Partyflock

Forumonderwerp · 774215

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Mensen,

Ik zou wel is willen weten, wat jullie nou van Tiesto vinden, ik vind het allemaal maar vaag, je heb zoveel goeie dj, en dan staat hij aan de top...en nog wel met Trance:s....Ik zeg zelf eerlijk, vind zn draaiwerk, af en toe wel gaan,alleen btj eentonig, maar er zou is goeie hardcore dj aan de top moeten.....

*Tiesto draait opzich goed jah,als je van trance houd maar ut word zow commercieel...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:

Waarschuw beheerder
:respect: TIESTO :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
:frusty: jij snapt et 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het dubbel :gaap:

Wel eens van de :Z oekfunctie gehoord O:) ??

Wil je nou iets weten of Tiesto of over Hardcore :S ??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pfff...
Waarschuw beheerder
Is dit zo'n enquete ofzo? :s
Ik wil eerst geld zien voor ik antwoord O:)
Waarschuw beheerder
Mja persoonlijk hou ik der niet van maar iedereen heeft zn eigen smaak :)
Waarschuw beheerder
donateur
hardcore hoort underground te blijven, niks ingezakt, is goed te doen, als je maar de juiste feesten bezoekt (Y)

dus niet die kut MOH feesten

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bami :bier: op dinsdag 10 mei 2005 om 09:44:
hardcore hoort underground te blijven

euhhh..... TE LAAT!! veeeeels te laat :)

dat Tiesto in de wereld beter aangeschreven staat als Vince ofzo is ook wel logisch als je ziet dat Tiesto overal te wereld draait... en Vince niet..... daarnaast gaat het niet om de stijl die iemand draait... maar om zijn draaikunsten... en ik heb een vermoeden dat je daar niet over kan oordelen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
oordeel ook niet over draaikunsten, tiesto kan wel degelijk draaien ;)

mja k weet gelukkig de commerciele feesten eruit te laten, heb het daar niet zo op

Waarschuw beheerder
donateur
neej die opmerking was ook meer gericht naar de topicopener :9

Tjah die commerciele feesten lijkt me ook neit alles neej...
gelukkig is er genoeg aanbod (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Party All The Time :cheer: op dinsdag 10 mei 2005 om 09:40:
*Tiesto draait opzich goed jah,als je van trance houd maar ut word zow commercieel...laatste aanpassing 10 mei 2005 09:53

je mag ook gewoon posten ipv je topic aanpassen heur :9
Waarschuw beheerder
donateur
whaha, dus ik krijg gelijk? :9

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bami :bier: op dinsdag 10 mei 2005 om 10:01:
whaha, dus ik krijg gelijk?

leg uit? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Tsja ben er niet kapot van maar hij kan het wel goed heur :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 10:02:
leg uit?

t ging over de commerciele kant...

pipo (F)

Waarschuw beheerder
donateur
het word er niet duidelijker op... maar goed... (Y) mamaloe
Waarschuw beheerder
Ik vind het helmaal niks maar ja ik hou ook helemaal niet van trance maar ik geloof wel dat mensen die van trance houden dat ze hem goed vinden maar ja ik vind het helemaal niks :s

Waarschuw beheerder
:z
Waarschuw beheerder
donateur
Het is niet mijn stijl, maar deze man heeft wel meer bereikt dan welke hardcore DJ dan ook.

En als je plaatjes niet vloeiend en netjes overlopen word je geen beste DJ van de wereld, dus dat zal ik ook wel kunnen hoor...
Waarschuw beheerder
donateur
Bovendien hoort dit in 'Muziek en DJ's'
Waarschuw beheerder
Tiesto's deuntjes zijn wereldwijd gewoon veel toegankelijker dan een VInce, Outblast of andere hardcore Dj.....

en toch snap ik dit hele topic niet :no:

Wel goed....niet goed....wel aardig....niet mijn muziek, maar toch......:s

Waarschuw beheerder
Waarom Tiesto aan de top staat, is omdat hij een allerskunner is. Hij kan goeie trancefeesten weggeven, zoals zijn forum-release-party voor ISOS4, maar weet ook het commmerciele TMF publiek te boeien. Er zijn weinig DJ's die het beiden kunnen. Persoonlijk ben ik niet van het commerciele gebeuren, vreselijk Tiesto met Marco Borsato! Maar goed, hij kan 't wel.

Waarschuw beheerder
hij kan het misschien wel maar toch vind IKKKK het niks
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
(N) met ze kleinekinder trance!!

Waarschuw beheerder
Af en toe brengt ie wel een redelijk goed nummertje uit maar de titel: beste dj ter wereld vind ik veeeeeeel te ver gaan...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 11:08:
Af en toe brengt ie wel een redelijk goed nummertje uit maar de titel: beste dj ter wereld vind ik veeeeeeel te ver gaan...

uitbrengen van een nr... of dj zijn is wel iets anders ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Triesto stinkt :yes:

Daar zou iedereen zo langzamerhand toch wel achter moeten zijn als je het mij vraagt. Hij heeft de gehele dance-scene in Nederland in ieder geval niet veel goed gedaan :/

Techno it is, and Techno it will be....
Waarschuw beheerder
tiesto

DOOD !!!!!

whahaha ik haat clubkutten en al helemaal trance krijg er kop pijn van
donateur
van die 17 jarige kleuter hierboven mij kon ik dergelijk intollerant antwoord wel verwachten. Maar dat iemand van 26 ook nog zo kinderachtig en absoluut niet open-minded doet, toch niet.

Als de stijl je niet aanstaat hoef je er niet naar te luisteren, maar je mag best een dj in zijn of haar waarden laten. Bovendien bepaal jij in je eentje niet wat populair(en dus de titel 'beste dj' krijgt) is, maar dat doet de meerderheid wel ;)
Waarschuw beheerder
Ierder ze smaak toch, ik vind het gwoon helemaal nx, maar zegt nie, dat ut geen goeie dj is ofzo, dat zal wel, maar gaat allemaal wel btj te ver met hem...beste dj vd wereld:s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
de eerste keer dat ik naar een party ging draaide tiesto daar en vermaakte me heel goed... tegenwoordig is het totaal niet de style meer waar ik van hou geef mij maar hardstyle/hardcore.. neemt niet weg dat tiesto echt WEL goed draait alleen niet meer mijn smaak

kan me voorstellen dat mensen echt uit hun dak gaan op zijn muziek
Waarschuw beheerder
de titel beste dj van de wereld verdient hij zeker niet... er zijn genoeg dj's die qua techniek veel beter zijn maar tiësto is de populairste dj van de wereld en dat de grote meuk dat dan opvat als de beste dj...
Waarschuw beheerder
komt omdat ie kleinekinder trance draait!!!

als ie BV hardcore zou draaien zou ie nooit gekozen worden als beste dj.....
Waarschuw beheerder
hoezo kleinekinder trance?
en hardcore is gewoon niet zo populair als trance... dus logisch dat tie dat niet zou worden...
Waarschuw beheerder
akira beschreef t mooi in t nummer: trance trutje :: fuck tiesto :D

Waarschuw beheerder
Afgelopen zaterdag heeft ie een hele goeie set weggegeven .Lekker stevig en goed opgebouwd . Heb geen commerciele nummers gehoord. Vergeleken met het in concert gebeuren super !
Waarschuw beheerder
de titel beste DJ van de wereld moet ook gewoon eigenlijk zijn de POPULAIRSTE DJ van de wereld......ennuh sinds zijn nieuwe ISOS 4 album weet ik het weer....

TIESTO :respect:

Voor alle hardcorkneusjes die denken dat Tiesto kleinekinder trance draait zou ik zeggen luister dat album en noem mij ook maar 1 commercieel nummer wat daarop staat (y)....dit is gewoon weer een zwaar goed album waarmee hij vroeger ook begonnen is...hij kan gewoon alles draaien ennuh zwabbertjes van 17 moeten wel weten waar ze t over hebben...Tiesto heeft ik weet niet hoeveel hardcore nummers geproduceerd....kzal de lijst voor jullie ff opzoeken
Waarschuw beheerder
mn pa heeft bijna elke cd van tiesto...en im sorry ik hou van wat meer bpm

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gehyped.. maar wel goeie kerel, zijn muziek is niet mijn ding
Waarschuw beheerder
veels te gehyped...kan zn kop niet meer uistaan, muziek is slecht en hij is qua mixen enz echt niet de beste van de wereld
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op dinsdag 10 mei 2005 om 11:43:
van die 17 jarige kleuter hierboven mij kon ik dergelijk intollerant antwoord wel verwachten. Maar dat iemand van 26 ook nog zo kinderachtig en absoluut niet open-minded doet, toch niet.

Wahaaa :respect:

Heb eerst al 3 jaar lang ieder weekend in de Spock naar dat kattengejank van hem mogen luisteren.... Nu draait hij nog steeds vaak dezelfde plaatjes (wat ook wel verklaard waarom hij ze zo goed foutloos aan elkaar kan mixen)

En als je zogenaamd beste DJ van de wereld bent, waarom slaat je cd-speler dan over op de TMF-awards (tijdens de mix) dus twee platen tegelijk, terwijl je aan je SL staat te rommelen.... Dan ken je beter live draaien, maar dan staat de lichtshow weer niet mooi gelijk en is de show eraf, want die plaatjes kent iedereen nu onderhand wel...

Draai dan eens een gewaagde 3-decks set met risico, bewijs dat je de beste bent...

Maar ik kan zo nog uren doorgaan, maar dat ga ik niet doen. Ieder jaar na verkiezing liggen er heel wat professionel DJ's die door innovatieviteit veel meer voor de scene hebben betekend in een deuk.

Beste DJ van de wereld moet eigenlijk heten Commercieelste DJ van de wereld...

Maar dat verschil zien veel mensen niet..

DMC kampioenshcap, als je die wint, dan ben je een DJ..

Ik heb gesproken....

Waarschuw beheerder
Vind Tiësto echt super, gewoon lekkere trance!!
Ben ook bij zijn concert geweest in oktober en inderdaad halverwege de avond werd 't wel wat eentonig, maar dat heb je denk ik al best snel, toch?!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jappy-b op dinsdag 10 mei 2005 om 12:10:
de titel beste dj van de wereld verdient hij zeker niet... er zijn genoeg dj's die qua techniek veel beter zijn maar tiësto is de populairste dj van de wereld en dat de grote meuk dat dan opvat als de beste dj...

Jij snapt het, dat is mijn punt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Busty. op dinsdag 10 mei 2005 om 12:57:
mn pa heeft bijna elke cd van tiesto

mijn pa ook :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 13:21:
halverwege de avond werd 't wel wat eentonig, maar dat heb je denk ik al best snel, toch?!

Bij Tiesto wel ja O:)

Waarschuw beheerder
nou zelfs me vader vind het prut dat zegt pas echt wat :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 13:36:
nou zelfs me vader vind het prut dat zegt pas echt wat

Wahaa :respect:

Ik mag je vader nu al :yes:
donateur
Uitspraak van K@RSTUH™ op dinsdag 10 mei 2005 om 13:20:
DMC kampioenshcap, als je die wint, dan ben je een DJ..

hehe.. inderdaad. DAT zijn de echte mixers :respect:

Maar mijn reactie was meer bedoelt op je narrow-minded techno statement ;)
Waarschuw beheerder
ruilen? :S
Waarschuw beheerder
Mensen,

Ik zou wel is willen weten, wat jullie nou van Tiesto vinden, ik vind het allemaal maar vaag, je heb zoveel goeie dj, en dan staat hij aan de top...en nog wel met Trance....Ik zeg zelf eerlijk, vind zn draaiwerk, af en toe wel gaan,alleen btj eentonig, maar er zou is goeie hardcore dj aan de top moeten.....

*Tiesto draait opzich goed jah,als je van trance houd maar ut word zow commercieel...laatste aanpassing 10 mei 2005 09:53

En dat heb je helemaal zelf verzonnen?

Ik zou zeggen; luister z'n liveset op innercity 98 maar eens. Dan praat je wel anders.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op dinsdag 10 mei 2005 om 13:38:
op je narrow-minded techno statement

Ha ha, tja, das niet meer te genezen :)

Maar daar neemt een DJ tenminste risico, doet zijn ding met de zaal nooit maar dan ook nooit hetzelfde. Innovaties (denk aan gebruik van samplers, drumcomputers en recenter de opkomst van Final Scratch) komen allemaal uit deze hoek, dan breng je iets nieuws toch?

Laat Tiesto er maar eens een keer flink de beuk ingooien op drie decks en zonder al zijn eigen producties en passé-hitjes, bewijs het dan eens met volle riscico's, dat zie je hem nooit doen.
Waarschuw beheerder
Ik zou zeggen; luister z'n liveset op innercity 98 maar eens. Dan praat je wel anders.

dit was voor dat hij zon mediageile commerciele dj werd....na deze set is heel de tiesto hype begonnen

Waarschuw beheerder
Ophidian aan top, hoe hij z'n nummers opbouwt, is echt méér dan geweldig(Y) :respect: OPhidian :bounce:
Waarschuw beheerder
k@rstuh ik hou van je...
Waarschuw beheerder
Dank je....

Voelde me al weer erg alleen in mijn kruistocht hier....

Ik maak niet veel vriendjes geloof ik met de waarheid..

O:)
Waarschuw beheerder
ik steun je in moeilijke tijden
ik ben het met je eens hoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Return to sender op dinsdag 10 mei 2005 om 13:40:
En dat heb je helemaal zelf verzonnen?

Ja dat zal best, hij kan ook best goed draaie, als je dr van houd dan, maar zeg nou s eerlijk, hij word eentonig... en veel TE commercieel...
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van K@RSTUH™ op dinsdag 10 mei 2005 om 13:42:
Maar daar neemt een DJ tenminste risico, doet zijn ding met de zaal nooit maar dan ook nooit hetzelfde. Innovaties (denk aan gebruik van samplers, drumcomputers en recenter de opkomst van Final Scratch) komen allemaal uit deze hoek, dan breng je iets nieuws toch?

Dat is niet alleen aan een stroming als Techno toe te schrijven. Want ook een Promo doet zoiets al enkele jaren(met drumcomputer).
Bovendien als je op korte termijn dj's voor de zoveelste keer hoort, hoor je erg veel overeenkomsten. Dezelfde plaatjes, breaks, opbouw etc. Zowel bij Techno als andere stromingen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 13:47:
Ophidian aan top, hoe hij z'n nummers opbouwt, is echt méér dan geweldig OPhidian

Ckr wel!!! bijv. Butterfly V.I.P GEWELDIG nummertje!!!!
Met jou kan k prate!

Waarschuw beheerder
Zo is het, en dan praat ik nog niet over z'n nummertjes: The Middle Children & Angel.

Waarschuw beheerder
met jou kan['k idd praten Sandra

Waarschuw beheerder
tiesto is te soft en te eentonig vind ik:(

en vind hem cker niet de beste dj van de wereld
Waarschuw beheerder
Ja ckr wel....egt serieus, als k een nummer van ophidian hoor, k ga helemaal uit me dak, die gast draaid zow kk lkkr!!! ckr butterfly vip!! Dus nogmaals, met jou valt te praten!!!

Waarschuw beheerder
hij heeft veel bereikt wel goed van hem:)
maat ik vin uhm OM TE KOTSEN BLEEGH WAT EEN KUT MUZIEK draait die gast!!!
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
anders open je een topic waar er al 1564580986 over geweest zijn....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 10 mei 2005 om 14:15:
anders open je een topic waar er al 1564580986 over geweest zijn....

boeie tiesto afzeiken blijft leuk..
donateur
Uitspraak van Party All The Time :cheer: op dinsdag 10 mei 2005 om 14:00:
Ckr wel!!! bijv. Butterfly V.I.P GEWELDIG nummertje!!!!

Hahaha.. stelletje knuppels!

Eerst hebben jullie het over dj's en nu gaan jullie nummers van een PRODUCER er ook al bij betrekken? Om nog maar te zwijger over de appels-met-peren vergelijking van een trance dj met hardcore.
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Party All The Time :cheer: op dinsdag 10 mei 2005 om 14:14:
Ja ckr wel....egt serieus, als k een nummer van ophidian hoor, k ga helemaal uit me dak, die gast draaid zow kk lkkr!!! ckr butterfly vip!! Dus nogmaals, met jou valt te praten!!!

:vaag:

Waarschuw beheerder
ik maak geen vergelijking tussen Producers & Dj's> ik vergelijk ff de verschillende muzieksoorten/artiesten, u get the point?!!!!!!!!!!!!

D'r wordt hier ook altijd door iedereen op de kleine lettertjes gelet, irritant!

Anders ga je ff reageren op een forum waar jij je zegje kan doen?!

Eye mzzls
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op dinsdag 10 mei 2005 om 14:00:
Dat is niet alleen aan een stroming als Techno toe te schrijven. Want ook een Promo doet zoiets al enkele jaren(met drumcomputer).
Bovendien als je op korte termijn dj's voor de zoveelste keer hoort, hoor je erg veel overeenkomsten. Dezelfde plaatjes, breaks, opbouw etc. Zowel bij Techno als andere stromingen!

Ha ha....

Mensen, techno begon bij Kraftwerk e.d. in Europa en de Detroit shit in USA /Canada daarna kwam de rest pas... Tot die tijd bestond er geen electronische muziek.

Techno blijft zichzelf vernieuwen, puur omdat alles er kan en alles mag.

Richie Hawtin dwarrelt van Plastikman naar keiherde 3 decks 909 EFX techno naar minimal, en niemand weet waar die nu over een paar jaar weer mee komt... Das dus echt niet "Dezelfde plaatjes, breaks, opbouw etc."

Maar ja, ik ga maar eens zwijgen... :) :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaNNaS op dinsdag 10 mei 2005 om 11:31:
whahaha ik haat clubkutten en al helemaal trance krijg er kop pijn van

Ga hakkuh man mongool
donateur
Klopt, maar waar jij in die context techno schrijft, doe ik house schrijven ;)

Wat ik bedoelde was op korte termijn, niet zoals jij met Hawtin beschrijft over langere periode.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 14:28:
Ga hakkuh man mongool

:lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op dinsdag 10 mei 2005 om 14:16:
boeie tiesto afzeiken blijft leuk..

:yes: :yes:

er bestaan trouwens interessante theorieën over Q'ers en intellect ;)
Waarschuw beheerder
en als ik nog 1x zo'n trancenichterige uithaal van Thijsje hoor, dan kom ik persoonlijk naar 1 van zijn concerten om hem :dood: te maken..

daar heb ik dan wel een kaartje voor over o:)

en nee! ik hou niet van hardcore/hardstyle, laten we het daar maar niet over hebben, want als ik dat hoor en als ik er ook nog huppelende meelopers bij zie, dan .. schakel ik een terrorist in die een aanslag op Q veroorzaakt :/

zow! dat moest er ff uit :p
Waarschuw beheerder
Rustig Lolita rustig....

Adem in, Adem uit....

En je moet nou niet onze hele WF-plannen gaan blootgeven he... De AIVD is wakker tenslotte....

[img width=72 height=81 cacheid=000526da000d3cdb8ce0d6471a00b8c010]http://smileys.smileycentral.com/cat/10/10_5_133.gif[/img]
Waarschuw beheerder
[img width=73 height=100 cacheid=0008e2e60018fc7318a6729c1a00b8c066]http://smileys.smileycentral.com/cat/12/12_1_112.gif[/img]

ok ok !

je hebt gelijk!

ik liet me teveel meeslepen, ik ging teveel ontopic :[
Waarschuw beheerder
Ik verwacht namelijk dat zoals bij zoveel problemen de enige relevante doeltreffende oplossing zal zijn net als bij ieder gezwel, het wegsnijden ervan. (zeker daar ik verwacht dat in dit geval een chemo-kuur niet zal helpen, daar heeft deze groep zich door jarenlange blootstelling al resistent tegen gemaakt)

Het is geen mooie taak, maar iemand moet het doen :yes:

:)
Waarschuw beheerder
Maar on-topic....

Tiesto sucks bigtime !! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
maar er zou is goeie hardcore dj aan de top moeten

Ja leuk man!

weet je wat, we doen Outblast ff aan de top, concertje, videoclipje, tadaaaa!

:no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 10 mei 2005 om 15:09:
weet je wat, we doen Outblast ff aan de top, concertje, videoclipje, tadaaaa!

en dan die clip op de box uitzenden :/

gaan we m gezellig de hele dag aanvragen :s
Waarschuw beheerder
Uhhhh...

Istie niet al steeds op de Box...

Samen met Smirnoff ofzo :/

Qeil man :frusty:
Waarschuw beheerder
Nog 1 uur en 3 kwartier..

haha vanavond weer salsa-en

[img width=63 height=31 cacheid=0001e73900046db0ea6762591a00b8c3ff]http://smileys.smileycentral.com/cat/5/5_1_101.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Heb je nog Irakezen op bezoek vanavond?
Waarschuw beheerder
ja geld doet wonderen soms er zijn zeker veel meer betere dj,s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van da_renzo op dinsdag 10 mei 2005 om 15:22:
Heb je nog Irakezen op bezoek vanavond?

hehe nee vanavond geen Indiërs, over 2 dagen gaan ze naar huis..

of hoe zij het zeggen met een knauwend accent:

to my hometown!

Artiest Stenie B
Waarschuw beheerder
Ik heb respect voor Tijs hoe hij alles voor elkaar heeft gekregen...maar verder.....

Mix technisch is hij zeker niet de beste dj (eerder een Frotterrrr) in de wereld.... er zijn altijd nog een heleboel (voornamelijk) Techno dj's die in tegen stelling tot Tijs wel op drie decks (durven) draaien en dat foutloos doen (Rino Cerrone, Technasia/Charles Siegling, Oscar Mulero, Carl Cox etc etc)Bovendien houd ik niet van die nog steeds even voorspelbare trance en draait Tijs al heel zijn carriere dezelfde plaatjes/cd's....daarom ben ik blij dat hij ook ongeveer 80% van de stemmen tegen zich kreeg op de vraag van Monumental of ze Tijs eens moesten boeken op Awake.....

En dan heb ik het nog niet eens gehad over het "Prototype/popiejope publiek" dat op Tijs afkomt!!!
Ik wil niet zeggen dat Techno niet commercieel is maar de Trance en Hardstyle scene en Dj's als Tijs en Dana en Luna spannen de kroon.....

Bij Tijs heb ik ook altijd het id dat hij muziek voor de euri's maakt en niet voor het innerlijke gevoel dat opgewekt moet worden bij het maken maar ook het luisteren van muziek in welke vorm dan ook.

Kortom Tijs of hoe je hem noemen wilt zal voor mij altijd een neppert zijn die het (helaas) allemaal goed voor elkaar heeft.

Techno Greetszzz

Steenn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bij Tijs heb ik ook altijd het id dat hij muziek voor de euri's maakt en niet voor het innerlijke gevoel dat opgewekt moet worden bij het maken maar ook het luisteren van muziek in welke vorm dan ook

Hier ben ik het dus niet mee eens....ok de afgelopen 2 jaar was gewoon weer een hitparade bij Tiesto maaaaarrrrr hij heeft in die tijd gewoon een heel groot publiek tevreden moeten en willen houden WERELDWIJD.....nu heb ik echt 1 hele goede luistertip voor je als je zo graag weer een lekkere feeling wilt hebben bij zijn NIET COMMERCIELE kant...In Search of Sunrise 4 :respect:
Echt een hele progressieve kant van Tiesto...en niks geen commerciele trance....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van K@RSTUH™ op dinsdag 10 mei 2005 om 13:51:
Dank je....

Voelde me al weer erg alleen in mijn kruistocht hier....

Ik maak niet veel vriendjes geloof ik met de waarheid..

Hahahaha.....ik ben je mattie hoor...en ik steun je ook in je kruistocht!!!!

Greetszzz
Waarschuw beheerder
Ben er geen fan van. Vind het zelfs steeds minder leuk.
Door de media wordt hij tegen het plafond getild, maar voor mij persoonlijk zit hij nog steeds met zijn neus op de vloer.

Voor mij dus ook absoluut geen Tiesto in Concert oid. Zijn zoveel anderen die wel top zijn!!

Maar goed, smaken verschillen altijd.
Waarschuw beheerder
Ken hem niet persoonlijk maar de commerciele bagger die hij uitbraakt is echt kut!
Waarschuw beheerder
Zullen we wedden dat jij met je 17 jaartjes en je "ik wil graag stoer zijn dus hou van hardcore en haat Tiesto" al vaker uit je dak hebt staan gaan op de muziek van precies diezelfde Tiesto waar je zogenaamd niks van moet weten?

Echt weer zo'n typisch geval van de bel wel hebben horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt.

Tiesto is begonnen als hardcoreproducent. Hij heeft aardig wat producties opo zn naam staan en draaide destijds ook hardcore.

Maar ja, toen werd die scene zo groot en commercieel en kwamen er allemaal huppelkutjes net als jij bij. Die zo graag stoer wilden zijn en alles wat anders was dan hardcore begonnen af te zeiken. Toen kwam ineens dat politieke gewauwel. Toen werd de scene verkracht.

Ik kan me HEEL goed voorstellen dat Tiesto toen dacht "fuck die hardcore, het boeit me niet meer". Muzikaal gebeurde er ook niet zoveel verassends destijds. De trance grootmaken, daar zat veel meer uitdaging in. Hij maakte vervolgens de opmerking "hardcore is dood" of iets in de trant en daar werden toen een paar diehard gabbertjes boos over.

Die vertelden het verhaaltje weer door aan hun jongen zusjes en broertjes, bliezen het hier en daar een beetje op en uiteindelijk werd dat het nieuwe gabberstereotype. "Ik haat godverdomme trance en Tiesto".

Jij en al je kneuzerige meeloopvriendjes maken dat niet alleen Tiesto, maar HEEL veel oudgabbers de scene de rug toe hebben gekeerd. Het is lachwekkendheid ten top hoe jullie met jullie puberale gedrag proberen te doen alsof jullie "echte gabbers" zijn. Jullie willen toch zo nodig underground zijn? Ben dan verdomme BLIJ dat er geen hardcoreDJ's aan de top staan. Ben blij dat Tiesto zn eigen ding is gaan doen.

Blijf dan lekker nog 10 jaar lang met je middelvingertjes in de lucht staan en jezelf voor lul zetten.

Als jij de keuze hebt om 10 jaar in een fabriek te gaan werken en gaatjes in riemen te prikken...of je kunt een uitdaging aangaan waar je zelf veel gelukkiger door wordt...wat doe jij dan? Zie de gabbertjes van destijds maar als medewerkers van die fabriek en Tiesto als gaatjesprikker. Die ineens een lifetime opportunity kreeg wat te gaan doen wat Nederland op de kaart zou zetten. Die ineens kon gaan draaien voor een groep OPENMINDED houseliefhebbers die anderen niet in hokjes douwen en zichzelf niet beter voelen als de rest.

Geloof maar dat Tiesto in zn hart HEEL wat meer een gabber is dan jij ooit zult worden dame. Je hebt nog een hoop te leren. Kom over een jaartje of tien nog maar eens terug, misschien dat je dan de kansloosheid van je eigen topic onder ogen durft te zien.
Waarschuw beheerder
Oja, just in case you'd like to know...

Ik hou van Trance EN van hardcore.

Uiteindelijk is het allemaal niets meer of niets minder dan wat electronisch gepingel wat uit een paar apparaten komt.

Laten we d'r alsjeblieft niet meer van maken dan het ios ok?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 10 mei 2005 om 16:14:
Uiteindelijk is het allemaal niets meer of niets minder dan wat electronisch gepingel wat uit een paar apparaten komt.

Heb je gelijk in,

Behalve Techno, dat is heel veel meer :yes:

:x
Waarschuw beheerder
:D God neeeeeee spare me zeg, niet ook de "techno is intelligenter dan andere stijlen" discussie...dit Tiesto-gezeik is wel weer genoeg voor een hele dag.

The horror! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 10 mei 2005 om 16:20:
God neeeeeee spare me zeg, niet ook de "techno is intelligenter dan andere stijlen" discussie...dit Tiesto-gezeik is wel weer genoeg voor een hele dag.

Ghe ghe...

Je vraagt er zelf om tenslotte he... :D

:bloem:

Pfieuw dat viel mee, had mijn mouwen al weer opgerold :D

Waarschuw beheerder
niet mijn muziek
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 10 mei 2005 om 16:14:

fiew je hebt net anders wel een heel verhaal zitten neertikken..

The horror!

oef dan moet je niet in ons offtopic Awakenings topic komen o:)

b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Are you awake? op dinsdag 10 mei 2005 om 16:31:
oef dan moet je niet in ons offtopic Awakenings topic komen

En ook maar niet te ver terug lezen in dit topic, want daar heb ik alweer een behoorlijke thriller geschreven vandaag :)
Waarschuw beheerder
100% Lolita: Ik tik nog een heel verhaal al gaat het over rubberen laarzen. :D Bovendien verschijnen er elke dag wel zulke debiele topics dus eens in de zoveel tijd moet je er alles effe uitbraken en dan kun je er weer tegen. (l)

En ik kom helemaal niet in jullie offtopic Awake topic. :P Ik ga lekker naar het festival, gewoon omdat ik het gezellig vind. En misschien ga ik 's avonds wel naar sensation White en een week later weer lekker hakken.

House is house hoor! (l)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 10 mei 2005 om 16:34:
House is house hoor!

Begin je nou weer :[

Maar nogmaals je hebt gelijk, behalve Techno want dat is :x

OK Ok.... :bloem:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 10 mei 2005 om 16:34:
En ik kom helemaal niet in jullie offtopic Awake topic.

Mag best hoor, als je echt een eng verhaal wil lezen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Je komt toch wel naar de meeting voor wetenschappers op Awake, Jacqueline?

Ik verwacht eigenlijk een lezing inzake de diversiteit van housemuziek van je! O:)
Waarschuw beheerder
je kan ervan houden of niet.. ga niet zeggen dat iemand die 3 keer op rij (3 toch?) op nummer 1 staat een ruk dj is

tiesto is niet mijn favoriet, nooit geweest. maar om te zeggen dat ie slecht is ECHT NIET!!! alleen de hele enthourage om tiesto heen zou veel minder mogen zijn. technisch gaat hij de laatste tijd zeker achteruit. in asta stonden 3 cd spelers en 3 technics, maar hij gebruikte alleen cds... vind ik errug jammer. maar dat komt voornamelijk omdat hij weinig tijd heeft om wat nieuws te proberen.

tiesto is toch wel de man, hij moet alleen even rustig aan doen.

a.s. djmag mag armin bovenaan staan!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van da_renzo op dinsdag 10 mei 2005 om 16:48:
Ik verwacht eigenlijk een lezing inzake de diversiteit van housemuziek van je!

Precies !! Leg het ons maar uit :)

Wij staan best open voor andere gedachten :yes:
Waarschuw beheerder
:D Ik verwacht odat ik op Awake te dronken ben om uit mn ogen te kijken. Is het eerste weekend van mn vakantie, heb dan alle tentamens achter de rug dus veel wetenschap zal er niet in me ziotten die dag vrees ik.

:D

Dus aan intelligente muziek doe ik al heleMAAL niet die dag! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 10 mei 2005 om 16:51:
Dus aan intelligente muziek doe ik al heleMAAL niet die dag!

Dat wordt de beuktent dan he, met Pet-Duo :)
Waarschuw beheerder
Hou toch echt van techno maar op wel respect voor tiesto. M'n zus heeft allemaal van die oude mix cd's van hem liggen en die vind ik toch zeker goed te doen. Helemaal om te afteren na een feestje :) Al dat gezeik om hem heen is natuurlijk bullshit
Waarschuw beheerder
:D Nee dat dan ook weer niet, dat doet me niet zoveel.

maar goed, het is niet meer dan een kwestie van smaak. En zelfs die kan per dag verschillen.

Zo had ik gisteren zin in spaghetti en vandaag in patat! :D

Trouwens een werelds idee...ik ga patat halen! (l)

Waarschuw beheerder
Ik vind zijn stijl zwaar klote, maar hij is niet voor niks de beste dj van de wereld. Ik heb toch wel wat respect voor hem :yes:
Waarschuw beheerder
Patat :9

Smakelijk !!

Ga ook maar eens huiswaarts...

:O Wat een goed idee !! Ik ga Spaghetti eten :D :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 17:21:
maar hij is niet voor niks de beste dj van de wereld

*Edit*

Je maakt daar een type-fout....

maar hij is niet de beste dj van de wereld. Bedoelde je waarschijnlijk :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van K@RSTUH™ op dinsdag 10 mei 2005 om 17:22:
Je maakt daar een type-fout....

maar hij is niet de beste dj van de wereld. Bedoelde je waarschijnlijk

Nee dat was geen typ fout, hij is niet de beste dj in mijn stijl, maar mix technisch is hij beter als menig ander dj :yes: Draaiden de Hardcore dj's maar altijd op dat niveau
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 17:31:
Nee dat was geen typ fout, hij is niet de beste dj in mijn stijl, maar mix technisch is hij beter als menig ander dj Draaiden de Hardcore dj's maar altijd op dat niveau

Nou gaf ik je de kans om het te herstellen.... Maak je nog een keer dezelfde blunder....

Lees dit hele topic nog maar eens terug... En geef dan nogmaals je mening :)

Waarschuw beheerder
qua muziek niet mijn style. maar qua persoon vind ik em wel down to earth gebleven. het blijft dat onschuldige mannetje die het wel mooi gemaakt heeft.

half de wereld staat te springen op wat hij doet, dus dan doe je toch echt wel iets goed. ik vind het een beetje kortzichtig om hem zonder pardon af te rekenen omdat je simpelweg zijn style niet trekt.

dan luister je het niet en ga je niet naar die feestjes. ik snap niet waar die frustratie allemaal vandaan komt. de prestatie die hij heeft neergezet vind ik wel iets om waardering voor te hebben
Waarschuw beheerder
TRIESTO! :frusty:

Die zieligerd kan niet eens zelf nummers maken, is alleen beroemd omdat hij covers maakt onder een DJ naam. En de enige nummers die hij draait zijn zijn eigen nummers. Dan is ie meteen popie-jopie.... Triest dus!

O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 10 mei 2005 om 16:12:
huppelkutjes net als jij bij. Die zo graag stoer wilden zijn en alles wat anders was dan hardcore begonnen af te zeiken.

Flikker jij ff op met je huppelkutje....Ik ben ckr geen huppelkutje, En ik kraak tiesto niet af, ik zeg alleen dak hem eentonig begin te vinden, en dat dr wel s wat anders aan de top mag komen en wat ik elke dag ckr 10x op tv (tmf) voor bij zie kome...Sorry dak het zeg, maar kan zn kop nie meer uitstaan, dat neemt nie weg, dat ie wel door anderen goed kan worden gevonden, want ieder zn style! Ik kraak ook niet jou mening af, je hebt ook wel degelijk gelijk, maar maak mij niet uit voor huppelkutje!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
drama :yes:

Waarschuw beheerder
toppie
Artiest Colt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 10 mei 2005 om 16:12:

nou luister is ff goed wackiejackie
wat ik zie is dat jij gewoon een clubkut ben
sandra is dat echt niet
maar jij wel!!!!
go hate yourself
en to tiesto respect maar echt niet mijn stijl!
HARDCORE 4 LIFE
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:D Nee maar je bent wel de duizendste die hier een topic opent over Tiesto en je Eigen Inbreng bevestigde al mn vooroordelen.

Je haat huppelkutjes, je plaatst plaatjes van Nijntjes in rood-wit-blauw en Lonsdalejasjes aan, je moet effe roepen dat Holland godverdomme het hardst is en tadaaaaaa daar het je het stereotype "ik zeik Tiesto af anders hoor ik er niet bij"

Het zijn gewoon altijd dezelfden die Tiesto afzeiken en ook alleen maar omdat dat stoer is.

Nou zul jij wel weer de uitzondering op de regel zijn o:), dat is altijd zo natuurlijk, nou vooruit, sorry dan dat ik je een huppelkutje heb genoemd. :D

ben deze discussie gewoon alleen een beetje zat, heb 'm al echt te vaak voorbij zien komen en we weten het onderhand wel. Snappie?
Waarschuw beheerder
ik vind het maar een clubkutje hoor een trance truktje
hij gaat meer uit zijn dak op zijn eigen plaaten als zijn ijgen fans

Waarschuw beheerder
donateur
kijk, door dit soort discussies blijft hij mede zo bekend, laten we anders gewoon maar niets meer over hem zeggen en stilletjes hopen dat hij vanzelf verdwijnt ;)
Waarschuw beheerder
@wackiejacky

Zit je hier nou weer ruzie te zoeken.... O:)

Ghe ghe...

Je bent de discussie beu maar blijft maar meepraten :D

Ik ook trouwens, maar Tiesto afzeiken blijft leuk :yes:
Waarschuw beheerder
TerrorGabberNick citeer top bottom 10 mei 2005 22:03[!]
TerrorGabberNick
Uitspraak van wackiejacky op dinsdag 10 mei 2005 om 16:12:

nou luister is ff goed wackiejackie
wat ik zie is dat jij gewoon een clubkut ben
sandra is dat echt niet
maar jij wel!!!!
go hate yourself
en to tiesto respect maar echt niet mijn stijl!
HARDCORE 4 LIFE

:D :D :D

Ik zat er al op te wachten.

Komt zo'n 17jarig snotneusje mij even vertellen dat ik een clubkut ben! :D

Gast, het is dat je nog niet eens legaal op feestjes naar binnen mag met je onvolgroeide piemeltje, anders zou ik je graag eens uitnodigen voor een potje hakken. Ik weet namelijk wel ZEKER dat ik je er finaal uitdans.

Of wacht...jij hakt natuurlijk niet, jij pogo't! :D

Als jij niet begrijpt dat hardcore een gevoel is dat in je HART zit dan heb je echt nog veel te leren.

Maar vooruit, be my guest, denk jij maar lekker dat je pas echt een stoere gabber bent als je Lonsdale en Hooligan draagt,noem jezelf maar lekker een skinhead en ga vooral door met je zielige schijnvertoning. Kleuters als jij verkrachten de scene.

Maar dat snap juh natuulijk nie zo goed of wel?

Ik ben meer hardcore dan jij ooit zult worden, just face it!!!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
hahahaha Tiesto :frusty: sukkeltje!
Waarschuw beheerder
K@rstuh: %) Volgens mij reageer ik op een persoonlijk aan mij gerichte reply, verder niets.

De discussie over techno ga ik niet eens aan verder en daar ging het hier ook niet over lijkt me.
Waarschuw beheerder
Ok Ok...

Maar zit me gewoon rot te lachen....

Je blijft wel serieus meepraten dat je de discussie niet wil voeren....

No Offence....

Ik lach rustig door...

*Pakt een zal chips en biertje*
Waarschuw beheerder
K@RSTUH™ citeer top bottom 10 mei 2005 22:11[!]
K@RSTUH™
Uitspraak van wackiejacky op dinsdag 10 mei 2005 om 22:10:
Ik zat er al op te wachten

Predcies mijn punt....

Je vind het gewoon leuk

Natuurlijk is dat leuk. Zoooo fucking voorspelbaar!

Of lach jij je niet kapot om die kleine heikneutertjes met hun "Holland is gofferdomme ut hardst ik haat Tiesto en nou ben ik stoer"?

Eigenlijk is het natuurlijk om te janken dat zulke knakkers de hardcorescene zo'n slechte naam geven, maar ach, dat zijn we inmiddels wel gewend, ze ontgroeien het nog wel denk ik. :)
Waarschuw beheerder
:yes:

Ghe ghe....

Ach ja, maar juist dat je al weet wat ze gaan antwoorden is leuk... Dan kan je ze een beetje sturen he :D
Waarschuw beheerder
K2rstuh": Ik zeg niet dat ik de discussie over Tiesto niet wil aangaan toch?

Wat praat je nou vaag gast! :D

Ik heb geen zin in een discussie over techno en intelligente muziek. Dat staat volledig los van dit topic.

Jij bent hier je eigen discussie aan het uitvechten, ik post hier omdat ik als hardcoreliefhebber in hart en nieren nogal STRONTziek wordt van die aversie tegen Tijs, trance en alles wat zogenaamd niet stoper is.

Degenen die dit topic begint doet dat niet omdat ze techno zoveel beter vindt, maar omdat ze Tijs niet stoer mag vinden anders hoort ze er niet meer bij in dr hardcorewereldje.

En op het moment dat je daar dan wat van zegt komen dr gappievriendjes met de o zo voorspelbare opmerkingen "jij bent gewoon een clubkut". :D

Omdat ik me niet als een of andere dikke zeug in dat lelijke Lonsdale wil hijsen en gewoon lekker mn eigen stijltje heb ben ik een clubkut. :D

Heerlijk, clubkut zijn. I'm loving it! (l)
Waarschuw beheerder
Heb je trouwens ook zoiets in de techno? Trancetrutjes zijn er wel....clubkutten ook....technotuthola's ofzo.

Jaaaa!!!

(l)

eej man stommuh technotuthola je moet gofferdommuh juh muil houwe eej als juh aan muh vrienduh komt dan stomp ik juh weet juh A.C.A.B en hardcore 'till I die weet juh en ik ben al 16 en doe nu een domme gans na....ehhh.....

Waarschuw beheerder
donateur
maar natuurlijk bestaat er ook een mogelijkheid om hem IN DE FIK TE STEKEN EN DOOD TE MAKEN.
ben alleen bang dat je dan een soort 2pac/elvis effect krijgt en dan ben je er de komende eeuw NOG niet vanaf.
jammerjammerjammer.
uuhmmmnietjammerofweljaweljammernee tochnietofweljanietdansterf.
Waarschuw beheerder
nou stoer hoor
maar ik loop helemaal niet te pogo'en
en ik denk dat je mij niet eens eruit hakt
kijk nou is hoe je op die fotos op je profiel eruit ziet
denk maar is goed na wie hier zielig is
en wat nou onvolgroeid piemeltje....
groei is ff op je bent fockin 27
en wat nou holland is godverdomme het hardste
ben geen nazi ofzo :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 10 mei 2005 om 22:10:
Ik zat er al op te wachten.

Komt zo'n 17jarig snotneusje mij even vertellen dat ik een clubkut ben!

Jij heb wel lef he!!! dat jij nou van die trance sooi houd ok!!

Maar kraak dan nie de ECHTE hardcore liefhebber af, Heb je wat tegen lonsdale dragers?? waar maak je je druk om?? ut hoort dr nou eenmaal bij...

En je gaat weer een oordeel over iemand geven...dat nick pogo't nou nie dus, dat is ut meest zielige wat je kan doen, zo verneuk je een feest, je lolkt irritatie uit bij anderen door tege mekaar op te knalle en zo krijg je gevechte...Kan opzich wel, als je ut bij vriende doet en je grenzen kent, maar helaas dat gaat vaak helemaal verkeerd...
Waarschuw beheerder
Ja, ik snap het...

Ik zit hier ook niet de Techno te verdedigen tegen tiesto of hardcore...

Zit hier ook gewoon te jennem... En ook ik heb heb het prima naar....

Beetje recalcitrante dag vandaag... :x

succes verder, ga me er morgen pas weer mee bemoeien !!!!
Waarschuw beheerder
ik ga niet eens in duscusie met jou wackiejackie
komop iedereen ze eigen smaak muziek
en kom nou niet zo praten
laat iedereen in ze waarde
dan ben ik maar een tering gabber voor jou
dan ben jij voor mij een clubkut :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 10 mei 2005 om 22:21:
eej man stommuh technotuthola je moet gofferdommuh juh muil houwe eej als juh aan muh vrienduh komt dan stomp ik juh weet juh A.C.A.B en hardcore 'till I die weet juh en ik ben al 16 en doe nu een domme gans na....ehhh.....

Nee we hebben alleen tegenwoordig van die van horen zeggen meiskes van 17 die even hun hardstyle huppel doen als de beat komt en vervolgens weer stil vallen als de dubbele bass komt...

En dan daar rondlopen in hun hotpants en bh en vragen waneer er gebeuQt gaat worden terwijl Adam Beyer een dikke 3 decks set neerzet...

Maar ja :x
Waarschuw beheerder
Je hebt er nu al twee om mee te sparren zie ik...

Vast bekende van elkaar... :)

:frusty: & :frusty:
Waarschuw beheerder
echt die wackiejackie
damnz....ik vind echt zielig dat je op zo'n leeftijd (27) zo doet.GROW UP!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :beer: Colt op dinsdag 10 mei 2005 om 22:31:
echt die wackiejackie
damnz....ik vind echt zielig dat je op zo'n leeftijd (27) zo doet.GROW UP!!!!

Hoor ik daar een aap een scheet laten....

:x

Ow ik zou me er niet meer mee bemoeien, lees het morgen wel op mijn gemak terug, heb ik gelijk wat om te lachen...

Ow ja :

HARDCORE IS AL JAREN FUCKING DEAD.... EN DAT HEB JIJ MET JE LEEFTIJDSGENOOTJES OP JULLIE GEWETEN !!
Waarschuw beheerder
TerrorGabberNick citeer top bottom 10 mei 2005 22:21[!]
TerrorGabberNick nou stoer hoor
maar ik loop helemaal niet te pogo'en
en ik denk dat je mij niet eens eruit hakt
kijk nou is hoe je op die fotos op je profiel eruit ziet
denk maar is goed na wie hier zielig is
en wat nou onvolgroeid piemeltje....
groei is ff op je bent fockin 27
en wat nou holland is godverdomme het hardste
ben geen nazi ofzo

Nee geen nazi, maar skinhead is a way of life toch? :D

Sorry broekventje, you couldn't be more wrong. Het was gezellig om even met je te kletsen. :)

Sandra A.K.A beer5579 citeer top bottom 10 mei 2005 22:22[!]
Jij heb wel lef he!!! dat jij nou van die trance sooi houd ok!!

Maar kraak dan nie de ECHTE hardcore liefhebber af, Heb je wat tegen lonsdale dragers?? waar maak je je druk om?? ut hoort dr nou eenmaal bij...

En je gaat weer een oordeel over iemand geven...dat nick pogo't nou nie dus, dat is ut meest zielige wat je kan doen, zo verneuk je een feest, je lolkt irritatie uit bij anderen door tege mekaar op te knalle en zo krijg je gevechte...Kan opzich wel, als je ut bij vriende doet en je grenzen kent, maar helaas dat gaat vaak helemaal verkeerd...

:D :D :D Ah kappen nou zeg!

De ECHTE hardcoreliefhebber...En wat houdt dat dan in volgens jou?

Trancezooi...kijk voor de gein maar eens wat leuke oude videobanden. Van Mysteryland vroeger. Van Hellraiser enzo. Toen er niet alleen hardcore gedraaid werd maar er ook zaaltjes waren met club en trance. En dat zonder problemen samenging. Zoals dat ook HOORT.

Meisje, echt, je bevestigt met dit soort replies alle vooroordelen die toch al bestaan over gabbers, Lonsdale en hardcore. Dat vind ik nou dus zo jammer. Want in mijn optiek heeft dat trieste gedoe van jullie nl. geen FUCK met de muziek te maken.

Sterker nog, ik baal ervan dat de scene zo verkracht wordt door dat hersenloze meeloopgedrag. Wie huppelt d'r hier nou eigenlijk achter wie aan? Sorry, maar dan ben je in mijn ogen een huppelkkutje ja. :D
Waarschuw beheerder
is alleen een plaatje wil niet zeggen dat ik dat meteen ben
en Karstuh HARDCORE LEEFT!!!! en zal nooit weggaan!
Waarschuw beheerder
donateur
als hardcore al jaren dood is wrom zijn er dan nog zoveel feesten en zoveel mensen die ervan houden? :/
Waarschuw beheerder
met jou kan ik praten Ultra Rebel :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 10 mei 2005 om 22:35:
Meisje, echt, je bevestigt met dit soort replies alle vooroordelen die toch al bestaan over gabbers, Lonsdale en hardcore. Dat vind ik nou dus zo jammer. Want in mijn optiek heeft dat trieste gedoe van jullie nl. geen FUCK met de muziek te maken.

:respect: allemaal gwoon niet zo zeiken en gwoon feesten :bounce:
Waarschuw beheerder
TerrorGabberNick ik ga niet eens in duscusie met jou wackiejackie
komop iedereen ze eigen smaak muziek
en kom nou niet zo praten
laat iedereen in ze waarde
dan ben ik maar een tering gabber voor jou
dan ben jij voor mij een clubkut

Hmmm jammer, had wel zin in een dUscusie, is weer ns wat anders.

En weet je wat het is gastje? Jij bent voor mij juist GEEN teringgabber. Niet eens een gabber.

Het feit dat je al zo denigrerend spreekt over clubkutjes en denkt te kunnen beoordelen waar iemand van houdt puur aan de hand van de kleding die iemand draagt, maakt dat je nog niet eens in de BUURT komt van wat gabber zijn inhoudt.

Ik vind je geen teringgabber.

Ik ben gek op hardcore en ik ga al 10 jaar lekker naar hakkefeestjes. Dat mag jij triest vinden, als jij op je 27e achter de geraniums wilt gaan zitten wens ik je veel plezier. (l)

Ik vind je eerder het prototype meelopertje waar je d'r hier duizenden van ziet. Best jammer want volgens mij ben je geen kwaaie. Denk dat je alleen nog een heleboel te leren hebt. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Laat elkaar nou is lekker in waarde en oordeel niet over iemand zijn smaak.
Trance, hardcore maakt niet uit. Geniet waar je je het prettigste bij voelt en respecteer elkaar.
En om even on-topic te blijven.... Ik word al blij van Tiesto als hij nog geen plaat heeft aangeraakt.
Have fun iedereen en meer :respect: graag.
Waarschuw beheerder
donateur
k snap zowiezo niet dat mensen zich drukmaken over clubkutjes etc. je gaat tog om te feesten niet om andere mensen af te zeiken :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pura Vida:smoke: op dinsdag 10 mei 2005 om 22:45:
k snap zowiezo niet dat mensen zich drukmaken over clubkutjes etc. je gaat tog om te feesten niet om andere mensen af te zeiken

Ben het helemaal met je eens, dat wijf dat hele verhalen heeft, loopt net nog te lulle, van ga me dr nie druk om make, ga geen hele verhale houden,nou merk ut, ok, ik hou van hardcore jij van trance, nou blij??? jij ben huppelkutje, ik nie, ook geen gabber, gwoon hardcoreliefhebber. Heb geen zin om nog tege jou te zeiken, ik respecteer jou mening, ben het er zelf nie heelmaal mee eens, maar hou op met dat lope te focken op iedreen...inc mij....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik krijg er harde tepels van, van die euro disney house (H)

Waarschuw beheerder
wackiejacky :respect: (K)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Party All The Time :cheer: op dinsdag 10 mei 2005 om 22:56:
Ben het helemaal met je eens

blij om te hore:P

Uitspraak van Party All The Time :cheer: op dinsdag 10 mei 2005 om 22:56:
Heb geen zin om nog tege jou te zeiken, ik respecteer jou mening, ben het er zelf nie heelmaal mee eens, maar hou op met dat lope te focken op iedreen...inc mij....laatste aanpassing 10 mei 2005 22:58

:respect:

Waarschuw beheerder
Hij kan wel draaien, t is alleen klotenmuziek. Zijn een paar plaatjes van m die enigszins dansbaar zijn, maar als je m live hoort valt t (wat mij betreft) zwaar tegen. De hele tijd wachten op een climax die uberhaupt niet komt.

Beetje jammer...

Werkzaam bij Infected-events
Artiest Shadowkiller
Waarschuw beheerder
tiesto??? sja.... karin zou tegen me zeggen: hehe dat weet karin wel;):P

maar ik vind tiesto echt 3 maal niks

Artiest Rednoize
Waarschuw beheerder
tiesto man man man

7 jaar geleden was underground en nu vraag je je kinderen wat willen jullie voor je partyje hebben, ja naar k 3 of naar dj tiesto reist de wereled rond met zen 40 plaatjes met de zelfdesnelhied over laten lopen man man man
Waarschuw beheerder
misschien leuk voor tranceliefhebbers, maar ik vind t echt brakke kinderdisco

Waarschuw beheerder
Hey WackieJackie

Hardcore is dood?
Waarom zijn er nog steeds mensen die die kant kiezen, er gave feesten zijn.

Hoe voel je je nu? Stoer? "ik kan als 27jarige een meisje van 17 afblaffen" Ik vind het een beetje laag.
Nu zal je mij ook afblaffen, ik ben 16 geen probleem.
Ik draai hardcore en vind het heerlijk. Ben geen nazi geen iemand die roept dat alles kut is...

Muziek is een medicijn, uitlaatklep en hulpmiddel iedereen zoekt zijn eigen plek erin... Geweldig dat dat er is.

Tiësto is niet kut, thijs is leuk, vind het alleen raar dat er al (bijv.) 1000-en remixes zijn van Adagio 4 Strings.
Gaaf nr. Hij wordt ermee bekend, DUH JALOEZIE!!!

Trancecore is leuk heb mss. 2 platen ervan echt leuke vinding,

Maar lieve schat, doe niet zo kinderachtig met je "Ik heb de wereld gezien en ik KEN hem!!"

Fout denkbeeld, niets persoonlijks maar doe niet zo triest met valse termen...

Waarschuw beheerder
akira en hardtepels (y)
Waarschuw beheerder
ach zolang je tiësto kan afzeiken ben je groot en stoer :yes:

:frusty:

Waarschuw beheerder
Tiesto is zeer zeker een top DJ :)

Alhoewel de muziek me nu niet meer boeit.

Maar 6 a 7 jaar terug ,nog voor zn legendarische Innercity set, was ik al liefhebber van zijn Magik Cd's. Ik ha d geloof ik zelfs 1 van de eerste fanpages over hem HAHAHA

Zo nu en dan gooi ik nog wel eens zo'n Magik cdtje erin , en ik moet zeggen : Het blijft lekker !

:P
Waarschuw beheerder
Ik denk dat het een relaxte kerel is die Tiesto, in interviews enzo komt hij positief over. Maar zijn rete-commerciele trance is echt niks voor mij. Geef mij maar underground trance.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 10 mei 2005 om 23:51:
Maar 6 a 7 jaar terug

toen was het underground thunderdome, tijd early rave.....
Waarschuw beheerder
donateur
Humm, valt weinig over te zeggen!
Te commercieel, en un lelijk gebit!!
Waarschuw beheerder
6 a 7 jaar terug was 1996/1997 thunderdome underground??? early rave??
dat waren toen de grootste jaren voor de hardcore... :/
Waarschuw beheerder
thunderdome = underground? whahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 23:56:
toen was het underground thunderdome, tijd early rave.....

Uhm ja en ?

Tis nu 2005 in 99 draaide hij zn innercity set :D

das 6 jaar , en daarvoor liepen de magik cd's ook al geloof ik .......

Beste set ooit : Tiesto - Innercity 99 :P
Waarschuw beheerder
early rave? dan hebben we het over 15 jaar geleden, niet 6 of 7...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van zunzhine op woensdag 11 mei 2005 om 00:01:
early rave? dan hebben we het over 15 jaar geleden, niet 6 of 7...

indd :)

Waarschuw beheerder
Softie!
Waarschuw beheerder
Humm, valt weinig over te zeggen!
Te commercieel, en un lelijk gebit!!

Ja en als je een lelijk gebit hebt kun je niet draaien :yes:

:vaag:
Waarschuw beheerder
Ravers are retarted
Waarschuw beheerder
Tiësto is gewoon goed!! Klaar
Waarschuw beheerder
ja als jij het zegt dan is het zo he

Artiest Sirius
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 23:45:
Hey WackieJackie

Hardcore is dood?

Hoe voel je je nu? Stoer? "ik kan als 27jarige een meisje van 17 afblaffen" Ik vind het een beetje laag.
Nu zal je mij ook afblaffen, ik ben 16 geen probleem.
Ik draai hardcore en vind het heerlijk. Ben geen nazi geen iemand die roept dat alles kut is...

Damnn... :)
Jij bent echt dom of jij geeft zomaar hopla een reply (zonder het topic te lezen) om p. definitie iemand met een kritische mening over iemand die van hardcore houdt te bestrijden..
Waar haal jij uit dit topic de punten die jij zegt?
Waar zegt Jacky dat alles kut is, wie zegt dat iedereen die hardcore luister Nazi/wazi etc. is?
Wie begint er met wat jij zegt afblaffen van iemand..?? het 17-jarige snotjong of de 27-jarige dame? :D
Waarschuw beheerder
Scrat citeer top bottom 10 mei 2005 23:45[!]
Scrat Hey WackieJackie

Hardcore is dood?

Gast...alles lekker???

Kom jij effe met ééN quote aan waarin ik beweer dat hardcore dood is. :D Hoe kom je erbij man? Je haalt van alles door elkaar. Iemand anders zei in dit topic dat hardcore dood is. Niet ik hoor. :D

Ik heb 't zeker voor niks bij mn favo muziekstijlen staan en ga ook al 10 jaar naar hardcorefeesten omdat ik vind dat het dood is...

Eerst lezen, dan pas gaan blaten ok?

Verder begrijp ik weinig van je reply, maar ik denk dat ie gezien de info die ik je net geef ook niet meer ter zake doet of wel? %)

Ik zeg nergens dat hardcore dood is, noch beweer ik Tiesto goed te kennen.

Het enige wat ik zeg is dat veel meelopertjes tegenwoordig gewoon brullen dat ze een hekel hebben aan Tijs zonder dat er er enige notie van hebben hoe dat verhaal in de wereld gekomen is. Ondertussen staan ze net zop hard op zijn ouwe hardcoreplaten te hakken maar dat hebben ze dus niet door.

Maar goed, ga jij eerst maar effe een nachtje slapen, dan ben je morgen weer wat helderder en kun je ook echt lezen wat er staat! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 10 mei 2005 om 22:35:
Wie huppelt d'r hier nou eigenlijk achter wie aan? Sorry, maar dan ben je in mijn ogen een huppelkkutje ja.

Maak je nme nou weer voor huppelkutje uit?? je geeft net zelf toe dat je dr een ben, flikker op joh, ik loop achter niemand aan, ik ga me eigen weg, en dak van hardcore hou, is me eigen keuze, dus wat bedoel je dr nou mee???

En loop die zo over lonsdale te zeiken, mensen dragen het nou eenmaal, je mt dr maar bij neerleggen!!! kan me ook geen hardcore feest zonder lonsdale enzo meer voorstellen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Aahh nee... :no:

Ik kan echt niet begrijpen dat ook hier zoveel jonge mensen zijn, die denken allemaal dat ze weten hoe het in de vroege jaren 90 in mekaar zat....

Ik weet ook niet hoe en wat van toen over die sfeer, die muziek, dat gevoel...
Tuurlijk kan je nu de oude plaatjes luisteren en schreeuwen Yeah dit vind ik te gek, maar oordeel hier dan niet mee over nu en over de early-tijd, Laat die 'oude' garde vertellen en leer ervan dat de tijden zijn verandert :yes:

EINDE. :D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jappy-b op dinsdag 10 mei 2005 om 23:50:
ach zolang je tiësto kan afzeiken ben je groot en stoer

Niet helemaal, dan ben je realistisch en volwassen :yes:
Waarschuw beheerder
das al die 15 16 jarige kneusjes die alleen maar roepen tiësto sucks bigtime en hardcore 4 life noem mij realistisch en volwassen? :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jappy-b op woensdag 11 mei 2005 om 11:20:
das al die 15 16 jarige kneusjes die alleen maar roepen tiësto sucks bigtime en hardcore 4 life noem mij realistisch en volwassen?

Shit daar heb je een punt.... :/

Maar deze groep roept inderdaad Tiesto sucks en HC4L zonder enige motivatie, dat is niet afzeiken, dat is domweg meelullen. Afzeiken doe je met argumenten naar mijn mening :)

Dus bij deze hiermee bedoel ik niet de mensen de roepen waarvan ze gezien hebben dat iemand met hetzelfde logo als avater heeft geroepen, en daar bij woorden als clubkut en wijf, en hakkuh gebruiken. OK :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Legaale Blonde op woensdag 11 mei 2005 om 11:30:
TRANCE NICHT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verklaar je nader...

Zie je daar heb je er weer een.... :/

Zo voorspelbaar....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van K@RSTUH™ op woensdag 11 mei 2005 om 11:34:
Verklaar je nader...

Zie je daar heb je er weer een....

Zo voorspelbaar....

het staat er niet hoor...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van K@RSTUH™ op woensdag 11 mei 2005 om 11:25:
Maar deze groep roept inderdaad Tiesto sucks en HC4L zonder enige motivatie, dat is niet afzeiken, dat is domweg meelullen. Afzeiken doe je met argumenten naar mijn mening

Dus bij deze hiermee bedoel ik niet de mensen de roepen waarvan ze gezien hebben dat iemand met hetzelfde logo als avater heeft geroepen, en daar bij woorden als clubkut en wijf, en hakkuh gebruiken. OK

Maar hier wel...
Waarschuw beheerder
ok jij je zin :/

maar toch blijft tiësto 1 van mijn helden...
Waarschuw beheerder
Tiesto zuigt big time
Waarschuw beheerder
Tiesto draait goed, dat lijkt me vrij duidelijk. Of je van zijn muziek houdt is een tweede, ik vindt het persoonlijk te soft. Laatste optreden van Tiesto dat ik heb gezien was op Mystery Land 2004, toen vondt ik hem bagger draaien!
Waarschuw beheerder
Als je m niet hoort, dan klinkt ie pas goed (Y) :D

Waarschuw beheerder
en nog wel met Trance....Ik zeg zelf eerlijk, vind zn draaiwerk, af en toe wel gaan,alleen btj eentonig, maar er zou is goeie hardcore dj aan de top moeten.....

Ik denk dat een hardcore dj het niet zou kunnen maken aan de wereldtop..

Tiesto draait in jouw ogen misschien soft, maar hardcore bv. daar hou je van of je houdt er niet van..En trance bereikt gewoon een veel groter publiek...En wil je nr. 1 van de wereld worden..Dan is dat toch wel belangrijk ;) Zelfs mijn moeder kan sommige nummers nog wel waarderen (om even mijn argument te ondersteunen ;)).

Persoonlijk vind ik hem :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: Sandra A.K.A beer5579 op dinsdag 10 mei 2005 om 09:40:
en nog wel met Trance....Ik zeg zelf eerlijk, vind zn draaiwerk, af en toe wel gaan,alleen btj eentonig, maar er zou is goeie hardcore dj aan de top moeten.....

een hardcore dj komt gewoon niet aan de internationale top omdat de scene daar gewoon niet groot genoeg voor is...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 mei 2005 om 12:48:
Zelfs mijn moeder kan sommige nummers nog wel waarderen (om even mijn argument te ondersteunen ).

Je hebt gelijk, zelfs mijn moeder is helemaal weg van Tiësto. Hij trekt een heel breed publiek gewoon door zijn mix van trance en goeie vocals.
donateur
Uitspraak van Legaale Blonde op woensdag 11 mei 2005 om 11:30:

En alle clichés zijn al direct weer bevestigd...
- minderjarig
- anti puntschoen
- anti r&b
- gebruikt partyflock als half cu2 profiel

Dan mis ik alleen nog het CRX'je als gaafste auto ;)

Wordt het niet eens tijd om een eigen mening te creeëren en je wat volwassener te gaan gedragen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op woensdag 11 mei 2005 om 14:08:
- minderjarig
- anti puntschoen
- anti r&b

Dan mis ik alleen nog het CRX'je als gaafste auto

Wordt het niet eens tijd om een eigen mening te creeëren en je wat volwassener te gaan gedragen?

:yes: Wordt tijd voor een alternatief Baby-flock gedeelte, ze mogen tenslotte bij de party's toch niet binnen :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op woensdag 11 mei 2005 om 14:08:
- minderjarig
- anti puntschoen
- anti r&b

Dan mis ik alleen nog het CRX'je als gaafste auto

:respect:

En ook door zulke puberale infantielen wordt Lonsdale voornamelijk met rascisme verbonden :yes:

Niet dat ik het verder mooie kleding vind :s maar toch ;)
Waarschuw beheerder
Thom-ass citeer top bottom 11 mei 2005 14:08[!]
Thom-ass
donateur!
Uitspraak van Hc_Kelly op woensdag 11 mei 2005 om 11:30:

- minderjarig
- anti puntschoen
- anti r&b

Dan mis ik alleen nog het CRX'je als gaafste auto[/cite

:D Verdomme Thom-ass je was zo goed op weg en nou verpest je het met je laatste zinnetje.

Alhoewel...Ik heb een Civicje, geen CRX...maar dat is vast net zo erg.

En aan puntschoenen heb ik ook een hekel sinds ik vorige week met mn zattte smoel ze aanhad en in de Danssalon van de trap gedonderd ben (waar je overigens met Retronic het feest van de eeuw gemist hebt zeg...de hele avond ouwe club- en tranceklassiekers die echt wayyyyyy back into time gingen...toen house nog house was en het niks uitmaakte dat je op vrijdag naar de Danssalon ging en op zaterdag ging hakken...toen Tiesto nog samen met o.a. DJ Yves hardcoreplaatjes maakte en iedereen daar lekker op danste zonder zo te janken...*sucht*)

[cite]:bounce: Sandra A.K.A beer5579 citeer top bottom 11 mei 2005 08:01[!]

Uitspraak van wackiejacky op dinsdag 10 mei 2005 om 22:35:
Wie huppelt d'r hier nou eigenlijk achter wie aan? Sorry, maar dan ben je in mijn ogen een huppelkkutje ja.

Maak je nme nou weer voor huppelkutje uit?? je geeft net zelf toe dat je dr een ben, flikker op joh, ik loop achter niemand aan, ik ga me eigen weg, en dak van hardcore hou, is me eigen keuze, dus wat bedoel je dr nou mee???

En loop die zo over lonsdale te zeiken, mensen dragen het nou eenmaal, je mt dr maar bij neerleggen!!! kan me ook geen hardcore feest zonder lonsdale enzo meer voorstellen.

Pak jij even een woordenboek erbij (lijkt me sowieso gene verkleerd idee als ik zie hoe jouw beheersing van de Nederlandse taal ervoor staat) en zoek het woord "sarcasme" op.

Of begrijp je nou nog steeds niet wat ik je probeer te zeggen?

%)

Djeez zeg! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Woehie !!

Gaan we weer :D

*Pakt een zak chips*

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind em homo
donateur
onbegrijpelijk dat de beste dj van de wereld meer met het publiek bezig kan zijn dan met draaien...

Waarschuw beheerder
eurodisneyhouse :P

Waarschuw beheerder
ik vind tiesto wel een leuke dj
Waarschuw beheerder
Ook al zoiets...
Douggie A.K.A Freaker citeer top bottom 11 mei 2005 14:47[!]
Douggie A.K.A Freaker ik vind em homo

ALTIJD als het over Tiesto gaat, is hij ene nicht, een gay of een homno...

Vertel me eens...wat de NEUK is er mis met homo's dan?

Niet alleen meeloopgedrag maar ook nog eens dat homofobe gedrag. Het wordt gewoon als scheldwoord gebruikt.

Ook al zoiets triests.

Maar goed, kijk eens effe naar de replies die hier gegeven zijn...en naar alle andere replies die gegeven worden als het om Tiesto gaat...

Kijk eens effe in het "Trance?"topic op PF wie er altijd opmerkingen komen maken dat trance voor mietjes is...

Sorry, maar het zijn ALTIJD dezelfden. Daar hoef je geen wetenschappelijk onderzoek op uit te voeren en zou ik dat WEL doen, dan krijg je absoluut een significant resultaat! :D

We gaan het lijstje nog even uitbreiden dus Thom-ass!

- Minderjarig (of iig nog geen 20)
- Anti-puntschoenen
- Anti R&B (want dat is donkere muziek en ze hebben een hekel aan buitenlanders)
- Anti clubkut (wat dat is weten ze verder niet, maar eiegnlijk wordt iedereen die wat op ze aanmerkt in die categorie geschaard.
- Ze dragen allemaal Lonsdale maar niemand doet dat omdat 'ie een racist of wazi is
- Ze schreeuwen moord en brand dat ze geen vlaggetjes in hun profiel mogen. ook hier weer geldt dat ze gene racist zijn maar gewoon trots op hun vaderland
- Ze hebben gedichtjes in hun Eigen Inbreng die van CU2 zijn afgeplukt en die gaan over "je moet me maar accepteren zoals ik ben, ik ben wie ik ben" en nog meer van die blabla. Dat ze ondertussen ZELF alles wat anders is afbekken dat vergeten ze maar evebn
- Die gedichtjes planten ze meestal neer omdat ze zelf nogal in een identiteitscrisis zitten, wat heel normaal is als je pubert. En dat doen ze volop!
- Zuh hebbuh ovur ut algumeen un beetjuh moetuh met normaal Nederlands sgrijvuh
- Niet alleen is een CRX hun favo auto, Golfjes doen hetb ook goed (al hebben ze allemala nog geen rijbewijs en wonen gewoon nog lekker thuis om op de zak van hun ouders te teren)
- Ze hebben hun Eigen Inbreng op PF vol met plaatjes als "Holland is Godverdomme het hardst" "nobody likes us we don't care" en "Hardcore will never die".
_ In topics over wazi's komen ze altijd het vooroordeel even bevestiogen en dat snappen ze dan zelf niet eens
- Ze roepen dan ook allemaal even hard dat ze geen wazi zij. Ze proberen keihard die vooroordelen te ontkrachten maar dat lukt nooit zo goed
- Ze vinden het stoer om foto's van zichzelf te plaatsen waarop ze een gekke bek trekken en doen dan alsof ze helemaal onder de dope zitten
- Als ze echter willen meelopen met de echte skinheads plaatsen ze plaatjes met "Bier: Ja, drugs: Nee" in hun eigen Inbreng.
- Ze hebben dan ook een hekel aan homo's. Ze hebben eigenlijk een hekel aan alles. Hate hate. Dat dat allemaal angsten zijn, begrijpen ze niet.
-Tja, en als je aan alle bovenstaande feiten voldoet, kun je natuurlijk niet achterblijven en moet je wel een hekel hebben aan Tiesto. ALLEEN aan Tiesto, andere tranceDJ's ken je niet eens. Maar Tiesto heeft ooit, toen je zelf nog in de luiers lag, gezegd dat hardcore niet meer zijn ding was (omdat je achterlijke broertje en zusje zich toen al zo debiel gedroegen als jij en de scene liepen te verkrachten). Dat wordt hem nu nog steeds aangerekend. Tiesto staat synoniem voor trance (dat 'ie vroeger juist hardcoe en techno draaide dat ziet niemand) dus is Trance ook voor mietjes.
- Ze kennen dan ook alleen de commerciele plaatjes van Tiesto en de TMF-trance. Op een trancefeest zijn ze nog nooit geweest (daarvan kennen ze natuurlijk ook alleen maar Trance Energy).

Het spijt me bijzonder, maar bovenstaand volk heeft ALLEMAAL hardcore als favoriete muzieksoort. Ik ben zelf GEK op hardcore (al krijg je op het moment dat je zo'n uitspraak doet altijd te horen dat je een clubkut bent en een hekel hebt aan gabbers...dat terwijl jij je heel wat meer gabber voelt dan al die zogenaamde nitwits bij elkaar).

Ik heb een zeer gevarieerde muzieksmaak en kom al jaren op allerlei feesten. Zelfs een blinde weet dat er op al die feesten verschillend publiek afkomt. Hardcore is ontstaan als muziek voor de Rotterdamse arbeiders en trok toen al lager opgeleiden aan. Daar is helemaal niets MIS mee maar zodra je dat zegt voel je je beter en verheven.

Nee, dat is niet zo. Het enige wat ik daarmee wil zeggen is dat mensen die wat verder nadenken allemaal inzien dat muziek maar muziek is. Die hebben ook inder last van angsten en haat en dat gevoel dat ze zich moeten bewijzen tegenover de rest van de wereld.

Het zijn gewoon feiten. En het zou al HEEL wat schelen als die pubertjes dat gewoon eens zouden willen toegeven.

En dat komt vanuit de m,ond van een hardcoreliefhebster ja. Gabber ga ik mezelf niet noemen, ik hou niet van die hokjes, ik hoef ook niet zo nodig bij een groep te horen. :)

Waarschuw beheerder
Tiësto's nieuwe live-act
[img width=404 height=760 cacheid=0013615e0018d5c3506b9fa41a00b973c0]http://members.aol.com/SILVERG69/fag.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
jee wack wat een lijst haha!! :)

Tiesto is gewoon goed, of het nou in 1999 was of nu..
het verschil is dat ie vele malen populairder is dan vroegah! :)

Zelf hb ik nog altijd even veel zin om hem te horen/zien draaien. of het nou 1999 is of 2005 :D

tot vanavond voor diegene die naar Panama gaan
Waarschuw beheerder
Het gaat er niet om of hij goed IS....je houdt ervan of je houdt er niet van. Zo werkt dat toch met alles?

Het is toch gewoon te triest dat je een man HAAT, die je niet eens kent, simpelweg omdat zn muzieksmaak je niet aanstaat?

Jezus ik luister ook niet naar Frans Bauer maar heb wel respect voor wat hij doet. Omdat hij er toch een hoop mensen happy mee maakt.

Ik ga alleen niet naar zn concerten.

Wat Tiesto tegenwoordig doet is ook niet helemaal mijn ding. Tja, dan ga ik er niet meer heen. Maar ik zal altijd respect blijven houden voor die man, omdat hij er medeverantwoordelijk is dat Nederland zo op de wereldkaart gezet is op dancegebied.

Ik heb respect voor iedereen die zn ding doet en daar mensen happy mee maakt. Of dat nu een hardcoreDJ of een tranceDJ is.

Misschien moeten mensen eens kappen met dat afgunstige gedoe want dat is het. Het gewoon niet uit kunnen staan dat die man wereldberoemd is.

Laat 'm lekker.

En kap eens met dat meeloopgedrag stelletje kutwazi's want dat is echt Zum Kotzen!!!

Waarschuw beheerder
:respect::yes::respect::yes::respect::yes::respect:

En toch, nu ze zwaar uitgeluld zouden moeten zijn, komen ze hoogstwaarschijnlijk weer met een reactie als: Val dood, je moeder dit, je moeder dat (etc.) of ze gaan gewoon vrolijk door met 'fuck triesto' :[
Waarschuw beheerder
het is toch stoer om te zeggen fuck tiesto, fuck trance
etc. ;)

het zal mij een worst zijn wat ze allemaal zeggen let er
al niet eens meer op..

als iemand blij wordt van Trance prima toch en van hardcore, pop weet ik veel wat dan is dat toch alleen maar goed :D
Waarschuw beheerder
Wat is er in godsnaam commercieel aan tiesto ?

Echt een uitspraak van een tmf-kijker!
Waarschuw beheerder
donateur
laatste tijd beetje stil rond hem vind ik..
Waarschuw beheerder
stil ?

Hij is volop bezig met zijn ISOS 4 tour :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iv :hyper: op woensdag 11 mei 2005 om 16:18:
laatste tijd beetje stil rond hem vind ik..

stil??
hij stond vorige week en deze week bijna elke avond ergens te draaien (binnen nederland)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 11 mei 2005 om 14:43:
Pak jij even een woordenboek erbij (lijkt me sowieso gene verkleerd idee als ik zie hoe jouw beheersing van de Nederlandse taal ervoor staat) en zoek het woord "sarcasme" op.

Of begrijp je nou nog steeds niet wat ik je probeer te zeggen?

Djeez zeg! laatste aanpassing 11 mei 2005 14:52

Ik heb dus eigenlijk helemaal geen zin om hier nog op in te gaan op dat eindeloze gekanker van jou op mij.... Ok, ik geef je gelijk, der is meer dan hardcore, helemaal met je eens, en tiesto doet het allemaal maar goed,

Tis alleen ieder zn style, of je nou 16 of 27 ben....dat maakt geen ene f uit...jij had mss ook wel op je 16e zoiets van ik hou nie van trance, en nu denk je anders, ok, je bent ouder geworden...nou je gelijk??? Maar iedereen geeft hier zn mening, en dan hoef je iemand niet te gaan discrimineren op zijn leeftijd, of intesse in lonsdale...

Maar wat blijft, Ik en dnk veel anderen (ook die geen hardcore liefhebber zijn) zijn het vast met me eens dat tiesto te vaak op tmf en dat soort zenders is te zien is en te 1tonig word, kan ook zijn dat het beter word, dat er s wat veranderinging in komt, zou kunne.....

Door Je gaat iedreen voor puber uitmaken of what ever, maar als iemand zn mening geeft, hoef je die gene daar nie meteen voor uit te maken(vind ik)

Je gaat nu (voorspelbaar) mij weer helemaal tegensprken, en laten zien hoe het in mekaar zit, maar je maakt je wel errug druk, hele verhalen die je schrijft, maar ok, van mij heb je nou (gedeeltelijk) je gelijk...

Ik vdr echt nix tegen jou(respecteer je mening) of tegen tiesto....laat dat ff duidelijk zijn, goed ik vind ut kinderhouse, zoals ik het beschrijf, maar me zusje had toch echt laatst een kinder dico en die koters gingen helemaal uit hun dak op tiesto..... (vandaar)

(ik heb tiesto btw ook een tijd goed gevonden,voor hardcore was ik trance(en techno) liefhebber totdat ie commercieel en eentonig werd en dak hem zo vaak zag dak hem nie meer kon uitstaan)laatste aanpassing 11 mei 2005 17:24
Waarschuw beheerder
Sandra: Ik kan me heus wel vinden in je reply en natuurlijk generaliseer ik in mijn uitspraken. je zult echter ook wel begrijpen als je de replies van sommigen hier ziet (en dan doel ik niet eens op die van jou want jij drukt je tenminste nog enigszins netjes uit), dat de haren bij mij dan ook recht overeind gaan staan.

Weet je, ik baal gewoon van zulke losers. Niet alleen omdat ze de hardcorescene een slechte naam geven, maar ook omdat ze op PF een heleboel verzieken. Ik zit hier al 3 jaar en baal er gewoon van om te zien hoe PF veranderd is (alle regeltjes enzo), puur en alleen vanwege die mongooltjes.

Mijn "gekanker" is niet zozeer aan jou gericht. Als jij je niet in bovengenoemde categorieen schaart is er toch niets aan de hand?

Misschien viel ik jou als eerste aan ja, maar 9 van de 10 keer reageer ik niet en als ik dan weeeeer zo'n Tiesto topic zie kan ik het af en toe niet laten idd.

Jij jouw mening, ik de mijne. daar is niets mis mee. Je mag best een hekel hebben aan een DJ.

Maar RESPECT is nog altijd the keyword. Dat kun je nl. ook gewoon voor je houden of het op een normale manier brengen.

Uitspraken als "Tiesto is een pisnicht" zijn gewoon beledigend en ook nog eens discriminerend, homofobe gedoe altijd hier)

Hoop dat je je hier wel in kunt vinden en begrijpt waarom ik zo reageer. Niet persoonlijk naar jou toe dus, sorry als ik je in mn felheid beledigd heb iig. :)
laatste aanpassing
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 11 mei 2005 om 17:29:
Hoop dat je je hier wel in kunt vinden en begrijpt waarom ik zo reageer. Niet persoonlijk naar jou toe dus, sorry als ik je in mn felheid beledigd heb iig.

Ja hebt me ckr wel beledigt, ik vond het nie egt fijn om te lzen dak voor huppelkutje word uitgemaakt...

Ik begrijp jouw kant ook volkomen....je heb opzich gelijk, alleen je begon mij PERSOONLIJK voor van alles uit te maken, zo ben ik niet zoals je beschreef...

En ik heb respect voor je mening, das al mooi, ben het met je eens, sommige mensen kunnen idd heel kinderachtig reageren en dat verpest je hele topic...

En ook op feesten merk ik het, lope wel eens gassies van net 14 rond, word er ook gek van, dat ik dan zelfde als jou op jou leeftijd wat je vind van mensen rond de 17-18

Maar denk je niet dat als alleen jouw generatie, naar dat soort feesten gaat, dat ut erg rustig word?? en dat de hardcore dan helemaal instort??

Ik wil btw nu niet meer met jou verder ruzie of hoe je ut kan noemen maken, voor mij ist vrede:p je weet hoe ik dr over dnk en wat k van jouw mening vind....

Vin het wel top van je, dat je je standpunt zo goed verdedigt en dat je dr energie is steekt, om men te laten weten hoe het allemaal in mekaar zit....(ik zou me per. nooit zo druk dr om gaan maken)

(K)

Waarschuw beheerder
Hahah volgens mij klopt me reply niet echt van gister hahahaha

Naja f*ck dat ben ook nit zo slim :P

Waarschuw beheerder
fuck tiesto
clubkutten muziek :S
Waarschuw beheerder
Ik heb helemaal niks tegen jonkies. Integendeel zelfs. De jeugd is de toekomst toch? Ik sta liever met een stel jonkies in een zaal die het gewoon naar hun zin hebben en genieten, dan met een stel zeikende bejaarden die alleen maar alles lopen af te katten.

Het gaat me om die jonkies die zoooooo verschrikkelijk aan het puberen zijn en ook echt overal tegen aantrappen. Ik was zelf ook niet de makkelijkste vroeger, maar ondanks dat is mij wel altijd geleerd om respect op te brengen voor de mensen om me heen en niet hele bevolkinsgroepen te gaan afzeiken.

Weet je, d'r is gewoon een stelletje gastjes hier dat zich weigert aan welke regel dan ook te houden. Ze verzieken het hier op PF, bezorgen de medewerkers grijze haren door steeds weer dingen in hun Eigen Inbreng te knallen waarvan ze weten dat 't niet kan...ze komen steeds weer lopen brullen in topics die over muziekstijlen gaan waar ze niet van houden, ze staan vooran om domme opmerkingen te plaatsen als het over de politie gaat...dat soort dingen.

Echt, ik zie mezelf niet als oud en wijs ofzo hoor. Ik ben zelf net 27 en heb ook nog heel veel te leren hoor. :) Sterker nog, ik voel me nog altijd 16 en echt volwassen zal ik op sommige gebieden wel nooit worden! :D

Ik begrijp gewoon al die haat en respectloosheid niet zo goed. Al die grote monden. dat hokjesdenken.

Fuck it, kunnen we het niet gewoon gezellig houden, elkaar en elkaars muziekstijl respecteren en gewoon lekker onszelf zijn? Dat kuddegedrag is toch nergens voor nodig?
Waarschuw beheerder
Sandra: Dit bedoel ik dus:

kip_zoetermeer_terror citeer top bottom 11 mei 2005 17:49[!]
kip_zoetermeer_terror fuck tiesto
clubkutten muziek

dat is toch ook om moet van te worden? En check zn gegevens...

18 jaar, terror in zn naam, anitclubkut, anitpuntschoen en favo muziekstijl hardcore...

Gek he, dat er dan vooroordelen ontstaan?

Kijk en jij valt dan misschien buiten deze groep, maar je wordt er wel op aangesproken zoals je ziet. Dat is toch irritant?

Beter gaan die kleuters zich eens een beetje gedragen, normen en waarden zijn ver te zoeken tegenwoordig.

En ja, dan hoop ik maar dat dat idd bij de leeftijd hoort...anders zijn de rapen helemala gaar zeg, als ze over 10 jaar nog steeds zo aan het meelopen zijn! :D

Waarschuw beheerder
stomme tiesto.

met z'n stomme trens.

puh.

-_-
Waarschuw beheerder
Aanpassen
RR citeer top bottom 11 mei 2005 18:00[!]
RR stomme tiesto.

met z'n stomme trens.

puh.

Etter!

:P
Waarschuw beheerder
Wackiejackie, op je site staat dat je het druk hebt met afstuderen, waarom besteed je dan zoveel aandacht aan dit forum?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 11 mei 2005 om 17:54:
Fuck it, kunnen we het niet gewoon gezellig houden, elkaar en elkaars muziekstijl respecteren en gewoon lekker onszelf zijn? Dat kuddegedrag is toch nergens voor nodig?

Meis, ben het helemaal met je eens...ieder zn style, en daar hoef je niet iedereen die een andere style als jij hebt op af te kraken:p(bedoel algemeen)
Waarschuw beheerder
Priscilla O:) citeer top bottom 11 mei 2005 18:13[!]
Priscilla O:) Wackiejackie, op je site staat dat je het druk hebt met afstuderen, waarom besteed je dan zoveel aandacht aan dit forum?

:D God krijgen we dat weer. Als ik ook eens een dagje een paar replies in een of ander topic doe ben ik gelijk een internetverslaafde ofzo. :D

Sorry hoor, als ik na een dag hard studeren die al om 6u 'sochtends is begonnen zin heb om een discussie aan te gaan over een onderwerp wat me boeit dan doe ik dat. Dat kost me hoogstens een paar minuten. Moet ik daar tegenwoordig verantwoording over af gaan leggen dan? :D

Voor PBen en andere onzin heb ik idd geen tijd, geen zin in ook. Ik heb een schurfthekel aan PBen en dat kost me veel meer tijd dan een replietje op het forum. Dit soort topics hebben mn interesse ja. Juist omdat ik wil proberen erachter te komen wat mensen beweegt en waarom ze bepaald gedrag vertonen. Dat is ook gewoon een stukje Psychologie hoor. ;)

Maar goed, dank je voor je bezorgdheid :P, maak je over mij maar niet druk want afstuderen doe ik heus wel. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 11 mei 2005 om 18:02:
Etter!

that was so uncalled for. o:)
Waarschuw beheerder
los terros citeer top bottom 11 mei 2005 18:26[!]
los terros tiesto is de grootste pisnicht die er op deze wereld rondloop en wat zal ik blij zijn wanneer hij word overgereden door een bus vol met zn trancekutjesfans.

:D Leuke Eigen Inbreng ook...

okeej partyflock !! ik zal deze keer niet meer schelden, geen foto s van middelvingers meer neer zetten, geen rascistische opmerkingen meer plaatsen of uitspraken doen, geen voetbalteksten meer neerzetten of wat jullie ook nog meer willen. ik ga hier een oerdomme en saaie persoonlijke tekst neerzetten zoals jullie het willen maar om het nog 1 keer af te leren. krijg de kanker tyfushomo,s !!!

Vraag aan jou:

Als je de PF medewerkers kankertyfushomo's vindt, wat de NEUK doe je dan op deze site? Als je keer op keer de regels aan je laars lapt en alleen maar loopt te zeiken, waarom rot je dan niet lekker een eind op joh!

Met je nicht dit, homo dat...beetje een aarsfobie ofzo? :D

En verder bevestig ook jij weer het eerder genoemde vooroordeel. Anticlubkut, antipuntschoen (zie je eerdere replies) en dus ook standaard antiTiesto. Dank je wel hiervoor. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tiesto zun commerciele sets vink maar nix :) Tiesto in Concert, Disneyland, Just be Feestjes, Pinkpop enz sloeg egt nergens op en was puur voor 't geld...

Tiesto zun zweverige sets vink wel erg lekker. Vooral de Forbidden Paradise serie en de In Search of Sunrise serie mag er cker zijn! :)

al met al tog wel beetje tiesto fan, zolang hij maar niet te veel van zun eigen producties draait...

Waarschuw beheerder
ik vind trens sowieso commercieel, of 't nou bekende of 'minder bekende' platen zijn die d'r gedraaid worden. 't heeft gewoon iets..kaasachtigs. :/
Waarschuw beheerder
ach die kaastrance hoeft voor mij ook niet idd...
1999/2000 waar zijn die producties heen :(
Waarschuw beheerder
Ja Britney Speras d'r muziek heeft ook iets kaasachtigs, boeiend, 't blijft een lekker wijf hoor! :D

De een vind trance kaasachitg, de ander vindt techno achterlijk gepingel. De een vindt terror geen muziek terwijl de ander er keihard op staat te hakken.

Wat is dat nou toch voor discussie jaar in, jaar uit?

En dan dat woorjde ocmmercieel...pff allemachtig zeg, iedereen doet de hele dag commerciele dingen. Sorry ik zit niet in kenia om daar de arme Afrikaantjes door de winter heen te helpen hoor. Ik poets mn tanden met Prodent en spek zodoende de directeur. Ik drink ook liever Grolsch als Aldi bier en ik draai inderdaad ook graag muziek ja. Als de DJ's alles vrijwillig zouden doen en niks zouden verdienen was er ook geen muziek.

Commercieel betekent alleen maar dat je er geld mee verdient. Dat doen we toch allemaal met ons werk? Of zullen we dan maar effe met zn allen vrijwilliger worden? :D Kom op zeg, de economie draait nu eenmaal om harde knaken, zo is het altijd al geweest.
Waarschuw beheerder
nee je hebt kaastrance en trance...
trance als Tiësto - Adagio For Strings (Danjo & Styles Remix)

en kaastrance van die goedkope flutproducties zoals het nieuwe sensation anthem...
Waarschuw beheerder
JIJ vindt dat kaastrance. Een ander misschien niet.

Hoe moeilijk is dat nu helemaal zeg?

We leven hier nu eenmaal met miljarden mensne op de aardkloot en die hebben allemaal een andere smaak. het feit dat Sensation altijd binnen een paar uur uitverkocht is wil toch alleen maar zeggen dat er een markt is voor dat wat jij kaastrance vindt?

Een ander zal Barber's Adagio kaasmuziek vinden. Dat is gewoon ook maar een remake van een klassiek nummer en degenen die van klassieke muziek houden zullen dat verafschuwen.

Waar lullen we nou over man?

Over fucking kaas.

We zijn hier toch allemaal kaaskoppen inh dit land man! :D Boeiend! :D
Waarschuw beheerder
het is mijn stijl niet, maar naar mijn mening word je niet zomaar `s werelds beste Dj al 3 jaar achter elkaar

maar zoals sommige mensen anti-tiesto zijn vind ik gewoon zielig, heel zielig

(wat ik dan wel weer humor vind is dat nummer triest geval met harde tepels)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Deze discussies zouden er eigenlijk helemaal niet moeten zijn :no:

Waarschuw beheerder
donateur
My sentiments exactly ;)

*klik*