Partyflock

Forumonderwerp · 774215

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Mensen,

Ik zou wel is willen weten, wat jullie nou van Tiesto vinden, ik vind het allemaal maar vaag, je heb zoveel goeie dj, en dan staat hij aan de top...en nog wel met Trance:s....Ik zeg zelf eerlijk, vind zn draaiwerk, af en toe wel gaan,alleen btj eentonig, maar er zou is goeie hardcore dj aan de top moeten.....

*Tiesto draait opzich goed jah,als je van trance houd maar ut word zow commercieel...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee je hebt kaastrance en trance...
trance als Tiësto - Adagio For Strings (Danjo & Styles Remix)

en kaastrance van die goedkope flutproducties zoals het nieuwe sensation anthem...
Waarschuw beheerder
JIJ vindt dat kaastrance. Een ander misschien niet.

Hoe moeilijk is dat nu helemaal zeg?

We leven hier nu eenmaal met miljarden mensne op de aardkloot en die hebben allemaal een andere smaak. het feit dat Sensation altijd binnen een paar uur uitverkocht is wil toch alleen maar zeggen dat er een markt is voor dat wat jij kaastrance vindt?

Een ander zal Barber's Adagio kaasmuziek vinden. Dat is gewoon ook maar een remake van een klassiek nummer en degenen die van klassieke muziek houden zullen dat verafschuwen.

Waar lullen we nou over man?

Over fucking kaas.

We zijn hier toch allemaal kaaskoppen inh dit land man! :D Boeiend! :D
Waarschuw beheerder
het is mijn stijl niet, maar naar mijn mening word je niet zomaar `s werelds beste Dj al 3 jaar achter elkaar

maar zoals sommige mensen anti-tiesto zijn vind ik gewoon zielig, heel zielig

(wat ik dan wel weer humor vind is dat nummer triest geval met harde tepels)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Deze discussies zouden er eigenlijk helemaal niet moeten zijn :no:

Waarschuw beheerder
donateur
My sentiments exactly ;)

*klik*