan ik niet al te ver lopen, want dan heb ik ineens wel het gevoel dat ik met een soort 'ballon' tussen m'n benen loop !
nog 3,5 dgn om precies te zijn en dan heb ik verlof
Had Nick in een doos gezet (boodschappen doos van de C1000
Vandaag mag ik weer naar de vk. Ben heel erg benieuwd
Ik ben druk aan het klussen in me huissie
gisteren is de babykamer gekomen
Ik ga maar eens lekker douchen met die kleine poepmachine van me
Ooh Diets.. Wat een prachtige kerels heb jij!!! Waaaaauw..!!!
Zeker Diets
@ Diets: die mannen van jou zijn echt stoer!!!! Fietfieuw!!
@ Diets: wat een kanjers zeg !!! Het is dat ik te oud bent, anders...
2 Diets: oh man oh man wat heb jij toch een knapperds zeg, zo'n gave snoetjes die 2!
2 diets jeetje wat rot zeg zo met die maag, gaat anders naar de dokter toe, ennuh blijf het zeggen maar wat een knappe knullen man!! Die gaan nog heel wat harten breken
Ik ga btw donderdag maar even naar mijn HA, heb echt last van mijn rechter eierstok en wil niet wachten tot ik de 28e naar de gyn. kan
Spinnen is heeeel actief
Kim het gaat goed hoor tis alleen een heel vrachie wat je meezeult hahahaha. Maar nee mag absoluut niet klagen en heb er ook echt zin in!Fijn dat het met jou ook goed gaat!Die ballon herken ik ja das omdat je kindje gewoon heel diep ingedaald ligt,is alleen maar goed
ik wacht met smart op de eerst volgende baby wie ooh wie
@Bridget: jeetje meis, heb je pijn als je bv over hobbels rijdt?? Kan een ontstoken eierstok zijn! Kan veel pijn doen, heb het ook twee keer gehad, geen pretje! Beterschap ermee meissie!
Hallo ik ben ff een paar dagen niet geweest,maar volgends mij heb ik heel wat gemist! Heb ook niet echt tijd gehad om bij te lezen...
Ik ben druk aan het klussen in me huissie,ga binnekort verhuizen. Zal af en toe proberen bij te lezen!
ben ook ZO benieuwd!weer beetje spanning in t topic met jou en je meis alles goed ook
Dat zei de vk vorige keer ook al, vandaar dat ik anderhalve week terug zo'n last van 'oefen'weeën had, de kleine lag eerst té hoog en binnen 2 weken was hij/zij volledig ingedaald, dus dat was erg rap gegaan allemaal
Echt 0,0% inzet deze week. Ach vrijdag om 12.00 uur ga ik heerlijk naar huis.'
me too! *DUIMT nog steeds voor alle hoogzwangere dames*!
Wat leuk, wij zijn ook bezig!
jah wil ik wel maar weet niet he ikze op het forum krijg zal ff wat proberen oke
Spinnen is heeeel actief
2 belle hoe was je zwangerschapscursus gisteren?
donderdag heb ik een 3d echo spannend.
Gelukkig slaap ik nog perfect. Ik wordt geen een keer wakker, slaap aan één stuk door,
Vanmiddag naar de vk
Kan veel pijn doen, heb het ook twee keer gehad, geen pretje!
Lukt het een beetje met klussen ?? Wel rustig aan doen he!!
2 Partchickie: oh, dat is wel apart ja, ze zien het denk ik toch wel of niet?
Dus zou wel fijn zijn als ik gezellig mee mag kletsen...kom ik ook es wat van mijn frustraties kwijt...
pff das zeker snel gegaan!!! Veel last van gehad?
Hoe voel je je verder eigenlijk je was toch ziek (geweest?)
-- en over scheten gesproken...ik uhm...nou ja laat dat maar helemaal zitten.
Klinkt idd wel wat klote... Nog ffies volhouden, hopelijk ben je er na de bevallig direct weer vanaf.
weet het wel zeker. Zwanger zijn is wel fijn hoor...maar ook behoorlijk lastig. Vooral als je zo'n onrustig persoon bent als ik...pffff...ik kan gewoon niet afremmen Ben 't zelf schuld.
Same here En die lieverd van me zegt dan ook nog heel droog: "schat, jij hoeft niet zwanger te zijn om te stinken hoor, dat doe je even goed wel" (en hij heb nog gelijk ook )
STINKERD
Zal wel wat woorden als Dietsie wat gekruid eten voor jullie gaat klaarmaken
Beloofd=beloofd maar allemaal eerst puffen en weer fit zijn!
Beloofd=beloofd maar allemaal eerst puffen en weer fit zijn
Nog even geduld dan graag
Esmée KRUIPT!!!