Partyflock

Forumonderwerp · 775441
1 volger · 332157x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
en ik wil dat de hele wereld dat weet :-D ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo (l) echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien :jaja:

Nog meer aanstaande mama`s hier??????
Waarschuw beheerder
hahaa ja o dat is echt zooooo lekker dat verplichte winkelen en je niet schuldig hoeven te voelen als je wat duurs koopt :-D

ik heb het aardig uitgehouden met die warmte heb alles potdicht gedaan want het werkt me wel op de zenuwen hoor pfffff...je basale temp. schijnt vet veel hoger te liggen dan normaal dus ja das kloterig :/

hahahahaha oooow ik ben helemaal niet origineel met mn babykamer :bloos: maar ja wat wil je voor dat geld!Snap echt niet dat je 1000 euries gaat uitgeven terwijl je voor hetzelfde geld net zon leuke kan krijgen :-)de kamertjes bij ikea waren stom vond ik,heb er alleen het bedje vandaan en ga er ook nog wel ff accesoire shoppen

dat behang was volop duur,20 euro per rol en die band was ook 20 euro per 10 meter (gelukkig redde we het met 1 rol van 10 m.) maar we hebben er goedkoper behang onder gekocht hoor want ik vond 20 euro voor een rolletje echt belachelijk!Daarnaast zouden we de helft versnijden omdat er een patroontje in zat.....zonde dus :jaja: je hebt er ook bijpassende stof en karpetjes bij in allerlei kleuren! zal ff de url opzoeken..

en hoe is het met jou meis? (f)

ik zit nu aan mn prakkie maar gatverdamme dat smaakt echt niet met die warmte :-s....maar ja alles voor de bebie he 8)
Waarschuw beheerder
http://babykamer-behang.debehangsite.nl/babykamer-behang.htm

alstublieft (f) ik vond dat lila ook he-le-maal hartstikke geweldig (l) maar das leuk als je zeker bent dat het een meisje wordt!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op maandag 5 september 2005 om 17:55:
ik heb het aardig uitgehouden met die warmte heb alles potdicht gedaan want het werkt me wel op de zenuwen hoor pfffff...je basale temp. schijnt vet veel hoger te liggen dan normaal dus ja das kloterig

Ja is echt irritant!!!
hahahahaha oooow ik ben helemaal niet origineel met mn babykamer maar ja wat wil je voor dat geld!Snap echt niet dat je 1000 euries gaat uitgeven terwijl je voor hetzelfde geld net zon leuke kan krijgen de kamertjes bij ikea waren stom vond ik,heb er alleen het bedje vandaan en ga er ook nog wel ff accesoire shoppen

Ja dat hadden wij ook hoor en vond het ook nog 1 van de leukste kamertjes die ik had gezien!!! IKEA was echt kut!! Vond er niks aan (aan die kamertjes) heel weinig keuze!!
en hoe is het met jou meis? [/quote
Met ons gaat alles lekker hoor! kleine is een beetje huilerig omdat het zo warm is maar verder (Y)[quote element=message id=15949086]{element is niet toegankelijk}maar ja alles voor de bebie he

Jaja goed blijven eten hoor!! Heb jij trouwens nog een bepaalde drang aan eten/drinken?? Ik had dat bijv. met CHOCOLADE MELK (kwam er zelfs 's nachts mijn bed voor uit haha)
Waarschuw beheerder
ooooow ja vreselijk ik heb dat vooral met koude en hartige/zoute dingen zoals meloen met zoute ham,yoghurt,melk en idd chocolademelk mmmmmmmmmm en dan hoe kouder hoe beter! ow ja en raketten (ijsjes) ik heb Gor een keer gebeld dat hij ze mee moest nemen hahahahaha.

Waarschuw beheerder
:no: Not Yet! Eerst nog ff genieten :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 september 2005 om 19:48:
Not Yet! Eerst nog ff genieten

Inderdaad vind ik ook,, :)
Waarschuw beheerder
ik moet er niet aan denken :nee:
Waarschuw beheerder
zo geniet ieder op haar manier,wij MET kleintje (l)
Waarschuw beheerder
donateur
Jullie tijd komt nog wel. Laat een ieder in zn waarde. Btw, Sasje vroeg heel wat anders toen ze deze topic opende;):o!
Waarschuw beheerder
Diets inderdaad maar zulke opmerkingen getuigen idd van het feit dat ze ZEKER nog moeten wachten ;-) zie het maar als verstandige meisJES (y)
Waarschuw beheerder
donateur
We moeten je topic wel gezellig houden en daar passen deze opmerkingen niet bij, waar of niet;)?! Ieder z'n mening, maar zoek ff een ander topic op8)!

Is het nog een beetje vol te houden zo met die hitte/benauwdheid, Sasje en andere zwangere dames(f)??

Hoe is het met Zusterrr:)...... we krijgen onweer, misschien gebeurd het dan:d??

Waarschuw beheerder
Ik bedoelde dat niet lullig! Ik zou nou al wel een kindje willen...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 september 2005 om 22:30:
Ik zou nou al wel een kindje willen...

ik ook wel......

(l)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 september 2005 om 22:30:
Ik bedoelde dat niet lullig! Ik zou nou al wel een kindje willen...

Maar zo lees ik het niet......sorry bij deze(f).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op maandag 5 september 2005 om 19:27:
ik heb Gor een keer gebeld dat hij ze mee moest nemen hahahahaha

haha ik bem een keer zo verschikkelijk boos geworden op mijn vriend.. ik was weg geweest ofzo en had zo onwijs trek ik mijn chocolade letter.. (was sinterklaas tijd!)en die had hij OPGEGETEN!!! kwaad dat ik was haha!
Uitspraak van sassie(f) op maandag 5 september 2005 om 17:58:
ik vond dat lila ook he-le-maal hartstikke geweldig

is echt heel leuk ja!!

Uitspraak van sassie(f) op maandag 5 september 2005 om 21:46:
wij MET kleintje

:YES: zou echt niks meer willen terug draaien!! Wat zijn we gelukkig met onze kleine meid!! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op maandag 5 september 2005 om 09:38:
9 jaar

Uitspraak van sassie(f) op maandag 5 september 2005 om 09:38:
hoor 9

:o al die negens, negen jaar is niet voor iedereen leuk :no: ;p

Maar wat er straks bij jou komt na 9 maanden opzeker wel :bounce:

:flower:

ps leuke babykamer,maar zie m vast binnenkort in t echt hoop ik:yes: (en je salon;p)

:flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Idd we keep this topic alive :-D :jaja: GO DIETS :woepwoep: hehehehe

Brinta zo ja kwaad dat je kan worden dan he als ze wat opvreten waar je uuuuuren naar verlangd hebt hahahahahaha

@wizard :-d ja voor jou is 9 echt een ongeluksgetal geworden :-( niet leuk!maar komt wel weer goed (f)en ow ja moest ff nadenken waar dat salon op sloeg maar je zou nog ff komen idd!!!!!!!! Kijk maar wanneer je tijd hebt
Waarschuw beheerder
donateur
He Sas ! Wat een lief en schattig kamertje heb je :)
Nijntje rules ;)

Wij hebben gisteren de commode in elkaar gezet....zal zo even een foto plaatsen !

Gaat nu wel erg hard he allemaal....
Nog maar een paar weekjes :D
Waarschuw beheerder
donateur
Foto's....

[img width=200 height=300]http://img.mypicgallery.com/mama2be/106-1339_large.jpg[/img]

Er moet alleen nog een knopje op het rechterkastje ;)
Die wilde ik namelijk zilver hebben.

[img width=200 height=300]http://img.mypicgallery.com/mama2be/106-1341_large.jpg[/img]

Wiegje voor de eerste paar maandjes (l)

[img width=200 height=300]http://img.mypicgallery.com/mama2be/106-1342_large.jpg[/img]

Het "geheel" tot nu toe....

Waarschuw beheerder
Als we nu toch met kamertjes bezig zijn...hier de mijne!

[img width=640 height=480 cacheid=000a1377001d120336aa27c11a00f39b1c]http://img377.imageshack.us/img377/8633/hpim19328hv.jpg[/img]
[img]http://img377.imageshack.us/my.php?image=hpim19315vb.jpg[/img]
[img width=640 height=480 cacheid=000a138a001d124ca56450031a00f39b1c]http://img377.imageshack.us/img377/906/hpim19330bv.jpg[/img]
[img width=640 height=480]http://img377.imageshack.us/img377/2543/hpim19361os.jpg[/img]

De wieg is hij natuurlijk al een maand of 4 uit en staat weer op zolder bij opa
Waarschuw beheerder
donateur
*zucht* Dames! Wat een lieve kamertjes allemaal(l)!
Waarschuw beheerder
nou inderdaad ook ontzettend gaaf dat limegroen en dat zebra (l)

shameless wij lopen natuurlijk gelijk op,hoe voel je je??

ff up to date: ben vanochtend naar de verlos geweest en alles is goed. Mn bloeddruk is goed en mn kindje loopt op schema qua groei,het hartje tikt goed door en ze kon nu voelen hoe het ligt....met het hoofdje vrij diep en laag (kan nog niet in gaan dalen met 28 weken toch?? :/) en de billetjes links lekker in de foetushouding dus!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op maandag 5 september 2005 om 22:28:
Hoe is het met Zusterrr...... we krijgen onweer, misschien gebeurd het dan??

Ja Ik hoop het voor zusterrr... Bij mij gebeurde het idd ook na een week hittegolf, ging het in de nacht van 24 naar 25 juni onweren en 25 juni 'sochtend begon het bij mij.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op dinsdag 6 september 2005 om 13:01:
Mn bloeddruk is goed en mn kindje loopt op schema qua groei,het hartje tikt goed door

goed om te horen dat het goed gaat met je kindje...
Waarschuw beheerder
donateur
ff up to date: ben vanochtend naar de verlos geweest en alles is goed. Mn bloeddruk is goed en mn kindje loopt op schema qua groei,het hartje tikt goed door en ze kon nu voelen hoe het ligt....met het hoofdje vrij diep en laag (kan nog niet in gaan dalen met 28 weken toch?? ) en de billetjes links lekker in de foetushouding dus!

(y)TOP! Ik weet niet meer hoe het zit met met het indalen. Ik had twee afwijkende zwangerschappen:/;). Je kan het altijd vragen aan je VK toch, gewoon vragen hoor als het je ongerust maakt:d!
Waarschuw beheerder
ah nah ja als het kwaad kon had ze dat er vast bij gezegd!zij zei tenslotte zelf dat het kindje erg laag in mn bekken lag :-)

Waarschuw beheerder
ff up to date: ben vanochtend naar de verlos geweest en alles is goed. Mn bloeddruk is goed en mn kindje loopt op schema qua groei,het hartje tikt goed door

gaat goed met mn kindje dus? whehehehe....hey Sas,alles goed lieverd?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op dinsdag 6 september 2005 om 11:36:
Wat een lieve kamertjes allemaal

Echt wel!!! Jammer dat ik zelf geen digitale camera heb.. anders had ik die van mij er ook ff opgezet!
Maar hij is zandgeel met limegroen en een berenrand :D verder de commode en de kast die sasje ook heeft ;)
ff up to date: ben vanochtend naar de verlos geweest en alles is goed. Mn bloeddruk is goed en mn kindje loopt op schema qua groei,het hartje tikt goed door en ze kon nu voelen hoe het ligt....met het hoofdje vrij diep en laag (kan nog niet in gaan dalen met 28 weken toch?? ) en de billetjes links lekker in de foetushouding dus!

Beter hoor dat alles goed is..!! Houde zo! (Y)

Waarschuw beheerder
Vannacht in het ziekenhuis geweest, heb flinke weeën gehad.. alleen schiet de ontsluiting niet op.. zit nu op 2 cm.. Kan dus nog wel even duren.
verder is mijn baarmoeder wel helemaal verweekt en bloed ik ook wat..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 september 2005 om 20:26:
Vannacht in het ziekenhuis geweest, heb flinke weeën gehad.. alleen schiet de ontsluiting niet op.. zit nu op 2 cm.. Kan dus nog wel even duren.
verder is mijn baarmoeder wel helemaal verweekt en bloed ik ook wat..

Zoooooooooooooo!! Nou meid, ik duim voor je dat het doorzet!! Heel veel succes en sterkte en zet hem op!! Puf, puf(f)!! Ben benieuwd:jaja:!

Waarschuw beheerder
Succes :)
Ik wacht nog een paar jaartjes!
Maar vind het altijd zo lief, die kleintjes! :9
Waarschuw beheerder
Nou hopelijk goed nieuws van Zusterrr????????? Zo niet dan in ieder geval heel veel sterkte het gaat nu niet lang meer duren :-D spanneeeeeeend *duimdraai*
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op woensdag 7 september 2005 om 08:34:
Nou hopelijk goed nieuws van Zusterrr????????? Zo niet dan in ieder geval heel veel sterkte het gaat nu niet lang meer duren spanneeeeeeend *duimdraai*

Idd heel spannend:jaja:! *duimdraait mee*

Waarschuw beheerder
@ zusterrr Heel veel suc6!!!!
We denken aan je!! En we horen wel wat het geworden is!! :D
Uitspraak van ==>Diets<== op woensdag 7 september 2005 om 08:42:
spannend

:YES:
Uitspraak van ==>Diets<== op woensdag 7 september 2005 om 08:42:
*duimdraait mee*

Ik ook !!

Waarschuw beheerder
heel veel suc6 zusterrr, hopelijk heb je snel goed nieuws.

Waarschuw beheerder
Toch moet ik steeds weer eventjes kijken in dit topic als ik op PF bent.
Dat om de verhalen (zijn super leuk om telezen) en hoe het is met de aanstaande moeders:D

Leuk hoor!!!

Zuster heel veel succes!! :flower:

(Alle mama's trouwens!!)

Waarschuw beheerder
wij zijn nog druk met de babykamers :D

1 voor de baby en 1 voor de baby die komen gaat :D
waren eerder nog geen centjes voor, en de tijd eigenlijk ook niet :no:
Waarschuw beheerder
donateur
He Sas !
Ja ik voel me gelukkig goed :)
Ben nog even druk als voorheen...alleen moet nu wat eerder rust nemen hihi.
Mijn buik is alweer behoorlijk groter geworden...dit zal de komende tijd alleen maar toenemen uiteraard !

Hoe voel jij je ?
Waarschuw beheerder
hahaha ja ik ken dat voel me ook nog supergoed alleen idd wat sneller vermoeid vooral savonds :gaap: als we samen op de bank iets willen kijken haal ik 23.00 niet meer hoor :no: maar geef er wel aan toe!! Begin iets last te krijgen van mn bekken. volgens mn VK is dat mn SI-gewricht en is dat juist een goed teken omdat het los gaan zitten voor de bevalling :-D
Waarschuw beheerder
alvast hartstikke gefeliciteerd sas en gordo!!

weer een nieuw kameraadje erbij
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm goed teken dus :)

Ik heb ook weleens last van mijn onderrug...
Deze maand weer naar de VK !
Waarschuw beheerder
ja joh tis ook logisch alles verweekt en wordt zachter en soepeler dus eigenlijk heel normaal maar je hoort wel eens enge dingen over bekkeninstabiliteit enzo....ach we zijn nog jong en niet topzwaar dus wie weet valt het dan allemaal wel mee ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
En, en, en......;)?? Is Zusterrr al bevallen;)? I hope so:jaja:!

Sasje, jij bent trouwens zo mooi zwanger:d(y)! Was ik ook, niet om kapsones te hebben, hihihi:)! Was gek op mezelf tijdens de zwangerschap, mijn haar was mooi, mijn huis, heel gek, hihihi:bloos:! Maar daarna....pffff.....niet meer dus. En dan ben je ok moe enz, voelde me echt een vaatdoek af en toe. Maar als ik dan naar mijn kindje keek dan smolt ik weer en dan dan denk je, daar doe je het voor:jaja:!
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd! :D
Ff een vraagje, hoelang duurde het voor dat je de eerste echo had?
Waarschuw beheerder
bij my kwam de echo gelijk toen ik het wist.. sucses zuster...:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 10:50:
Toch moet ik steeds weer eventjes kijken in dit topic als ik op PF bent.
Dat om de verhalen (zijn super leuk om telezen) en hoe het is met de aanstaande moeders

Leuk hoor!!!

Zuster heel veel succes!!

(Alle mama's trouwens!!)

heb precies hetzelfde!!!!!

spannend....xxxx

Waarschuw beheerder
Nog steeds aan het klooien.. en wachten tot mijn vliezen breken of de ontsluitingsweeën komen..
Verder de hele dag om de vijf minuten weeën, maar die zijn niet krachtig genoeg..
Wordt er zo moe van.

Waarschuw beheerder
Dat is idd wel vervelend Zusterrr! Ik hoop voor je dta het toch echt doorgaatzetten strks! Heel veel sterkte!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 september 2005 om 11:56:
Nog steeds aan het klooien.. en wachten tot mijn vliezen breken of de ontsluitingsweeën komen..
Verder de hele dag om de vijf minuten weeën, maar die zijn niet krachtig genoeg..
Wordt er zo moe van.

jeetje hopelijk gaat het snel sneller want met dit weer de hele dag weeen lijkt me vreselijk.

heel veel sterkte.

Uitspraak van Tessa ofzo? op donderdag 8 september 2005 om 10:39:
Ff een vraagje, hoelang duurde het voor dat je de eerste echo had?

ik had mijn eerste echo met 12 weken
en pretecho met 20 weken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op vrijdag 13 mei 2005 om 11:15:
en ik wil dat de hele wereld dat weet ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien

Gefeliciteerd! leuk joh! :D