Partyflock

Forumonderwerp · 775441
1 volger · 346263x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
en ik wil dat de hele wereld dat weet :-D ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo (l) echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien :jaja:

Nog meer aanstaande mama`s hier??????

Waarschuw beheerder
hey hoi

ja bij mij word elke keer urine gecheckt :S
goh vreemd is dat niet standaard dan?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 11:06:
Vanochtend naar de vk geweest. Baby lag vorige x nog erg hoog, vanochtend was de kleine al geheel ingedaald. Ligt bij wijze van al klaar om te komen...
Vandaar ook die pijn in m'n bekken en buik van gisternacht

aha het bekende indalen hihihi! nou beter toch!

Uitspraak van sassie(f) op dinsdag 1 november 2005 om 10:52:
schoonzusje die steeds roept:je krijgt pas wat van me als het er is en het is gezond

noujaaaaaaa zeg :[ lekker vertrouwend :S

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 11:11:
JA ik ook en vanmorgen wer dik om 8 uur uit mijn bed gehaald door de gemeente lui .. Die kwamen ff kijken of ik wel echt op dit adres woon

zo, dat is even balen! haha ik was er echt niet uit gekomen, ze hadden later maar weer kunnen komen :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op dinsdag 1 november 2005 om 10:52:
ik denk ook bij elk pijntje dat er wat gebeurd hoor en zoals Sam al zei vooral nu de laatste maanden pfff word er niet goed van...en dan zon schoonzusje die steeds roept:je krijgt pas wat van me als het er is en het is gezond kuth*** ... laatst zei ze het weer toen zei ik ach ik leef gezond en er worden nog altijd meer gezonde kindjes geboren dan zieke of dode!

Van je schoonfamilie moet je het hebben:NOT:nee:! Vind het echt niet netjes van haar omdat ze zelf een doodgeboren kindje heeft gekregen betekend dat niet dat dit bij een ander ook gebeurd:frusty:! Loopt ze wel bij een psych, Sas?? Ze lijkt me niet echt in orde, maar goed. Tis natuurlijk heel erg wat d'r overkomen is maar ze kwelt denk ik van zelfmedelijden en daar moet ze echt wat aan doen dan maar negativiteit rond te strooien!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 11:02:
@ Diets: leuk hé die pubertijd, mijn zusje zit er nu ook in en m'n moeder schopt haar, elke keer als ze haar zat is, naar mijn huis toe
Dan kan m'n moeder het even niet meer aan... Tja, zwaar hoor

Het mooie is ze zetten zich alleen tegen mij af. ik die notabene alles voor ze doet:frusty:. Als ze bij iemand anders zijn dan zijn ze om op te vreten:/! Ach ja, tis een periode(hoop ik maar)!
Verder ben ik vanochtend naar de vk geweest. De baby groeit zoals het hoort. Nog steeds iets kleiner dan het gemiddelde maar niet té klein !!!
2 Weken geleden lag de kleine nog behoorlijk hoog, vandaag was de kleine bijna volledig ingedaald, en dat in 2 weken !!! Dat verklaart de pijn van gisternacht !!!
De baby kan nog een beetje met z'n rug draaien op z'n tijd, maar hij zal niet meer zo snel kunnen draaien ofzo, want hij ligt praktisch al 'klaar' om te komen om het zo maar te zeggen. Scheelt wel weer. Alleen moet ik volgens de vk wat rustiger aan doen, want omdat de baby al zo laag ligt, kan ik daar wel behoorlijk last van krijgen...

Goed dat je kindje is ingedaalt(y)! Wel haar advies opvolgen en het rustig aan doen hoor:jaja:! Tot wanneer moet je werken??
JA ik ook en vanmorgen wer dik om 8 uur uit mijn bed gehaald door de gemeente lui .. Die kwamen ff kijken of ik wel echt op dit adres woon

Ow lekker dan(n)! Is dit ivm het zoeken naar een huisje ofzo??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 11:17:
MAar ja ik zie ze over 2 weken wel weer een x op de stoep staan hihi.

Godsamme alsof ze arm worden van een klein beetje meer geld uitkeren aan een goede burger hahaha.
Als ze dan iets later komen zodat jij lekker uit kan slapen ;)

Ik was zelf ook om half 6 wakker ( lang leve de wekker van je vent :nocheer: )
Komtie nog heel dicht tegen je aan liggen en denkt heel lief te zijn door lieve dingen tegen me te zeggen, terwijl ik zoiets had van ga je bed uit en laat mij slapen ofzo.
Ben gelukkig weer in slaap gevallen tot half 10 :z

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 11:22:
zo, dat is even balen! haha ik was er echt niet uit gekomen, ze hadden later maar weer kunnen komen

Ja je voelt je wel stom. Ik had wel tijd om me aan te kleden en wassen en tanden poetsen, maar je zit er toch met een droge mond en slaap ogen. Niet dat ik zo heel laat mijn bed verlaat, maar toch. Als ze nou half uurtje van te voren ff hadden gebeld ofzo :s.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 11:23:
Godsamme alsof ze arm worden van een klein beetje meer geld uitkeren aan een goede burger hahaha.
Als ze dan iets later komen zodat jij lekker uit kan slapen

Haha nou ze sparen liever hun geld, maar heb het ook te dnaken aan de mensne die er misbruik van maken natuurlijk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op dinsdag 1 november 2005 om 11:23:
Tot wanneer moet je werken??

Tot en met 18 november:nocheer: Ik heb echt géén zin meer, ga er met tegenzin heen, vooral als ik net als vanochtend naar de vk moet en nog even lekker met de hond op straat kan en van de zon kan genieten etc. Op het werk ben ik niet vooruit te branden en alles staat me tegen. Ach nog 3 weken volhouden (alleen doen die weken ineens zo ontzettend lang)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 11:25:
heb het ook te dnaken aan de mensne die er misbruik van maken natuurlijk.

Jah dat is helaas waar :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 11:23:
terwijl ik zoiets had van ga je bed uit en laat mij slapen ofzo.
Ben gelukkig weer in slaap gevallen tot half 10

Dat je dat nog kan zeg, zodra mijn ogen open gaan ben ik klaarwakker.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 11:27:
Dat je dat nog kan zeg, zodra mijn ogen open gaan ben ik klaarwakker

Komt denk ik ook omdat ik vaak ook tot laat in de avond aan het werk ben ( heb geen 9 tot 5 baantje )

Waarschuw beheerder
Haha dat komt waarshcijnlijk door de zwangerschaps vermoeidheid.

Donderdag mag ik weer op controle. Ben beneiwud of ik aangekomen ben, vast wel :S.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 11:26:
Tot en met 18 november Ik heb echt géén zin meer, ga er met tegenzin heen, vooral als ik net als vanochtend naar de vk moet en nog even lekker met de hond op straat kan en van de zon kan genieten etc. Op het werk ben ik niet vooruit te branden en alles staat me tegen. Ach nog 3 weken volhouden (alleen doen die weken ineens zo ontzettend lang)

Nog ff meis(f)!
Waarschuw beheerder
morning! :)

Altijd handig ff checken of Belle :lief: ergens in een zwangerschapsforum zit! ;)

Bij deze, ikke wordt ook mama! :cheer:

Leuk dat iedereen elkaar een beetje op de hoogte houdt!

Samenvatting van mijn verhaal:
Het was totaal niet gepland en waren er ook niet mee bezig. Kwam wel steeds meer aan maar dacht dat het kwam door mn darmen ;) Toen zei mn mama ga jij eens een test doen en :O jahoor zwanger :cheer: Zijn er heel erg blij mee en ben nu 11 weken en 1 dag.
Inmiddels al echo gehad bij 7 weken omdat ik totaal niet wist hoever ik zou zijn :)
Gisteren weer bij vk geweest en het hartje gehoord hihi!
Echt super!! Alles gaat zo goed dat ik het aan de hele wereld mocht vertellen van de vk :d
Volgende week dinsdag weer echo :d

Waarschuw beheerder
donateur
Van harte gefeliciteerd Danuta ( heb je naam gelezen op je pro B) ) :cheer: :woop: en ik hoop dat je een heel erg mooi en supergezond kindje krijgt :D
Waarschuw beheerder
nouw :@ had een heel verhaal getypt is het weg hoe ken dat dan?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DD80 op dinsdag 1 november 2005 om 11:32:
Gisteren weer bij vk geweest en het hartje gehoord hihi!
Echt super!! Alles gaat zo goed dat ik het aan de hele wereld mocht vertellen van de vk
Volgende week dinsdag weer echo

Waarom krijg jij zoveel echo's? hihi.. WIl ik ook!
Waarschuw beheerder
nou anyway het kwam er op neer dat mn schoonzusje een kutho** :x is en ze idd niet spoort en wel bij een psych loopt maar dat komt toch nooit meer goed want ze heeft nooit gespoort.....zooooo :-d

(ikke) gefeliiii :cheer: geniet ervan meissie en klets lekker mee :-d (f)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 11:36:
Waarom krijg jij zoveel echo's? hihi.. WIl ik ook!

de 1e was zeg maar termijnecho om te kijken hoever ik was en deze is voor de 12 weken echo :d

(mn 1e afspraak bij de vk konden ze nog geen hartje horen. Doordat de huisarts dacht dat ik al best ver was kreeg ik echt de zenuwen. Echo was pas een week na afspraak vk!! Zolang kon ik dus echt niet wachten, kreeg meteen de zenuwen omdat ze niets kon horen. Dus heb een echoburo opgebeld en kon de volgende dag terecht O:) Had er dus al eentje gehad voor maar 30 euri voordat ik de officiele kreeg bij de vk :p dus eigenlijk al 2 echo's binnen en volgende week de 3e B) )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Oh ok je hebt ervoor betaald. Dat is weer wat anders. JE krijgt er met 20 weken ook 1, dus die moet je ff tegen die tijd vragen. De dokter zei bij mij dat ik er eigenlijk zelf na moest vragen, maar dat vond hij zo'n onzin. Iedereeen heeft namelijk recht op een tweede echo schijnt, maar niet iedereeen weet dat dus.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DD80 op dinsdag 1 november 2005 om 11:38:
Dus heb een echoburo opgebeld en kon de volgende dag terecht Had er dus al eentje gehad voor maar 30 euri voordat ik de officiele kreeg bij de vk

Vette shit, ik wist niet dat die ook bestonden :no:

Waarschuw beheerder
Bij deze, ikke wordt ook mama!

Gefeliciteerd en geniet ervan !!!
Waarschuw beheerder

Gefeliciteerd!!!!!

Waarschuw beheerder
Hallo Damentjes :D
Alles goed met iedereen????
AAh zo zielig joh.. die kleine van mij zit echt HELEMAAL onder de luieruitslag.. :(

2 sammy Lukt het nog een beetje meissie.. Morgen is je uitrekendata toch?

2 Noa.. Hoelang willen ze jou nog laten lopen?? heb je al wat meer gehoord over het inleiden?

2 sasje Bel gewoon de VK dan heb je het zekere voor het onzekere (y)

2 diets hoe is het met je wijfie :D En met je :lief: Gaat daar ook alles goed mee :)

2 jennifer Hoe voel je je?? Alles goed met jou en de beeb??? (f)

2 kim Leuk kamertje zeg!!!!!!!!

Uitspraak van 8) Moon 8) op maandag 31 oktober 2005 om 19:37:
Gaat super!
Ventje blijft maar groeien en groeien!
Tandjes worden ook allemaal steeds duidelijker...kan echt zien dat het al een heel mannetje wordt nu
4 van die witte bolletjes op een rij in zijn mond Onder EN boven zo trots op die tandjes
WEER al zijn kleertjes uitgezocht...en weer een tas vol die hij niet meer past

Weet niet wat dat ventje allemaal eet als ik aan t werk ben maar volgens mij toch echt een flesje pokon per dag ofzo
Hij zit in maatje 74 en soms al in de 80! en zijn voeten groeien op t moment erg hard
Kruipen doet hij nog steeds niet
Maaaaaaaaaaaaaaaaar....wel staat hij aan de tafel en stapt hij vrolijk rond (moet m nog wel een beetje vast houden ) Verder roept hij de hele dag Mamamamamamamamamamamama HEERLIJK!

Leuk om dat zo te lezen zeg!! Gaat hard he, soms vind ik het echt te snel gaan hoor!!
Die van mij is ook echt al een tijdje aan het rommelen met die tanden.. wil alleen niet doorzetten..Nu zit ze ook onder de Luieruitslag en zit steeds te krassen op d'r gebit.. (heb d'r een bijtring gegeven miss helpt dat )

Uitspraak van 8) Moon 8) op maandag 31 oktober 2005 om 19:37:
verder typen jullie allemaal veels te veel hier,

hhahaha MEE-EENS!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
@ (ikke) Gefeliciteerd :flower: Join the Club!!!

Enne :respect: altijd leuk die feestjes van jou in de Poema :jaja:

Jammer dat ik 't opzwevende jumpfeest niet mee kan maken :(

Waarschuw beheerder
@ Brin yep morgen ben ik uitgerekend....

Zou wat zijn he, als het echt morgen komt :D

Ik ga er iig NIET vanuit...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 11:41:
Oh ok je hebt ervoor betaald

ja voor een die ik zelf wilde.
Voor de duidelijkheid ;)
Heb er een gehad bij 8 weken en krijg er nu een bij 12 weken :)
(buiten de gene die ik zelf heb betaald)
thanx allemaal :bloem:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 11:54:
Zou wat zijn he, als het echt morgen komt

Ik ga voor je duimen :cheer:

Waarschuw beheerder
@ Brinta: hoe is het met Esmée? Nog lekker weer buiten hé, geniet je nou ook van het weer, met die kleine lekker naar buiten ofzo?!

Ja gaat wel goed met d'r hoor behalve d'r luieruitslag en last van tanden die doorkomen.. maar moet zeggen dat ze zich er goed doorheen slaat en nog steeds wel vrolijk is :D

JA ik ook en vanmorgen wer dik om 8 uur uit mijn bed gehaald door de gemeente lui .. Die kwamen ff kijken of ik wel echt op dit adres woon .

Tsss lekker lullig zeg!! maar als ze bellen zou je natuurlijk naar dat adres kunnen gaan...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 11:25:
Haha nou ze sparen liever hun geld, maar heb het ook te dnaken aan de mensne die er misbruik van maken natuurlijk.

ja dat is zo.. maar de goede lijden altijd onder de kwaade met dat soort dingen hoor!!!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 11:47:
(ikke) Gefeliciteerd Join the Club!!!

:yes:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 11:54:
@ Brin yep morgen ben ik uitgerekend....

Zou wat zijn he, als het echt morgen komt

Spannend allemaal hoor!! Ik krijg de kriebels voor jou hihihi zou wel leuk zijn op de uitrekendata.. maar geloof dat maar 5% van de uitgerekende op die datum ook echt bevalt..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op dinsdag 1 november 2005 om 11:38:
nou anyway het kwam er op neer dat mn schoonzusje een kutho** is en ze idd niet spoort en wel bij een psych loopt maar dat komt toch nooit meer goed want ze heeft nooit gespoort.....zooooo

Wat zegt Gor hiervan dan?? Lijkt me echt zo ontzettend irri deze situatie(n)!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 11:44:
2 diets hoe is het met je wijfie En met je (l) Gaat daar ook alles goed mee

Met mij gaat het goed hoor alleen wenste ik dat de pubertijd voorbij was:( ;)! En mijn (l) gaat het ook weer de goede kant op. Ik zie hem a.s. weekend weer! Dus dan weten jullie dat als ik ff niet online ben;)!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 11:44:
AAh zo zielig joh.. die kleine van mij zit echt HELEMAAL onder de luieruitslag

Aaaah:aai:! Is ze er ook huilerig en hangerig ervan?? Echt zo vervvelend hè! Leuk dat ze groot worden en tanden krijgen, maar minders is altijd dat ze er ziekjes van kunnen zijn:nee:. Beterschapjes meissie(f)!

Er is weer een zwangere dame: GEFELICITEERD:cheer:!

*duimt voor Sammy dat ze precies op de uitgerekende datum bevalt;)*

Nicole, vergeet ons niet hè.....weeen of niet, gooi het in het topic, hihihi!

Ik heb Claudia(Dragon) ook al een paar dagen niet gezien:o? Alles goed met je jochies, meis:d? Je bent vast hardstikke druk!

En wie ik nog ben vergeten: SORRY :bloos: (f)!
Waarschuw beheerder
heerljik al die verhalen..
ik reageer nie sjow vaak want wat heb ik nou eigenlijk te melden..
maar ik leef wel egt met jullie mee howr..

@belle..
dr van de hoog heb er van die homeopatische pilletjes vor..
werken perfect..
ik heb t zelf heel lang gehad en dat werkte als enige eg perfect..
en melk drinken..

@sas..
gaat snel joh..
nog n maandje..
egt leuk..
gaat alles verder wel goed..

@de meiden die wachten p de weeen....
bij me schoonzussie werkte sex erg goed..
s'middags nog geen teken van een bevalling en nog geen uur na de sex begonnen de weeen..
tis t proberen waard..
(K)

Waarschuw beheerder
donateur
:cheer:

jeeeeeeej, Danuut zit ook in het topic:P:P

Nog 4.5 uur en dan krijg ik weer me beeb te zien, godver wat gaat de tijd langzaam:[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 12:36:
Nog 4.5 uur en dan krijg ik weer me beeb te zien, godver wat gaat de tijd langzaam

Hahaha dan kan je je indenken hoe ik me voel en ik moet nog tot 9 nov wachten :frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 12:39:
Hahaha dan kan je je indenken hoe ik me voel en ik moet nog tot 9 nov wachten

Qut is dat he:/

Ik haat wachten:[ , ben ook echt heel ongeduldig van mezelf 8)
Waarschuw beheerder

Van harte gefeliciteerd! :flower:
Geniet ervan!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 12:39:
Hahaha dan kan je je indenken hoe ik me voel en ik moet nog tot 9 nov wachten

En als je dan het hartje heb gehoord en de echo heb
gezien moet je weer een maand wachten...
Aan het eind van de zwangerschap mag je elke week
:cheer:
Heerlijk vond ik dat!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 12:50:
Ik haat wachten , ben ook echt heel ongeduldig van mezelf

Join the club babe hahaha
Ik sta echt te springen om te gaan :bounce:

Uitspraak van ~*X*~ op dinsdag 1 november 2005 om 13:01:
En als je dan het hartje heb gehoord en de echo heb
gezien moet je weer een maand wachten...
Aan het eind van de zwangerschap mag je elke week

Maand wachten? pffff :|
Waarschuw beheerder
Brinta wijffie wat sneu voor je kleine meissie :-s geef haar een dikke knuffel van mij!(l)

Diets Gordon heeft een bloedhekel aan dat wijf (tenslotte zn eigen zus...) die ziet dr liever komen dan gaan is altijd strijd tussen die twee dus hij zegt ook,joh laat lullen je weet wie het zegt dat kind spoort niet en heeft nooit gespoort ook!

Tink jaja tijd vliegt voorbij echt niet normaal....ik vind juist dat de tijd sneller gaat dan voorheen ineens terwijl iedereen zegt dat de laatste loodjes het langzaamst gaan...

jaja sex (sperma) schijnt ween op te wekken mits je baarmoedermond volledig verweekt is hoor! en ananas eten en bitter lemon drinken ook,die stof erin schijnt het ook goed te doen...

wie van jullie heeft bij de verloskundige al een inwendig onderzoek gehad?Ik nog steeds niet en vraag me af of ze dat nooit doen :-s ze moeten toch gaan voelen of die baarmoedermond al verweekt is ofzo????of krijg je dat pas tegen het eind?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op dinsdag 1 november 2005 om 12:30:
@de meiden die wachten p de weeen....
bij me schoonzussie werkte sex erg goed..
s'middags nog geen teken van een bevalling en nog geen uur na de sex begonnen de weeen..
tis t proberen waard..

Hahaha moet je wel een kerel hebben die het met je wil doen. Die van mij vind het juist veel te eng :S
Waarschuw beheerder
miss jizz hahahahahahaha hoe herkenbaaaaaar!!! :-d die van mij wil ook niet :no: ik vind het juist wel schattig want toen ik vroeg waarom dat was (als hij mij ineens a-sexy zou vinden zou ik me KUT voelen natuurlijk dus moest wel ff peilen...:/) zei hij:"janee die baby ertussen vinnik maar niks schat....eng idee" en hij blooste erbij (l)

Waarschuw beheerder
donateur
ahhhhhhhhh sasje how onwijs sweet (L)
Waarschuw beheerder
Ja zo is die van mij ook... laat nog maar gewoon ff lekker zitten, komt vanzelf wel..... (ja hij hoeft niet met die zware buik te lopen :()
Waarschuw beheerder
ik en Sam hebben het hier wel es over gehad over sex tijdens de zwangerschap. Ik zei toen ook dat ik het ook helemaaaal niet belangrijk vind.Heb op het moment veel meer behoefte aan zijn liefde zonder sex dus kroelen,aanhalen en aandacht....het is zo een topper die kerel van me (l) ik ben ineens verliefder dan ooit joh :-d

hebben jullie ook steeds de gedachte over hoe blij iedereen straks is als je kindje er is en hoe dat dan gaat enzo :-d hoe opgelucht je bent en alles.....dat spookt de hele dag door mn hoofd en maakt me zo blij joh!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op dinsdag 1 november 2005 om 13:21:
hebben jullie ook steeds de gedachte over hoe blij iedereen straks is als je kindje er is en hoe dat dan gaat enzo

Daar denk ik wel over alleen ik zit heel erg met mijn werk in me maag :/
Waarschuw beheerder
Ja dat heb ik ook, ik herken dat "verliefde gevoel" wel. En ik zwijmel ook weg bij de gedachte dat hij het straks met ons kindje ook zal doen.

Sex is voor mij ook niet belangrijk, ik zeg niet dat de behoefte weg is, maar het is bij mij vaak zo dat zodra mijn mannetje zijn hand op mijn buik legt begint die kleine direct contact met hem te maken. En als ik tijdens de sex die kleine dus voel trappelen dan is mijn zin wel ineens weg. :S
Waarschuw beheerder
donateur
Leuk om die verhalen allemaal te lezen. :yes:

Het is voor mij al weer een kleine drie jaar geleden dat ik zwanger was van mijn dochter.
Geniet er maar lekker van, want het is echt een bijzondere periode in je leven.
Ik kijk er vaak met weemoed naar terug, omdat wij maar 1 kindje willen en ik dit waarschijnlijk nooit meer mee zal maken.

Waarschuw beheerder
Sex is voor mij wel belangrijk, heb af en toe wel zin...maar wij doen er niet aan. Moet ook zeggen dat ik het niet mis ofzo :D Wij vinden het geen fijn gevoel, dat ons kindje zo heen en weer gaat en 't idee dat haar hoofdje zo dicht bij m'n vagina zit en dan...:nee: :D :D :D

Kweet dat het wel mag, maar wij hebben nu sex op een ander manier hehehehehe!!! En dat is ook fijn.

En dat verliefde gevoel...dat wordt bij mij op de dag steeds erger joh! :lief:
Hij is nu ook zo lief voor mij, normaal is het echt een computerfreak :S dag en nacht:s maar nu liggen we elke avond om een uurtje of 9 al saampies op bed tv te kijken, anders deed ik dat altijd alleen zeg maar...En kroelen doen we nu ook heel veel, deden we voorheen nooit!! Hij geeft me gewoon alle aandacht v/d wereld en dat vind ik zooooooo lief :lief: Daarom ben ik weer helemaal in love :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik merk dat ik meer aandacht krijg, die van mij is ook computer verslaafd, maar komt nu wel elke avond bij mij op de bank zitten totdat ik ga slapen, dan gaat hij weer terug naar zn pc'tje.
Toch heb ik het idee dat hij het nog niet allemaal echt beseft, wat er straks komen gaat... ik ben ook als de dood dat hij straks flauw gaat vallen tijdens de bevalling![img width=15 height=15 cacheid=00003493000066dacfb7a56b1a010d28f2]http://www.clicksmilies.com/s0105/grinser/grinning-smiley-021.gif[/img]hihihi
Waarschuw beheerder
Daar denk ik wel over alleen ik zit heel erg met mijn werk in me maag

hoe bedoel je dat?dat je financieel niet rond kunt komen straks??

Sam hahaha jaaaa echt heerlijk is dat he of als ik een keer pijn heb dat hij dan over mn buik en rug gaat wrijven ens trelen en dan zegtie ow meissie toch komt wel goed hoor...zo lief gewoon dat die grote kerels zich zo kwetsbaar opstellen :-d

ik wil mijn geluk zo graag met hem delen en ik heb steeds dat beeld voor me hoe hij straks zn kindje EINDELIJk vast mag houden...dat gevoel maakt me juist zo ongeduldig!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op dinsdag 1 november 2005 om 13:57:
hoe bedoel je dat?dat je financieel niet rond kunt komen straks??

dat wel, maar de ik weet dat als ik nu me werk bel en zeg dat ik zwanger ben, mijn contract 31 dec niet word verlengd en dat is iets wat ik er gewoon niet bij kan gebruiken :no:
Waarschuw beheerder
lady ze mogen jou NOOIT ontslaan omdat/als je zwanger bent hoor :-) je hoeft het ook pas met 6 maanden te vertellen dus gewoon lekker je mond houden :-)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op dinsdag 1 november 2005 om 13:12:
:"janee die baby ertussen vinnik maar niks schat....eng idee"

Dat heb ik nou ook, het idee dat me kind "erachter" zit:/

En kroelen en koekelen vind ik ook veel lekkerder nu:yes: Op de bank beetje met ze 2en liggen of samen in bed tv kijken, ik ben in ene echt een koekelmonster geworden:D

Uitspraak van Miss Jizz op dinsdag 1 november 2005 om 13:51:
ik ben ook als de dood dat hij straks flauw gaat vallen tijdens de bevalling!hihihi

Wahahahaha, dat heb ik ook, die vent van mij kan dus niet zo goed tegen bloed:D Ik denk dat ie maar op een bed naast me moet gaan liggen en me zo moet gaan aanmoedigen:P

Waarschuw beheerder
Hi Sas,

Ik kom effe in je forum kijken..Kan het niet allemaal teruglezen, maar wilde even weten hoe alles met je gaat & met je baby uiteraard :D

Dikke kus Es