Partyflock

Forumonderwerp · 775441
1 volger · 331581x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
en ik wil dat de hele wereld dat weet :-D ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo (l) echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien :jaja:

Nog meer aanstaande mama`s hier??????

Waarschuw beheerder
nog ff over de maten.
heel raar het ligt ook aan de winkel waar je iets koopt want in de ene zaak is maatje 50 kleiner als in de andere winkel.

Uitspraak van sassie(f) op maandag 22 augustus 2005 om 11:25:
Ow janee Tink bedoelt het zeker goed is een lievert!!!!!was ook helemaal niet aanvallend bedoelt naar je toe hoor Tinkmeis (k) alleen sommige dingen hoor je liever niet snappie haha ;-p

nee joh en inmiddels zijn mn megapuisten allemaal weg en is mn huid veel rustiger gelukkig...alleen mn kin is wat onrustig....ga a.s. dinsdag lekker zwemmen in verwarmd water wat zal mn kindje daar van genieten!en ik zelf natuurlijk...

nee tut ik weet toch dat je het niet zo bedoelt (k)

en die puisten wat een gelukdat je gezicht weer rustiger is maar jij heb t kennis he ;P
mijn gezicht word nu ook rustiger en ik ben gelukkig ook steeds minder opgeblazen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 11:24:
kijk niet op tegen de bevalling wat moet dat moet.
en alsje goed naarje vk en naar je eigen lichaam luisterd dan komt alles goed.
ik heb misschien wel makkelijk praten omdat ik binnen een klein half uurtje ben bevallen maar het is wel zo.
ikkan jullie niet beloven dat het net zoals bij mij gaat natuurlijk want ieder lichamm werkt anders.
maar probeer in ieder geval niet in paniek te raken en waarschuuw je partner pas als je zeker weet dat je weeen hebt.

Juist de bevalling valt opzich wel mee (behalve op het moment dat je bezig bent, dan zeg je iets anders maar het valt echt mee) Ik ben maar 6 uurtjes bezig geweest dus lekker kort. En ik heb Nick ook pas na 3 uur weeen gewaarschuwd. Pas op het moment dat het mij net iets teveel werd. En ik heb onder de weeen opgevangen en dat vond ik heerlijk, mijn weeen leken 6x minder pijn te doen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 11:35:
nog ff over de maten.
heel raar het ligt ook aan de winkel waar je iets koopt want in de ene zaak is maatje 50 kleiner als in de andere winkel.

Ja dat was mij ook opgevallen want Bayon heeft nu maatje 50 en de ene maat 50 is al te klein terwijl de andere maat 50 nog te groot is

En dank je wel. Tis idd een wonder en watvoor kleur zijn oogjes worden ik denk uiteindelijk heel licht blauw want dat hebben wij ook. Maar hij is met bruine ogen geboren en ze worden steeds lichter. maar het ligt er ook aan hoe hij ligt want de ene x zijn ze blauw en dan weer groen echt vaag maar ik merk het wel. Hij kan ermee zien das het belangrijkste.

Heb trouwens al tegen ricardo gezegd dat jullie mannetje ook heerlijk is. Echt wonderschoon. hmmm baby's maken me wel een beetje een erge softie hoor. Ik smelt van al die babyfoto's
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:yes: juist het zien das belangrijk.
maar dan gaat het denk ik nog welff duren dat hij zijn eigfen kleur heeft was bij mijn neefie ook en die heeft nu hele mooie blauwe kijkers.

die kleine vent van mij werd geboren metzwarte ogen je zag zijn pupillen bijna niet
maar ik en ricar hebben natuurlijk allebei hele donkere ogen
(al gaat dat ook niet altijd op)
maar ze kleuren nu steeds meer bruin.

ik heb in totaal 5 uur en 24 min erover gedaan.
ik had echt mazzel.
ik had binnen 4 uur 9 cm ontsluiting.
ik wil niemand ogen uitsteken maar heerlijk zo n bevalling.
mijn kraamhulp zei ook waarschijnlijk is zoiets toch een beetje genetisch bepaalt en als ik bij mij terug kijk:
mijn oma van mijn moeders kant heeft er 8 gekregen en ook allemaal heel snel 1 zelfs toen ze dr onderbroek nog aan had.
mijn moeder kreeg mij en mijn zussen ook super snel mijn zus
deed het ook binnen een paar uur.

Waarschuw beheerder
je eigen baby is altijd het mooist voor jou jou kleintje en voor mij mijn mannetje maar ik smelt zeker ook als ik andere baby s zie maar heb je dan ook niet dat je meteen aan je eigen mannetje moet denken of naar hem wil kijken??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 11:57:
je eigen baby is altijd het mooist voor jou jou kleintje en voor mij mijn mannetje maar ik smelt zeker ook als ik andere baby s zie maar heb je dan ook niet dat je meteen aan je eigen mannetje moet denken of naar hem wil kijken??

ja heb ik ook

Waarschuw beheerder
Van Harte gefeliciteerd!!
Probeer zoveel mogelijk van je zwanger schap te genieten(al is het soms lastig.. spreek uit ervaring!!)
En als je kleine er is is het echt het mooiste wat je kan overkomen!!
Ik zelf heb een dochtertje van 4mnd en elke dag geniet ik van haar en wat ze allemaal wel al niet kan!! Echt geweldig
Fijne zwangerschap!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Gefeliciteerd!
Waarschuw beheerder
ik geniet iedere dag met volle teugen maar toch mag je heus wel eens een dipdag hebben en klagen,dat doet een mens ook wel eens goed! het is zon standaard zinnetje om te zeggen dat je van een zwangerschap moet genieten maar als je zwanger bent is het voor sommigen een ware hel omdat ze zowel lichamelijk als geestelijk een wrak worden....gelukkig heb ik dat niet en KAN ik er optimaal van genieten

(f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op maandag 22 augustus 2005 om 14:07:
ik geniet iedere dag met volle teugen maar toch mag je heus wel eens een dipdag hebben en klagen,dat doet een mens ook wel eens goed! het is zon standaard zinnetje om te zeggen dat je van een zwangerschap moet genieten maar als je zwanger bent is het voor sommigen een ware hel omdat ze zowel lichamelijk als geestelijk een wrak worden....gelukkig heb ik dat niet en KAN ik er optimaal van genieten

Ik ben 8 maanden lang ziek geweest. En bijna 8 maanden lang heb ik met me kop boven de wc gehangen. Ook was ik bijna getrouwd met de rennies. Dus ik heb ook flink geklaagd en heb echt niet van me zwangerschap genoten, was ook heel blij dat ik bevallen was (al ben ik toen nog een weekje goed ziek geweest) zodat ik weer beter kon worden. Dus ja probeer zoveel mogelijk te genieten, maar klaag ook als je je niet lekker voelt want zwanger zijn is afentoe erg zwaar (een kind hebben ook hoor, maar dan op een andere manier)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ff iets van een hele trotse moeder:

Jeej Joepie Hij heeft gelachen en echt met geluid. Hij keek me aan en ik was aan het lachen en hij lachte echt mee Jeej Joepie eindelijk na weken van glimlachjes
Waarschuw beheerder
ooooh dat is echt erg ja als je 9 maanden lang misselijk bent :-s pffff moet er niet aan denken!Ik begin op t moment wat te merken van de nadelen maar dan NOG mag ik niet klagen...voel me kiplekker alleen heb snel harde buiken als ik me inspan en wil dus ook weer veels te veel doen terwijl mn lichaam dat tegenhoudt.....slapen doe ik ook wat minder goed en je voelt echt je buik al lekker in de weg zitten met bukken enzo haha.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op maandag 22 augustus 2005 om 14:31:
je voelt echt je buik al lekker in de weg zitten

whehe moet je je bikinilijn is gaan proberen te scheren. Dat wilde ik doen toen ik 36 weken zwanger was (toen had ik net pas een dikkebuik)kon ik dus helemaal niets zien daar beneden en om het nou in spiegelbeeld te doen vond ik een beetje te ver gaan. Dus heb ik in die hittegolf maar een kort broekje aan gehad als zwembroek...

En die harde buiken vond ik ook verschrikkelijk, die heb ik in de laatste week heel veel gehad (al heeft dat wel gezorgt voor 3 cm onsluiting) maar dat waren dan ook flinke voorweeen.
Gewoon zo rustig mogelijk aan doen heb je er minder last van zeggen ze.

Maar lekker dat je je verder zo goed voelt. wel al last van flinke overdosis hormonen of dat ook niet? Ik jankte namelijk om alles (en nog steeds sneller dan normaal) door de hormonen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 14:39:
whehe moet je je bikinilijn is gaan proberen te scheren. Dat wilde ik doen toen ik 36 weken zwanger was (toen had ik net pas een dikkebuik)kon ik dus helemaal niets zien daar beneden en om het nou in spiegelbeeld te doen vond ik een beetje te ver gaan. Dus heb ik in die hittegolf maar een kort broekje aan gehad als zwembroek...

alsjeblieft.......kunnen we het weer gewoon over zwangerschap gaan hebben?

maar euhm Sas? benk al vader? schiet het al op?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 14:41:
alsjeblieft.......kunnen we het weer gewoon over zwangerschap gaan hebben?

Sorry

Waarschuw beheerder
das al moeilijk genoeg..........whehehehehehe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 14:50:
das al moeilijk genoeg..........whehehehehehe

Ik weet het, zal geen rare dingen meer zeggen :x

Belooft

Waarschuw beheerder
godzijdank!!! whehehehehehe.......

maar tis je vergeven.......
Waarschuw beheerder
Djin als je niets over dikke lekkende tieten,megatenten als slips, witte vloed en schaamhaar wilt lezen ben je hier op de verkeerde plek :[ ;-p hahaha...

nou...toevallig ging ik net naar de plee om ff een grote te doen en ik denk dat we nu dan ook bevallen zijn van ons eerste zoontje o:) Djidon Junior 8) hahahahaha

alles goed schatje?(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Jij hebt ook nog een klein buikje Sas !
Ik ben nu in totaal 3 kilo aangekomen...and you ?

Ik heb de afgelopen dagen ook meer last van harde buiken...
Ik voel 'm ook veel minder bewegen dan in de voorgaande weken :-(

Donderdag weer naar de verloskundige...dus ben benieuwd :)
Waarschuw beheerder
shameless ja ik krijg ook zelfs van vreemden complimenten dat ik zo mooi draag enzo,heel grappig :bloos:

joh meid maak je geen zorgen dat je het minder voelt bewegen de ene dag is het gewoon actiever dan de andere dag en bovendien heeft het nog aardig de ruimte waardoor het misschien net op plaatsen schopt dat je niet of nauwelijks voelt! Pas vanaf 27 weken schijn je het toch wel regelmatig te moeten voelen dus no worry er is niks met jouw kleintje aan de hand! :-D
Wat je kunt doen is op je buik gaan liggen...je plaagt je kindje dan wel een beetje maar dan voel je het meestal heel duidelijk bewegen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op maandag 22 augustus 2005 om 15:48:
Djin als je niets over dikke lekkende tieten,megatenten als slips, witte vloed en schaamhaar wilt lezen ben je hier op de verkeerde plek hahaha...

hmmm oke!!

nou...toevallig ging ik net naar de plee om ff een grote te doen en ik denk dat we nu dan ook bevallen zijn van ons eerste zoontje Djidon Junior hahahahaha

nooit eerder wilde ik je meer als nu,god you're horny!!

alles goed schatje?

maar natuurlijk lieverd,wheheheheh beetje snipverkouden maar ik red me wel.......*dramaqueen*

gaat het goed met jou,kan ik beter vragen? alles goed ook met dat koekie in je oventje? Gordon al een beetje zenuwflappig? wheheheh........

heeft ie al sigaren gekocht?
Waarschuw beheerder
hihi jaja stuk hier alles lekker hoor...(vraagt zich alleen af wat *koekie in oventje is :/ ??)

ik ben ook al verkouden,althans pijn in mn strot en kriebolhoest...superirritant :[

Gor en sigaren? die rookt niet jooooooooooooooooh 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op maandag 22 augustus 2005 om 18:16:
...(vraagt zich alleen af wat *koekie in oventje is ??)

je beebie in je buikie!!

Uitspraak van sassie(f) op maandag 22 augustus 2005 om 18:16:
Gor en sigaren? die rookt niet jooooooooooooooooh

ja hahaha die moet ie ook uitdelen als die kleine geboren is!! whehehehee
Waarschuw beheerder
hahaha oooooow nou met de bebe gaat t goei hoor t word of een voetballertje of een ballerina 8)

Gor mag beschuit met muisjes uitdelen :-D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op dinsdag 23 augustus 2005 om 14:58:
t word of een voetballertje of een ballerina

OF? t word een voetballer.......punt.....en hij gaat Feyenoord de Champions league bezorgen whehehehehe!!

Uitspraak van sassie(f) op dinsdag 23 augustus 2005 om 14:58:
Gor mag beschuit met muisjes uitdelen

maar.........dat kan je toch niet aansteken?

heu?
Waarschuw beheerder
Djin ik ben zeker zwanger van een angel dus wie weet ;-p

Waarschuw beheerder
alst maar geen Hells Angel is!! whaaha......

ow sorry,nee ja tuurlijk ist een Angel....is zn/haar moeder ook!!
Waarschuw beheerder
:bloos: *aai*

Waarschuw beheerder
ik word ook mama ik ga volgend week voor een echo

Waarschuw beheerder
Laatst zag ik idd een vrouw die had dus echt een lelijke buik. Zat héél hoog, dacht eerst dat het meer een vet-buik was. Misschien dat het nog mooi wordt, ze zit op de helft...
Waarschuw beheerder
lekker belangrijk wat voor buik je hebt als je kindje maar gezond is!

Waarschuw beheerder
dat is zo

Waarschuw beheerder
dat kan he als je er voor kiest wel

Waarschuw beheerder
Wat een heerlijk scheetje Ricardo en esther! Time really flies! as zaterdag is mijn mannetje alweer 9 maanden! Hij loopt aan de tafel en achter zn loop wagentje en zn eerste tand is net door gebroken ! Ik zie dat kleine hummeltje nog zo in mn armen liggen....

[img width=152 height=79 cacheid=0009fe06001cc7ec45344e3f1a00ef127a]http://img397.imageshack.us/img397/5637/untitled18nv.th.jpg[/img]

prachtig buikkie heb je sas! *jaloers*

Waarschuw beheerder
Wat een heerlijk scheetje Ricardo en esther! Time really flies! as zaterdag is mijn mannetje alweer 9 maanden! Hij loopt aan de tafel en achter zn loop wagentje en zn eerste tand is net door gebroken ! Ik zie dat kleine hummeltje nog zo in mn armen liggen....

[img width=152 height=79 cacheid=0009fe06001cc7ec45344e3f1a00ef12ae]http://img397.imageshack.us/img397/5637/untitled18nv.th.jpg[/img]

prachtig buikkie heb je sas! *jaloers*

Waarschuw beheerder
p0ffff ellendige pc! Sorry voor de forum vervuilig maar hij plaatste hem een beetje tevaak

Waarschuw beheerder
Tuurlijk is de buik een bijzaak...

Maar je hebt het er zelf over.

Ik vind 't vaak mooi als ik zwangere vrouwen zie,leuk buikje, leuk verzorgd en aangekleed.

MAAAAR...je hebt er soms monsters bijlopen...eerlijk is eerlijk!
Waarschuw beheerder
prachtig buikkie heb je sas! *jaloers

haai meissie dank je wel maar jij hebt een prachtig kindje waar wij jaloers op kunnen zijn (f)

MAAAAR...je hebt er soms monsters bijlopen...eerlijk is eerlijk!

jep maar die zijn er ook genoeg als ze neit zwanger zijn ;-) eerlijk is eerlijk....

Waarschuw beheerder
Ik zag eruit als een monster toen ik zwanger was..... probeerde er wel verzorgd uit te zien maar dat is erg moeilijk als je buik hangt, er in de 8e week al striemen in sprongen en dat door ging tot tijdens de bevalling, je haar onhandelbaar is, puisten over je hele lichaam hebt....23 kilo aankomt, door zwangerschapsvergiftiging liters vocht vast houd waardoor je een mega dikke nek en gezicht hebt en olifanten enkels en benen had.....borsten als meloenen..Maar was wel mega gelukkig! en trots dat ik een kindje bij me droeg...uiterlijk zegt dus maar weinig he
Waarschuw beheerder
Rileys inderdaad, het is makkelijk te zeggen dat sommige vrouwen er uit kunnen zien maar als je zelf zwanger bent en beseft wat die hormonen kunnen doen dan weet je t wel ja :-s

ik had na de eerste 3 maanden tot de 6e maand last van acne op mn borst/rug en gezicht VRESELIJK was dat!heb daar lelijke littekens op mn rug aan overgehouden. Mn haar zat wel elukkig en nog steeds wel....heb verder ook niks maar ook al zou ik er echt niet uitzien dan NOG ben ik de gelukkigste mens op aarde :-D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op donderdag 25 augustus 2005 om 16:16:
Rileys inderdaad, het is makkelijk te zeggen dat sommige vrouwen er uit kunnen zien maar als je zelf zwanger bent en beseft wat die hormonen kunnen doen dan weet je t wel ja

Ja idd, Ze hadden mij vertelt dat je huid heel mooi zou worden en je haar ook. Maar ik had een hele vette huid vol pukkels en een bos stro op me kop. Gelukkig is het wel bijgetrokken, behalve me haar dan dat is nog steeds een droog zooitje waar ik niets mee kan (hoop wel dat dat nog goed komt), maar nu ik me ventje zie is dat het allemaal waard.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op vrijdag 13 mei 2005 om 11:15:
en ik wil dat de hele wereld dat weet

dan moet je CNN ff inlichten ;p

neej geintje, Van Harte :bloem:!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 15:13:
Ik zag eruit als een monster toen ik zwanger was..... probeerde er wel verzorgd uit te zien maar dat is erg moeilijk als je buik hangt, er in de 8e week al striemen in sprongen en dat door ging tot tijdens de bevalling, je haar onhandelbaar is, puisten over je hele lichaam hebt....23 kilo aankomt, door zwangerschapsvergiftiging liters vocht vast houd waardoor je een mega dikke nek en gezicht hebt en olifanten enkels en benen had.....borsten als meloenen..Maar was wel mega gelukkig! en trots dat ik een kindje bij me droeg...uiterlijk zegt dus maar weinig he

In de 8ste week al striemen??? Daar zit ik nu in... Ik ben zo bang dat ik een lelijkr buik krijg ofzo haha en hier wordt ik niet vrolijk van van dat nieuws :p
Waarschuw beheerder
partychickie striae kun je helemaal niets aan doen!Als dat komt dan komt het dus zou me niet al te druk maken....ik zit nu in mn 27e week bijna en heb nog geen striemetje niks dus! :-) ik masseer mn buik wel iedere dag na het douchen emt warme olie!!De olie doet op zich niet zo veel maar massage is wel goed om te voorkomen of in ieder geval de kans op striae iets te verkleinen...(f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 18:52:
elijkr buik krijg ofzo haha en hier wordt ik niet vrolijk van van dat nieuws :p

esther heeft dat ook .maar het is je eigen gedachte die dat lelijk maakt :yes: het is nou eenmaal zo of niet en het trekt egt wekl een heel stuk weer weg hoor :d maak jullie dr nou nie druk om :d
om wat striemen :d je krijg dr een mooi kind voor terug :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 20:06:
maak jullie dr nou nie druk om
om wat striemen je krijg dr een mooi kind voor terug

Kijk das nou een Papa :)