Partyflock

Forumonderwerp · 775441
1 volger · 337512x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
en ik wil dat de hele wereld dat weet :-D ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo (l) echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien :jaja:

Nog meer aanstaande mama`s hier??????
Waarschuw beheerder
laat je het ons wel even weten dan? Misschien is de groei achterstand wat ingehaald ;) (ik ga duimen voor jullie (F))

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 15:39:
lekker ventje dragon xxxxx

Thanks!!! (K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dubbel Fun op donderdag 8 december 2005 om 15:31:
Zijn er al meer mensen bevallen

bijna 8)

heb sinds 3 kwartier weer weeen, om de 5 min en ze houden zo'n 30 sec tot 60 sec aan :S
pffff ik ga jay uit bed halen en bij me mams kijken, die tuigt d'r boom op :D

zodra ik ga zitten zijn de weeen steeds weg :(
pff maar weer aan de wandel!

(K)
Waarschuw beheerder
blijven lopen!!!!!

Succes!!!!

Joehoe nog een beeb :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 15:43:
bijna

wow spannend meid! :D:D:D

IS het nog goed te doen allemaal...goed wegpuffen (zuchten) he;) :jaja:

Succes (Y) en doe rustig aan he ;) Hoop dat het doorzet zodat je straks ook je kleintje in je handen heb (L)

Waarschuw beheerder
8) hahha ben nog evnetjes foto's uploaden de camera moet leeg ;)

pff nou nu zelfs ik zit komen ze!
aaah zou het dan eindelijk....
ik durf niet meer te hopen op vandag...laat staan moregn :frusty: mijn lijf denkt grappig te zijn... iedere keer nét niet

boehoe ik wil met mijn beeb pronken!!!
nouja dan maar eerst nog even pronken met mijn knul van bijna 2 (L) heb net zo'n lieve foto gemaakt voor ie op bedje ging :knuffel:

[img width=500 height=375 cacheid=000afe7f001fe54df6d457381a012030de]http://www.mijnalbum.nl/Foto=O67ZSWNR[/img]
lieve jayson (L) mijn mama heeft hem vanmorgen geknipt :D mooi kort weer! haha hij heeft zijn mond vol mandrijntjes :p
fruitvreter istie :yes:

Nou ik ga me beeb eruit wandelen!
(K)
Waarschuw beheerder
wat een moppie zeg :jaja: Ondeugend lief bekkie (L), haartjes lekker stoer :D (Y)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 15:48:
Nou ik ga me beeb eruit wandelen!

En 1,2,3, lopen met die handel...:x Inmiddels heb je al een uur lang weeën toch??? NOU dan gaat t wel goedkomen hoor want vandaag is een mooie dag dat de kleine eruit kan komen,,,dus kleine beeb (L) opschieten want mama wil je vasthouden en knuffelen :jaja:

(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Tails op donderdag 8 december 2005 om 15:08:
Enn jongen, hij heet Owen en hij is nu geloof ik gezond...
Hij en sas zijn wel een paar daagjes in het ziekenhuis gebleven, maar daar weten we nog niet het fijne van!!!

Dank je wel voor je info :lief:
Waarschuw beheerder
succes met wandelen!!
ik kom zomaar ff dit topic binnengewandeld..
voor de net moeders nog gefeliciteerd en alle geluk van de wereld.. voor de aanstaande moeders natuurlijk het zelfde :D
(F)
Waarschuw beheerder
blegh alweer ziek ofzo..
voel me echt niet lekker:no:
zwaar misselijk en hoofdpijn..:vaag:
moet denk ik een bril ofzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (6)silence is the enemy©:bier: op donderdag 8 december 2005 om 16:04:
ik kom zomaar ff dit topic binnengewandeld..
voor de net moeders nog gefeliciteerd en alle geluk van de wereld.. voor de aanstaande moeders natuurlijk het zelfde

(Y) (F)

Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op donderdag 8 december 2005 om 16:09:
blegh alweer ziek ofzo..
voel me echt niet lekker

Dat is minder :/

zwaar misselijk en hoofdpijn..
moet denk ik een bril ofzo

:O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 15:43:
heb sinds 3 kwartier weer weeen, om de 5 min en ze houden zo'n 30 sec tot 60 sec aan

:cheer: :knuffel: (y) :woepwoep: Yo goooooo GIRL (k)!!

Jayson is ook so cute:d!

Clau: wat een heerlijk mannetje zeg, wat is ie groot geworden(l)!! Hoe gaat ie verder meis(f)??

Natas: we gaan er gewoon van uit dat de beeb gegroeit is hoor:jaja:!

Liesbeth: is ie er al;)?! Have 2 night, hihihi(f)!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dubbel Fun op donderdag 8 december 2005 om 15:31:
Wat een gekken zeg! Je moet notabene straks bevallen dat red je lichamelijk niet eens meer zeg...is doodvermoeiend.
Ik zou toch zeker met je consulent(e) erover hebben want als er straks wel wat met jou gebeurd of de kleine kan zij/hij der meeleven dan? En je hebt zo ie zo recht op zwangerschapsverlof en zo word je toch niet aangenomen omdat een baas nu daar wel rekening meehoudt. Meer kansen heb je straks als je weer op en top fit bent en lekker van de kleine heb kunnen genieten...

Snap die achterlijke soos ook niet hoor!

Ik snap ze ook neit, dus ik gha morgen met dikke tegenzin weer heen en ik sta alleen maar voor aap daar denk ik.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 15:48:
lieve jayson mijn mama heeft hem vanmorgen geknipt mooi kort weer! haha hij heeft zijn mond vol mandrijntjes
fruitvreter istie

Mooie blauwe oogjes heeft ie ;).

Waarschuw beheerder
nou jennifer van mij mag je!!!

Krijg ik er weer een neefje of nichtje bij :jaja:

en aangezien ik zin heb om een beetje te pronken
met mijn lieverd hier een foto van mijn
lieve meid!!

[img width=480 height=640]http://img433.imageshack.us/img433/3429/dsc023824ex.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op donderdag 8 december 2005 om 16:38:
Clau: wat een heerlijk mannetje zeg, wat is ie groot geworden!! Hoe gaat ie verder meis??

Gaat super goed :jaja: Alles gaat goed ;) 5 dec. had hij zijn eerste prikje gekregen, hij heeft niet gehuilt en ook geen koorts gehad (L)..2 jan krijgt hij zijn tweede...ja gaat echt reuze hard ja :jaja:

Met jou kids ook alles lekker? (K)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 16:43:
Ik snap ze ook neit, dus ik gha morgen met dikke tegenzin weer heen en ik sta alleen maar voor aap daar denk ik.

Daarom! Bel morgenochtend gewoon je consulent(e) op en zeg: luister eens, niemand neemt mij gewoon nu op dit moment zo aan. Ik wil vrijstelling..:jaja: Dat moeten die kippen zonder hersens daar toch wel begrijpen zeg? Normaal als je zou werken stop je ook 2 a 4 wk van te voren :D
Vind het echt aso dat ze je zo laten heen en weren :@! grrr

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 16:50:
en aangezien ik zin heb om een beetje te pronken
met mijn lieverd hier een foto van mijn
lieve meid!!

Super leuke foto zeg! echt geweldig :jaja: :D:D (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dubbel Fun op donderdag 8 december 2005 om 16:55:
Daarom! Bel morgenochtend gewoon je consulent(e) op en zeg: luister eens, niemand neemt mij gewoon nu op dit moment zo aan. Ik wil vrijstelling.. Dat moeten die kippen zonder hersens daar toch wel begrijpen zeg? Normaal als je zou werken stop je ook 2 a 4 wk van te voren
Vind het echt aso dat ze je zo laten heen en weren ! grrr

Haha ja maar ik zit nog lang neit aan mijn verlof enzo. Als ik nou reiskostenvergoeding kreeg tenminste en een bak eten omdat je trek krijgt van het reizen ;).

Waarschuw beheerder
2 lovely: wat een lekker ding zeg onwijs gave foto :lief:

2dragon:leuk die foto van je kleine met de kat erbij ben benieuwd hoe mijn katten gaan reageren

2 jennifer: jason is een lekker ventje knap koppie, hopelijk zetten je weeen nou een beetje door ik lees al een paar daagjes dat het loopt te rommelen en zeuren laat die kleine nu maar doorkomen.

2 diets: jij heb ook 2 leuke zonen knapperts zijn het zag dat je in zoetermeer woont heb ik ook 22 jaar gewoont en ga er weer terug als het allemaal een beetje mee zit!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 16:59:
Haha ja maar ik zit nog lang neit aan mijn verlof enzo.

Ik gelukkig bijna wel, eind van deze maand, alleen ik weet dus niet of dat ook wel allemaal goed is doorgekomen bij het uwv:/

Heb er van de week over gebeld en dat konden ze nog niet zien, dus moet ik 2 jan weer terug bellen*zucht*

Waarschuw beheerder
Jeetje wat een gedoe zeg. Ik krijg maar tot februari, dus denk dat ik niet eens meer verlof mee maak. Misschien de laatste 2 weken ofzo.

Waarschuw beheerder
donateur
Ga gelijk ook even bij het uwv vragen of ze me telefoonrekening willen betalen:/ Tering, ik bel me ziek naar die lui joh!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 16:59:
Als ik nou reiskostenvergoeding kreeg tenminste en een bak eten omdat je trek krijgt van het reizen .

Heb je toch ook recht op, anders halen en brengen ze je maar persoonlijk die van de soos ;d hihihihi..Lekker makkelijk praten voor hun maar laat niet over je heen lopen hoor :no:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 17:00:
2dragon:leuk die foto van je kleine met de kat erbij ben benieuwd hoe mijn katten gaan reageren

Ze reageerde precies t zelfde als bij mijn eerste :jaja: Toen de kleintjes nog in mijn buik zaten lag ze graag op mijn buik, en nu ligt ze graag naast de kleintjes (L)
Maar ze is ook erg lief de poes :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dubbel Fun op donderdag 8 december 2005 om 16:55:
Met jou kids ook alles lekker?

(y) Ze zijn trainen nu en dan naar Harry Potter met m'n zussies:d!
2 diets: jij heb ook 2 leuke zonen knapperts zijn het zag dat je in zoetermeer woont heb ik ook 22 jaar gewoont en ga er weer terug als het allemaal een beetje mee zit!!

Thanks (f)! Z'meer slaapstad, hihihi! Wel goede omgeving voor de kids(y)!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 14:44:
hoi meiden....ik ben weer helemaal happy,m,n schoonpa heeft goed nieuws gehad...was inderdaad blaaskanker,maar het groeide in een goeie richting..hy is dus al geopereerd.en krygt nu chemise spoelingen..1 jaar lang..hy word 22 febr. opnieuw geopereerd en dan halen ze alle [kanker] weg....maar goed nieuws het was niet uitgezaaid...bedankt voor de lieve reacties SAM,,JENN,MARIJE,DIETS,

nou mag ik morgen naar het ziekenhuis...echo

No thanks babe :lief:

Hoop dat je morgen weer goed nieuws op de forum vermeld :jaja:

Dragon:lief: How's life meis?? Het gaat hard he!! Maar eg wel leuk dat ze dan gaan brabbelen :lief: Die van mij heeft lachen ontdekt, echt lief is dat joh!

Gisteren liet ze een keiharde scheet, dat ik ervan schrok en daarna moest lachen, en toen moest zij ook lachen..hihihihi!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 18:56:
Gisteren liet ze een keiharde scheet, dat ik ervan schrok en daarna moest lachen, en toen moest zij ook lachen..hihihihi

HAha zo dat zit er al vroeg ik, kan ze alle enge mannen van haar afslaan straks ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Gisteren liet ze een keiharde scheet, dat ik ervan schrok en daarna moest lachen, en toen moest zij ook lachen..hihihihi!

Wahahahahaha:P:P Ik zie het al helemaal voor me:P

*ik heb net lekkah gegeten* :9

Een broodje frik met mayo, picanto, kaassoufle, bamiblok en een kipcorn8)

Had echt zin om te schransen:P:P
Waarschuw beheerder
donateur
keiharde scheet

Van d'r moeder geleerd zeker:p! Hihihi(l)!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 19:09:
Een broodje frik met mayo, picanto, kaassoufle, bamiblok en een kipcorn

:kwijl: HEERLIJK :9
Waarschuw beheerder
donateur
Waar is STEF/JEN......??? Weeen, weeen, weeen, weeen:woepwoep:!!
Waarschuw beheerder
k kreeg niet eens eten naar binnen..:vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op donderdag 8 december 2005 om 19:27:
k kreeg niet eens eten naar binnen..

:knuffel: je moet jezelf ook niet dwingen... :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 19:02:
HAha zo dat zit er al vroeg ik, kan ze alle enge mannen van haar afslaan straks

Zo eg wel :jaja: watch out guys :D

Wahahahahaha Ik zie het al helemaal voor me

't was eg wel lachwekkend hahahaha

Uitspraak van ==>Diets<== op donderdag 8 december 2005 om 19:22:
Van d'r moeder geleerd zeker! Hihihi!

Nou..:bloos:

Natas zei gisteravond tegen mij, dat ze babypoep niet vind stinken...nou die van jada stinken eg wel, en haar scheetjes ook :vaag: hahahahaha
Waarschuw beheerder
nee maar k wil eten..:P
tja, k heb de hele dag al matig gegeten, en er moet toch eten binnen komen:O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op donderdag 8 december 2005 om 17:50:
Ze zijn trainen nu en dan naar Harry Potter met m'n zussies

LEUKKKK(Y) zullen ze geweldig vinden HP ;)

How's life meis?? Het gaat hard he!! Maar eg wel leuk dat ze dan gaan brabbelen Die van mij heeft lachen ontdekt, echt lief is dat joh!

Superrrrr :jaja: Het gaat zeker hard ;) Leuk is dat he als ze lachen, kun je zo van genieten..hihihi

Whoehahahaha, zie t al voor me :X:X:X *geweldig*

Hoe gaat t met jennifer inmiddels?????
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dubbel Fun op donderdag 8 december 2005 om 21:04:
Hoe gaat t met jennifer inmiddels?????

Dat vraag ik me ook af:cheer:??!!

Waarschuw beheerder
en waar is groovy? heb haar al 2 dagen niet gezien :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 21:07:
en waar is groovy? heb haar al 2 dagen niet gezien

Die heb ik ergens gelezen vandaag geloof ik?? Ze schreef volgens mij dat vandaag d'r uitgerekende datum is....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 21:07:
en waar is groovy? heb haar al 2 dagen niet gezien

Ze was volgens mij vandaag nog in dit topic of het andere topic:yes: Als ik het goed heb, is ze vandaag uitgerekend!

Waarschuw beheerder
Hey hallo allemaal..
Pffff... ik wou dat Jezz weer lekker zichzelf was..
Hij is nog steeds huilerig als ik niet bij hem in de buurt ben.. Als ik met hem bezig ben is ie supervrolijk.. maar zo gauw ik hem in zijn bedje leg of ff met rust laat.. begint ie te krijzen.. Ben er zoooo moe van. Het is nou al vanaf zaterdag zo. Nu baal ik wel dat ik er alleen voor sta door de weeks. Megarespect voor alle alleenstaande moeders!! :respect:
Flesjes accepteerd hij ook niet. Echt balen. Ik had vanaaf eigenlijk sinterklaasviering met mijn werk.. Maar omdat hij geen flesjes accepteerd de laatse dagen en alleen maar aan de borst wil, kan ik geen kant op. Zit echt met mijn handen in het haar..
Voel me supergestresst! Moet eind deze maand ook weer aan het werk. Hoop maar dat het goed komt. Ik gaf hem altijd elke dag een flesje borstvoeding om te wennen en heel af en toe een flesje poedervoeding, om aan het smaakje te wennen, als de borstvoeding niet goed meer gaat. Maar vanaf zaterdag.. Zet ie het op een krijzen.. als we een flesje willen geven. Heb al 5 soorten spenen geprobeerd.. allemaal zonder resultaat.
Hoop dat het komt door zijn tandjes.. EN hoop dat het snel over gaat.
Sorry hoor.. ff mijn ei kwijt!
Lucht ff op.

Jen, wat maak je het weer spannend zeg!! Zet hem op!! :cheer: Lekker ventje hoor Jayson!!

blegh alweer ziek ofzo..
voel me echt niet lekker:no:
zwaar misselijk en hoofdpijn.

Vervelend dat je je zo verrot voelt! Hoop dat het gauw weer over is!

Lovely: Wat een heerlijk grietje zeg!!

Die van mij heeft lachen ontdekt, echt lief is dat joh!

Leuk :lief: Jezz is normaal ook zo'n lachebekje!

Gisteren liet ze een keiharde scheet,

Niet normaal he? dat zo'n geluid uit die kleine schattige kontjes komt.. Kan Jada ook van die lange laten? Zat laatst te tellen hoe lang het duurde, kwam uit op 45 seconden.. pfff..

Een broodje frik met mayo, picanto, kaassoufle, bamiblok en een kipcorn8)

Had echt zin om te schransen

Belle, jij vreetzakkie!!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 19:42:
dat ze babypoep niet vind stinken...nou die van jada stinken eg wel, en haar scheetjes ook :vaag:

Poep van Jezz ruikt ook niet altijd naar roosjes..

Ik ga maar eens de was doen. loop weer eens lekker achter de feiten aan vandaag.. bleehg

(K) Marije
Waarschuw beheerder
donateur
Er is gisteren trouwens een internetkennisje van me bevallen van een tweeling... Meisje: Julin Amérie en jongen:Jokkum Fóris

eeeeeeeeh.... Oke......

:X
Wat zeg je dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Marije wijfie.. Kut man dat t ff niet zo lekker loopt... Uit ervaring weet ik wel dat een stressy mama helemaal niet helpt! Dan loopt je bv kut, Jezz snapt er ook niks van.. Dus probeer ff rustig adem te halen. Maar is lastig he??

Hoe oud is Jezz nu? Ik heb het boek Oei, ik groei! thuis en het lijkt allemaal zo zweverig maar alles klopt! Rond bepaalde leeftijden maken ze een sprongetje in hun ontwikkeling en raken daar nogal van van slag... En dat is echt zo.. Jezz heeft wel alle tekenen... (vaak denken ouders idd dat het een tandje is, maar vaak is datniet zo..) www.oeiikgroei.nl kan je ff checken en evt bij de bieb ff kijken? Boek is vrij prijzig maar ik heb er veel aan!

Knufffff

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fairytale op donderdag 8 december 2005 om 21:36:
Meisje: Julin Amérie en jongen:Jokkum Fóris

Ehhhhhhh tja... 8)

Wat zeg je dan?

Lekker weertje???

Tering, wat een namen zeg:D

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 21:35:
Hoop dat het komt door zijn tandjes.. EN hoop dat het snel over gaat.

Ik denk dat het door z'n tandjes komt hoor, ik denk dat dat best wel pijn doet als het doorkomt:( En tja, jij bent de enige die hem nu kan troosten als ie pijn heeft, dus ik vind het niet zo gek dat hij het op een krijsen zet als je hem in z'n bedje legt!

Maar dat je er gek van word is ook heel goed te begrijpen, want je kan niks voor hem doen en jij krijgt ook niet zo je rust:/

Heb je de vk gebeld, misschien heeft zij een paar tips voor je?
laatste aanpassing
Artiest [artist=182202]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
donateur
Wat zeg je dan?

goh aparte namen zeg... was t een goeie bevalling? geen complicaties enzo?

zo hoef je niet te laten weten dat je de namen niet mooi vind ofzo :P
ik vind julin amérie wel mooi maar jokkum fóris niet zo.. net of je em jokkebrok floris zonder l noemt (die gedachte krijg ik erbij :/ )

Waarschuw beheerder
wat een namen ja :/

tis net of de man van de burgerlijke stand de L voor een accent heeft aangezien op de o :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hi babes,

M'n buik is al de hele avond aan het 'rommelen'. Niet echt last van buikpijn of een soort menstruatiepijn ofzo, maar gewoon een overdreven actief kind in m'n buik:S Heel vaag. We hebben net maar even de klossen onder het bed gezet, damn wat is je bed dan ontzettend hoog zeg! Lijkt wel een ziekenhuisbed.
Heeft iemand ervaring met klossen, slaapt zo'n hoog bed wel lekker:S

Natas: gefeliciteerd met je schoonpapa:cheer: Hopen dat je morgen ook zo goed nieuws krijgt. Ik houd je op de hoogte.

2Belle: lekker hé, af en toe zo schranzen. Heb natuurlijk de hele week in t ziekenhuis gelegen, dus ik had vandaag wel weer trek in normaal eten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fairytale op donderdag 8 december 2005 om 21:38:
Marije wijfie.. Kut man dat t ff niet zo lekker loopt... Uit ervaring weet ik wel dat een stressy mama helemaal niet helpt! Dan loopt je bv kut, Jezz snapt er ook niks van.. Dus probeer ff rustig adem te halen. Maar is lastig he??

Dat is het probleem niet, de borstvoeding gaat goed.. hij wil alleen geen flesjes.. En dat valt me even tegen, kan geen kant op nu. Het plan is om zaterdag even met een vriendin wat leuks te doen.. voor het eerst na mijn bevalling.. maar denk dat het er niet in zit.

Uitspraak van Fairytale op donderdag 8 december 2005 om 21:38:
Hoe oud is Jezz nu? Ik heb het boek Oei, ik groei! thuis en het lijkt allemaal zo zweverig maar alles klopt! Ro

Jezz is nu bijna 13 weken.. en inderdaad ik heb het boek ook. en hij heeft nu een sprongetje.. Het boek klopt als een bus. Ik krijg mailtjes van die gasten.. en precies op de dag af klopt het. Bijna freaky!
Het boek is trouwens een echte aanrader! Toch lijkt het tandje er te zitten.. Breekt alleen niet door. Slechte combi.. Sprongetje en tandjes..

Belle: thanxx.. VK.. dat heb ik afgesloten.. dus die ga ik niet meer lastig vallen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 21:48:

Geen ervaring mee.. wij zouden ons bed op kratjes zetten.. maar het was er niet van gekomen. En gelukkig vond onze kraamverzorgster het ook niet nodig.. De schat! Je moet wel oppassen als je je bed uitstapt denk ik..

Natas: ik ben zo blij voor jullie dat het niet is uitgezaaid! Hoop dat de spoelingen goed hun werk gaan doen en je schoonpa er niet te veel hinder van ondervindt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 21:50:
Dat is het probleem niet, de borstvoeding gaat goed.. hij wil alleen geen flesjes.. En dat valt me even tegen, kan geen kant op nu. Het plan is om zaterdag even met een vriendin wat leuks te doen.. voor het eerst na mijn bevalling.. maar denk dat het er niet in zit.

wie geeft het flesje? Jij of iemand anders... Uit ervaring (alweer) weet ik dat Bas never een fles van mij accepteerde.. Pas als ik uit het zicht was en iemand anders hem gaf wilde hij hem.. Want als hij mij zag of rook dacht hij BORST en rot op met die fles.. Nu zal dat voor jou wat lastiger zijn maar geadviseerd word om flesjes in het begin door iemand anders te laten geven.. Misschien doe je dat al maar wilde t toch ff zeggen

(kom ik de hele tijd bedweterig over..?:s hoop t niet want zo bedoel ik het helemaal niet!!)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 21:48:

k vond t in t begin een beetje eng maar daarna héérlijk.. Makkelijk in en uit bed stappen, niet meer half rollen... ge-wel-dig!! We hebben het nog zeker 3 maand laten staan hahaha Toen wilde Silvan echt niet meer.. Als t aan mij had gelegen stond t nog zo!
Waarschuw beheerder
donateur
mijn moeder heeft met de bevalling van mij en me zusje ook kratjes onder haar bed gehad...

toen me zusje kwam vroeg ik haar nog waar dat voor was omdat ik toen niet meer in het bed kon klimmen (was nog maar 4)

ennieweej, ik weet dat t makkelijker is met in en uit het bed komen, ontlastender voor de rug ofzo.

Waarschuw beheerder
:S

ben ik weer :nocheer:
vanmiddag nr me mams gegeaan, van half 3 tot 5 om de 5/8 min weeen dus de VK gebeld.
ze kwam rond zessen langs... ze heeft me onderzocht en zei dat het niet meer kon zijn dan voorweeen :(
mijn baarmoedermond zit potdicht en hoorde nu ook ineens dat de beeb dus nog niet compleet ingedaald is *zucht*
ze vertelde me dat mijn buikspieren compleet verlamd zijn en dat mijn baarmoeder protesteerd tegen de houding, mijn baarmoeder/buik hangt erg ver over mijn schaambeen heen. mijn banden kunnen dat amper aan en vandaar alle verkrampingen in mijn onderbuik en rug.

kortom me lijf is nr de klote, ik zit er geestelijk helemaal door en de beeb kan zeker nog wel een week zitten!

toen de VK weg was heb ik me ff flink uitgehuild, ben de pijn zó zat! ik slaap niet van de pijn.... heb godomme 30 kilo extra gewicht en voel me een wijf van 110 jaar oud :/
ben absoluut geen zeikerd ofzo... maar na zo'n superzwangerschap als die van jay, valt deze me gewoon zwaar tegen :(

Dus over een week ofzo zal het pas echt kunnen gaan beginnen. ik mag heerlijk plat op bedje nu :S liggen,slapen en rusten :gaap: pfffff lekker dan :/

Julin Amérie en jongen:Jokkum Fóris

julin en jokkum :o my god!!!
nouja ieder zijn eigen :S haha

2 lovely: wat een lekker ding zeg onwijs gave foto

8) mijn mooiste nichtje! (L) zo'n dochtertje wil ik ook wel :yes: t'is nog een skeetje ook!

t'is dat jay familie is, anders zou ik ze koppelen :p
hahahah

nou tante marianne nog ff wachten op je neefje nichtje :nocheer: beeb wil d'r echt nog niet uit :no:
is nu al net zo eigenwijs als zijn papa hahaha :p

pff ik ga zo lekker op bedje... hopelijk nu een betere nacht, voelt wel vreemd na 3 dagen weeen om te horen dat het zowieso nog n week kan gaan duren :/

maargoed het zij zo...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 22:04:
kortom me lijf is nr de klote, ik zit er geestelijk helemaal door en de beeb kan zeker nog wel een week zitten!

toen de VK weg was heb ik me ff flink uitgehuild, ben de pijn zó zat! ik slaap niet van de pijn.... heb godomme 30 kilo extra gewicht en voel me een wijf van 110 jaar oud
ben absoluut geen zeikerd ofzo... maar na zo'n superzwangerschap als die van jay, valt deze me gewoon zwaar tegen

:hug: Kop op, meis! Ik weet dat het makkelijk praten is...

Waarschuw beheerder
hou vol wijffie!!!!!

je weet waar je het voor doet...!!

:knuffel: