Partyflock

Forumonderwerp · 775441
1 volger · 346461x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
en ik wil dat de hele wereld dat weet :-D ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo (l) echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien :jaja:

Nog meer aanstaande mama`s hier??????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op dinsdag 1 november 2005 om 19:09:
Mijn ex en ik proberen het weer, heel rustig aan . Niet de vader hoor van de jongens! Maar hij was vorige week 3 dagen bij mij en nu vroeg hij gisteren of ik dit weekend naar hem toe kom. Rustig aan uhu?! Thanks iig

(y) Leuk zeg....

Waarschuw beheerder
goeiemorgen :)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 20:33:
nou hopelijk gauw weer gave billetjes!

ja hoop het ook is echt zielig voor d'r.. :(

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 20:57:
Best pijnlijk, maar goed er zit nu eindelijk een normale vulling in en de pijn is zo goed als weg..

Gelukkig maar hopelijk blijf het nu goed!!
Uitspraak van Fairytale op dinsdag 1 november 2005 om 21:59:
zweefde het ziekenhuis uit toen wij te horen hadden gekregen dat we een zoon zouden krijgen

hhahah dat had mijn vriend ook alleen hij wilde graag een dochtertje, en die heeft ie gekregen :D

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 21:59:
gaan we samen lekker gek doen in het grote bed. Heb er nu alweer zin in!

Lekker he zo met die kleine !! Vind het ook zo gezellig haha, zelfde als ik 's morgens de slaapkamerdeur van haar open doe, dan komt ze met haar hoofd en schouders omhoog en krijg ik een grote glimlach :lief: echt om te smelten!!

2 Noa Jeetje 41 weken alweer! Ik duim nog steeds voor je dat het "spontaan" komt (f)
K*t zeg dat je zoon weer ziek is.. komt door dat weer denk ik.. Suc6 en geef hem een :knuffel:

2 diets hoe gaat het met je meis :) las dat je van het weekend weer naar je :lief: toegaat :D GEZELLIE

2 sasje Gaat het al wat beter met die steken?? Ennuh al druk aan het tekenen geslagen.. zag vorige keer een schets op het forum staan!! pfff echt mooi :) Maandag moet je toch weer naar de VK :cheer:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 08:31:
Strakkies om 10 uur weer naar de vk altijd fijn om te horen hoe het met ons gaat.

SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!! ben benieuwd hoor!! Krijg je weer het hartje te horen :D Suc6 en doe lekker rustig aan vandaag :D
nachts een vreetkick

hahhaha ik had dat regelmatig!! athans ik werd iedere nacht wakker (rond 3en) voor een groot glas CHOCOLADEMELK hihi :x
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 09:16:
Rotweer buiten!!

is niks :nee: Bleeeeh

@Brinta...How are you feeling to day..

jaaa lekker hoor :D
Waarschuw beheerder
@brinta..
hier in me winkeltje hoor ik vaak dat bepanthen goed werkt bij uitslag..
ken je gwoon bij drogist en apotheek halen..
ik heb t van de zomer gebruikt toen ik last had van zonneuitslag..
weet nie of je er wat aan heb maar dacht zal t tog effies zeggen..
geef de kleine maar een :knuffel:

(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 09:37:
Nee het is de bedoeling om in het kraamhotel te gaan bevallen.Mist deze natuurlijk spontaan opgang komt nog.Anders moet ik wel naar het ziekenhuis(heb geen keus meer dan)

Heb je dat bij de vorige ook gedaan in het kraamhotel?? Had dat ook wel gewilt.. maar had een medice indicatie :S
Zo echt wel...en chagerijnig dat hij is..pfff.Maar ja wie is dat niet als hij ziek is.
wacht wel even af wat de dokter zo zegt.Ik hoop dat hij snel weer beter is hoor

Ja dat is zo.. hopen dat hij snel weer opknapt :aai:
Dat vind ik misschien wel het aller ergste,die lichamelijke vermoeidheid.Pijn in mijn onderrug en mijn schaambotje doet echt ongelofelijk zeer.

ECht Kl*te voor je man.. Je heb gewoon een veels te lekkere schoot vind dat kleine jochie van je..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op woensdag 2 november 2005 om 09:54:
@brinta..
hier in me winkeltje hoor ik vaak dat bepanthen goed werkt bij uitslag..
ken je gwoon bij drogist en apotheek halen..
ik heb t van de zomer gebruikt toen ik last had van zonneuitslag..
weet nie of je er wat aan heb maar dacht zal t tog effies zeggen..
geef de kleine maar een

Ja die werkt (y) smeer het bij die kleine er ook op :)

Waarschuw beheerder
Goedemorgen meiden!!
Omdat er zoveel meiden op dit forum zitten.. maar even heel algemeen: "HOE GAAT IE VANDAAG?".

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 20:11:
dat klopt!! de vader heeft 0% recht ook al heeft hij het erkend.. Dat moet idd via de kantonrechter aan gevraagt.. mits je mocht gaan trouwen dan heeft ie wel evenveel recht..Zit maar raar inelkaar vind ik!

Je kan ook een geregistreerd partnerschap doen.. dat zouden wij doen, maar het kwam er niet van.. Omdat mijn vriend door de weeks in Duitsland zit.. en het stadhuis alleen op woensdag geloof ik dit gratis doet.. Dus nu moeten we alsnog naar de kantonrechter..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 22:58:
iever spontaan weeen.Lijkt me gewoon "fijne"...
Ben morgen al 41 wkn!!!Dat is toch wel lang genoeg :S
Dit is echt wel mijn persoonlijke record van de 3 zwangerschappen..pffff

Jeetje.. verschrikkelijk!! Laten ze je in principe doorlopen tot 42 weken? Of hebben ze een datum gezegd wanneer ze het gaan halen (mocht dat nodig zijn) Sterkte in iedergeval nog even. EN ik hoop dat je voor je controle=afspraak bevallen bent.

Strakkies om 10 uur weer naar de vk :cheer: altijd fijn om te horen hoe het met ons gaat.

Hoop dat alles goed was..
Hihi.. lekker joh die vreetkick.. nu mag het nog!!
Leroy is alweer ziek.(echt zielig joh.)Heb zometeen maar weer een afspraak voor hem bij de dokter gemaakt.Hij was net weer wat opgeknapt van de vorige keer en nu heeft hij het alweer te pakken!

He bah, wat vervelend!! Beterschap voor Leroy!

Nee het is de bedoeling om in het kraamhotel te gaan bevallen.Mist deze natuurlijk spontaan opgang komt nog.Anders moet ik wel naar het ziekenhuis(heb geen keus meer dan)

Nou, dat zou balen zijn zeg!

Nou, ik ga maar even douchen, want de gaswacht kan komen tussen nu en 17uur.. pffff. eikels!

(K) Marije

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fairytale op dinsdag 1 november 2005 om 22:30:
Controleer trouwens ff je verzekering enzo. Ik was heel minimaal verzekerd en kreeg geen kraampakket en moest voor een vrijwillige ziekenhuisbevalling een eigen bijdrage van 200 euro ofzo betalen. Op medische indicatie werd natuurlijk wel vergoed Ook kraamzorg moest ik eigen bijdrage betalen van ongeveer 180 euro.. Allemaal dingen waar je niet zo snel aan denkt.. En een hele vervelende, maar bel ook je uitvaartverzekering dat je zwanger bent en je kindje wil meeverzekeren. Je wil er absoluut niet aan denken maar stel dat er wat gebeurt en je bent niet goed verzekerd... Echt hoor.. Ik zat bijna te huilen toen ik de Monuta belde maar het is echt wel het beste..

Dat heb ik al allemaal gebeld :yes: en ben op de hoogte van wat ik kan krijgen van mijn verzekering ( ik krijg ook geen kraampakket en moet ook eigen bijdrage betalen voor kraamzorg )
Me vriend en ik moeten allebei nog een uitvaartverzekering regelen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 10:00:
Dat heb ik al allemaal gebeld

Goedzo wijfie!!!! Super hoor van je! (Y)

Meiden wat spannend joh! Noa en Sammy hou vol he??!! Spannend hoor.. Ik ben bevallen met 40w2d en op mijn uitgerekende datum was ook niks te bekennen... Gekke dag is dat dan he? De volgende dag begon het ineens...

Succes en duim voor jullie!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fairytale op woensdag 2 november 2005 om 10:34:
Goedzo wijfie!!!! Super hoor van je!

Thanks, sta beetje bekend als regelt**fje O:)
Waarschuw beheerder
zooo goeiemorgen meiden (f) ik heb gedurende mn zwangerschap niet meer ZO heerlijk geslapen....ben slechts 1x wakker geworden om te piesen en daarna comateus gebleven :-d heb er zelfs een beetje hoofdpijn van omdat ik zo goed heb geslapen denk ik haha...

Noa en Sam gefeli met jullie jubileum hahahahahaha :cheer: 40 en 41 weken pfff godssamme!?!

met mn pijn is alles goed Brinta,tis over dus was idd het indalen denk ik...ik voel de kleine namelijk ook echt bijna tot achter mn schaambeen bewegen heel maf en op de yoga gister zeiden ze ook dat mn buik flink gezakt is dus ik ben er bijna zeker van :-) jouw kleine meisje al wat opgeknapt?? thx voor je compliment over mn tekening :bloos: heb een apart forumpie aangemaakt over tekenen anders gaan we hier de verkeerde kant op en word hij daarlijk gesloten :cry: ;-)

heeeeerlijk rotweer vandaag....weer om lekker in huis te poetsen (6) mn nesteldrang komt op gang dus wie weet wat het wil zeggen...ik hoop nog altijd op mn 38 weken o:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op woensdag 2 november 2005 om 10:38:
ik heb gedurende mn zwangerschap niet meer ZO heerlijk geslapen....ben slechts 1x wakker geworden om te piesen en daarna comateus gebleven

Good 4 you :cheer:

Ik heb eg moeilijk verrot geslapen :/
Ik bleef maar draaien en me kerel aan de kant duwen ( die heeft altijd de neiging om half over me heen te gaan liggen )
Waarschuw beheerder
hihi nou weinig kans dat ik mn vent opzij duw want we hebben een bed van 1.84 x 2.14 8) dus we kunnen allebei RUIM liggen hahaha bovendien houdt het voedingskussen ons wel gescheiden ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Wij hebben dus ook een ruimer bed sinds kort maar ik merk er niets van :no:
Ik weet dat me lief graag tegen me aan slaapt, maar soms heb ik echt zoiets van NU even NIET!!

Doe ik de koelkast open om iets te eten te pakken en wat ziet mijn oog? :o :o
Een MEGA groot stuk brie :o
En ik baal al zo dat ik het voorlopig niet meer mag eten :cry:
Lekkere actie van die kerel van mij :|
Waarschuw beheerder
oeeeeeh lekker brie maar de brie die je in Nederland koopt is meestal van gepasteuriseerde melk en mag je dus gewoon hebben dus ff op de zijkant kijken en eet smakelijk (f)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op woensdag 2 november 2005 om 11:13:
oeeeeeh lekker brie maar de brie die je in Nederland koopt is meestal van gepasteuriseerde melk en mag je dus gewoon hebben dus ff op de zijkant kijken en eet smakelijk

Meen je dat nou? :o
Het is huismerk brie van de konmar dus er staat niets op de zijkant :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Als er staat: Au lait cru dan mag je het niet eten...
Maar dat word alleen bij hele speciale kazen gebruikt en niet in de huismerkbrie van de konmar :D Genietze!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fairytale op woensdag 2 november 2005 om 11:17:
Als er staat: Au lait cru dan mag je het niet eten...
Maar dat word alleen bij hele speciale kazen gebruikt en niet in de huismerkbrie van de konmar Genietze!

Whoehoe anders is me dag even goed B) :cheer:
Thanks 4 de info babes B)
Waarschuw beheerder
Goeie Morgen!!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 10:56:
Wij hebben dus ook een ruimer bed sinds kort maar ik merk er niets van :no:
Ik weet dat me lief graag tegen me aan slaapt, maar soms heb ik echt zoiets van NU even NIET!!

Wij hebben ook een extra groot bed, maar mijn lief slaapt ook graag tegen mij aan, en als ik dan opschuif kruipt hij gewoon weer lekker naar mij toen. Ik word dan ook vaak wakker met dat mijn buik gewoon buiten het bed hangt!!! En hem terug duwen heeft echt geen zin... ik stap dan maar uit bed en kruip er aan de andere kant weer in...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 11:23:
Whoehoe anders is me dag even goed B) :cheer:

Geniet ervan ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Miss Jizz op woensdag 2 november 2005 om 11:32:
Wij hebben ook een extra groot bed, maar mijn lief slaapt ook graag tegen mij aan, en als ik dan opschuif kruipt hij gewoon weer lekker naar mij toen. Ik word dan ook vaak wakker met dat mijn buik gewoon buiten het bed hangt!!! En hem terug duwen heeft echt geen zin... ik stap dan maar uit bed en kruip er aan de andere kant weer in...

Dat doet mijn lief dus ook, gewoon weer tegen me aankruipen als ik hem een por geef.
Ik zorg er altijd wel voor dat ik ver van de rand ga liggen zodat ik er dus niet uitval ofzo.
Het is wel schattig, me ventje ligt gewoon graag bij me ( het liefst nog met zijn hoofd op mijn kussen )(L)

Waarschuw beheerder
Goedemorgen dames,

Wat heb ik een k*tdag vandaag zeg !!! Bah !
M'n vriend z'n wekker ging om 05.30 uur en hij liet 'm ook nog eens 4 x op de zoemer staan ***grrrr**** en aangezien Kim als ze eenmaal wakker is, ook daadwerkelijk wakker is, was ik dus om 05.30 uur al klaarwakker:S

Ik wilde een broek pakken (m'n kledingkast maakt me sowieso al gedeprimeerd op dit moment), maar vandaag voelde ik me echt een walrus. Ik pas niets meer, m'n joggingbroeken zaten in de was en de andere die ik had zijn leuk voor binnen, maar daar durf je ECHT niet de straat mee op.
Truitjes pas ik ook niet meer !!!:nocheer: Ik voelde me echt dik en lomp. (heb ik de laaste paar weken sowieso al wel last van, want ik kan er niet zo goed tegen dat ik zo 'huge' ben geworden).
Dus zit ik nu op m'n werk met een trui aan van m'n vriend (niet erg charmant), een zwangerschapsbroek, waar je je ook niet echt lekker in voelt en m'n haar zit sinds ik zwanger ben al HELEMAAL voor geen ene meter !!! Ik pas m'n jassen niet meer, dus draag ik de jas van m'n vriend die hij in de bouw aanheeft, dwz extra oversized (alsof ik me nog niet oversized genoeg voel:()

Ik heb op dit moment eigenlijk gewoon ff zin om een hard potje te janken, alleen zit ik op m'n werk... Waar het ook al niet zo lekker gaat, want ik ben ZO ontzettend chagie, dat ik op dit moment even niets kan hebben.

Sorry voor al m'n geklaag hoor, moest ff mijn hart luchten..

Waarschuw beheerder
donateur
Blij om te horen dat ik niet de enige ben met een rot dag.

Kim, lekker koppie thee meis, desnoods koekje erbij en eventjes verstand op 0
Weet zeker dat het helemaal goed gaat komen.
Btw weet ook zeker dat je vriend je prachtig vind met je zwangere buik ;)
Dus kop op, komt ook gewoon een beetje door het rot weer

(L)

Waarschuw beheerder
Dat hebben wij dus niet. Ik slaap nu ook alleen in bed als we bij elkaar zijn. Eerst wel bij elkaar, maar tegen de tijd dat ik in slaap ga vallen maar apart, want ik trek het anders niet :s.

Waarschuw beheerder
Ach, het komt ook wel weer goed, maar ik ben ontzettend moe, m'n buik wordt echt groot (en ik ben vroeger jarenlang ontzettend dik geweest en was net voordat ik zwanger werd weer onder de 59 beland, na 4 jaar !!!)
Dus tja, die dikke buik ben ik dus niet zo heel blij mee, en ik kan gewoon geen leuke kleding kopen en om voor 7 weken nou nog nw truien gaan kopen vind ik ook zo'n onzin....
Hmmm... Ik ga gewoon lekker vroeg naar huis, want nu ik me zo k*t voel, doet m'n buik ook ineens weer wat meer pijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben een stevige tante en ik stond echt op het punt om serieus iets aan me figuur te gaan doen, toen ik erachter kwam dat ik zwanger ben, dus ik baalde als een stekker en nu nog wel eens.
Maar gelukkig weet ik dat die dikke buik vanzelf weg gaat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 11:53:
Maar gelukkig weet ik dat die dikke buik vanzelf weg gaat.

Dat weet ik ook wel hoor, en ik neem het ook maar voor lief, maar als je al een baaldag hebt, dan is helemaal niets goed.
Ik baal alleen echt af en toe stevig van mn haar. Iedereen zegt dat als je zwanger bent je haar steviger en voller en glanzender wordt :S bij mij niet hoor, het zit juist nu helemáál niet, ik heb het laten knippen, dat had ik juist ook niet moeten doen, want nu zit het helemaal niet meer....
Ach nog 7 weken en dan is het hopelijk weer een beetje normaal...
Als ik verlof heb maakt het me ook niet zoveel uit, dan ben ik toch binnen, maar nu moet ik nog naar m'n werk:(

Waarschuw beheerder
Dat haar van mij is ook heel droog enzo.. Ik moest er heel wat centimeters af laten knippen.

Over dat dik worden en buik kwijt raken. Sommige mensen krijgen nooit hun oude figuur terug.

Waarschuw beheerder
Daar ben ik weer :cheer:

Alles was goed bij de vk, 200 gram aangekomen(dat heb ik vanacht volgensmij ff aangevreten hihihihihihi lekker hoor chippies eten om 1 uur 's ochtends :D)

Ja en nu maar afwachten :S

Ik ben ook een snuggere harry hoor, ik net boodschappen gedaan, wordt die tas veels te zwaar :S Kheb gewoon iemand gevraagd of zij me wilde helpen met sjouwen naar de auto :D En net ook ff bij de buurvrouw aangebeld, om ook ff te helpen :D Af en toe wordt ik echt moe van mezelf:frusty:

Brie eet ik ook gewoon op m'n broodje hoor, niks aan de hand....ik haal 't wel gewoon bij een supermarkt :D dat heb ik speciaal gevraagd aan m'n vk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 11:59:
Sommige mensen krijgen nooit hun oude figuur terug.

En bedankt voor de steun;)
Grapje hoor, ik weet dat wel hoor, maar ja heb gewoon ff een dipdagje
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 12:00:
Ik ben ook een snuggere harry hoor, ik net boodschappen gedaan, wordt die tas veels te zwaar Kheb gewoon iemand gevraagd of zij me wilde helpen met sjouwen naar de auto En net ook ff bij de buurvrouw aangebeld, om ook ff te helpen

Ik heb ook al enkele malen de buurman gevraagd om wat te dragen hoor hihi...:p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik was ook net afgevallen toen ik zwanger raakte.. Van 72 naar 64!!.. Was zo blij.. En alles voor niks. Ben in mijn zwangerschap 26!!! kilo aangekomen.... sjezus wat vond ik dat kut zeg..!!!

En weet je Kim, soms is zwanger zijn gewoon he-le-maal niet leuk en heb je van die heerlijke baaldagen zoals jij nu. En weet je nog meer; Mama zijn is óók niet altijd leuk! En dan heb je ook zulke dagen..! iedereen roept altijd wel geniet, en t is voor een goed doel, en bladiebladieblaaaaaaaaaaa maar soms ben je gewoon écht even heel er zielig en dik en lelijk en lomp..! Dus zwelg maar lekker even in je zelfmedelijden... En als ik jou was zou ik tóch voor die zeven weken strakjes lekker nog wat leuke kleren kopen. Er is overal weer uitverkoop dus het kost geen drol en je kan het altijd bewaren voor een eventuele volgende of verkopen strakjes!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fairytale op woensdag 2 november 2005 om 12:04:
En als ik jou was zou ik tóch voor die zeven weken strakjes lekker nog wat leuke kleren kopen. Er is overal weer uitverkoop dus het kost geen drol en je kan het altijd bewaren voor een eventuele volgende of verkopen strakjes!

Tnx :D
Gelukkig ben ik niet de enige...
Ik heb m'n vriend al gebeld dat 'ie me morgen maar mee moet nemen naar de stad, hij heeft me maar te trakteren op wat leuke kleding !!!:p En hij stemde er nog in toe ook. Dus...
Mama zijn is óók niet altijd leuk!

Dat zei m'n moeder ook al, maar ik heb nog helemaal geen een x een baaldag gehad, dus nu mag het wel van mezelf...
Alleen jammer dat je op zo'n baaldag nog naar het werk moet en dus eigenlijk niet lekker in je vel zit en aardig moet blijven doen (daar ben ik niet zo goed in)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 12:03:
En bedankt voor de steun
Grapje hoor, ik weet dat wel hoor, maar ja heb gewoon ff een dipdagje

HAha ik zit zelf ook met het probleem hoor ;).

Ik voel me nu langzamerhand ook een gedrogt worden. Mijn vriend zegt dat het wel meevalt met mijn buik, maar ja je voelt het zelf toch heel goed enzo. En die donkere kringen onder mijn ogen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 12:07:
En die donkere kringen onder mijn ogen.

Die herken ik idd ook jah, maar hoe ik die nou wegkrijg heb ik nog geen idee van !

Waarschuw beheerder
Ik had het laatst hier gevraagd. Sasje had een tip, maar ik weet niet wat voor spul het is. Waar ik dat moet halen.

Waarschuw beheerder
donateur
Vriendinnen van mij zeggen ook van Non wat zie je er goed uit en dan denk ik bij mezelf van jah dag hoor, ik heb wallen onder me ogen en me haar is vet en nog veel meer dingetjes, zijn jullie blind ofzo?

Ik ben wel blij dat ik wat broeken, van toen ik nog dikker was heb bewaard, die kan ik mooi straks aan B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 12:13:
Ik ben wel blij dat ik wat broeken, van toen ik nog dikker was heb bewaard, die kan ik mooi straks aan

Die had ik ook bewaard en kon ik tot vorige week nog aan, maar toen die vanochtend ook al niet meer paste, toen had ik het echt helemaal gehad...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fairytale op dinsdag 1 november 2005 om 21:59:
Klinkt allemaal heerlijk meis! Kereltjes zijn echt leuk! (meisjes ook natuurlijk hahaha) Is jouw vriend ook extra trots omdat hij een zoon krijgt? Silvan (mijn vriend en papa van Bas) zweefde het ziekenhuis uit toen wij te horen hadden gekregen dat we een zoon zouden krijgen

We hadden het al met de 20 weken echo te horen gekregen dat we een jongetje zouden krijgen:P Dus meneer loopt al weken te glunderen:D (ik ook hoor, daar niet van) We noemen hem al ons maradonaatje 8) Hij kan zo hard schoppen he!!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 11:57:
Ik baal alleen echt af en toe stevig van mn haar.

Ik word ook helemaal gek van dat Quthaar van mij, het valt met bossen van me kop af:S Dat ik nog niet kaal ben zeg:S

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 11:47:
Ik ga gewoon lekker vroeg naar huis, want nu ik me zo k*t voel,

Kim:knuffel: Pot thee en pootjes op de bank, je hoeft je niet altijd opgewekt te voelen hoor:no:

Ik ben de hele ochtend bezig geweest met solliciteren:/ Heb op werk.nl me cv ingevuld en ik heb ook nog een uitzendureau gebeld:)

Ga er helemaal niet vanuit dat ik op gesprek kan komen, maar het moet he:/

Gezeik:[ met dat kut uwv:@
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had net een borstverkleing gehad en ben doordat de narcose mn pil beinvloedde zwanger geraakt :s
Nu heb ik dus weer even grote borsten als voor mn operatie... Ook erg frustrerend!

En mn figuur, daar wil ik al geen eens meer over nadenken. Ik was voor ik Kimberley kreeg 65 kilo max. Nu weeg ik rond de 85 en krijg het er niet af. Nou ging bij Kimberley alles er na anderhalf jaar af en probeer ik nu dus ook tot die tijd niet teveel te piekeren over mijn lichaam, maar damn dat is echt fucking moeilijk!

Waarschuw beheerder
Wel leuk als je weet wat het wordt. Ik heb nog geen flauw idee wat we krijgen, wel spannend, maar ook wel lastig, want ik heb zulke leuke kleding gezien, maar echt specifiek voor jongens of meisjes. Ik weet het nog niet, dus hou het vaak maar op de beige, wit kleding.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 12:18:
Die had ik ook bewaard en kon ik tot vorige week nog aan, maar toen die vanochtend ook al niet meer paste, toen had ik het echt helemaal gehad...

Daar kan ik goed inkomen :yes:

Uitspraak van Sassiepower op woensdag 2 november 2005 om 12:24:
Ik had net een borstverkleing gehad en ben doordat de narcose mn pil beinvloedde zwanger geraakt
Nu heb ik dus weer even grote borsten als voor mn operatie... Ook erg frustrerend!

Ik heb dus ook vrij grote borsten van mezelf ( Cup E )
En ik mag hopen dat ze niet nog veel groter worden.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zat dus voor mijn eerste zwangerschap op een mooie C.
Tijdens mijn zwangerschap werd dit een F.
Na mijn zwangerschap heb ik geschommeld tussen D en DD.
Ik heb ze dus laten verkleinen naar een kleine C.
Nu schommel ik tussen C en D. Is echt mega-frustrerend! Ik zou echt zo weer een verkleining laten doen, maar denk niet dat mn verzekering er in trapt :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sassiepower op woensdag 2 november 2005 om 12:24:
Ik had net een borstverkleing gehad

Ik heb voor 2 jaar terug me borsten laten vergroten, had ik achteraf ook niet hoeven doen 8) Tering, me tieten zijn echt huge:D En ik heb nergens straie, behalve op me borsten:(

Dat vind ik echt zo kut he:/

*Af en toe, is het best lekker om heerlijk te klagen* ;)
Waarschuw beheerder
Ladyluck genietze ik ben ook gek op brie maak je geen zorgen of je het mag want au lait cru komt amper voor in Nederland!!! :cheer:

Kim :knuffel: hoort er bij zon dipdag. Bedenk gewoon dat je juist prachtig bent zo zwanger en dat vindt jouw man 100% zekersteweten ook!!!! Je krijgt er straks zo iets moois voor terug inclucief je figuurtje! en trouwens,ff een rotdag hebben is ook wel es lekker...overal ff lekker op afgeven HEERLIJK...let yourself goooo :cheer:

Partychickie wel een beetje positief blijven he want het ligt aan jezelf of je je figuur terug krijgt!Beetje sporten en op je voeding letten doet wonderen evenals borstvoeding geven :-)

over uiterlijk gesproken...je begint in mijn gezicht opeens te zien dat ik bomvol hormonen zit het wordt ineens dof en iets opgeblazen en pukkelig...mn yogalerares zegt dat zij aan gezichten vaak kan zien of de bevalling in de buurt komt :-) ik heb me geen seconde onzeker gevoeld over mijn uiterlijk gedurende mn zwangerschap het enigste waar ik echt gek van werd was dat ik op een gegeven moment vette acne kreeg op mn gezicht,rug en decollete :| maar dat was na 3 maanden ook weg gelukkig...ik pronk echt met mn buik en als mensen zeggen ZO je buik is echt groot geworden dan zeg ik gewoon:tja wat dacht je dan dat hij zou krimpen? dan is het meteen stil... ;-)

Belle praat me niet over dat sgijt UWV :@ eikols daar &^%#@!$&... ik krijg na MAAAAAAAAAAAANDEN alsnog te horen dat ik geen reet recht heb op geld....daar moesten ze even 4 maanden over nadenken :/

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn borsten doen onwijs zeer :(
Ik moet gewoon met me bh aan slapen anders kan ik door de pijn me eigen niets een omdraaien in bed :cry:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op woensdag 2 november 2005 om 12:37:
let yourself goooo

*** Zeker weten:D ***

Klopt het dat je als je eenmaal bevallen bent en borstvoeding wilt geven, nog steeds geen Filet American mag, want daar smacht ik naar en ik was van plan na de bevallig gelijk een stokbrood met Filet American tot me te nemen, maar m'n moeder zei dat ik dat wel kon shaken, want als ik bv wil geven, mag ik dat nog steeds niet zei ze...

Wie weet dat?!:S
Waarschuw beheerder
donateur
Je krijgt er straks zo iets moois voor terug inclucief je figuurtje!

Eeeh.... Dat denk ik niet..! Of je moet bij de -10% horen... Want de meeste vrouwen krijgen echt niet meer hun figuur terug... Zelfs niet als ze er hard voor werken

je begint in mijn gezicht opeens te zien dat ik bomvol hormonen zit het wordt ineens dof en iets opgeblazen en pukkelig...mn yogalerares zegt dat zij aan gezichten vaak kan zien of de bevalling in de buurt komt

plofkop is inderdaad een teken van aankomende bevalling..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 12:42:
Klopt het dat je als je eenmaal bevallen bent en borstvoeding wilt geven, nog steeds geen Filet American mag, want daar smacht ik naar en ik was van plan na de bevallig gelijk een stokbrood met Filet American tot me te nemen, maar m'n moeder zei dat ik dat wel kon shaken, want als ik bv wil geven, mag ik dat nog steeds niet zei ze...

volgens mij wel hoor. Ik heb ook bv gegeven en zat de dag na Bas zijn geboorte heerlijk aan de carpaccio en biefstuk rosé... Tijdens de bv mag het wel hoor volgens mij.. En dan nog.. een klein beetje mag heus wel hoor. Hoezo altijd toch zo paniekerig.. Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook gewoon de kattebak schoongemaakt hoor.. Die kans van minder dan 1% die je hebt op die ziekte.... Je maakt jezelf helemaal gek als je alles precies volgens het boekje doet, althans dat is mijn ervaring.
Waarschuw beheerder
ik pronk echt met mn buik en als mensen zeggen ZO je buik is echt groot geworden dan zeg ik gewoon:tja wat dacht je dan dat hij zou krimpen? dan is het meteen stil... ;-)

dat vind ik wel een goeie ;) mensen denken ook vaak dat ik een tweeling krijg... maar ik ben van mijzelf gewoon niet groot dus dan valt die buik extra op natuurlijk.
Oh ja en ik had al wel grote borsten, en die zijn natuurlijk ook flink meegegroeid...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 12:42:

Ik kan je de hand schudden, ik schreeuw ook om een broodje filet american en tegen mij hebben ze ook gezegd dat ik dat niet kon eten tijdens de borstvoeding...

Ik ga na mijn bevalling gebruik maken van een sluitlaken, mijn tante zegt dat zij daar een mooie buik van heeft gekregen, en mijn nichten die het niet gebruikt hebben hebben nog steeds een bolle buik.
En voor de rest zal ik wel moeten sporten om weer wat strakker in het vel te zitten :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Miss Jizz op woensdag 2 november 2005 om 13:03:
sluitlaken

wat is dat?
Waarschuw beheerder
Een laken dat strak om je buik en heupen wordt geknoopt. Dit bevordert o.a. het herstelproces van de buikspieren.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Miss Jizz op woensdag 2 november 2005 om 13:11:
Een laken dat strak om je buik en heupen wordt geknoopt. Dit bevordert o.a. het herstelproces van de buikspieren

Waar ken je die krijgen:P

Waarschuw beheerder
Esmée heeft vandaag voor het eerst een BOTERHAMMETJE op :cheer: Echt leuk zeg!! (het is trouwens uit probeer week voor mij (en haar) Gisteren al die drinkbeker en nu vandaag die boterham!!! Ooooooooh is echt leuk om te doen zeg :lief:

Uitspraak van sassie(f) op woensdag 2 november 2005 om 10:38:
jouw kleine meisje al wat opgeknapt

Mwah.. ziet er nog steeds erg pijnlijk uit.. ff maar lekker dik blijven smeren.. :/
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 12:00:
Ik ben ook een snuggere harry hoor, ik net boodschappen gedaan, wordt die tas veels te zwaar Kheb gewoon iemand gevraagd of zij me wilde helpen met sjouwen naar de auto En net ook ff bij de buurvrouw aangebeld, om ook ff te helpen Af en toe wordt ik echt moe van mezelf

hahah muts..vergeet niet dat je al extra gewicht sjouwt!!! Doe je een beetje rustig aan met jezelf?? ;)
Ik was ook net afgevallen toen ik zwanger raakte.. Van 72 naar 64!!.. Was zo blij.. En alles voor niks. Ben in mijn zwangerschap 26!!! kilo aangekomen.... sjezus wat vond ik dat kut zeg..!!!

En weet je Kim, soms is zwanger zijn gewoon he-le-maal niet leuk en heb je van die heerlijke baaldagen zoals jij nu. En weet je nog meer; Mama zijn is óók niet altijd leuk! En dan heb je ook zulke dagen..! iedereen roept altijd wel geniet, en t is voor een goed doel, en bladiebladieblaaaaaaaaaaa maar soms ben je gewoon écht even heel er zielig en dik en lelijk en lomp..! Dus zwelg maar lekker even in je zelfmedelijden... En als ik jou was zou ik tóch voor die zeven weken strakjes lekker nog wat leuke kleren kopen. Er is overal weer uitverkoop dus het kost geen drol en je kan het altijd bewaren voor een eventuele volgende of verkopen strakjes!

:YES: :yes: :yes:
hahhah wilde ook al zoiets neer zetten maar je bent me voor ;)
Kim koop lekker wat voor je zelf.. wat kleding/make-up/maskertje voor je gezicht.. gewoon iets lekker voor jezelf.. (en het shoppen werkt natuurlijk ook weer ;) )
Uitspraak van Fairytale op woensdag 2 november 2005 om 13:01:
volgens mij wel hoor. Ik heb ook bv gegeven en zat de dag na Bas zijn geboorte heerlijk aan de carpaccio en biefstuk rosé... Tijdens de bv mag het wel hoor volgens mij.. En dan nog.. een klein beetje mag heus wel hoor

Ja kan je gewoon doen hoor!! :yes: