Partyflock

Forumonderwerp · 773186

Waarschuw beheerder
Het begint er aardig op te lijken dat elke man gewoon een keer flink geneukt wil worden "maar ik wil me niet binden"
Okay mannen, gaat het echt alleen om de sex, heb je echt bindingsangst of durf je gewoon bepaalde afknappers niet eerlijk toe te geven en wil je op een bepaalde manier een meisje gewoon aan het lijntje houden?!

Heel wat vragen na een diepgaand gesprek met mijn vriendinnetje,dus vanuit de vrouwenwereld:

Mannen, wat willen JULLIE nou?! :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 20:20:
maar voor veel mannen is het ook moeilijk dat te vertellen om over gevoelens te praten terwijl het zo makkelijk is eigenlijk.

heb ik nou niet bepaald last van.,.. mischien denken ze daarom soms dat ik homo ben :x...

maja :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 juni 2005 om 07:35:
jah, daar heb je zeker gelijk in, maar heb geen zin om elke keer weer nieuwe meiden te leren kennen en dan weer kwijt te raken, wil gewoon iets stabiels

Tja, dat is helaas het leven. Die risico's horen erbij, als je die niet neemt leef je niet.

ik probeer meestal gewoon contact te blijven houden... (is me maar bij 2 gelukt) maar evengoed

van mij hoeft iets na een relatie niet AF te zijn als vriendschap, je hebt en zal toch altijd een bepaalde band met elkaar hebben (als het niet om een verkeerde rede is fout gelopen)
Waarschuw beheerder
neej man en loopt toevallig ook een forum waarom vallen vrouwen op bezette mannen???

nou volgens mij hebben ze dus gewoon een relatie om al die meiden die op bezette jongens vallen te kunnen krijgen!!:P:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 23:46:
mannen zijn klootzakken, vrouwen zijn kutwijven maar toch kunnen we nie zonder elkaar

Wat moet het lekker zijn om homo/lesbo te zijn he

geef mij maar gewoon een kutwijf :9

zo'n heerlijke bitch :kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 juni 2005 om 17:08:
ik probeer meestal gewoon contact te blijven houden... (is me maar bij 2 gelukt) maar evengoed

van mij hoeft iets na een relatie niet AF te zijn als vriendschap, je hebt en zal toch altijd een bepaalde band met elkaar hebben (als het niet om een verkeerde rede is fout gelopen)

Ja, vrienden blijven is hartstikke leuk, maar is zo anders dan een relatie hebben en je leven delen met iemand.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==jessiekaatjuh== op dinsdag 21 juni 2005 om 17:08:
neej man en loopt toevallig ook een forum waarom vallen vrouwen op bezette mannen???

nou volgens mij hebben ze dus gewoon een relatie om al die meiden die op bezette jongens vallen te kunnen krijgen!!

haha leuk dat je het zegt.. toen ik een vriendin had.. had ik sjans van weet ik het wie allemaal.. en nu helemaal niets :P haha logisch hè haha

(ik ben beter in een relatie als vrijgezel zou ik dan denken als je et zo bekijkt B))

Waarschuw beheerder
Is gewoon een kwestie van onbereikbaarheid en het feit dat je niet meer zoekt, dat trekt vrouwen aan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 juni 2005 om 17:11:
Ja, vrienden blijven is hartstikke leuk, maar is zo anders dan een relatie hebben en je leven delen met iemand.

daar leer je van ;) en tsja ik vind het echt niet een probleem, moet wel van 2 kanten gewilt zijn anders werkt het niet (maar dat is ook met normale vriend(inn)en

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 juni 2005 om 17:13:
Is gewoon een kwestie van onbereikbaarheid en het feit dat je niet meer zoekt, dat trekt vrouwen aan.

ik zoek niet... maar sta gewoon open voor alles wat zou kunnen gebeuren en ben open over mijn gevoelens/meningen (mischien is dat dan wel slecht :x)

Waarschuw beheerder
donateur
:x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Anders lees je even goed wat ik schrijf...

Jij reageerde op een reactie van mij op Viptweak, dat ging over een relatie aangaan ja of nee, niet over vrienden blijven achteraf. Dus of je een relatie aangaat, wetende dat het ook weer fout kan gaan en je diegene als partner kwijt kan raken. De vriendschap staat daar los van.

En de tweede.... je staat er open voor, hoe hard je ook ontkent, je kijkt dan toch goed rond, bent beschikbaar, flirt met meiden enzenz. Prima, maar dan kom je wel anders over dan wanneer je een relatie hebt. Want dan ben je niet meer beschikbaar, kom je anders over, ben je 'onbereikbaar' en dat maakt je gewilder bij veel dames.

Dus lees ff voor je reageert, want je hebt het steeds over iets anders om het maar niet met mij eens te zijn lijkt wel. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 juni 2005 om 18:16:
enu bullshit dat je denkt dat elke jongen het om de sex doet of je gebruikt of wat dan ook

Dat staat ook nergens. (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 juni 2005 om 18:16:
ben al op vakantie geweest en hoef mij nergens meer druk om te maken dat ik nog ga..DUS vrouwen

en volgend jaar dan? :X

Waarschuw beheerder
in de zin van op stap gaan op bepaalde plaatsen etc. om iets te vinden doelde ik meer op...

ben het wel met je eens... alleen zie het op een iets andere manier :x

Waarschuw beheerder
donateur
Tis iets onbewusts waar vrouwen op vallen, als je bezet bent gedraag je je gewoon anders dan wanneer je vrijgezel bent, ook al probeer je jezelf voor te doen als een intresseloze zoutzak :P

En ja, dat is idd gewoon raar :s als ik een relatie heb kan ik makkelijk andere krijgen, ben ik vrijgezel hoeven ze me niet meer :s :s

vrouwen ;)

Waarschuw beheerder
ik denk dat ik me een fake relatie ga regelen B)

vrouwen willen gewoon altijd wat ze niet kunnen krijgen :O

ik ook niet daarvan :P

Waarschuw beheerder
donateur
:P :P

Waarschuw beheerder
donateur
Wel kut, want nu weet iedereen dat wij vrijgezel, dus niet intressant, zijn :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 juni 2005 om 18:56:
Tis iets onbewusts waar vrouwen op vallen, als je bezet bent gedraag je je gewoon anders dan wanneer je vrijgezel bent, ook al probeer je jezelf voor te doen als een intresseloze zoutzak

Precies, je doet er niks aan :P.

Maar voor vrouwen geldt wel een beetje hetzelfde...

Waarschuw beheerder
ik val ook vaak op dames die bezet zijn idd

:x

(die rennen namelijk niet van de ene jongen naar de andere goedkoop te doen of zichzelf meer vinden omdat ze je blablabla vinden:S)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 juni 2005 om 19:23:
of zichzelf meer vinden omdat ze je blablabla vinden

Wattuh?

Waarschuw beheerder
te goed/geweldig/knap/whatever :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 juni 2005 om 19:23:
(die rennen namelijk niet van de ene jongen naar de andere goedkoop te doen of zichzelf meer vinden omdat ze je blablabla vinden)laatste aanpassing 21 juni 2005 19:23

Precies....huh ??? :/

Werkzaam bij Demon Dance Events
Artiest Da Wiseguy
Waarschuw beheerder
donateur
Ja hoor IKKE :yes: en heb ook een goeie relatie met mijn onwijs lief en lekker vrouwtje (6)

Waarschuw beheerder
:D:D:D (L)

Waarschuw beheerder
:gaap:

Waarschuw beheerder
Dat laatste :)

Waarschuw beheerder
Ik val nooit op mannen die bezet zijn gelukkig :no:

Waarschuw beheerder
IK voor 100%

Waarschuw beheerder
ik denk dat er genoeg jongens zijn die dat wel willen maar het gaat ook om het meisje wat zij wil

Waarschuw beheerder
ja toch ????
Waarschuw beheerder
Als een meisje het niet wil en de jongen wel dan heb je er nog niet veel aan volgens mij hoor, kan aan mij liggen maar zo is het toch maar net!!'

En ik wil zeker wel een relatie en ben hard aan het opbouwen met iemand en hoop dat het heel lang stand gaat houden!! Dus er zijn zeker nog wel jongens die een ECHTE oftewel SERIEUZE relatie willen!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van H to tha J op donderdag 23 juni 2005 om 17:20:
Als een meisje het niet wil en de jongen wel dan heb je

Een kut situatie, bij mij is het altijd zo! :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 18:50:
Een kut situatie, bij mij is het altijd zo!

trouwen dan maar?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 18:50:
Een kut situatie, bij mij is het altijd zo! :(

noh :( bij mij ook altijd zo hoor!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 15:03:
ik denk dat er genoeg jongens zijn die dat wel willen maar het gaat ook om het meisje wat zij wil

Hoezo wat het meisje wil???
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Don Hackelaar op maandag 20 juni 2005 om 14:50:
vrouwen zijn handiger met gevoelens bespelen :yes:

Ik ken anders ook wel een paar mannen die hier meester in zijn ;)

Uitspraak van Transistor Rhythm op maandag 20 juni 2005 om 16:14:
Maar serieus, hoeveel vrouwen je wel niet een beetje flirterig ziet doen om vanalles los te krijgen van een gast. Sommigen gaan daar behoorlijk ver in....

Dat vind ik behoorlijk triest :S
Je moet gewoon voor jezelf kunnen zorgen als vrouw.
En niet de slet uithangen om wat te drinken te krijgen.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 juni 2005 om 19:00:
vrouwen willen gewoon altijd wat ze niet kunnen krijgen

Nou ik heb toch liever gewoon een vent die volledig voor mij gaat hoor :yes:

Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 19:40:
Als je echt gek op elkaar bent doe je dat juist wel eens in de zoveel tijd...
Je moet elkaar ook los kunnen laten zo nu en dan, vertrouwen, ruimte en vrijheid geven om te groeien, dingen te doen zonder elkaar, een eigen leven te houden naast de relatie. Juist die relaties waarbij mensen continue alles samen doen lopen vaak fout.
Wat hierboven ook al werd gezegd, hou gewoon ook je eigen vrienden. Mijn vrienden verwaarloos ik nooit als ik een relatie heb. Helaas heb ik wel een aantal vrienden die ik bijna nooit meer zie omdat ze elke dag bij hun liefde zitten...

Dus voor mij is die vrijheid en je eigen leven in een relatie gewoon onwijs belangrijk!

Helemaal mee eens :yes:
Ik heb ook mn vrijheid nodig, stappen met vrienden/vriendinnen vind ik dan ook gewoon een must.
Het hoeft echt niet iedere week, maar zo af en toe heb je dat gewoon nodig.

Ikzelf ben op dit moment niet toe aan een serieuze relatie, omdat ik net uit een relatie kom, die klote is geëindigd :(
Waarschuw beheerder
natuurlijk zijn die moet je wel de ware vinden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foxx op zaterdag 25 juni 2005 om 18:39:
Ikzelf ben op dit moment niet toe aan een serieuze relatie, omdat ik net uit een relatie kom, die klote is geëindigd

Dan is het inderdaad belangrijk dat eerst te verwerken. Ik zie zo vaak mensen die zich van de ene in de andere relatie storten, omdat ze niet alleen willen zijn. Zo werkt het nooit, want je neemt niet de tijd om je vorige relatie helemaal af te sluiten en een plekje te geven. Dus daar blijft diegene last van houden en de volgende partner is daar vaak ook de dupe van.

Als ik zelf een jongen tegenkom die net uit een relatie komt zal ik daar ook niet meteen iets mee beginnen.

Waarschuw beheerder
ik zou hem anders stellen zijn er nog dames die een relatie willen

Waarschuw beheerder
Die vraag is al een aantal keer gesteld, dus lees ff terug ;).