Partyflock

Forumonderwerp · 775441
1 volger · 349495x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
en ik wil dat de hele wereld dat weet :-D ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo (l) echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien :jaja:

Nog meer aanstaande mama`s hier??????

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op dinsdag 15 november 2005 om 09:32:
ik heb de hele tijd krampjes..
ben elke keer bang op alsnog een miskraam

Meid, zolang er geen helder rood bloed bij zit, dan is er echt niks aan de hand:) Die krampen zijn je baarmoeder, die zich aan het uitrekken is:yes: Want die word natuurlijk groter, omdat het ruimte moet maken voor je beeb:yes:

En als je je toch zorgen blijft maken, moet je gewoon naar je vk bellen:)

Waarschuw beheerder
Hallo ik ben ff een paar dagen niet geweest,maar volgends mij heb ik heel wat gemist! Heb ook niet echt tijd gehad om bij te lezen...
Ik ben druk aan het klussen in me huissie,ga binnekort verhuizen. Zal af en toe proberen bij te lezen!

Waarschuw beheerder
Goedemorgen allemaal !!!:D

Vandaag mag ik weer naar de vk. Ben heel erg benieuwd.

@ Diets: wat een kanjers zeg !!! Het is dat ik te oud bent, anders...;)

@ Sas en Chris: nog even volhouden, het einde is voor jullie ook in zicht. Nog ergens last van of valt het allemaal wel mee.

Ik heb gelukkig nergens last van, laten we hopen dat het zo blijft.
Alleen als ik de hond ga uitlaten kan ik niet al te ver lopen, want dan heb ik ineens wel het gevoel dat ik met een soort 'ballon' tussen m'n benen loop !
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 09:27:
Hmmm, ik denk dat ik straks maar es boven ga schoonmaken, heb toch niks te doen

Dat moet vanavond na het werk maar doen, nog 3,5 dgn om precies te zijn en dan heb ik verlof :cheer:
Dan kan ik naar hartelust boenen;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 10:04:
Alleen als ik de hond ga uitlaten kan ik niet al te ver lopen, want dan heb ik ineens wel het gevoel dat ik met een soort 'ballon' tussen m'n benen loop !

Als ik me hondje ga uitlaten, dan moet ik na een paar meter piesen:S En dan ben ik zeg maar net geweest:/

Komt door het lopen denk ik.

nog 3,5 dgn om precies te zijn en dan heb ik verlof

:cheer: die zijn zo voorbij meid:yes:

Waarschuw beheerder
Goodmorning ladies!!

Uitspraak van 8) Moon 8) op dinsdag 15 november 2005 om 00:13:
Had Nick in een doos gezet (boodschappen doos van de C1000

hihi.. had hem al een keer in het groot gezien, maar nogmaals *smelt*

@ Diets: die mannen van jou zijn echt stoer!!!! Fietfieuw!!

He bah! Misschien zijn het je darmen? Zolang je niet erbij bloed, zal het wel meevallen! Anders bel je je verloskundige even.

Vandaag mag ik weer naar de vk. Ben heel erg benieuwd

Heel veel succes en plezier!!

Meiden poets maar flink!! Want als de kleine er is heb je er weinig tijd meer voor.. en ook geen zin meer in.. hihi!! Maar natuurlijk wel om je rust denken he? tussen het poetsen door!

Ik ga maar eens lekker douchen met die kleine poepmachine van me!

Tot later!

(K) Marije

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 23:37:
Hebben jullie nog suggesties voor uploadsites voor foto's??

www.mijnalbum.nl

Waarschuw beheerder
gisteren is de babykamer gekomen.echt mooi nu word het nog ff wat echter.donderdag heb ik een 3d echo spannend.hebben jullie die ook laten doen?ben wel benieuwd of je dat echt allemaal zo goed ziet.
kuzz liek 27 weken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 10:25:
ben wel benieuwd of je dat echt allemaal zo goed ziet.

Moet je ff op m'n profiel kijken, dan zie je wat foto's die wij hebben laten maken.

Waarschuw beheerder
oooww wat lief.kan nie wachten tot donderdag hoor!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 10:30:
oooww wat lief.kan nie wachten tot donderdag hoor!!

Is echt ontzettend leuk hoor !!!
Waarschuw beheerder
Hey ladies, geloof mij ook al ben je niet zwanger dat kun je ook last hebben van vetophopingen :D O:) ik haaaat sporten maar moet er van mezelf aan gaan geloven in 2006, wil gaan spinnen en op de trilplaat (y) vriend van me heeft een eigen sportschool en vertelde dat die 2 dingen het snelst en het meeste resultaat geven.

Spinnen is heeeel actief en trilplaat redelijk passief en maar 20 min. per keer dus dat is de ideale combi.

2 Diets: oh man oh man wat heb jij toch een knapperds zeg, zo'n gave snoetjes die 2! :lief:

2 Christa: spannend zeg, zo'n apart idee dat jij en Sas dadelijk eindelijk jullie kindje in jullie armen kunnen houden :)

Het gaat verder wel goed met het lijstje, er komen er steeds meer bij (y)

2 Kim: erg gaaf die 3D foto's, zo duidelijk ook!

Ik ga btw donderdag maar even naar mijn HA, heb echt last van mijn rechter eierstok en wil niet wachten tot ik de 28e naar de gyn. kan :bloos:

Waarschuw beheerder

Er gebeurd ook vanalles in je lichaam, dus dat kan jen u gewoon merken. In begin had ik er ook zoveel last van. Later zakt dat wel weg end an heb je het af en toe een x.

Waarschuw beheerder
goeiemorgen :D

Hoe voelt iedereen zich vandaag??
Wat een K*T weer zeg!!! niet leuk :nee:

2 sasje hoe voel je je wiifie?? Alles goed met jou en je :lief: beeb?? Nog een beetje vol te houden allemaal?

2 belle hoe was je zwangerschapscursus gisteren?

2 moon blijf die foto echt zo cute vinden!! Zou je zo in het c1000 krantje kunnen plaatsen als reclame..

2 diets jeetje wat rot zeg zo met die maag, gaat anders naar de dokter toe, ennuh blijf het zeggen maar wat een knappe knullen man!! Die gaan nog heel wat harten breken ;)

2 miss jizz hoe is het nu met je?? Gaat het nog?? is ook niet niks allemaal.. hoe is het met je man??

Zijn waarschijnlijk "gewoon" je banden die aan het oprekken zijn.. is heel normaal en als je je er zorgen over maakt ff de VK bellen.. daar zijn ze voor he!!!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 09:41:
Ik ben druk aan het klussen in me huissie

suc6 met klussen en niet te hard werken he!!

gisteren is de babykamer gekomen

Leuk he!! kan je lekker aan de slag om alles in te ruimen enzo!! En als het kan wil ik graag foto's zien :D

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 10:20:
Ik ga maar eens lekker douchen met die kleine poepmachine van me

HEEEERLIJK!! wij zijn net ook saampies onder de douche geweest :)

2 christa hoe voel je je?? alles goed met jou en je kleintje??

Voor wie ik vergeet een dikke :knuffel:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fairytale op dinsdag 15 november 2005 om 09:03:
Ooh Diets.. Wat een prachtige kerels heb jij!!! Waaaaauw..!!!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 09:27:
Zeker Diets

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 10:20:
@ Diets: die mannen van jou zijn echt stoer!!!! Fietfieuw!!

@ Diets: wat een kanjers zeg !!! Het is dat ik te oud bent, anders...

Uitspraak van Lisboa-B op dinsdag 15 november 2005 om 10:50:
2 Diets: oh man oh man wat heb jij toch een knapperds zeg, zo'n gave snoetjes die 2!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 11:01:
2 diets jeetje wat rot zeg zo met die maag, gaat anders naar de dokter toe, ennuh blijf het zeggen maar wat een knappe knullen man!! Die gaan nog heel wat harten breken

:bloos: THANKS (f)!

Vanmiddag afspraak bij de HA gemaakt(y)!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
goeieiiiiiiiiiiiiie smorgens :-d heb echt lekker geslapen vannacht!!! Ben er maar 3x uitgeweestd at valt mee om te plassen.....voor de rest lag ik gewoon best lekker dus ik heb besloten overdag niet meer uren te gaan pitten want daardoor slaap ik snachts niet goed :/

had ik nou al verteld dat ik gister bij de VK ben geweest?:-s.... alles was perfecto :-d hartje tikte als ee trein en mn bloeddruk was uitstekend. Kindje ligt met het ruggetje rechts en zn beentjes links maar dat dacht ik al wel want krijg vaak ineens een voet door mn buikwand aan die kant!

ik ben net uit bed en heb een soort weeig menstruatiegevoel in mn onderbuik,zullen wel oefenweeen zijn want zit verder geen ritme in. TOCH voel ik me anders de laatste dagen,ben veel drukker en wakkerder lijkt wel en heb veel harde buiken enzo. Nah ja we zien wel wanneer het mijn tijd is toch,de baby bepaald in dit geval hahahahahaha (l)
en alstie net zo eigenwijs is als pa.....tja dan kan het best wel duren hoor ;-)

Sasje en Christa: Hoop dat het niet zo lang meer duurt voor jullie!! Vind het weer zo spannend worden!!

:jaja: ik kan echt niet meer wachten joh!

Diets voel je je al wat beter weer?de antibiotica werkte toch of toch niet? rot als je steeds zo beroerd bent meid :-s. Lekkere ventjes zijn het ook die zoons van je he!!(l)

Ben benieuwd wanneer Kirsten nou eens begint die is al een paar dagen uitgerekend,spannend hoor!!

Belle fijn om te horen dat alles goed is!!!! Ja ik merk ook als ik op mn zij lig dat de baby gaat liggen purren daar,niet echt pijnlijk maar net of hij dan zit te friemelen hahahaha :-d... onze beebs liggen trouwens hetzelfde zo te horen! (l)

joh meid je bent over je kritieke zone heen dan is de kans zo nihil. Je moet niet vergeten dat jouw lijf nu keihard werkt om van zon klein vruchtje een compleet mens te maken in no-time. Je banden worden flink opgerekt dus dat is wat jij voelt! Je moet jezelf niet zo bang zitten te maken voor je het weet ben je 8 maanden zwanger ;-). Stress is trouwens veel slechter...zonder bloedverlies is er niks aan de hand.

Kim het gaat goed hoor tis alleen een heel vrachie wat je meezeult hahahaha. Maar nee mag absoluut niet klagen en heb er ook echt zin in!Fijn dat het met jou ook goed gaat!Die ballon herken ik ja :-d das omdat je kindje gewoon heel diep ingedaald ligt,is alleen maar goed :jaja:

Liekskuh oh 3d is zoooooo mooi (l) je weet echt niet wat je ziet zo knap dat ze dat kunnen je krijgt zeker geen spijt hoor :-) laat je ons de fotos wel even zien?:-d

denk ik klaar te zijn met typen komt er nog een heel riedel bij hahahahahaa :respect:

Brinta ik voel me prima gelukkig :-d ben ook ZO benieuwd!weer beetje spanning in t topic ;-p met jou en je meis alles goed ook?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ga btw donderdag maar even naar mijn HA, heb echt last van mijn rechter eierstok en wil niet wachten tot ik de 28e naar de gyn. kan

Dat klinkt echt naar, zou ik ook zo snel mogelijk mee naar de huisarts gaan, weet je tenminste waar dat vandaan komt...
Succes!
Spinnen is heeeel actief

Klinkt errug actief, word al moe bij de gedachte;)

Waarschuw beheerder
bedankt dames voor de tip,,ik gaat meteen effe koekeloeren...moet zo toch effe douche met de kleine meid...

ik wacht met smart op de eerst volgende baby wie ooh wie

gr xxxx natas

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op dinsdag 15 november 2005 om 11:04:
Kim het gaat goed hoor tis alleen een heel vrachie wat je meezeult hahahaha. Maar nee mag absoluut niet klagen en heb er ook echt zin in!Fijn dat het met jou ook goed gaat!Die ballon herken ik ja das omdat je kindje gewoon heel diep ingedaald ligt,is alleen maar goed

Dat zei de vk vorige keer ook al, vandaar dat ik anderhalve week terug zo'n last van 'oefen'weeën had, de kleine lag eerst té hoog en binnen 2 weken was hij/zij volledig ingedaald, dus dat was erg rap gegaan allemaal.

Gelukkig slaap ik nog perfect. Ik wordt geen een keer wakker, slaap aan één stuk door, hoef ook nog geen kussentjes te gebruiken, ik kan nog gewoon op m'n zij liggen zonder problemen, dus ik heb gelukkig niets te klagen, behalve dat ik gewoon helemaal geen zin meer heb om te werken. Echt 0,0% inzet deze week. Ach vrijdag om 12.00 uur ga ik heerlijk naar huis.'

Vanmiddag naar de vk en daarna naar de PTT, kan ik eindelijk m'n modem ophalen voor het i-net !!! Kan in eindelijk thuis internetten (werd echt heel erg snel tijd)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 11:05:
ik wacht met smart op de eerst volgende baby wie ooh wie

:jaja: me too! *DUIMT nog steeds voor alle hoogzwangere dames*!

@Bridget: jeetje meis, heb je pijn als je bv over hobbels rijdt?? Kan een ontstoken eierstok zijn:s! Kan veel pijn doen, heb het ook twee keer gehad, geen pretje! Beterschap ermee meissie(f)!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op dinsdag 15 november 2005 om 11:09:
@Bridget: jeetje meis, heb je pijn als je bv over hobbels rijdt?? Kan een ontstoken eierstok zijn! Kan veel pijn doen, heb het ook twee keer gehad, geen pretje! Beterschap ermee meissie!

:s... Is dat ook gevaarlijk?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 09:41:
Hallo ik ben ff een paar dagen niet geweest,maar volgends mij heb ik heel wat gemist! Heb ook niet echt tijd gehad om bij te lezen...
Ik ben druk aan het klussen in me huissie,ga binnekort verhuizen. Zal af en toe proberen bij te lezen!

Wat leuk, wij zijn ook bezig!

En ik heb volgende week vrijdag een sollicitatiegesprek, maar die weten niet dat ik zwanger ben :s.

Waarschuw beheerder
jah wil ik wel maar weet niet he ikze op het forum krijg zal ff wat proberen oke

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op dinsdag 15 november 2005 om 11:04:
ben ook ZO benieuwd!weer beetje spanning in t topic met jou en je meis alles goed ook

ja logisch dat je nieuwsgierig bent!!! Gelukkig is het al BIJNA!!!! Ben ook erg nieuwsgierig naar de kleine moppies die er de aankomende tijd geboren worden :D:D:D

2 bridget ja lijkt me idd geen pretje.. hopelijk krijg je snel die afspraak!!! (f)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 11:08:
Dat zei de vk vorige keer ook al, vandaar dat ik anderhalve week terug zo'n last van 'oefen'weeën had, de kleine lag eerst té hoog en binnen 2 weken was hij/zij volledig ingedaald, dus dat was erg rap gegaan allemaal

pff das zeker snel gegaan!!! Veel last van gehad?
Hoe voel je je verder eigenlijk je was toch ziek (geweest?)

Echt 0,0% inzet deze week. Ach vrijdag om 12.00 uur ga ik heerlijk naar huis.'

Begint dan je verlof?? :)

me too! *DUIMT nog steeds voor alle hoogzwangere dames*!

IK OOK!!!! :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 11:11:
Wat leuk, wij zijn ook bezig!

Lukt het een beetje met klussen ?? Wel rustig aan doen he!!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 11:13:
jah wil ik wel maar weet niet he ikze op het forum krijg zal ff wat proberen oke

ben benieuwd!! *altijd nieuwsgierig naar foto's :D*
Waarschuw beheerder
2 Diets: dat niet het is meer een drukkend gevoel van binnenuit zeg maar, en als ik zit of loop straalt het door naar mijn onderbuik en been :S pfff..ik heb altijd van die vage dingen! Maar goed misschien een cyste ofzo? Hopelijk is het niks ernstigs...(ben nogal een hypochonder :bloos:)

Succes bij de dokter!

2 Partchickie: oh, dat is wel apart ja, ze zien het denk ik toch wel of niet?

2 Kim: ik had de ha al eerder erover gebeld maar ze zei dat het misschien kwam doordat ik lange cyclussen heb. Maar nu het aanhoudt wil ik inderdaad even een goede check-up.

2 Sas: spannend hoor!!!! Ik leef helemaal met je mee :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Spinnen is heeeel actief

Dat heb ik ook gedaan, en dat vond ik het leukste wat betreft fitnes. Cardio vind ik namelijk echt geen klote aan:S Dat was echt elke keer een straf voor me 8)

En ik ga zeker weer spinnen als ik weer mag sporten:yes:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 11:01:
2 belle hoe was je zwangerschapscursus gisteren?

Ja leuk:D Zitten alleen 2 meiden bij(familie van elkaar) en die zitten er elke keer door heen te lullen:[ Dus ik zat gister elke keer sssssssssssssttttttttttt:[ Ja toch, houd je bek zeg, ik wil horen wat die instructrice allemaal zegt!!

donderdag heb ik een 3d echo spannend.

Dat is zo ontzettend leuk meid:yes: Wij hebben voor 2 weken terug 1tje gehad, en ik was helemaal in luf(L)(L)
Spannend man.. zeker helemaal zenuwachtig voor?? :P

Gelukkig slaap ik nog perfect. Ik wordt geen een keer wakker, slaap aan één stuk door,

Zo dat is echt wel beter!! Ik moet er minimaal 3 keer per nacht uit, anders pis ik in me bed 8)

Vanmiddag naar de vk

Suc6 mop:D

Kan veel pijn doen, heb het ook twee keer gehad, geen pretje!

ieuwwwww:S Zo mensenlief, dat lijkt me idd heel erg pijnlijk:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 11:19:
Lukt het een beetje met klussen ?? Wel rustig aan doen he!!

Er was a heel veel gedaan voor wij erin kwamen. Is een oud huisje, maar is helemaal opgeknapt, dus we hebben er niet zo heel veel werk mee. Het was meer dat we onze smaken aan elkaar aan moesten passen, maar dat is gelukt en voor de babykamer mag ik alles zelf verzinnen, daar bemoeit ie zich niet mee haha. Wel lief.

Dus we hebben nu het meeste binnen qua verf en behang, dus zaterdag schilderen en behangen enzo. We hebben heel veel mensne die helpen, dus denkd at we heel eind komen. Wel fijn des te eerder het klaar is. Meubeltjes voor de babykamer hebben we ook al, dus volgensmij is die het eerste klaar haha.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 11:22:
Meubeltjes voor de babykamer hebben we ook al, dus volgensmij is die het eerste klaar haha.

Is ook het belangrijkste he b)
Waarschuw beheerder
Heee....zwangeren op PF...jee...ben al zo'n 25 weekjes zwanger en bijna nooit meer op pf te vinden...omdat ja, weet ik veel. En nu zie ik toevallig dit topicje. Kan het ff niet laten, moet maar ff wat erbij zetten, als het mag.

Ik ben Jaz en dus 25 weekjes zwanger van mijn eerste beeb. Het gaat allemaal goed, maar ik ben een verschrikkelijk feestbeest in hart en nieren en mis het stappen behoorlijk. Ben gestopt met roken en drink geen druppel en de hormonen gieren op dit moment door m'n lijf. Samen wonen met mij is op dit moment geen pretje :no: :D

Zwangerschapskwaaltjes heb ik voldoende voor 3 vrouwen, en ook nog allemaal van die rare dingen:
-- bloedneuzen..iedere dag wel een.
-- kramp in mijn linkerbeen..de hele dag door...ik loop echt als een manke eend.
-- ik ruik gewoon alles: als de buurman een scheet laat, hou ik het niet meer.
-- en over scheten gesproken...ik uhm...nou ja laat dat maar helemaal zitten.

Dus zou wel fijn zijn als ik gezellig mee mag kletsen...kom ik ook es wat van mijn frustraties kwijt...:[
:flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lisboa-B op dinsdag 15 november 2005 om 11:20:
2 Partchickie: oh, dat is wel apart ja, ze zien het denk ik toch wel of niet?

Ja je kunt het wel beetje zien ligt er ook aan wat ik aan trek. MAa rik moet solliciteren van de ww en je mag nooit in je brief al zetten dat je zwanger bent, want dan maak je natuurlijk nog minder kans en je moet dus zorgen dat je zoveel mogelijk kans maakt. Ik vind het alleen heel erg vervelend dat je er dan heen moet en dan zien ze je en dan is het zo van ohw :s.. Denk ik dan. Ik weet nu al dat ik voor niks ga. Ik zit ook al bijna in de 5de maand, dus wannee rik dan ingerwerkt zou zijn. Tenminste dat het lekker loopt dan kun je alweer thuis blijven.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 11:24:
Is ook het belangrijkste he

HAha ja voor mij wel. MAar ze komt nog lang neit als goed is, dus tijd zat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jazibelle op dinsdag 15 november 2005 om 11:25:
-- ik ruik gewoon alles: als de buurman een scheet laat, hou ik het niet meer.

HAha lekker!!! Gelukkig geen last van behanlve eieren, maar dat had ik voor die tijd ook al.

Waarschuw beheerder
Dus zou wel fijn zijn als ik gezellig mee mag kletsen...kom ik ook es wat van mijn frustraties kwijt...

Iedereen is welkom hoor!!! Klinkt idd wel wat klote... Nog ffies volhouden, hopelijk ben je er na de bevallig direct weer vanaf.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 11:17:
pff das zeker snel gegaan!!! Veel last van gehad?
Hoe voel je je verder eigenlijk je was toch ziek (geweest?)

Ik ben nog steeds een beetje verkouden (maar dat heerst) maar de ontsteking is weg en ik voel me verders weer kiplekker....:D

Waarschuw beheerder
meiden heb de foto's op mijn profiel gezet,lukt me niet om op het fotum te zetten
en jazz haha mijn vriend word soms ook gek van mijn hormonen.

Waarschuw beheerder
@ Lieske: helemaal leuk die kamer !!!(L)

Waarschuw beheerder
JA vind ik ook :)
Waarschuw beheerder
2 Jazibelle: kun je meteen je gegevens in het rijtje zetten :D enne welkom!

Oh Liekskuh wat leuk zeg, lekker fris dat blauw en groen (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Leuke kamer jah...en die wagen is ook mooi!! Jee...wat moet ik nog veel regelen als ik dat zie. :S

Klinkt idd wel wat klote... Nog ffies volhouden, hopelijk ben je er na de bevallig direct weer vanaf.
weet het wel zeker. Zwanger zijn is wel fijn hoor...maar ook behoorlijk lastig. Vooral als je zo'n onrustig persoon bent als ik...pffff...ik kan gewoon niet afremmen :D :p Ben 't zelf schuld.

Waarschuw beheerder
donateur
-- en over scheten gesproken...ik uhm...nou ja laat dat maar helemaal zitten.

Same here 8) En die lieverd van me zegt dan ook nog heel droog: "schat, jij hoeft niet zwanger te zijn om te stinken hoor, dat doe je even goed wel" (en hij heb nog gelijk ook8) )

Maar gefeliciteerd:D Weer een zwangere muts erbij:P
Waarschuw beheerder
Lijstje....lijstje *zoekt*
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jazibelle op dinsdag 15 november 2005 om 11:43:
Klinkt idd wel wat klote... Nog ffies volhouden, hopelijk ben je er na de bevallig direct weer vanaf.
weet het wel zeker. Zwanger zijn is wel fijn hoor...maar ook behoorlijk lastig. Vooral als je zo'n onrustig persoon bent als ik...pffff...ik kan gewoon niet afremmen Ben 't zelf schuld.

Ik denk dat je in dit topic op het juiste adres bent(y)! Zijn er namelijk meer die erg onrustig zijn, schoonmaakwoedes hebben etc(Knoem geen namen hoor:P) Dus gooi het maar eruit hiero;)! En gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap je hebt nog wel ff te gaan las ik (f)!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 11:45:
Same here En die lieverd van me zegt dan ook nog heel droog: "schat, jij hoeft niet zwanger te zijn om te stinken hoor, dat doe je even goed wel" (en hij heb nog gelijk ook )

STINKERD:P! Zal wel wat woorden als Dietsie wat gekruid eten voor jullie gaat klaarmaken;)!
Waarschuw beheerder
Thanx voor de felicitaties! :lief: Jullie natuurlijk ook heel erg gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!! :D

Ik moet nog wel ff..ja...pffff..:D Nog 15 weekjes. Met de Carnavalsdagen ben ik uitgeteld (25 februari) en das nogal ongunstig als je in Limburg woont... :D Maar goed, ik zie wel wie allemaal nuchter is als ZE (jaaa, het is een wijffie) geboren wordt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ==>Diets<== op dinsdag 15 november 2005 om 11:46:
STINKERD

Behoolek ja 8)

Uitspraak van ==>Diets<== op dinsdag 15 november 2005 om 11:46:
Zal wel wat woorden als Dietsie wat gekruid eten voor jullie gaat klaarmaken

Water loopt me nu al in de mond:9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 11:48:
Water loopt me nu al in de mond

Beloofd=beloofd maar allemaal eerst puffen en weer fit zijn:p!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op dinsdag 15 november 2005 om 11:50:
Beloofd=beloofd maar allemaal eerst puffen en weer fit zijn!

Nog even geduld dan graag :D
Waarschuw beheerder
Oh ja, het lijstje: :D

Kirsten/11 november 2005/suprise
Christa/26 november 2005/ jongetje
Saskia/29 november 2005/ verrassing
Stephanie/ 6 december 2005/ verassing
Trea/8 december/verrassing
Kim / 22 December 2005 / Verrassing
natasja/26 december 2005/ meisje
anica/26 januari 2006/ jongen
Leontine/13 februari 2006/ jongetje
liek/14 februarie2006/verassing
Joyce/25februari2006/meisje
Marije/28 maart 2006/meisje
Inge/20 mei 2006/verassing
Danuta/22 mei 2006/verassing
Manon/ 5 juni 2006/ verassing

Jaz...das dus Joyce...:D

Waarschuw beheerder
Esmée KRUIPT!!! :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Waarschuw beheerder
Juij!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ==>Diets<== op dinsdag 15 november 2005 om 11:50:
Beloofd=beloofd maar allemaal eerst puffen en weer fit zijn

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 11:50:
Nog even geduld dan graag

En voor mij net iets langer:P:P

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 11:53:
Esmée KRUIPT!!!

waaaaaaaaaaaaaa, wat koel:P:P :cheer:
Waarschuw beheerder
2 Brinta: okeeee....check check zijn alle kastjes op slot, plantenbakken hoog gezet, en liggen de afstandsbedieningen in de la? :D Die kleine pollewop die sjeest in no time jullie hele huis door straks ;)