Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
zo heel erg is het nu ook weer niet
En ook niet als ik het niet voel bewegen ofzo echt totaal niet maar gewoon van ooow bij mij kan er echt niet zo'n mooi gezond wondertje uit komen als bij al die andere kanjers van het forum hier maja komt goed (hoopik)
2 An : dikke terug aan mijn grote vriendje
Boy is nu nog thuis... maar hij gaat waarschijnlijk werken.
En Pascal ?
waar heb je die lijstje gekocht?
Meeis heeft het goed gedaan vannacht hij ging om 23.00 naar bed en toen kwam hij alleen om 03:00 uur voor een flesje en vanochtend heeft Maarten hem gepakt
Gefeliciteerd
Tink lekker wijffie! gefeliciteerd!
Ga je nog wat leuks doen?
Ga vandaag wat dingetjes in huis doen... het is zo'n zooi
ook dacht ik weleens straks is het een engertje
maar geloof me ook al is je kindje eng dan nog vind jij je beeb de mooiste van allemaal
daar was ik ook inderdaad erg bang voor... vind veel babies maar lelijk of niet leuk... dus dacht echt zo van wat als ik mijn ukkie niet mooi vind...
maar hij is de allerliefste en mooiste
meeis is trouwens egt een grote beeb of lijkt dat maar zo op de foto?? is wel een sgatje hoor
Volgens mij wil ie een zoentje geven aan Carmen
trotse mama's!
goed zo! Zat er trouwens over na te denken later, nu ga ik voor de 1e x een betweterende mama spelen , maar volgens mij is het ook nog niet zo goed als ie pas een paar dagen oud is om hem dan al te laten wachten met eten (doel ff op die fopspeen), en dat zowat alle pasgeboren baby's 's nachts komen omdat ze het nog nodig hebben. Maar...wat ik al zei tegen je..iedereen moet op zijn/haar gevoel afgaan
en gaan de dames nog wat leuks doen met vaderdag
ik heb weer een treurige dag.
eerst naar me pa en opa op het begraafplaats bloemen neerzetten en dan naar me oma.
ik heb weer een treurige dag.
eerst naar me pa en opa op het begraafplaats bloemen neerzetten en dan naar
Zat eraan te denken om misschien als verrassing het laminaat te leggen in onze slaapkamer...
Met schelpen die ik vroeger heb verzamelt op het strand
(en nog een stukje te zien van Meeis zn geboortekaartje )
2 Hardcore : heb je nog nieuwe foto's van Loesje
maar volgens mij is het ook nog niet zo goed als ie pas een paar dagen oud is om hem dan al te laten wachten met eten
en gaan de dames nog wat leuks doen met vaderdag
gelukkig! Ben dus niet helemaal betweterig
Maar dat ie nu al 60cc drinkt is echt goed klein kanjertje van me
hoest met de kleine kanjer..
nou als hij/zij op zijn of haar moeder lijkt is het wel een kanjer hoor *slijmmodus weer uit
Uiteraard ook ff bij de Hema langs
maar jij krijgt echt een pracht prinsesje
believe me
maar hij is de allerliefste en mooiste
is ze wel mooi of verbeeldt ik het me?!
eerst naar me pa en opa op het begraafplaats bloemen neerzetten en dan naar me oma
Wij gaan misschien met de jetski weg morgen...
dit was mijn geboortekaartje
ben helemaal in
hier nog wat fototjes..net gemaakt
we hebben de sleutels Jippie!!!
zittend op de bank
![[img width=360 height=270]http://i43.photobucket.com/albums/e383/daimy2006/ho.jpg[/img]](http://i43.photobucket.com/albums/e383/daimy2006/ho.jpg)
omdat vaak kinderen het meeste op hun moeder lijken
nou mijn neefje en de kleine van me vriendin leken SPREKEND op hun vader..
mama natuurlijk ook niej..
ik ga morgen naar rockanje..
Rockanje is een heerlijke plek waar je kunt zonnen, varen etc etc.