Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Zijn er al meer mensen bevallen
Nou ik ga me beeb eruit wandelen!
Enn jongen, hij heet Owen en hij is nu geloof ik gezond...
Hij en sas zijn wel een paar daagjes in het ziekenhuis gebleven, maar daar weten we nog niet het fijne van!!!
ik kom zomaar ff dit topic binnengewandeld..
voor de net moeders nog gefeliciteerd en alle geluk van de wereld.. voor de aanstaande moeders natuurlijk het zelfde
blegh alweer ziek ofzo..
voel me echt niet lekker
zwaar misselijk en hoofdpijn..
moet denk ik een bril ofzo
heb sinds 3 kwartier weer weeen, om de 5 min en ze houden zo'n 30 sec tot 60 sec aan
Wat een gekken zeg! Je moet notabene straks bevallen dat red je lichamelijk niet eens meer zeg...is doodvermoeiend.
Ik zou toch zeker met je consulent(e) erover hebben want als er straks wel wat met jou gebeurd of de kleine kan zij/hij der meeleven dan? En je hebt zo ie zo recht op zwangerschapsverlof en zo word je toch niet aangenomen omdat een baas nu daar wel rekening meehoudt. Meer kansen heb je straks als je weer op en top fit bent en lekker van de kleine heb kunnen genieten...
Snap die achterlijke soos ook niet hoor!
lieve jayson mijn mama heeft hem vanmorgen geknipt mooi kort weer! haha hij heeft zijn mond vol mandrijntjes
fruitvreter istie
Clau: wat een heerlijk mannetje zeg, wat is ie groot geworden!! Hoe gaat ie verder meis??
Ik snap ze ook neit, dus ik gha morgen met dikke tegenzin weer heen en ik sta alleen maar voor aap daar denk ik.
en aangezien ik zin heb om een beetje te pronken
met mijn lieverd hier een foto van mijn
lieve meid!!
Daarom! Bel morgenochtend gewoon je consulent(e) op en zeg: luister eens, niemand neemt mij gewoon nu op dit moment zo aan. Ik wil vrijstelling.. Dat moeten die kippen zonder hersens daar toch wel begrijpen zeg? Normaal als je zou werken stop je ook 2 a 4 wk van te voren
Vind het echt aso dat ze je zo laten heen en weren ! grrr
Haha ja maar ik zit nog lang neit aan mijn verlof enzo.
Als ik nou reiskostenvergoeding kreeg tenminste en een bak eten omdat je trek krijgt van het reizen .
2dragon:leuk die foto van je kleine met de kat erbij ben benieuwd hoe mijn katten gaan reageren
Met jou kids ook alles lekker?
2 diets: jij heb ook 2 leuke zonen knapperts zijn het zag dat je in zoetermeer woont heb ik ook 22 jaar gewoont en ga er weer terug als het allemaal een beetje mee zit!!
hoi meiden....ik ben weer helemaal happy,m,n schoonpa heeft goed nieuws gehad...was inderdaad blaaskanker,maar het groeide in een goeie richting..hy is dus al geopereerd.en krygt nu chemise spoelingen..1 jaar lang..hy word 22 febr. opnieuw geopereerd en dan halen ze alle [kanker] weg....maar goed nieuws het was niet uitgezaaid...bedankt voor de lieve reacties SAM,,JENN,MARIJE,DIETS,
nou mag ik morgen naar het ziekenhuis...echo
Gisteren liet ze een keiharde scheet, dat ik ervan schrok en daarna moest lachen, en toen moest zij ook lachen..hihihihi!
k kreeg niet eens eten naar binnen..
HAha zo dat zit er al vroeg ik, kan ze alle enge mannen van haar afslaan straks
Wahahahahaha Ik zie het al helemaal voor me
Van d'r moeder geleerd zeker! Hihihi!
Ze zijn trainen nu en dan naar Harry Potter met m'n zussies
How's life meis?? Het gaat hard he!! Maar eg wel leuk dat ze dan gaan brabbelen Die van mij heeft lachen ontdekt, echt lief is dat joh!
Gisteren liet ze een keiharde scheet, dat ik ervan schrok en daarna moest lachen, en toen moest zij ook lachen..hihihihi!
Hoe gaat t met jennifer inmiddels?????
blegh alweer ziek ofzo..
voel me echt niet lekker
zwaar misselijk en hoofdpijn.
Die van mij heeft lachen ontdekt, echt lief is dat joh!
Gisteren liet ze een keiharde scheet,
Een broodje frik met mayo, picanto, kaassoufle, bamiblok en een kipcorn8)
Had echt zin om te schransen
dat ze babypoep niet vind stinken...nou die van jada stinken eg wel, en haar scheetjes ook
Meisje: Julin Amérie en jongen:Jokkum Fóris
Hoop dat het komt door zijn tandjes.. EN hoop dat het snel over gaat.
Wat zeg je dan?
Marije wijfie.. Kut man dat t ff niet zo lekker loopt... Uit ervaring weet ik wel dat een stressy mama helemaal niet helpt! Dan loopt je bv kut, Jezz snapt er ook niks van.. Dus probeer ff rustig adem te halen. Maar is lastig he??
Hoe oud is Jezz nu? Ik heb het boek Oei, ik groei! thuis en het lijkt allemaal zo zweverig maar alles klopt! Ro
Heeft iemand ervaring met klossen, slaapt zo'n hoog bed wel lekker
Dat is het probleem niet, de borstvoeding gaat goed.. hij wil alleen geen flesjes.. En dat valt me even tegen, kan geen kant op nu. Het plan is om zaterdag even met een vriendin wat leuks te doen.. voor het eerst na mijn bevalling.. maar denk dat het er niet in zit.
Heeft iemand ervaring met klossen, slaapt zo'n hoog bed wel lekker
Julin Amérie en jongen:Jokkum Fóris
2 lovely: wat een lekker ding zeg onwijs gave foto
kortom me lijf is nr de klote, ik zit er geestelijk helemaal door en de beeb kan zeker nog wel een week zitten!
toen de VK weg was heb ik me ff flink uitgehuild, ben de pijn zó zat! ik slaap niet van de pijn.... heb godomme 30 kilo extra gewicht en voel me een wijf van 110 jaar oud
ben absoluut geen zeikerd ofzo... maar na zo'n superzwangerschap als die van jay, valt deze me gewoon zwaar tegen