Partyflock

Forumonderwerp · 775441
1 volger · 331552x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
en ik wil dat de hele wereld dat weet :-D ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo (l) echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien :jaja:

Nog meer aanstaande mama`s hier??????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op zaterdag 20 augustus 2005 om 19:07:
weet je, het interreseert me geen bal wat iedereen gaat zitten filosoferen als het kindje maar gezond is dan maakt het geslacht me geen piep uit :-D

inderdaad :d sas :bier: ik heb veel van die praatjesgehoord :d werd dr helemaal zenuwenlijer van en werd erg nerveus dr va nook met de bevalling van al die wilde verhalen :d terwijl het egt allemaal meeviel voor zowel esther als mij
had t mischien nog mooier meegemaakt als ik me niet zo zenuwachtig had hoeven maken doordat dr allemaal gedachtes van wilde verhalen van vrouwen door me hoofd gingen . iedere bevalling is anders dan de ander :bier:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 augustus 2005 om 21:13:
inderdaad sas ik heb veel van die praatjesgehoord werd dr helemaal zenuwenlijer van en werd erg nerveus dr va nook met de bevalling van al die wilde verhalen terwijl het egt allemaal meeviel voor zowel esther als mij
had t mischien nog mooier meegemaakt als ik me niet zo zenuwachtig had hoeven maken doordat dr allemaal gedachtes van wilde verhalen van vrouwen door me hoofd gingen . iedere bevalling is anders dan de ander

Ja dat had ik ook. Er werd mij vanalles vertelt en toch ging mijn bevalling heel andersdan alle verhalen. En ik had op de echo al gezien dat ik een mannetje zou krijgen en dan zijn er nog mensen die me vertelde dat doordat ik zo'n klein buikje had dat het een meisje zou worden, Terwijl ik dus het piemeltje al gezien had en dat ook tegen iedereen had vertelt. Maar idd zolang je kind maar gezond is, dat is het belangrijkste.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 augustus 2005 om 00:10:
gefeliciteerd, leuk he zo'n kleintje. Mijn mannetje is alweer 8 weekjes. Tis jammer dat de tijd zo snel gaat

ja idd mijn kleine meid is nu ook al 8weken en het vliegt echt voorbij,maar vind het steeds leuker worden allemaal. zie al echt dat ze me herkent en nu ook volgt met der oogjes. een echte lachuhbekkie is het :D:D echt het mooiste wat me ooit is overkomen en raak er maar niet over uitgepraat;) :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van troublebitch is mama op zaterdag 20 augustus 2005 om 21:42:
ja idd mijn kleine meid is nu ook al 8weken en het vliegt echt voorbij,maar vind het steeds leuker worden allemaal. zie al echt dat ze me herkent en nu ook volgt met der oogjes. een echte lachuhbekkie is het echt het mooiste wat me ooit is overkomen en raak er maar niet over uitgepraat

Geniet ervan! :D
Iedereen roept altijd wel...geniet ervan..t gaat zo snel!
maar dat gaat t ook ECHT! :jaja:
Nick is nu alweer 6½ maand :D en is al echt helemaal Baby af!
Wil alles zelf doen, kruipt, zit, en begint zelfs al met staan! Wil zelf zijn fles vasthouden, en t liefst ook zelf zijn lepel met t eten :p Is gek op een boterham met pindakaas of smeerkaas ;p

Buiten dat alles zo snel gaat, wordt t wel steeeeeeds leuker! :jaja:
Je kan steeds meer met hem doen...en bij hem kan t niet gek genoeg! :D

Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd hoor! Ik ben alweer bijna 6 jaar mamma. Gaat zo snel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 augustus 2005 om 21:39:
Maar idd zolang je kind maar gezond is, dat is het belangrijkste.

hij skerngezond die pik van mij :d
[img width=500 height=375]http://img392.imageshack.us/img392/1294/im0005946sq.jpg[/img]
ben zo trots op m :d
Waarschuw beheerder
gefeliciteerd! :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 augustus 2005 om 21:48:
hij skerngezond die pik van mij

ben zo trots op m

Hij wordt ook steeds knapper Car ;)
Gaat steeds meer op Es lijken :p ;)

Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd sasje24 ik wordt ook mama bij mij duurt het nog wel even maar ben nu bijna 17 weken en we zijn er heel blij mee kan niet wachten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8) Moon 8) op zaterdag 20 augustus 2005 om 21:53:
Hij wordt ook steeds knapper Car ;)
Gaat steeds meer op Es lijken

maak mij nie uit :d
maar dat een baby zo verander dheej in korte tijd ,hij gaat juist steed smeer mijn kant op . egt een heel verschil met zondag nu zijn uitdrukking :yes:
Waarschuw beheerder
wat een kanjer Ric (l) maar idd in de eerste dagen veranderen ze onwijs natuurlijk...wat denk je dat 9 maanden vruchtwater en een strijd van de bevalling met zon babyhuidje/vorm hoofdje en gemoedstoestand doet?haha :-D

*Anica* gefeliciteerd meid geniet ervan zoals iedereen zegt; time flies!heb je je termijnecho al gehad?

Waarschuw beheerder
:no: Geen last van.
Waarschuw beheerder
Geen last van.

met zo`n instelling zou ik idd ook nog maar ff wachten met kinderen ;-) (y)

Waarschuw beheerder
Goed plan! :yes:

Maar toch gefeliciteerds hoor!;p
Waarschuw beheerder
van harte gefeliciteerd!!!

heel veel geluk en liefde!!!

(K)

Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd;)(F)

Waarschuw beheerder
leuk om jullie verhalen en ervaringen allemaal te lezen! :jaja:
Alle pas-moeders en bijna-moeders Gefeliciteerd!!

Ik blijf jullie verhalen volgen

:flower:

Waarschuw beheerder
Nee nog niet ben nu pas 1 keer bij de verloskundige geweest moet woensdag weer en dan gaan we wel binnenkort een pretecho laten doen want dat lijkt ons heel mooi.
Waarschuw beheerder
@Anica o wat vreemd zeg normaal doen ze dat zo snel mogelijk,in ieder geval VOOR 12 weken om de groei/leeftijd van het kindje vast te stellen...:/

lieve mensjes weer bedankt voor alle lieve berichtjes natuurlijk! (f)

Waarschuw beheerder
donateur
Nog 9 weekjes ben ik ook mama:D eindelijk:D
Waarschuw beheerder
hey k1! Time flies he :-d wat gaat dat allemaal snel zeg ....maar wel beter ik kan ook niet meer wachten eerlijk gezegd...ik moet er nog 14 :-D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op zondag 21 augustus 2005 om 10:30:
hey k1! Time flies he wat gaat dat allemaal snel zeg ....maar wel beter ik kan ook niet meer wachten eerlijk gezegd...ik moet er nog 14

Hai meis jah gaat nu wel snel moet nog minimaal 6 weken volhouden om thuis te kunnen bevallen ja die 14 weken is ook zo om:D

Waarschuw beheerder
oo dan heb ik dat wel gehad want ik heb eerst vanaf 6weken zwangerschap bij de gynecaloog gelopen want er waren wat probleempjes en daar zeiden ze wel de hele tijd hou oud ie was en hoe groot ie was en heb 28 juli pas de eerste afspraak gehad bij de verloskundige.
Waarschuw beheerder
maar je weet toch wel of je een echo hebt gehad?????? :/

Waarschuw beheerder
ja die heb ik genoeg gehad
al 7 heb ik er gehad
Waarschuw beheerder
oooh dat vroeg ik namelijk :-D 7???????????????? dat zijn er veel!Had dat een reden dat je er zoveel moet?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op zondag 21 augustus 2005 om 12:17:
Had dat een reden dat je er zoveel moet?

meestal wel bij de geynacoloog :yes: dan ben je medich ofzo verloskundige handeld de niet medische patienten af zeg maar

Waarschuw beheerder
ja ik heb hiervoor een miskraam gehad en toen ik nu dus weer zwanger was zag ze met 6 weken 2 eitjes waarvan eentje het hartje klopte en bij de andere nog niet maar omdat het nog zo vroeg was kon daar nog verandering in komen maar daar is dus geen verandering in gekomen maar dan is het meestal zo dat die ene dan afsterft en er vanazelf uitgaat maar dat deed ie dus niet hij bleef gewoon zitten niet dat het complicaties had voor die andere want die groeit als kool zaggen ze dus daarom wouden ze mij in de gaten houden en toen dat allemaal over is hebben ze mij door gestuurd naar de verloskundige
Waarschuw beheerder
ow bah ja dat zijn vervelende dingen! Anderzijds zeg ik altijd is het maar goed dat de natuur selecteerd op goede en slechte vruchtjes! Nu verloopt je zwangerschap hoop ik wel helemaal vlekkeloos?

Waarschuw beheerder
ja die loopt nu ook gelukkig vlekkeloos begin nu dikker te worden enzo geniet er wel van en mn vriend ook
Waarschuw beheerder
ah mooi zo....ja die buikjes groeien wel hoor hahahaha! Wacht maar straks begint je buik aardig in de weg te zitten,ik vind het nu irritant om op mn zij te slapen omdat alles dna naar 1 kant hangt. heb ook een waterbed dus dat ligt wat minder stabiel dan een gewoon matras denk ik in deze situatie :/
Waarschuw beheerder
donateur
Hoi hoi ;)

Leuk om steeds weer nieuwe verhalen te lezen hier !

Bij ons gaat het gelukkig ook nog goed !
Afgelopen donderdag hebben we de pret-echo gehad...wow !
Echt supermooi... we hebben nu een mooie dvd en 9 foto's, zeker de moeite waard.

En er werd weer bevestigd dat ons kleine mannetje gezond is...erg fijn om te weten :D

We kunnen niet wachten tot hij er is !
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=400 height=267]http://img.mypicgallery.com/mama2be/106-1313_large.jpg[/img]

Mijn bescheiden buikje met 6 maanden...
Ik ben nu in totaal 3 kilo aangekomen ! En donderdag weer naar de verloskundige.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shameless-C op zondag 21 augustus 2005 om 16:38:
En er werd weer bevestigd dat ons kleine mannetje gezond is...erg fijn om te weten

inderdaad :d dat is erg geruststellend :yes: heb zelf gekuurd met anabolen .en was helemaal in de zenuwen tot die 3 d echo ,toen werd bevestigd dat dr geen complicaties waren was ik egt gerustgesteld .plus het is een hele ervaring om dat te zien :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
En het resultaat mag er wezen toch Ricardo !
Erg fijn om te weten...zou er niet aan moeten denken hoe het anders zou zijn :-(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shameless-C op zondag 21 augustus 2005 om 16:59:
En het resultaat mag er wezen toch Ricardo !

inderdaad is een kerngezond ventje :d
ben hartstikke blij met hem :d
Waarschuw beheerder
hey shameless,mooi buikje hoor!! We lopen echt bijna precies op schema op een paar dagen na :-D zal ff recente foto maken van mijn buikje als ik tijd heb :-)

mijn kindje is echt zo druk joh vind het heerlijk.als Gor zn hand op mn buik legt komt het kindje er zelfs naar toe heel maf gevoel is dat!
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=377 cacheid=00000045001caf8eea950ae01a00ed24d1]http://www.mijnalbum.nl/Foto=UVQMNMMP[/img]

dit is mn buik(je) nu,gelukkig nog geen streep of geks te ontdekken :-D hahaha...hopelijk blijft mn huid zo mooi tot het eind...vaak hoor je dat de huid het laatste moment nog ff gaat scheuren dat hoop ik toch niet :cry:

heb overigens wel een steeds duidelijkere pigmentstreep van mn schaambeen tot mn navel :-d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mooi klein buikje sas! :D

Zelf had ik ook een heeeel kleintje...tot de laatste 2/3 weken...toen ging meneer ineens groeien...(iig de buik dan ;p)

Het vreemde was wel, ben je eenmaal echt helemaal aan die buik gewend...is hij ineens weg! :O
Miste m zelfs :$ maar dan zie je die kleine, en vind je t niet erg meer ;)
Waarschuw beheerder
ja mooie slip ook he WHAHAHAHAHAHA...hadden jullie ook ineens zon behoefte aan grote wijde,rekbare slips?:/ alles wat je aantrekt enzo is echt a-sexy...als t maar lekker zit toch 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op zondag 21 augustus 2005 om 23:05:
hadden jullie ook ineens zon behoefte aan grote wijde,rekbare slips? alles wat je aantrekt enzo is echt a-sexy...als t maar lekker zit toch

t liefst zo groot en zo wijd mogelijk 8)
tegen t eind liep ik elk moment dat ik niet weg hoefde in mijn trainingsbroek rond :p
Had wel positiekleding, maar dat deed ik alleen aan als t moest :9

Buikkie moet de ruimte hebben :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op zondag 21 augustus 2005 om 23:05:
ja mooie slip ook he WHAHAHAHAHAHA...hadden jullie ook ineens zon behoefte aan grote wijde,rekbare slips? alles wat je aantrekt enzo is echt a-sexy...als t maar lekker zit toch

Haha ja dat had ik ook. Ik had 2 van die oma slips gekocht die zaten zo lekker, daar had me buik tenminste steun in. maar sexy was het idd niet echt.

en ricardo, wat een schat. En leuk he hoe ze veranderen. Steeds als hij wakker word ziet hij er weer anders uit.
Ons mannetje was 3 weekjes te vroeg geboren en was dus echt heel klein maar 2400 gram en 44 cm en er zat geen vet op (durfde hem ook bijna niet vast te pakken bang dat ie brak) en als je hem nu na 8 weken ziet heeft ie eindelijk van die lekkere rollade beentjes en eidelijk een kont, en heerlijke dikke wangetjes. echt een heel verschil met 8 weken geleden.

[img width=600 height=450]http://groups.msn.com/_Secure/0QgDrAmASE0DesnQLsCyv8SvapnvJrYTP3EPkZ!L0XZDjfcA6h!KVBq0Ndv29uaRItQBBa26!75wPQUxnAOyu8Bv9zq7oJaCRAd01XCktGos/DSC01505.JPG?dc=4675528474179365636[/img]
Bayon toen ie 2 daagjes was.
met veel te grote kleren (maat 50) want hij had premature maat (maat 44) dus echt heel klein
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ach wat een scheet Jetje :-D zeker een smurfje ja!Maar 3 weken vroeger is toch niet zo extreem vroeg?? Wist niet dat ze dan nog prematuur waren joh....zie al dat ik toch ook voor de zekerheid wat prematuurkleertjes aan moet schaffen ...heb nu de meeste rompertjes en dergelijke in 50/56

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op zaterdag 20 augustus 2005 om 16:03:
en tog kloppen ze vaak wel hoor...

dat is dan grote toeval.
mijn oudere zus droeg hartstikke rond en die heeft ookeen jongen dus mijn zus en ik zijn het levende bewijs dat dat bakers praatjes zijn.

Uitspraak van sassie(f) op zaterdag 20 augustus 2005 om 19:07:
nou meid we zullen het zien ;-) bij mij gaan er al een hele hoop niet op...zo zei iemand eens oooow je hebt heel veel puistjes dat wordt een meisje want die nemen de schoonheid van je weg, maar meestal gaat dit gepaard met vet futloos haar en mn haar is daarentegen SUPERmooi en makkelijk en vol!

bovendien zegt de een dat als je naar voren draagt het een meisje is en de ander weer dat het een jongen is.

weet je, het interreseert me geen bal wat iedereen gaat zitten filosoferen als het kindje maar gezond is dan maakt het geslacht me geen piep uit :-D

nou sas ik geef je groot gelijk.
ik had ook enorm veel puisten mijn zus ook en wij kregen een jongen maar mijn nicht daarintegen heeft een meisje en die zat ook onder de puisten en die kwamen ook door dr zwangerschap want zij is van dr zelf echt super mooi.

mijn haar is ook wat voller geworden maar word ook heel gauw vet. :P

maar laat maar lekker kletsen tut want dat hou je toch altijd.
al zou dat meisje hetmisschien wel goed bedoelen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op maandag 22 augustus 2005 om 11:06:
ach wat een scheet Jetje zeker een smurfje ja!Maar 3 weken vroeger is toch niet zo extreem vroeg?? Wist niet dat ze dan nog prematuur waren joh....zie al dat ik toch ook voor de zekerheid wat prematuurkleertjes aan moet schaffen ...heb nu de meeste rompertjes en dergelijke in 50/56

Ja nu zijn me vriend en ik ook best klein en er zit niemand in de familie die echt groot is. En ik heb gerookt (ik weet het ik ben een trut :frusty: ) tijdens de zwangerschap. dus vandaar dat ie kleiner is dan normaal (de kraamverzorgster had nog nooit zo'n kleine gehad) dus maatje 50 is meestal goed genoeg. toen mijn nichtje geboren werd (met 40 weken) kon die al maatje 62 aan.

[img width=600 height=398]http://groups.msn.com/_Secure/0QADvAsARlBzhRhkXqZr0Jvi9WUyG1Ac2Dtw0MFVLvnaUO9mv25z0HFkza!S*AWqQT7Z0UHvNZEEUVwmVCIUVP3201ppJQsg8zozvAgBw0hY/IMG_0460.JPG?dc=4675536045800366400[/img]
Een weekje geleden (nu zal ik ophouden met al die grote foto's)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ff een update van mij:

mijn mannetje is nu 9 dagen oud en hij is echt nog steeds super mooi.
ik kan mijn ogen niet van hem afhouden.
hij ligt heel graag bij mij.
echt mamma s kindje. :P
nu mag het nog. ;p

hij weet ook precies wie pappa is natuurlijk en hij is ook wel graag bij hem maar mamma heeft het eten.

zaterdag voor het eerst naar buiten geweest en dat vond hij geweldig.
ik had het wat zwaarder maar het was wel ff lekker.

ik moet het vanaf nu zonder kraamhulp doen.
dat vind ik wel erg spannend.
ik heb twee hele lieve vrouwtes gehad de een werkte niet in het weekend dus er kwam 2 dagen iemand anders en dat was ook een schat.

nou voor iedereen die nog moet bevallen en speciaal voor sasje een hele dikke (K)
kijk niet op tegen de bevalling wat moet dat moet.
en alsje goed naarje vk en naar je eigen lichaam luisterd dan komt alles goed.
ik heb misschien wel makkelijk praten omdat ik binnen een klein half uurtje ben bevallen maar het is wel zo.
ikkan jullie niet beloven dat het net zoals bij mij gaat natuurlijk want ieder lichamm werkt anders.
maar probeer in ieder geval niet in paniek te raken en waarschuuw je partner pas als je zeker weet dat je weeen hebt.

(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)
Waarschuw beheerder
Inderdaad die praatjes komen me mijn keel wel eens uit hoor net als al die mensen die roepen t wordt een jongen of het wordt een meisje :-s BLUUUUUUH

Ow janee Tink bedoelt het zeker goed is een lievert!!!!!was ook helemaal niet aanvallend bedoelt naar je toe hoor Tinkmeis (k) alleen sommige dingen hoor je liever niet snappie haha ;-p

nee joh en inmiddels zijn mn megapuisten allemaal weg en is mn huid veel rustiger gelukkig...alleen mn kin is wat onrustig....ga a.s. dinsdag lekker zwemmen in verwarmd water wat zal mn kindje daar van genieten!en ik zelf natuurlijk...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 11:23:
En ik heb gerookt (ik weet het ik ben een trut :frusty: ) tijdens de zwangerschap. dus vandaar dat ie kleiner is dan normaal

is ook niet altijd door roken meer omdat jullie ookniet echt groot zijn.
mijn kleine vent is niet echt groot maar heeft wel lange benen en lange dunne tenen en lange dunne vingers dat hebben mijn vader mijn zusje en mijn zwager (broer van mijn vriend) ook.
en ik en ricar niet.

maar jetje je hebt zeker een lekker mannetje.
volgens mij zag ik blauwe oogjes.
leuk man die van mij krijgt hele mooie donkere ogen.
je ziet ze steeds bruiner worden.
echt top zo n klein wondertje in je leven.

Waarschuw beheerder
die foto had ik nog niet gezien dat is meer groen. :P

Waarschuw beheerder
Voor alle kerseverse mama´s en aanstaande mama´s...

Koester het feit dat je een wondertje op de wereld zet of gaat zetten. Een kind is het mooiste geschenk wat je kan krijgen.A special gift!!
(Wij willen heel graag kinderen en dat is niet mogelijk en ik krijg nu onderzoeken)
Geniet van dit wondertje!!! En succes aan alle aanstaande mama´s.
laatste aanpassing