Partyflock

Forumonderwerp · 775441
1 volger · 346868x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
en ik wil dat de hele wereld dat weet :-D ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo (l) echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien :jaja:

Nog meer aanstaande mama`s hier??????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 09:00:
MAg je ook gewoon schilderen als je zwanger bent?

Alleen met verf op water basis! Best irritant ik heb net een ander huis,volgende week de sleutel dus ik kan niet mee helpen schilderen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fairytale op donderdag 3 november 2005 om 08:58:
Ik heb ook in Overvecht gewoond... Heel eventjes maar.. Weet nie eens meer die die straat heette... Vlakbij de Hoogvliet

Ik kan niet zeggen dat ik erg blij ben dat ik weer in Overvecht woon ( woonde eerst in Zuilen )
Maar er zat niets anders op en met me flat ben ik wel heel erg blij, dus ik wen wel weer aan het feit dat die ettertjes constant me spullen slopen als ze de kans krijgen hiero :frusty:

Waarschuw beheerder
Zo jullie zijn zctief geweest zeg...
Ben wel weer ff bezig geweest om alles helemaal weer bij te lezen.

Over de meeting...lijkt me leuk.Zet mij er dus ook maar bij!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 21:39:
Juij wij hebben ook een huis!

GEFELICITEERD!!
Uitspraak van sassie(f) op donderdag 3 november 2005 om 08:32:
zo ff snel een KORT klantje

Jij hebt ook niet echt rust in je donder he? :D
Vannacht had ik weer ff menstruatieachtige krampen toch beetje weeenactiviteit in mn lijf!!Goed te weten dat mn lichaam al zo bezig is ..ze zeggen hoe meer last je nu hebt hoe sneller het straks gaat dus ik houd me daar maar aan vast he .... heb steeds al het gevoel dat het eerder komt mn lijf is zoooo bezig met rommelen

Hoop voor je dat het idd lekker snel gaat komen...
Maarrrrrr....ik ben vandaag al 41 wkn en 2 dgn :S
Zelfs de verloskundige zei tegen mij dat ze dit niet had verwacht gezien dat ik de vorige keer met 40 wkn precies en 40 wkn en 3 dgn ben bevallen.Het kindje al heel goed ingedaald zit,dit mijn derde zwangerschap is,al veel buikpijn en harde buiken heb gehad...
Maar je iedere zwangerschap,lijf en bevalling is natuurlijk ook wel heel verschillend.

Morgen moet ik weer op controle dus afwachten wat ze dan zal zeggen...
Een troost is het nu dan wel..over 5 dgn is hij zeker eruit want dan ben ik 42 wkn en dat is echt de max dat je zwanger mag lopen toch.

Gisteren met Leroy dus nog naar de dokter geweest en zijn keelamandelen zijn onstokken.Hij heeft een heel vies drankje mee gekregen.Gelukkig gaat het vandaag alweer een stuk beter met hem en is zijn koorts wel weer gezakt al.

Ben wel blij dat het vandaag hier droog is..kan ik tenminste straks ff met de kids naar buiten..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 09:03:
woonde eerst in Zuilen )

Wilde ook heel graag in Zuilen wonen,maar ja woningnet werkte niet erg mee,maar ja ik ben gewend in Overvecht dus vind het ook niet zo erg om hier te blijven,heb nu wel een veel grotere flat!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 09:02:
Alleen met verf op water basis! Best irritant ik heb net een ander huis,volgende week de sleutel dus ik kan niet mee helpen schilderen

Dan mag ik dus ook niet schilderen en ook niet met olieverf dus. JEetje dan baal ik. Ik wilde een leuke muur schilderen voor de baby, kan ik nu wel vergeten :S.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 09:03:
GEFELICITEERD!!

Dank je wel! Ik hoop voor je dat je snel wordt verlost ;).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op donderdag 3 november 2005 om 08:55:
Jullie geloven het niet maar werd met keelpijn wakker en mijn neus zit weer dicht, lijkt wel in mijn voorhoofd te zitten!

HEEL VEEL BETERSCHAP DIETS:LIEF:

De dokter vertelde gisteren tegen mij dat er op dit moment weer vreselijk veel virussen zijn...:S
Waarschuw beheerder
donateur
Dames, zullen we weer iedere keer als je wat post je naam, nickname en hoever je zwanger bent of al mama bent of niet zwanger?? Ik bedoel dit dus: Diana (Diets) mama van Kevin (13) & Dylan (12)! Dan weten we tenminste hoe en wat want tis zo gezelli maar kweet nu niet meer wie wie is, snappie met een knipoog naar onze topic opener want twas haar idee een paar weken terug;)!

@Sas: ja, ik word er nu een beetje gek van, denk dat ik die klote griep maar laat uitbreken ofzo, het gaat met de minuut echt vaster zitten ook! Ow nee, kan niet ziek worden: I Love Techno over een weekje:cheer:!

@Partychick: begreep ik nou goed dat jullie en huisje hebben?? (y) GEFELICITEERD MEIS :cheer: (f)!

@Nicole: :aai: ga maar lekker veel wandelen wie weet wek je het zo op;)! En beterschap met Leroy(f)? De laatste loodjes en ook nog eens een ziek kindje:knuffel:! Sterkte meis!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 09:10:
Dan mag ik dus ook niet schilderen en ook niet met olieverf dus. JEetje dan baal ik. Ik wilde een leuke muur schilderen voor de baby, kan ik nu wel vergeten .

Ja idd,maar misschien ken je iemand die het voor je wil doen?
Ik vind het ook irritant hoor,maar gelukkig heb ik vrienden die wel willen helpen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op donderdag 3 november 2005 om 09:12:
@Partychick: begreep ik nou goed dat jullie en huisje hebben?? GEFELICITEERD MEIS !

Ja :).. Dank je wel.. Of tenmisnte we zijn gister wezen kijken en vandaag belt mijn vriend dat we het nemen. Is al 1 zorg minder gelukkig!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 09:18:
Ja idd,maar misschien ken je iemand die het voor je wil doen?
Ik vind het ook irritant hoor,maar gelukkig heb ik vrienden die wel willen helpen!

Ja ik heb mijn moeder al gevraagd voor het verven, want weet dat zij het netjes doet. MAar zoals de baby kamer die muur die ik wilde doen, kan niemand voor mij doen :S.. HEt kan ook wel met acrylverf, maar ik had nog veel olieverf thuis en dat is gratis.
Waarschuw beheerder
mensen ben naar school:cheer: prettige ochtend nog:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 09:22:
HEt kan ook wel met acrylverf

Ja dat lijkt mij dus helemaal niks 1 keer water er tegen aan en je muurschildering is naar de kl*te

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 09:06:
Wilde ook heel graag in Zuilen wonen,maar ja woningnet werkte niet erg mee,maar ja ik ben gewend in Overvecht dus vind het ook niet zo erg om hier te blijven,heb nu wel een veel grotere flat!

Ik had eerst een koophuis in Zuilen, maarjah dan krijg je dat ex gezeik die moeilijk gaat doen enzo :/
Dus heb van woningnet wel een mooie ruime flat gekregen met een mooi uitzicht over de stad hahaha en ben er best blij mee, moet denk maar me geduld leren bewaren tegenover die ettertjes.

Waarschuw beheerder
mutsen ik ga ff douchen en wat doen in huis,misschien tot strax!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 09:29:
moet denk maar me geduld leren bewaren tegenover die ettertjes

kinderen uit de buurt of zo?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 09:27:
Ja dat lijkt mij dus helemaal niks 1 keer water er tegen aan en je muurschildering is naar de kl*te

Het is wel goeie verf, het is geen waterverf, maar ik heb ook liever olieverf hoor, maar ja als dat neit mag dan wordt het denk ik maar leuk behang. Na de geboorte kan ik het ook niet maken dat kind in de stank te laten zitten omdat ik zo nodig een leuk muurtje wil haha.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 09:29:
Dus heb van woningnet wel een mooie ruime flat gekregen met een mooi uitzicht over de stad hahaha en ben er best blij mee, moet denk maar me geduld leren bewaren tegenover die ettertjes.

Dat is wel ideaal bij de stad..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 09:30:
kinderen uit de buurt of zo?

Geen idee wie het zijn, maar ze gaan altijd op mijn fiets zitten en op onze auto, dus me geduld raakt op.
Ze hebben geen respect voor onze spullen en dan kan ik pisnijdig worden :devil:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 09:33:
Dat is wel ideaal bij de stad..

Tis misschien 15 minuten fietsen van de stad
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ==>Diets<== op donderdag 3 november 2005 om 09:12:
Dames, zullen we weer iedere keer als je wat post je naam, nickname en hoever je zwanger bent of al mama bent of niet zwanger?? Ik bedoel dit dus: Diana (Diets) mama van Kevin (13) & Dylan (12)!

Dat is wel een goed idee.. Op andere fora heb je ook vaak een soort handtekening.
Ik ben dus Christine, 24 jaar en mama van Bas (9maand3dagen vandaag precies :D)
Waarschuw beheerder
ola,net ff mn klantje gedaan en duik zo weer ff lekker mn nest in want heb kut geslapen vannacht en ben dus erg duf :gaap:

wordt ik net gebeld door die kut ECI boekenzooiclubgezeik dus dat kind vraagt of ze gelegen belt en ik zeg dat ligt eraan waar het over gaat want reclame heb ik geen behoefte aan...zegt ze nee ik mag u nu iets nieuws aanbieden ik zeg NEE je hoort toch wat ik zeg daar heb ik geen interesse in...ja maar mevrouw er is een hoop verandert dat wil ik u vertellen...nou dan pleur ik dus echt die hoorn erop he:GOEDEDAG :[ ze zouden dat net als Spam moeten verbieden *grom*...

Ladyluck als je onderaan mn profiel kijkt zie je een foto van de grove lijnen...het midden is een oude tatoo die hij dus uit laat breiden met een heel tribalwerk (open tribalstyle)....zal vanavond weer een foto maken :-d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 09:39:
Ze hebben geen respect voor onze spullen en dan kan ik pisnijdig worden

ja dat snap ik!! Best irritant,ik heb het hier ook gehad een paar jaar geleden,kinderen die constant in het portiek zaten ,maar uit eindelijk ben ik zo kwaad geworden dat ze zich rot schrokken en daarna zijn ze niet meer terug gekomen! Ik hoop niet dat ik bij m'n andere huis daar weer last van krijg,maar ik denk het niet,het is goed afgesloten maar ja je weet het natuurlijk !
Waarschuw beheerder
ow je oeps... 8)

Diana (Diets) mama van Kevin (13) & Dylan (12)
Christine, 24 jaar en mama van Bas
Saskia, 36 weken zwanger van mn eerste kindje/geslacht onbekend

(ff copypasten en dus niet in [ cite ] zetten en je eigen naam en dingetjes eronder plakken :-D)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maar nu ga ik echt douchen!!ciau!

Waarschuw beheerder
oke dus nog heel ff Aria 27 jaar ,19 weken en 4 dagen zwanger! zo goed??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op donderdag 3 november 2005 om 09:43:
Ladyluck als je onderaan mn profiel kijkt zie je een foto van de grove lijnen...het midden is een oude tatoo die hij dus uit laat breiden met een heel tribalwerk (open tribalstyle)....zal vanavond weer een foto maken

Ziet er netjes uit Sas (Y)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 09:43:
ja dat snap ik!! Best irritant,ik heb het hier ook gehad een paar jaar geleden,kinderen die constant in het portiek zaten ,maar uit eindelijk ben ik zo kwaad geworden dat ze zich rot schrokken en daarna zijn ze niet meer terug gekomen! Ik hoop niet dat ik bij m'n andere huis daar weer last van krijg,maar ik denk het niet,het is goed afgesloten maar ja je weet het natuurlijk !

Ik heb er dus al 1 van de auto afgemept :x
Die zat gewoon met schoenen en al op de motorkap en gaf me een grote bek van hier tot en met de Dom en 10x terug.
Mij een beetje uitschelden voor k**kerh**r en alles wat mooi en lelijk is en dan nog gewoon blijven zitten op de auto ook :[
Die heb ik er echt afgeslagen!

Waarschuw beheerder
donateur
Aria 27 jaar ,19 weken en 4 dagen zwanger
Manon ( LadyLuck ), 23 jaar, 9 weken en 3 dagen zwanger van mn eerste kindje.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Manon ( LadyLuck ), 23 jaar, 9 weken en 3 dagen zwanger van mn eerste kindje
Nicole(Noa Nicky),24jaar,mama van Leroy&Mauro,zwanger van de derde!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 09:06:
Wilde ook heel graag in Zuilen wonen

gelukkig heb ik een ex die meewerkte en woon dus nog steeds in mijn ideale (koop)flat met grote tuin en 50m van mn ouders vandaan :lief: Ach Overvecht is toch niet slecht? Kinderboederij, groot park, genoeg leuke dingen dus :yes:

Een vriend van mij gaat ook een muurschildering maken, echt koel! :yes: Las ook ergens dat je het beste hoogglans kan gebruiken voor de "gewone"muur omdat als ze dan een keer er op gaan krassen kan je het zo schoonmaken!

Danuta 25 jaar, 11 weken en 3 dagen zwanger van mn 1e kindje
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DD80 op donderdag 3 november 2005 om 10:04:
Ach Overvecht is toch niet slecht? Kinderboederij, groot park, genoeg leuke dingen dus

Dat is waar, ik ben gewoon verwend vanwege Zuilen hahaha

Waarschuw beheerder
Kim (Kim(L)Ser), 22 jaar, 33 weken precies zwanger van m'n 1e kind, geslacht onbekend

Goedemorgen allemaal,
Jullie zitten ook niet stil hé?! Ik blijf schrijven haha...

@Fairytale (christine): het gaat vandaag wel weer goed hoor. Voel me al stukken beter dan gisteren.

@Partychick: gefeliciteerd met je verjaardag !!! Geniet ervan

verder iedereen nog succes, ik moet eerst nog ff alles bijlezen (en dat is behoorlijk wat)!
Waarschuw beheerder
kheb Sammy nog niet gezien :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DD80 op donderdag 3 november 2005 om 10:04:
Ach Overvecht is toch niet slecht? Kinderboederij, groot park, genoeg leuke dingen dus

Ik heb het hier prima naar m,n zin hoor!!
Waarschuw beheerder
ik hoop het voor dr!!!!! :-d ze is nog wel online geweest vanochtend dus misschien heeft ze nog geen zin/tijd gehad om hier wat te typen hoor ....Sam kennende die komt wel weer aanwaaien hahahahahahahahaa
Waarschuw beheerder
donateur
Kim (KimSer), 22 jaar, 33 weken precies zwanger van m'n 1e kind, geslacht onbekend
Saskia (Evil Pussy) 23 jaar mama van Kimberley (5 jaar) en Tatum (9 maanden en 2 dagen)
Waarschuw beheerder
donateur
Diana 33 jaar (Diets) mama van Kevin (13) & Dylan (12) (dames wel boven jullie post zetten hè;))!

Idd ik heb sammy nog niet ontopic gezien: ga je ons verrassen meis:o :d ;)!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kim, 22 jaar (Kim(L)Ser), 33 wkn zwanger, 1e kind (onbekend)

Zou wel spannend zijn als Sammy al bezig is.
Hoe zou het trouwens met Dragon zijn?! ->Wij willen foto's zien !!!:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mogguh :gaap:

Hier ben ik :D :lief:

Watskeburt!!!!

Internet lag er vanaf gistermiddag uit :S

Kim (KimSer), 22 jaar, 33 weken precies zwanger van m'n 1e kind, geslacht onbekend
Saskia (Evil Pussy) 23 jaar mama van Kimberley (5 jaar) en Tatum (9 maanden en 2 dagen)
Samanta(sammy78) bijna 27 jaar, zwanger van m'n eerste kindje, geslacht Meisje.

Oke ik sta erbij :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 10:13:
@Partychick: gefeliciteerd met je verjaardag !!! Geniet ervan

JA dank je maar ben niet jarrig muts ;).. Hebben een huisje haha.

donateur! Diana (Diets) mama van Kevin (13) & Dylan (12)
Samanta(sammy78) bijna 27 jaar, zwanger van m'n eerste kindje, geslacht Meisje.
Marije (Partychickie), 23 jaar, 19 weken en 2 dagen van nr 1

Zo ben net bij de dokter geweest. BEn niks aangekomen, eerder paar pond afgevallen. MAar hartje klopt nog mooi. En die van mij klopt te snel dus moet volgende week terug. Ik heb mijn bloedgehalte laten prikken, maar dat was ok. Ze zei dat ik ook koorts kon hebben ofzo. Dus hopen dat het volgende week gedaalt is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Oh enne niks aan de hand hoor :D

Vandaag 40 weken en 1 dag zwanger ;)

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Tis natuurlijk nu niet de bedoeling dat je elke keer die hele lijst neerzet, maar toch alleen je eigen gegevens?

Sammy, heb jij niet dat je t gek vind dat je nu in principe van de een of de andere minuut kan gaan bevallen?

.•°¤*(¯`°Christine en Bas°´¯)*¤°•.
24 en 9maand

Waarschuw beheerder
Kim, 33 wkn zwanger, geslacht onbekend
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 10:48:
JA dank je maar ben niet jarrig muts .. Hebben een huisje haha.

Ja dat bedoelde ik, sorry....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Goedemorgen:gaap:

Iemand hond kopen:[ Dat *piep*beest :@ Het lijkt of we goedver al een baby hebben zeg, elke nacht maakt ie ons wakker, door heel irritant te gaan zeuren, elke keer bed op, bed afspringen:[
Weet niet wat ik met dat beest aanmoet hoor, hem beneden laten slapen is geen optie, want meneer is al 9 en al vanaf pup zijnde gewend op bij me op bed te slapen 8)

Gor zn familie heeft ook roodharigen dus wie weet erft mijn kleine het wel ze zeggen dat de kans erg klein is omdat donker heerst en ik en gor allebei donker zijn

Ik denk dat jullie een donker kindje krijgen(L) want donker overheerst idd.

Dan is blond en ik van nature rood, dus ik denk dat we een rood kindje krijgen. *gaat heel hard duimen* :P

rood gaat in de loop van de jaren weg! Is onderzoek naar gedaan ofoziets....

Ja, ik hoorde het:S Dat is echt minder zeg, me ras sterft uit:/

Uitspraak van ==>Diets<== op donderdag 3 november 2005 om 08:55:
Jullie geloven het niet maar werd met keelpijn wakker en mijn neus zit weer dicht, lijkt wel in mijn voorhoofd te zitten

aaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwww(L)(L) Misschien heb je wel voorhoofdsholte ontsteking:/ Ik heb daar ook best vaak last van, ik kreeg er altijd pilletjes voor(die ik nu dus niet meer mag) Weet alleen de naam niet meer:S ff je dokter bellen:yes:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 09:01:
Ik heb mezelf voorgenomen om pas weer naar de tattooshop te gaan als de baby er is, anders blijf ik aan de gang

Ik kan niet wachten tot de beeb er is, kan ik eindelijk me zij afmaken:D :9

Waarschuw beheerder
Geeft nie thoor ;). Ben nog nooit zo optijd gefeliciteerd met mijn verjaardag, das ook weleens leuk ;).

Waarschuw beheerder
@ Fairytale

Ja dat vind ik heel raar ja!!

Ben ook bang, dat straks ergens in de winkel ofzo, m'n vliezen gaan breken :D maarja dat kan je toch nie tegen houden, en misschien breken ze wel nie ;)

Maar om daarom nou thuis te blijven :nee:

Over dat lijstje weet ik ook nie hoor :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb echt helemaal niks gezegd 8)

Leontine 27 jaar, 25 weken en 3 dagen zwanger van 1 kindje, een jongetje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
heb jij jezelf er al bijgezet ? want we hebben t allemaal zelf gdaan he

Waarschuw beheerder

k heb net de verloskundige gebeld...
Kan er niet meer tegen :S
Lichamelijk ben ik gewoon helemaal op.

Nu kan ik gelukkig vanmiddag:boounce:langs komen en gaan we even bespreken hoe en wat nu verder..
Kon echt niet nog 1 dag langer wachten!! Nu kan ik om 15.30 komen...dat moet nog wel te doen zijn :D
Gaan jullie voor me duimen dat ze me snel gaan verlossen !!

Waarschuw beheerder
Zeker! ;)

Waarschuw beheerder
Kim, 33wkn van de 1e
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 11:00:
Ik heb mezelf voorgenomen om pas weer naar de tattooshop te gaan als de baby er is, anders blijf ik aan de gang

Mijn vriend en ik willen als de kleine geboren is een afdrukje op papier van het handje en het voetje.
Ik laat zijn of haar voetje tattoëren op m'n voet en m'n vriend zijn/haar handje op z'n schouderblad...

(geven we elkaar voor ons verjaardag, want ik ben net jarig geweest hij is a.s. maandag jarig, vonden we een leuk idee)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 11:01:
Ben ook bang, dat straks ergens in de winkel ofzo, m'n vliezen gaan breken

Ik heb gehoord dat dat om 1 of andere vage reden bijna nooit gebeurt in het openbaar..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 11:01:
misschien breken ze wel nie

Dat kan ook best ,bij heel vweel vrouwen gebeurt dat ook niet!