Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Djoa spam!
Hier foto's
wat is de reden eigenlijk dat er een flock is gemaakt en dat hij op prive staat ?
Maar eniewee, ff spammen met 1 van de mooiste beeb op aarde
Daarom dat ik nu ook zelden reageer omdat ik t echt beu ben een bepaalde persoon(hou niet zo van schijnheiligers)
Niet op dit topic
zit in het overheerlijke sweet home alabama
My God, ik wil zo graag weer terug naar Miami vond het daar echt geweldig Vooral die winkelstraat met die restaurantjes, kroegjes en megadure winkels
Heb net een bananenhapje gegemaakt en samen met Dayden opgepeuzeld Yummie
ikl ken er met me kop niej bij dat sommige mensen zich BLIJVEN opdringen..
OMDAT WE DE MENSEN DIE ER NU BIJ ZITTEN LEUK VINDEN EN DE REST NIET!!!!!
Waarom reageren jullie hier dan nog???
En volgens mij zijn er sommige die nooit reageerden "toegelaten" en sommige niet, die hier af en toe langskomen...
Want wie bepaalt of iemand een leuke meelezer is of niet?
nou tinkiewinkie we kunnen het niet over alles eens zijn
Want wie bepaalt of iemand een leuke meelezer is of niet? Zitten nu ook mensen op de flock dat ik denk ???
zullen we nu bank overvallen?? Gaan we eerst naar Miami en dan naar LA vind het zo jammer om nog te wachten maar dat is gewoon beter; Baby in die hitte?
jaja jij zeker het grootste gedeelte of niet?!
Geef es een lekkere knuf van mij!
ik vind het altijd jammer dat sommige het voor andere moeten verpesten.....
Met andere woorden,de mensen die hier nog posten vinden jullie NIET leuk!!!!
Waarom reageren jullie hier dan nog???
Jullie hebben nu toch jullie eigen Flock??
jij zegt t idd goed..
Dus.... Wie geniet er van het weer, wie is aan het werk en nog leuke plannen voor het weekend?!