1 volger · 343297x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
volgens sas wel..
Je bent en blijft een poeppie
neej woensdagav..
de rest van de week werk ik..
Hey Jesse!!! Hij is er helemaal klaar voor!!!
t is ook net een klein kind hahaha
Achjah je moet maar zo denken 'met deze tijden mag dat wel'
Zo denk ik ook maar
De mijne is net zo erg!
zometeen gaat mijn oranje shirtje ook weer aan
hehe veel plezier alvast!
Ik hou niet zo van voetbal, maar ik ben net thuis van het werk dus ga ik ff lekker een paar wasjes draaien.
Heb ik er van het weekend geen omkijken meer naar
laatste aanpassing
hehe veel plezier alvast!
Ik hou niet zo van voetbal, maar ik ben net thuis van het werk dus ga ik ff lekker een paar wasjes draaien.
Heb ik er van het weekend geen omkijken meer naar
Thanks
meiden ik ga lekker naar huis
allemaal een prettig weekend
donateur
mn vriendje heeft net zo,n oranje megafoon gekocht
t is ook net een klein kind hahaha
hehe me vriendje had afgelopen weekend zo'n ding dat je in je bek moet doen met zo'n vliesje als je dan sist fluit dat weet je wel..
Hij heel de stad door met dat ding als we op roltrap stonden fluiten en dan raar erbij kijken van huh wie deed dat een lol dat ie had ...
Ik zei al die dingen hadden wij vroeger als kind maja hij kan er niks aan doen verrekte BUITENLANDER
Ben zo na een BBQ fuzzball kieken
Veel leut allemaaal
laatste aanpassing
meiden ik ga lekker naar huis
allemaal een prettig weekend
prettig weekend!!!
Ahhh wat een leuke foto`s!!
Wordt ook knettergek van de belastingdienst

Wij wonen nu 3 jaar samen en het is nog nooit goed gegaan met de aangifte!!
Als zij geld moeten hebben zijn ze er wel als de kippen bij.
Nou ja we zullen zien!
Iris heeft vandaag een konijn gekregen
een witte met een paar bruine vlekken.
Hij staat bij opa en oma, want papa wil geen konijnen in huis
Wordt ook knettergek van de belastingdienst
Wij wonen nu 3 jaar samen en het is nog nooit goed gegaan met de aangifte!!
Als zij geld moeten hebben zijn ze er wel als de kippen bij.
Nou ja we zullen zien!
Iris heeft vandaag een konijn gekregen
een witte met een paar bruine vlekken.
Hij staat bij opa en oma, want papa wil geen konijnen in huis
we hebben de sleutels
Jippie!!! mijn god ik bleef vanmorgen maar janken.... al die stress van de afgelopen weken kwam er uit... Fer heeft al een paar dogen over gebracht.... morgen gaa nwe meet de rest beginnen. DAn heeft hij nl. ook de bus van zijn werk!!
Ik ben echt onwijs blij
Alleen kan ik vandaag voor t laatst hier op internet... vanaf morgen wel in het nieuwe huis... maar we weten nog niet waar we de pc gaan neer zetten... waarschijnlijk in de woonkamer..... maar eerst maar eens kijken.....
Ga vanavond ff de pc en zo loshalen en ook beneden zetten. dAn nog alle kleding in zakken en dozen doen. Tygo zijn kamer gaan we morgen uit elkaar halen net als ons bed.... als alles meezit kunnen we dan morgen al in ons nieuwe huissie gaan slapen!!!! Als alles lekker blijft lopen dan zij nwe misschien woensdag al helemaal over
yahooooooo die week erna ben ik ook nog vrij.. kan ik lekker genieten!!!
Als iemand dan langs wil komen.. kom maar op. Ik zorg dat er van alles koud staat.. breezah's... bijvoorbeeld
hihi
Nou lieffies.. ik ben ff offline voor een paar daaggies...
hele dikke knuffel voor iedereen en natuurlijk een mega hugs voor alle mooie lieve baby's zowel uit als nog in de buik
xx
Dees
Ik ben echt onwijs blij
Ga vanavond ff de pc en zo loshalen en ook beneden zetten. dAn nog alle kleding in zakken en dozen doen. Tygo zijn kamer gaan we morgen uit elkaar halen net als ons bed.... als alles meezit kunnen we dan morgen al in ons nieuwe huissie gaan slapen!!!! Als alles lekker blijft lopen dan zij nwe misschien woensdag al helemaal over
Als iemand dan langs wil komen.. kom maar op. Ik zorg dat er van alles koud staat.. breezah's... bijvoorbeeld
Nou lieffies.. ik ben ff offline voor een paar daaggies...
hele dikke knuffel voor iedereen en natuurlijk een mega hugs voor alle mooie lieve baby's zowel uit als nog in de buik
xx
Dees
2-0 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dames
hoorde we net bij de mac
2-1 snik snik hahah ik zit in mn eentje hou jullie wel op de hoogte
en dit ook
Nou ja als t maar in ons voordeel blijft he
land hup hup hol.... land hup hup hol... om maar ff in de sfeer te blijven he
DEES, Gefeliciteerd met de sleutel (had het nog niet gezegt volgens mij :bloo
thanks lieverd
Ben echt mega blij voor je.
Hopenlijk gaat de verhuizing een btje vlot en snel, en zit je volgende week prinsheerlijk in je paleisje!
dat zou errug lekker zijn.... dan kan ik nog een weekje lekker samen met Tygo genieten in ons nieuwe huissie
ola ladies 
ben INEENS aan de race vandaag en heb net ook gekotst maar dat zat meer tussen mn oren denk dat laatste
was met een klant bezig en moest ineens RACEN
jezus zeg heb die klant half afgeraffelt omdat ik zo nodig moest 
wat er ook gebeurd,ik ga morgen bij dat huis kijken!en DEES wat lekker meid,geniet ervan en ik kom zeker een keer een bakkie bij jullie doen

duim ff voor mij dat dat huis van morgen ons huis word
(mits het was is natuurlijk!)
en Nederland gewonnen
maar wat speelden ze belabbert en vooral die Robben,bokkelul
anders ga je ff individueel lopen spelen omdat je zo nodig een streepje achter je naam wilt
LDB
ben INEENS aan de race vandaag en heb net ook gekotst maar dat zat meer tussen mn oren denk dat laatste
wat er ook gebeurd,ik ga morgen bij dat huis kijken!en DEES wat lekker meid,geniet ervan en ik kom zeker een keer een bakkie bij jullie doen
duim ff voor mij dat dat huis van morgen ons huis word
en Nederland gewonnen
ben INEENS aan de race vandaag en heb net ook gekotst maar dat zat meer tussen mn oren denk dat laatste was met een klant bezig en moest ineens RACEN jezus zeg heb die klant half afgeraffelt omdat ik zo nodig moest
misschien ben je wel zenuwachtig voor morgen
ah kijk die Jesse is
How cute
Uitspraak vanjesse
op vrijdag 16 juni 2006 om 15:48:
GEK OP BLOEMEN
Aaaaahhhhhhhhhhh die is echt TE lief voor woorden!!!!
Jesse
Ahhh wat een leuke foto`s!!
dank jullie wel
vind het zelf ook een erg schattige foto
allemaal trouwens
we hebben de sleutels Jippie!!! mijn god ik bleef vanmorgen maar janken.... al die stress van de afgelopen weken kwam er uit
eindelijk na het lange wachten en geteub het verlossende woord
ik ben super blij voor jullie
wat er ook gebeurd,ik ga morgen bij dat huis kijken
spannend
mijn duimen gaan weer op volle toeren
Nog ff de forum lezen 
............................................................................................................................................................................................................................................
Zooooo gelezen
Nu gaat ik een filmpie kijken, resident evil ofzo
Hij komt iig nu op tv 
Latersssssssssss

Sammy
............................................................................................................................................................................................................................................
Zooooo gelezen
Nu gaat ik een filmpie kijken, resident evil ofzo
Latersssssssssss
laatste aanpassing
Hallo skatties!!
Ik las trouwens laatst dat jullie op zoek waren naar kinderzitjes voor op de fiets.
Op de site http://www.cycle-shop.nl/default.asp zijn Bobike kinderzitjes voor €45,= ( met monteringssetje ) te koop excl. 7,50 verzendkosten. Normaal zijn ze ongeveer €60,= !!
Ze zijn in allerlei kleuren ( thema's ) te verkrijgen!!
@ Jesse: wat een adorable foto's van je kanjer!!!!
Ik las trouwens laatst dat jullie op zoek waren naar kinderzitjes voor op de fiets.
Op de site http://www.cycle-shop.nl/default.asp zijn Bobike kinderzitjes voor €45,= ( met monteringssetje ) te koop excl. 7,50 verzendkosten. Normaal zijn ze ongeveer €60,= !!
Ze zijn in allerlei kleuren ( thema's ) te verkrijgen!!
@ Jesse: wat een adorable foto's van je kanjer!!!!
donateur
Dees: GEFELICITEERD 
Sas: Succes morgen zal aan je denken
Jesse = zooo lief
Sammy: issie niet eng
vind het wel een kicke film(+spel)
Aria & An helemaal alleen so sielig
Miss Jizz: trusten voor dalijk/straks
Nou ik ben even broodjes bakken
verveelde me whehehe 
en trusten ook voor alle andere beebs&babes 
Sas: Succes morgen zal aan je denken
Jesse = zooo lief
Sammy: issie niet eng
Aria & An helemaal alleen so sielig
Miss Jizz: trusten voor dalijk/straks
Nou ik ben even broodjes bakken
laatste aanpassing

![[img width=240 height=180]http://www.kindjeopkomst.nl/abo/bs/foto/10740_47d2e00049a9f2a1fc118a3a9d330fb0.jpg[/img]](http://www.kindjeopkomst.nl/abo/bs/foto/10740_47d2e00049a9f2a1fc118a3a9d330fb0.jpg)
![[img width=240 height=180]http://www.kindjeopkomst.nl/abo/bs/foto/10740_6d50ca4e87e40697e6392912876f0890.jpg[/img]](http://www.kindjeopkomst.nl/abo/bs/foto/10740_6d50ca4e87e40697e6392912876f0890.jpg)
![[img width=240 height=180]http://www.kindjeopkomst.nl/abo/bs/foto/10740_11f73af183a56d8510ec1c097ba9ffc0.jpg[/img]](http://www.kindjeopkomst.nl/abo/bs/foto/10740_11f73af183a56d8510ec1c097ba9ffc0.jpg)