Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ik heb ook in Overvecht gewoond... Heel eventjes maar.. Weet nie eens meer die die straat heette... Vlakbij de Hoogvliet
Juij wij hebben ook een huis!
zo ff snel een KORT klantje
Vannacht had ik weer ff menstruatieachtige krampen toch beetje weeenactiviteit in mn lijf!!Goed te weten dat mn lichaam al zo bezig is ..ze zeggen hoe meer last je nu hebt hoe sneller het straks gaat dus ik houd me daar maar aan vast he .... heb steeds al het gevoel dat het eerder komt mn lijf is zoooo bezig met rommelen
Alleen met verf op water basis! Best irritant ik heb net een ander huis,volgende week de sleutel dus ik kan niet mee helpen schilderen
GEFELICITEERD!!
Jullie geloven het niet maar werd met keelpijn wakker en mijn neus zit weer dicht, lijkt wel in mijn voorhoofd te zitten!
Dan mag ik dus ook niet schilderen en ook niet met olieverf dus. JEetje dan baal ik. Ik wilde een leuke muur schilderen voor de baby, kan ik nu wel vergeten .
@Partychick: begreep ik nou goed dat jullie en huisje hebben?? GEFELICITEERD MEIS !
Ja idd,maar misschien ken je iemand die het voor je wil doen?
Ik vind het ook irritant hoor,maar gelukkig heb ik vrienden die wel willen helpen!
Wilde ook heel graag in Zuilen wonen,maar ja woningnet werkte niet erg mee,maar ja ik ben gewend in Overvecht dus vind het ook niet zo erg om hier te blijven,heb nu wel een veel grotere flat!
Ja dat lijkt mij dus helemaal niks 1 keer water er tegen aan en je muurschildering is naar de kl*te
Dus heb van woningnet wel een mooie ruime flat gekregen met een mooi uitzicht over de stad hahaha en ben er best blij mee, moet denk maar me geduld leren bewaren tegenover die ettertjes.
kinderen uit de buurt of zo?
Dat is wel ideaal bij de stad..
Dames, zullen we weer iedere keer als je wat post je naam, nickname en hoever je zwanger bent of al mama bent of niet zwanger?? Ik bedoel dit dus: Diana (Diets) mama van Kevin (13) & Dylan (12)!
Ze hebben geen respect voor onze spullen en dan kan ik pisnijdig worden
Ladyluck als je onderaan mn profiel kijkt zie je een foto van de grove lijnen...het midden is een oude tatoo die hij dus uit laat breiden met een heel tribalwerk (open tribalstyle)....zal vanavond weer een foto maken
ja dat snap ik!! Best irritant,ik heb het hier ook gehad een paar jaar geleden,kinderen die constant in het portiek zaten ,maar uit eindelijk ben ik zo kwaad geworden dat ze zich rot schrokken en daarna zijn ze niet meer terug gekomen! Ik hoop niet dat ik bij m'n andere huis daar weer last van krijg,maar ik denk het niet,het is goed afgesloten maar ja je weet het natuurlijk !
Wilde ook heel graag in Zuilen wonen
@Partychick: gefeliciteerd met je verjaardag !!! Geniet ervan
Gor zn familie heeft ook roodharigen dus wie weet erft mijn kleine het wel ze zeggen dat de kans erg klein is omdat donker heerst en ik en gor allebei donker zijn
rood gaat in de loop van de jaren weg! Is onderzoek naar gedaan ofoziets....
Jullie geloven het niet maar werd met keelpijn wakker en mijn neus zit weer dicht, lijkt wel in mijn voorhoofd te zitten
Ik heb mezelf voorgenomen om pas weer naar de tattooshop te gaan als de baby er is, anders blijf ik aan de gang
Ik heb mezelf voorgenomen om pas weer naar de tattooshop te gaan als de baby er is, anders blijf ik aan de gang
Ben ook bang, dat straks ergens in de winkel ofzo, m'n vliezen gaan breken
misschien breken ze wel nie