Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Vanochtend naar de vk geweest. Baby lag vorige x nog erg hoog, vanochtend was de kleine al geheel ingedaald. Ligt bij wijze van al klaar om te komen...
Vandaar ook die pijn in m'n bekken en buik van gisternacht
schoonzusje die steeds roept:je krijgt pas wat van me als het er is en het is gezond
JA ik ook en vanmorgen wer dik om 8 uur uit mijn bed gehaald door de gemeente lui .. Die kwamen ff kijken of ik wel echt op dit adres woon
ik denk ook bij elk pijntje dat er wat gebeurd hoor en zoals Sam al zei vooral nu de laatste maanden pfff word er niet goed van...en dan zon schoonzusje die steeds roept:je krijgt pas wat van me als het er is en het is gezond kuth*** ... laatst zei ze het weer toen zei ik ach ik leef gezond en er worden nog altijd meer gezonde kindjes geboren dan zieke of dode!
@ Diets: leuk hé die pubertijd, mijn zusje zit er nu ook in en m'n moeder schopt haar, elke keer als ze haar zat is, naar mijn huis toe
Dan kan m'n moeder het even niet meer aan... Tja, zwaar hoor
Verder ben ik vanochtend naar de vk geweest. De baby groeit zoals het hoort. Nog steeds iets kleiner dan het gemiddelde maar niet té klein !!!
2 Weken geleden lag de kleine nog behoorlijk hoog, vandaag was de kleine bijna volledig ingedaald, en dat in 2 weken !!! Dat verklaart de pijn van gisternacht !!!
De baby kan nog een beetje met z'n rug draaien op z'n tijd, maar hij zal niet meer zo snel kunnen draaien ofzo, want hij ligt praktisch al 'klaar' om te komen om het zo maar te zeggen. Scheelt wel weer. Alleen moet ik volgens de vk wat rustiger aan doen, want omdat de baby al zo laag ligt, kan ik daar wel behoorlijk last van krijgen...
JA ik ook en vanmorgen wer dik om 8 uur uit mijn bed gehaald door de gemeente lui .. Die kwamen ff kijken of ik wel echt op dit adres woon
MAar ja ik zie ze over 2 weken wel weer een x op de stoep staan hihi.
zo, dat is even balen! haha ik was er echt niet uit gekomen, ze hadden later maar weer kunnen komen
Godsamme alsof ze arm worden van een klein beetje meer geld uitkeren aan een goede burger hahaha.
Als ze dan iets later komen zodat jij lekker uit kan slapen
Tot wanneer moet je werken??
Tot en met 18 november Ik heb echt géén zin meer, ga er met tegenzin heen, vooral als ik net als vanochtend naar de vk moet en nog even lekker met de hond op straat kan en van de zon kan genieten etc. Op het werk ben ik niet vooruit te branden en alles staat me tegen. Ach nog 3 weken volhouden (alleen doen die weken ineens zo ontzettend lang)
Waarom krijg jij zoveel echo's? hihi.. WIl ik ook!
Gaat super!
Ventje blijft maar groeien en groeien!
Tandjes worden ook allemaal steeds duidelijker...kan echt zien dat het al een heel mannetje wordt nu
4 van die witte bolletjes op een rij in zijn mond Onder EN boven zo trots op die tandjes
WEER al zijn kleertjes uitgezocht...en weer een tas vol die hij niet meer past
Weet niet wat dat ventje allemaal eet als ik aan t werk ben maar volgens mij toch echt een flesje pokon per dag ofzo
Hij zit in maatje 74 en soms al in de 80! en zijn voeten groeien op t moment erg hard
Kruipen doet hij nog steeds niet
Maaaaaaaaaaaaaaaaar....wel staat hij aan de tafel en stapt hij vrolijk rond (moet m nog wel een beetje vast houden ) Verder roept hij de hele dag Mamamamamamamamamamamama HEERLIJK!
verder typen jullie allemaal veels te veel hier,
@ Brinta: hoe is het met Esmée? Nog lekker weer buiten hé, geniet je nou ook van het weer, met die kleine lekker naar buiten ofzo?!
JA ik ook en vanmorgen wer dik om 8 uur uit mijn bed gehaald door de gemeente lui .. Die kwamen ff kijken of ik wel echt op dit adres woon .
Haha nou ze sparen liever hun geld, maar heb het ook te dnaken aan de mensne die er misbruik van maken natuurlijk.
(ikke) Gefeliciteerd Join the Club!!!
@ Brin yep morgen ben ik uitgerekend....
Zou wat zijn he, als het echt morgen komt
nou anyway het kwam er op neer dat mn schoonzusje een kutho** is en ze idd niet spoort en wel bij een psych loopt maar dat komt toch nooit meer goed want ze heeft nooit gespoort.....zooooo
2 diets hoe is het met je wijfie En met jeGaat daar ook alles goed mee
AAh zo zielig joh.. die kleine van mij zit echt HELEMAAL onder de luieruitslag
Bij deze, ikke wordt ook mama!
Hahaha dan kan je je indenken hoe ik me voel en ik moet nog tot 9 nov wachten
Ik haat wachten , ben ook echt heel ongeduldig van mezelf
En als je dan het hartje heb gehoord en de echo heb
gezien moet je weer een maand wachten...
Aan het eind van de zwangerschap mag je elke week
@de meiden die wachten p de weeen....
bij me schoonzussie werkte sex erg goed..
s'middags nog geen teken van een bevalling en nog geen uur na de sex begonnen de weeen..
tis t proberen waard..
:"janee die baby ertussen vinnik maar niks schat....eng idee"
ik ben ook als de dood dat hij straks flauw gaat vallen tijdens de bevalling!hihihi