Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
en idd cola koffie alles.. gewoon met mate
Zou ik persoonlijk niet willen weten, juist leuk die verassing
ik kom mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen
En we weten wat het is
Valt dat trouwens ene beetje te vermijden met 3d/4d???
en ik wil dat de hele wereld dat weet ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien
Nog meer aanstaande mama`s hier??????
en een kano natuurlijk......
uiteraard een kano hoort dr bij maar senseo nie lekkah ?
combinatie van hem en haar, in een petje en klaar.niet lekkah ? ben je 1 van de weinigen ik als glazenwasser kom graag bij de al vroeg verlaten door de werkende man huisvrouwtjes thuis. en heb al heel wat bakkies gehad in alle soorten en maten maar niks kan egt tippen aan senseo .als huisapparaat dan heh alleen die machines, espresso dingen zijn wel te zuipen ,maar zit dr nog aan te twijfelen zon ding te kopen aangezien die groter is dan mijn koelkast
uiteraard een kano hoort dr bij maar senseo nie lekkah ?
combinatie van hem en haar, in een petje en klaar.niet lekkah ? ben je 1 van de weinigen ik als glazenwasser kom graag bij de al vroeg verlaten door de werkende man huisvrouwtjes thuis. en heb al heel wat bakkies gehad in alle soorten en maten maar niks kan egt tippen aan senseo .als huisapparaat dan heh alleen die machines, espresso dingen zijn wel te zuipen ,maar zit dr nog aan te twijfelen zon ding te kopen aangezien die groter is dan mijn koelkast