waar zijn al die stoere gassies nou met jah ik ben goed dit en dat dat had ik namelijk wel verwacht haha
Ik ga daar geen uitspraken over doen... maar m'n vriendinnen de laatste jaren heb ik nog nooit horen klagen
zal m'n meisje wel ook ff vragen wat die ervan vind...laatste aanpassing 13 mei 2005 11:40
Gewoon gaan liggen en het over je heen laten komen...letterlijk en figuurlijk
dan ken je mooi met mij neuken. ik ben toch slecht dus kan je niet veel fout doen
eerst je wijffie 3x laten klaar komen
owkay dan ben je een uur bezig haha
als de vrouw niet meer kan en je gaat gewoon door zodat ze erna niet meer op haar benen ken staan gewoon
dan ben je goed bezig
Ik heb geen idee
Is er mischien iemand die het even wil testen ?
linkse trut is het die loesje ..
is al uitgetest .. Geen sex meer voor mij ..
wauszz hou je broek aan voor de cam
maar hij zij dat die me leuk vond ging die opeens zo doen
WoW .. ! Das een lust voor het oog ..
kei gave titties enzo ..
Welkom in onze wereld enzo ..
*en dat nuchter*
laat staan als we weer eens niet hebben kunnen slapen
Dan hebben we weer fonkuhldingetjes en dingendingetjes enzo .. En dat rechte pad .. waar we op lopen .. Ben blij dat het bijna weekend is .. enzo ..
Waarom zou die Diavolo Vano geen foto hebben enzo .. laatste aanpassing 8 juni 2005 12:41
Nee das psysich Sammie je denkt alleen maar dat je geil ben enne als je paar foto`s wil zien met een haarkleurtje erin moet je maar je msn ff doorgeven ik zet hem niet hierop
anders ken ik net zo goed me eigen foto er weer opzetten
wees wel snel want vanmiddag heb ik ze er alweer af gehaald als je me kop me groen haar ziet denk je bij jezelf van shit hè hij kom me bekend voor vooral met stappen helemaal in het wit en groen haar erbij
sommigen hebben gewoon schijt aan alles....
Heb ik weer .. Met wie moet ik dan me dingendingetjes delen enzo ..
Enne Heavenly die van Non zijn ECHT de jouwe niet
hij is me ouwe chef bij de shop Sam
zo`n kerel de enigste goeie die ertussen zit haha.
heb je nog leuke sappige verhalen over hem
heb ik nog wat lol als ik hem morgen zie
Dat ligt eraan. Als ik me eenmaal bij iemand op mn gemak voel dan durf ik mezelf ook veel meer te geven en hoe minder remmingen, hoe lekkerder lijkt me.
Ik merk zelf dat het in relaties wat dat betreft makkelijker is dan met one night stands. Je weet dat het eenmalig is en daarom probeer je misschien te hard ofzo. Terwijl je natuurlijk eigenlijk helemaal niet weet wat die ander nou lekker vindt.
D'r zijn keren geweest dat ik achteraf dacht "nou, diegene heb ik een supergeile nacht bezorgd" maar er zijn ook keren geweest dat ik dacht "djeez Jack je leek wel een zak zout".
Zeker de avondjes dat je dronken bent of gaar na het stappen of gewoon lam bent. Wel eens gedacht hoor, "damn daar gaat mn image hehe"...je probeert jezelf als single natuurlijk wel een beetje neer te zetten als potentiele sexbom ofzo.
Ik weet niet of het arrogant klinkt maar ik denk wel dat ik zeker een beest kan zijn in bed. Maar dan moet ik daar ook wel de kans voor krijgen en dan moet dat ook het juiste moment zijn. D'r zijn iig nog wel wat personen met wie ik een beleefde nacht nog eens zou willen overdoen en dan weet ik zeker dat ze daarna zouden denken "holy motherfucking hell".
Zo, dat was mijn serieuze bijdrage aan dit topic, lijkt me iig meer toevoegen dan al die zogenaamfd grappige opmerkingen hier.
Zeker de avondjes dat je dronken bent of gaar na het stappen of gewoon lam bent. Wel eens gedacht hoor, "damn daar gaat mn image hehe"...je probeert jezelf als single natuurlijk wel een beetje neer te zetten als potentiele sexbom ofzo.
D'r zijn keren geweest dat ik achteraf dacht "nou, diegene heb ik een supergeile nacht bezorgd" maar er zijn ook keren geweest dat ik dacht "djeez Jack je leek wel een zak zout".
moeten andere maar over oordelen weinig klachten gehad, maar dat zegt ook niks
Inderdaad..heb zelf ook nog nooit meegemaakt dat het de 1e keer met die persoon gelijk helemaal geweldig was..die klik begint pas te komen nadat je het een paar keer met elkaar gedaan hebt.
Ja dus weet je hoe irritant het is als je voor je gevoel nog niet eens de helft gegeven hebt en er dan geen tweede keer meer komt?
Ik ga liever voor de Yathzee eigenlijk
derdaad..heb zelf ook nog nooit meegemaakt dat het de 1e keer met die persoon gelijk helemaal geweldig was..die klik begint pas te komen nadat je het een paar keer met elkaar gedaan hebt.