Partyflock

Forumonderwerp · 774020

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Maximaal 800 supporters naar Eindhoven

In overleg tussen Feyenoord en de Feyenoord Supportersvereniging is vanmorgen besloten om het aantal kaarten dat beschikbaar is voor de wedstrijd PSV-Feyenoord van aanstaande zondag te beperken tot 800. Dat aantal is gelijk aan het maximale aantal passagiers dat de NS per trein kan vervoeren. Indien meer dan 800 kaarten worden verkocht is Feyenoord verplicht om bij de NS een tweede trein te reserveren.

Het besluit is genomen op basis van het aantal kaarten dat tot en met vanmorgen verkocht waren. Dat waren er pas 600, en dit terwijl ook de Silvercardhouders sinds zaterdag een kaart hebben kunnen aanschaffen. Het is dus zelfs twijfelachtig of de 800 beschikbare kaarten wel verkocht zullen worden.

Het is zondag voor het eerst sinds zeer lange tijd dat het bezoekersvak bij een uitwedstrijd van Feyenoord niet uitverkocht zal zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
das nou raar
je ziet toch alleen maar kutwedstrijden.
Waarschuw beheerder
gek he ben zelfs aan het twijfellen of ik naar ado ga

Waarschuw beheerder
donateur
'het legioen', hehe :D
Waarschuw beheerder
voor het eerst sinds jaren dus de enige die er wat van mogen zeggen zijn supporters waar het iedere wedstrijd is uitverkocht ondanks slechte tijden.
En dan bedoel ik dus niet ajaks waar minder mensen zitten tegen rkc als dat er seizoenkaarthouders zijn.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 17:42:
'het legioen'

Hahahahah
Waarschuw beheerder
gemiddeld 48000 man dit seizoen zerozero

kuip is niet vol te krijgen behalve met water dan.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rijtje! op maandag 9 mei 2005 om 17:43:
voor het eerst sinds jaren dus de enige die er wat van mogen zeggen zijn supporters waar het iedere wedstrijd is uitverkocht ondanks slechte tijden.

Hahahahahaha. :D En dat zijn jullie wou je zeggen?

*proest*

:x
Waarschuw beheerder
ja 48000 op papier.
sinds van praag tellen ze de seizoenkaarten op bij het aantal losse kaarten en zo rekenen ze het toeschouwersaantal en het gemiddelde uit. Bij ons doen ze gewoon het aantal gescande kaarten.
pure flauwekul dus die 48.000 want vrijwel alle wedstrijden is de halve lange zijde ook gewoon leeg (zie afgelopen zondag).
Waarschuw beheerder
legalize lees nog eens een keer, en probeer dan nog eens een zinnige reactie te posten.....:no:

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, blijf vooral in de waan dat de kuip elke wedstrijd vol zit 8)
Waarschuw beheerder
de arena stikt altijd van de lege plekken als je het op tv ziet.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tv?
Waarschuw beheerder
legalize, probeer het NOG eens.

Waarschuw beheerder
legalize verzint liever verhaaltjes in de shop met z'n kleutervriendjes :yes:

Artiest R-K
Waarschuw beheerder
legioen is met pensioen!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
waar hij klapjes krijgt van het wegrenfront uit arnep

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 17:59:
legioen is met pensioen!!

:d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
daar hoorden zij engelen zingen....

iig geen sfeer in 020!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 9 mei 2005 om 18:03:
iig geen sfeer in 020!

Jij bent in de war

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rijtje! op maandag 9 mei 2005 om 17:51:
legalize, probeer het NOG eens.

nee 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
alleen zweren in 020

Waarschuw beheerder
donateur
Hij heeft het er maar druk mee...
Waarschuw beheerder
donateur
Een kakkie zei zelf dat het in de kuip ook triest gesteld is de laatste tijd. Kan ook niet ontkent worden, dat zien we zelf ook wel. Dat toegeven is pas kick

Waarschuw beheerder
donateur
Maar dat doen ze niet, want ze zijn 'het legioen'
Waarschuw beheerder
donateur
ooooh ja, vergeten!
Waarschuw beheerder
:D

"Echte" supporters ja...

Waarschuw beheerder
donateur
Jaja 8)

Waarschuw beheerder
whahahahahahahahahahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [UPC] Ghettoman Urk op maandag 9 mei 2005 om 17:27:

Kvind het best jammer. Vol uitvak ziet er leuker uit dan zo'n half vol uitvak. Zeker omdat Feyenoord de bezoekende club is. Aan de andere kant kan ik het wel begrijpen... seizoen is over en er valt niets meer te behalen. Naar Twente - PSV (de wedstrijd na de kampioenswedstrijd tegen Vitesse) warne ook maar 100 psv supprters afgereist. (was ook wel kut omdat de wedstrijd was verzet naar vrijdag maar dat terzijde, immers zitten alle feyenoord supporters ook niet te wachten om de treincombi dus da heft elkaar op). Ksnap het wel, vind het alleen jammer dat jullie zondag het uitvak niet vol zullen krijgen :(. Geeft toch meer sfeer aan zo'n wedstrijd. :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:)
Waarschuw beheerder
wij zeggen nooit dat we "het grootste legioen" hebben

wij zeggen nooit dat we het "trouwste" legioen hebben

en als het ff niet goed gaat niet eens een "topper" vol kunnen krijgen

en legend, run en hide, zero one zero en alle andere, zo is het gewoon, geef het gewoon een keer toe!
Waarschuw beheerder
kaartjes zeker te duur :)
Waarschuw beheerder
Ik zit daar in het stadion, dat tuig begint te spelen: KUTVOETBAL....

Waarschuw beheerder
:gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M0L op maandag 9 mei 2005 om 20:43:
kaartjes zeker te duur

Ja en het is een combi, dus lang leve de losse kaarten!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rijtje! op maandag 9 mei 2005 om 17:43:

sjorry?

ik wil je niet uit je droom helpen
en ik vind het walgelijk om toe te geven
maar de kuip is NIET VOl
supporters blijven THUIS, de tv heb nml gelukkig een uitknop
bij heerenveen gingen de meeste in de 75E minuut naar huis.
de wedstrijden zijn kut
de inzet is kut
de strijd is kut
het is de naam voetbal niet waardig
gullit is kut en krijgt zn spelers nie t aan het voetballen
het bestuur is kut
het aankoopbeleid nog veel kutter(31 spelers die opgesteld werden!!)

kortom, het is 3x kut
uitzicht op de 2e plaats en AC-finale
nou hebben we uitzicht op de 5e plaats
nou idd, geweldig.

en je hoeft me geen nepsupporter of successupporter te noemen
want ik zit wel degelijk nog elke wedstrijd in de kuip
en fey zal altijd mn clubje blijven (L)

maar het is nu gewoon 3x kut
:'(

*btw ik ben niet aansprakelijk voor deze uitspraak en na dit topic is hij door u alle dan ook vergeten!*
;)

Waarschuw beheerder
Achja kunt elke club hier wel op gaan afzeiken. Maar in slechtere tijden gebeurt dit bij elke club.
Met een thuiswedstrijd voor de AmstelCup rond de 12.000 kaarten verkopen is echter wel schandalig :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 23:16:
Achja kunt elke club hier wel op gaan afzeiken. Maar in slechtere tijden gebeurt dit bij elke club.
Met een thuiswedstrijd voor de AmstelCup rond de 12.000 kaarten verkopen is echter wel schandalig

Lekker boeiend was wel de gezelligste wedstrijd van het jaar, helemaal lam, beetje sneeuwballen gooien :P

Waarschuw beheerder
Kon er wel om lachen vanuit t uitvak.
Maar voor dat sneeuwballengegooi was er weinig te beleven.
Waarschuw beheerder
"niets in Nederland...

lacher van het buitenland...

het is niet meer dan alleen een woord...

veienoort"

O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 23:28:
Kon er wel om lachen vanuit t uitvak.
Maar voor dat sneeuwballengegooi was er weinig te beleven.

Ja daarom gingen we ook maar met sneeuwballen gooien ;)
Waarschuw beheerder
donateur
wij laten het niet en NOOIT afweten....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [UPC] Ghettoman Urk op maandag 9 mei 2005 om 17:27:

In overleg tussen Feyenoord en de Feyenoord Supportersvereniging is vanmorgen besloten om het aantal kaarten dat beschikbaar is voor de wedstrijd PSV-Feyenoord van aanstaande zondag te beperken tot 800. Dat aantal is gelijk aan het maximale aantal passagiers dat de NS per trein kan vervoeren. Indien meer dan 800 kaarten worden verkocht is Feyenoord verplicht om bij de NS een tweede trein te reserveren.

Het besluit is genomen op basis van het aantal kaarten dat tot en met vanmorgen verkocht waren. Dat waren er pas 600, en dit terwijl ook de Silvercardhouders sinds zaterdag een kaart hebben kunnen aanschaffen. Het is dus zelfs twijfelachtig of de 800 beschikbare kaarten wel verkocht zullen worden.

Het is zondag voor het eerst sinds zeer lange tijd dat het bezoekersvak bij een uitwedstrijd van Feyenoord niet uitverkocht zal zijn.

was al een poos bekend neusjes, dat zijn de eerste maatregelen tegen ehet bestuur, maar dat kan natuurlijk niet he

Waarschuw beheerder
als je actie wilt voeren tegen het bestuur doe het dan goed en ga dan helemaal niet en blijf lekker thuis met ze allen.
Waarschuw beheerder
tegen de haag komt t in orde, maar deze wedstrijd zit er nog irritant tussen en zeg nou eerlijk gloof jij dat ze daar winnen met zo'n teringbende :/

Waarschuw beheerder
:bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
we spele thuis flipper

Waarschuw beheerder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jajaja, groen gele joden was t toch en 5,4,3,2,1 haagse joden, haagse joden dat hele kwartiertje :o

Waarschuw beheerder
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
fauffauf

Waarschuw beheerder
kuip is niet vol te krijgen behalve met water dan.

Hij had anders een paar weken geleden goed vol kunnen zitten, alleen waren jullie toen zo laf om 2 treinen te slopen omdat jullie De Kuip/Rotterdam niet in durven.
Whaaaaaaaaaaa !

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 23:16:
Met een thuiswedstrijd voor de AmstelCup rond de 12.000 kaarten verkopen is echter wel schandalig

Ben ik niet met je eens. Amstel Cup heeft in Nederland totaal geen uitstraling. :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zero one Zero --> ga terug naar school domme kuthoolie !

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 07:34:
Hij had anders een paar weken geleden goed vol kunnen zitten, alleen waren jullie toen zo laf om 2 treinen te slopen omdat jullie De Kuip/Rotterdam niet in durven

Tuurlijk 8)
Waarschuw beheerder
Hij had anders een paar weken geleden goed vol kunnen zitten, alleen waren jullie toen zo laf om 2 treinen te slopen omdat jullie De Kuip/Rotterdam niet in durven.
Whaaaaaaaaaaa !

als ze roterdam niet in durven te komen waarom gaan ze er dan heen

Waarschuw beheerder
FF een kleine reactie, het is natuurlijk niet onlogisch dat het uit vak niet vol zit, met zulk kut voetbal en een prijs van 35 euro. Echter mag het ajax volk hier niet veel zeggen want op koninginne dag was het uitvak bij rbc ook zeker niet uitverkocht dus in dat opzicht vind ik dat nog net iets triester als je nog bezig ben voor de tweede plaats.
Bron: ajax foto site

Waarschuw beheerder
je zegt het al, koninginnedag..

Waarschuw beheerder
donateur
Op koninginnedag naar roosendaal is wat anders als op een normale zondag naar eindhoven... :yes:

Maar goed, zal toch wel weer een welles nietes verhaal worden...

Waarschuw beheerder
en legend, run en hide, zero one zero en alle andere, zo is het gewoon, geef het gewoon een keer toe!

voor mij is maar 1 ding belangrijk jef.. dat die #m*d#mse nicht snel z'n poten breekt :yes:
m'n liefde voor Feyenoord en alles er om heen zal in elk geval nooit veranderen :no:
die gasten die wegblijven z'n net wijven.. die lopen ook weg als het effe minder gaat :yes:

Waarschuw beheerder
Whaaaaaaaaaaa !

ja jij hebt er verstand van, dat lees je zo al...

is dat trouwens standaardtaal bij jullie? whaaaaaaaaaaa

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je bent gewoon 'n schijtbak "Legend"
Neem 's een x een echt profiel ! ipv stoer te lopen doen op 'n fake account sukkel !

Waarschuw beheerder
hahahaa jah zou ook idd zonde van het geld zijn als ze naar eindhoven afreizen.. de helft van het legioen heeft simpelweg geen zin meer om zijn cluppie zo verschrikkelijk te zien lijden :jaja: :P :D

Waarschuw beheerder
Hey laten wij ons met het hele vak ook de rug keren net als de jauden bij adriaanse deden toen het slecht ging? :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
idd :yes: bulke ! Whahahaaa

Waarschuw beheerder
zeker zo'n pootjesaccountje als jou.. met zo'n zielige langzame roestende italiaanse mietenbak als profielpic [img width=80 height=21]http://www.choons.net/forum/images/smiles/gayfight2.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Hey laten wij ons met het hele vak ook de rug keren net als de jauden bij adriaanse deden toen het slecht ging?

dat was toen alleen maar f-side en vak 410 :jaja:

en toen ook nog eens niet allemaal :nee:

maar als ik ogen op me rug had dan had ik ook wel zo gestaan.. maar helaas.. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 09:35:
Echter mag het ajax volk hier niet veel zeggen want op koninginne dag was het uitvak bij rbc ook zeker niet uitverkocht

zoals ik al eerder vermelde:

Uitspraak van :jaja: Jeffrey :jaja: op maandag 9 mei 2005 om 20:22:
wij zeggen nooit dat we "het grootste legioen" hebben

wij zeggen nooit dat we het "trouwste" legioen hebben

Waarschuw beheerder
ohhhhhhhhh legend is jaloers :P

Waarschuw beheerder
:yes: op die nichtenbak :D

Waarschuw beheerder
stak ik graag in brand met gullit erin :yes:
Waarschuw beheerder
je moest carlo is horen aan het begin van het seizoen, man man gullit kon niet stuk en gullit zou ze wel ff kampioen maken en gullit zou wel ff winnen van Ajax met grote cijfers

jezus man, wat kwam jij ff bedrogen uit

Waarschuw beheerder
hehe legend.. alsof t alleen aan gullit ligt:/

de enige die er boven uitsteekt is kuijt :jaja: de rest is dikke sjit
Waarschuw beheerder
de meeste dromen zijn tog ook bedrog :P

Waarschuw beheerder
lulbroek :S zoek me 1 reply van mij die positief is geweest over gullit :)
heb vanaf het begin of aan gezegt dat ik die achterbakse #m*d#mse nicht niet mocht :yes:
heb vaak genoeg gehoord 'geef em een kans' ik heb em die kans nooit gegunt :no:
heb altijd gezegt Huub Stevens is de man voor Feyenoord :yes:
een man met uitstraling.. die #m*d#mse nichten heeft niemand respect voor :no:
:vaag: v gaal en cruiff :vaag: z'n de grootste fantasten die de voetbalwereld ooit gekent heeft :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hhmmm ok dan.. maar toch ligt het vooral aan de spelers..

enne huub stevens gaat naar roda jc :D

Waarschuw beheerder
Huub gaat niet naar roda :no:
Waarschuw beheerder
diezelfde cruijff heeft dat tuig nog kampioen gemaakt, een van de 3 keer in 20 jaar

Waarschuw beheerder
jef ik vroeg om die reply.. kom op joh zoeken :)
Waarschuw beheerder
zit op me werk, heb ik nu geen tijd voor

maar het staat me nog voor de geest, dat weet ik wel

:p

Waarschuw beheerder
daarom noemde ik je lulbroek ;)
want iedereen weet dat ik nooit positief ben geweest over die #m*d#mse nicht :yes:
Waarschuw beheerder
ok, dan zal je daar niks over gezegd hebben, maar JIJ was de grootste ouwehoer dat jullie wel ff met 27-0 zouden winnen van ons
Waarschuw beheerder
En toen werd het tog 2-3 :D
jij ken goed voor spellen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat een mannetje die "Legend"
Moeilijk he toegeven ! Domme ROACH !

En ik ben 't zker met Jeffrey eens ..
Ik kan me ook nog heeeel wat posts herinneren over hoe geweldig Feyenoord zou gaan spelen onder Gullit ..
En als 't slecht gaat krijg je te horen dat ie 'n Am#terdam$e relnicht is // Je moet blij zijn dat ie 't geprobeerd heeft in Ro^^erdam !

Waarschuw beheerder
afgekeurd doelpunt van Dirk.. weet je nog :)
maar jullie hadden weer de hulp van kamp zeist as usual :yes:

Waarschuw beheerder
Lulkoek als je op een vrije dag geen 200 uitsupporters mee kan krijgen als er nog van alles op het spel staat, dan maakt niet uit wat voor dag het is. Ik ben zelf Feyenoord 10 jaar lang achterna gereisd, en als je een fanatiek uitsupporter bent wil je elke wedstrijd meemaken. Het fanatisme bij veel ajax supporters is gewoon vaak wat minder, en dat geeft ook niks, het is echter het probleem dat in dat opzicht feyenoord (mede door het clubsbeleid) hetzelfde aan het worden is als ajax.

Waarschuw beheerder
dat kom met die reply's italiaans pootje.. alles is namelijk keurig bewaard gebleven op pf :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 10:49:
afgekeurd doelpunt van Dirk.. weet je nog
maar jullie hadden weer de hulp van kamp zeist as usual

ja, dat is het inderdaad

man man man, wat ben je toch een klein kind

Waarschuw beheerder
heeft henkie z'n nieuwe seizoenskaart al?
Waarschuw beheerder
er werd er tog ook 1 van ons afgekeurd zeikwijf
Waarschuw beheerder
En een nog onterecht afgekeurde goal van Ajax, maakt dus 3-4. :jaja:

Waarschuw beheerder
hey italiaantje ben je nog aan het zoeken?
dan wacht ik nog effe :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee heb wel wat beters te doen :P

Waarschuw beheerder
[img width=20 height=15 cacheid=00008f180001089309b551071a00b8981c]http://www.justusboys.com/forum/images/smilie/eusa_liar.gif[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ennuh hou je eenmansgrapjes maar bij je hoor kerel ..
Denk dat jij niemand aan 't lagguh krijgt :D

Waarschuw beheerder
:no: we lachen allemaal om jou :yes:
Waarschuw beheerder
"Wij zijn het legioen"
"Wij rijzen altijd onze club achterna. Ook als het slecht gaat"

:vaag:

Waarschuw beheerder
Helaas een stadioverbod gekregen na Feyenoord-ajaks, anders was ik weer van de partij geweest...
De rest van de neusjes hier: hou aub je commentaar voor je, jullie krijgen het uitvakje van rbc niet eens vol...

Waarschuw beheerder
mis jij toevallig nu je balzak?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 11:24:
mis jij toevallig nu je balzak?

nee ik denk dat je nu toch echt de ballen van een andere kerel in je handen hebt boyke....

Waarschuw beheerder
[img width=29 height=15 cacheid=000001d1000060093339c8bf1a00b89bba]http://images.fok.nl/s/schater.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Tuurlijk 010. Jullie roepen toch altijd dat uitvak wel vol te krijgen. :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GoodFella op dinsdag 10 mei 2005 om 11:27:
Tuurlijk 010. Jullie roepen toch altijd dat uitvak wel vol te krijgen

Nou ik heb nooit lopen roepen dat we altijd een uitvak vol krijgen en met mij het gros van de Feyenoord supporters.. Dat het opeens een nieuwsitem is dat het nu een keer niet uitverkocht is zegt toch wel genoeg. Het uitvak vol krijgen is normaal nooit geen probleem, sterker nog het is telkens te klein..

Over deze wedstijd gesproken kan ik me wel indenken dat sommige mensen het voor gezien houden, al zou ik persoonlijk wel zijn gegaan als ik geen stadionverbod had, want €900,- en een langer verbod riskeren schiet niet echt op voor zo'n wedstrijd.

Nu is het niet zo dat de mensen afhaken omdat er nu verloren wordt en niets meer op het spel staat. Het probleem ligt hem erin dat het Legioen zich niet meer kan identificeren met de spelers die in ons shirt lopen.. Verliezen is 1 ding, maar een "vreemdeling" die niet eens zn best doet in ons shirt is een ander verhaal..

Tel daarbij een bedrag van ruim 30 euro en een verplichte kutcombi, en de waarschijnlijk kutdag die je er voor terug krijgt...

Dan kan het gebeuren dat je eens uitvak niet volkrijgt..
Maar maak je geen illusies, het beste publiek is en blijft het publiek uit Rotterdam, dus leg je fopneus maar weer terug in de kast
Waarschuw beheerder
Ach gossie, als wij roepen dat we ons niet meer kunnen identificeren met de spelers dan zijn we nep, maar jullie zijn echt. :X

En ja, jullie zijn zo geweldig. Eind jaren ´80 ook zo geweldig. En dit seizoen ook. :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GoodFella op dinsdag 10 mei 2005 om 11:55:
En ja, jullie zijn zo geweldig

Dank je, dat wist ik al..

Uitspraak van GoodFella op dinsdag 10 mei 2005 om 11:55:
Ach gossie, als wij roepen dat we ons

Wie is wij?? Fc Wezep??
Waarschuw beheerder
Waar bemoeien die jootjes zich toch ook weer mee???

Het geeft te denken als je de stadionstoeltjes in alle kleuren van de regenboog moet verven. Als er dan weer eens een kwart van de mogelijkheid aan mensen binnen is, lijkt het tenminste wat voller met al die gezellige kleurtjes.

Voor Feyenoord staat er helemaal niks meer op het spel, de supporters zijn zwaar teleurgesteld in spelers en technische staf. Er zijn veel wedstrijden op rij verloren. Enige aktie die er nu nog gevoerdkan worden is het ongenoegen kenbaar maken door verstek te laten gaan bij Pisvlek.

En dat gebeurt nu dus ook.

Ik snap niet waar dat scum zich nou druk om maakt.

Waarschuw beheerder
rando :gaap:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van PLASTIK75 op dinsdag 10 mei 2005 om 12:08:
Ik snap niet waar dat scum zich nou druk om maakt.

om feyenoord, want verder hebben ze niks

Waarschuw beheerder
:yes: een lange kromme [img width=20 height=15 cacheid=00008f180001089309b551071a00b8a4cc]http://www.justusboys.com/forum/images/smilie/eusa_liar.gif[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
owja schat, maar dat spreekt toch voor zich (L)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 10 mei 2005 om 12:25:
om feyenoord, want verder hebben ze niks

Hahahaha, jij bent echt grappig... :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee ik ben niet grappig, ik ben toch best wel leuk ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Als jij het zegt, want ik geloof er niks van :no:

Waarschuw beheerder
Hee goddfellow,

Het houdt je behoorlijk bezig he? Redelijk gefrustreerd over het feit dat de hele wereld vind dat Feyenoord een beter publiek heeft dan Ajax.

Maar goed, nu kan je aan de hand van deze wedstrijd even het ongelijk van de wereld aantonen.

Goedzo jongen!
Waarschuw beheerder
Ik ben echt een ajacied,maar moet toegeven dat ik diep respect heb voor de kakkerlakjes ik bedoel als je al zo lang voor spek en bonen meedoet,en het voetbal is niet om aan te zien en je gaat toch naar die lekkende badkuip,dan moet je wel een saai en nutteloos leven leiden anders doe je toch gewoon wat leukere dingen in je weekend!!!!!

Maar effe serieus diep :respect: :D:D:D

Waarschuw beheerder
ik heb er ook respect voor dat je 29 keer kampioen ken worden door competievervalsing :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van THE MESSIAS op dinsdag 10 mei 2005 om 13:25:
dan moet je wel een saai en nutteloos leven leiden anders doe je toch gewoon wat leukere dingen in je weekend!!!!!

Lol 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 13:31:
ik heb er ook respect voor dat je 29 keer kampioen ken worden door competievervalsing

Ja, tuurlijk. 29 keer door competitievervalsing.. 8)

[img width=30 height=20]http://www.my-smileys.de/smileys2/9_2.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 13:31:
ik heb er ook respect voor dat je 29 keer kampioen ken worden door competievervalsing

die duim van jou is zeker wel heel erg groot he
[img width=230 height=327]http://www.balloonheli.com/images/Duim.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
heb ook respect voor al diegene die zich krom hebben gelachen om #j#x in de cl :yes:
Waarschuw beheerder
hoe bedoel je gefrusteerd :D

Waarschuw beheerder
donateur
Idd, lekker gefrustreerd bezig... 8)
Waarschuw beheerder
jullie kunnen alleen maar dromen van de cl vriend!!!!!:D

Waarschuw beheerder
alles beter als uitgelachen worden door de hele voetbalwereld.. wat moeten jullie kneusjes nou in de cl [img width=29 height=15 cacheid=000001d1000060093339c8bf1a00b8b20b]http://images.fok.nl/s/schater.gif[/img]
wordt weer lachen.. gieren.. brullen komend seizoen :yes:

Waarschuw beheerder
met babbel en eucalypta's verloren zoon :D
Waarschuw beheerder
Ze redden de voorrondes nie eens, de kampioen van litouwen is altijd lastig
Waarschuw beheerder
als wij het niet redden wat zijn jullie dan voor nutteloos clupje whehehehe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Legend zegt :
alles beter als uitgelachen worden door de hele voetbalwereld.. wat moeten jullie kneusjes nou in de cl
wordt weer lachen.. gieren.. brullen komend seizoen

Kan je over je eigen cluppie niet zeggen he dat ze europees gaan kneus ! :D

Mag al blij zijn als de kakkies volgend seizoen nog in 't eerste rijtje staan :yes: :P

Waarschuw beheerder
m'n eigen clubpie bestaat gelukkig niet uit een stelletje nichten :no:
babbel.. eucalypta's verloren zoon.. het vatsig ventje.. de pinpasdief.. die vrouwenmishandelaar.. smurf sneyder ect ect ect [img width=29 height=15 cacheid=000001d1000060093339c8bf1a00b8b4a7]http://images.fok.nl/s/schater.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Jezus Legend begin je nu weer met die domme uitspraken :s. Er valt echt geen normaal gesprek met je te voeren he :s.

We hebben dit jaar nog maar weer eens bewezen dat we beter zijn dan jullie kakkerlakjes. Ik snap wel dat je er niet meer tegen kan dat je dit iedere keer weer moet horen maar toch:

Joden zijn de BAAS in rotterdam! en onthoud dit: Ze winnen nooit van de Joden!

Succes volgend jaar bij Teplice uit!.... En we zwaaien met zen allen naar de Kuip!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 10 mei 2005 om 13:57:
Joden zijn de BAAS in rotterdam! en onthoud dit: Ze winnen nooit van de Joden!

over domme uitspraken gesproken he strontjong
jij rent het hardste van allemaal tenminste as ie ook ech komt he boeffie
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waar heb je het nou over kereltje ik bedoel jij kunt als kakkerlak alleen maar over het uiterlijk van de godenzonen lullen alsof die selectie van jullie een stelletje adonissen zijn godskolere de moeder van kuyt roept nou nog au,so don't go there hou het nou bij het voetbal en dan verliezen jullie het op elk punt :D

Waarschuw beheerder
bullshit [img width=80 height=21]http://www.choons.net/forum/images/smiles/gayfight2.gif[/img]

Waarschuw beheerder
onze spelers hebben na de wedstrijd hun pinpas in elk geval nog :D
Waarschuw beheerder
wat nou bullshit noem 1 aspect van het voetbal waarin jullie ons verslaan loser!
We zijn en blijven de beste en meest succesvolle club in nederland en zijn 1 van de meest succesrijke clubs in europa!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Joehoe [img width=28 height=15 cacheid=000004e9000007690311989a1a00b8b67d]http://www.q-dance.nl/images/smileys/bye.gif[/img]

Waarschuw beheerder
#j#x [img width=80 height=21]http://www.choons.net/forum/images/smiles/gayfight2.gif[/img]
Waarschuw beheerder
zo zou ik ook reageren als ik het niet meer wist :D

Waarschuw beheerder
donateur
Die Carlo blijft zichzelf maar belachelijk maken. Ik lach me kapot hier... :D

Waarschuw beheerder
al worden jullie nog 50 keer kampioen met competievervalsing.. uitstraling blijft [img width=80 height=21]http://www.choons.net/forum/images/smiles/gayfight2.gif[/img]

Waarschuw beheerder
blijf jij maar lachen hielenlikkende neuzennicht :yes:

Waarschuw beheerder
anders ga nog effe wat verhaaltjes verzinnen met je blowende kleutervriendjes :D
donateur
Tja... dat Feijenoord weer gaat verliezen lijkt me duidelijk... Dus waarom er heen gaan...

Feijenoord... (Y) hahahahahahahahahahhahahahahhahahaha

Waarschuw beheerder
of lijstjes maken met bloemetje de verwelkte tulp [img width=15 height=15 cacheid=000031a300005d7e8a90b08c1a00b8b76b]http://static.bokt.nl/s/pukey.gif[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Legend sukkel !!!! zoek een leven ipv nutteloze reacties plaatsen op PF ..

Don't you feel the HATE :D kut-kakkie
Waarschuw beheerder
hahaha wat ben jij een zielige kneus zeg met je vervalsing hahahahahaha,bedankt voor deze bijzonder lachwekkende middag hahahahahahahaha laterrrrr en vergeet het niet:

Joden zijn de baas in rotterdam!!!!!!!!!! (k)
Waarschuw beheerder
bloemetje met dr grafbek, de stoere hoolislet uit rampsterdam poehpoeh

Waarschuw beheerder
[img width=354 height=334]http://mila.men.lu/images/lautbilder_sw_einheit_4_neu/72_dpi/rennen.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ga maar lekker met je plaatjes spelen legend ...
Tenminst 1 ding wat je kan :yes:

Waarschuw beheerder
ga jij maar achter schildjes schuilen hihi
Waarschuw beheerder
waar is huilebalkie oud zuyid eiglijk, die von ik stoerder dan jullie, die ging tenminste een beetje stoer pb'en (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jajajajaja en jij zit dan zeker op school met je broodje pindakaas he eikel(tje)

Waarschuw beheerder
heb je nog geen briefje ontvangen van de [img width=20 height=15 cacheid=00008f180001089309b551071a00b8b8c3]http://www.justusboys.com/forum/images/smilie/eusa_liar.gif[/img] steef
ikke lekker wel O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Het enige wat ze doen is proberen om ons belachelijk te maken met ons uiterlijk. Of dat dat iets emt voetbal te maken heeft :s. Als je er over nadenkt dan zijn het echt allemaal stuk voor stuk zielige mannetjes die feyenoorders die hier posten.

Een normaal gesprek met argumenten erin kunnen ze niet aangaan omdat er gewoonweg geen argumenten zijn waarom dat 010 beter is dan Ons Aller Ajax.

Maar ja ik begrijp jullie verdriet wel hoor. Het is alweer 6 jaar geleden voor het laatst dat jullie kampioen zijn geworden en de komende 6 jaar zal dat ook wel niet gebeuren. Nog 4 seizoenen en dan ist decennia vol :).

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Gefeliciteerd jochie ..
Moet je niet naar je mammie rennen om 't te vertellen ?
Waarschuw beheerder
beetje jmmr weer, oud zuid zou me op komen zoeken met ze vriendjes als ik nie snel een foto van m zou plaatsen :crY:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Bullshit ;)

Waarschuw beheerder
t enige wat ze doen is proberen om ons belachelijk te maken met ons uiterlijk.

waarom denk je dat de meisjes je niet zien staan bullkneus?
Waarschuw beheerder
Strontjong kom jij nou maar de 28ste ff stoer doen op nightmare dan (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
1428 Elm Street :no: Wat probeer je te bereiken ??

Waarschuw beheerder
Even over de Europese glorie van Ajax,

Op de uefa ranking (over de laatste 5 jaar) staan ze ver onder PSV en Feyenoord.

In de 21ste eeuw zijn er al drie Nederlandse clubs redelijk succesvol geweest, Ajax nog niet...

Teer nou maar op 95 en blijf maar denken dat jullie nog steeds die klasse van toen hebben...

Waarschuw beheerder
maar gelukkig hebben jullie bloemetje en die stinkpoes nog [img width=29 height=15 cacheid=000001d1000060093339c8bf1a00b8b99d]http://images.fok.nl/s/schater.gif[/img]
die passen ook echt bij de uitstraling van #j#x :yes:

Waarschuw beheerder
kom ie naar Nightmare :bounce:
Waarschuw beheerder
nie gaan huilen als er weer hand in hand word gezongen he :cry:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Oja Joh? <---- Wij hebben tenminst iets om op te teren ..
Jullie 0,0 :D Dussssssssssss

Eerst naar je eigen cluppie kijken voor je begint te kankeren ;)

Waarschuw beheerder
Remember 8 mei 2002...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 10 mei 2005 om 14:25:
Eerst naar je eigen cluppie kijken voor je begint te kankeren ;)

waar hebbie t over, 020 is het lachertje van europa nu, kut voelt dat he ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Komt uit jouw mond --> dus vette onzin :D

Grootste lachertje van Europa is Feyenoord ..
Heb je eindelijk een goeie coach en presteren jullie nog stront dus wie is nou 't lachertje ?? Eppo

Ajax speelt tenminst nog europees volgend seizoen :P
Als jullie mazzel hebben win je heeeeel misschien weer 's de amstel cup

Waarschuw beheerder
donateur
blijven jullie K3tjoden dat maar denken, dan komt de dreun van het verleizen komend seizoen net iets harder aan !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 10 mei 2005 om 14:32:
Heb je eindelijk een goeie coach en presteren jullie nog stront dus wie is nou 't lachertje ?? Eppo

over wie hebbie t flipper?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kan je nie lezen ofzo?? :s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vak410 alleen bij opsporing verzocht te zien

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jah klopt ..
Samen met je ma :P

Heb je er nog teruggevonden ? :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 10 mei 2005 om 14:39:
Kan je nie lezen ofzo?? :s

kan best lezen zo kon ik ook lezen wat de prijslijst bij je ma is, ze kost weinig maar dan hebbie ook niks he
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja, moet ik er nu een spandoek van maken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Goed bezig ! :D

Jouw moeder staat gratis achter Centraal :P
Mijn ma krijgt tenminst nog iets betaalt :yes:
Waarschuw beheerder
compleet nutteloos

je moeder, nee jou moeder, nee jou ma, nee jou ma

*zucht*

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jou ma is anne frank toch >

Waarschuw beheerder
Qneus :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Mama, je bent liefste van de hele wereld !

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
weer zo'n eenmansgrapje :no:
Waarschuw beheerder
anne frank was toch door die helden in 020 verraaien net als die andere 99% van de joden toen, heldhaftig, vastberaden en strijdlustig was 't toch (y)

Waarschuw beheerder
donateur
o was dat zondag !
shit happens, ben het echt vergeten :)
Waarschuw beheerder
Ik vond dat bombardement op verrotterdam anders veel gaver. De goede oude tijd. :)

Waarschuw beheerder
Feyenoorders zoals legend denken dat ze grappig zijn alleen ze maken zich alleen maar belachelijk:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 14:52:
shit happens, ben het echt vergeten

ow ow ow, niet eens een bloemetje? schandalig!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GoodFella op dinsdag 10 mei 2005 om 14:54:
Ik vond dat bombardement op verrotterdam

dat heb ik net niet meer meegemaakt, dus ken ik niet over meelullen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :jaja: Jeffrey :jaja: op dinsdag 10 mei 2005 om 14:55:
ow ow ow, niet eens een bloemetje? schandalig!

heb alleen nog een schoonmoeder en die heb zaterdags al wat gekregen, want zondag was ik verrot van een top feessie in het Maasgebouw (naast de KUIP, weet je wel)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GoodFella op dinsdag 10 mei 2005 om 14:54:
Ik vond dat bombardement op verrotterdam anders veel gaver. De goede oude tijd. :)

dat was toen ze in 020 met dr rechterarm stijf omhoog naar de binnkomst van de duitsers ant kijken waren, ja echte helden waren dat
Waarschuw beheerder
ow, ok

maasgebouw? kuip? euh.....

nee, begint me niks de dagen nee

Waarschuw beheerder
donateur
was voor mij het feest tot nu toe dit jaar in de tot nu toe beste locatie !

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vond dat bombardement op verrotterdam anders veel gaver

Anders hadden we misschien nu net zo'n lelijke graf stad als jullie gehad

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
1428 Elm Street : je moest 's weten hoeveel Amsterdammers hebben geholpen jullie 010- stad weer te helpen opbouwen..
Waaronder mijn Opa ! Zonde van z'n tijd zou ik zeggen met dit soort reacties
Waarschuw beheerder
robs oldskool toch?

is wel erg vette muziek idd

mischien kom ik wel een keertje een kijkje nemen......
Waarschuw beheerder
Denk dat je er weinig van snapt Elm Street. Amsterdam kreeg dezelfde behandeling als Londen. Een te mooie stad om plat te gooien. Maar dat fallujah aan de maas daarentegen kon wel met de grond gelijk worden gemaakt. Wat deden de rotterdommers er trouwens destijds tegen? :X
Waarschuw beheerder
donateur
Lijn 23 citeer 10 mei 2005 15:01
Anders hadden we misschien nu net zo'n lelijke graf stad als jullie gehad

:s
Amsterdam heeft tenminste nostalgie, geschiedenis en niet allemaal van die betonnen bunkers :s

Tis maar net waar je van houdt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 10 mei 2005 om 15:01:
Waaronder mijn Opa ! Zonde van z'n tijd zou ik zeggen met dit soort reacties

na afloop van de oorlog waren er ineens zoveel helden in 020 he

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jajaja weet je wat F*** jou !! Respectloze Ter*ngHo*D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Bijlmer meer nog een keer

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Be my guest
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC op dinsdag 10 mei 2005 om 15:03:
na afloop van de oorlog waren er ineens zoveel helden in 020 he

ik zou me god niet weten, ik was er niet bij

en me oma zat ondergedoken, me opa was amper 8 dat het afglopen was

nee, van die tijd weet ik weinig

ik vind het persoonlijk ook een beetje nutteloos onderwerp, een beetje over 60/65 jaar terug ouwehoeren

Waarschuw beheerder
Ik vond dat bombardement op verrotterdam anders veel gaver. De goede oude tijd.

Rotterdam durfde ze niet eens aan te vallen via de grond :no:
terwijl ze #m*d#m zo binnen liepen :D
en die [img  cacheid=00008f180001089309b551071a00b8c170]http://www.justusboys.com/forum/images/smilie/eusa_liar.gif[/img] maar [img width=28 height=15 cacheid=000004e9000063354371e9b81a00b8c170]http://forum.fok.nl/i/s/bye.gif[/img] naar die moffen 'oohh wat hebben ze een mooie autootjes' vuile nsbers :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
In amsterdam woont een jood,
En cohen is zijn naam,
Hij gaat altijd naar Ajax,
Ja daar zie je hem altijd staan,
Hij heeft een neus die is zo groot,
Dat lijkt wel een banaan

Is al bijna oldschool :blooS:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 15:07:
Rotterdam durfde ze niet eens aan te vallen via de grond

ik zeg, het is weer tijd voor een sessie carlo, je begint weer aardig te ijlen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kietel me ff :D
zal ik goed me best doen om proberen te lagguh

Waarschuw beheerder
[img width=28 height=15 cacheid=000004e9000063354371e9b81a00b8c249]http://forum.fok.nl/i/s/bye.gif[/img] mofjes en maar wijzen 'daar zit anne' :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en nu is ze de held van 020 en het boegbeeld van 020 terwijl ze keihard is verraaien door die heldhaftige barmhartige strijdlustige 020'ers (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
*zucht*

Alsof je 't zelf meegemaakt heb snotneus !

Waarschuw beheerder
donateur
ow legend je maakt je eigen echt steeds belachelijker he :s.
geen wonder dat je geen foto's van jezelf in je profiel durft te zetten. je bent echt nog dommer dan een kakkerlak.

denk je echt dat je met uitspraken zoals deze
waarom denk je dat de meisjes je niet zien staan bullkneus?

mij hebt ofzo?

Als er iets van waar was ok.. maar het tegendeel... ;)
Waarschuw beheerder
he bullshit als je niet wil vechten moet je ook niet zo de held op internet uit hangen kijk ik zie het zo als mensen willen knokken met mij vindt ik het best want ik laat me ook zo op internet uit dat is het risico wat ik neem !!dus geen woorden maar daden!!!!

Waarschuw beheerder
en zo is het :yes:
die laffe [img width=20 height=15 cacheid=00008f180001089309b551071a00b8c66a]http://www.justusboys.com/forum/images/smilie/eusa_liar.gif[/img]vriendjes van je stoppen ook briefjes in de bus bij mijn lieve exje(voor wat uitspraakjes op internet)
dus dat is het risico van het vak :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 14:55:
Feyenoorders zoals legend denken dat ze grappig zijn alleen ze maken zich alleen maar belachelijk

Idd, en het grappigste is is dat hij het zelf niet in de gaten heeft... 8)

Waarschuw beheerder
hey hielenlikkende neuzennicht.. wat jullie [img width=20 height=15 cacheid=00008f180001089309b551071a00b8c70d]http://www.justusboys.com/forum/images/smilie/eusa_liar.gif[/img] van mij vinden ..laat me koud :yes:
ik heb niet van die nichtenvriendjes :no: als zij mij belachelijk vinden.. zeggen ze me dat wel rechtuit :yes:
zijn niet van die achterbakse jootjes ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dan wordt het eens tijd dat je bepaalde uitspraken ook eens recht in het gezicht van die "vieze jootjes" zegt.
Dat doe jij ook alleen maar op internet namelijk :)

Waarschuw beheerder
en daruda ga jij je haartjes nou maar blonderen belachelijke nicht :D
Waarschuw beheerder
wat moe jij nou vieze slet, jij lult ook maar wat de hele tijd he

Waarschuw beheerder
Dan wordt het eens tijd dat je bepaalde uitspraken ook eens recht in het gezicht van die "vieze jootjes" zegt.

en jij dan verwelkte tulp?
bij mij blijft het bij internet briefjeshool :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hey daar is homo legend weer :d

Waarschuw beheerder
bloemetje je bent nog te vies om aan te raken lelijk manwijf.. met je gele tandjes :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Nou nou
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ik het tegen jou 1428?
Waarschuw beheerder
donateur
Gele tanden? Goh! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van FC op dinsdag 10 mei 2005 om 14:59:
dat was toen ze in 020 met dr rechterarm stijf omhoog naar de binnkomst van de duitsers ant kijken waren, ja echte helden waren dat

Was je erbij dan? Met je domme gelul..

Waarschuw beheerder
dat vieze jootje waar ik het over had(die van dat briefje)
komt mij tot aan mijn schouders.. moet ie alleen komen man tegen man :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
he bullshit als je niet wil vechten moet je ook niet zo de held op internet uit hangen

Wat versta jij nou weer onder de held uit hangen :s. Ik ga gewoon in op de rare uitspraken die hier door sommige individuen gedaan worden.

Hoor je mij over vechten dan? Of hoor je mij iemand echt uitschelden? Nee dat doe ik niet. Ik blijf tenminste nog een beetje sociaal. Iets wat je van jullie niet kan zeggen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 10 mei 2005 om 15:54:
Hoor je mij over vechten dan? Of hoor je mij iemand echt uitschelden? Nee dat doe ik niet. Ik blijf tenminste nog een beetje sociaal. Iets wat je van jullie niet kan

Joehoe

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 15:53:
Was je erbij dan? Met je domme gelul..

Docu's zat over ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja Legend, iedereen is bang voor je :z

:)
Waarschuw beheerder
gezellig hier :bier: erbij?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
waarom dan dat briefje?
waarom verlink jij ze dan?
waarom als ie mij moet hebben voor wat internet uitspraken.. maakt ie geen afspraak?
kijken als ik bij jou voor de deur sta met een paar gasten..
of je dan nog die grote stinkbek van je open trekt verwelkte tulp ;)
ik hou het gezellig hier bij pf en laat me niet in met laffe daden :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zoals ik al vaker zei: verlinken is bij mij iets anders. En bij de rest hier ook dus niet praten over dingen waar je niks van weet, doe ik ook niet :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En gaan we weer dreigen poffertje? :gaap:
Let wel, dat ik niks meer sus
Waarschuw beheerder
Legend volgens mij heb jij al vaak zat mensen bedreigd dat je wel even bij ze langs zou gaan....
stoere praat op internet jochie!

Waarschuw beheerder
zeggen en doen heel verschil :yes:
ik heb nooit bij iemand een briefje in de bus gestopt voor wat internet uitspraken :no:
en denk je nou echt dat ik stil ga zitten afwachten?
geloof maar als mij wat gebeurt verwelkte tulp.. hang ik jou als eerste op :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Je doet je best maar meneer Legend :)
Interesseert me toch weinig wat jij zegt enzo :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En als dat briefje je nou zo dwars zit, moet je lekker gaan zemelen bij degene die dat gedaan heeft, en niet bij mij :)
Waarschuw beheerder
jajajajajajajajajajajjajaja

hehehehehehehhehehehehehe

HAPOEL PETACH TIKTAF!!!!!
Waarschuw beheerder
Met fakeprofiel "miss rotterdam" mensen dreigpb's sturen...
Waarschuw beheerder
donateur
Hoest met dat schip van je rando

Waarschuw beheerder
donateur
Boefje is het hoor.. :o
Waarschuw beheerder
plastik = legend of niet :S

de een is weg en de ander komt ervoor terug
Waarschuw beheerder
donateur
Neuh, plastik is legend gelukkig niet :P

Waarschuw beheerder
denk maar dat jij veilig zit verwelkte tulp.. ze weten alles van je :yes:
dus zorg maar dat het hier bij blijft ;)
kevin wordt nu schijnbaar ook lastig gevallen.. vraag maar es hoe hij erover denkt :)

Waarschuw beheerder
internet gelul doet me vrij weinig :yes: maar val nooit meer familie van mij lastig.. dan zal je zien hoe gek ik echt ben ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder

joehoooeeeee!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarschuw beheerder
tuurlijk Legend...
het enige waar jij goed in bent is dreigen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 16:18:
dan zal je zien hoe gek ik echt ben

is dat zo ? :)

Waarschuw beheerder
en jullie in briefjes schrijven toch?
Waarschuw beheerder
donateur
Begin je weer? :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :bounce: Girl :bounce: op dinsdag 10 mei 2005 om 16:20:
het enige waar jij goed in bent is dreigen

denk dat je dat verkeerd ziet !
Waarschuw beheerder
hehhheehe,

echt van die jodenakties zeg,
briefjes in je busje stoppen,
dat is pas JOEHOOEEE
Waarschuw beheerder
briefjes schrijven?
ik ken wel goed briefjes schrijven ja...
moet ook wel vaak in me werk dus ja hé...

Waarschuw beheerder
jij moet gewoon je grafbek houwe verwelkte tulp.. ga een shagkie draaien ofzo manwijf :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
en ik kan ze goed bezorgen, altijd in de juiste bus :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Stoer mannetje die legend :d
Waarschuw beheerder
donateur
Jij werkt zeker bij de TPG? :D

Waarschuw beheerder
happerdehapperdehap...

Waarschuw beheerder
stoere fakenerd die optie 3 :D

Waarschuw beheerder
happerdehapperdehap

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 16:25:
stoere fakenerd die optie 3

Wacht dan lach ik ff om je :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
jij ken nog over ons lachen, mara wij echt niet om jou FAKE ACCOUNTJE

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Niks fake aan mannetje :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 16:25:
stoere fakenerd

bedoel je jezelf nie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 10 mei 2005 om 16:26:
Wacht dan lach ik ff om je :no:

doen we wel om jou pikkie
Waarschuw beheerder
met zijn stoere treintje profielfoto.

''die trein is vast een Feyenoorder, laten we hem maar slopen''

hehehe, laf volk,
schuilen onder de schildjes van de ME.

hehehe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat een humor hebben jullie zeg :d
Waarschuw beheerder
als god bestaat waren de neusjes wel 1 dag voor de wedstrijd in rotterdam
Waarschuw beheerder
was natuurlijk bes wel linke loedje zo'n treintje slopen, miss kwam de conducteur wel ff kijken he boeffies
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Moet wel om jullie lachen :d
Waarschuw beheerder
hehehehe

de boefjes hadden natuurlijk iemand op de uitkijk staan die keek of de conducteur er niet aankwam.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lachen man :d
Waarschuw beheerder
lijkt wel laat ze me maar lachen van ron (de neus) bransteder
Waarschuw beheerder
zitte jongens zitte, daar komt ie,
ja maar ik hep net die bank nar buite gegooid man, war moe ik nou gaan sitte dan :cry:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hey ga gewoon door stoor je niet aan mij ik pak er een :bier: bij.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:d proost :bier:
Waarschuw beheerder
de neussies weten t nie meer, erg verrrassend altijd
Waarschuw beheerder
weet jij het wel dan ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik lach me rot om jullie :d
Waarschuw beheerder
ik dach altijd dat jullie je rot ....... :/

en dan kom ik zeker nie meer bij :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Trouwens,

ik denk niet dat de neuzen dachten dat de trein een Feyenoorder was..

Anders hadden ze het namelijk wel op een rennen gezet.

hehehehe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat een domme humor hebben jullie :d
Waarschuw beheerder
suckie suckie girl???
Waarschuw beheerder
ze liepen toch ook over het sppor of nie, conducteurtje was waarschijnlijk een feyenoorder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hey plastik gaan we weer afspreken?

Maar kom je dit keer dan wel?
Waarschuw beheerder
donateur
Die zal nooit komen, schei maar uit :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 10 mei 2005 om 16:49:
Maar kom je dit keer dan wel?

net zoals de avond van 16 op 17 april he en al die voorgaande jaren hehehe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Praat ik tegen jou?
Waarschuw beheerder
ik voel me geroepen, valt me altijd op hoeveel neusjes er altijd tegen 1 feyenoorder beginnen te ouwehoeren, lafheid zal t wel zijn he :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Rando kan wel tegen een stootje hoor
Waarschuw beheerder
andersom gebeurd dat natuurlijk niet 1428...
de kakkerlakken zeggen altijd dat de Ajacieden dit en dat doen, terwijl ze precies hetzelfde doen....
Waarschuw beheerder
Amsterdam vreest imago homostad

De mishandeling van de vooraanstaande Amerikaanse homo Chris Crain in Amsterdam heeft inmiddels alle internationale media gehaald en bedreigt zolangzamerhand de toeristische positie van de hoofdstad. Henk Krol van de Gay Krant zegt dat het bericht in de VS is ingeslagen als een bom. De Gay Advocate, een van de belangrijkste homobladen daar, heeft het verhaal van Crain integraal overgenomen. Volgens Krol waande Crain zich op de voor homo's veiligste plek ter wereld. ''Ik heb hem uitgelegd dat het tegenwoordig in de provincie veiliger is voor homoseksuelen dan in de Nederlandse grote steden.''

Uit een enquête van het COC blijkt dat één op de drie homo's niet meer hand in hand door het centrum van Amsterdam durft te lopen. Volgens Tania Barkhuis van het COC Amsterdam is de stad veranderd sinds de Gay Games van 1998. Merijn Henfling, hoofdredacteur van het homojongerenblad Expreszo, zegt dat de affaire dodelijk is voor het imago van Amsterdam als homostad. ''In Amerika weten ze van Theo van Gogh. Nu komt dit er bovenop.'' Gay Business Amsterdam zegt dat de stad met het verdwijnen van de tolerantie zijn laatste toeristische voorsprong kwijt aan het raken is ten faveure van Barcelona en Parijs.

Atef Salib van de stichting Habibi Ana zegt weinig te merken van toegenomen agressie. ''Je hebt goede en slechte mensen, maar het is bekend dat homoseksualiteit moeilijk past bij de Arabische mentaliteit.'' Habibi Ana heeft een homocafé voor allochtonen in het centrum.

Crain is hoofdredacteur van het invloedrijke homoblad Washington Blade. Hij werd op Koninginnedag in elkaar geslagen omdat hij hand in hand met zijn vriend liep. De daders zijn waarschijnlijk van Marokkaanse afkomst, zegt hij op de site van zijn blad.

Etnische spanningen
De internationale mensenrechtenorganisatie Human Rights Watch (HRW) stelt in een reactie dat de mishandeling van Crain het gevolg is van de etnische spanningen in Nederland.

De directeur voor homozaken binnen HRW, Scott Long, zegt dat de mishandeling niet alleen te wijten is aan homohaat. Hij verwijst naar de groeiende religieuze intolerantie, niet alleen bij moslims. Volgens Long komt er sowieso nog buitengewoon veel racisme voor in de Nederlandse samenleving. Op diverse Amerikaanse internetsites stelt hij: ''Homo's worden daar vaak het slachtoffer van omdat immigranten wraak nemen voor de onrechtvaardigheden die zij zelf ondervinden.''

Cohen
Burgemeester Job Cohen zei gisteravond in het tv-programma NOVA dat er in de hoofdstad jaarlijks tien tot twintig incidenten van geweld zijn tegen homoseksuelen. Precieze cijfers over geweld tegen homo's zijn er overigens niet omdat de seksuele geaardheid bij aangiftes niet altijd wordt geregistreerd.

Cohen sprak tegen interviewer Jeroen Pauw zijn bezorgdheid uit over het voorval. ''Ik vind het verschrikkelijk wat er gebeurd is. Bovendien is het jammer dat omstanders niet ingrepen toen Crain klappen kreeg''. De gemeente, de politie en justitie zijn volgens de burgemeester al langer bezig discriminatie in de stad aan te pakken.

Laat die amsterdommers joh, die hebben net dit slechte nieuws gehoort, vandaar dat ze een beetje pissed zijn...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Burgemeester Job Cohen zei gisteravond in het tv-programma NOVA dat er in de hoofdstad jaarlijks tien tot twintig incidenten van geweld zijn tegen homoseksuelen. Precieze cijfers over geweld tegen homo's zijn er overigens niet omdat de seksuele geaardheid bij aangiftes niet altijd wordt geregistreerd.

Jullie moeten ook niet naar amsterdam komen :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Inge :cheer: op dinsdag 10 mei 2005 om 16:56:
andersom gebeurd dat natuurlijk niet 1428...
de kakkerlakken zeggen altijd dat de Ajacieden dit en dat doen, terwijl ze precies hetzelfde doen....

moe jij dan met die goodfellanichtvriendje van je, die komt hier ook altijd stoere praatjes houwe maar laat m ook is wat zinnigs zeggen dan

Waarschuw beheerder
ach laat knorretje toch ;)
Waarschuw beheerder
Ach, laat je pa toch Legend.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hey daar is homolegend weer :d

Waarschuw beheerder
goodfella je moet wel een zielig ventje zijn.. anders neukte je wel wat anders als dat vette varken :yes:
Waarschuw beheerder
goodfella voelt zich geroepen hoor :cry:
Waarschuw beheerder
Ga jij die ouwe van je maar achterna Carlo. ;)

Kun je meteen checken of ze daarginds ook internet hebben. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC op dinsdag 10 mei 2005 om 17:03:
moe jij dan met die goodfellanichtvriendje van je, die komt hier ook altijd stoere praatjes houwe maar laat m ook is wat zinnigs zeggen dan

Jij egwel stoer :no:
Waarschuw beheerder
hij moch vroeger altijd bij ome jan op schoot !!!en bij chinees!!!

Waarschuw beheerder
:no: stoer is het om over mensen te praten die er niet meer zijn :yes:
Waarschuw beheerder
legend komt en plastik gaat aahah

Waarschuw beheerder
goodnerdje maakt ook profieltjes van mensen die er niet meer zijn :S
daarom neukt ie ook zo'n lelijk vet varken :yes: een fatsoenlijk wijf ziet em niet staan :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gaat goodfella ook mee op vakantie met chinees en carlo naar loret
Waarschuw beheerder
Legend :X

Als ik iets te melden heb, doe ik dat gewoon onder dit account. In tegenstelling tot jij. Met je oude Miss rotterdam profiel mensen bedreigen. :jaja:

En hoe is het met je pa?
Waarschuw beheerder
als god bestaat waren de neusjes wel 1 dag voor de­ wedstrijd in rotterdam
-------------------------­--------------------------
dat durven die kakkerl­akken ook niet dus lul niet zo stoer.
Waarschuw beheerder
he ga jij nou maar lekker jan van de tatoo shop pijpen en slijmen bij die kk chinees!!!uit dat kk wezep van je!!

Waarschuw beheerder
knor knor.. vieze varkensneuker :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier:Daan op dinsdag 10 mei 2005 om 17:14:
dat durven die kakkerl­akken ook niet dus lul niet zo stoer

zijn jullie wel is naar rotterdam gekomen dan pikkebaas?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat een mannetje die lagend :d
Waarschuw beheerder
Joehoe Carlo. Alles goed met je pa? :)

Waarschuw beheerder
:yes: varkensneuker
Waarschuw beheerder
weet niet, zeg ik dat dan maar lees dat daar boven eens.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 10 mei 2005 om 17:17:
Wat een mannetje die lagend :d

ik denk eerder dat jij een mannetje ben met je hele stoere foto van een treintje, hebben jullie geen andere dingen waar je trots op ken wezep dan?

Waarschuw beheerder
mietje ben je varkensneukertje :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarschuw beheerder
nee delft is alles wou je zeggen. en die doen lekker veel zeg. wezep zijn egt wel super gasten.
Waarschuw beheerder
hehe

Tuurlijk Carlo. Joehoe.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier:Daan op dinsdag 10 mei 2005 om 17:22:
nee delft is alles wou je zeggen. en die doen lekker veel zeg. wezep zijn egt wel super gasten.

lame nou nie lache flipper
kommie toch is langs in delluf, piep ie wel ff anders met je wezep
Waarschuw beheerder
ja wezep zijn wel gekker dan de amsterdammers!

Waarschuw beheerder
Ah gossie miss piggy....

Waarschuw beheerder
:gaap: zielig allemaal...
Waarschuw beheerder
Ach gossie...je papa Carlo. :cry:

Waarschuw beheerder
kent iemand dikke inguh uit koudekerk?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en dan maar wachten tot die geile varkensneuker langs komt :)

Waarschuw beheerder
wel een dikke Leo uit Twello
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Inge :cheer: op dinsdag 10 mei 2005 om 17:24:
vrij saai in delft

moe jij dan erica?
kzeg toch ook nie dat je hier lkkr moe gaan feeste, kom maar hier om te relle dan, feesten doen we wel in rotterdam

Waarschuw beheerder
erica

[img width=29 height=15 cacheid=000001d1000060093339c8bf1a00b8dd13]http://images.fok.nl/s/schater.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GoodFella op dinsdag 10 mei 2005 om 17:08:
Ga jij die ouwe van je maar achterna Carlo

ga zelf ! schone opruiming !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
als dat zo is, laat hij wel merken wat een bijzonder laag niveau deze wezepse boer heeft !
Waarschuw beheerder
Als je nog meer onzin te vertellen hebt Carlo... :D :gaap:

Misschien eens wat minder vaak de fabeltjeskrant lezen. :X

Of staat daar het avondje Peppermill ook in? Toen je werd aangesproken, maar ontkende wie je was?

Waarschuw beheerder
agh dat onzin verhaaltje :S
iedereen kent mij in peppermill.. dus beetje moeilijk ontkennen he pootje :yes:
en als er iemand naar me toe was gekomen of ik Legend was..
was me wel een lampie gaan branden(aangezien ik gewoon carlo heet) :)
en dan was diegene in elk geval niet rechtop naar buiten gelopen :no:
hehe jootjes durven geeneens te komen in peppermill :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
bovendien als ik jou ooit tegenkom verbrijzel ik die lelijke kop van je :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Pffff Legend hou nou is alsjeblieft op zeg. Je valt in herhaling :s

Waarschuw beheerder
hou jij je er helemaal buiten bullkneus.. jou zie ik wel op Nightmare toch???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
gezien een aantal posts terug van ons boertje uit Wezep, begrijp ik het best en daar moet je je maar niet mee bemoeien Bullshit !
Waarschuw beheerder
zeer triest mannetje die goodfella!!!ik hoop dat ik er ooit achter kom wie dit is !!!meneer respectloos voor dooden moet je respect hebben !!!ongeacht welke club!!!

Waarschuw beheerder
donateur
dat bedoel ik !

Waarschuw beheerder
en denk je nou echt dat je mij alleen aankan goodnerdje [img width=29 height=15 cacheid=000001d1000060093339c8bf1a00b8e37c]http://images.fok.nl/s/schater.gif[/img]
of had je nog van die lelijke [img width=20 height=15 cacheid=00008f180001089309b551071a00b8e37c]http://www.justusboys.com/forum/images/smilie/eusa_liar.gif[/img]vriendjes bij je?
dan had je ook wel gezien met wie ik was.. denk dat jullie daar met een groot boogje omheen waren gelopen hihi
maar dan nog had ik alleen die lelijke kop van je verbrijzelt.. dus tot de volgende keer ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik hoef geen fake accounts aan te maken Leentje!!! Als ik wat te melden heb, doe ik dat gewoon onder deze naam!

En tot een volgende keer in de peppermill dan maar. :gaap:

Waarschuw beheerder
mietje ben je :yes: maar dikke inguh uit koudekerk heb ik zo gevonden :)
en dan maar wachten op goodnerdje :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GoodFella op dinsdag 10 mei 2005 om 18:16:
En tot een volgende keer in de peppermill dan maar

of in de regio waar wij ons thuis voelen: ROTTERDAM
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
oke pb me effe als je naar peppermill gaat.. zorg ik dat ik er ook ben :)

Waarschuw beheerder
donateur
misschien stopt hij wel een briefje in je brievenbus !

Waarschuw beheerder
maar goodnerdje met wie was ik dan fantast?
want jij als grote hooliganboy zal die gasten dan ook moeten kennen :yes:
Waarschuw beheerder
good sukkeltje wees gerust eens komen we achter wie je bent en dan mach je persoonlijk over dooden lullen waar je niks van af weet!!!dan ga je zien waarom ze bij feyenoord mij wauze leen noemen!@!!

Waarschuw beheerder
dat pootje verzint alleen verhaaltjes.. ken niet eens vertellen met wie ik was :no:
en wij maar lachen hierzo :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ah juist :z

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kicke allemaal weg ren neuzen, hier ga ik een hoop lol beleven!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmm heb ik iets gemist :/

Waarschuw beheerder
Carlo, je bent nog triester dan ik al dacht...

weet ik lelijke fakesnol :yes:

Waarschuw beheerder
en ben model

zette ze die lelijke kop van je op het toiletpapier of wat?
Waarschuw beheerder
haha vooral denken dat ik fake ben...
jammer joh voor je dat dat niet zo is!
Waarschuw beheerder
Alsof er nog een reden is om met zo'n klotecombi met te gaan.....Volgens mij zitten er in Aidshoven toch meer mensen los in het stadion als dat er met die klotecombi gaan...Remember de UEFA-Cup Halve finale in Aidshoven.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 18:50:
zette ze die lelijke kop van je op het toiletpapier of wat?

:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
goodfella citeer 10 mei 2005 14:54
Ik vond dat bombardement op verrotterdam anders veel gaver. De goede oude tijd.

8 jaar geleden, dat was een mooie tijd, op een zondagse middag!!! pannekoek

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=455 height=675]http://home.planet.nl/~baten376/images/telegraaf1.jpg[/img]

hoor jij bij de okselsweinsbrigade ??? :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Stoere verhaaltjes, blije praatjes, blablablabla

Oh ja, das hier altijd

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
goh lelijk bloempje, met je gele tanden :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Heel lelijk ja, en inderdaad gore gele tanden, next :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jezus goodfella, jij moet echt of homo zijn en zo desperate zijn dat je dat gedrocht een beurt mag geven, of die "lekkere" spekbek van je is met dr mondje op iets heels kleins gevallen :D:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
clautje op adom cs,

pijpen voor een euro ugh ugh roggel roggel
Waarschuw beheerder
donateur
En jij moet echt superlelijk zijn dat je mensen hier gaat "bekritiseren", zoiets komt meestal voort uit je eigen onzekerheid :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op dinsdag 10 mei 2005 om 19:26:
Alsof er nog een reden is om met zo'n klotecombi met te gaan.....Volgens mij zitten er in Aidshoven toch meer mensen los in het stadion als dat er met die klotecombi gaan...Remember de UEFA-Cup Halve finale in Aidshoven.....

Das altijd zo, maar dat kan je alleen weten als ie naar voetbal gaat! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Pijpen is een geeltje
Moet met de tijd mee he

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:gaap: volgens mij ben jij gewoon een man verkleed als vrouw, en sta je samen met legalize, goodfella, oud zuid en drowned memories gewoon iedere dag lekker achter je rooie lampie, op een stoeltje bij het raam :bier:

onzeker, wat jij wil bef

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je pijpt toch ook voor een shotje :O==o
Waarschuw beheerder
donateur
Nou Run & Hide, lief dat je bezorgd bent om mij, maar ik zit niet om aandacht verlegen hoor :)

Lamp is inmiddels rood, wit en groen, dat is hip, ik ben de hipste achter de ruit B)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 10 mei 2005 om 19:48:
iedere dag lekker achter je rooie lampie, op een stoeltje bij het raam

of toch achter de kast ....:X
Waarschuw beheerder
donateur
Lijntje is voldoende trouwens
Waarschuw beheerder
donateur
Oh, dat is een grapje die ik ongeveer 3 weken niet gelezen heb, kakkies beginnen bijna nog origineel te worden ook :)

Waarschuw beheerder
agossie wat voelen we ons allemaal toch weer stoer vandaag...
Waarschuw beheerder
donateur
Hoi beejb

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tja af en toe zijn jullie niet para te krijgen nee

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
oh jee, weer zon achter de kast bewoner, die zich op zijn neusje voelt getrapt, is je hulp door hoertje is lief weer ingeroepen??? :gaap:

evenloppen hools
Waarschuw beheerder
donateur
Nou joehoe zeg, in je vocabulaire zitten maar een paar woordjes he :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hoertje is zeker lief :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
(y) zij is de vriendin van sylvie
Waarschuw beheerder
donateur
Zeker, samen veel geld verdienen :jaja:
Zaken gaan goed B)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoop op een lekkere goeie chlamidia, die verdien je ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Zet anders even een andere cd op, op deze die je nu aan hebt staan zit een flinke kras op.

Waarschuw beheerder
Bloemetje houdt wel van een beetje aandacht :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
oh vandaar dat ik de hele tijd al niets anders hoor als JHK!!! ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
bloemetje pijpt voor een shotje, in die lekkere ufo kan je met aRENa betalen :D

Waarschuw beheerder
Triest figuur jij!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
och god, weer een achter de kast bewoner :D

Waarschuw beheerder
Doet het nog steeds pijn die 2-3??

Je weet het he?!

Joden zijn de baas in Rotterdam!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
joden blijven bang voor Rotterdam Hooligans :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
joden rennen altijd weg voor Rotterdam Hooligans :jaja:

vroeger

nu

en in te toekomst!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ah juist

Alcoholics, ouwe rukker :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 10 mei 2005 om 20:14:
joden rennen altijd terug voor Rotterdam Hooligans

Inderdaad we komen terug om je nog een paar timmers op je smoel te verkopen! :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 20:16:
Inderdaad we komen terug om je nog een paar timmers op je smoel te verkopen

:gaap: voorlopig hanteren wij de hamer het best :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hekfooligans
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Verhaaltje-verdraai-hooli's