Partyflock

Forumonderwerp · 775441
1 volger · 346666x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
en ik wil dat de hele wereld dat weet :-D ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo (l) echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien :jaja:

Nog meer aanstaande mama`s hier??????
Waarschuw beheerder
@ Belle: Die kan je bestellen op www.motherwear.nl

Voorheen waren ze nog bij Prenatal te krijgen maar dat hebben ze nu bij ons (Groningen) uit het assortiment gehaald omdat het bijna niet verkocht werd, nu heb ik het dus via motherwear besteld

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Jizz op woensdag 2 november 2005 om 13:03:
Ik ga na mijn bevalling gebruik maken van een sluitlaken, mijn tante zegt dat zij daar een mooie buik van heeft gekregen, en mijn nichten die het niet gebruikt hebben hebben nog steeds een bolle buik.
En voor de rest zal ik wel moeten

Mijn buik is nog niet zo strak als voor mijn zwangerschap..maar is ook echt niet bol meer hoor!! En komt weer erg in de buurt van wat het was..alleen onderbuikje staat wat meer naar voor maar als je een broek aan hebt zie je dat echt niet..(alleen ik zie het trouwens ;) ) denk ook dat het te maken hebt met de soepelheid van je huid..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 13:17:
Waar ken je die krijgen

Prenatal heeft ze
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 13:23:
denk ook dat het te maken hebt met de soepelheid van je huid..

Of het helpt dat weet ik ook niet, maar ik heb zoiets van proberen kan geen kwaad, en je moet hoe dan ook wel sporten (oefeningen doen)
Ook zeggen ze dat zo'n laken je een beetje stevigheid bied tijdens het lopen ;) lijkt me ook wel prettig :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 13:20:
Esmée heeft vandaag voor het eerst een BOTERHAMMETJE op :cheer: Echt leuk zeg!! (het is trouwens uit probeer week voor mij (en haar) Gisteren al die drinkbeker en nu vandaag die boterham!!! Ooooooooh is echt leuk om te doen zeg :lief:

Lijkt me ook leuk om die dingentjes te gaan proberen en oefenen, en dan als papa thuis komt trots vertellen wat ze allemaal kunnen!!! hihi
Waarschuw beheerder
donateur
Doen jullie wel allemaal rustig aan de eerste tijd na de bevalling? Je lichaam moet wel eerst de kans krijgen om te herstellen voor je aan de slag gaat. Ook je buikspieren moeten eerst even bijkomen... Geadviseerd word om vanaf zes weken na de bevalling te beginnen met sporten als je wil.

En tijdens de bv periode kan je beter niet gaan lijnen en veel sporten. Het verbrande vet en andere afvalstoffen komen dan in je melk terecht en dat is niet erg bevordelijk... Van bv geven val je met een beetje gemak vanzelf redelijk wat af. Je lijf heeft alle energie nodig om lekkere volle goede melk voor je kind te maken dus je moet daar ook voldoende voor eten! Denk daar wel aan.

Ik had ook een sluitlaken maar ik vond het heel vervelend. Was blij dat er eindelijk de spanning af was van die bolle buik en Bas dat ik echt even geen strakke dingen om mijn buik moest hebben! Mijn verloskundige en kraamhulp raadden hem sowieso af omdat je wel steun krijgt maar je buikspieren zélf niets doen en dus nog luier worden. Zonder laken moeten ze accuut zelf aan het werk en heb je dus sneller weer een wat plattere buik... Maar of dat echt zo is weet ik niet, al kwam het op mij wel logisch over..
Waarschuw beheerder
donateur
Sas, toen ik die bolle, pukkelige kop kreeg had ik de volgende dag mn baby. Dus wie weet is het wel dichterbij dan je denkt! Iedereen zei tegen mij: jij gaat snel bevallen en ik had echt zoiets van jaja geloof je het zelf? Maar het was toch echt zo!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fairytale op woensdag 2 november 2005 om 13:36:
Doen jullie wel allemaal rustig aan de eerste tijd na de bevalling? Je lichaam moet wel eerst de kans krijgen om te herstellen voor je aan de slag gaat. Ook je buikspieren moeten eerst even bijkomen... Geadviseerd word om vanaf zes weken na de bevalling te beginnen met sporten als je wil.

Ik ga zeker weten rustig aan doen !!! (kijk er nu al naar uit)! Mijn moeder en schoonmoeder zijn beide vrij, dus ik hoef ook niet aan de wandel voor evt. visite etc. en de kraamzorg hoef ik dus maar 3 uur per dag in huis (is ook het minimaal aantal uur per dag)...

Ik ben alweer een beetje over m'n dipje heen hoor:D Komt door al jullie steun haha TNX

En toch vind ik dat we een x een meeting moeten houden met alle mama's, baby's, zwangeren etc.
Ergens in het voorjaar ofzo... Ideetje? "k had 't al een x geopperd..

2 Fairytale (en de rest natuurlijk): bedankt voor de goede raad. Ik doe de kattenbak ook nog weleens (met handschoenen, dat wel), omdat mijn vriend absoluut niet tegen die lucht kan, dus ik zal wel moeten...:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fairytale op woensdag 2 november 2005 om 13:36:
omdat je wel steun krijgt maar je buikspieren zélf niets doen en dus nog luier worden

Ze adviseren om het sluitlaken slechts de 10 dagen na de bevalling om te hebben, in 10 dagen worden je spieren niet luier of slapper. En je mag na de bevalling toch nog geen zware inspanning doen.

Ik ben niet van plan om me druk te gaan inzetten direct na de bevalling, ik denk dat na 1 januari een mooie streef datum is ;)

Waarschuw beheerder
goeiemiddag :D

jeetje jullie typen echt zoooow ontzettend veel :D
ben echt lang aan het lezen iedere keer :p

brie eten :9 ik kan me echt lazerus eten in die kaasjes :P
juist tijdens zwangerschap hihihihi.
maar ik hap af en toe ook filet americain weg hoor ;)
en natuurlijk drop he ik kan niet zonder :no:

over aankomen gesproken :D van jayson was ik bijna 30 kilo aangekomen, daar is ruim 8 van blijven zitten.
deze zwangerschap weet ik niet precies :p
ik kroeg zo'n kilo per 2 week, laatst was ik zelfs 2 aangekomen :S weeg nu 89 kilo :D haha, ach me figuur boeit me niet ik zie wel wat er over blijft na de bevalling, en als goed voornemen voor het nieuwe jaar ga ik lijnen en sporten (Y) trouwens de borstvoeding vreet er ook aardig wat af hoor! bij jay vloog het eraf, en toen ik stopte met bv ging het ineens mondjesmaat :S

Uitspraak van Miss Jizz op woensdag 2 november 2005 om 13:30:
Lijkt me ook leuk om die dingentjes te gaan proberen en oefenen, en dan als papa thuis komt trots vertellen wat ze allemaal kunnen!!! hihi

dat is en blijft écht ontzettend leuk!!! jayson word in januari alweer 2 jaar maar is erg baby-achtig (ik verwen m teveel denk ik ) hij begint nu eindelijk zijn brabbel in te ruilen voor woordjes en dat is zo ontzettend leuk!!!
ook begint hij te helpen met aan en uitkleden :D

pff het gaat zo enorm hard met die ukken :nocheer:
weet nog als de dag van gister dat ik helemaal vertederd naar rené zat te staren die voor het eerst ons ventje in de armen sloot... dat banjert hier nu rond als n grote!

en ik weet ook nog hoe ik met tranen in mijn ogen aan rené vertelde dat we weer zwanger waren, ik huilde van schrik het was echt niet gepland :S en ik was bang het lichamelijk niet aan te kunnen (ik had gelijk dus helaas)
en dat rené lachte van geluk en er op gehoopt had zelfs hihihi de boef!!!

en nu.... nu is de beeb er al bijna :)

de dagen vliegen echt om, soms wou ik dat ik de tijd even kon stilzetten of vertragen.. zodat ik dubbel kan genieten van die mooie momenten....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 10:56:
Wij hebben dus ook een ruimer bed sinds kort maar ik merk er niets van :no:
Ik weet dat me lief graag tegen me aan slaapt, maar soms heb ik echt zoiets van NU even NIET!!

Die van mij ligt ook het liefst bovenop me als ie slaapt.. kon ik in mijn zwangerschap echt niet hebben. Had het al bloedheet..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 11:38:
Truitjes pas ik ook niet meer !!!:nocheer: Ik voelde me echt dik en lomp. (heb ik de laaste paar weken sowieso al wel last van, want ik kan er niet zo goed tegen dat ik zo 'huge' ben geworden

ah gossie.. zo voelde ik me op gegeven moment ook.. Zwaar ongelukkig wordt je er van.. (f)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 11:47:
Dus tja, die dikke buik ben ik dus niet zo heel blij mee, en ik kan gewoon geen leuke kleding kopen en om voor 7 weken nou nog nw truien gaan kopen vind ik ook zo'n onzin....

Koop anders wat buikbanden.. dan kan je er nog even tegenaan... Die zijn ook niet zo duur..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 11:57:
k baal alleen echt af en toe stevig van mn haar. Iedereen zegt dat als je zwanger bent je haar steviger en voller en glanzender wordt :S bij mij niet hoor, het zit juist nu helemáál niet, ik heb het laten knippen, dat had ik juist ook niet moeten doen, want nu zit het helemaal niet meer...

Had ik ook.. maar nu ik bevallen ben zit het zonder rottigheid!!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 12:00:
Alles was goed bij de vk, 200 gram aangekomen(dat heb ik vanacht volgensmij ff aangevreten hihihihihihi lekker hoor chippies eten om 1 uur 's ochtends

Gelukkig was alles goed!!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 12:07:
k heb m'n vriend al gebeld dat 'ie me morgen maar mee moet nemen naar de stad, hij heeft me maar te trakteren op wat leuke kleding !!!:p En hij stemde er nog in toe ook. Dus...

Hardstikke goed!! Laat jezelf maar lekker even verwennen!!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 12:31:
Ik heb voor 2 jaar terug me borsten laten vergroten, had ik achteraf ook niet hoeven doen 8) Tering, me tieten zijn echt huge:D En ik heb nergens straie, behalve op me borsten

Ik ging van een bescheiden B naar een overvolle D.. En nu is het een volle C.. Ben er helemaal happy van..
Verder had ik ook geen striae.. tijdens mijn zwangerschap.. alleen door de stuwing in mijn borsten zit het nu daar..
Verder was ik 21 kg aangekomen.. ging van 54kg naar 75kg.. ben nu 13 kg afgevallen zonder er wat voor te doen.. het is wel even frustrerend, omdat je je oude kleren niet meer aan kan.. Maar goed.. maatje 40 went ook wel..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 12:42:
Klopt het dat je als je eenmaal bevallen bent en borstvoeding wilt geven, nog steeds geen Filet American mag, want daar smacht ik naar en ik was van plan na de bevallig gelijk een stokbrood met Filet American tot me te nemen, maar m'n moeder zei dat ik dat wel kon shaken, want als ik bv wil geven, mag ik dat nog steeds niet zei ze...

Je mag gewoon alles weer eten, je moet alleen oppassen met uien, koolsoorten, sinaasappels..en alles waar je zelf scheten van moet laten. DIt kan krampjes veroorzaken. Ik kreeg de dag van mijn bevalling heerlijk een broodje filet-american en ben er nu nog helemaal verslaafd aan!!

Uitspraak van Fairytale op woensdag 2 november 2005 om 13:01:
plofkop is inderdaad een teken van aankomende bevalling..

:jaja: en plofvoeten, handen, plofdoos.. euh.. alles plof!!!

Uitspraak van Fairytale op woensdag 2 november 2005 om 13:01:
Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook gewoon de kattebak schoongemaakt hoor

Heb ik ook gedaan, gewoon met handschoenen aan en daarna goed je handen wassen..

Uitspraak van Miss Jizz op woensdag 2 november 2005 om 13:03:
Ik kan je de hand schudden, ik schreeuw ook om een broodje filet american en tegen mij hebben ze ook gezegd dat ik dat niet kon eten tijdens de borstvoeding...

Gewoon doen, kan helemaal geen kwaad. Ik heb het aan zo'n borstvoedingsdeskundige gevraagd!!

Esmée heeft vandaag voor het eerst een BOTERHAMMETJE op

Wat goed zeg!! Het wordt al een echte grote meid nu! Lekker makkelijk ook! kan ze gezellig mee-eten!!

oh.. de gaswacht is er.. tot strakjes maar weer
Waarschuw beheerder
zo heb weer ff (nah ja ff een uur) bijgelezen 8)

@Fairytale Mijn ervaring om me heen is dat vrouwen snel hun eigen figuurtje weer terughebben maar zoals ik al zei dat ligt gewoon aan jezelf. Als je idd altijd al zat te rommelen met overgewicht dan houdt je langer extra kilos vast dan iemand die een snelle metabolisme heeft :-)

Nou wie weet beval ik sneller dan gepland maar pin me er maar niet teveel op vast want dan valt het denk erg tegen als het langer duurt! We zien wel...ik heb gezegd,week 38 is prima eerder niet dan is mn kindje 100% zeker *volgroeid* en kan het de buitenwereld aan zonder hulp...

mijn borsten zijn niet extreem gegroeid,ik denk een halve cupmaat ofzo.....maar wie weet wat de borstvoeding nog veroorzaakt ;-p

Filet eten en kattenbakken schoonmaken doe ik niet omdat ik simpelweg dat (kleine) risico gewoon niet ga nemen...STEL dat jij wel toxo krijgt dan heb je je hele leven spijt :/ ze waarschuwen niet voor niks ;-) ook mn vlees bak ik extra goed door...het word wel droog maar das dan maar jammer. Drop kan ik me trouwens wel aan volvreten maar dat is niet zozeer direct slecht voor jew uk maar voor je eigen bloeddruk en aangezien die altijd PERFECT is bij me is dat geen reden om me zorgen om te maken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Jizz op woensdag 2 november 2005 om 13:30:

Ja is echt geweldig!! Ben ook steeds weer trots op d'r :D:D als ik haar nu neerzet (op haar kont) dan blijft ze ook al zitten.. alleen als ze tever naar voren(of achteren) dan valt ze.. maar ZIT wel :p
Echt waar het gaat zo onwijs snel!! Eerst kon zo nog niet eens recht kijken!! En nu zit ze al aan de boterham!! Word er soms gewoon emo van :bloos:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 14:02:
Wat goed zeg!! Het wordt al een echte grote meid nu! Lekker makkelijk ook! kan ze gezellig mee-eten!!

jaaaa hebben net saampies een boterhammetje gegeten
Uitspraak van sassie(f) op woensdag 2 november 2005 om 14:14:
We zien wel...ik heb gezegd,week 38 is prima eerder niet dan is mn kindje 100% zeker *volgroeid* en kan het de buitenwereld aan zonder hulp...

dat is toch al bijna??? nog 2 weken toch??
Uitspraak van sassie(f) op woensdag 2 november 2005 om 14:14:
Drop kan ik me trouwens wel aan volvreten maar

hhmmmmmmmm drop :D kan ik me nu nog aan volvreten !
Waarschuw beheerder
net naar de tandarts geweest.. me 4de gaatje al wezen vullen in 2 maanden:O en over 2 weken moet ik weer:$
pfff.. niet relaxt:P
maarja.. nu 11 weken en 4 dagen:D
Waarschuw beheerder
drop en ijsjes eet ik nu heel veel:yes:
Waarschuw beheerder
Brinta ja klopt nog geeneens 2 volle weken meer :-p ...1 week en 5 dagen om precies te zijn :cheer: hahahahaha!! tis niet zo dat mn kindje gevaar loopt als het nu komt maar het is natuurlijk altijd beter om te wachten tot week 38 :-)

en drop :kwijl: OW LORD heerlijk maar dat vond ik altijd al hoor.....vooral die grote zoete dropzakken van de liddl of muntdrop :cheer:

ik had het gister al gezegd tegen je maar misschien heb je er overheen gelezen want tis hier altijd zon gekkenhuis haha...maarreee Calendula helpt ook erg goed tegen uitslag en is homeopathisch :-)

mama yogi oooeeeeeh nog 3 daagjes en je hebt een mijlpaal bereikt :-d lekker gevoel he! ik was ook helemaal addicted aan raketijsjes in de eerste maanden :-s gor moest ze savonds voor me gana halen ...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Esmée heeft vandaag voor het eerst een BOTERHAMMETJE op

aaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwww, wat (L)(L) volgens mij smelt je dan helemaal, als je je kind zo ziet klooien:P Ik weet nog wel van me nichtje, die zat de 1e keer helemaal onder:D en ze vond het maar wat geweldig:yes:

Wat ben ik trouwens blij dat ik geen filet american of brie lust, zo te horen hebben jullie het er maar wat moeilijk mee:(

Wat ik wel Qut vind, is dat ik geen lekker stukje biefstuk of carpaccio mag:/ Daar snak ik wel na 8)

Als ik ben bevallen, wil ik op me kraambed een zo rood mogelijk biefstukje met pepersaus en een fles malibu aan me bakkes:P:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op woensdag 2 november 2005 om 14:37:
net naar de tandarts geweest.. me 4de gaatje al wezen vullen in 2 maanden en over 2 weken moet ik weer
pfff.. niet relaxt

Ik heb net trouwens de rekening van de tandarts binnen gekregen:S:S

Fucking Hell :[

Gewoon ff bijna 700 euro bij elkaar:O:O :|

Wat ben ik blij dat ik goed ben verzekerd zeg 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik dus niet.. Kreeg noodbehandeling en wortelkanaal...
111 en 223 euro..! Kassaaaaaaa
Allemaal zelf betaald.. Daar gingen de centjes voor Bas en de rest van de familie sinterklaaskadootjes...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fairytale op woensdag 2 november 2005 om 14:58:
Ik dus niet.. Kreeg noodbehandeling en wortelkanaal...

Dat is echt minder zeg:/

Ben je nu wel goed verzekerd?
Waarschuw beheerder
donateur
Nopes nog niet... Laat zo en dan strakjes met de nieuwe verzekeringen regel ik alles..

We krijgen geen toeslagen dus t zal dure business worden...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 13:44:
En toch vind ik dat we een x een meeting moeten houden met alle mama's, baby's, zwangeren etc.

Lijkt me hartstikke leuk :yes: :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 15:19:
Lijkt me hartstikke leuk

Oke dat is nummero uno;)

Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me hartstikke leuk

Count me in babe:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 15:25:
Count me in babe

Nummero 2

Ik ga wel ff een lijstje bijhouden met wie er het wel leuk zou vinden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lijkt me hartstikke leuk

:jaja: heb ik ook al es voor gepleit!! Diets zou gaan koken o:) hahahahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op woensdag 2 november 2005 om 15:40:
Diets zou gaan koken hahahahaha

Dat weet ik wel jah !!! Vond ik ook zekers een heel goed idee !!! Dan ben ik echt wel van de party (mits er natuurlijk een broodje pom te halen valt;)) Grapje hoor Dietsie !!!

Waarschuw beheerder
Lijkt me hartstikke leuk :yes:

Lijkt me erg leuk!! En lekker.. hihi..

Waarschuw beheerder
Dan komen we al op 5 personen (+ Diets natuurlijk) = 6

Waarschuw beheerder
7!
Waarschuw beheerder
mama yogi oooeeeeeh nog 3 daagjes en je hebt een mijlpaal bereikt lekker gevoel he! ik was ook helemaal addicted aan raketijsjes in de eerste maanden gor moest ze savonds voor me gana halen ...

ja, ik en mijn vriend hadden in het weekend een doos raketjes gehaald.. in een paar uurtjes waren ze op:$:$
lekker joh:D en drop gaat er ook zo makkeiljk in:$

8!!
Waarschuw beheerder
8 dan plus alle babies he!!!!!! 8)

mamayogi wel oppassen met drop he zeker in jouw geval omdat je nog niet echt een beeld hebt van je bloeddruk enzo....werkt namelijk bloeddrukverhogend,kan gevaarlijk zijn dus wel op letten (f)
Waarschuw beheerder
donateur
Hoi dames !

Nog geen kindjes geboren zie ik....
Jammer !
Maar goed...nog eventjes geduld voor sommige onder ons :D

Ik heb nog 24 dagen te gaan tot de officiele uitgerekende datum.
Vannacht had ik ineens een pijn.... bij het omdraaien en ademen, op een gegeven moment dacht ik : dit kunnen toch geen weeën zijn ? Dat was ook niet het geval !
Ik denk gewoon dat die kleine man ergens tegenaan ligt en ik daardoor last ervan heb.

Morgen weer naar de VK... dus wie weet meer verheldering ?

Ben het de ene heel erg zat en de andere dag weer niet.
Die laatste paar weken lijken lang te duren.... maar al met al is alles nog snel gegaan !

Dus de meeting gaat eraan komen ?
Wel gezellig met al die kleintjes !

Nou ik wens iedereen weer veel succes !

Enne Sas... nog eventjes he :)

Is er inmiddels al een nieuw lijstje ?
Ik zag namelijk een hoop nieuwe namen !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hey christa!! jaja gaat snel voor ons he :-d maak je geen zorgen om de pijn ik weet niet of je het gevolgd had maar ik heb afgelopen weekend pijn gehad niet normaal!!Steken en pijnscheuten achter mn schaambeen en kramp dat kwam en weer ging (idd net weeen) maar das nu gelukkig over ik merk het wel als ik lang gezeten heb en opsta of te veel doe :-) is gewoon de indaling hoor!!!

echt wel grappig dat wij gelijk oplopen joh ben zo benieuwd...jij krijgt dus een jochie,de chinezen zeggen dat ik een meisje krijg als ik de sterren moet geloven ;-)heb zelf geen flauw idee meer kan me ook geen ruk schelen we zien t wel! tis idd aftellen maar kan ook niet zeggend at ik het spuugzat ben ofzo :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shameless-C op woensdag 2 november 2005 om 17:14:
Nog geen kindjes geboren zie ik....

verloskundige zei vandaag dat het met een weekje wordt geboren..:D

Nou ik ken niet meer wachten hoor.. alles is klaar dus laat maar komen
Waarschuw beheerder
Vannacht had ik ineens een pijn.... bij het omdraaien en ademen, op een gegeven moment dacht ik : dit kunnen toch geen weeën zijn ?

Ik heb het af en toe ook bij het omdraaien in bed, mijn buik is dan vreselijk hard en het lijkt wel alsof het niet rustig op het kussentje wat ik eronder heb kan liggen. En het ademen doet dan ook vreselijk zeer. Eigenlijk moet ik dan zo snel mogelijk weer terug gaan liggen op de zij waar ik al op lag. Ik heb niet aan mijn VK gevraagd wat dat is, dus ben benieuwd wat die van jou zal zeggen ;)

Waarschuw beheerder
2 shameless hoe is het met je?? voor jou schiet het dus ook al op!! Leuk hoor!! :D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 18:14:
verloskundige zei vandaag dat het met een weekje wordt geboren..

Nou ik ken niet meer wachten hoor.. alles is klaar dus laat maar komen

oehhhhhhhhhhhh spannend!! Word je ingeleid ofzo? of ligt het zo start klaar??

Uitspraak van Miss Jizz op woensdag 2 november 2005 om 18:33:
Ik heb het af en toe ook bij het omdraaien in bed, mijn buik is dan vreselijk hard en het lijkt wel alsof het niet rustig op het kussentje wat ik eronder heb kan liggen. En het ademen doet dan ook vreselijk zeer

Dan zit die kleine uk ergens tegen aan door de houding waarin je ligt... ik had dat regelmatig aan het einde en mijn GYN vertelde dat.. Weet natuulijk niet of dat bij jullie ook het geval is.. maar lijkt er wel op!!
En oefenweeen kunnen ook hele harde buiken veroorzaken.. ik had er de laatste week ieder kwartier 1 !!! GEK VAN TE WORDEN (zolang het niet tussen de 7 en de 5 min zit is het goed ;) )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hellootjes,dat gevoel snachts of je geen lucht krijgt ken ik dat zit dan bij mij op het midden van mn rug tussen mn schouderbladen...als ik dan ff rustig blijf liggen trekt het wel weg maar is idd een heel eng gevoel. Ik denk zelf dat het te maken heeft met die holle ader die je dichtdrukt als je op je rug draait/ligt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 18:53:
Dan zit die kleine uk ergens tegen aan door de houding waarin je ligt..

het is in ieder geval wel zo'n gevoel alsof de kleine zich inderdaad flink afzet wanneer ik me omdraai ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Wijffies:o:o:o:o.....kan het ff niet meer bijhouden hier:nee:!

Zag een paar keer mijn naam voorbij komen wat betreft eten, hihihi:9! Ik kom met eten jullie met de babies: DEAL;)?!

Er zijn dus nog geen kindjes geboren:nee:?? *duimt nog heel hard voor Sammy & Nicole*

Over de verzekeringen heb ik ook een heel gedoe i.v.m. de ortho voor Dylan:frustY:! UWV is een puntjepuntje orga, laat ik me maar niet meer overuit, krijg ik weer koppijn:@! Over de zwangerschapskwalen kan ik niet echt meekletsen, had niet zoveel last van iets en had jammer genoeg niet echt een buik:(. Ik woog niet eens 50 kg toendertijd:o:o, nu weeg ik bijna 6 kg meer en ja, dat frustreerd me vaak:frusty:. Was begonnen met sporten maar komt ook niet echt veel van terecht, das ook balen(n)!! Ik las dat Esmee d'r eerste bammetje gegeten heeft(y)! Mijlpaal weer Sabrien:d! En dat Dian(naamgenootje) ook op springen staat, SPANNEND! Voor de zwangere dames die verlangen naar Brie: ff geduld joh, straks kan je dat weer volop eten! Nou heb alles in 1 stuk gegooid! Ow las dat Kim in een dippie zat: :knuffel: voor jouw meis! Komt allemaal goed! Nou lieverds mocht ik wat of iemand vergeten zijn: SORRY(f)! En waar is onze Bridget(l) eigenlijk?? En Claudia (Dragon)??

En een nieuwe lijst met alle a.s. moeders zou heel handig zijn(y)! Naam en nickname(y)!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 13:44:
2 Fairytale (en de rest natuurlijk): bedankt voor de goede raad. Ik doe de kattenbak ook nog weleens (met handschoenen, dat wel), omdat mijn vriend absoluut niet tegen die lucht kan, dus ik zal wel moeten.

dat probleem had ik dus ook.. en hij haaaaat katten.. en is door de weeks ook niet thuis. Heel soms deed de visite het voor me..

Morgen weer naar de VK... dus wie weet meer verheldering ?

Heel veel plezier morgen!! Hoop dat alles goed is!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 18:14:
verloskundige zei vandaag dat het met een weekje wordt geboren..

Wat knap dat ze dat kan zeggen.. Die van mij zei:"ik heb geen glazen bol". toen ik het vroeg..
Maar ik hoop voor je dat ze gelijk heeft!

Uitspraak van ==>Diets<== op woensdag 2 november 2005 om 20:28:
Zag een paar keer mijn naam voorbij komen wat betreft eten, hihihi:9! Ik kom met eten jullie met de babies: DEAL;)?!

Is goed, Jezz heeft er zin in!

(k) Marije

Waarschuw beheerder

Lijkt me hartstikke leuk

lijkt mij ook leuk :) ben zelf in januari uitgerekend de 12de....op me eigen verjaardag :D

Waarschuw beheerder
hey ladies!

had nog n vraagje voor jullie.
een welbekend kwaaltje tijdens een zwangerschap zijn hartkloppingen, bij jayson had ik er de laatste 3 maandjes een beetje last van.

maar bij deze.. jeetje echt eng soms! vooral als ik s'avonds in bed ga liggen, dan springt ie zo'n beetje uit mijn lijf :S echt een eng gevoel!

oja wat de heerlijke drop betreft :9
ik ben gek op dubbelzout :P die zijn eigenlijk het slechtst.. maarja dankzij mijn extreem lage bloeddruk hap ik er af en toe wat weg :yes:

nou gaan we nog bevallen hier of hoe zit dat? :P:P:P
word tijd voor nieuw leven hier :D

Waarschuw beheerder
Hallo allemaal,
Hier ben ik weer,ik had vandaag niet zoveel tijd,maar ik ben weer helemaal bijgelezen! Lijkt me wel leuk zo'n meeting ,maar als het in het voorjaar is ben ik er denk niet bij,rond die tijd moet ik bevallen.
Maar het lijkt me zeker leuk. Vandaag heb ik eindelijk een ander huis gekregen,gelukkig op tijd,want waar ik nu woon is het veel te klein. Ik ben wel blij dat het nu is en niet over 2 maanden of zo,ik ben nu niet moe en buiten de rugpijn om voel ik me verder wel oke. verder hoeft er gelukkig niet al te veel te gebeuren. Wel leuk dat sommige al weten wat ze krijgen,als het goed is weet ik het ook vrijdag ben erg benieuwd....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 20:53:
een welbekend kwaaltje tijdens een zwangerschap zijn hartkloppingen

Ja ik weet het,heb ik ook als ik s'nachts in bed lig,best irritant soms!
Waarschuw beheerder
donateur
Weet niet hoeveel mensjes er al op de lijst staan voor de meet 8)
Maar zet mij en Nick er ook maar bij :)
Lijkt me gezellig :D

Waarschuw beheerder
Juij wij hebben ook een huis!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 21:39:
Juij wij hebben ook een huis!

Gefeliciteerd!