Partyflock

Forumonderwerp · 775441
1 volger · 331954x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
en ik wil dat de hele wereld dat weet :-D ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo (l) echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien :jaja:

Nog meer aanstaande mama`s hier??????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 september 2005 om 12:43:
En me avond zal er als volgt uitzien: Flesje geven, verschonen en in bad, even spelen, Bayon in bedje leggen, afwassen en wassen, dan weer flesje geven, verschonen en dan allemaal naar bed. Dus ja ik ga leuke dingen doen vanavond whehe.

Zo ziet die van mij er ook uit (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 september 2005 om 13:25:
Zo ziet die van mij er ook uit

Ja gezellig he. Tis ff anders dan uitgaan en feesten maar ik vind mijn avonden nu veel leuker en gezelliger. Ik geef er alle feesten wel voor op om lekker met me mannetje bezig te zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 september 2005 om 13:25:
Zo ziet die van mij er ook uit (Y)

Die van mij ook maar dan ipv flesje, borst....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 september 2005 om 13:29:
Die van mij ook maar dan ipv flesje, borst....

ooh heerlijk dat je borst geeft. Jammer genoeg moest ik dat na 5 dagen opgeven omdat alles kapot was (bleek ook nog eens allergisch te zijn voor de tepelcreme wat dus ook niet echt meewerkte). Dus wij zitten helaas aan de flesjes.
Waarschuw beheerder
ik geef echt geen borst dat is niks voor my..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trea (L) Daniëlle op zaterdag 3 september 2005 om 13:39:
ik geef echt geen borst dat is niks voor my..

met flesvoeding worden ze ook groot. Tis alleen wat duurder (ik heb dat hypo-allergeen en dat kost 15 euro voor ongeveer anderhalve week) maar dan alsnog is wat ik eet in die anderhalve week duurder. En ja ik weet het borstvoeding is toch het beste, maar ieder zijn eigen keus. Ik wilde wel graag maar het lukte niet.
Waarschuw beheerder
je moet der echt het type voor wezen als je dat graag wil.. maar voor my hoeft het niet..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op zaterdag 3 september 2005 om 09:36:
hihihihi ik zie je al staan Diets

Stond ik ook :cheer: vol trots:d! Kevin heeft met 12-2 gewonnen! Helaas ging Dylan's wedstrijd niet door omdat er velden tekort waren. Was toch een oefen voor Dyl. Maar heb weer genoten langs de kant. En als al die vaders dan naar je toe komen om je complimenten te geven over je kids, dan sta ik echt te glimmen van trots:d :bloos:!

Uitspraak van Trea (L) Daniëlle op zaterdag 3 september 2005 om 12:38:
gaan jullie vanavaond nog wat leuks doen?

Mijn zusje wilt zo graag naar Now & Wow dus ga wel met d'r mee. Had eigenlijk besloten om voorlopig niet te gaan stappen;). Kids blijven dan bij haar vriend en mn nichtje(haar dochtertje). Meestal ga ik weg als ze bij hun vader zijn. Toen ik pas was bevallen had ik totaal geen drang om te stappen. Ben eigenlijk pas gaan stappen toen ze een jaar of 2/3 waren. Had er echt fut voor. Wilde wel, maar was echt afgemat na zo'n nachtje. Dat zullen de meesten denk ik wel hebben. Maar af en toe ff eruit is zo leuk:d!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trea (L) Daniëlle op zaterdag 3 september 2005 om 15:49:
je moet der echt het type voor wezen als je dat graag wil.. maar voor my hoeft het niet..

maar wat vind je dr nadelig aan dan ?
Waarschuw beheerder
Haaaaiii lieverd!!!!
De laatste loodjes egt nu he!!! Nou, weet zeker, dat komt allemaal helemaal goed sgat!!!!

Enne, mooie foto hoor, je bent heel mooi zwanger om te zien vind ik!!!

Meis, we srpeken heel snel weer wat af goed!!!!

Dikke kussssssssssssss!! (K)(K)(K)
Waarschuw beheerder
Sas!! hoest met me kind? en met jou? wheheheheh...........

big fat kiss on ya sweet lil tummy.............

ha mooie pindaman van me (l) gaat goed tekeer in mn tummy 8) (l) word vast net zo mooi als zn papa :-D

hee lieve sas!!

hoe ist meis?? gaat alles goed met de baby ook??

ha pop!Long time no tjet :-D (f) alles goed hier met jou ook??

en wat voor een type dan wel dan :/.... je kan het ook zo bekijken dat het gewoon supergoed is voor je kindje en voor jezelf ook trouwens! je kunt nooit oordelen over dingen die je niet hebt geprobeerd..anyway,als jij al zegt dat je weinig geld hebt moet je het juist proberen want flesvoeding is behooooorlijk duur!!

Ja gezellig he. Tis ff anders dan uitgaan en feesten maar ik vind mijn avonden nu veel leuker en gezelliger. Ik geef er alle feesten wel voor op om lekker met me mannetje bezig te zijn.laatste aanpassing 3 september 2005 13:29

ik ben wat dat betreft al een enorme huismus dus maakt mij ook echt niks uit! Stappen deed ik al nauwelijks meer hoor vind hutjemutje veel lekkerder (l)

Stond ik ook vol trots! Kevin heeft met 12-2 gewonnen! Helaas ging Dylan's wedstrijd niet door omdat er velden tekort waren. Was toch een oefen voor Dyl. Maar heb weer genoten langs de kant. En als al die vaders dan naar je toe komen om je complimenten te geven over je kids, dan sta ik echt te glimmen van trots !

:-o en nog natuurtalenten ook hey met zo`n score! :-D kan me voorstellen dat je je zoooo trots voelt als ouder zijnde...ik moet nog ff geduld hebben *bijt nagels*

maar wat vind je dr nadelig aan dan ?

heyyyy lief haags hopje van me (l) alles goed met Es en de kleine smurf?????

Haaaaiii lieverd!!!!
De laatste loodjes egt nu he!!! Nou, weet zeker, dat komt allemaal helemaal goed sgat!!!!

Enne, mooie foto hoor, je bent heel mooi zwanger om te zien vind ik!!!

Meis, we srpeken heel snel weer wat af goed!!!!

Dikke kussssssssssssss!!

Lin!! Lekkere scheet van me (l) leuk dat je ook ff komt kijken hier :-D we moeten idd snel weer es wat afspreken anders wordt het zowieso een 10000 jarenplan vrees ik haha!!
Mn babykamer is zo goed als af (op gordijnen,accesoires enz. na) *jeuj* :-[ behangtrekken was een hels karwei

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op zaterdag 3 september 2005 om 18:08:
heyyyy lief haags hopje van me (l) alles goed met Es en de kleine smurf?????

hai hai rotterdamst mooist zwangere vrouwtje :flower:
hij gaat lekker :d genieten allebei heerlijk dr van (K)
hij groeit ls kool zeg maar :d word een grote jongen :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd :)
Waarschuw beheerder
Ricar :-o :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op zaterdag 3 september 2005 om 18:08:
ha pop!Long time no tjet alles goed hier met jou ook??

hehe das zker een tijdje ja, je was OPEENS verbannen O:)

toppie dat t lekker met je gaat!!! :yes: mooie foto van je dikke buik zeg :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op zaterdag 3 september 2005 om 19:12:
Ricar :-o :bloos:

mag best gezegd worden :d
nie doorvertellen heh :p

Waarschuw beheerder
hier nog een aanstaande mama :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 september 2005 om 19:39:
hier nog een aanstaande mama

gefeliciteerd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op zaterdag 3 september 2005 om 09:28:
Margery,wat een vreselijk lief poppetje heb jij toch

Dank je wel sasje..:D

Uitspraak van ==>Diets<== op zaterdag 3 september 2005 om 09:32:
Wat een knap meisje heb je

Dank je wel Diets..:D
Wat een lieve complimentjes van jullle..:D

En sasje, je ziet er mooi zwanger uit meid :D

Uitspraak van sassie(f) op zaterdag 3 september 2005 om 09:28:
Alleen sommige meisjes denken er gewoon nog te makkelijk over en weten dat ze het absoluut niet aankunnen (zo kwam groovy in eerste instantie een beetje op mij over..) maar gaan dan oplossingen zoeken als: ach,mn moeder betaald wel, ach van die krijg ik dat wel.....je kan de verantwoording niet op een ander afschuiven...JIJ kiest voor een kind dus moet JIJ er voor zorgen..zo bedoelde ik het :-)

En daar heb je ook helemaal gelijk in sasje, daar zijn er heel veel van, het is niet zomaar iets om een kindje op deze wereld te zetten en er maar van uit gaan dat iedereen en je familie je maar helpt, NATUURLIJK is het fijn als ze je helpen, maar precies, het is JOUW kind en jij moet de verantwoordelijk ervoor dragen, en niet gelijk naar je ouders rennen, je bent volwassen genoeg om sex te hebben en dan zwanger te raken, ZORG er dan ook goed voor, want het kleintje heeft er zelf niet om gevraagt om te komen in deze wereld, doe dan je best om je kindje het beste van jezelf te geven wat je heb....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op zaterdag 3 september 2005 om 15:55:
Maar af en toe ff eruit is zo leuk!

Dat is zeker zo!! en heb je ook nodig hoor!! Alleen maar thuis zitten is ook niet altijd goed!! (vooral omdat ik ook niet meer erbij werk zie ik af en toe echt de muren op me af komen !!) Volgende week gaan wij ff de hort op en mag die kleine een nachie bij oma blijven :) wat oma natuurlijk HEEEEEEEEEL ERG vind haha ;)
En voor ons heel spannend want word de 1ste keer een nachie niet bij ons!!

@ mama cell Gefeliciteerd! Hoever ben je??
Waarschuw beheerder
donateur
Hele discussies weer hier :P

Lekkere dag vandaag ! Maar mij iets te warm om continu in de zon te zitten.

Alweer 28 weken zwanger...
Had nooit verwacht dat het zo snel zou gaan !

De babykamer is nu echt bijna helemaal klaar...
Echt heel erg leuk om te zien :D

Take care :bloem:
Waarschuw beheerder
Voor alle aanstaande mama´s :bah:

Waarschuw beheerder
gefeliciteerd:)(L)
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=377 cacheid=00000045001d0a8eed8ffefb1a00f30872]http://www.mijnalbum.nl/Foto=TQWRYDZJ[/img]

mn babykamer is af!!! Graag speciale aandacht voor mn nijntje-behang (l) heb ik harde buiken voor geriskeerd :[ o:)

Moet nog een mooie hemel/klamboe en gordijnen gaan uitzoeken en ophangen,accesoires toevoegen en mn nijntje-karpetje bestellen en dan ist af (l) zal ff een close-uppie van mn behang neerzetten zometeen.....
Waarschuw beheerder
donateur
Wauw:o:o:d:d(y)(y)!!! Jouw kindje heeft alvast een hele mooie kamer:jaja:! Echt heel gaaf(y)!!
Waarschuw beheerder
hey Diets!Dank je wel :-D ben ook echt superblij met het resultaat joh! :bloos:

kijk,dit is het behang:

[img width=500 height=367 cacheid=00000045001d0acb8cfddb751a00f30a4e]http://www.mijnalbum.nl/Foto=YNODKTD6[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Echt TE GEK, Sasje(y)!! Wat zal jullie kindje lekker slapen in dit hele gave kamertje:d!
Waarschuw beheerder
:bloos: :-D hope so... ik ben er al niet eens uit te slaan hahahahaha

Waarschuw beheerder
mooie kamer hoor sas. En die harde buiken zijn het meer dan waard geweest dat behang is echt heel leuk...

Waarschuw beheerder
nee ikke niet

Waarschuw beheerder
Helaas nog niet bevallen.. Nog steeds een hoop gerommel. Vandaag naar de verloskundige.
Mooi kamertje heb je Sasje, schattig behangetje!! ik heb dezelfde meubels, alleen een ander kleurtje op de muren. (oranje en groen).

Uitspraak van sassie(f) op zondag 4 september 2005 om 20:30:
hope so... ik ben er al niet eens uit te slaan hahahahaha

Hihi.. dat heb ik ook.. Elke keer die deur open en even naar binnen lopen en fantaseren hoe het zou zijn als mijn kindje daar ligt. En altijd even de kast open en naar de kleertjes kijken.

Iedereen een fijne dag toegewenst!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 september 2005 om 06:18:
Helaas nog niet bevallen..

Ff een intiem vraagje maar DOEN jullie het nog;):bloos:. Het schijnt dus echt te werken om weeen op gang te brengen. Ja, ik weet het, je moet er niet aan denken met een dikke buik maar veel verloskundigen zeggen dat het werkt, hihihi. Succes iig met de laatste loodjes(f)!

Uitspraak van sassie(f) op zondag 4 september 2005 om 20:30:
hope so... ik ben er al niet eens uit te slaan hahahahaha

Laat staan als straks je kleine er is;)!

Ik moet zeggen ik heb vaak heimwee hoor naar de baby/peutertijd van mijn kids. En als ik jullie verhalen zo lees dan krijg ik echt kriebels! Ze zijn zo snel groot geworden. Als je ze dan ziet s'morgens met die zware tassen, boterhammetje in hun hand op de fiets dan denk ik: ze zijn al zo groot*snik*. Als ik voor mijn 35e nog de juiste parnter vind dan begin ik er misschien nog aan:o, maar voor nu is het goed hoor. We zijn happy met z'n drietjes. Maar als ik dan weer een baby in mijn handen heb, dan voel ik gewoon nog de kriebels. Toch niet gek;)??
Waarschuw beheerder
@Zusterrrr schiet nou es op :-o hahahahaha....ach je kindje voelt zich goed in je buik heb geduld het komt goed..laat het je in ieder geval niet frustreren je weet nou eenmaal dat je 2 weken uit mag lopen!

Ow lache dat je dezelfde meubeltjes hebt bij ons waren ze uitverkocht en alleen de commode en kast waren nog op voorraad maar moesten dus nog wel opnieuw geleverd worden . Bedje hebben we bij Ikea vandaan maar die kleed ik straks leuk aan met mooi beddengoed en een grote klamboe :-)

Zie weeeenopwektips onderaan ;-) hahahaha

@Diets: ehm nee....en niet omdat ik geen zin heb want ben soms zo geil als o:) nah ja anyway.....Gor vind het maar niks om het nu te doen als ik zwanger ben. Bang dat de baby een blauw oog krijgt ofzo kweenie hahahahaha...hij vindt het eng en dat respecteer ik!

Schijnt idd goed te zijn,sperma wekt de weeen op! ook als je als vrouw aan je borsten zit (of je partner dan natuurlijk) schijn je de weeen op te wekken evenals ananas eten!

Tuurlijk is het niet raar om die kriebels te hebben je hebt het zelf tenslotte ook allemaal meegemaakt en je weet hoe genieten dat is! Maar anderzijds moet je maar zo denken:je bent weer uit de luiers en ook aan je mannetjes leeftijd zitten heeeel leuke dingen. Bijv. samen dingen ondernemen enzo :-D ze begrijpen meer als een baby etc.
zoals ik begrijp heb je dus geen vaste partner?
Waarschuw beheerder
Leuke kinderkamer. (Y).

Alles goed vol te houden nog? Hoelang duurt het nog, voordat je een MILF bent? B-).
Waarschuw beheerder
donateur
@Sasje: nee, heb eigenlijk sinds dat het uit is met de vader van K&D en dat is al 9 jaar:o niet echt geluk meer gehad met de mannen:nee:. Heb maar 3 serieuse relaties gehad na hem maar liep allemaal niet goed:(. Had sinds vorig jaar sept wel een lieverd maar is ook sinds juli uit wegens zijn enorme "rugzak" (scheiding, ziek kind etc) waardoor onze relatie gewoon niet verder kon. Heb er nog steeds hartzeer van:cry. Dus het zit me niet echt mee. Maar misschien komt het nog. Sommige mensen vinden op late leeftijd het geluk bij iemand, daar hou ik me maar aan vast;)!
Waarschuw beheerder
hey U. thx (f)

ja hoor is nog goed vol te houden ben geen kamerolifantje ;-) sommige dingen gaan alleen niet meer zo flexibel want je gewicht zit nu toch opeens aan de voorkant hahahahaha.

@Diets ow dat zijn mindere dingen ja :-(...MAAR je bent nergens te oud voor hoor!Mn moeder was 46 toen ze een nieuwe partner vond ;-)wel een lul van een vent daar niet van maar goed.....heb er geen last van woon toch lekker op mezelf :-D...ik ken Gor al 9 jaar,was dus 15 jaar jong :bloos: heb geluk gehad dat het zo is gelopen want ik hoor 9 van de 10x wel anders met zon zelfde situatie!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op maandag 5 september 2005 om 09:38:
@Diets ow dat zijn mindere dingen ja ...MAAR je bent nergens te oud voor hoor!Mn moeder was 46 toen ze een nieuwe partner vond wel een lul van een vent daar niet van maar goed.....heb er geen last van woon toch lekker op mezelf ...ik ken Gor al 9 jaar,was dus 15 jaar jong heb geluk gehad dat het zo is gelopen want ik hoor 9 van de 10x wel anders met zon zelfde situatie

Het komt heus wel een keertje goed met me;)! Mijn zusje is ook nog steeds met haar jeugdliefde en hebben nu ook een dochter van bijna twee en het gaat allemaal hardstikke goed(y)! En idd 9 van de 10 keer loopt het niet, dat heb ik zelf ondervonden met de vader van K&D.
Waarschuw beheerder
Nog meer aanstaande mama`s hier??????

ik ben al mama, van twee donders, jongste 5 en oudste 9

Sterkte en geniet ervan aanstaande mama's!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op maandag 5 september 2005 om 09:08:
Ff een intiem vraagje maar DOEN jullie het nog;):bloos:. Het schijnt dus echt te werken om weeen op gang te brengen. Ja, ik weet het, je moet er niet aan denken met een dikke buik maar veel verloskundigen zeggen dat het werkt, hihihi. Succes iig met de laatste loodjes(f)!

Haha.. nee, staat ff op een laag pitje.. VOel me niet zo sexy met die dikke buik. (weet ook niet eens wat er allemaal onder zit). en de kleine is zover ingedaald, dat ik bang ben voor deuken in het hoofdje.. hi hi!! Aan mijn mannetje ligt het niet, maar voor mij hoeft het even niet. Ananashart eten schijnt ook te helpen.. heb een hele ananas opgegeten.. maar dat werkt dus ook niet. Verder over hobbelige weggetjes rijden.. Helpt ook niet.
Zal vanmiddag aan de verloskundige vragen of ze nog wat heeft..

Waarschuw beheerder
whehe ook ik had tijdens de laatste weken van mijn zwangerschap geen zin meer in sex en dat kwam vooral door de vele pijnlijke, harde buiken waar ik last van had.

Ik weet idd van iemand waarbij het hielp om sex te hebben, die had 12 uur later een kind.
Bij haar was gezegd dat ze eerst onder een hele hete douche moest gaan staan en daar met zichzelf gaan spelen en daarna sexen en dus zorgen dat beide personen 1 of meerdere keren klaarkomt. Dit helpt overigens alleen als het dus wel al een beetje begonnen is (dus als je al aan het verweken bent). Ik ken dus iemand waar dat echt bij geholpen heeft, maar zij was ook bang dat ze anders naar het ziekenhuis moest (ze had nog 24 uur) omdat ze 2 weken overtijd was, dus die angst werkt ook wel mee.

Maar als je kindje echt nog even wil blijven dan helpt helemaal niets, dan moet je lekker de tijd uitzitten totdat je kleine besluit om te komen kijken.

Geniet nog maar even van je zwangerschap en dan vooral dat je 's nachts nog door kan slapen (buiten het 600x per nacht plassen dan)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 september 2005 om 11:27:
whehe ook ik had tijdens de laatste weken van mijn zwangerschap geen zin meer in sex en dat kwam vooral door de vele pijnlijke, harde buiken waar ik last van had.

:jaja:

Uitspraak van verwijderd op maandag 5 september 2005 om 11:27:
Geniet nog maar even van je zwangerschap en dan vooral dat je 's nachts nog door kan slapen (buiten het 600x per nacht plassen dan)

Pfffff.... doorslapen? tiss dat? Moet er gemiddeld 7 keer uit om te plassen.. (hou nu veel vocht vast) En dan nog de keren dat ik naast bed moet staan door slapende ledematen.. of krampen.. haha.. :frusty: Nog even afzien!!!
Waarschuw beheerder
hahahaha echt heel herkenbaar sommige dingen...dat plasprobleem had ik al in de eerste 3 maanden en nu nog!!!wordt dus kennelijk alleen maar erger :/

ik ga zo ff lekker shoppen voor de kleine moet nog een aankleedkussen hebben en ff wat kleertjes en ow ja spuugdoekkies 8) ghighi

voor de zwangeren en net-ouders: dit is misschien een leuk idee,kan je je voor aanmelden:

www.sasengor.kindjeopkomst.nl

(f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 september 2005 om 13:37:
@ mama cell Gefeliciteerd! Hoever ben je??

ben 21 weken en 4 dagen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op maandag 5 september 2005 om 11:56:
www.sasengor.kindjeopkomst.nl

ik heb gelijk even gekeken, erg leuk. Ik heb ook gelijk een berichtje achtergelaten.

Ik heb voor bayon op www.beebiesite.nl een pagina gemaakt. is ook erg leuk voor zwangere en ouders.

www.bayon.beebiesite.nl = de site van mijn engeltje

Waarschuw beheerder
Ik heb ook een beebiesite

www.rileydeman.beebiesite.nl
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op maandag 5 september 2005 om 11:56:
ik ga zo ff lekker shoppen voor de kleine moet nog een aankleedkussen hebben en ff wat kleertjes en ow ja spuugdoekkies ghighi

En uit geshopt;)? Wat heb je allemaal gekocht;)?? Ik was laatst bij de H&M en toen zag ik ook weer zulke schattige kleertjes voor babies:kwijl:! Zo'n kleine ieniemini poncho voor een meisje, echt zooooo(l)!
Waarschuw beheerder
@Diets ik heb een aankleedkussen gekocht met hoezen,een jasje zooo gaaf....wit houtjetouwtje met een grote capuchon....nodig voor als we uit t ziekenhuis komen natuurlijk!Echt zon fluffyding (l) en nog wat rompertjes en sokjes :-D

van de week weer f fverder shoppen hahaha 8) heerlijk o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op maandag 5 september 2005 om 17:35:
@Diets ik heb een aankleedkussen gekocht met hoezen,een jasje zooo gaaf....wit houtjetouwtje met een grote capuchon....nodig voor als we uit t ziekenhuis komen natuurlijk!Echt zon fluffyding en nog wat rompertjes en sokjes

van de week weer f fverder shoppen hahaha heerlijk

*zucht* Zoooo leuk en lief(l)!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op maandag 5 september 2005 om 17:35:
wit houtjetouwtje met een grote capuchon

Leuk hoor!!! En lekker ook he dat verplichte shoppen ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 september 2005 om 11:18:
Zal vanmiddag aan de verloskundige vragen of ze nog wat heeft..

En had de verloskundige nog wat tips voor je???

@alle zwangere meissies Hebben jullie het nog een beetje uitgehouden met dit warme weer?? Weet dat het geen pretje is met een dikke buik in de warmte rondschommelen!!

Leuk hoor al die sites!!!

@sasje Leuke babykamer hoor!! (Y)
Ik heb trouwens ook die kast en commode ;) Bedje heb ik ook ergens anders vandaan!! Echt lief dat nijntje behang!!
laatste aanpassing