Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uhm ik weet niet wat jouw probleem precies is...
Maar dit is ook ONS forum remember !!!
k heb nog nooit gezegd dat ik de meelezers haat en ik vond het ook prima hier...
jullie maken hier overal zo'n ophef van!
Ik baal van het weer, veels te warm en plakkerig en voor de rest ga ik lekker niks doen van het wknd, misschien naar het strand
Jij gaat op vakantie he
wij gingen toch mee???
wij gingen toch mee???
kom belle duiken we samen de koffer in
Ben je nu aan het werk?
Whehe Southern trash (zal het wel verkeerd geschreven hebben) Ben je op vakantie? Of aan het reizen?
ik zit hier omdat mn vriend hier een jaar voor zn opleiding zit(luchtmacht)hier is het niet echt super ofzo, maar we zitten wel een uurtje bij florida vandaan das dan wel weer leuk
Beter, had je nog wel ff door kunnen statten dus!!!
zit er ook een premium outlet in de buurt? Dan is het altijd feest Ben jaloers hoor!! Ik mis Tacobell
ja ik doe een truitje aanmet decoletee tot me navel
je hoeft echt niet jaloers te zijn hoor ik mis Nederland best wel en zit hier nog maar een maand uuuh die outlet weet ik niet, volgens mij zit die ergens in destin(florida)daar heb je allemaal outlets nml!!En tacobell zit hier wel vlakbijmaar nog nie geweest
ach me de States dus wel jaloers hihi!
Uitspraak van (Ikke) op donderdag 6 juli 2006 om 15:04:
Ik heb mezelf voorgenomen om af te gaan vallen zodat ik er op Decibel een beetje florissant bij loop
ik doe mee, moet nog 5 kilo minimaal af!!!!
Geen Darkcore toch
ga ook naar Decibel We gaan toch voor Hel dr vriend sjansen??
echt?Naja wij wonen op een basis
ze hadden met te hoog ingeschat lekker
Geen Darkcore toch
Ben zus die is al 4jr bezig ofzo om daar aan de slag te kunnen maar wordt telkens uitgeloot
Hoe lang blijf je daar nog dan? lekker man @ amerika!
goede rede om te trouwmen toch
Magik ook vragen wat je daar in dat verre usa doet
sjow ik ozu t wel weten..
glijk trouwen
nog 5maandjes te gaan