Partyflock

Forumonderwerp · 774307
Waarschuw beheerder
http://www.nu.nl/news/523867/30/%27Opnieuw_problemen_met_prijsvechter_Onur_Air%27.html

ik zou je vlucht maar omboeken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
so waht.. vorig jaar ook mee gevlogen.. en dat jaar ervoor ook... niks aan 't handje joh!

Waarschuw beheerder
Niets gezegt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.nu.nl/news/523867/30/%27Opnieuw_problemen_met_prijsvechter_Onur_Air%27.html

Waarschuw beheerder
Ik vlieg alleen KLM B)

En anders maar niet 8)
Waarschuw beheerder
als er nog meer problemen met deze maatscappij komen mogen ze in heel nederland niet meer landen en opstijgen

Waarschuw beheerder
niet zo mooi dan.
vorig jaar mee gevlogen geen probelem gehad.
alleen ze kwamen vies voedsel brengen :P

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Klopt! Ben blij dat ik met transavia ga ;)

Waarschuw beheerder
Ben 1 x met een turkse vliegmaatschappij gevlogen en nooit meer :no: Leek wel zo'n flying doctors vliegtuigje...en de haren van de vorige pasagier hing nog aan dat hoofdsteuntje :S

Dit jaar mooi met transavia (y)

Waarschuw beheerder
Nee gezellig lijkt het me ook niet :s

Waarschuw beheerder
ach ja!!k ga woensdag...t zal vast wel een turkse maatschappij zijn,maar we zien wel!als we gaan,gaan we met zen allen ;)

Waarschuw beheerder
Werk zelf op schiphol heb mensen helemaal overstuur uit t van dit soort toestellen zien komen...
Geef je 1 tip wil je VEILIG en HEEL aankomen in Nederland of Turkije.... VLieg met de Nederlandse maatschappijen :jaja:
Je betaald iets meer maar je vliegt een stuk veiliger !!

Waarschuw beheerder
donateur
1 ding scheelt heenweg is sowieso veilig met welke maatschappij dan ook maar de terugweg is nog maar de vraag.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 10 mei 2005 om 13:49:
1 ding scheelt heenweg is sowieso veilig met welke maatschappij dan ook maar de terugweg is nog maar de vraag.

:vaag: ding kan ook Turkije neerkomen hoor......:\
Waarschuw beheerder
donateur
Kga met FlyAir :)
En voorheen dat we met OnurAir vlogen...nooit problemen gehad...
Waarschuw beheerder
donateur
Vorig jaar ook mee gevlogen, geen problemen gehad.

Kga met FlyAir

Zijn ze ook niet zo goed over te spreken
Waarschuw beheerder
Heb 3 jaar geleden met Onur Air gevlogen...wat een gammel vliegtuig zeg! Oud, heel krap en oncomfortabel (airco viel telkens uit, dan werd het heel warm)...Maar ben heelhuids heen en weer gevlogen...
Waarschuw beheerder
:gaap: alsof de media alles weet...ze vergeten ook heel veel dingen te vermelden.....

ik zou zo instappen met Onur Air...zeker juist nu ze onder verscherpt toezicht staan...nu kunnen ze geen misstap veroorloven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op dinsdag 10 mei 2005 om 14:45:
ik zou zo instappen met Onur Air...zeker juist nu ze onder verscherpt toezicht staan...nu kunnen ze geen misstap veroorloven

ja en dan maken ze bij jou vlucht de laatste :vaag:
Waarschuw beheerder
ik heb zeker 4 a 5 keer met onur gevlogen, niks raars mee gemaakt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Long ed op dinsdag 10 mei 2005 om 14:50:

ja en dan maken ze bij jou vlucht de laatste

Iedere vlucht kan de laatste zijn...wat ik probeer duidelijk te maken is dat mensen gewoon een stel angstige schapen zijn die zich teveel door de media laten misleiden. Er gebeurt iets met een ingehuurd toestel van Onur Air en meteen is heeeeel die maatschappij kut en onveilig :s

Als er een KLM of Martinair vlucht zoiets heeft wordt het niet zo snel via de media naar buiten gebracht...maar de reiswereld zit de laatste tijd gewoon in een pishoekje voor de media.....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B@RTJUHHH op dinsdag 10 mei 2005 om 13:09:
k zou je vlucht maar omboeken

Dat is dus echt onzin, de vliegtuigen van Onur air zelf zijn dik in orde hebben niet meer of minder mankementen dan de nederlandse vliegtuigen.

De comotie is ontstaan doordat onur air twee gehuurde toestellen uit afrika had gecharted. Die toestellen bleken dus niet aan bepaalde eisen te voldoen (wat niet betekend dat zo'n ding gelijk uit de lucht valt!!!)
Onur air heeft ook gezegd dat ze deze toestellen dus ook niet meer gaan huren, maar vreemd blijft het wel, want 1 van diezelfde toestellen heeft een paar maanden geleden ook voor martinair gevlogen en toen hoorde je ook niemand zeiken.

Het is gewoon een politiek spel om de nederlandse maatschappijen de winstgevende routers naar turkye te laten vliegen, in duitsland vliegt onur air al jaren terwijl ze daar nog nooit problemen hebben gahad. Ebn de duitsers controleren net zo streng als dat de nederlanders dat hier doen, ze hebben dezelfde eisen/richtlijnen.

Nix aan het handje dus, alleen weer een media hype!
laatste aanpassing

Artiest Kir.B
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vlieg alleen KLM

En anders maar niet

Dan maar lekker niet. Nooit, maar dan ook nooit wil ik weer met KLm als het niet absoluut noodzakelijk is.. Singapore Airlines, Qantas maar liever nog Air France... Beste eten, beste stoelen, aardigste stewardessen. In alle opzichten een zeer kwalitatief hoogstaand bedrijf...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 13:11:
Ik vlieg alleen KLM

En anders maar niet

Dan kan je lang wachten als je met de klm naar turkye wil, die vliegen alleen naar istambul en misschien ankara, maar zeker niet naar de zonovergoten turkse riviera!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op dinsdag 10 mei 2005 om 15:39:
Iedere vlucht kan de laatste zijn...wat ik probeer duidelijk te maken is dat mensen gewoon een stel angstige schapen zijn die zich teveel door de media laten misleiden. Er gebeurt iets met een ingehuurd toestel van Onur Air en meteen is heeeeel die maatschappij kut en onveilig

Als er een KLM of Martinair vlucht zoiets heeft wordt het niet zo snel via de media naar buiten gebracht...maar de reiswereld zit de laatste tijd gewoon in een pishoekje voor de media.....

uiteraard, maar als ze melden dat ze de veiligheidsregels niet naleven dan is dat niet fijn om te horen als je met hun moet vliegen neem ik aan!!
Waarschuw beheerder
Vorig jaar met onur air gevlogen. Nergens last van gehad.
superfijn vliegtuig en superfijn personeel
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Long ed op dinsdag 10 mei 2005 om 16:36:
uiteraard, maar als ze melden dat ze de veiligheidsregels niet naleven dan is dat niet fijn om te horen als je met hun moet vliegen neem ik aan!!

Je moet je afvragen tot in hoeverre dat waar is, en zoals ik al eerder melde gaat het niet eens om toestellen van onur air, maar om toestellen die waren ingehuurd van afrikaanse maatschappijen, met onur air zelf is niets mis.

En natuurlijk had de telegraaf weer een heel sensatie stukje geschreven over een toestel van onur air die de start had afgebroken op antalya. Als ze voor iedere afgebroken start een stukje moeten schrijven dan kan je een apparte krant beginnen. :s

Het is en blijft gewoon een politiek spel om de nederlandse maatschappijen aan de bak te krijgen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
K vlieg met fly air is daar ook nog verdere info van ????

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb al wel geboekt maar weet niet waar ik mee vlieg :bloos: heb via peterlanghout geboekt.

Waarschuw beheerder
donateur
vorig jaar met transavia gevlogen, dit jaar met martinair geloof ik... Nooit dat ik in zo'n onur air vliegmasjien stap... kvin et al erg genoeg om met andere 'gerenommeerde bedrijven' te vliegen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Peetje Peter op dinsdag 10 mei 2005 om 16:56:
K vlieg met fly air is daar ook nog verdere info van ????

Fly air? Het is wel een redelijke maatschappij, maar niet de beste, qua veiligheid zit het goed (net als bij onur air)
En fly huurt geen toestellen uit Afrika :d

Waarschuw beheerder
Ik het zelfde miss psycho, maar we hebben al een mail gedaan richting peterlang hout. Moet jij ook maar doen
Waarschuw beheerder
donateur
Dit is dus een toestel van Onur air, dit is een A300 (voor 315 passagiers) op Rotterdam Airport.
[img width=640 height=438 cacheid=00016c0e0003314602fa701d1a00b8db29]http://photos.airliners.net/middle/9/2/9/581929.jpg[/img]

Dit is 1 van de twee toestellen die onur heeft gehuurd om de drukte rond de meivakantie op te vangen (moeten ze dus niet meer doen)foto is genomen op schiphol!
[img width=640 height=437 cacheid=00016c0e00033147c4d48e661a00b8db29]http://photos.airliners.net/middle/2/7/9/834972.jpg[/img]

Voor diegene die fly air nog willen zien (deze foto is op eindhoven gemaakt)
[img width=640 height=440 cacheid=00016c0e00033148dcb440541a00b8db29]http://photos.airliners.net/middle/8/5/9/833958.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Nu lees ik weer zo'n achterlijk nieuwtje over onur air, de Nederlandse media heeft echt een pispaaltje gevonden :s

Wat je hieronder leest gebeurt dagelijks met allerlei vliegtuigen over de hele wereld, en soms zelfs enkele keren per dag op bijvoorbeeld schiphol. En dan hoor je ook niemand zeiken.

Motorprobleem toestel Onur Air op Maastricht Aachen Airport

10-05-2005

BEEK - Een vliegtuig van Onur Air liep dinsdagochtend (10 mei) op Maastricht Aachen Airport vertraging op door een probleem aan een van beide motoren. “Er moest een klep aan de motor worden bijgesteld”, zo meldde luchthavendirecteur Jan Tindemans aan Luchtvaartnieuws. “De captain wilde na de landing op Maastricht Aachen Airport de motor laten controleren.” Volgens Tindemans was het een relatief klein technisch probleem.

Het toestel, een Airbus A300, maakte dinsdagochtend met een uur vertraging om 10.00 uur een harde landing op de Limburgse luchthaven. Door Onur Air ingeschakelde technici hebben het probleem ter plekke verholpen. Uiteindelijk is het toestel om 12.18 uur met ruim twee uur vertraging weer vertrokken vanaf de Zuid-Limburgse luchthaven.

Bij de Inspectie Verkeer en Waterstaat (IVW) was het incident op MAA dinsdagmiddag nog niet bekend. Maar volgens woordvoerder Fred van Zijl van de IVW wordt er niet zo maar een vliegverbod ingesteld. Dus ook niet vanwege het voorval van afgelopen zondag op de luchthaven van Antalya, toen een A300 van de Onur Air de start moest afbreken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 16:15:
Dan maar lekker niet. Nooit, maar dan ook nooit wil ik weer met KLm als het niet absoluut noodzakelijk is.. Singapore Airlines, Qantas maar liever nog Air France... Beste eten, beste stoelen, aardigste stewardessen. In alle opzichten een zeer kwalitatief hoogstaand bedrijf...

HAHA AirFrance vliegen??? Zal je uit je droom helpen KLM en AirFrance is 1 bedrijf..... Dusse kies je voor KLM kies je ook voor AF en andersom

Waarschuw beheerder
donateur
Ik het zelfde miss psycho, maar we hebben al een mail gedaan richting peterlang hout. Moet jij ook maar doen

Ja denk dat ik dat maar eens ff ga doen :yes:
Waarschuw beheerder
vorig jaar mee gevlogen geen probelem gehad.
alleen ze kwamen vies voedsel brengen

bij welke niet iig op korte afstande dan

Waarschuw beheerder
weet ik niet was voor mij de 1e keer vliegen :)
Waarschuw beheerder
gelukkig niet gelijk de laatste keer he
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 18:06:
HAHA AirFrance vliegen??? Zal je uit je droom helpen KLM en AirFrance is 1 bedrijf..... Dusse kies je voor KLM kies je ook voor AF en andersom

Jep maar hebben all2 eigen vliegtuigen dus als je boekt bij KLM vlieg je ook met klm en krijg je ook klm service ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op dinsdag 10 mei 2005 om 19:21:
Jep maar hebben all2 eigen vliegtuigen dus als je boekt bij KLM vlieg je ook met klm en krijg je ook klm service

Nee hoor kan namelijk zijn dat je AF boekt en met KLM vliegt... kom je r pas op t vliegveld achter dat t KLM is .. enne ik kan t wten :)

Waarschuw beheerder
Dit jaar mooi met transavia

nou daar heb ik ook wat mee meegemaakt vorig jaar...

14 uur vertraging, 4 uur lang in een vliegtuig vast gezeten wat ze van te voren al wisten wat niet ging vliegen, gedumpt in een 2 sterre smerig hotel.. Dag erna alleen sorry en een muf broodje( geen geld terug, heb je bij zo'n lange vertraging wel recht op.:S

maarja:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 19:24:
Nee hoor kan namelijk zijn dat je AF boekt en met KLM vliegt... kom je r pas op t vliegveld achter dat t KLM is .. enne ik kan t wten

jep en ik heb er gewerkt ;)

Ik was bussines-host voor Air-France namelijk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op woensdag 11 mei 2005 om 01:22:
jep en ik heb er gewerkt

Ik was bussines-host voor Air-France namelijk.

Ok gezellig... werk zelf bij KLM :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Kijk daar ben ik het nou helemaal mee eens!!! :D

Ze kunne zich nu gewoon geen fouten meer permiteren, anders mogen ze niet meer op Nederland aanvliegen..

Maar als ik héél eerlijk ben, geef ik ook wel de voorkeur aan Nederlandse maatschappijen.
Meestal, (ik zeg meestal) zijn daar de vluchttijden ook gunstiger van.

Waarschuw beheerder
donateur
het is ook een beetje een politiek spelletje heb ik me vandaag laten informeren.

Onur air stijgt per dag vanuit nl 17 maal op richting turkije.
Ze zijn goedkoper dan andere maatschappijen en wat er nu deels gebeurd is op een redelijk lullige manier onur onderuit te schoppen omdat ze eigenlijk veel mensen heen en weer brengen (en dus klantjes afpakken)

onur is al druk bezig met het aanpassen van mankementen en zelfs de organisatie waar ik mijn hele arrangement geboekt heb...kunnen me garanderen dat er niets aan het handje is en zij nemen alle verantwoordelijkheid op zich.

Punt :)
Waarschuw beheerder
waarom zou ik omboeken. ga met een andere maatschappij :d

Waarschuw beheerder
voor mensen die naar turkije willen

nee dank u :kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 mei 2005 om 08:49:
Ok gezellig... werk zelf bij KLM

O vertel wat heb je daar gedaan??
Of als wat??