Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
das niet zo'n stomme vraagik zou het eerlijk gezegd niet weten, toen ze mijn vliezen doorprikten was het idd niet veel, ze moesten me wel inleiden want anders kreeg jay het benauwd... ze drinken het wel, maar of ze het nou opdrinken.. kweenie hihi
Dat is toch netjes? Als ik hetvan sommige lees die zijn veel meer aan gekomen
Ik weet ook precies de dag dat ik ben bevrucht.. echt grappig!! Weet ook precies hoe het ging.. en inderdaad de billen omhoog.. En ik riep voor de grap: "zwem Ariël, zwem". We hadden een erg melige bui..
Heerlijk!! Ik vind het ook zo leuk als mijn mannetje lekker met die kleine bezig is!! Echt van die smelmomenten!
In mijn zwangerschap kon ik het ook niet.. Terwijl ik normaal helemaal dol ben op bloed, medische dingen enzo..
ik ben na 3 maanden al 3 kilo aangekomen
Haha nou is ook neit erg hoor, kan mij toch ook nog gebeuren
hahah prachtig!!! heerlijk he lol in bed? kan ik zo van genieten
ik geniet er nog van om jay en rené samen te zien kroelen en spelen, als rené soms moe van zijn werk thuis komt gaat ie dutje doen op de luie stoel, jay kruipt dan dicht tegen m aan en knuft lekker halfslapend mee
jay is afgelopen zomer op zijn kin gevallen, een gapend bloeden gataaah ik was helemaal buiten zinnen en kotsberoerd!!!!ik was helemaal alleen en moest zelf de bloeding stelpen en vervoer naar ziekenhuis regelen anders was ik écht van me stokje gegaan!!! na de scans en hechtingen ben ik ook totaal ingezakt hoor
Hehe, gaat Dan het proberen, zegt ie: "ja sjat, als je ze er verkeerd om in doet, dan passen ze niet nee"
Geeft je wel weer een heerlijk gevoel hé?
Verschrikkelijk!! Ik had al moeite met Jezz zijn prikjes.. Ik trok al helemaal wit weg.. haha!!
gaan we nou nog door over die kilo`s
nee weet ik ook wel..ben ook nogal chaggerijnig de hele dag heb net trouwens kraamzorg geregeld, en gebeld voor een nieuwe school enzo, dus heb het druk gehad..
maarja, ik ben ook altijd geen dunne meid geweest, maar wat boeien mij die extra kilo's nou.. krijg dr iets moois voor terug, en hou toch ontzettend van sporten ,dus om dat daarna te doen, maarkt me ook niets uit..
ik heb nu alleen een probleempje,,ik heb een bultje onder m,n oksel,en hy doet zeer...ik denk zelf dat het door het scheren komt,,maar ja ik wacht het even af,en anders effe naar de dokter.....
gaan we nou nog door over die kilo`s meid je moet eens kijken als je bijna 9 maanden zwanger bent hoeveel er dan bij is gekomen....HMPFR
Heb me net trouwens weer vol lopen vreten zeg op de verjaardag van mijn zussie
Hoe gaat het voor de rest met iedereen
Hey Moon!
Hoest met jou??
EN met je kleine man?
En hoe is het met jou Diets?? Lekker vol nog zeker?? hihi!
Hoest met die twee kanjers van je??
Kirsten/11 november 2005/suprise
Christa/26 november 2005/ jongetje
Saskia/29 november 2005/ verrassing
Stephanie/ 6 december 2005/ verassing
Trea/8 december/verrassing
Kim / 22 December 2005 / Verrassing
natasja/26 december 2005/ meisje
anica/26 januari 2006/ jongen
Leontine/13 februari 2006/ jongetje
liek/14 februarie2006/verassing
Marije/28 maart 2006/meisje
Inge/20 mei 2006/verassing
Manon/ 5 juni 2006/ verassing
Mijn mams vermoed een maagzweertje aangezien ik zaterdag de hele tijd moest overgeven, kweet niet of je dat had gelezen dat ik op ILT de hele tijd als een kasplant heb gezeten(n)
Zal morgen ff een foto plaatsen van ze die afgelopen vrijdag is gemaakt bij de tienerdisco
Marije geef Jezz een dikkevan me zo! Nog een paar dagen dan is papa er weer
! Leuk hoor meis
Met Nick gaat alles weer![]()
Griepje is zo goed als vertrokken
Jaaaaaaaaaaahhhh!! Leuk!! Ik baal joh.. had ik allemaal foto's geplaatst op mypicgallery.. stopt de service.. kan ik ze niet meer uploaden. Hebben jullie nog suggesties voor uploadsites voor foto's??
Beter!!! ALleen jammer dat je zelf aan het snotteren bent!!
Leuk joh dat je op kraamvisite gaat!!
Vind Nick het wat, SInterklaas?? Of snapt ie het nog niet zo?
Wat heb je trouwens een leuke forumfoto!! *smelt*
Wat een prachtige kerels heb jij!!!